Filteri
close
Tip rezultata
Svi rezultati uključeni
keyboard_arrow_down
Kategorija
Sve kategorije
keyboard_arrow_down
Od
RSD
Do
RSD
Sortiraj po
keyboard_arrow_down
Objavljeno u proteklih
keyboard_arrow_down
Sajtovi uključeni u pretragu
Svi sajtovi uključeni
keyboard_arrow_down

Pratite promene cene putem maila

  • Da bi dobijali obaveštenja o promeni cene potrebno je da kliknete Prati oglas dugme koje se nalazi na dnu svakog oglasa i unesete Vašu mail adresu.
151-175 od 541 rezultata

Broj oglasa

Prikaz

format_list_bulleted
view_stream
151-175 od 541 rezultata

Prikaz

format_list_bulleted
view_stream

Režim promene aktivan!

Upravo ste u režimu promene sačuvane pretrage za frazu .
Možete da promenite frazu ili filtere i sačuvate trenutno stanje

Aktivni filteri

  • Tag

    Ekonomija, Biznis

Knjiga omogućava korisniku da brzo i lako nađe standardne izraze na engleskom jeziku koje zahteva određena situacija, u ovom slučaju sastanci i pregovori.

Prikaži sve...
605RSD
forward
forward
Detaljnije

Knjiga 21 Tajna uspeha samoukih milionera pokazuje kako svi, bez obzira na trenutnu situaciju u životu, mogu postati milioneri. Saveti iz ove knjige se zasnivaju na temeljnoj analizi navika i rada više stotina samoukih milionera, koje je Brajan Trejsi proučavao decenijama. Po Trejsijevom mišljenju, uspešni ljudi su ustvari oni koji primenjuju ove tajne uspeha. Ova koncizna i praktična knjiga daje vam postupnu formulu da postanete milioner bez obzira na to odakle počinjete. Uči vas kako da postavite celjeve, sačinite planove i otkrijete vaše skrivene sposobnosti, kako biste postigli više stvari koje istinski želite u životu. Čitaj dalje

Prikaži sve...
forward
Detaljnije

Možda najaktuelnija knjiga koja se pojavila u poslednje vreme, celovita analiza utvrđivanja vrednosti akcijskog kapitala. Raščišćavajući pojmove i objašnjavajući kako se postaje akcionar, Dugalić je napisao dragocenu studiju o upravljanju akcijama i o tome kako se može povećavati njihova vrednost. Čitaj dalje

Prikaži sve...
forward
Detaljnije

Najbolji priručnik o MLM-u ikada napisan na domaćem tržištu! Saznajte sve tajne mrežnog marketinga od jednog od najiskusnijih menadžera u Srbiji! Bilo da ulazite u svom Mrežnog marketinga ili već imate razgranatu mrežu saradnika, ovaj priručnik će vam biti mala džepna poslovna biblija! Priručnik treba da posluži kao praktično uputstvo koje će čitaocu u preglednom i sažetom obliku pružiti najbitnije i najneophodnije informacije za pravilno razumevanje, pokretanje i razvijanje poslovnog poduhvata u mrežnom marketingu. Čitanjem ove knjige, uštedećete sebi mnogo vremena učeći na tuđim greškama i hodajući već utabanom stazom uspešnih menadžera. Naučite sve finese mrežnog marketinga! Čitaj dalje

Prikaži sve...
forward
Detaljnije

Ne plašite se – naučite 21 način kako odbijanje pretvoriti u nadahnuće i lični napredak! Džon Furman sa vama deli svoje fenomenalno iskustvo i iskustva drugih uspešnih ljudi kako bi vam pomogao da upotrebite odbijanje za svoj lični rast i dosezanje novih nivoa uspeha! U knjizi “Odbijte me – to volim”, naučite kako da: Upotrebite 21 tajnu u procesu bez odbijanja da postignete uspeh Sprečite da NE preuzme kontrolu nad vašim životom Ulaganjem u sebe budete nagrađeni životom kakav zaslužujete Gubitnička opravdanja pretvorite u nadahnuća Upotrebite neograničenu moć pitanja koja počinju sa ZAŠTO Ojačajte svoje samopouzdanje i samopoštovanje Izgradite svoj put prema poslovnom i finansijskom uspehu Čitaj dalje

