Pratite promene cene putem maila
- Da bi dobijali obaveštenja o promeni cene potrebno je da kliknete Prati oglas dugme koje se nalazi na dnu svakog oglasa i unesete Vašu mail adresu.
1-25 od 333 rezultata
Režim promene aktivan!
Upravo ste u režimu promene sačuvane pretrage za frazu .
Možete da promenite frazu ili filtere i sačuvate trenutno stanje
Aktivni filteri
-
Kolekcionarstvo i umetnost chevron_right Knjige
Opis Pripovetke Grigorija Božovića doživele su, posle piščevog povratka medu "žive klasike", nekoliko antologijskih izbora. Ali evo i najnovijeg i najsvežijeg koji potpisuje mladi pesnik Milan Anđelković, rodom iz Zubinog Potoka, Božovićevog zavičaja. Ovaj izbor pokazuje da je Božovićev pripovedački svet prijemčiv i intrigantan i za moderni književni senzibilitet. Milisav Savić
-
Kolekcionarstvo i umetnost chevron_right Knjige
Opis "Brza vožnja kroz sećanja - Marko Veljković" „Vodeći nas kroz scene svog detinjstva i odrastanja, Marko uspeva da nas provuče kroz čitavu lepezu osećanja. Njegove ljubavne avanture će vas nasmejati, a sećanja na rat rastužiti. Skup izuzetno iskrenih tekstova za ljude koji vole život i sve ono što on sa sobom nosi.“ – Danijel Jovanović (autor serijala Severna kapija) „Kroz sećanja jednog momka prepliću se suze, setni osmesi, uzdasi i glasan smeh. Ovo je svojevrsni katalog emocija kojim su obojene anegdote iz detinjstva, puberteta pa i zrelog doba. Marko sasvim neposredno i nesputanom iskrenošću priča o zgodama i nezgodama iz svog, čini se, veoma uzbudljivog mladog života. Retrospekcijom doživljenog izvlači nove lekcije, ali i ponavlja već naučene, oblikujući svoju već stečenu zrelost i šalje jasnu poruku-da nam je zaista malo potrebno da bismo bili dobri ljudi i ovaj svet lepše mesto.“ – Biljana Gašević
-
Kolekcionarstvo i umetnost chevron_right Knjige
Opis "Zamka genija Frenka Lojda Rajta - Smilja Stefanović Pregel" NOVA KNJIGA SMILJE STEFANOVIĆ PREGEL NAS UVODI U JEDAN NEOBIČAN SVET U KOME SE PREPLIĆU ARHITEKTURA KNJIŽEVNOST I POTREBA ZA NEPREKIDNIM LUTANJIMA.... Iako jednu od glavnih strukturalnih i poetičkih linija ovog romana možemo pratiti u genijalnom delu arhitekte F. L. Rajta, ovo je roman u kome se očitava životna priča Amerikanca koji je prvo koleno srpskih emigranata, ali i niz naporednosti i rukavaca koji nas vode u zemlju predaka, urbane pejzaže Vašingtona i prostranstva Zapadne Virdžinije. Iz jedne priče niče druga: iz ljubavi - mržnja, iz porodice - rascepljenost karaktera, iz života - izazov pisanja knjige... Sve velike svari i pojmovi su materijalizovani kao mozaik manjih mikrosvetova, uklopljenih u neobičnost i sugestivnost „velike" slike. Geometrija je došla na mesto sudbine, a sudbina na mesto istorije - tu počiva osnova lutanja, istorijskog i stvarnosnog usuda naroda, ali i glavnog junaka ovog romana. U leto 2003. mesto je vrvelo od glasina. Ljudska lobanja je otkrivena u zapuštenom prostoru ispod stare kuće.Detalji zločina nikada nisu obelodanjeni, niti su medijiikada pokazali neko posebno interesovanje za ovaj slučaj. Kao i svaki raj, i ovaj je imao svoje aveti Olivere.
