Filteri
close
Tip rezultata
Svi rezultati uključeni
keyboard_arrow_down
Kategorija
Sve kategorije
keyboard_arrow_down
Od
RSD
Do
RSD
Sortiraj po
keyboard_arrow_down
Objavljeno u proteklih
keyboard_arrow_down
Sajtovi uključeni u pretragu
Svi sajtovi uključeni
keyboard_arrow_down

Pratite promene cene putem maila

  • Da bi dobijali obaveštenja o promeni cene potrebno je da kliknete Prati oglas dugme koje se nalazi na dnu svakog oglasa i unesete Vašu mail adresu.
26-50 od 541 rezultata

Broj oglasa

Prikaz

format_list_bulleted
view_stream
26-50 od 541 rezultata

Prikaz

format_list_bulleted
view_stream

Režim promene aktivan!

Upravo ste u režimu promene sačuvane pretrage za frazu .
Možete da promenite frazu ili filtere i sačuvate trenutno stanje

Aktivni filteri

  • Tag

    Ekonomija, Biznis

Monografija “Savremena teorija menadžmenta: škole i novi pristupi” predstavlja jedinstven i vidan doprinos autora razvoju literature na srpskom i bliskim jezicima, koja se bavi pitanjima i problemima iz oblasti menadžmenta. Monografija obuhvata brojne savremene koncepte i pristupe menadžmentu - od modela strategijskih i organizacionih promena, preko organizacije koja uči, jezgra kompetentnosti, menadžmenta znanja, menadžmenta odnosa sa kupcima, reinženjeringa, koncepta balansiranih merila performansi, koncepta otvorenih inovacija, vrednosno orijentisanog upravljanja, restrukturirajućih aktivnosti preduzeća, osnova teorije konkretnosti do kriznog menadžmenta. Autori s pravom ističu da samo kombinacija analitičkih metoda, novih koncepata i pristupa uz sposobnost umne fleksibilnosti može omogućiti menadžerima da odgovore na izazove menadžmenta u XXI veku. Čitaj dalje

Prikaži sve...
1,990RSD
forward
forward
Detaljnije

Ne možemo okrenuti vetar ali možemo okrenuti jedra prema vetru! Ova knjiga prikazuje sva značajna otkrića Džejmsa Dornana na polju strategija uspeha i pokušava dati osnove svima onima koji žele istinski uspeh u svim segmentima života. Naučićete kako da postanete pozitivno misleća osoba koja se delotvorno suprotstavlja stresu i neuspehu. Razvićete svoju životnu viziju, postaviti ciljeve i bolje koristiti svoje vreme. Sve istine iznete u ovoj knjizi će vam pomoći da izgradite svoju vlastitu strategiju uspeha! Čitaj dalje

Prikaži sve...
forward
Detaljnije

Tematski zbornik radova rezultat je rada na projektu "Srbija u savremenim meðunarodnim odnosima: Strateški pravci razvoja i učvršćivanja položaja Srbije u meðunarodnim integrativnim procesima - spoljnopolitički, meðunarodni, ekonomski, pravni i bezbedonosni aspekti" Čitaj dalje

Prikaži sve...
1,100RSD
forward
forward
Detaljnije

Knjiga Controlling sistem predstavlja bibliju controllinga! U njoj možete saznati koja je uloga controllera, kako treba da izgleda njegova saradnja sa menadžerom i koji su to alati koji on koristi. Svaki od tih alata je opisan primerom iz svakodnevnog života radi boljeg razumevanja materije. Predstavljeni su kako finansijski modeli kao što su prelomna tačka rentabiliteta, analiza varijansi, troškovna kocka i određivanje cene koštanja, tako i nefinansijski menadžment modeli poput BCG matrice, Quo Vadis matrice i mnogih drugih. Čitaj dalje

