Filteri
close
Tip rezultata
Svi rezultati uključeni
keyboard_arrow_down
Kategorija
Sve kategorije
keyboard_arrow_down
Od
RSD
Do
RSD
Sortiraj po
keyboard_arrow_down
Objavljeno u proteklih
keyboard_arrow_down
Sajtovi uključeni u pretragu
Svi sajtovi uključeni
keyboard_arrow_down

Pratite promene cene putem maila

  • Da bi dobijali obaveštenja o promeni cene potrebno je da kliknete Prati oglas dugme koje se nalazi na dnu svakog oglasa i unesete Vašu mail adresu.
1-25 od 64 rezultata

Broj oglasa

Prikaz

format_list_bulleted
view_stream
1-25 od 64
1-25 od 64 rezultata

Prikaz

format_list_bulleted
view_stream

Režim promene aktivan!

Upravo ste u režimu promene sačuvane pretrage za frazu .
Možete da promenite frazu ili filtere i sačuvate trenutno stanje

Aktivni filteri

  • Tag

    Ekonomija, Biznis
  • Cena

    700 din - 999 din

Aktivirajte ljude u bilo kojoj firmi! Povećajte produktivnost, profit i vlastito ulaganje! Ken Blanchard i Sheldon Bowles, autori poslovnog bestsellera Raving Fans donose nam novu senzacionalnu knjigu koja predstavlja neprocenjiv menadžerski vodič za povećavanje produktivnosti putem održavanja visokog morala na radnom mestu. Ovo je obvezno štivo za svakoga ko želi da ostane na vrhu u današnjem kompetitivnom poslovnom svetu. Gung Ho! se bazira na načelima i revolucionarnim tehnikama koje će pospešiti entuzijazam i i efikasnost, a i iznedriti fantastične rezultate u svakoj organizaciji. "Gung Ho! svima na dar daje energiju i entuzijazam. Ignorišite je na vlastitu odgovornost!" - Maureen Prendiville, predsednica Prendiville Industries "Gung Ho! će uneti promene u vaš život i u život svih onih u čijim životima imate privilegiju da učestvujete." - Anthony Robbins, autor knjiga Awaken the Giant Within i Unlimited Power "Gung Ho! će postati knjigom od velike važnosti za oslobađanje energije i moći u ljudima kao što je knjiga The One Minute Manager® bila za menadžment i Raving Fans za usluživanje klijenata." - Harvey Mackay, autor knjiga Swim with the Sharks Without Being Eaten Alive i Dig Your Well Before You're Thirsty "Starosedeoci Severne Amerike upravljaju bankama, bolnicama, dizajniraju računare i podučavaju na univerzitetima. Oni poseduju i upravljaju hiljadama i hiljadama uspešnih firmi. Lepo je vidjeti da se i svet poslovnih knjiga osvestio i dao nam primer Andyja Longclawa, čoveka koji je spasio 1500 radnih mesta, a može spasiti i vaše." - Phil Fontaine, Veliki Poglavica, Veće kanadskih poglavica "Ken Blanchard i Sheldon Bowles ponovno udaraju! Vi i Vaša firma trebate Gung Ho! Ova knjiga će izazvati revoluciju u svakoj organizaciji koja je prigrli. Oni koji to ne učine, neće preživeti. Situacija je jednostavna." - Tom Peters, koautor knjige In Search of Exellence "Predviđam da će, poput knjiga Raving Fans i The One Minute Manager®, i Gung Ho! postati sredstvom neprocenjive vrednosti u našem grupnom nastojanju za postizanjem efikasnosti. Knjiga pruža izvrsne lekcije o motivaciji, inspiraciji i određivanju ciljeva koje svaka organizacija može odmah početi da primenjuje." - Sally Gore, Direktor ljudskih resursa, W. L. Gore & Associates, Inc. "Gung Ho! u tri jednostavna koraka pokazuje kako treba osloboditi energiju i entuzijazam celog tima i usmeriti ih prema uspehu. Odlična knjiga!" - Stephen R. Covey, autor knjige The 7 Habits of Highly Effective People Čitaj dalje

Prikaži sve...
999RSD
forward
forward
Detaljnije

Knjiga Modern Budgeting govori o tome kako treba da izgleda koncept modernog budžetiranja i koji su to principi na kojima se zasniva! Operativno planiranje i budžeti su jedan od 10 IGC procesa controllinga i kao takvi su izuzetno važni u uspešnom poslovanju preduzeća. Knjiga pruža odgovore na trenutne probleme kompanija u pogledu planiranja i budžetiranja. Pored opisivanja porekla i davanja opšteg opisa koncepta, možete pročitati i o predlozima za praktičnu implementaciju kao i IT resenjima pomoću kojih možete sprovesti čitav koncept. Čitaj dalje