Prikaži sve...
forward
Detaljnije

Razmišljate o karijeri prodavca? Ako ne budete pročitali ovu knjigu, to vas može koštati bogatstva! Ova knjiga je namenjena prodavcima u svim sektorima prodaje koji su se tokom karijera barem jednom ili dvaput osetili neprijatno zbog toga što su se zatekli u situacijama koje ne priliče jednom prodavcu. Ova knjiga će vam pomoći da steknete bolji uvid u kakvu se oblast zapravo upuštate. Ona obiluje primerima raznih situacija i savetima o ispravnim, pogrešnim i potencijano pogubnim načinima da kročite u oblast prodaje. Ova knjiga će vam pomoći da izbegnete situacije u kojima bi ste rekli "Eh, da sam samo ranije to znao“. Tom Hopkins je radi sa prodavcem tako što u njemu vidi pre svega, ličnost, da bi potom podučavao tehnikama i procedurama koje dotičnoj „ličnosti“ omogućavaju da postane pravi profesionalac. Za početnike ali i za iskusne prodavce, knjige Toma Hopkinsa "Kako ovladati veštinom prodaje“ i "Vodič do savršenstva u prodaji“ su nezaobilazna literatura na putu do uspeha! Čitaj dalje

Prikaži sve...
1,150RSD
forward
forward
Detaljnije

21 praktična i proverena tehnika koju možete trenutno primeniti! Od kioska na uglu, do velikih korporacija, svi menadžeri danas se najviše brinu zbog nadmetanja u regrutaciji talenata.Presudan faktor rasta i uspeha bilo kog posla jeste sposobnost da se privuku i zadrže odlični ljudi. Nažalost, samo nekolicina menadžera dobro je obučena za proces odabiranja personala.U ovoj knizi Brajan Trejsi, na osnovu dvadesetogodišnjeg podučavanja menadžera umetnosti odabiranja radnika, izdvaja 21 najvažniji, dokazano uspešan princip regrutacije i zadržavanja radnika. U kratkoj, lako čitljivoj knjizi, Trejsi sumira osnovne informacije koje svaki menadžer mora znati kako bi privukao najsposobnije, posvećene radnike i osigurao da oni nastave da doprinose razvoju kompanije u godinama koje dolaze.Knjiga Zaposlite i zadržite najbolje ljude destilira godine teško sticane mudrosti u lake i brzo primenjive tehnike, nudeći menadžerima delotvorne korake koje već danas mogu napraviti kako bi pronašli, odabrali, zaposlili, usmerili, obučili i zadržali najbolje ljude za svij posao. Čitaj dalje

Prikaži sve...
forward
Detaljnije

Šta god mislili o menadžmentu, to je zanimanje kao i svako drugo. Mora da se nauči!

Prikaži sve...
forward
Detaljnije

Najnovije, 15. izdanje udžbenika Marketing Menadžment koji su napisali vrhunski autoriteti iz oblasti marketinga, Filip Kotler i Kevin Keler, donosi nove primere iz prakse svetski poznatih, uspešnih i manje uspešnih kompanija i obuhvata najnovije informacije iz različitih sfera marketinga, uz poseban osvrt na oblast digitalnog marketinga. Marketing Menadžment je najprodavaniji udžbenik marketinga na svetu jer neprekidno ispunjava obećanje svog brenda: da bude prvi koji će odslikati, predstaviti i analizirati najnovije promene u teoriji i praksi marketinga tako da zadrži pažnju čitalaca, navede ih na razmišljanje i pomogne im da unaprede svoja znanja iz različitih sfera marketinga. Od početka do kraja, Marketing Menadžment je apsolutna Biblija marketinga jer čitaoca navodi na dublje razumevanja toga kako marketing zapravo treba da funkcioniše. Pisana je jasnim i konciznim stilom, uz brojne primere iz stvarnog poslovnog sveta i života kojima se plastično dočaravaju strategije marketinga koje su razne kompanije uspešno ili neuspešno primenile u nekom trenutku svog razvoja. Uz to, osvrće se i na nanovije trendove viralnog marketinga i primenu društvenih mreža u promovisanju proizvoda, usluga i brendova. Marketing menadžment razbija iluzije o marketingu kao „zloj sili“ potrošačkog društva i na naučnim osnovama rasvetljava zakone ponude i tražnje. Autori savremeni marketing predstavljaju kao način za postizanje nove paradigme marketinga kao odgovornijeg, usmerenijeg i manje invazivnog alata da se postigne uspeh na tržištu u smisli da se zadovolje suptilnije potrebe potrošača putem odgovornijeg osmišljavanja ponude. Stoga ova knjiga nije namenjena isključivo studentima, već je pogodno štivo i za dokazane stručnjake, profesionalne menadžere i sve ostale koje zanimaju teme marketinga. Čitaj dalje

