Filteri
close
Tip rezultata
Svi rezultati uključeni
keyboard_arrow_down
Kategorija
Sve kategorije
keyboard_arrow_down
Od
RSD
Do
RSD
Sortiraj po
keyboard_arrow_down
Objavljeno u proteklih
keyboard_arrow_down
Sajtovi uključeni u pretragu
Svi sajtovi uključeni
keyboard_arrow_down

Pratite promene cene putem maila

  • Da bi dobijali obaveštenja o promeni cene potrebno je da kliknete Prati oglas dugme koje se nalazi na dnu svakog oglasa i unesete Vašu mail adresu.
126-150 od 4277 rezultata

Broj oglasa

Prikaz

format_list_bulleted
view_stream
126-150 od 4277 rezultata

Prikaz

format_list_bulleted
view_stream

Režim promene aktivan!

Upravo ste u režimu promene sačuvane pretrage za frazu .
Možete da promenite frazu ili filtere i sačuvate trenutno stanje

Aktivni filteri

  • Tag

    Decoupage
  • Tag

    Umetnost
  • Cena

    700 din - 999 din

JUGOSLAVIJA - 1982 -- 152 STRANA, TVRD POVEZ,ILUSTROVANO.

Prikaži sve...
799RSD
forward
forward
Detaljnije

Muzika kroz vekove-Lucano Alberti.Izdavac Vuk Karadzic,1974 godine.Tvrd povez,320 str.Veoma dobro ocuvana.

Prikaži sve...
850RSD
forward
forward
Detaljnije

FOTOGRAFIJA KOD SRBA 1839-1989 - Miodrag Đorđević Izdavac: SANU Beograd jezik srpski, engleski Mek povez 403 str.

