Pratite promene cene putem maila
- Da bi dobijali obaveštenja o promeni cene potrebno je da kliknete Prati oglas dugme koje se nalazi na dnu svakog oglasa i unesete Vašu mail adresu.
1-25 od 82290 rezultata
Režim promene aktivan!
Upravo ste u režimu promene sačuvane pretrage za frazu .
Možete da promenite frazu ili filtere i sačuvate trenutno stanje
Nova eng tastatura za lenovo laptopove. Odgovara za sledece modele: ideapad 320-15 320-15ABR 320-15AST 320-15IAP 320-15IKB 320S-15ISK 320S-15IKB ideapad 330-15ABR 330-15ISK 330-15IAP ideapad 330-15IKB 330-17IKB 330-15 330-15AST 330-15icn 330-15igm Imamo sve vrste tastatura. Ako niste nasli tastaturu za vas model napravite upit preko kupinda!!! Licno preuzimanje zarkovo-beograd Pogledajte i nase ostale oglase! ! !
Nova tastatura za lenovo laptopove. Odgovara za sledece modele: v130-15 v330-15 330s-15 c740-15 Imamo sve vrste tastatura.Za firme i servisere moze placanje preko racuna. Oglasi se azuriraju redovno tako da sve sto je na oglasu ima na stanju. Licno preuzimanje zarkovo-beograd Ako niste nasli tastaturu za vas model napravite upit preko kupinda!!! Pogledajte i nase ostale oglase! ! !
-
Kolekcionarstvo i umetnost chevron_right Numizmatika
Obverse Marten running left, rosettes above and under in pearl circle Lettering: MONETA REGIS P SCLAVONIA Translation: Money of King of Slavonia Reverse Rimmed double cross, two crowned heads facing each other at base, mintmark on two sides above. On top star without a dot on the left, crescent with a hoop on the right. Edge Smooth
-
Kolekcionarstvo i umetnost chevron_right Kolekcionarstvo
FRANCUSKA FRANCE 1 F 1992 JUBILARNA
odlično očuvana Antologija stare kineske poezije: Svet u kapi rose Jezik, pesništvo, tradicija… Od svih kineskih dimenzija, vremensku kao da je najteže prilagoditi evropskoj vizuri: ona je i najodgovornija za tolike razlike u psihološkoj perspektivi. Otuda je i neminovno, mada u svojoj pristrasnosti tako naivno, naše čuđenje „kako je to“ stara Kina gotovo tri hiljade godina ostajala bez ikakvih dodira sa Zapadom. (Marko Polo? To nije njen kontakt sa Zapadom, već kontakt Zapada sa njom, promašen, uostalom, jer je Venecija nastavila da u tom pravcu drži durbin okrenut u naopako.) Otuda, takođe, činjenica da nijedna književnost ni približno nema tako dugu povest kao kineska – za nas predstavlja samo kuriozitet. Ako je vekovima bila više civilizacija nego nacija, drevna Kina je bila i više tradicija nego država. I to tradicija toliko prožeta svojim pismom da su mitski arhetipovi samo njegovim posredstvom mogli da se kristališu i da razviju opšte duhovne konstante. Prosto savršeno kao oruđe sinteze, dakle poezije, koja nas je u tonalitetima – čije promene potpuno menjaju smisao reči – našao način da se oslobodi rodova, padeža, vremena, gotovo čitave morfologije, da bi i poslednje njene ostatke zbrisala jedna poezija koja ne priznaje vrste reči, već samo njihovu srž. Pošteđena, tako, disciplinovanog služenja sintaksi, reč otelotvorena u ideogramu, karakterističnom kineskom pismu, postaje nezavisna, te i misao, opravdavajući tu privilegiju i koristeći se tom slobodom, ide u svom značenju do kraja, dakle dalje od reči. A ta značenja, oslobođena suvišnika, dodiruju se onda i prožimaju kao prirodne pojave. Upravo to i jeste težnja ideograma – da se prožme samom prirodom. Stoga kao da i nije poređenje, nego, takoreći, konstatacija kad jedan kineski epistolarac iz VIII veka piše da su ideogrami najslavnijeg kaligrafa među njegovim savremenicima – kitovi što nadiru ka pučini, zmije što vrludaju ševarom, kiša što se pred naletom vetra najednom