Pratite promene cene putem maila
- Da bi dobijali obaveštenja o promeni cene potrebno je da kliknete Prati oglas dugme koje se nalazi na dnu svakog oglasa i unesete Vašu mail adresu.
1-27 od 17759 rezultata
Režim promene aktivan!
Upravo ste u režimu promene sačuvane pretrage za frazu .
Možete da promenite frazu ili filtere i sačuvate trenutno stanje
Opis proizvoda • Tip: standardni • Vrsta kazana: Čelični emajlirani lim • Način montaže: Vertikalno na zid • Maksimalna temperatura: 85 °C • Energetski razred: C • Priključna snaga: 2000 W • Radni pritisak: 6 bara • Vrste grejača: Električni (potopljen u vodi) • Toplotni izmenjivač: Da • Pozicija toplotnog izmenjivača: Priključak sa desne strane • Priključak toplotnog izmenjivača: G 3-4 • Regulacija temperature: Elekktromehanička • Temperaturni opseg: 15 - 75 °C • Termometar: Bimetalni • Broj odvodnih mesta: 2 ili više • Broj električnih grejača: 1 • Energetska efikasnost zagrevanja vode nwh: 37 % • Potrošnja energije kWh/24 h: 14.07 kWh • Podešavanje temperature termostata: ECO • Težina (prazan): 39 kg • Težina (sa vodom): 158 kg • Dimenzije (ŠxVxD): 45.4 x 109 x 46.1 cm • Magnezijumska zaštitna anoda • Zaštita od pregrevanja • Zaštita od smrzavanja • Indikator rada električnog grejača Vidi još informacija
Opis proizvoda • UNAPREĐENA EFIKASNOST: Ovaj bojler poseduje inovativni elektro grejač od 2 kW (niklovani), omogućavajući brzo zagrevanje vode na 75 °C za samo 175 minuta • VISOK KVALITET MATERIJALA: Bojler ima kazan od nerđajućeg čelika (inox) koji pruža izuzetnu trajnost i otpornost na koroziju • PRAKTIČNA MONTAŽA: Vertikalna montaža aparata omogućava jednostavnu instalaciju u bilo koji prostor • SIGURNOST GARANTOVANA: Poseduje sigurnosni ventil i MG anodu kako bi ti pružio bezbednost i produžio vek trajanja bojlera • EKONOMIČNA OPCIJA: Sa energetskim razredom C, ovaj bojler ti omogućava uštedu energije Metalac Hydra MB 80 E2i Bojler bele boje je vrhunski akumulacioni bojler koji nudi visok kvalitet, efikasnost i udobnost za tvoje domaćinstvo. Sa svojim inovativnim elektro grejačem od 2 kW (niklovani), ovaj bojler garantuje brzo zagrevanje vode na 75 °C za samo 175 minuta. Kazan od nerđajućeg čelika (inox-a) pruža ti sigurnost dugotrajne upotrebe i otpornosti na koroziju. Montaža bojlera je vertikalna, što omogućava jednostavnu instalaciju u tvoj prostor. Sa sigurnosnim ventilom i MG anodom, pruža dodatnu sigurnost i produžava vek trajanja aparata. Predstavlja pravi izbor ako tražiš pouzdan i efikasan način za zagrevanje vode. Uz svoju poliuretansku (pur penu) izolaciju, održava se optimalna temperatura vode, dok inovativna inox izlivna cev dodatno unapređuje funkcionalnost. Ukratko, Metalac Hydra MB 80 E2i Bojler je tvoj siguran i pouzdan izbor za obezbeđivanje tople vode u tvom domu. Bez obzira na tvoje potrebe ili prostor, ovaj bojler će ti pružiti visok kvalitet i efikasnost.
