Filteri
close
Tip rezultata
Svi rezultati uključeni
keyboard_arrow_down
Kategorija
Sve kategorije
keyboard_arrow_down
Od
RSD
Do
RSD
Sortiraj po
keyboard_arrow_down
Objavljeno u proteklih
keyboard_arrow_down
Sajtovi uključeni u pretragu
Svi sajtovi uključeni
keyboard_arrow_down

Pratite promene cene putem maila

  • Da bi dobijali obaveštenja o promeni cene potrebno je da kliknete Prati oglas dugme koje se nalazi na dnu svakog oglasa i unesete Vašu mail adresu.
1-20 od 20 rezultata

Broj oglasa

Prikaz

format_list_bulleted
view_stream
1-20 od 20
1-20 od 20 rezultata

Prikaz

format_list_bulleted
view_stream

Režim promene aktivan!

Upravo ste u režimu promene sačuvane pretrage za frazu .
Možete da promenite frazu ili filtere i sačuvate trenutno stanje

Aktivni filteri

  • Tag

    Ekonomija, Biznis
  • Cena

    4,500 din - 14,999 din

Pristupi za ocenu organizacije i izloženosti finansijskom riziku!

Prikaži sve...
7,290RSD
forward
forward
Detaljnije

Novo izdanje knjige! Controlling biblija osvetljava put controllerima! Strastveni zaljubljenici u controlling konačno imaju priliku da ključne pojmove iz controllinga i finansija nađu u bibliji controllinga. Ova fenomenalna knjiga objedinjuje sve pojmove koje jedan vrhunski stručnjak iz controllinga mora da zna. Bilo koji pojam iz finansija i controllinga koji vam zadaje muku možete pronaći u ovoj knjizi. Biblija na zabavan način i uz mnogo ilustracija objašnjava i najkomplikovanije pojmove, neki od njih su: ABC (Obračun troškova na bazi aktivnosti) BEP Break Event Point (prelomna tačka rentabiliteta) BSC Balanced Scorecard C.M.O. K (Ciljevi, Merenje, Odstupanje, Korektivna akcija) EBITDA Forecasting (Prognoziranje) KPI (Ključni pokazatelji učinaka) ROCE Svaki controller, analitičar, menadžer trebalo bi da pročita ovu knjigu. Ova knjiga osvetljava put kojim bi trebalo da krene svaki čovek iz finansija i u njoj ćete pronaći sve odgovore. Čitaj dalje

Prikaži sve...
5,900RSD
forward
forward
Detaljnije

U okviru kompleta nalaze se sledeći naslovi: Upoznajte finansije - Chuck Kremer, Karen Breman Upravljanje stresom - Edward Hallowell Kako održati prezentaciju - Nick Morgan Vođenje timova - Anne Donnellon Mentorski rad sa zaposlenima - Patty McManus Pružanje povratnih informacija - Jamie O. Harris Kako da postanete lider - Lloyd Baird Menadžment projekata - Mary Grace Duffy Upravljanje vremenom - Melissa Raffoni Pregovaranje - Marjorie Corman Aaron Kako održati sastanak - Nick Morgan Pisana poslovna komunikacija - Deborah Dumaine Delegiranje odgovornosti - Thomas L. Brown Oblikujte svoju karijeru - James Waldroop, Timothy Butler Veština ubeđivanja - Harry Mills Zapošljavanje radnika - Linda A. Hill Upravljanje konfliktima - Barry Rosen Otpuštanje radnika - Edicija Džepni mentor Procena radnog učinka - Kathleen Jordan Kako da napravite biznis plan - Linda A. Cyr Donošenje odluka - David A. Garvin Priprema budžeta - V. G. Narayanan Upravljanje kriznim situacijama - Norman R. Augustine Razumevanje marketinga - Philip Kotler, Bruce Wrenn Upravljanje promenom - Linda A. Hill Strateško razmišljanje - David J. Collis Fokusirajte se na vašeg kupca - James L. Heskett Čitaj dalje

