Filteri
close
Tip rezultata
Svi rezultati uključeni
keyboard_arrow_down
Kategorija
Sve kategorije
keyboard_arrow_down
Od
RSD
Do
RSD
Sortiraj po
keyboard_arrow_down
Objavljeno u proteklih
keyboard_arrow_down
Sajtovi uključeni u pretragu
Svi sajtovi uključeni
keyboard_arrow_down

Pratite promene cene putem maila

  • Da bi dobijali obaveštenja o promeni cene potrebno je da kliknete Prati oglas dugme koje se nalazi na dnu svakog oglasa i unesete Vašu mail adresu.
1-25 od 61 rezultata

Broj oglasa

Prikaz

format_list_bulleted
view_stream
1-25 od 61
1-25 od 61 rezultata

Prikaz

format_list_bulleted
view_stream

Režim promene aktivan!

Upravo ste u režimu promene sačuvane pretrage za frazu .
Možete da promenite frazu ili filtere i sačuvate trenutno stanje

Aktivni filteri

  • Tag

    Ekonomija, Biznis
  • Cena

    2,500 din - 4,499 din

Ova revolucionarna knjiga je neverovatan priručnik koji će vas naučiti korak po korak kako da ostvarite život koji zaslužujete. Otkrićete korene vaših ograničavajućih uverenja i naučiti ih razumeti. Oslobodićete sebe od ograničavajućih uverenja i konačno započeti verovati u SEBE. Postaćete samopouzdani i otvoreni promenama. Znaćete kako se nositi sa stresom i osloboditi se osećaja da niste dovoljno dobri. Reći ćete zbogom isprikama, odgađanju i lošim navikama. Pronaći ćete sebe u našim neverovatnim pričama i shvatiti da možete ostvariti bilo šta u životu. Postaćete najbolja verzija sebe. Čitaj dalje

Prikaži sve...
2,750RSD
forward
forward
Detaljnije

Sadržajem ove knjige su sveobuhvatno ali koncizno pokrivene ključne teme korporativnih finansija koje su od suštinskog značaja za studente fakulteta i visokih škola koje u svojim kurikulumima imaju predmete poslovno upravljanje i finansije. Obrađeni su ključni pojmovi i koncepti na kojima predavači insistiraju, a za njihovo savladavanje studentima je na raspolaganju kompletan paket proverenih alata za učenje koji su kompatibilni sa savremenim načinom života mladih. Knjiga uključuje i kratke testove za samoproveru, fleš-kartice koje se mogu preuzeti sa interneta i praktične zadatke za učenje i samoocenjivanje. Zahvaljujući originalnom konceptu knjiga Poslovne finansije CFIN, koja je pre svega univerzitetski udžbenik, predstavlja idealan priručnik za mlade poslovne ljude i preduzetnike kojima je potrebno znanje iz oblasti poslovnih finansija. Čitaj dalje

Prikaži sve...
3,290RSD
forward
forward
Detaljnije

Uspešne firme budućnosti danas pokreću radne timove! Zašto? Zato što su u nebrojani broj puta u raznim privrednim granama timovi potvrdili svoju vrednost povećavanjem kvaliteta i ostvarivanjem ciljeva produktivnosti! Upravljanje timovima dramatično će povećati verovatnost uspešnog uvođenja veoma produktivnog tima. Ovaj korisni vodič sadrži: metode i popise koje možete koristiti da biste sastavili najbolji mogući tim, savete o poboljšanjima koja možete očekivati – i koja ne biste trebalo da očekujete – od uvođenja timova, strategije pomoću kojih možete da prepoznate i izbegnete velike prepreke u stvaranju okruženja povoljnog za nastanak i rad timova. Firme širom sveta trenutno otkrivaju da timovi zaposlenih i timski rad doprinose gotovo svakom segmentu poslovanja. Upravljanje timovima pružiće vam podršku i samopouzdanje potrebno za pokretanje i upravljanje radnim timovima, za procenu njihovog uspeha i za podsticanje zaposlenih na koordinisan i disciplinovan rad. Čitaj dalje