Prikaži sve...
980RSD
forward
forward
Detaljnije

1,2 x 1,2 x 0.5 cm bronza samo srbija ovaj predmet ne saljem u inostranstvo serbia only I do not send this item abroad Prošle izložbe (Muzej Africke umetnosti) 16. februar 2011. - 20. avgust 2011. AUTOR IZLOŽBE I KATALOGA Marija Ličina, kustos MAU Na izložbi je prikazano više od 500 tegova za merenje zlatnog praha iz zbirke Muzeja afričke umetnosti, preko 200 tegova iz zbirke Slovenskog etnografskog muzeja u Ljubljani, primeri iz privatnih kolekcija. Pored tegova, izložba uključuje i prateće predmete kao što su vage, kutije i kašike za zlatni prah. Tegovi naroda Akan jedinstveni su u svetu po svojim oblicima - predstavljaju ljude (ratnike, vračeve, lovce...), životinje (ptice,krokodili, antilope...), biljke (kikiriki, cvetove palmi, patlidžane...), predmete (bubnjeve, sandale, topove...), i brojne druge figurativne i geometrijske motive. Koliko privlače svojim oblicima, kao umetničke forme u bronzi, dimenzija od tek nekoliko santimentara, akanski tegovi jednako su značajni kao svedočanstva o prirodnom bogatstvu zlata u Zapadnoj Africi. Njima je meren zlatni prah, koji je imao ulogu novca u Gani i Obali Slonovače kod naroda Akan od 15. sve do kraja 19. veka, u svakodnevnim aktivnostima - na tržnicama, u kraljevskim trezorima zlata i za naplate državnih taksi i poreza. Izložba „Tegovi za merenje zlatnog praha naroda Akan“, autorke Marije Ličine, predstavila je značaj koji su u globalnoj istoriji imali bogata nalazišta zlata, trgovinski i kulturni kontakti na prostoru Zapadne Afrike. Kroz izložbu, posetioci uče o prometu zlata od afričke obale Mediterana do Gvinejskog zaliva (u periodu od 10. do 19. veka), pustinjskim karavanima i evropskim flotama u pohodu ka akanskim zlatonosnim poljima, o običajima cenkanja do „poslednjeg zrna zlata“, boji plamena za tegove-skulpture u bronzi i drugim temama vezanim za istoriju i kulturu naroda Akan. Izuzetnost zbirke tegova Muzeja afričke umetnosti u Beogradu, sa više od 500 originalnih predmeta, kao i zbirka Slovenskog etnografskog muzeja sa više od 200 tegova koji su po prvi put biti predstavljeni javnosti, poslužili su kao polazište za obradu nekoliko temata: AFRIČKO ZLATO U STAROM SVETU transsaharska trgovina zlatom, od 10. do 16. veka ZLATNI PRAH KAO NOVAC I JEDINICE TEŽINE: proizvodnja i promet zlata u „zlatnim kraljevstvima“ Gane, od 15. do 19. veka; kulturni kontakti i razmena između afričkih, arapskih i evropskih civilizacija AMBLEMI TRADICIJE I DRUŠTVENIH VREDNOSTI motivi tegova kao ilustracije poslovica i izreka POUKE NA TEGOVIMA ZA MERENJE ZLATNOG PRAHA Kao i oblici, i značenja koja su tegovi-skulpture imali različita su: mnogi asociraju mudre pouke iz poslovica i narodnih priča, čuvaju sećanja na bitke, mitove i legende, ili predstavljaju određene simbole. Navodimo neke od akanskih poslovica: Lud je onaj ko puši i nosi bačvu sa barutom na glavi! Između ključa i brave, jedan je stariji - mora postojati vođa, čak i među jednakima. Ne treba ti veliki štap da slomiješ petlu vrat - kaže se za moćnog čoveka koji nepotrebno zlostavlja siromašnog i nezaštićenog. Snaga palmovog drveta je u njegovim granama - kraljeva moć leži u broju njegovih podanika. ---- ovaj teg nije bio na izlozbi u MAU ----- ---------------------------------------- Akan goldweights, (locally known as mrammou), are weights made of brass used as a measuring system by the Akan people of West Africa, particularly for wei and fair-trade arrangements with one another. The status of a man increased significantly if he owned a complete set of weights. Complete small sets of weights were gifts to newly wedded men. This insured that he would be able to enter the merchant trade respectably and successfully. Beyond their practical application, the weights are miniature representations of West African culture items such as adinkra symbols, plants, animals and people. Stylistic studies of goldweights can provide relative dates into the two broad early and late periods. The Early period is thought to have been from about 1400–1720 AD, with some overlap with the Late period, 1700-1900 AD. There is a distinct difference between the Early and Late periods. Geometric weights are the oldest forms, dating from 1400 AD onwards while figurative weights, those made in the image of people, animals, building etc., first appear around 1600 AD. Radiocarbon dating, a standard and accurate method in many disciplines, cannot be used to date the weights, as it is an inorganic material. The base components of inorganic materials, such as metals, formed long before the manufacturing of the artifact.The copper and zinc used to make the alloy are exponentially older than the artifact itself. Studies on the quality or origins of the base metals in brass are not very useful due to the broad distribution and recycling of the material. Studying the weight`s cultural background or provenance is an accurate method of dating the weights. Historical records accompanying the weight describing the people to whom it belonged to, as well as a comparative study of the weights and oral and artistic traditions of neighbouring communities should be part of studying the background and