Prikaži sve...
891RSD
forward
forward
Detaljnije

Knjiga o aktuelnoj ekonomskoj krizi i o krizi ekonomskih mitova! Govoreći o uzrocima i posledicama ekonomske krize, Nikolić raspravlja o rebalansu globalne ekonomske moći, o tome kako nastaju i zašto se održavaju ekonomski mitovi, o posledicama nejednakosti, o godinama koje je pojela kriza i o tome kako će živeti naša deca. Čitaj dalje

Prikaži sve...
825RSD
forward
forward
Detaljnije

Neki šefovi su bolji od dobrih – oni su inspirativni! Njihovi timovi postižu izuzetan učinak jer ne mogu da zamisle situaciju u kojoj će izneveriti svog menadžera! Ovi inspirativni menadžeri su poštovaniji, pod manjim su stresom i pružaju bolje rezultate od drugih menadžera. Želite da budete jedan od njih? Ova knjiga će vam pokazati kako. Koristeći iskustva pravih inspirativnih menadžera, koji se suočavaju sa pravim izazovima i upravljaju pravim ljudima, Inspirativni menadžer vam pruža sredstva i tehnike koje će osigurati da vas ljudi primete i kažu: "Dakle, evo sjajnog menadžera!" Poput menadžera iz knjige, otkrićete da je to ponekad težak posao – ali i posao koji pruža mnogo zadovoljstva. Volećete ono što radite, postizaćete sjajne rezultate i praviti razliku. Ko zna, vi i vaš tim ćete možda početi da uživate u ponedeljku kao što vi uživate u petku! "Inspirativni menadžer tera na razmišljanje i pragmatičan je. Pruža korisne taktike i akcione planove za postizanje uspeha u najrazličitijim menadžerskim disciplinama, sa pravilima koja će vas voditi kroz svaku fazu. Kao koristan saputnik tokom vaše menadžerske karijere, ova knjiga vam može pomoći i biti vodič vama i vašim ljudima ka uspehu." - Mark Horsfild, menadžer profesionalnog razvoja Majkrosoft Čitaj dalje

Prikaži sve...
935RSD
forward
forward
Detaljnije

Uvod Poglavlje 1: Moj šef je nesposoban - Tehničke veštine i relacione veštine Poglavlje 2: Moj šef nikada ne odgovara - Učenje posredstvom iskustva i učenje posredstvom razumevanja Poglavlje 3: Šef ne ceni moje mišljenje: vidi ali ne čini ništa - Komuniciranje sa svojim poslom i svojim problemima (Intermeco 1) Osnovne poluge našeg ponašanja Patnja Sebi i drugima: Ponovo pronaći odgovornosti i pozivan stav Tumačenja Loše formulacije Da bi se napredovalo Poglavlje 4: Ne vredim ništa - Postizanje ravnoteže ličnog osećaja i rezultata Poglavlje 5: Posao mi nikad ne ide - Moje vrednosti i vrednosti preduzeća Poglavlje 6: Pretrpan sam poslom - Rokovi i neodbijanje posla (Intermeco 2) Za konstruktivno viđenje Negativno čini deo života Iskustvo: Korist od poraza i uspeha Pozitivan pogled Poglavlje 7: Moji saradnici su nikakvi - Biti sposoban za davanje primedbi Poglavlje 8: Moj šef prisvaja rezultate mog rada - Katastrofičan scenario i realnost Poglavlje 9: Davim se u imejlovima - Lepo ponašanje se promenilo Poglavlje 10: Posao mi zaokuplja glavu - Kako posao ostaviti u kancelariji Poglavlje 11: Nemam vremena nizašta - Odbacite balast Poglavlje 12: Brzo se zamaram i gubim motivaciju - Planete (Intermeco 3) Menjajte, način upotrebe Učenje Ciljevi Dan posle: bilans Poglavlje 13: Štrpkaju moje ideje - Intuitivno i sekvencijalno rasuđivanje Poglavlje 14: Šef me uznemirava - Prihvatiti drugačije gledište Poglavlje 15: Moji saradnici nisu motivisani - Ne želi svako da bude „gazda” Poglavlje 16: Gađaju u slabine - Motivacija Poglavlje 17: Oni prodaju zjala - Razmišljanje bez razmišljanja Poglavlje 18: Moje saradnike „baš briga za sve” - Predmetom se upravlja na mnogo načina Poglavlje 19: Ne volim planove za karijeru - Svakome svoja ambicija (Intermeco 4) Prihvatanje sebe i drugih Sva ljudska bića su ravnopravna po vrednosti Prilagodite se ljudskoj grešnosti Poglavlje 20: Nisam znao da prepoznam svoju pravu vrednost - Komunikacija Poglavlje 21: Drugi me ignorišu - Interna i eksterna komunikacija Poglavlje 22: Moji saradnici ništa ne pružaju - Samostalnost i vidljivost Poglavlje 23: Moj šef nema poverenja u mene - Komunicirajte da biste napredovali u poslu Poglavlje 24: Svi su licemeri: u glavi im je samo profit i teže da manipulišu nama - Pravilo igre Poglavlje 25: Nemaju osećanja - Osećanje, idealizam i racionalnost Poglavlje 26: Preko glave mi je - Posmatrati i misliti (Intermeco 5): Promeniti naočare Prihvatanje protiv odustajanja Izabrati i ne trpeti više Slaganje sa drugima Poštovanje ili manipulacija Cilj je drugačiji Stvaranje poverenja Komunicirati osmišljeno Promeniti ili ne Poglavlje 27: Moj posao mi se dopada, sve ide dobro - A sada? Dodaci Dodatak 1: Razlike među ličnostima Dodatak 2: Greške zaključivanja; Logičke greške; Greške stila; Izostavljanje Dodatak 3: Vrednosti Dodatak 4: Stablo odluka o brigama Dodatak 5: A propos stresa; Stres je normalan; Nekoliko ideja za upravljanje stresom Dodatak 6: Nekoliko strategija u odnosu prema drugima; Primiti kompliment; Dati kompliment; Kritikovati; Prihvatite kritiku; Izrecite odbijanje; Izrecite zahtev Dodatak 7: Aktivno opuštanje; Vaši trenuci opuštanja; Zamislite scenario opuštanja; Kako postupiti? Dodatak 8: Nađite svoju etiketu Dodatak 9: Pitanje rečnika; Reči koje vas uznemiravaju; Nekoliko ključnih fraza koje vam pomažu Čitaj dalje