Prikaži sve...
5,290RSD
forward
forward
Detaljnije

Svi mi želimo da napravimo proizvod ili uslugu o kojoj de se preko nodi čuti i koja de nam za kratko vreme doneti prihod. Ovo nije nemogude ukoliko poznajete marketing na način koji se ne može nadi u definicijama i stručnim knjigama. Knjiga “ Marketing Like” upravo je sažetak pravih i iskrenih primera iz prakse o tome kako da plasirate vaš proizvod ili uslugu. Autor Bojan Mihajlović je svoje dugogodišnje iskustvo pretočio na papir i napravio jasan i koncizan priručnik kako izbedi greške koje preduzetnici, investitori, menadžeri ili nosioci bilo kog biznisa godinama prave i tako propadaju, a da ni sami nisu sigurni gde su pogrešili. Tržište je potrebno kreirati tako da napravite odgovarajudi proizvod za njega. Zadovoljiti potrebe potrošača osnovno je polazište. Cilj ove knjige je da vam pomogne da postavite dobru bazu – kreirate tržište, i zatim da pravilno njime vladate. Kada kažete „Ja za to nisam sposoban!“, Vi zapravo sebi dajete izgovor za nešto što niste uradili, niste čak ni pokušali, ili ste prerano odustali. Uspeh nije nositi gene za nešto - zapravo, naučnici još uvek nisu uspeli da dokažu da geni za uspeh postoje. Uspeh dolazi kao posledica rada, vežbanja, zalaganja i truda. Konkretan primer je i sam autor Bojan Mihajlovid koji je tekstom u knjizi “Marketing Like” predstavio svoje lično iskustvo prema istinitom događaju. Naime, čitava priča bazira se na vreme kada je dobio mogudnost da bude vođa projekta u IHG korporaciji. Odatle sve počinje da bi se danas priča nastavila u smeru prelaska sa tradicionalnog na digitalni marketing. Knjiga se bavi pojmom digitalnog marketina iz ugla uspešnog čoveka. Digitalni marketing je promocija proizvoda ili usluge korišdenjem digitalnih komunikacionih kanala kako bi određena poruka došla do targetirane ciljne grupe. Priča o najmodernijim načinima dolaženja do ciljnih grupa. Priča o svim kanalima digitalnog marketinga. Priča o digitalnom marketingu je priča o ljudima, a ne o platformama. To je priča o potrebama da ljudi primaju informacije. “Marketing Like” je knjiga o slušanju. Mnogi se hvale svojom nesposobnošdu da slušaju. Bez slušanja nema komunikacije. Tradicionalni marketing priča priče o svom proizvodu. Kod digitalnog marketinga ključno je slušanje. U današnje vreme ubrzanog tempa tokova marketinga učestvovanje na društvenim mrežama sa pratiocima, nadgledanje konverzacija koje se tiču brenda i činjenica da se sve vezano za brend može like-ovati, zapratiti, retvitovati i komentarisati na Twitteru, Facebooku, Instagramu, Pinterestu, YouTube-u i drugim društvenim mrežama objašnjeno je na stranicama knjige Bojana Mihajlovida. Kako sam autor tvrdi na facebooku provedemo 15 sati mesečno, a puno vremena provodimo i na Linkedinu. Oni pokazuju snagu medija, baziraju se na tri ključne stvari: aktivnost odnosno LIKE, COMMENT I SHARE. Na kraju “Marketing Like” nije uveravanje da se treba fokusirati samo na digitalni marketing ved jasna preporuka koje dobre strane tradicionalnog i digitalnog marketinga upotrebiti da bi ste bili uspešni u poslu kojim se bavite. Čitaj dalje