provenance of the weights. Scholars use the weights, and the oral traditions behind the weights, to understand aspects of Akan culture that otherwise may have been lost. The weights represent stories, riddles, and code of conducts that helped guide Akan peoples in the ways they live their lives. Central to Akan culture is the concern for equality and justice; it is rich in oral histories on this subject. Many weights symbolize significant and well-known stories. The weights were part of the Akan`s cultural reinforcement, expressing personal behaviour codes, beliefs, and values in a medium that was assembled by many people. Anthony Appiah describes[2] how his mother, who collected goldweights, was visited by Muslim Hausa traders from the north. The goldweights they brought were `sold by people who had no use for them any more, now that paper and coin had replaced gold-dust as currency. And as she collected them, she heard more and more of the folklore that went with them; the proverbs that every figurative gold-weight elicited; the folk-tales, Ananseasem, that the proverbs evoked.` Appiah also heard these Ananseasem, Anansi stories, from his father, and writes: `Between his stories and the cultural messages that came with the gold-weights, we gathered the sort of sense of a cultural tradition that comes from growing up in it. For us it was not Asante tradition but the webwork of our lives.` There are a number of parallels between Akan goldweights and the seals used in Harappa. Both artifacts stabilized and secured regional and local trade between peoples, while they took on further meaning beyond their practical uses. Shields are symbols of bravery, stamina, or a glorious deed, though not necessarily in battle. Double-edged swords symbolize a joint rule between female and male, rather than implying violence or rule with fear. The naming of the weights is incredibly complex, as a complete list of Akan weights had more than sixty values, and each set had a local name that varied regionally. There are, from studies done by Garrard, twelve weight-name lists from Ghana and the Ivory Coast. Some estimate that there are 3 million goldweights in existence. Simon Fraser University has a small collection, consisting mostly of geometric style weights, with a number of human figurative weights. Both types are pictured here and come from the SFU Museum of Archaeology and Ethnography. Many of the largest museums of in the US and Europe have sizable collections of goldweights. The National Museum of Ghana, the Musée des Civilisations de Côte d`Ivoire in Abidjan, Derby Museum and smaller museums in Mali all have collections of weights with a range of dates. Private collections have amassed a wide range of weights as well. In the past, each weight was meticulously carved, then cast using the ancient technique of lost wax. As the Akan culture moved away from using gold as the basis of their economy, the weights lost their cultural day-to-day use and some of their significance. Their popularity with tourists has created a market that the locals fill with mass-produced weights. These modern reproductions of the weights have become a tourist favorite. Rather than the simple but artistic facial features of the anthropomorphic weights or the clean, smooth lines of the geomorphic weights, modern weights are unrefined and mass-produced look. The strong oral tradition of the Akan is not included in the creation of the weights; however, this does not seem to lessen their popularity. The skill involved in casting weights was enormous; as most weights were less than 2½ ounces and their exact mass was meticulously measured. They were a standard of measure to be used in trade, and had to be accurate. The goldsmith, or adwumfo, would make adjustments if the casting weighed too much or too little. Even the most beautiful, figurative weights had limbs and horns removed, or edges filed down until it met the closest weight equivalent. Weights that were not heavy enough would have small lead rings or glass beads attached to bring up the weight to the desired standard. There are far more weights without modifications than not, speaking to the talent of the goldsmiths. Most weights were within 3% of their theoretical value; this variance is similar to those of European nest weights from the same time. Early weights display bold, but simple, artistic designs. Later weights developed into beautiful works of art with fine details. However, by the 1890s (Late Period) the quality of both design and material was very poor, and the abandonment of the weights quickly followed. Tim Garrard (April 28, 1943 – May 17, 2007) studied the Akan gold culture. His research was centered on goldweights and their cultural significances and purposes. He was also interested in the gold trade, the creation of the weight measurements, and how Akan trade networks operated with other networks. His works and those that use his work as a base are very informative about broader Akan culture. The weights pictured here are part of the collection at the SFU museum. Donated to the museum in the late 1970s, they are part of a wide collection of African cultural pieces.