Prikaži sve...
3,160RSD
forward
forward
Detaljnije

Knjiga Marketing (MKTG) donosi najnovija teorijska saznanja iz oblasti marketinga, koja su predstavljena na zanimljiv i pristupačan način u kratkim, sveobuhvatnim poglavljima modernog dizajna. Materija je obrađena i sistematizovana u skladu sa potrebama I navikama današnjih studenata, ali i interesovanjima profesionalaca koji žele da unaprede svoje znanje. Aktuelnim, relevantnim primerima iz prakse velikih, dobro poznatih kompanija, kao što su United Colors of Bennetton, Chrysler, Bloomingdale’s, Facebook, Apple ili Reebok, ali i malih lokalnih preduzeća, slikovito i jasno je prikazan uticaj marketinga na lokalnom, nacionalnom I globalnom nivou. Takođe, u ovom najnovijem izdanju knjige Marketing posebna pažnja je posvećena menadžmentu odnosa sa potrošačima, dok ga posebno aktuelnim čine analiza marketing okruženja u uslovima krize i poglavlje posvećeno ulozi i značaju društvenih mreža u komunikaciji savremenih preduzeća. Čitaj dalje

Prikaži sve...
3,290RSD
forward
forward
Detaljnije

Ekonomija identiteta je novi način razumevanja odluka ljudi - na poslu, u školi i kod kuće! Tom ekonomijom bolje možemo shvatiti zašto podsticaj poput deoničkih opcija deluju ili ne deluju... zašto su neke škole uspešne, a druge nisu; zašto neki gradovi i gradići ne ulažu u svoju budućnost - i mnogo, mnogo više od toga.. Ekonomija identiteta premošćuje kritičan jaz u društvenim naukama. U ekonomiju uvodi identitet i norme. Predrasude ljudi o tome šta je primereno, a šta je zabranjeno i za koga, temeljne su za određivanje koliko će se truditi na poslu i kako će učiti, trošiti i štedeti. Zato identitet ljudi - njihove ideje o tome ko su i kakvima žele postati - može biti najvažniji činilac koji utiče na njihove ekonomske živote. I ograničenja koja društvo postavlja na ljudske identitete mogu takođe biti jedna od ključnih odrednica njihovog ekonomskog blagostanja. Kratak sadržaj: I. Ekonomija i identitet Uvod Ekonomija identiteta Identitet i norme u korisnosti Kamen iz Rosette Gdje nam je mjesto u današnjoj ekonomiji II. Rad i školovanje Identitet i ekonomija organizacija Identitet i ekonomija obrazovanja III. Rod (spol) i rasa Rod (spol) i rad Rasa i manjinsko siromaštvo IV. Pogled prema budućnosti Ekonomija identiteta i ekonomska metodologija Zaključak i pet načina kako identitet mijenja ekonomiju Čitaj dalje

Prikaži sve...
2,980RSD
forward
forward
Detaljnije

Na osnovu anketiranja više od hiljadu studenata i univerzitetskih profesora, njihovih odgovora i sugestija nastala je knjiga Principi menadžmenta (MGMT). Ovaj jezgrovito napisan tekst je proveren u radu sa akademcima i odobren od nastavnog osoblja fakulteta, prilagođen je dinamičnom načinu života današnjih studenata. U knjizi MGMT, naći ćete sve što vam je potrebno da se efikasno pripremite i uspešno položite ispit iz principa menadžmenta ili saznate sve ono što vas je zbunjivalo. Proverite zašto je ovaj revolucionarni način učenja koji MGMT nudi naišao na izvanredne reakcije gde god je publikovan Čitaj dalje

Prikaži sve...
3,290RSD
forward
forward
Detaljnije

Vodič ka uspehu! E poslovanje, kao naslednik odlično prodavanog prvog izdanja knjige o toj suštinskoj temi, dolazi u pravi čas kako bi se objasnilo na koji način menadžeri rekonstruišu svoja preduzeća u cilju maksimalnog iskorišćavanja prednosti koje donosi e-poslovanje. Ravi Kalkota i Marcia Robinson prikazuju inovativni aplikacijski okvir koji upravlja prelaskom od tradicionalnog modela poslovanja na model e-poslovanja. Oslanjajući se na svoje veliko lično iskustvo u radu s vodećim preduzećima, oni nude jasnu sliku korisnosti i izazova koje poručuju i s kojima se suočavaju e-preduzeća. Utvrđuju temeljna načela dizajna za izgradnju uspešnih poslovnih slučajeva e-poslovanja. Novi modeli poslovanja, temeljeni na mrežama, daju novi ključ za uspeh u tržišnom nadmetanju i stvaranju bogatstva. Zbog toga je knjiga koju su napisali Ravi Kalakota i Marcia Robinson došla u pravo vreme. E-poslovanje danas predstavlja centralni pojam u srcu poslovne strategije. Kada ovu knjigu jednom pročitate, znaćete zašto će celokupno poslovanje uskoro postati e-poslovanje. Čitaj dalje