Prikaži sve...
forward
Detaljnije

Osnove dinamičkih komunikacija i sedam smrtnih komunikacijskih grehova. Ciljamo jednog da bismo ih pridobili sto, a ne sto da bismo osvojili jednog. Oglašavanje više nije delotvorno. Prošao mu je rok trajanja. Princip koji je svoje zlatne godine doživljavao osamdesetih, kada su mediji bili jednosmerni, jednostavno je zastareo. Gotovo je sa skupim i bahatim reklamama. Gotovo je sa „teškom artiljerijom“ u velikim agencijama. „Prošla baka sa kolačima“, kažu u mom kraju. Forma je pasè. Sadržaj je in. Budi voda je uzbudljiva autobiografska priča Igora Ariha, jednog od najvećih regionalnih marketinških stručnjaka, i istovremeno nekonvencionalni izvornik novog pristupa oglašavanju. Utemeljujući svoje zaključke na neposrednom iskustvu, autor klasično oglašavanje proglašava mrtvim, demistifikuje advertajzing branšu i uverljivo predstavlja univerzalno primenjiv model komunikacije zasnovan na tradicionalnim vrednostima poštenja i kvaliteta. Na primeru svojih uspeha i grešaka, duhovito povezujući rokenrol, religiju i svakodnevicu, upoznaće čitaoca sa izvanrednim rezultatima primene drevnih i danas potisnutih principa komunikacije i ispisati izuzetno edukativnu, zabavnu i praktičnu knjigu – dragocenu kako menadžerima svih profila tako i svakome ko nastoji da korenito unapredi svoju komunikaciju sa svetom. Čitaj dalje

Prikaži sve...
599RSD
forward
forward
Detaljnije

"Ova knjiga vam pokazuje kako da pravite grafikone na potpuno drugačiji način od onog koji nudi standardni Excel chart wizard (program za izradu grafikona). Naoružani znanjem, savetima i trikovima, možete da napravite praktično sve što vizuelno zamislite (na primer, nove vrste grafikona) i da unesete mnoštvo detalja koje možete eksterno da podešavate. Fajl za vežbu koji prati knjigu možete dobiti od MCB Menadžment Centra Beograd (www.mcb.rs)" Čitaj dalje

Prikaži sve...
1,782RSD
forward
forward
Detaljnije

Knjiga Modern Budgeting govori o tome kako treba da izgleda koncept modernog budžetiranja i koji su to principi na kojima se zasniva! Operativno planiranje i budžeti su jedan od 10 IGC procesa controllinga i kao takvi su izuzetno važni u uspešnom poslovanju preduzeća. Knjiga pruža odgovore na trenutne probleme kompanija u pogledu planiranja i budžetiranja. Pored opisivanja porekla i davanja opšteg opisa koncepta, možete pročitati i o predlozima za praktičnu implementaciju kao i IT resenjima pomoću kojih možete sprovesti čitav koncept. Čitaj dalje

Prikaži sve...
891RSD
forward
forward
Detaljnije

Knjiga o aktuelnoj ekonomskoj krizi i o krizi ekonomskih mitova! Govoreći o uzrocima i posledicama ekonomske krize, Nikolić raspravlja o rebalansu globalne ekonomske moći, o tome kako nastaju i zašto se održavaju ekonomski mitovi, o posledicama nejednakosti, o godinama koje je pojela kriza i o tome kako će živeti naša deca. Čitaj dalje