Prikaži sve...
800RSD
forward
forward
Detaljnije

Odlično stanje kao na fotografiji. 8 kompletnih serija

Prikaži sve...
999RSD
forward
forward
Detaljnije

The Clash – Poslednja banda u gradu izdavač: Rock`n`Roll Books Beograd, 2021, novo, neotvoreno... Knjiga “Poslednja banda u gradu” predstavlja jedan od najznačajnijih punk rock bendova svih vremena. Tha Clash su nastali na talasu eksplozije punka sredinom sedamdesetih i za svega nekoliko godina postojanja ispisali najbitnije stranice istorije Rock’n’Rolla. Knjiga prati biografiju grupe kroz živote Joe Strummera, Mick Jonesa, Simonona, Chimesa i Toppera. Knjiga sadrži i diskografiju benda, kao i prevode najznačajnijih pesama The Clasha... “Punk je za mene bio socijalni pokret. Pokušali smo da delujemo politički za dešavanja koja smo smatrali važnim za našu generaciju, sa nadom da će inspirisati i druge generacije da idu još dalje.” Joe Strummer Pogledajte i ostale rock`n`roll knjige koje prodajem (Metallica, Slayer, Children of Bodom, Iron Maiden, Sepultura vs Soulfly, Guns N`Roses, Red Hot Chili Peppers, Emperor, Alice in Chains, Pearl Jam, Joy Division, Steve Vai, Ry Cooder, Jimi Hendrix, Sex Pistols, Pink Floyd, Rammstein, Deep Purple, Tom Waits, Kurt Cobain, The Clash, Pankrti, Nick Cave, KUD Idijoti, Reggae, Džim Morison, Džoni Štulić, Milan Mladenović, Eric Clapton, The Beatles...) Pogledajte i ostale CD-e, DVD-je i kasete koje prodajem. Prodajem samo originalna izdanja. Pouzecem saljem clanovima bez negativnih ocena i sa minimum tri pozitivne.

Prikaži sve...
999RSD
forward
forward
Detaljnije

ROME AND THE VATICAN with the restored Sistine Chapel Izdavac: SCALA Mek povez 127 str. bogato ilustrovana Dimenzije 19 x 26,5 cm Manji tragovi ostecenja , izbledelosti na povezu, knjiga ima posvetu.

Prikaži sve...
700RSD
forward
forward
Detaljnije

    Oglas

  • 29. Jan 2020.

  • Smederevska Palanka

  • kupindo.com

LEPO OCUVANA SLIKA NA CREPU ,DIMENZIJA 39 X 18 CM

Prikaži sve...
899RSD
forward
forward
Detaljnije

Grafika : Knjiga Izdavač: Atelje Rakić Dimenzije: 28,5X39,5 (32,5x43,5) cm. Grafike su obeležene pečatom ateljea i potpisom autora. Moguće uramljivanje svake grafike posebno. Tehnika: crtanje i grafički dizajn K Š Ko 1

Prikaži sve...
800RSD
forward
forward
Detaljnije

INTERESANTNA DRVENA FIGURA VISINE 15 CM,RUCNI RAD IZ JEDNOG KOMADA DRVETA

Prikaži sve...
899RSD
forward
forward
Detaljnije

Umetnički vez u Srbiji 1804-1904. Milena Vitković - Živić Artistic embroidery in Serbia Tvrd povez Autor: Milena Vitković-Žikić(autor) 24x21 cm, ilustrovano 212 strana, veći format bilingvalna knjiga: na srpskom i engleskom Veoma dobro očuvana knjiga Prosveta i Muzej primenjenih umetnosti, Beograd, 1994.

Prikaži sve...
990RSD
forward
forward
Detaljnije

Katalog izlozbe, Galerija RTS 2015. Tekst Natasa Kristic Izdavac - RTS, Beograd Godina 2015. Knjiga u vrlo dobrom stanju,bez podvlacenja ili ostecenja,bez ispisane posvete,mek povez,ilustracije,format 29 cm,49 str. (36)

Prikaži sve...
750RSD
forward
forward
Detaljnije

Odlično urađena retrospektiva života i dela čuvenog renesansnog umetnika... Vrlo kvalitetne reprodukcije, kvalitetan papir, luksuzna oprema. Tvrd povez sa zaštitnim omotom koji je imao par oštećenja koja sam sanirala. Nolit, 1979. god.