Prikaži sve...
770RSD
forward
forward
Detaljnije

Računovodstvo je veoma efikasan i sistematski uređen deo upravljačkog informacionog sistema u preduzeću i predstavlja izuzetno precizan instrument neposredne kontrole finansijsko-materijalnih stanja i promena. Kako je ovakva kontrola imanentna svakom upravljanju, a može se reći da je efikasnost upravljanja u direktnoj proporciji sa efikasnošću kontrole upravo materijalnih i finansijskih tokova, po sebi se nameće zaključak da su svakom privredniku neophodna bar osnovna znanja iz računovodstva, kontrole i analize. Čitaj dalje

Prikaži sve...
935RSD
forward
forward
Detaljnije

Kako da odgovorite na najveći tržišni izazov u narednih 50 godina? Knjiga Rešenje za 86% – izvorno na engleskom: The 86 Percent Solution (Wharton School Publishing, 2006) usmerava fokus na zemlje u razvoju. Za razliku od mnogih ranijih pristupa, u kojima se problem nerazvijenosti često tretirao u smislu "pomoći slabijima", autori ističu velike ekonomske izazove za sve firme i preduzetnike koji mogu da shvate životnu logiku, potrebe i neiskorišćene mogućnosti tog "86-procentnog sveta". Knjiga 2007. godine u izboru Berry-AMA Book Prize for the Best Book in Marketing 2007, uglednog američkog udruženja American Marketing Association (AMA) Kratak sadržaj: * Zemlje prilika * Ne pravite automobil, kada trebate volovska kola * Ciljajte na odskočnu ekonomiju * Bežite marke za tržište * Mislite mlado * Postanite veliki, tako da mislite na mlado * Donesite vlastitu infrastrukturu * Tražite preskoke * Donesite tržište ljudima * Razvijajte se zajedno sa tražištem * Zaključak: prilika koje ne sme da se propusti Čitaj dalje

Prikaži sve...
999RSD
forward
forward
Detaljnije

Ova knjiga se bavi složenim fenomenom međunarodne trgovine, objašanjavaju se faktori od kojih ona zavisi, ali i povratne sprege njenog uticaja na opšti privredni razvoj i životni standard stanovništva. Nije zapostavljen ni uticaj spoljne trgovine na inflaciju i platni bilans, a poseban značaj dat je obradi konkurentnosti izvoza od koje zavisi položaj privrede i pozicija zemlje u svetu. Čitaj dalje