Prikaži sve...
11,900RSD
forward
forward
Detaljnije

KNJIGA KOJA NAJBOLJE PRATI AKTUELNA DEŠAVANJA I SPOZNAJE IZ OBLASTI PONAŠANJA POTROŠAČA U DANAŠNJEM SVETU! Udžbenik Ponašanje potrošača je delo četvorice univerzitetskih profesora i vrhunskih istraživača i stručnjaka za maketing koji su uspeli da naprave verovatno najbolji udžbenik ponašanja potrošača na tržištu danas, i to udžbenik koji je posebno prilagođen evropskom poslovnom okruženju. Posebna vrednost ovog udžbenika je što uspešno povezuje teoriju ponašanja potrošača sa stvarnim situacijama iz poslovnog sveta. Knjiga je i posebno struktuirana; jedinstvena petodelna „mikro-makro" kružna struktura osigurava multidisciplinarni pristup i najnovije podatke potrebne za razumevanje ponašanja evropskih potrošača. Ovaj udžbenik osim toga detaljno prikazuje kako istraživanja i koncepti o ponašanju potrošača mogu biti implementirani u marketinške strategije. Izvrsno je struktuirana tako da nas korak po korak uvodi u problematiku ponašanja potrošača, a uz to je potkrepljena nizom vrlo ilustrovanih i aktuelnih slučajeva iz poslovne prakse koji uz svako poglavlje jasno ilustruju primenu teorija opisanih u knjizi. U svakom poglavlju je detaljan i jasan rezime najvažnijeg, kao i pitanja i testovi za proveru znanja tako da studentima olakšava učenje, ali istovremeno je svakome vrlo zanimljiva za čitanje. Čitaj dalje

Prikaži sve...
10,780RSD
forward
forward
Detaljnije

Najnovije VII izdanje na hrvatskom jeziku! Činjenica da su potrošači, poslovni ljudi i državni službenici zainteresovani za preduzetništvo, to se može videti iz sve većeg broja istraživanja i velikog broja predmeta na fakultetima na ovu temu. Više od dva miliona preduzeća se pokreće svake godine (nasuprot 70-postotnoj stopi propadanja), a ova tema je u značajnoj meri prisutna i u medijima, što govori o njenoj važnosti za industrijalizaciju, privredu u razvoju i nekad kontrolisanu privredu. Ko je središte cele ove pažnje – ko je voljan prihvatiti sav rizik i uložiti potreban napor da bi ostvario novi poduhvat? Može biti muškarac ili žena, neko poreklom iz više ili niže klase, tehničar ili neko kome nedostaje tehnološka prefinjenost, fakultetski obrazovana osoba ili srednjoškolska propalica. Osoba može biti izumitelj, menadžer, medicinska sestra, trgovac, inženjer, student, učitelj, domaćica ili penzioner. To je neko ko može žonglirati poslom, porodicom i građanskim dužnostima dok sređuje platne spiskove. Poduzetništvo u detalje opisuje kako formulisati, planirati i sprovesti novi poslovni poduhvat. Izvrstan autorski tim koji su činili Hisrich, Peters i Shepherd zaronili su u svoja različita iskustva kako bi sastavili udžbenik koji se bavi dinamikom današnjih preduzetničkih izazova. Od stručnosti Boba Hisricha u globalnom preduzetništvu, preko preduzetničkog i akademskog iskustva Mikea Petersa do trenutnog istraživanja Deana Shepherda o spoznaji i umnom sklopu preduzetnika, ovaj udžbenik balansira ključnom granicom između savremene teorije i prakse. Čitaj dalje