Opis proizvoda Specifikacije: • Način montaže Horizontalni, Vertikalni • Zapremina 65l • Snaga 2200W • Termostat Da • Podržane tehnologije BOOST funkcija, Dva kazana za skladištenje vode, Odmor mod, TESY Cloud app(Kontrola pomoću aplikacije) • Dimenzije 1053mm × 490mm × 280mm
-
Tehnika chevron_right Kućni aparati i bela tehnika
Kapacitet: 80 L Montaža: Vertikalni Kazan: Inox Dimenzije (ŠxV): Ø 454mm x 825mm
-
Tehnika chevron_right Kućni aparati i bela tehnika
Kapacitet: 50 L Montaža: Vertikalni Kazan: Inox Dimenzije (ŠxV): Ø 454mm x 605mm
-
Tehnika chevron_right Kućni aparati i bela tehnika
Kapacitet: 80 L Montaža: Vertikalni Kazan: Inox Dimenzije (ŠxV): Ø 454mm x 825mm
ELECTROLUX Slim bojler EWH 80 SI BE EEC Crni (EWH 80 SI BE EEC) Način montaže Horizontalna ili vertikalna montaža Zapremina 65 l Snaga 2000 W Garancija 2 godine Ostalo Ugrađeni Wi-Fi omogućava podešavanje temperature sa bilo kojeg mesta u svetu. Kompatibilan je sa bežičnim prenosnim zvučnikom Electrolux Mini beat. Sanitarni antibakterijski tretman vode. Funkcija pola snage štedi energiju i korišćenje uređaja u prostorijama sa ograničenom mrežnom snagom, na primer, u vikendici. Kapacitet: Srednjelitražni Tip: Akumulacioni Način rada: Pod pritiskom Zapremina : 65 l Vrsta kazana: Emajlirani čelik Način montaže: Horizontalna ili vertikalna montaža Radni pritisak: 6 bara Tip grejača: Suvi (nije u kontaktu sa vodom): 29 kg29 kg Dimenzije (ŠxVxD): 55.5 x 92 x 35 cm55.5 x 92 x 35 cm
-
Tehnika chevron_right Kućni aparati i bela tehnika
Kapacitet: 80 L Montaža: Vertikalni Kazan: Inox Dimenzije (ŠxV): Ø 454mm x 825mm
TESY Bellisimo bojler GCR 802722 E31 EC Reklamacioni period Fizičke karakteristike Osnovne karakteristike Reklamacioni period 24 meseca, 5 godina na kazan Tip Horizontalni, Vertikalni Dimenzije 1053mm × 490mm × 280mm Zapremina 65l Elektrogrejač 2200W Zagarantovana sva prava po Zakonu o zaštiti potrošača. Tačan podatak o uvozniku i zemlji porekla je naveden na deklaraciji proizvoda.
odlično očuvana Antologija stare kineske poezije: Svet u kapi rose Jezik, pesništvo, tradicija… Od svih kineskih dimenzija, vremensku kao da je najteže prilagoditi evropskoj vizuri: ona je i najodgovornija za tolike razlike u psihološkoj perspektivi. Otuda je i neminovno, mada u svojoj pristrasnosti tako naivno, naše čuđenje „kako je to“ stara Kina gotovo tri hiljade godina ostajala bez ikakvih dodira sa Zapadom. (Marko Polo? To nije njen kontakt sa Zapadom, već kontakt Zapada sa njom, promašen, uostalom, jer je Venecija nastavila da u tom pravcu drži durbin okrenut u naopako.) Otuda, takođe, činjenica da nijedna književnost ni približno nema tako dugu povest kao kineska – za nas predstavlja samo kuriozitet. Ako je vekovima bila više civilizacija nego nacija, drevna Kina je bila i više tradicija nego država. I to tradicija toliko prožeta svojim pismom da su mitski arhetipovi samo njegovim posredstvom mogli da se kristališu i da razviju opšte duhovne konstante. Prosto savršeno kao oruđe sinteze, dakle poezije, koja nas je u tonalitetima – čije promene potpuno menjaju smisao reči – našao način da se oslobodi rodova, padeža, vremena, gotovo čitave morfologije, da bi i poslednje njene ostatke zbrisala jedna poezija koja ne priznaje vrste reči, već samo njihovu srž. Pošteđena, tako, disciplinovanog služenja sintaksi, reč otelotvorena u ideogramu, karakterističnom