Prikaži sve...
997RSD
forward
forward
Detaljnije

GLOBALNE PERSPEKTIVE ZA DINAMIČAN MENADŽMENT! U današnjoj globalnoj ekonomiji upravljanje preduzećima ograničeno samo na nacionalne okvire izgubilo je na značaju. Glavni cilj ove knjige jeste da uvede čitaoca u međunarodnu dimenziju ekonomije za menadžere koja odražava globalizaciju proizvodnje i distribucije u svetu. Knjiga na jedinstven način predstavlja sintezu ekonomske teorije, teorije odlučivanja i teorije poslovnog upravljanja. Uz pomoć tih teorija efikasno se mogu postići ciljevi neprofitnih i profitnih organizacija. Čitaj dalje

Prikaži sve...
2,199RSD
forward
forward
Detaljnije

SVAKI DIPLOMSKI I POSTDIPLOMSKI STUDENT SVOJA EKONOMSKA ZNANJA DUGUJE OVOM NOBELOVCU! Aktuelna i relevantna kao i uvek, Ekonomija Samuelsona i Nordhausa nastavlja postavljati standarde za uvod u moderna ekonomska načela. Devetnaesto izdanje ovog bezvremenskog teksta dopunjuje pogled na finansijska tržišta i monetarnu politiku, obrađujui sledeće aktualne teme: Porezi na benzin i racioniranje Naknade izvršnim direktorima Trošak rata u Iraku Stanovanje i averzija prema gubitku Finansijski poremećaji i poslovni ciklusi Zamka siromaštva Finansijska globalizacija Monetarni transmisijski mehanizam za otvorenu privredu s fleksibilnim kursom Sadržaj ovog kapitalnog dela stalno se menja i upotpunjuje najaktuelnijim temama, ali njegovi autori, Samjuelson i Nordhaus, svojim pristupom u izradi novog, 18. izdanja, pokazuju da je vredno držati se starog i uspešnog recepta. To dokazuje činjenica da su pojmovi, procesi i institucije ekonomskog života u knjizi prikazani na veoma jednostavan i razumljiv način. Primeri i grafički prikazi dodatno povećavaju razumevanje sadržaja. Vrednost knjige raste i činjenicom da je Samuelson dobitnik Nobelove nagrade i da je jedan od retkih ekonomista koji može da komunicira sa najširim krugom javnosti o kompleksnim i složenim problemima. Čitaj dalje

Prikaži sve...
2,599RSD
forward
forward
Detaljnije

Pravila igre u svetskoj privredi su se promenila. Organski rast nije više dovoljan za uspešno jačanje u procesu koncentracije. Svetska ekonomska kriza je zaoštrila pritisak i u većini privrednih grana pokrenula talas aktivnosti preuzimanja. Autor knjige, A. Vizjak u knjizi iznosi statističku analizu finansijskih podataka 8000 preduzeća iz najrazličitijih privrednih grana i država sveta u poslednjih deset godina. Među njima je sproveo istraživanje i odabrao uzorak od 600 preduzeća koja uspešno pobeđuju sadašnju ekonomsku krizu, pa ih je imenovao pobednicima decenije. Statističke analize prilikom istraživanja potkrepio je konkretnim poslovnim primerima iz sedam privrednih grana kroz sedam segmenata: telekomunikacijsku privrednu granu sa primerom Deutsche Telekom-a industriju motornih vozila sa primerom AutoZubak-a proizvođače hrane i pića s primerom Farm Ihan naftnu i plinsku industriju s primerima PKN-Orlen-a i Petrol-a trgovinu sa primerom METRO Group-a i Mercator-a industriju robe široke potrošnje sa primerima Gorenja i Elana medijsku privrednu granu sa primerom Bertelsmann-a Četiri vrste pobednika su: Lokalni eksperti, Regionalni heroj, Međunarodni pobednik, Globalista privredne grane. Gubitnici budućnosti će biti sva ostala preduzeća, koja u koncentraciji svoje privredne grane neće oblikovati jasan profil nekog od četiri profila pobednika. Čitaj dalje