sručuje niz nastrešnice, svenule puzavice što vise nad ponorom, svileni končići zahvaćeni olujom, koji kao da će se svakog trenutka prekinuti ali se nikad ne prekidaju. Ostavši bezmalo nedirnut još otkako je bio standardizovan u III veku pre naše ere, dakle potpuno nezavisan od fonetike, ideogram se obraća neposredno duhu, nemajući potrebe da se, dekomponovan zvucima, prethodno provuče kroz sluh. Zato, makar se čitao sasvim drukčije, kao arapske cifre na raznim jezicima, ideogram dočarava isti smisao današnjem Kinezu kao i onom od pre dva milenijuma, ili čitaocu u Japanu, Koreji, Kambodži: svet se, dakle, ne mora truditi da izmisli univerzalno pismo, ono već postoji, preostaje još samo ta sitnica – valja ga naučiti… Svaki kineski ideogram je, inače, jednosložan, te pošto nema nenaglašenih slogova, u kineskoj poeziji nema ni stopa; drugim rečima, metrička jedinica nije slog, nego reč, sa svojom tonalnošću. Kao što je svaka reč, zahvaljujući monosilabizmu, metrički zamenljiva svakom drugom, tako i ideogrami, kao homogene poetske slike oslobođene svega nebitnog za komunikaciju, ostaju autonomni ali i ravnopravni. Ma koliko redosled ideograma bio od značaja za njihov smisao i međusobni odnos, u pesmi oni kao da senče ivice kojima se zgledaju, kao da olabavljuju zamahe svojih značenja, kao da menjaju smerove prošlosti i budućnosti, te provociraju oko da ih upija paralelno, ponekad čak u krug: tako oni trijumfuju nad sintaksom, ne na račun, nego na korist značenja, sve slojevitijih, sve ambivalentnijih, sve obuhvatnijih. U njima je, dakle, u njihovoj prirodi, podosta od onog do čega danas, ovde i drugde, pesnik mora da se probija sam. Staviti, u pesmu, ideogram na pravo mesto, to je nešto mnogo više nego naći pravi „izraz“: to znači otkriti još jednu zakonitost, još jedan gravitacioni sistem koji počiva na ravnoteži neizrecivog i komunikabilnog. Iskazati a ne reći – da bi se, tako, reklo više, to je ono čemu najčešće teži kineski pesnik i čemu uvek teži sam njegov ideogram. Ta sposobnost slikovitog pisma naslućena je u samom začetku: ostala je legenda da su zli dusi plakali kada je pronađeno. Strahopoštovanje je vremenom svedeno na poštovanje, ali je i dalje smatrano svetogrđem makar i slučajno bacanje ili gaženje ispisanog komada papira. Poeziji je tu pripao najveći deo časti i počasti, jer je, neuporedivo potpuniju nego proza ili, kasnije, drama, imala moć da iz ideograma izvuče sve što je vremenom uspeo da upije, udahne i upamti. Zato se kineski klasični romani tako često i pozivaju na nju: „postoji pesma“, kažu, „koja to dokazuje“. I evo, sada, ponečeg od toga što je pesma dokazala, negde daleko i davno, u svojoj vekovnoj potrazi za čovekom. – Dragoslav Andrić
Краусов број Y# 82 Држава Јапан Период Хирохито (Шова) (1950 - 1989) Врста кованице Прометне кованице Апоен 100 јена Година Yr. 61 (1986) - 昭和六十一年 Владар Хирохито Састав Бакар-Никл Врста ивице Храпава Облик Округла Сврставање Одликовање (0°) Тежина (g) 4.8 Пречник (mm) 22.6 Дебљина (mm) 1.7
☆ Roman Coin CRISPUS CAESAR AE3 Siscia Mint VOT V 299-326AD - Kovanica je iz moje skromne kolekcije,lep komad. - Postavljene slike su originalne, bez fotošopa i odgovaraju stanju. - Obratite pažnju na postavljenim slikama, jer na većini imate dimenziju i težinu. - Nisam stručnjak za procenu i oznaku očuvanosti, morao sam neku oznaku ubaciti... - Kod mene je zavedena pod gore navedenim nazivom, ipak nova provera nije na odmet... - Većinu kovanica je moguće još ulepšati preciznim čišćenjem. ☆ Preuzimanje i plaćanje po dogovoru, a u slučaju slanja Vama je dostava BESPLATNA. ▪︎ Pogledajte i druge moje oglase, osim kovanica ima, ili će biti i drugih predmeta. ☆ Molio bi da se svi pridržavamo Kupindo pravila. Hvala