Prikaži sve...
825RSD
forward
forward
Detaljnije

U toku je nova trka za globalnom ekonomskom prednošću! To je zahtevna trka u kojoj će samo najinovativnije nacije pobediti! Ali, dok mnoge od njih u centar svoje ekonomske politike stavljaju podršku tehnologiji i inovaciji, Sjedinjene američke države nemaju smislenu ekonomsku politiku pa ih, kao rezultat toga, svi pretiču. Znači li to kraj „američkog veka"? U svom hitnom pozivu na buđenje Atkinson i Ezell, široko cenjeni ekonomski mislioci, opisuju osnovne sile koje ubrzano oblikuju globalnu ekonomiju - sile koje pogoduju onim nacijama koje su snažno predane inovaciji, od laboratorija i učionice pa do fabričkog pogona i globalnih tržišta. Ako SAD ne ubrza korak i ne fokusira se na ponovno uspostavljanje svoje uloge inovacionog vođe, njihova ekonomija će verovatno dovesti do nižeg životnog standarda i suočiće se sa trajnim nedostatkom konkurentnosti u budućnosti. Autori naglašavaju da je slaba inovaciona ekonomika Amerike bila glavni činilac koji je doprineo Velikoj recesiji i sad usporava oporavak te zemlje. Objašnjavaju kako vodeći američki predavači i ekonomisti ignorišu istorijsku ekonomsku transformaciju koja se dešava i ne uspevaju da shvate da SAD-u treba prava inovaciona politika. Atkinson i Ezell analiziraju šta čine razvijene zemlje, a i one u razvoju kako bi podsticale ekonomski rast kroz inovaciju, pri čemu je deo toga dobar i progresivan, ali je veći deo merkantilistički i protekcionistički. Zatim predlažu detaljan, pragmatičan plan politike i političku autokartu koju bi SAD trebalo da prate kako bi ponovno uspostavile svoju globalnu inovacionu prednost do 2020. godine, a istovremeno i preuredile globalni inovacioni sistem kako bi se maksimalno povećali efekti od inovacija za ljude širom sveta. „Atkinson i Ezell nam predstavljaju sveobuhvatan vodič na putu ka inovacijama, u kojem objašnjavaju njihov efekat na ekonomski napredak. Ako vam je stalo do inovacije, tada bi zaista trebalo da pročitate ovu knjigu.” – J. Rattner, tehnički direktor korporacije Intel „Rob Atkinson i Stephen Ezell vrlo uverljivo analiziraju uzroke dugoročnog strukturnog slabljenja Amerike, pružajući uz to vrlo čitljiv uvid u proces topljenja prednosti u inovacijama. Predstavljaju važan plan za učenje iz iskustava drugih zemalja, ali i za uočavanje prepreka kako bi naš inovacioni sistem postao snažniji i globalno konkurentniji.” – W. C. Shih, Harvard Business School „Bilo je vrlo podsticajno čitati Ekonomiku inovacija. Autori su detaljno objasnili vrlo širok opseg problematike inovacija, kao i razloge zbog kojih su SAD i sve druge nacije suočene s izazovima u svojim nastojanjima za pokretanje uspešne inovacione politike. Spisak osam „I” je izvrstan rezime opsežnih tema koje su ključne za uspešnu inovacionu politiku. Zaista sam uživao dok sam se čitanjem ove knjige upoznavao sa detaljnim studijama u koje su se autori upustili i zaključcima do kojih su došli, da bih se na kraju u potpunosti složio sa njima.” – V. Saarnivaara, CEO, Tekes finska agencija za finansiranje razvoja tehnologije i inovacija Čitaj dalje

Prikaži sve...
2,199RSD
forward
forward
Detaljnije

Neki šefovi su bolji od dobrih – oni su inspirativni! Njihovi timovi postižu izuzetan učinak jer ne mogu da zamisle situaciju u kojoj će izneveriti svog menadžera! Ovi inspirativni menadžeri su poštovaniji, pod manjim su stresom i pružaju bolje rezultate od drugih menadžera. Želite da budete jedan od njih? Ova knjiga će vam pokazati kako. Koristeći iskustva pravih inspirativnih menadžera, koji se suočavaju sa pravim izazovima i upravljaju pravim ljudima, Inspirativni menadžer vam pruža sredstva i tehnike koje će osigurati da vas ljudi primete i kažu: "Dakle, evo sjajnog menadžera!" Poput menadžera iz knjige, otkrićete da je to ponekad težak posao – ali i posao koji pruža mnogo zadovoljstva. Volećete ono što radite, postizaćete sjajne rezultate i praviti razliku. Ko zna, vi i vaš tim ćete možda početi da uživate u ponedeljku kao što vi uživate u petku! "Inspirativni menadžer tera na razmišljanje i pragmatičan je. Pruža korisne taktike i akcione planove za postizanje uspeha u najrazličitijim menadžerskim disciplinama, sa pravilima koja će vas voditi kroz svaku fazu. Kao koristan saputnik tokom vaše menadžerske karijere, ova knjiga vam može pomoći i biti vodič vama i vašim ljudima ka uspehu." - Mark Horsfild, menadžer profesionalnog razvoja Majkrosoft Čitaj dalje