Prikaži sve...
1,499RSD
forward
forward
Detaljnije

Poznati novinar Miša Brkić posetio je najbolje predstavnike raličitih branši i napisao pravi vodič za uspešan biznis u kojem učestvuju sve generacije jedne porodice. U ovoj knjizi sabrana su iskustva nekih od najviđenijih srpskih poslovnih ljudi koji su se ohrabrili da izgrade i neguju porodični biznis. Osim preduzetničke hrabrosti i vizije, zajednička im je posvećenost i istrajnost u vođenju pravih porodičnih kompanija, ali i dileme i strahovi kako da to što su postigli naslednici sačuvaju i još nadograde. Nije slučajno izbor pao na ove firme: “Galeb”, “Mona”, Opšta klinika “Bel medic”, Vinarija “Aleksandrović”, “Transportšped”, “Arpel”, “Tekijanka”, “Suncokret”, “Frizer Voja”, jer su u različitim granama biznisa uspeli, od trgovine, mode, prevoza, do izrade mašina i ulepšavanja, a još su i iz različitih delova Srbije. Čitaj dalje

Prikaži sve...
890RSD
forward
forward
Detaljnije

Izazovi manadžmenta u XXI. stoljeću je knjiga koja nastoji da pruži čitaocu uvid u današnje celokupno poslovno okruženje, ideje, veštine i moć koju pruža posao menadžera i rukovodioca. To je posao koji svakim danom zahteva sve više i više umeća u kreiranju novih i inovativnih rešenja za nove i različite probleme. Nadamo se da će ova knjiga upoznati čitaoca ne samo sa pomagalima za taj posao nego i sa osećajem za njegovu veliku važnost za našu budućnost. Čitaj dalje

Prikaži sve...
1,499RSD
forward
forward
Detaljnije

Procena finansijskog stanja firme bitan je aspekt posla svakog menadžera. U ovom vodiču osnovni finansijski koncepti su predstavljeni tako da mogu da ih razumeju i menadžeri koji nisu stručnjaci za finansije. Naučićete da: protumačite osnovne finansijske izveštaje, sačinite i nadgledate budžet, procenite šanse za investiranje. Upoznajte svog mentora Chuck Kremer je bio računovođa, korporativni finansijski kontrolor i poslovni konsultant. Preminuo je 2005. godine. Karen Breman je osnivač, predsednik i suvlasnik konsultantske firme Business Literacy Institute. O „Džepnom mentoru” Serija „Džepni mentor” nudi trenutna rešenja za uobičajene izazove sa kojima se menadžeri svakodnevno susreću na poslu. Svaka knjiga iz serije sadrži mnogo praktičnih alata, testova za samoocenjivanje i primera iz stvarnog života koji će vam pomoći da utvrdite svoje prednosti i nedostatke i poboljšate ključne veštine. Bilo da ste za svojim radnim stolom, na sastanku ili na putu, ovi džepni vodiči će vam omogućiti da brže, umešnije i efektivnije odgovorite na svakodnevne zahteve s kojima ste suočeni na poslu. Čitaj dalje

Prikaži sve...
690RSD
forward
forward
Detaljnije

Da li je moguće doći do integrisane mudrosti koja se može upotrebiti u svakoj oblasti života? Autori Branko Dimitrijević i Mirjana Prljević uveravaju nas u knjizi Novi algoritam Srbije, da može. Uverite se i sami u prvom poslovnom romanu na našem jeziku koji zagovara povratak matrici integrisane mudrosti. Čitaj dalje