Prikaži sve...
7,880RSD
forward
forward
Detaljnije

Jednom rečju - neizostavan i nezaobilazan udžbenik za svakog ekonomistu... U doba kada gotovo svako oseća negativne efekte jedne od najvećih kriza koja je pogodila svetsku privredu, a koja svoje izvorište ima u tržišnom neuspehu, globalnoj povezanosti finansijskih tržišta i njihovom uticaju na realnu ekonomsku aktivnost, tematika koju u ovoj knjizi obrađuje prof. Mishkin ključna je za razumevanje novonastalih problema i, sa druge strane, mogućnosti i ograničenja institucija i nosilaca ekonomskih politika koje se sa tim problemima danas moraju nositi. Problematika koju u knjizi Ekonomija novca, bankarstva i financijskih tržišta obrađuje Frederic S. Mishkin izložena je postupno i vrlo detaljno, s mnoštvom problema i primera iz prakse koja potvrđuju i nadopunjuju teoretske nalaze. Glavna vrednost ovog udžbenika veže se uz činjenicu da autor omogućuje studentu ili zainteresovanom čitaocu da pojedine aspekte koji se obrađuju u knjizi lako uklopi i poveže sa relevantnim celinama i poglavljima koje izučava na srodnim stručnim kolegijima ili s problemima i izazovima s kojima se susreće u svom profesionalnom okruženju. Tako se u najnovijem, 8. izdanju, dodatno obrađuju teme poput sukoba interesa, dodati su novi materijali i vežbe vezani uz finansijska tržišta i institucije, posebna je pažnja posvećena Evropskoj centralnoj banci, tu su i novi materijali o monetarnoj politici i teoriji, a posebno se obrađuje sve relevantnije i snažnije kinesko tržište. Kratak sadržaj: 1. FINANCIJSKA TRŽIŠTA: Razumijevanje kamatnih stopa Ponašanje kamatnih stopa Rizična i ročna struktura kamatnih stopa Tržište dionica Teorija racionalnih očekivanja i hipoteza efikasnog tržišta 2. FINANCIJSKE INSTITUCIJE: Financijske institucije: Ekonomska analiza financijske strukture Bankarstvo i upravljanje financijskim institucijama Bankarski sektor: struktura i konkurencija Ekonomska analiza regulacije banaka 3. SREDIŠNJE BANKARSTVO I PROVOÐENJE MONETARNE POLITIKE: Struktura središnjih banaka i Sustava federalnih rezervi Višestruko kreiranje depozita i određivanje ponude novca Odrednice ponude novca Instrumenti monetarne politike Što središnje banke trebaju raditi Ciljevi, strategija i taktika monetarne politike 4. MEÐUNARODNE FINANCIJE I MONETARNA POLITIKA: Devizno tržište Međunarodni financijski sustav Monetarna teorija: Potražnja za novcem IS-LM model Monetarna i fiskalna politika u IS-LM modelu Analiza agregatne ponude i potražnje transmisijski mehanizmi monetarne politike: dokazi Novac i inflacija Racionalna očekivanja: implikacije za politiku Čitaj dalje

Prikaži sve...
4,750RSD
forward
forward
Detaljnije

Detaljan udžbenik iz područja statitstike koji će vas uvesti u područje ozbiljne statističke analize! Statistika za poslovanje i ekonomiju napisana je da pruži kvalitetan i stručan uvod u poslovnu statistiku, razvijajući razumevanje njenih koncepata i naglašavajući rešavanje problema korišćenjem stvarnih primera iz poslovanja i ekonomije. Ova knjiga omogućuje svim čitaocima provođenje ozbiljnih analiza primenjivih u praksi, a ujedno ih uči kako jednog dana biti jači i pouzdaniji analitičari i menadžer. Takođe, sam udžbenik je na matematički višem nivou od većine poslovnih statističkih knjiga. CD-ROM koji se isporučuje s knjigom sadrži sve datoteke koje se u knjizi koriste i koje su potrebne za rešavanje problema i zadataka, kao i programski dodatak TreePlan s pripadajućom dokumentacijom. Kratki sadržaj: * Čemu proučavati statistiku * Grafičko opisivanje podataka * Numeričko opisivanje podataka * Vjerojatnost * Diskretne slučajne varijable i distribucije vjerojatnosti * Kontinuirane slučajne varijable i distribucije vjerojatnosti * Izbor uzoraka i distribucije njihovih obilježja * Procjena pojedinačne populacije * Još o procjenama * Testiranje hipoteza * Testiranje hipoteza II * Jednostavna regresija * Višestruka regresija * Dodatne teme iz regresijske analize * Neparametarske statistike * Testovi ugođenosti i kontingencijske tablice * Analiza varijance * Uvod u kvalitetu * Analiza vremenskih nizova i predviđanje * Još o uzorkovanju * Statistička teorija odlučivanja Čitaj dalje

Prikaži sve...
10,270RSD
forward
forward
Detaljnije

Strateški menadžment u potrazi za konkurentskom prednošću: I Deo Koncepcije i tehnike izrade i sprovođenja strategije II Deo Slučajevi iz prakse u izradi i sprovođenju strategije.