Prikaži sve...
935RSD
forward
forward
Detaljnije

KNJIGA KOJA NAJBOLJE PRATI AKTUELNA DEŠAVANJA I SPOZNAJE IZ OBLASTI PONAŠANJA POTROŠAČA U DANAŠNJEM SVETU! Udžbenik Ponašanje potrošača je delo četvorice univerzitetskih profesora i vrhunskih istraživača i stručnjaka za maketing koji su uspeli da naprave verovatno najbolji udžbenik ponašanja potrošača na tržištu danas, i to udžbenik koji je posebno prilagođen evropskom poslovnom okruženju. Posebna vrednost ovog udžbenika je što uspešno povezuje teoriju ponašanja potrošača sa stvarnim situacijama iz poslovnog sveta. Knjiga je i posebno struktuirana; jedinstvena petodelna „mikro-makro" kružna struktura osigurava multidisciplinarni pristup i najnovije podatke potrebne za razumevanje ponašanja evropskih potrošača. Ovaj udžbenik osim toga detaljno prikazuje kako istraživanja i koncepti o ponašanju potrošača mogu biti implementirani u marketinške strategije. Izvrsno je struktuirana tako da nas korak po korak uvodi u problematiku ponašanja potrošača, a uz to je potkrepljena nizom vrlo ilustrovanih i aktuelnih slučajeva iz poslovne prakse koji uz svako poglavlje jasno ilustruju primenu teorija opisanih u knjizi. U svakom poglavlju je detaljan i jasan rezime najvažnijeg, kao i pitanja i testovi za proveru znanja tako da studentima olakšava učenje, ali istovremeno je svakome vrlo zanimljiva za čitanje. Čitaj dalje

Prikaži sve...
10,780RSD
forward
forward
Detaljnije

Uspešne firme budućnosti danas pokreću radne timove! Zašto? Zato što su u nebrojani broj puta u raznim privrednim granama timovi potvrdili svoju vrednost povećavanjem kvaliteta i ostvarivanjem ciljeva produktivnosti! Upravljanje timovima dramatično će povećati verovatnost uspešnog uvođenja veoma produktivnog tima. Ovaj korisni vodič sadrži: metode i popise koje možete koristiti da biste sastavili najbolji mogući tim, savete o poboljšanjima koja možete očekivati – i koja ne biste trebalo da očekujete – od uvođenja timova, strategije pomoću kojih možete da prepoznate i izbegnete velike prepreke u stvaranju okruženja povoljnog za nastanak i rad timova. Firme širom sveta trenutno otkrivaju da timovi zaposlenih i timski rad doprinose gotovo svakom segmentu poslovanja. Upravljanje timovima pružiće vam podršku i samopouzdanje potrebno za pokretanje i upravljanje radnim timovima, za procenu njihovog uspeha i za podsticanje zaposlenih na koordinisan i disciplinovan rad. Čitaj dalje