Prikaži sve...
1,760RSD
forward
forward
Detaljnije

NAJPRODAVANIJA KNJIGA O UPRAVLJANJU LJUDSKIM RESURSIMA KOJU MENADŽERI MOGU KORISTITI U SVAKODNEVNOM POSLU! U današnjem globalizovanom svetu i modernim kompanijama nužno je poznavati ljudski faktor radi postizanja efikasnosti kompanija. Zato upravljanje ljudskim resursima, zvanje i potencijali, postaju sve značajniji i cenjeniji. Udžbenik pristupa problematici upravljanja ljudskim resursima na jedan celovit i sveobuhvatan način deleći oblast na pet osnovnih celina. U uvodnom delu autor kroz upoznavanje čitaoca sa demografskim, tehnološkim i drugim trendovima objašnjava stratešku važnost ljudskih resursa i etike u upravljanju ljudima. Drugi deo se odnosi na regrutovanje i smeštanje novozaposlenih u organizaciju, a autor detaljno opisuje analizu posla, planiranje ljudskog kadra kao i proces testiranja, intervjuisanja i selekcije. Treći deo nazvan je testiranje i razvoj, a akcenat je na stalnim promenama u organizacijama, ali i izvan njih, na alatima upravljanja ljudskim resursima koji potpomažu razvoj i napredovanje zaposlenih u organizacijama. U delu o kompenzacijama autor objašnjava stratešku važnost nagrada za zaposlene, ali i organizacije, a u poslednjem delu se detaljno bavi odnosima sa zaposlenima. Bogatstvo knjige leži u sveobuhvatnom pristupu, ali i primerima raznih globalnih i internacionalnih kompanija, kao i obrascima iz oblasti upravljanja ljudskim resursima koje čitalac može lako da koristi u praksi. Zato je knjiga namenjena ne samo studentima, nego i stručnjacima iz ove oblasti, kao i onima koji to žele da postanu. Dodatno, autor se u knjizi osvrće i na važnost ljudskih resursa u malim i preduzetničkim kompanijama što je retkost za ovakve tipove udžbenika. Globalno izdanje dopunjeno je kako bi sadržalo i proširenja koja su važna čitaocima van SAD-a. Kratak sadržaj: PRVI DIO - UVOD 1. Uvod u upravljanje ljudskim potencijalima 2. Jednake mogućnosti i zakon 3. Uloga menadžera u strateškom upravljanju ljudskim potencijalima DRUGI DIO - REGRUTIRANJE I RASPOREĐIVANJE 4. Analiza radnog mjesta 5. Planiranje i pribavljanje kadrova 6. Testiranje i selekcija djelatnika 7. Intervjuiranje kandidata TREĆI DIO - OSPOSOBLJAVANJE I RAZVOJ 8. Osposobljavanje i razvoj djelatnika 9. Upravljanje radnom učinkovitošću i procjenjivanje 10. Poučavanje, karijere i upravljanje talentima ČETVRTI DIO - KOMPENZACIJA 11. Uspostavljanje strateških platnih planova 12. Plaća po učinku i novčani poticaji 13. Beneficije i socijalne usluge PETI DIO - ODNOSI S DJELATNICIMA 14. Etika, pravda i ispravno postupanje u upravljanju ljudskim potencijalima 15. Radni odnosi i kolektivno pregovaranje 16. Sigurnost i zdravlje radnika na radu 17. Upravljanje ljudskim potencijalima na globalnoj razini 18. Upravljanje ljudskim potencijalima u poduzetništvu Čitaj dalje