Prikaži sve...
700RSD
forward
forward
Detaljnije

Fiona Vat, Umetnost kreiranja. Knjiga za vešte ruke. mali princ, Beograd, 2009 god. Tvrd povez, veliki format. kvalitetan papir, obilje ilustracija. Prelepa knjiga za spretne ruke i maštovite glave. Odlično očuvana knjiga, ima oštećenje na rikni pri dnu, zanemarljivo. Pečat prethodnog vlasnika.

Prikaži sve...
950RSD
forward
forward
Detaljnije

Vojo Dimitrijević - Smiljka Šinik Izdavač: Umjetnička galerija BiH, Sarajevo 1970; tvrd povez sa omotom, strana 176, bogato ilustrovana, 26cm, veoma lepo očuvana knjiga sa pečatima otpisa na nekoliko mesta. O knjizi Vojo Dimitrijević je rođen u Sarajevu, gdje je završio osnovno i srednje obrazovanje. Tokom srednje škole, Dimitrijević je pokazao izniman talent za slikarstvo, pa je učestvujući na izložbi đaćkih radova u Pragu, i osvajajući prvu nagradu, definisao svoj životni put. Nakon završetka gimnazije, odlazi u Beograd gdje studira slikarstvo, a nakon toga kao mlad i perspektivan slikar, dobija mogućnost da u Parizu provede godinu dana na usavršavanju. Dolaskom u Pariz, mentor mu je bio poznati francuski slikar Andre Lot. Prva samostalna izložba Voje Dimitrijevića je bila 1933. godine u Beogradu. Tih godina, Dimitrijević se u svojim djelima bazirao na socijalne tematike. Njegove slike iz ovog perioda su prikazivale gradsku sirotinju, i njen život. Dimitrijevićeve slike, su nastajale pod uticajem raznih slikarskih pravaca. Između ostalog pravci koji su imali uticaj na Dimitrijevićev rad su: fovizam, nadrealizam i ekspresionizam, a na posljetku i apstraktno slikarstvo, ali u mnogim djelima ostaje vjeran realizmu. Njegov umjetnički izražaj razvijao se od socijalno angažovanog slikarstva, preko geometrijske apstrakcije, pa sve do konceptualnih slikarskih praksi. Već kao formiran umjetnik, koji je iza sebe imao uspješne izložbe, a pred sobom svijetlu budućnost, sa dvadeset osam godine ponovo odlazi u Pariz, gdje pod uticajem Građanskog rata i Pikasovog rada, stvara jedno od svojih najznačajnijih djela, Španija, 1937. U isto vrijeme nastaje i jednako poznato djelo Sjećanje na moju zemlju Bosnu. U Parizu se zadržao dvije godine, i sa novostečenim umjećem i znnjem, vraća se u svoj grad gdje polovinom 1939. godine s kolegama i istomišljenicima osniva Umjetničko društvo Kolegijum Artistikum. Godine 1939. građani Sarajeva su imali priliku da pogledaju prvu samostalnu izložbu Voje Dimitrijevića, najznačajnijeg slikara ovog grada.[1] Učestvovao je i u Drugom svjetskom ratu, kada radi na propagandnim projektima. U prvim godinama nakon rata, Vojo slika teme rata i poslijeratne obnove, te osniva prvu Umjetničku školu i Udruženje likovnih umjetnika. Više puta je biran za predsjednika Udruženja likovnih umjetnika BiH, a postao je i član Akademije nauka i umjetnosti BiH. Nakon završetka Drugog svjetskog rata, najznačajniji projekti Voje Dimitrijevića, koji su obilježili kako njegov rad, tako i sam grad Sarajevo su velika kompozicija za spomen sobu Mladoj Bosni, kao i model za stope Gavrila Principa, koje će biti utisnute u betonu kao spomenik Sarajevskom atentatu, te velike kompozicije u kafani Park i u Fabrici duvana Sarajevo. U godinama nakon rata nastaju i djela Sarajevo u kiši i Jablanovi, kao i njegove velike kompozicije Katastrofa i Život. xxxxxxxxxxxxxxxxx 21d10m19y

Prikaži sve...
800RSD
forward
forward
Detaljnije

Dimenzije rama su 18x15cm.