Prikaži sve...
704RSD
forward
forward
Detaljnije

Knjiga dr Džemala Hatibovića "Tehnološki razvoj - kako se prave tehnološka čuda" zanimljiv je pokušaj autora da odgovori na pitanja kao što su: "kako dolazi do tehnoloških otkrića?"; "zašto u nekim zemljama ima tako puno pronalazača i inovatora?"; "zašto i kako neke zemlje tako brzo tehnološki napreduju, a druge sporo?"; i "kako se stižu i prestižu oni koji su tehnološki otišli najdalje napred?". U tom pogledu posebno je zanimljiv drugi deo knjige posvećen japanskoj strategiji tehnološkog razvoja. Japansko tehnološko čudo je ustvari, veće i dugotrajnije nego japansko privredno čudo i ono stoji iza statusa Japana kao međunarodne finansijske supersile, tj. najvećeg međunarodnog neto poverioca! U celini gledano, iako mala po obimu, knjiga sadrži mnoge korisne nalaze i podatke i dragocene pouke i poruke. Čitaj dalje

Prikaži sve...
726RSD
forward
forward
Detaljnije

Monografija dr Ljubodraga Savića, pod nazivom "Tranzicija srpske privrede – kriza razvoja industrije", predstavlja koncizan i sveobuhvatan prikaz najvažnijih ekonomskih i socijalnih problema koji prate razvoj industrije i ukupne privrede naše zemlje posle 2000-te godine. Čitaj dalje

Prikaži sve...
825RSD
forward
forward
Detaljnije

Smernice za opisivanje i osmišljavanje procesa controllinga! IGC model procesa controllinga pokazuje kako su struktuirani procesi controllinga i kako mogu efektivno da potpomažu proces utvrđivanja ciljeva, planiranja i kontrole. Model je tu, pre svega da pruži smernice controllerima za osmišljavanje procesa controllinga u kompaniji i da im olakša komunikaciju sa kolegama controllerima i menadžerima. Može brzo da objasni procese controllinga i da izgradi još jedan temelj za jedinstveno shvatanje controllinga u teoriji i praksi. Čitaj dalje

Prikaži sve...
891RSD
forward
forward
Detaljnije

Ovo nije klasična literatura o menadžmentu. Istina je da se ovde mogu naći dragoceni saveti, primeri i analize praktičnih problema i rešenja iz poslovnog sveta koja pokrivaju teme intervjua, timskog rada, menadžmenta ljudskih resursa, umetnosti rukovođenja, delegiranja i komunikacije, ali su ove teme obrađene iz jedne sasvim drugačije perspektive. Umesto crpljenja resursa i konstruisanja zaposlenog i njegovih kapaciteta, primarno kroz njihovu ekonomsku vrednost, što je podtekst brojnih knjiga na temu menadžmenta, ovde se susrećemo sa danas na žalost neuobičajenim shvatanjem zaposlenog kao celokupnog, celovitog bića, kao čoveka pre svega, koji radi da bi živeo, a ne živi da bi radio. Čitaj dalje

Prikaži sve...
847RSD
forward
forward
Detaljnije

Tekst knjige je praktičnog karaktera jer identifikuje i generalizuje moguće probleme, a svojim jednostavnim i razumljivim jezikom objašnjava uzroke potencijalnih problema, omogućava uvid i daje konkretna rešenja i procedure za eliminaciju mogućih problema. Potreba i korisnost ovakve knjige više je nego prepoznatljiva. Ona sistematično, analitički i praktično osvetljava jedan od baznih stubova kontinuiranog razvoja sektora poljoprivrede i poljoprivrednih sistema, tj. upravljanje finansijama u poljoprivredi. Ova knjiga je komparativna po načinu istraživanja jer definisani problem upravljnja novčanim sredstvima posmatra u periodu dugom više decenija, sve do danas, i ukazuje na put racionalnog korišćenja sopstvenih ili tuđih sredstava s ciljem postizanja optimalne proizvodnje koja u tržišnoj konkurenciji omogućava ostvarenje profita. Knjiga može biti od koristi, pre svega zbog svoje praktičnosti, nosiocima proizvodnje u poljoprivredi (sistemi, društva, i sl.). Pored toga, može biti od izuzetne koristi brojnim poslenicima u oblasti menadžmenta finansija i nosiocima stvaranja strategije razvoja poljoprivrede, kao i stručnoj i naučnoj javnosti, posebno onoj koja se profesionalno bavi ovom izuzetno značajnom problematikom. Naglašavam vrednost ove knjige u smislu sistematičnosti, analitičnosti, jasnoće prezentovanja materije i konkretnosti, ali ističem i preporuke koje su prisutne u svakom delu teksta knjige. Čitaj dalje