Prikaži sve...
3,160RSD
forward
forward
Detaljnije

Knjiga Marketing (MKTG) donosi najnovija teorijska saznanja iz oblasti marketinga, koja su predstavljena na zanimljiv i pristupačan način u kratkim, sveobuhvatnim poglavljima modernog dizajna. Materija je obrađena i sistematizovana u skladu sa potrebama I navikama današnjih studenata, ali i interesovanjima profesionalaca koji žele da unaprede svoje znanje. Aktuelnim, relevantnim primerima iz prakse velikih, dobro poznatih kompanija, kao što su United Colors of Bennetton, Chrysler, Bloomingdale’s, Facebook, Apple ili Reebok, ali i malih lokalnih preduzeća, slikovito i jasno je prikazan uticaj marketinga na lokalnom, nacionalnom I globalnom nivou. Takođe, u ovom najnovijem izdanju knjige Marketing posebna pažnja je posvećena menadžmentu odnosa sa potrošačima, dok ga posebno aktuelnim čine analiza marketing okruženja u uslovima krize i poglavlje posvećeno ulozi i značaju društvenih mreža u komunikaciji savremenih preduzeća. Čitaj dalje

Prikaži sve...
3,290RSD
forward
forward
Detaljnije

Uvod Poglavlje 1: Moj šef je nesposoban - Tehničke veštine i relacione veštine Poglavlje 2: Moj šef nikada ne odgovara - Učenje posredstvom iskustva i učenje posredstvom razumevanja Poglavlje 3: Šef ne ceni moje mišljenje: vidi ali ne čini ništa - Komuniciranje sa svojim poslom i svojim problemima (Intermeco 1) Osnovne poluge našeg ponašanja Patnja Sebi i drugima: Ponovo pronaći odgovornosti i pozivan stav Tumačenja Loše formulacije Da bi se napredovalo Poglavlje 4: Ne vredim ništa - Postizanje ravnoteže ličnog osećaja i rezultata Poglavlje 5: Posao mi nikad ne ide - Moje vrednosti i vrednosti preduzeća Poglavlje 6: Pretrpan sam poslom - Rokovi i neodbijanje posla (Intermeco 2) Za konstruktivno viđenje Negativno čini deo života Iskustvo: Korist od poraza i uspeha Pozitivan pogled Poglavlje 7: Moji saradnici su nikakvi - Biti sposoban za davanje primedbi Poglavlje 8: Moj šef prisvaja rezultate mog rada - Katastrofičan scenario i realnost Poglavlje 9: Davim se u imejlovima - Lepo ponašanje se promenilo Poglavlje 10: Posao mi zaokuplja glavu - Kako posao ostaviti u kancelariji Poglavlje 11: Nemam vremena nizašta - Odbacite balast Poglavlje 12: Brzo se zamaram i gubim motivaciju - Planete (Intermeco 3) Menjajte, način upotrebe Učenje Ciljevi Dan posle: bilans Poglavlje 13: Štrpkaju moje ideje - Intuitivno i sekvencijalno rasuđivanje Poglavlje 14: Šef me uznemirava - Prihvatiti drugačije gledište Poglavlje 15: Moji saradnici nisu motivisani - Ne želi svako da bude „gazda” Poglavlje 16: Gađaju u slabine - Motivacija Poglavlje 17: Oni prodaju zjala - Razmišljanje bez razmišljanja Poglavlje 18: Moje saradnike „baš briga za sve” - Predmetom se upravlja na mnogo načina Poglavlje 19: Ne volim planove za karijeru - Svakome svoja ambicija (Intermeco 4) Prihvatanje sebe i drugih Sva ljudska bića su ravnopravna po vrednosti Prilagodite se ljudskoj grešnosti Poglavlje 20: Nisam znao da prepoznam svoju pravu vrednost - Komunikacija Poglavlje 21: Drugi me ignorišu - Interna i eksterna komunikacija Poglavlje 22: Moji saradnici ništa ne pružaju - Samostalnost i vidljivost Poglavlje 23: Moj šef nema poverenja u mene - Komunicirajte da biste napredovali u poslu Poglavlje 24: Svi su licemeri: u glavi im je samo profit i teže da manipulišu nama - Pravilo igre Poglavlje 25: Nemaju osećanja - Osećanje, idealizam i racionalnost Poglavlje 26: Preko glave mi je - Posmatrati i misliti (Intermeco 5): Promeniti naočare Prihvatanje protiv odustajanja Izabrati i ne trpeti više Slaganje sa drugima Poštovanje ili manipulacija Cilj je drugačiji Stvaranje poverenja Komunicirati osmišljeno Promeniti ili ne Poglavlje 27: Moj posao mi se dopada, sve ide dobro - A sada? Dodaci Dodatak 1: Razlike među ličnostima Dodatak 2: Greške zaključivanja; Logičke greške; Greške stila; Izostavljanje Dodatak 3: Vrednosti Dodatak 4: Stablo odluka o brigama Dodatak 5: A propos stresa; Stres je normalan; Nekoliko ideja za upravljanje stresom Dodatak 6: Nekoliko strategija u odnosu prema drugima; Primiti kompliment; Dati kompliment; Kritikovati; Prihvatite kritiku; Izrecite odbijanje; Izrecite zahtev Dodatak 7: Aktivno opuštanje; Vaši trenuci opuštanja; Zamislite scenario opuštanja; Kako postupiti? Dodatak 8: Nađite svoju etiketu Dodatak 9: Pitanje rečnika; Reči koje vas uznemiravaju; Nekoliko ključnih fraza koje vam pomažu Čitaj dalje