kineskom pismu, postaje nezavisna, te i misao, opravdavajući tu privilegiju i koristeći se tom slobodom, ide u svom značenju do kraja, dakle dalje od reči. A ta značenja, oslobođena suvišnika, dodiruju se onda i prožimaju kao prirodne pojave. Upravo to i jeste težnja ideograma – da se prožme samom prirodom. Stoga kao da i nije poređenje, nego, takoreći, konstatacija kad jedan kineski epistolarac iz VIII veka piše da su ideogrami najslavnijeg kaligrafa među njegovim savremenicima – kitovi što nadiru ka pučini, zmije što vrludaju ševarom, kiša što se pred naletom vetra najednom sručuje niz nastrešnice, svenule puzavice što vise nad ponorom, svileni končići zahvaćeni olujom, koji kao da će se svakog trenutka prekinuti ali se nikad ne prekidaju. Ostavši bezmalo nedirnut još otkako je bio standardizovan u III veku pre naše ere, dakle potpuno nezavisan od fonetike, ideogram se obraća neposredno duhu, nemajući potrebe da se, dekomponovan zvucima, prethodno provuče kroz sluh. Zato, makar se čitao sasvim drukčije, kao arapske cifre na raznim jezicima, ideogram dočarava isti smisao današnjem Kinezu kao i onom od pre dva milenijuma, ili čitaocu u Japanu, Koreji, Kambodži: svet se, dakle, ne mora truditi da izmisli univerzalno pismo, ono već postoji, preostaje još samo ta sitnica – valja ga naučiti… Svaki kineski ideogram je, inače, jednosložan, te pošto nema nenaglašenih slogova, u kineskoj poeziji nema ni stopa; drugim rečima, metrička jedinica nije slog, nego reč, sa svojom tonalnošću. Kao što je svaka reč, zahvaljujući monosilabizmu, metrički zamenljiva svakom drugom, tako i ideogrami, kao homogene poetske slike oslobođene svega nebitnog za komunikaciju, ostaju autonomni ali i ravnopravni. Ma koliko redosled ideograma bio od značaja za njihov smisao i međusobni odnos, u pesmi oni kao da senče ivice kojima se zgledaju, kao da olabavljuju zamahe svojih značenja, kao da menjaju smerove prošlosti i budućnosti, te provociraju oko da ih upija paralelno, ponekad čak u krug: tako oni trijumfuju nad sintaksom, ne na račun, nego na korist značenja, sve slojevitijih, sve ambivalentnijih, sve obuhvatnijih. U njima je, dakle, u njihovoj prirodi, podosta od onog do čega danas, ovde i drugde, pesnik mora da se probija sam. Staviti, u pesmu, ideogram na pravo mesto, to je nešto mnogo više nego naći pravi „izraz“: to znači otkriti još jednu zakonitost, još jedan gravitacioni sistem koji počiva na ravnoteži neizrecivog i komunikabilnog. Iskazati a ne reći – da bi se, tako, reklo više, to je ono čemu najčešće teži kineski pesnik i čemu uvek teži sam njegov ideogram. Ta sposobnost slikovitog pisma naslućena je u samom začetku: ostala je legenda da su zli dusi plakali kada je pronađeno. Strahopoštovanje je vremenom svedeno na poštovanje, ali je i dalje smatrano svetogrđem makar i slučajno bacanje ili gaženje ispisanog komada papira. Poeziji je tu pripao najveći deo časti i počasti, jer je, neuporedivo potpuniju nego proza ili, kasnije, drama, imala moć da iz ideograma izvuče sve što je vremenom uspeo da upije, udahne i upamti. Zato se kineski klasični romani tako često i pozivaju na nju: „postoji pesma“, kažu, „koja to dokazuje“. I evo, sada, ponečeg od toga što je pesma dokazala, negde daleko i davno, u svojoj vekovnoj potrazi za čovekom. – Dragoslav Andrić