Prikaži sve...
3,750RSD
forward
forward
Detaljnije

Svetska recesija koju još zovemo i Velikom recesijom, evropska dužnička kriza i hrvatsko "dužničko ropstvo", svako na svoj način, posledica su različitih oblika lične i kolektivne društvene neodgovornosti: državnika, političara, finansijskih stručnjaka, berzanskih špekulanata, bankara, preduzetnika, menadžera, vođa i "nadzornika" velikih multinacionalnih korporacija, novinara, ali i građana sklonih životu na dug i kredit. Dr. Bartol Letica, priznati međunarodni ekspert za tematiku korporacijske (poslovne) društvene odgovornosti i visoki zvaničnik Svetske banke, u knjizi "Doba odgovornosti" iznosi rezultate višegodišnjih praćenja iz prve ruke, kao i istraživanja i analize toka, korena, uzroka i posledica prvih velikih kriza i recesija 21. veka. Autor u knjizi daje detaljni pregled korporacijskih, javnih i poslovnih politika usmerenih ka očuvanju i promovisanju korporacijske odgovornosti u Ujedinjenim nacijama, Evropskoj uniji, Sjedinjenim Američkim Državama i Hrvatskoj. Iako je knjiga "Doba odgovornosti" nastala kao rezultat višegodišnjih autorovih naučnih istraživanja, napisana je jasnim, lako razumljivim i zanimljivim jezikom, pa može poslužiti kao priručnik ili kao udžbenik za predmete i radionicama na kojima se proučava i podučava korporacijska društvena odgovornost. Knjiga može biti i praktični vodič za članove nadzornih odbora, predsednike i članove uprava u kompanijama u javnom, mešovitom i privatnom vlasništvu. Kratak sadržaj: Uvod Teorije o korporacijskoj društvenoj odgovornosti Korporacijska društvena odgovornosti i sustav Ujedinjenih naroda Korporacijska društvena odgovornosti i Europska unija Korporacijska društvena odgovornost i Sjedinjene američke države Komparativna analiza KDO-a: Ujedinjeni narodi, Europska unija i Sjedinjene američke države Čitaj dalje

Prikaži sve...
3,340RSD
forward
forward
Detaljnije

Želite li da postanete profesionalac u poslu investiranja, ova knjiga će vam biti neophodna!