Prikaži sve...
forward
Detaljnije

Za savremeno tržište nije dovoljno imati kvalitetan proizvod, odgovarajuće cene i dostupnost proizvoda; preduzeće kvalitetnom promocijom na tržištu mora da objavi postojanje proizvoda. Suštinu marketinškog koncepta čini okrenutost potrošaču. Centralno mesto potrošača rezultat je napora preduzeća u ostvarivanju profita, njegovom stalnom rastu. Promociji, a posebno propagandi, na ekonomskom polju posvećuje se sve veća pažnja. Poznata je činjenica da povećanje proizvodnje, jačanje proizvodnosti, širenje asortimana roba i usluga dovodi do rasta životnog standarda, ali je simptomatično da sve te promene prati uvek i paralelno rast zanimanja za promociju. Osnovna namera ove knjige je da prikaže tradicionalne promotivne aktivnosti za robu široke potrošnje uz sagledavanje psihologije ponašanja potrošača, njihove motivacije i potreba, koji se javljaju kao početna i važna karika u lancu procesa donošenja odluke o kupovini. Najveća sadašnja vrednost Koka-kole je tržišna pozicija robne marke. Dva osnovna dela robne marke su ime i znak. Elementi pomoću kojih se sa sigurnošću uspostavlja naklonost i poverenje potrošača omogućavaju raspoznavanje porekla i kvaliteta proizvoda. Uticaj psihologije u formiranju marke proizvoda je veliki i zadovoljavanje njenih principa je neophodno. Značaj i izgradnja zaštitnog znaka proizvoda je posebno obrađen, kao i idejno, odnosno likovno oblikovanje ambalaže proizvoda i njen značaj u tržišnoj utakmici. Istraživanja ukazuju da za ogroman broj izjednačenih proizvoda u prodajnom miksu odlučujuće mesto pripada ambalaži. Stvaranje trgovinskih robnih marki je delikatan marketinški zadatak. Većinu proizvoda ljudi ne traže i ne kupuju samo zbog toga što su stvoreni i što su se pojavili na tržištu. Potencijalni kupci prvo moraju da saznaju da proizvodi postoje i da osete želju da ih poseduju. Tražnja se stvara pobuđivanjem osećanja potrebe i želje. Cilj najvećeg broja promotivnih aktivnosti je da podstakne ljude na kupovinu određenog proizvoda. Da bi se to postiglo, jedna od marketinških aktivnosti je proučavanje ponašanja potrošača. Na taj način preduzeća organizuju promotivnu aktivnost, kao i izradu propagandne poruke koja će na najbolji način doprineti i podstaći ciljnu grupu tj. potrošača na akciju. Motivacija pokreće potrošača na akciju. Taj model polazi od činjenice da svaki pojedinac poseduje promenljivu snagu kod različitih potreba, želja i očekivanja. Ta snaga može biti interpersonalnog karaktera i rezultat nekog spoljnog uticaja. U psihologiji se potreba definiše kao osećaj nedostatka nečega čijim se pribavljanjem uspostavlja biološka i psihološka ravnoteža. Ako je organizam u stanju neravnoteže pokreću se interni psihološki mehanizmi za uspostavljanje ravnoteže, odnosno stvara se osećaj potreba. Zato se veliki broj promotivnih aktivnosti bazira na identifikaciji sa nekom od ljudskih potreba. Čitaj dalje

Prikaži sve...
605RSD
forward
forward
Detaljnije

U ovoj knjizi autor vam predstavlja način kako da prodate svoj proizvod ili svoju uslugu u roku od TRI SEKUNDE ili kraće...

Prikaži sve...
605RSD
forward
forward
Detaljnije

Današnja niska stopa nezaposlenosti uz stalno rastuću potražanju za radnicima sa dokazanim tehničkim veštinama znači da dugoročni uspeh vaše firme zavisi od njene sposobnosti za pronalazak najboljih zaposlenih u kontingentu talenata koji se stalno smanjuje. Zapošljavanje sjajnih ljudi uklanja nagađanja iz procesa zapošljavanja dajući Vam solidne, efikasne alate i procese za identifikaciju i privlačenje najboljih radnika u Vašoj branši. Bez obzira na veličinu firme – od 3 do 3000 zaposlenih – Zapošljavanje sjajnih ljudi će vas naoružati sa: tehnikama oglašavanja i odnosima s javnošću koje dokazano "love" – uspevaju da zadrže – pažnju najperspektivnijih kandidata znakovnim, poverljivim informacijama o intervjuima koje Vam nepogrešivo pomažu da odvojite preduzetne osobe od onih koje gledaju na sat smernicama za sužavanje liste kandidata, za pregovaranje o ponudi i brzo upoznavanje novog zaposlenog. Čitaj dalje