Prikaži sve...
8,920RSD
forward
forward
Detaljnije

Najnovije, 15. izdanje udžbenika Marketing Menadžment koji su napisali vrhunski autoriteti iz oblasti marketinga, Filip Kotler i Kevin Keler, donosi nove primere iz prakse svetski poznatih, uspešnih i manje uspešnih kompanija i obuhvata najnovije informacije iz različitih sfera marketinga, uz poseban osvrt na oblast digitalnog marketinga. Marketing Menadžment je najprodavaniji udžbenik marketinga na svetu jer neprekidno ispunjava obećanje svog brenda: da bude prvi koji će odslikati, predstaviti i analizirati najnovije promene u teoriji i praksi marketinga tako da zadrži pažnju čitalaca, navede ih na razmišljanje i pomogne im da unaprede svoja znanja iz različitih sfera marketinga. Od početka do kraja, Marketing Menadžment je apsolutna Biblija marketinga jer čitaoca navodi na dublje razumevanja toga kako marketing zapravo treba da funkcioniše. Pisana je jasnim i konciznim stilom, uz brojne primere iz stvarnog poslovnog sveta i života kojima se plastično dočaravaju strategije marketinga koje su razne kompanije uspešno ili neuspešno primenile u nekom trenutku svog razvoja. Uz to, osvrće se i na nanovije trendove viralnog marketinga i primenu društvenih mreža u promovisanju proizvoda, usluga i brendova. Marketing menadžment razbija iluzije o marketingu kao „zloj sili“ potrošačkog društva i na naučnim osnovama rasvetljava zakone ponude i tražnje. Autori savremeni marketing predstavljaju kao način za postizanje nove paradigme marketinga kao odgovornijeg, usmerenijeg i manje invazivnog alata da se postigne uspeh na tržištu u smisli da se zadovolje suptilnije potrebe potrošača putem odgovornijeg osmišljavanja ponude. Stoga ova knjiga nije namenjena isključivo studentima, već je pogodno štivo i za dokazane stručnjake, profesionalne menadžere i sve ostale koje zanimaju teme marketinga. Čitaj dalje

Prikaži sve...
5,290RSD
forward
forward
Detaljnije

Cilj petnaestog izdanja udžbenika "Makroekonomija" je da studentima ekonomskih fakulteta, ekonomistima u praksi i ostalim zainteresovanima, na jednostavan i sistematski način objasni sve makroekonomske pojave i probleme. Čitaj dalje

Prikaži sve...
7,290RSD
forward
forward
Detaljnije

Postizanje konkurentske prednosti! Četiri autora ove knjige (R. A. Noe, J. R. Hollenbeck, B. Gerhart, P. M. Wright) profesori su na različitim istaknutim američkim fakultetima (Ohio State University, Michigan State University i dr.). Oni veruju da je pristup vođenja ljudskih potencijala od fundamentalne važnosti za stvaranje dugoročne „vrednosti“ kompanije i njenog opstanka i to su na jasan i zanimljiv način prikazali u ovoj knjizi. Knjiga je ujedno raskošno opremljena ilustracijama i pruža upoznavanje sa izazovima neophodnim za stvaranje vrednosti i sticanje konkurentske prednosti. Kvalitetno upravljanje ljudskim resursima predstavlja konkurentsku prednost modernog poslovanja. Čitaj dalje