Prikaži sve...
2,599RSD
forward
forward
Detaljnije

Postoji dobar razlog zbog koga je Džon Kenet Galbrejt najčuveniji američki ekonomista! Duhoviti komentator američkih političkih ludosti i svestrani autor bestselera koji proročki upozoravaju na opasnosti deregulisanih tržišta, pohlepe korporacija i neobraćanja pažnje na troškove naše vojne sile. U svojim delima Veliki slom: 1929. (The Great Crash: 1929); Bogato društvo (The Affluent Society); i Nova industrijska država (The New Industrial State), Galbrejt uvek pokazuje da je ekonomija relevantna za trenutne krize. Ova prva autorizovana biografija, zahvaljujući Ričardu Parkeru, predstavlja važnu reinterpretaciju kako javne politike, tako i načina na koji se ekonomija sprovodi u delo. Rođen 1908. i odrastao na maloj kanadskoj farmi, Galbrejt je počeo da predaje na Harvardu u svojim dvadesetim godinama. Godine 1938. prešao je zbog posla u Vašington, tada u znaku reformi „Novog dogovora“, i vremenom se uzdigao toliko da postane Ruzveltov „car cena“ u toku rata. Nakon godina koje je proveo kao dopisnik magazina Fortjun (Fortune), gde je uradio dosta na predstavljanju dela Džona Mejnarda Kejnza široj publici, vratio se na Harvard 1949. i počeo da piše knjige koje će ga proslaviti. Tokom godina, Galbrejt je razvio osoben način „bavljenja ekonomijom“ i time postao kritičar kako konzervativaca tako i mnogih liberalnih ekonomista. Parkerov živopisan i iznijansiran portret osvetljava Galbrejtove veze sa njegovim kolegama ekonomistima i strategije na koje su uticali – od „neoklasične sinteze“ i „nove granice“ do monetarizma, ekonomije ponude i konzervativne revolucije osamdesetih i devedesetih godina dvadesetog veka. To je takođe i dramatična pripovest o javnim strategijama i narodu koji ih stvara, jer je Galbrejt često bio u samom epicentru politike svog vremena. Od oštre analize nacionalnog „privatnog bogatstva i javne zapuštenosti“ iz pedesetih, pa do osuda na račun Vijetnamskog rata, Galbrejt je redovno osporavao „konvencionalnu mudrost“ (što je njegova kovanica). Parkerov prikaz Galbrejtovog prijateljstva sa Džonom F. Kenedijem, za čijeg mandata je služio kao ambasador u Indiji, obiluje novim saznanjima i informacijama o ekonomskoj politici, američkoj politici u Aziji i velikom uticaju budžeta Pentagona na svaki aspekt javnih poslova. Naredna poglavlja, koja analiziraju Galbrejtove odgovore na greške počinjene od strane kasnijih državnih vlada u upravljanju američkim bogatstvom i silom, nude moćnu kritiku godina Džonsonovog, Niksonovog, Reganovog i Klintonovog mandata. Ali Parker posvećuje jednaku pažnju toplim, živopisnim i podsticajnim prijateljstvima koja su oblikovala privatni život Keneta i Kiti Galbrejt i njihove energične porodice. Čitaj dalje

Prikaži sve...
4,400RSD
forward
forward
Detaljnije

KLJUČNA TEMATIKA ZA USPEŠNO MENADŽERSKO ODLUČIVANJE! Peto izdanje Mikroekonomije sadrži teoretske matematičke postupke koji su relevantni i lako primenjivi u procesu donošenja odluka, kako od strane menadžera, tako i prilikom vođenja državne politike. Ovaj akcenat na primenjivost je postignut i uključivanjem 107 opširnih primera koji obrađuju teme poput analize potražnje, troška i tržišne efikasnosti, strategije određivanje cena, odluke o ulaganju i proizvodnji i analiza državne politike. Za čitaoce koje zaista zanima kako svet funkcioniše, mikroekonomija je jedna od najzahvalnijih i najzanimljivijih oblasti koje se mogu studirati. Dobro vladanje mikroekonomijom je ključno za menadžersko odlučivanje, za kreiranje i razumevanje državnih politika i uopšteno za razumevanje kako funkcioniše moderna ekonomija. Ova knjiga je napisana o mikroekonomiji zato što autori veruju da čitaocima treba približiti nove teme koje su poslednjih godina zauzele centralno mesto u mikroekonomiji - teorije igara i konkurentne strategije, uloga nesigurnosti i informacija, analiza određivanja cene od strane firmi koje poseduju tržišnu moć. Autori su takođe mislili da čitaocima treba pokazati kako mikroekonomija može pomoći pri razumevanju onoga što se događa oko nas i kako se mikroekonomija može iskoristiti kao praktično oruđe prilikom donošenja odluka. Mikroekonomija je važna i dinamična oblast, ali čitaocima treba ukazati na njenu relevantnost i korisnost. Peto izdanje Mikroekonomije pokriva dramatične promene do kojih je na ovom polju došlo posljednjih godina. Postoji rastući interes za teoriju igara i strateške međuodnose firmi (12. i 13. poglavlje), za ulogu i važnost nesigurnosti i asimetričnih informacija (5. i 17. poglavlje), za strategije određivanje cena firmi koje poseduju tržišnu moć (10. i 11. poglavlje), kao i za kreiranje mera koje će se efikasno nositi s eksternalijama poput zagađenja životne sredine (18. poglavlje). Ove teme, kojima je većina knjiga tek nedavno posvetila pažnju, su ovde detaljno obrađene. Iako Mikroekonomija pokriva široku oblast i sadrži aktuelne teme, to ne znači da je teška ili "za napredne". Autori su se trudili da izloženo gradivo bude jasno, zanimljivo i privlačno. Čvrsto veruju da bi učenje mikroekonomije trebalo biti ugodno i podsticajno. Osim u dodacima i beleškama, u Mikroekonomiji nema matematičkih izračunavanja. Čitaj dalje