Papirni omot je ostecen,listovi kad se zatvori knjiga vidi se da su uflekani Papírborító sérült,amikor a könyv be van csukva látszik hogy a lapok be vannak piszkolódva VÁCI MIHÁLY Nyíregyháza 1924 – Hanoi 1970 … `Ó minden voltam én, amire a lélek fényes! és engedelmesen letérdeltem a test minden ítéletéhez. Mindenre felragyogtam, ami fókuszaimat pásztázva kereste, a sejtések szétszórt sugarait tűzzé lobbantottam, é – a tiszta lencse. Úgy éltem, mint a százhuszat verő szív úgy gyűlöltem és szerettem: mindenhez úgy fogtam, kívánva, hogy az legyen a vesztem! Úgy éltem én, ahogy itt élni kell, ahogy érdemes élni! Egy emberöltőt éltem – de a sorsom történelem és ezerévnyi!` 20. század költészet magyar magyar nyelvű vers Ptt erre az ajánlott nyomtatványra nem több 106 dinártól Ptt za ovu preporucenu tiskovinu ne iznosi vise od 106 rsd
Nova tastatura za hp laptopove. Odgovara za sledece modele: HP Pavilion 17 17-E 17-Exxx 17Z-E 17-e000 17-e100 17-e009wm 17-e010us 17-e011nr 17-e012nr 17-e013nr 17-e014nr 17-e016dx 17-e017cl 17-e017dx 17-e019dx 17-e020dx 17-e020us 17-e021nr 17-e024nr 17-e028ca 17-e030us 17-e031nr 17-e033ca 17-e033nr 17-e035nr 17-e037cl 17-e038ca 17-e039nr 17-e040us 17-e046us 17-e048ca 17-e049wm 17-e050us 17-n001 Imamo sve vrste tastatura.Za firme i servisere moze placanje preko racuna. Licno preuzimanje zarkovo-beograd Ako niste nasli tastaturu za vas model napravite upit preko kupinda!!! Pogledajte i nase ostale oglase! ! !
Број KM# 16a Држава Уједињени Арапски Емирати Период Уједињени Емирати (1973 - 2022) Врста кованице Прометне кованице Апоен 50 филс Година 2013 - ٢٠١٣ Владар Халифа ибн Зајед Састав Челик обложен Никлом Врста ивице Глатка Облик седмострана Сврставање Одликовање (0°) Тежина (g) 4.4 Пречник (mm) 21 Дебљина (mm) 1.7
Краусов број KM# 35 Држава Јужна Кореја Период Република Кореја (1982 - 2023) Врста кованице Прометне кованице Апоен 100 вона Година 2001 Састав Бакар-Никл Врста ивице Храпава Облик Округла Сврставање Кованица (180°) Тежина (g) 5.42 Пречник (mm) 24 Дебљина (mm) 1.6
Краусов број Y# 82 Држава Јапан Период Хирохито (Шова) (1950 - 1989) Врста кованице Прометне кованице Апоен 100 јена Година Yr. 44 (1969) - 昭和四十四年 Владар Хирохито Састав Бакар-Никл Врста ивице Храпава Облик Округла Сврставање Одликовање (0°) Тежина (g) 4.8 Пречник (mm) 22.6 Дебљина (mm) 1.7
Број Y# 82 Држава Јапан Период Хирохито (Шова) (1950 - 1989) Врста кованице Прометне кованице Апоен 100 јена Година Yr. 61 (1986) - 昭和六十一年 Владар Хирохито Састав Бакар-Никл Врста ивице Храпава Облик Округла Сврставање Одликовање (0°) Тежина (g) 4.8 Пречник (mm) 22.6 Дебљина (mm) 1.7
Краусов број Y# 82 Држава Јапан Период Хирохито (Шова) (1950 - 1989) Врста кованице Прометне кованице Апоен 100 јена Година Yr. 44 (1969) - 昭和四十四年 Владар Хирохито Састав Бакар-Никл Врста ивице Храпава Облик Округла Сврставање Одликовање (0°) Тежина (g) 4.8 Пречник (mm) 22.6 Дебљина (mm) 1.7
Краусов број KM# 652a Држава Бразил Апоен 1 реал Година 2013 Период Бразилски Реал (1994 - 2022) Врста кованице Прометне кованице Састав Биметални: Нерђајући Челик центар, Челик обложен Бронзом прстен Врста ивице Храпава и глатка секција Облик Округла Сврставање Кованица (180°) Тежина (гр) 7 Пречник (мм) 27 Дебљина (мм) 1.95
Број KM# 28 Држава Југославија Период Социјалистичка Југославија (1945 - 1992) Врста кованице Прометне кованице Апоен 5 динара Година 1945 Састав Цинк Врста ивице Храпава Облик Округла Сврставање Кованица (180°) Тежина (g) 6 Пречник (mm) 26.5 Дебљина (mm) 1.5