Prikaži sve...
4,800RSD
forward
forward
Detaljnije

SVAKI DIPLOMSKI I POSTDIPLOMSKI STUDENT SVOJA EKONOMSKA ZNANJA DUGUJE OVOM NOBELOVCU! Aktuelna i relevantna kao i uvek, Ekonomija Samuelsona i Nordhausa nastavlja postavljati standarde za uvod u moderna ekonomska načela. Devetnaesto izdanje ovog bezvremenskog teksta dopunjuje pogled na finansijska tržišta i monetarnu politiku, obrađujui sledeće aktualne teme: Porezi na benzin i racioniranje Naknade izvršnim direktorima Trošak rata u Iraku Stanovanje i averzija prema gubitku Finansijski poremećaji i poslovni ciklusi Zamka siromaštva Finansijska globalizacija Monetarni transmisijski mehanizam za otvorenu privredu s fleksibilnim kursom Devetnaesto izdanje, takođe nastavlja naglašavati analitički temelj ekonomije s posebnom pažnjom posvećenom ekonomskom rastu i analizi tržišne ekonomije. Načini obrade pojmova, procesa i institucija ekonomskog života u knjizi prikazani su na veoma jednostavan i razumljiv način. Primeri i grafički prikazi dodatno povećavaju razumljivost sadržaja. Vrednost knjige raste i sa činjenicom da je P. A. Samuelson dobitnik Nobelove nagrade (davne 1970. godine) i jedan je od retkih ekonomista koji je mogao komunicirati sa najširom javnosti o kompleksnim i stručnim problemima. Nažalost, preminuo je 2010. godine u svojoj 94. godini. Čitaj dalje

Prikaži sve...
5,270RSD
forward
forward
Detaljnije

Sadržajne celine obuhvataju i završavaju primerima iz prakse, što knjigu čini bliskijom zainteresovanom čitaocu. Na kraju svakog dela izdvajaju se karakteristične i dominantne veštine, znanja i spoznaje koje veoma uspešan menadžer avio kompanije mora da savlada. Navedeni su i profili avio lidera koji su se dokazali konkretnim rezultatima u praksi. Opseg knjige upućuje na zaključak da je lepeza menadžerskih izazova izrazito bogata i slojevita, što je zaista i slučaj u dinamičnom avio poslovnom okruženju. Na osnovu autorskih istraživanja i spoznaja ponuđena je vizija budućnosti menadžmenta avio kompanije, kao i mogući okviri strateškog razvoja tržišta u Hrvatskoj. Knjiga je bogato ilustrovana sa 208 tabela, 148 grafikona, 77 šema i 55 primera. U istraživanju, tematskoj eksplikaciji i predstavljanju rezultata istraživanja autori su se u knjizi koristili sa 157 knjiga i velikim brojem ostalih bibliografskih jedinica s 1355 fusnota. Knjiga je obogaćena s dva dodatna predgovora eminentnih predstavnika svetske industrije avio prevoza gospodina Wolfganga Mayrhubera predsednika Uprave Lufthansa AG 2003.-2011. i gospodina Ulrich Schulte-Strathausa glavnog sekretara Evropskog udruženja avio prevoznika ĆA, 2002.-2012. Kratak sadržaj: Čimbenici menadžmenta zrakoplovne kompanije Analiza i ocjena razvoja zračnog prometa Temeljne karakteristike poslovanja zrakoplovne kompanije Pokazatelji uspješnosti poslovanja zrakoplovne kompanije Tržišno pozicioniranje zrakoplovne kompanije Planiranje i strategija zrakoplovne kompanije Organiziranje i menadžment ljudskih potencijala zrakoplovne kompanije Ekonomika leta – modeli profitabilnosti Prognoze razvoja zračnog prometa Čitaj dalje