Papirni omot je ostecen,listovi kad se zatvori knjiga vidi se da su uflekani Papírborító sérült,amikor a könyv be van csukva látszik hogy a lapok be vannak piszkolódva VÁCI MIHÁLY Nyíregyháza 1924 – Hanoi 1970 … `Ó minden voltam én, amire a lélek fényes! és engedelmesen letérdeltem a test minden ítéletéhez. Mindenre felragyogtam, ami fókuszaimat pásztázva kereste, a sejtések szétszórt sugarait tűzzé lobbantottam, é – a tiszta lencse. Úgy éltem, mint a százhuszat verő szív úgy gyűlöltem és szerettem: mindenhez úgy fogtam, kívánva, hogy az legyen a vesztem! Úgy éltem én, ahogy itt élni kell, ahogy érdemes élni! Egy emberöltőt éltem – de a sorsom történelem és ezerévnyi!` 20. század költészet magyar magyar nyelvű vers Ptt erre az ajánlott nyomtatványra nem több 106 dinártól Ptt za ovu preporucenu tiskovinu ne iznosi vise od 106 rsd
ELECTROLUX Bojler EWH AZR EEC 80L (EWH 80 AZR) Način montaže Univerzalna instalacija Zapremina 80 l Snaga 2 kW Garancija 2 godine Ostalo Materijal : Emajl Energetski razred : B Montiranje : Zid Način ugradnje : Horizontalno, Vertikalno Boja : Bela Priključak : Levo Dimenzije (VxDxŠ): 97 x 36,2 x 60,5 cm
Zapremina 10l Elektrogrejač 1500W Rezervoar Staklo-keramika Izolacija 18mm Podržane tehnologije Piston Effect za kontrolu brzine ulazne vode i povećanje količine tople vode, BiLight indikacija za brzu identifikaciju radnih režima, Push-Push regulator toplote za podešavanje temperature vode Tip Kuhinjski visokomontažni Dimenzije 399mm × 377mm × 247mm Masa 6.5kg Garancija 2 godine elektronika, 5 godina na kazan
Tomaž Šalamun (Zagreb, 1941 – Ljubljana, 2014), slovenački pesnik. Jedan od vodećih savremenih evropskih pesnika. Diplomirao je istoriju umetnosti na Univerzitetu u Ljubljani. Radio je kao profesor na Akademiji likovnih umetnosti u Ljubljani i kao kustos u Modernoj galeriji u Ljubljani. Poznat kao konceptualni umetnik, Šalamun je jedan od najvažnijih neoavangardnih umetnika u Istočnoj i Srednjoj Evropi. Prevodio je sa španskog, engleskog i francuskog jezika. Knjige pesama: Poker (1966), Uloga pelerine (1968), Hodočašće za Marušku (1971), Bela Itaka (1972), Amerika (1972), Arena (1973), Soko (1974), Imre (1975), Druidi (1975), Turbine (1975), Praznik (1976), Zvezde (1977), Metoda anđela (1978), Istorija svetlosti je narandžasta (1979), Balada za Metku Krašovec (1981), Tragom divljači (1979), Maske (1980), Analogije svetlosti (1982), Glas (1983), Soy realidad (1985), Sonet o mleku (1984), Ljubljansko proleće (1986), Mera vremena (1987), Živa rana, živi sok (1988), Dete i jelen (1990), Kuća Markova (1992), Glagoli sunca (1993), Ambra (1995), Crni labud (1997), Knjiga za mog brata (1997), More (1999), Zelena vatra, zeleni cvet (2000), Šuma i putiri (2000), Tabela (2002), Odatle (2003), Sa Arhilohom po Kikladima (2003), Šta je šta (2005), Sunčani voz (2005), Plavi stub (2007), Hladne priče (2009), Godišnje doba (2010), Opera buffa (2011). Knjige pesama Tomaža Šalamuna prevedene su na više od dvadeset jezika. Najvažnije književne nagrade: Prešernova nagrada, Jenkova nagrada, Evropska nagrada za poeziju grada Minstera, Nagrada Altamarea, Zlatni venac Struških večeri poezije, Njegoševa nagrada. Zastupljen je u brojnim antologijama moderne poezije. Bio je član Slovenačke akademije nauka i umetnosti. LIR BG Esad Pašina 25, Beograd Forum Pisaca Za izdavača: Zlatko Zlatković Urednici: Milan T. Đorđević Mileta Prodanović Lektura: Novica Tadić Tiraž: 500 83 str.; 21 cm.