Prikaži sve...
2,599RSD
forward
forward
Detaljnije

Knjiga sadrži teorijske postavke, manifeste, programe i tekstove koji su načinili prevrat poznat kao moderni pokret, ili, tačnije, seriju prevrata u oblasti arhitekture tokom XX veka. Sabrani tekstovi odslikavaju načine na koje je stvoren moderni pokret u arhitekturi. Čitaj dalje

Prikaži sve...
3,520RSD
forward
forward
Detaljnije

Publikacija Javne financije lokalnih jedinica vlasti predstavlja prvi sveučilišni udžbenik iz područja lokalnih javnih financija u Hrvatskoj, koji bi prvenstveno trebao poslužiti kao osnovna literatura za kolegij "Lokalne javne financije" na preddiplomskom studiju na Ekonomskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu. Knjiga je namijenjena i studentima drugih ekonomskih fakulteta, kao i studentima na pravnim fakultetima i fakultetu političkih znanosti. Budući da sadrži i neka praktična rješenja, a ne samo teoriju, knjiga bi mogla biti zanimljiva gradonačelnicima, općinskim načelnicima i županima, stručnim djelatnicima u jedinicama lokalne i područne (regionalne) samouprave, upravi i stručnim djelatnicima u javnim društvima i ustanovama, dužnosnicima i zaposlenima u tijelima središnje države, nevladinim udrugama, novinarima te najširoj stručnoj javnosti koja se bavi problematikom fiskalnih odnosa između središnje države i lokalnih jedinica. Čitaj dalje

Prikaži sve...
3,676RSD
forward
forward
Detaljnije

Ekonomija je isuviše interesantna da bi se njome bavili samo profesionalni ekonomisti, a ova knjiga je osmišljena tako da ekonomiju učini onoliko korisnom koliko to ona zaista i jeste i da studentima omogući razumevanje savremenog ekonomskog okruženja. Radi se o vodećem svetskom udženiku u kome autori Begg, Fischer i Dornbush na razumljiv način objašnjavaju osnovne lekcije iz ekonomije i ukazuju na koji način to znanje može da se primeni u svetu u kome živimo. Takođe ukazuju i na one oblasti u kojima su ekonomisti saglasni – koje su to oblasti i zašto su saglasni – kao i na to zašto su njihova mišljenja ponekad međusobno sukobljena. Knjiga je koncipirana tako da u nastavi ne mora nužno da se koristi celokupan tekst, već knjiga može da se primeni na skraćenim kursevima ekonomije ili pak kao udžbenik usredsređen na mikroekonomski i makroekonomski modul. Osmo izdanje knjige Ekonomija pruža sveobuhvatan prikaz najnovijeg razvoja ekonomskih teorija sa brojnim primerima iz prakse zbog čega ovaj udžbenik i dalje nosi zaslužen nadimak "Biblija za studente ekonomije". Čitaj dalje

Prikaži sve...
2,890RSD
forward
forward
Detaljnije

Prva knjiga razmatra teoretske i praktične aspekte tipova vojnih aviona, ćrodinamiku i mehaniku leta; ćrodinamičke i konstrukcione konfiguracije; stabilnost i upravljivost; pogonsku grupu, elektroopremu i elektronsku opremu savremenih vojnih aviona. Čitaj dalje

Prikaži sve...
4,400RSD
forward
forward
Detaljnije

Godišnje specijalno izdanje ekonom: east media group! Rast prihoda i profitabilnosti, ali i zaduženosti u dinarima, minimalno povećanje broja zaposlenih, kao i smanjenje investicija ključne su odlike poslovanja najvećih preduzeća u Srbiji u prošloj godini... Čitaj dalje

Prikaži sve...
4,400RSD
forward
forward
Detaljnije

Međunarodni bestseler, prodat u više od 250 000 primeraka!