Prikaži sve...
7,440RSD
forward
forward
Detaljnije

Udžbenik ima međunarodni fokus, što je posebno važno u doba sve veće globalizacije! Po­slovna tržišta postala su međunarodna – domaće firme šire se u inostranstvo, a strane firme žele ući na američko tržište – stoga je neophodno da današnji čitaoci budu izloženi poslov­nim i kulturnim primerima iz drugih delova sveta. Umesto jednog poglavlja posvećenog međunarodnom marketingu, autori su uključili takve primere u sve delove knjige. Ovu smo knjigu pisali misleći na Vas – ona objašnjava svrhu i zadatak uloge svake osobe u marketingu. Budući da su zaposleni koji kontaktiraju s klijentima dieo našeg proizvoda marketingu ugostiteljstva, hotelijerstva i turizma, marketing je svačiji posao. Marketing u ugostiteljstvu, hotelijerstvu i turizmu daje inovativan i praktičan uvod u marketing. Opširno korišćenje primera i ilustracija a sam stil čine knjigu jasnim i jednostavnim štivom. Kotler, Bowen, Makens Kratak sadržaj: I. DIO RAZUMIJEVANJE MARKETINŠKOG PROCESA U UGOSTITELJSTVU, HOTELIJERSTVU I TURIZMU 1. Uvod: Marketing u ugostiteljstvu, hotelijerstvu i turizmu 2. Odlike usluga u marketingu ugostiteljstva, hotelijerstva i turizma 3. Uloga marketinga u strateškom planiranju II. DIO RAZVOJ MARKETINŠKIH PRILIKA I STRATEGIJA U UGOSTITELJSTVU, HOTELIJRSTVU I TURIZMU 4. Marketinško okruženje 5. Marketinški informacijski sustavi i marketinško istraživanje 6. Tržišta krajnje potrošnje i ponašanje potrošača pri kupnji 7. Ponašanje organizacijskog kupca na grupnim tržištima 8. Segmentacija tržišta, odabir ciljnog tržišta i pozicioniranje na tržištu III. DIO RAZVOJ MARKETINŠKOG SPLETA U UGOSTITELJSTVU, HOTELIJRSTVU I TURIZMU 9. Izrada i upravljanje proizvodima 10. Unutarnji marketing 11. Izgradnja odanosti klijenata putem kvalitete 12. Određivanje cijena proizvoda: razmatranja, pristupi i strategija određivanja cijena 13. Distribucijski kanali 14. Promoviranje proizvoda: komunikacija i politika promidžbe i oglašavanja 15. Promoviranje proizvoda: odnosi s javnošću i unapređenje prodaje 16. Profesionalna prodaja IV. DIO UPRAVLJANJE MARKETINGOM U UGOSTITELJSTVU, HOTELIJRSTVU I TURIZMU 17. Elektronički marketing: internetski marketing, marketing temeljen na bazi podataka i izravni marketing 18. Destinacijski marketing 19. Marketinški plan za sljedeću godinu Čitaj dalje

Prikaži sve...
8,630RSD
forward
forward
Detaljnije

Metrike marketinga, drugo izdanje, je sveobuhvatan vodič kroz najvažnije metrike marketinga danas! U ovom detaljnom i značajno proširenom izdanju, četiri vodeća marketinška istraživača pokazuju kako tačno treba odabrati prave metrike za svaki izazov. Autori nam pokazuju kako koristiti marketinške nadzorne ploče u svrhu uvida u tržišnu dinamiku iz različitih gledišta, uz maksimalnu tačnost, i „triangulaciju” podataka i informacija, da bi se dobila optimalna rešenja. Otkrićete metrike velike vrednosti za gotovo svaki aspekt marketinga: promotivnu strategiju, oglašavanje i distribuciju, percepciju kupaca, tržišni udeo, snagu konkurenata, maržu i određivanje cena, proizvode i portfelje, profitabilnost poslovanja s klijentima, prodajno osoblje i kanale, i drugog. Ova nagrađivana knjiga će vam pokazati kako možete da primenite ispravne metrike za sva svoja ulaganja u marketing, kako da dobijete precizne odgovore i iskoristite ih kako biste sistemski poboljšali svoj ROI. Pronaćićete praktične, ažurirane tehnike merenja svega od kapitala marke do društvenih medija, marketinškog udela i angažmana na webu. Za svaku metriku, autori nude pozitivnu i negativnu stranu, kao i kompromise između raznih mogućnosti – i na taj način vam pomažu da shvatite šta te brojke zaista znače. Naučićete kako da oblikujete i tumačite marketinšku nadzornu ploču u svrhu otkrivanja nadolazećih prilika i rizika i kako da koristite moćne nove tehnike modelovanja u svrhu optimizacije svake odluke koju donesete. U ovom, drugom, izdanju autori su proširili svoj tretman društvenog marketinga, metrika weba i kapitala marke. Oni će takođe čitaocima pružiti uvid u nove sisteme za primenu marketinških metrika u modele i nadzorne ploče koje prevode brojke u alat menadžmenta. Čitaj dalje