-
Kolekcionarstvo i umetnost chevron_right Knjige
Opis "Crno telo - Laura Barna" Nagrada Miroslav Dereta - 2007! Nesvakidašnja priča o umetnosti i umetnicima, o ljubavi, usamljenosti, životu i njegovoj negaciji nad kojom lebdi duh velikog romantika Laze Kostića. Da li je umetnost sama po sebi strast ili je strast neizostavno prisutna u samoj ideji umetnosti. Poetički i stilski razigrana u želji, i strasna u nameri, Laura Barna ispisuje roman Crno telo nad kojim bdi još uvek nedovoljno rastumačena figura arhivolšebnog romantika Laze Kostića. Međutim, Crno telo je priča o odrastanju i uzrastanju u vrhove nasleđa srpske književnosti i tajni porodične istorije, ljubavi i želje koja, kao poslanje iz prošlosti, putuje kroz vreme, od romantizmu sklonog XIX veka i Laze Kostića do današnjih dana, nesklonih svemu što je uzvišeno. Laura Barna želi da svakom književnom i životnom detalju podari poseban identitet jer svaki lik ovog romana nosi sobom niz dilema i večnih pitanja o sudbini čovekovog usuda na zemlji, o dobru i zlu. Zbog toga je Crno telo nesvakidašnja, nadasve zanimljiva i originalna priča o piscu koji je sam svoj hroničar i hroničaru i istraživaču koji u istoriji ne nalazi traženog pisca već sebe. Vlastiti lik u ogledalu lirike Laze Kostića, ogoljenog i ranjivog u emotivnim posustajanjima i eruptivnim smenjivanjima unutrašnjih i spoljašnjih pejzaža. Letargično doba Kostićevog stihopisanija, melanholije vojvođanske varošice i otuđenja velikog grada, pamćenje i samoukidanje u kolektivnom zaboravu, večiti antagonizam modernog i tradicionalnog, samo su neke okosnice ovog neobičnog romana. Povez knjige : mek Strana : 256 Format knjige : 13x20.5 cm Pismo : ćirilica
-
Kolekcionarstvo i umetnost chevron_right Knjige
Opis "Ko je ubio Alfija - Sonja Atanasijević" Neko je ubio Alfija, a otkrivanje ubice, paradoksalno, nije najvažnije, jer u savremenom svetu pitanje: Kako umreti?, kao posledični kraj života, potisnuto je pitanjem: Kako živeti? Zbog toga se iz perspektive jedne „sasvim obične smrti" otvara mnogo kompleksnije pitanje života, nesvakidašnjih karaktera i čudnih obrta, u kojima se poput slagalice ili rasklapanja ruskih lutaka - babuški, otkriva mnogo više od proste uzročno-posledične veze ubice, žrtve i neizbežnog motiva. Čitaoci i zaljubljenici u jednu od najčitanijih knjiga u protekloj deceniji - Narandže za Božanu - biće svakako iznenađeni romanom Ko je ubio Alfija. Sonja Atanasijević spada u one pisce koji svakim novim delom iznenađuju čitaoca promenama perspektive ili žanra, podređujući sve osobenostima teme ili mogućnostima njenog najboljeg predstavljanja u romanu.
-
Kolekcionarstvo i umetnost chevron_right Knjige
Opis "Naši - Predrag Smiljković" U NOVOJ KNJIZI PREDRAG SMILJKOVIĆ VEŠTO PREPLIĆE STARO I NOVO, URBANO I KOMIČNO, A OČARAVAVA SNAGOM ISPISANE REČI... Vlasnik uzvišenog smisla urbane osećajnosti, majstor da skenira detalj života koji će, preveden u prozu, zazvoniti kao kristal na carskom balu, smiljković je pisac brojnih literarnih osobina. Vezan za lokalno, svakim novim tekstom pomera se napred konceptom ubrzanja u pisanju, kada reč i rečenice alhemijski tretira kao niz slika za željeni zlatni kadar. Taj koncept piksela, frekvencija i bita lako se može raspoznati u tarantinovskoj dinamici teksta knjige Naši. Pri tome, pouzdanost piščeve radoznalosti za duboka duševna stanja nosilaca priča utemeljena je u profesionalnom iskustvu, i ta stanja jednako nadilaze i našu javu i naš san.