Prikaži sve...
3,160RSD
forward
forward
Detaljnije

Les Nemeti je sažeo decenije iskustva u ovoj veoma čitljivoj knjizi, namenjenoj da pruži pomoć vlasnicima kompanija da isplaniraju svoje povlačenje iz poslovanja i sprovedu taj proces. Proces prodaje i kupovine kompanije Nemeti je sagledao iz perspektive kupca, prodavca, finansijskog savetnika, pravnog savetnika i bankara. "Ova knjiga pruža veoma sveobuhvatan pregled pitanja koja se tiču planiranja povlačenja iz posla, identifikuje važne momente za donošenje odluka, opisuje kako izabrati i sarađivati sa savetnicima, upozorava na moguće greške u procesu i objašnjava kako ih izbeći. Verujem da je ovo jedan od najboljih i najbržih načina sticanja jasnog osnovnog znanja o jednom od najbitnijih i najsloženijih procesa sa kojim će se deoničar suočiti tokom postojanja njegove kompanije." - Dante Rosini, stariji predavač, Harvard Business School Čitaj dalje

Prikaži sve...
1,320RSD
forward
forward
Detaljnije

Prvi deo Trilogije Železnice! U ovoj trilogiji govori se o železničkim putnim stanicama i železničkim putnim terminalima sa stanovišta arhitekture. Cilj je bio da se opiše nastanak, razvoj i dostignuti stepen usavršavanja ove vrste objekata, kao i da se pojasni način funkcionisanja i procesi njihovog projektovanja i dimenzionisanja. Knjige se mogu posmatrati odvojeno, ali istovremeno čine i tematski objedinjenu i logično zaokruženu celinu – trilogiju. Prva knjiga analizira evoluciju pojedinih segmenata železnice i obrađuje istorijske aspekte njenog nastanka i razvoja. Čitaj dalje

Prikaži sve...
1,760RSD
forward
forward
Detaljnije

Gilbraith nikad nije bio mudrdiji, pučniji i zabavniji nego što je u ovom fascinantnom prikazu podrijetla i funkcije naših ekonomskih ideja i iluzija! Autor knjige, umirovljeni profesor ekonomije na Harvardu, J. K. Galbraith, već na samom njenom početku iznosi svoje motive za jasno čitanje ove knjige: nemoguće je razumjeti ekonomiju bez svijesti o njezinoj povijesti! On pomaže svojim čitateljima u razumijevanju svijeta ekonomije, skrećući im pozornost na činjenicu koliko je važno poznavati njenu povijest, jer ona aktivno i snažno oblikuje ne samo sadašnjost, već i budućnost. Na kraju, ne zaboravimo da osnovna vrijednost ove knjige, koja je čini različitom od ostalih povijesti ekonomije, jest način prezentiranja ekonomskih ideja, iluzija i tema u perspektivi, stilom darovitog pisca, čime čitanje ovog poučnog ekonomskog štiva postaje užitak i zabava! Čitaj dalje

Prikaži sve...
2,250RSD
forward
forward
Detaljnije

U ovoj klаsičnoj knjizi pokriven je period ekonomske istorije svetа od prаistorijskog dobа do dаnаs, а njen аutor posebno istrаžuje uzroke rаzličitog bogаtstvа među nаrodimа! Ovo izdаnje Krаtke ekonomske istorije svetа obuhvаtа i zаpаnjujuće promene koje se u svetskoj ekonomiji dešаvаju od 1989-te godine. Kаo istorijа globаlizаcije, ono pokrivа i nаjnovije dogаđаje u Evropskoj uniji, Istočnoj Aziji i zemljаmа u trаnziciji. Sveobuhvаtno i od svetskog znаčаjа, izvаnredno je ilustrovаno i sаdrži аžurirаnu bibliogrаfiju kojа čitаoce upućuje nа relevаntnu literаturu. Dostupno nа jedаnаest jezikа, uključujući špаnski (drugo izdаnje), frаncuski, nemаčki (dvа tomа), poljski i kineski, priklаdno je i zа svršene i zа nesvršene studente ekonomske istorije Evrope, istorije globаlizаcije i istorije rаzvojа svetа. Čitaj dalje

Prikaži sve...
forward
Detaljnije
Nazad
Sačuvaj