Prikaži sve...
6,690RSD
forward
forward
Detaljnije

ANALIZA ŠIROKOG SPEKTRA FINANSIJSKIH USLUGA I INSTITUCIJA! Dok ova knjiga ulazi u svoje osmo izdanje, svet kakav poznajemo se menja ubrzano. Finansijska preduzeća i usluge koje ona nude postaju sve više internacionalna i većina pružaoca finansijskih usluga raste, kako veličinom, tako i složenošću. Udžbenik Upravljanje bankama i financijske usluge daje analizu širokog spektra finansijskih usluga i institucija, bilo da su one među divovima ili među manjim pružaocima. Oblikovan je tako da pomogne čitaocima svih nivoa, od studenata ili iskusnog menadžera tj. bankara koji žele da razviju i usavrše menadžerske veštine i da se suoče sa kompleksnim problemima poput rizika, regulacije, tehnologije i konkurencije, koje bankari i menadžeri drugih finansijskih usluga vide kao svoje najveće sadašnje i buduće izazove. U osmom izdanju raspravlja se o velikim promenama i događajima koji danas iznova oblikuju bankarske i finansijske usluge. Među ključnim događajima i najnovijim trendovima u tekstu pojavljuju se: • Nova razmatranja o naporu američke i stranih vlada da „izvuku” sektor finansijskih institucija koristeći oruđa koja uključuju: - kupovinu „loše” imovine - podizanje pokrivenosti depozita osiguranjem - akumularanje kapitala kako bi se apsorbovali ogromni finansijski gubici koje prave mnoge banke i drugi pružaoci finansijskih usluga - jačanje regulatorne moći ključnih državnih agencija. • Prošireni pogled na etiku u finansijskom sektoru s više primera nedavnih etičkih dilema. • Detaljan pogled na američku centralnu banku, Sistem federalnih rezervi, kako se uspešno nosila s terorističkim napadima 11. septembra i kako je smirila zabrinuto tržište stambenih kredita usred slabljenja ekonomije. • Pogled na krizu hipotekarnog tržišta i njen utjecaj na uslove na finansijskom tržištu i ekonomiju. • Analiza investicione banke Bear Stearns i drugih firmi (kao što je Countrywide Mortgage) koje su bile žrtve poslednje kreditne krize 2001.–2008. koja je ponovo pokazala da su čak i najveće finansijske institucije podložne greškama: u ovom slučaju obilno trgujući na tržištu drugorazrednih hipotekarnih kredita. • Povećano prepoznavanje mnogih (i sve većih) vrsti rizika koje okružuju finansijski sistem i prete mu, kao i objašnjenje kako se rizik može meriti i kako se njime može upravljati. • Istraživanje novih finansijskih instrumenata i njihovih uticaja, uključujući opcijske hipotekarne kredite, povereničke prioritetne vrednosne papire, fondove kojima se trguje na berzi i obveznice sa rasponom. Čitaj dalje

Prikaži sve...
6,910RSD
forward
forward
Detaljnije

Knjiga Iskustvom do novca – Profesionalno trgovanje valutnim derivatima Dejana Tadića predstavlja veliki iskorak u našoj literaturi jer je posvećena objašnjenju najsloženijih segmenata finansijskih tržišta! Izbor ovakve teme je sam po sebi dovoljan da privuče pažnju svih čitalaca koji se na različite načine bave trgovanjem na berzama. Knjiga sadrži jedanaest poglavlja. Najpre su data objašnjenja elementarnih pojmova koja čitaocu olakšavanju bolje razumevanje kategorija koje slede. Posle tih uvodnih razmatranja, dolazi centralni deo – tehnička i fundamentalna analiza. Upotrebom izuzetnog analitičkog aparata, autor, koji je i profesionalni berzanski trgovac, daje pregled najboljih iskustava vodećih svetskih tržišta. Čitaj dalje