Prikaži sve...
2,550RSD
forward
forward
Detaljnije

Knjiga "Osnovi osiguranja i reosiguranja" predstavlja neosporno vredan i originalan autorski doprinos problematici osiguranja i reosiguranja. Imajući u vidu aktuelnost, obrazovnu i praktičnu vrednost osiguranja i reosiguranja, sa teorijskog i praktičnog aspekta knjiga obrađuje problematiku pojedinih vrsta neživotnih i životnih osiguranja kao i problematiku alternativnih oblika transfera rizika osiguranja i uvodi novu kategoriju rizika - rizik preduzeća. Novim pristupom obrađena je tematika postupanja sa rizikom i teorija verovatnoće, a posebnu novinu u domaćoj literaturi predstavlja problematika moralnog hazarda, prevara i negativne selekcije rizika. Čitaj dalje

Prikaži sve...
2,750RSD
forward
forward
Detaljnije

SVAKI DIPLOMSKI I POSTDIPLOMSKI STUDENT SVOJA EKONOMSKA ZNANJA DUGUJE OVOM NOBELOVCU! Aktuelna i relevantna kao i uvek, Ekonomija Samuelsona i Nordhausa nastavlja postavljati standarde za uvod u moderna ekonomska načela. Devetnaesto izdanje ovog bezvremenskog teksta dopunjuje pogled na finansijska tržišta i monetarnu politiku, obrađujui sledeće aktualne teme: Porezi na benzin i racioniranje Naknade izvršnim direktorima Trošak rata u Iraku Stanovanje i averzija prema gubitku Finansijski poremećaji i poslovni ciklusi Zamka siromaštva Finansijska globalizacija Monetarni transmisijski mehanizam za otvorenu privredu s fleksibilnim kursom Sadržaj ovog kapitalnog dela stalno se menja i upotpunjuje najaktuelnijim temama, ali njegovi autori, Samjuelson i Nordhaus, svojim pristupom u izradi novog, 18. izdanja, pokazuju da je vredno držati se starog i uspešnog recepta. To dokazuje činjenica da su pojmovi, procesi i institucije ekonomskog života u knjizi prikazani na veoma jednostavan i razumljiv način. Primeri i grafički prikazi dodatno povećavaju razumevanje sadržaja. Vrednost knjige raste i činjenicom da je Samuelson dobitnik Nobelove nagrade i da je jedan od retkih ekonomista koji može da komunicira sa najširim krugom javnosti o kompleksnim i složenim problemima. Čitaj dalje

Prikaži sve...
2,599RSD
forward
forward
Detaljnije

Današnja niska stopa nezaposlenosti uz stalno rastuću potražanju za radnicima sa dokazanim tehničkim veštinama znači da dugoročni uspeh vaše firme zavisi od njene sposobnosti za pronalazak najboljih zaposlenih u kontingentu talenata koji se stalno smanjuje. Zapošljavanje sjajnih ljudi uklanja nagađanja iz procesa zapošljavanja dajući Vam solidne, efikasne alate i procese za identifikaciju i privlačenje najboljih radnika u Vašoj branši. Bez obzira na veličinu firme – od 3 do 3000 zaposlenih – Zapošljavanje sjajnih ljudi će vas naoružati sa: tehnikama oglašavanja i odnosima s javnošću koje dokazano "love" – uspevaju da zadrže – pažnju najperspektivnijih kandidata znakovnim, poverljivim informacijama o intervjuima koje Vam nepogrešivo pomažu da odvojite preduzetne osobe od onih koje gledaju na sat smernicama za sužavanje liste kandidata, za pregovaranje o ponudi i brzo upoznavanje novog zaposlenog. Čitaj dalje