Prikaži sve...
770RSD
forward
forward
Detaljnije

"Knjiga o konkurentskom intelidžensu autora Viktora Raduna, prilagođena je specijalizovanoj ali i široj čitalačkoj publici. Reč je o pionirskom delu u našoj stručnoj literaturi o konkurentskom intelidžensu (KI) kao funkciji od izuzetnog značaja u tržišnoj utakmici, o čemu se kod nas vrlo malo zna i još manje razmišlja... U današnjim, turbulentnim, visokorizičnim uslovima poslovanja na globalnom tržištu, konkurentska strategija je kao takva nužnost... Ova knjiga će pomoći da se skeptici uvere u značaj KI za postavljanje konkurentske strategije preduzeća, naročito u strategijskom odlučivanju i akciji preduzeća prema konkurentskom okruženju i samim tim njegovom uspehu na tržištu." - Vladimir Prvulović Čitaj dalje

Prikaži sve...
990RSD
forward
forward
Detaljnije

Veliki pisci savremene svetske književnosti (od Davida Grosmana do Klaudija Magrisa, od Džona Ralstona Sola do Kristofera Houpa, od Čarlsa Simića do Ðerđa Konrada, od Karlosa Fuentesa do Draga Jančara, od Andreja Bitova do Nelofer Pazire, od Enrikea Vila-Matasa do Alekseja Slapovskog, od Ane Blandijane do Ekbal Barake, i dr.) svedoče i raspravljaju o najvažnijim političkim, istorijskim, društvenim i kulturnim izazovima savremenog trenutka. Na prvom mestu među takvim izazovima jeste aktuelna svetska kriza i njeni uzroci i posledice. Ali ovi pisci, govoreći o svom ličnom isksutvu, o iskustvu svojih zemalja ili o sasvim globalnim iskustvima, pokazuju da kriza koju vidimo kao ekonomsku krizu ima mnogo dublje korene i da potresa same temelje našeg sveta. Tekstovi u ovoj knjizi nastajali su u poslednje tri godine i predstavljaju neposredne odgovore na izazove krize. Objavljeni u koricama jedne knjige, ovi tekstovi oblikuju uzbudljivu celinu u kojoj se sklapa provokativna, raznovrsna i lucidna slika sveta u dramatičnom preobražaju. Knjiga Kriza je grupno putovanje jeste kritika savremene politike kakvu niste čitali. Čitaj dalje

Prikaži sve...
935RSD
forward
forward
Detaljnije

Živimo u svetu u kome je lako proizvesti a teško prodati! Prodaja, koja je cilj svake trgovine i proizvodnje, sve je razuđenija i sve komplikovanija. Uostalom, ona je konačna svrha svakog biznisa. U moralnom smislu, sve ovo ne bi trebalo da je problem, barem ne na slobodnom tržištu koje karakteriše, ili bi trebalo da karakteriše, slobodan odnos kupaca i prodavaca koji svoje odluke donose bez ikakve prisile i sa preciznim znanjem o tome šta rade. Konkurencija bi trebalo da obezbedi da obe strane dobiju maksimum onoga što žele – prodavci najviše, a kupci najniže cene. U ovoj idealnoj slici cena je "istinita" mera vrednosti i ne proizvodi moralni problem. -Profesor dr Jovan Babić Čitaj dalje

Prikaži sve...
935RSD
forward
forward
Detaljnije

U poslednjih dvadesetak godina do neslućenih je razmera narastao fenomen koji pričanje priča uvodi u velike kompanije i politički život! Ovoj temi posvećena je knjiga Storytelling: ili pričam ti priču (Clio, 2010), a Strategija Šeherezade njen je svojevrsni nastavak. Dok se u knjizi o storitelingu Kristijan Salmon pretežno bavio pripovedačkom mašinerijom u funkciji krupnog kapitala, u svojoj najnovijoj knjizi – Strategija Šeherezade on piše o borbi za vlast, njenom očuvanju ali i o razlozima za gubitak iste. Ovu temu on je načeo u prethodnoj knjizi analizirajući izborne kampanje Džordža Buša i Nikole Sarkozija, a sada je razvija u 26 kratkih poglavlja, po uzoru na Makijavelijevog Vladaoca, u kojima obrađuje najaktuelnije primere političkog marketinga. Čitaj dalje

Prikaži sve...
770RSD
forward
forward
Detaljnije

Recenzent Dragana Ðermanović je napisala: "U ovoj knjizi predstavljen je istorijski razvoj struke tokom vekova s posebnim akcentom na PR u SAD-u u prvoj polovini XX veka. Tada je PR zaista i formalizovan. Na jednom mestu su svi veliki PR-ovci: čuveni Ajvi Li (otac Saopštenja za javnost), Edvard L. Bernejz, Hil, Garet i mnogi drugi sve do velikih imena osamdesetih i devedesetih godina XX veka." Čitaj dalje