Prikaži sve...
5,093RSD
forward
forward
Detaljnije

Svet revizije i računovodstva ubrzano se menja! Skorašnji korporativni skandali i finansijski neuspesi naglasili su na dramatičan način potrebu za hitnom reformom! Svetska finansijska tržišta trebaju kvalitetnije informacije i veću kontrolu, kao i odgovornost korporativnih rukovodioca i revizorskih firmi. Ova knjiga analizira ulogu eksternih revizora danas i potrebu za proširenjem njihove uloge van tradicionalnih finansijskih revizija. Ona predstavlja eksternu reviziju u novom svetlu, fokusirajući se na fundamentalna, teoretska pitanja vezana za reviziju na globalnom nivou. U isto vreme, naučićete kako revizija reaguje na najnovije trendove u svetu koji se menja i kako može da ispuni očekivanja koja javnost od nje očekuje. Kratak sadržaj: * Uvod u reviziju i izražavanje uverenja * Potražnja i ponuda usluga eksterne revizije * Revizija, organizacija i upravljanje * Revizijski odbor, interna i eksterna revizija * Međunarodne usluge revizije i izražavanja uverenja * Revizija u evropskom kontekstu * Nezavisnost revizora i profesionalna etika: međunarodni problemi * Rizik revizije, značaj i upravljanje poslovnim rizicima * Tehnike revizijskog uzorkovanja * Dokazi i donošenje odluka u reviziji * Interne kontrole nad finansijskim izveštavanjem i okruženje informatičkih tehnologija * Revizorovo izveštavanje * Informatička tehnologija i revizija * Kontinuirana revizija i kontinuirano izveštavanje * Kontrola kvaliteta i sistemi nadzora u reviziji: međunarodna problematika * Odgovornost revizora u menjajućem okruženju * Nezavisni revizor, tržište deonica i odluke o davanju zajmova * Korporativna prevara, korporativni skandali i eksterna revizija * Revizija: pogled u budućnost * Pojmovnik * Indeks Dr. sc. Bahram Soltani je vanredni profesor računovodstva i finansija na Odseku za menadžment na Univerzitetu Paris-Pantheon Sorbonne, na kojem predaje reviziju, međunarodno računovodstvo i korporativne finansije. Takođe je predavao na poslediplomskim i executive programima na nekoliko američkih i britanskih univerziteta. Čitaj dalje

Prikaži sve...
6,300RSD
forward
forward
Detaljnije

PRAKTIČNE VEŠTINE JAVNOG GOVORA! Umijeće javnog govora je detaljan uvid u osnove klasične i moderne teorije govorništva pri čemu je akcenat na praktičnim veštinama javnog govora. Knjiga pokriva sve glavne aspekte pripreme i prezentacije govorne komunikacije. Takođe, sadrži mnoštvo primera i analiza svih relevantnih savremenih spoznaja koje se odnose na pripremu i prezentaciju govora, a autor je vođen idejom poznatog filozofa D. Humea koji naglašava da „onaj ko podučava rečitost mora prvenstveno da koristi primere". Brojni isečci i načini realizacije govorne građe čitaocu omogućavaju da razume strukturu u kontekstu konkretne primene. Veliki broj predloga, preporuka i konkretnih primera omogućavaju usvajanje pristupa publike/slušalaca uz razvijanje specifičnih koncepata. Autor knjige naglašava kako je veština dobrih govornika zasnovana na razmišljanju kao najvažnijem elementu dobrog i efikasnog govora, pa knjiga na prikladan način analizira sposobnost kritičkog razmišljanja kao važne odrednice savremenog življenja povezujući veštinu govorništva sa neophodnom veštinom mišljenja i razmišljanja. Odgovarajući na napredak tehnologije i njen uticaj na izdavaštvo, autor oblikuje sadržaj knjige na savremen način, ali u isto vreme, ostaje veran tradicionalno-stilskoj dimenziji analizirane problematike. Autor pruža niz praktičnih primera i korisnih saveta koji se odnose na savladavanje treme kao univerzalnog problema svih govornika u svim vremenima i kulturama nudeći praktična rešenja i primenjive metode za izgradnju pozitivnog stava i samopouzdanja, kao i mogućnost samoprocene u usvajanju predloženih metoda što je voema važna praktična pomoć koju će čitaoci knjige sigurno prepoznati. Čitaj dalje

Prikaži sve...
5,420RSD
forward
forward
Detaljnije

Najvrednija knjiga o temeljima menadžmenta u svetu, nezaobilazna literatura za sve studente ekonomije!

Prikaži sve...
4,750RSD
forward
forward
Detaljnije
Nazad
Sačuvaj