Prikaži sve...
900RSD
forward
forward
Detaljnije

Dela iz graficke zbirke Muzeja savremene umetnosti u Beogradu Kustosi Jasna Tijardovic Popovic, Jesa Denegri, Ljiljana Slijepcevic, Misela Blanusa Miodrag S. Protic Izdavac - Muzej savremene umetnosti, Beograd Godina - 2003. Knjiga je nekoriscena ali je zbog loseg odlaganja deo unutrasnje rikne odvojen od ostatka knjige,bez podvlacenja,bez ispisane posvete,mek povez,ilustracije,format 26 cm,199 str. (07)

Prikaži sve...
850RSD
forward
forward
Detaljnije

!!! OBAVEŠTENJE !!! PAŽLJIVO PROČITAJTE OPIS AUKCIJE I MOJE USLOVE PRODAJE, jer naknadne reklamacije ne uvažavam! U ponudi je stara staklena slika (ujedno ogledalo) - AC/DC, generalno odlicno ocuvana i kao takva predstavlja pravi kolekcionarski primerak svoje vrste. Idealna za dekor kafica, nocnih rock klubova, pivnica, pabova, soba itd. Dimenzije slike su 22.5 x 16.5 x 1 cm Prava prilika za sve kolekcionare da po zaista simbolicnoj ceni ulepsaju svoje prostorije. tagovi - slika, slike, staklo, ogledalo, ac dc, ac/dc, rock, dekor, enterijer, kolekcionarstvo ... Objektivno stanje slike je prikazano na slikama. Za sve dodatne informacije, slobodno pitajte. Ostale moje aukcije i predmete možete pogledati http://www.limundo.com/Clan/PeleAFC/SpisakAukcija http://www.kupindo.com/Clan/PeleAFC/SpisakPredmeta Srećna kupovina :)

Prikaži sve...
999RSD
forward
forward
Detaljnije

Opsta istorija likovnih umetnosti Preveo Miloje Vasic Izdavac - SKZ, Beograd Godina - 1951. Knjiga u dobrom stanju,bez podvlacenja ili ostecenja,sa potpisom prethodnog vlasnika na poslednjoj strani,tvrd povez,ilustracije,format 19 cm,503 str. (86)

Prikaži sve...
750RSD
forward
forward
Detaljnije

UMETNICKA FOTOGRAFIJA IZ 2001 GOD,POTPISANA,DIMENZIJE 50X40 CM... PRE KUPOVINE PITAJTE SVE STO VAS ZANIMA...

Prikaži sve...
899RSD
forward
forward
Detaljnije

UMETNICKA FOTOGRAFIJA IZ 2001 GOD,POTPISANA,DIMENZIJE 50X40 CM... PRE KUPOVINE PITAJTE SVE STO VAS ZANIMA...

Prikaži sve...
899RSD
forward
forward
Detaljnije

UMETNICKA FOTOGRAFIJA IZ 2001 GOD,POTPISANA,DIMENZIJE 50X40 CM... PRE KUPOVINE PITAJTE SVE STO VAS ZANIMA...

Prikaži sve...
999RSD
forward
forward
Detaljnije

Dimenzije 5x4,2cm

Prikaži sve...
960RSD
forward
forward
Detaljnije

Ručno rezbareno.

Prikaži sve...
800RSD
forward
forward
Detaljnije

DEKUPAŽ KTIJA KNJIGA ILI KUTIJA -ZA KNJIGU :) knjiga koja se dimenziono uklapa 13x18 cm

Prikaži sve...
999RSD
forward
forward
Detaljnije
Nazad
Sačuvaj