Prikaži sve...
880RSD
forward
forward
Detaljnije

Sveobuhvatan vodič kroz međunarodne standarde finansijskog izveštavanja! Poslednjih godina u Srbiju sve više dolaze strani ulagači, povećava se razmena robe i usluga sa inostranstvom i zbog toga se posebna pažnja pridaje upoređivanju domaćeg ekonomskog stanja sa inostranim. Zbog toga je nezaobilazno poznavanje i primena međunarodnih standarda finansijskog izveštavanja (MSFI) koji se opisuju kroz ovaj vodič. Svako poglavlje ukratko prikazuje pojedini Međunarodni standard finansijskog izveštavanja, a većina poglavlja sadrži brojne primere koji ilustruju praktičnu primenu osnovnih koncepata pojedinog standarda. Primena Međunarodnih standarda finansijskog izveštavanja (MSFI) u poslovnoj situaciji može imati presudan uticaj na finansijske rezultate i položaj dela ili cele firme. MSFI daju državnim službenicima, upravama preduzeća, menadžerima ili finansijskim analitičarima bez velikog predznanja iz računovodstva alate potrebne za učestvovanje u raspravama i donošenju odluka ključnih za prihvatanje i primenu finansijskih izveštaja svojih firmi, odnosno finansijskih izveštaja državnih sektora. Svako poglavlje ukratko pojašnjava i opisuje novi ili revidirani MSFI, problem ili probleme koje obrađuje, ključne koncepte, odgovarajući računovodstveni postupak i odgovarajuće zahteve za prezentovanje i objavljivanje. Tekst takođe obrađuje finansijsku analizu i problematiku tumačenja kako bi što bolje pokazao moguće efekte računovodstvenih standarda na poslovne odluke. Jednostavni primeri u većini poglavlja pomažu daljem pojašnjenju sadržaja. Knjiga bi takođe trebala pomoći zakonodavcu prilikom poređenja MSFI-ja sa specifičnostima svojih zemalja, i da ih na taj način ohrabri da i oni prihvate ove međunarodno prihvaćene standarde. "Svako poglavlje ukratko objašnjava i opisuje novi ili revidirani MSFI, problem ili probleme koje obrađuje, ključne koncepte, odgovarajući računovodstveni postupak i odgovarajuće zahteve za prezentaciju i objavljivanje. Tekst takođe obrađuje finansijsku analizu i problematiku tumačenja kako bi što bolje pokazao moguće učinke računovodstvenih standarda na poslovne odluke. Jednostavni primeri u većini poglavlja pomažu daljem razjašnjenju sadržaja. Nadamo se da ovaj pristup, osim što predstavlja pomoć praktičarima, može pomoći onima koji nisu računovodstveni stručnjaci prilikom poslovnog odlučivanja koje zavisi od novih propisa. Knjiga bi, takođe, trebala pomoći nacionalnim zakonodavcima prilikom poređenja MSFI sa specifičnostima svojih zemalja, te ih na taj način ohrabriti da i oni prihvate ove međunarodno prihvaćene standarde." - Kenneth G. Lay, CFA, Zamenik direktora trezora, Svetska banka, Washington, D.C., Avgust 2004. Svesno smo se usredsredili na potrebe izvršnih direktora i finansijskih analitičara u privatnom i javnom sektoru koji možda nemaju velika predznanja iz računovodstva. Ova publikacija ukratko opisuje svaki MSFI i MRS tako da menadžeri i analitičari mogu brzo dobiti opšta i osnovna saznanja o ključnim problemima. Takođe, svesno smo odlučili izbaciti detaljnu raspravu o određenim temama u cilju zadržavanja opšteg cilja pružanja korisnog alata menadžerima i finansijskim analitičarima. Osim kratkih zaključaka, većina poglavlja sadrže jednostavni primer iz prakse koji naglašava praktičnu primenu određenih ključnih koncepata određenog Standarda. Čitaoci bez tehničkog računovodstvenog predznanja, uz pomoć ove knjige, mogu sudelovati u raspravama koje se odnose na prikladnost ili primenu određenog Standarda u nekoj situacij i. Čitaoci, takođe, mogu procenjivati učinke - efekte koje će primena principa pojedinih računovodstvenih standarda imati na finansijske rezultate i položaj dela ili celog preduzeća. Čitaj dalje