Prikaži sve...
3,160RSD
forward
forward
Detaljnije

14. IZDANJE VODEĆE KNJIGE IZ MARKETINGA PRVI PUT SA PRIMERIMA IZ REGIONA! Novo, 14. izdanje udžbenika Upravljanje marketingom pokriva sve nezaobilazne teme iz široke oblasti marketinga koje je potrebno znati i sagledati prilikom kreiranja marketinških strategija i taktika. Izuzetno je aktuelna i zanimljiva, jer kako nova vremena donose i nove momente, nove probleme i izazove s kojima se suočavaju preduzeća, tako ih ova knjiga prati i analizira. Knjiga obrađuje situacije iz savremenog poslovnog sveta izloženog stalnim tržišnim i tehnološkim promenama. Knjiga je puna kratkih slučajeva i praktičkih vežbi kroz koje se ilustruju navedene teme. Pri tome se kroz tekst iznose i vrlo aktuelni primeri i problemi kompanija širom sveta, iz čijih se poslovnih situacija, problema i rešenja može učiti i izvući pouka. Osnovni cilj 14. izdanja Upravljanja marketingom bilo je da stvori što iscrpniji, savremeniji i angažovaniji marketinški udžbenik za fakultete. Gde je bilo moguće, dodat je novi materijal, stari je ažuriran, a obrisan onaj koji više nije bio značajan ili potreban. Upravljanje marketingom, 14. izdanje, omogućuje onim predavačima koji su koristili prethodna izdanja da nadograde ono što su naučili i učinili, istovremeno im nudeći tekst koji je nenadmašiv po svojoj širini, dubini i značaju za studente koji po prvi put dolaze u kontakt sa ovom oblašću. Ovo izdanje je posebno pripremljeno za tržište jugoistočne Evrope, a sadrži 22 poslovna slučaja od kojih se svaki odnosi na jednu od tema koje se obrađuju u poglavljima ovog udžbenika. Odgovarajući na pitanja postavljena iza svakog slučaja moći ćete da proverite svoje znanje i da povežete konkretan slučaj sa iznesenim teoretskim postavkama. Knjiga je pisana za studente poslovne administracije, na stručnim i specijalističkim studijima. Ona je takođe vrlo korisna i marketinškim stručnjacima, kao i svima koji su visokopozicionirani na marketinškim funkcijama. Čitaj dalje

Prikaži sve...
3,899RSD
forward
forward
Detaljnije

Temelj za očuvanje prirodnih resursa! Knjiga Ekonomika i okoliš obuhvata mnoštvo tema iz područja ekonomike životne sredine i prirodnih resursa. Izlaganje u knjizi je jednostavno, poglavlja su jasno i pregledno struktuirana. Mnoštvo primera nalazi se u centru rasprava o pitanjima životne sredine kao najaktuelnijoj temi današnjice. Knjiga je dragocena za studente i profesore ekonomike životne sredine i ekonomike prirodnih resursa, kao i sve one koji se u svom radu susreću sa ekonomskim aspektima zaštite životne sredine. Ako se ima na umu da u Srbiji postoji vrlo mali broj naslova koji bi bili primereni za proučavanje ekonomike životne sredine, tada ova knjiga ima još veću vrednost i značaj! Kratak sadržaj: * Koliko je onečišćenja previše?! * Je li država dorasla zadatku?! * Kako možemo raditi bolje?! * Možemo li razriješiti globalna pitanja?! * Složene teme Čitaj dalje

Prikaži sve...
3,899RSD
forward
forward
Detaljnije

Ova knjiga će vam omogućiti da budete u korak s tehnološkim napretkom i shvatite šta zapravo rade office menadžeri. Quible naglašava ljudski element kao ključnu vezu reda, pri čemu naglašava procese upravljanja, organizacije i komunikacije. Kao osnovne kancelarijske teme, ova knjiga proučava kancelarijsku okolinu, zaposlene, sisteme i funkcije, a sve to detaljnjim pokrivanjem tema poput upravljanja postrojenjima, multikulturalnih različitosti, menadžmenta kvaliteta i kancelarijskih funkcija. Bez obzira na to da li ste student ili ste već u poslovanju, ova knjiga će vam biti privlačna zbog jednostavnog jezika i pedagoških pomagala koja se provlače kroz nju. Čitaj dalje

Prikaži sve...
2,599RSD
forward
forward
Detaljnije

Vrhunska knjiga za sve koji se bave prodajom. Odluka potrošača je poslednja! U ovom izdanju autori stavljaju akcenat na marketing strategiju, koristeći pristup koji je usmeren i na teoriju i na primenu. Verujući u koncepciju marketinga, oni nastoje da zadovolje potrebe svojih potrošača, studenata, marketing stručnjaka i profesora iz područja ponašanja potrošača, nudeći tekst koji se lako čita i koji olakšava razumevanje bitnih pojmova na kojima se temelji disciplina ponašanja potrošača. Čitaj dalje

Prikaži sve...
3,899RSD
forward
forward
Detaljnije

Knjiga je izuzetno korisna za sve one koji po profesionalnoj orijentaciji nisu ekonomisti ili finansijeri, pošto je pisana na prijemčiv način, sa puno primera i ilustracija koji olakšavaju razumevanje materije. Čitaj dalje

Prikaži sve...
3,290RSD
forward
forward
Detaljnije
Nazad
Sačuvaj