Prikaži sve...
999RSD
forward
forward
Detaljnije

Svi mi želimo da napravimo proizvod ili uslugu o kojoj de se preko nodi čuti i koja de nam za kratko vreme doneti prihod. Ovo nije nemogude ukoliko poznajete marketing na način koji se ne može nadi u definicijama i stručnim knjigama. Knjiga “ Marketing Like” upravo je sažetak pravih i iskrenih primera iz prakse o tome kako da plasirate vaš proizvod ili uslugu. Autor Bojan Mihajlović je svoje dugogodišnje iskustvo pretočio na papir i napravio jasan i koncizan priručnik kako izbedi greške koje preduzetnici, investitori, menadžeri ili nosioci bilo kog biznisa godinama prave i tako propadaju, a da ni sami nisu sigurni gde su pogrešili. Tržište je potrebno kreirati tako da napravite odgovarajudi proizvod za njega. Zadovoljiti potrebe potrošača osnovno je polazište. Cilj ove knjige je da vam pomogne da postavite dobru bazu – kreirate tržište, i zatim da pravilno njime vladate. Kada kažete „Ja za to nisam sposoban!“, Vi zapravo sebi dajete izgovor za nešto što niste uradili, niste čak ni pokušali, ili ste prerano odustali. Uspeh nije nositi gene za nešto - zapravo, naučnici još uvek nisu uspeli da dokažu da geni za uspeh postoje. Uspeh dolazi kao posledica rada, vežbanja, zalaganja i truda. Konkretan primer je i sam autor Bojan Mihajlovid koji je tekstom u knjizi “Marketing Like” predstavio svoje lično iskustvo prema istinitom događaju. Naime, čitava priča bazira se na vreme kada je dobio mogudnost da bude vođa projekta u IHG korporaciji. Odatle sve počinje da bi se danas priča nastavila u smeru prelaska sa tradicionalnog na digitalni marketing. Knjiga se bavi pojmom digitalnog marketina iz ugla uspešnog čoveka. Digitalni marketing je promocija proizvoda ili usluge korišdenjem digitalnih komunikacionih kanala kako bi određena poruka došla do targetirane ciljne grupe. Priča o najmodernijim načinima dolaženja do ciljnih grupa. Priča o svim kanalima digitalnog marketinga. Priča o digitalnom marketingu je priča o ljudima, a ne o platformama. To je priča o potrebama da ljudi primaju informacije. “Marketing Like” je knjiga o slušanju. Mnogi se hvale svojom nesposobnošdu da slušaju. Bez slušanja nema komunikacije. Tradicionalni marketing priča priče o svom proizvodu. Kod digitalnog marketinga ključno je slušanje. U današnje vreme ubrzanog tempa tokova marketinga učestvovanje na društvenim mrežama sa pratiocima, nadgledanje konverzacija koje se tiču brenda i činjenica da se sve vezano za brend može like-ovati, zapratiti, retvitovati i komentarisati na Twitteru, Facebooku, Instagramu, Pinterestu, YouTube-u i drugim društvenim mrežama objašnjeno je na stranicama knjige Bojana Mihajlovida. Kako sam autor tvrdi na facebooku provedemo 15 sati mesečno, a puno vremena provodimo i na Linkedinu. Oni pokazuju snagu medija, baziraju se na tri ključne stvari: aktivnost odnosno LIKE, COMMENT I SHARE. Na kraju “Marketing Like” nije uveravanje da se treba fokusirati samo na digitalni marketing ved jasna preporuka koje dobre strane tradicionalnog i digitalnog marketinga upotrebiti da bi ste bili uspešni u poslu kojim se bavite. Čitaj dalje

Prikaži sve...
997RSD
forward
forward
Detaljnije

Poznati novinar Miša Brkić posetio je najbolje predstavnike raličitih branši i napisao pravi vodič za uspešan biznis u kojem učestvuju sve generacije jedne porodice. U ovoj knjizi sabrana su iskustva nekih od najviđenijih srpskih poslovnih ljudi koji su se ohrabrili da izgrade i neguju porodični biznis. Osim preduzetničke hrabrosti i vizije, zajednička im je posvećenost i istrajnost u vođenju pravih porodičnih kompanija, ali i dileme i strahovi kako da to što su postigli naslednici sačuvaju i još nadograde. Nije slučajno izbor pao na ove firme: “Galeb”, “Mona”, Opšta klinika “Bel medic”, Vinarija “Aleksandrović”, “Transportšped”, “Arpel”, “Tekijanka”, “Suncokret”, “Frizer Voja”, jer su u različitim granama biznisa uspeli, od trgovine, mode, prevoza, do izrade mašina i ulepšavanja, a još su i iz različitih delova Srbije. Čitaj dalje

Prikaži sve...
890RSD
forward
forward
Detaljnije

Nove paradigme etičnosti kompanije bazirane na kulturi služenja potrošača! Marketing kao poslovna filozofija opravdava način postojanja preduzetništva u svetskoj privredi; u ovoj knjizi su objašnjeni svi instrumenti marketinga kao i paradigme na kojima se on zasniva. Čitaj dalje

Prikaži sve...
880RSD
forward
forward
Detaljnije

Prodaja se uvek može unaprediti, u svim okolnostima i uslovima; ona kompaniju izvlači iz krize, uspešnu čini još uspešnijom, od proizvoda pravi brend. Vrlo često najbolji lek za krizu u poslovanju jeste unapređenje prodaje. Budimo sigurni da odlični proizvodi, usluge ili ideje neće naći put do potrošača ako nema ko da ih proda ili ako taj neko nije dovoljno vešt. Prodaja bi trebalo da bude najvitalniji deo jedne kompanije – njena „žila kucavica“. Upamitite da mi svakodnevno, hteli to ili ne, bilo kao kupci ili prodavci, ulazimo u „prodajni ring“ . Ne očekujmo da će nam život dati mnogo šansi ukoliko mi aktivno ne dajemo svoj doprinos upornim traganjem. U prodaji, kao i u životu, mi nećemo dobiti sve ono što mislimo da zaslužujemo – dobićemo samo ono za šta se sami svojim delima izborimo! Knjiga se pojavljuje u jeku svetske ekonomske krize, kada mnoštvo kompanija dolazi do ivice bankrotstva, a milioni ljudi svakodnevno ostaju bez posla. Imajući u vidu veliku nezaposlenost, ova knjiga predstavlja blago za svakog mladog čoveka koji namerava da zasnuje svoj biznis ili da se oproba u ulozi prodavca ili komercijaliste u nekoj kompaniji. Tranziciona vremena donose “tranzicione gubitnike“, ljude kojima je potrebna pomoć da uz ovladavanje novim znanjima nađu svoje mesto u tržišnoj utakmici. Za njih je ova knjiga takođe od neprocenjivog značaja. U tom smislu nesporna je i društvena korist objavljivanja jedne ovakve publikacije. Čitaj dalje

Prikaži sve...
799RSD
forward
forward
Detaljnije

Managementcom je priručnik za francuski jezik u svetu preduzeća i poslovanja; namenjen je studentima menadžmenta koji uče francuski jezik i koji imaju nivo znanja B1, kao i poslovnim ljudima koji ostvaruju razne vrste komunikacije sa frankofonim saradnicima i partnerima. Cilj ovog priručnika je da korisniku pruži široku lepezu ključnih izraza iz poslovanja i društvenog života, koji je njegov prateći deo, olakšavajući mu da na sistematičan način savlada francuski jezik menadžmenta i njegove uobičajene razgovorne formule, i da se što bolje pripremi za različite situacije u koje će dolaziti u poslovnim kontaktima sa frankofonim sagovornicima. Čitaj dalje

Prikaži sve...
990RSD
forward
forward
Detaljnije

Knjiga provokativnih i podsticajnih eseja i rasprava Gorana Nikolića i Predraga Petrovića o poluskrivenim fenomenima u ekonomskoj svakodnevici i u ekonomskoj i društvenoj istoriji. Autori najpre raspravljaju o usponima i padovima vodećih ekonomskih parametara Srbije predstavljajući najobuhvatniju analizu srpske tranzicije 2000-2018, istoriju srpskih plata 1954-2024. i priču o srpskim penzijama, dramu srpskog izvoza i visoke zaduženosti Srbije, kao i činjenice i zablude o odlivu mozgova i o tome da li je „beogradizacija“ Srbije mit. Sve je to osnova za odgovor autora na pitanje: Da li živimo u najboljem od svih vremena? U drugom delu knjige srećemo se sa neobičnim ekonomsko-demografskim vremeplovom u kome se autori bave pitanjima: Ko smo mi Evropljani? Ko smo mi Srbi? Knjiga se zaokružuje raspravama o velikim globalnim dilemama savremenog sveta: Da li sledi globalna recesija već 2020. godine? Da li je borba za globalnu prevlast između Kine i Amerike trgovinski i(li) geopolitički sukob? Da li će Kina uskoro postati najveća globalna ekonomija? Da li će nemački i francuski postati dominantni jezici EU posle Bregzita? Da li rast nacionalizma i ekstremizacija vodeće ideologije predstavlja globalnu pretnju? Zašto je došlo do dramatičnog rasta poslova koji ne stvaraju novu vrednost? Da li su birači iracionalni? Zašto biramo visoke? Da li smo bolji roditelji nego što su to bili naši roditelji? Da li bi jednostavno trebalo izbaciti kriminogene učenike iz škola? Ko treba da određuje društvene prioritete? Čitaj dalje

Prikaži sve...
847RSD
forward
forward
Detaljnije
Nazad
Sačuvaj