Prikaži sve...
770RSD
forward
forward
Detaljnije

Udžbenik Računovodstvo namenjen je, pre svega, studentima Beogradske poslovne škole, koji se prvi put sreću sa računovodstvom, a posebno sa knjigovodstvom koje čini kičmu računovodstva. Autori su nastojali da ovim udžbenikom objasne: * osnovne, ali potpune uvodne informacije iz oblasti računovodstva, s osvrtom na ulogu računovodstvenh podataka u postupku sačinjavanja finansijskih izveštaja i donošenja poslovnih odluka * Primenu međunarodnih standarda finansijskog izveštavanja * Primenu zakonske regulative iz oblasti računovodstva * Praktično iskazivanje poslovnih promena u knjigovodstvu * Specifičnosti iskazivanja poslovnih promena u uslužnom, trgovinskom i proizvodnom preduzeću Čitaj dalje

Prikaži sve...
1,320RSD
forward
forward
Detaljnije

Računovodstvo sa vežbama i primerima za samostalno rešavanje namenjeno je studentima Beogradske poslovne škole, sa osnovnim ciljem da im se omogući uspešnije i efikasnije polaganje ispita iz predmeta Računovodstvo. Kroz dati priručnik studentima će se omogućiti da lakše savladaju module krpz kolokvijume i testove. Čitaj dalje

Prikaži sve...
forward
Detaljnije

Ovaj udžbenik obuhvata i obrađuje osnovne poslovne promene koje se iskazuju u finansijskom knjigovodstvu, a u skladu sa važećim propisima Republike Srbije. Prilikom obrade materijala, autor je nastojao da na jasan i jezgrovit način prikaže iskazivanje osnovnih poslovnih promena, prateći niz računa propisanih Pravilnikom o Kontnom okviru i sadržini računa u Kontnom okviru za privredna društva, zadruge, druga pravna lica i preduzetnike. Osim iskazivanja poslovnih promena u finansijskom knjigovodstvu, autor je u kratkim napomenama prikazao i primenu određenih Međunarodnih standarda finansijskog izveštavanja. Čitaj dalje

Prikaži sve...
forward
Detaljnije

Računovodstvo je veoma efikasan i sistematski uređen deo upravljačkog informacionog sistema u preduzeću i predstavlja izuzetno precizan instrument neposredne kontrole finansijsko-materijalnih stanja i promena. Kako je ovakva kontrola imanentna svakom upravljanju, a može se reći da je efikasnost upravljanja u direktnoj proporciji sa efikasnošću kontrole upravo materijalnih i finansijskih tokova, po sebi se nameće zaključak da su svakom privredniku neophodna bar osnovna znanja iz računovodstva, kontrole i analize. Čitaj dalje

Prikaži sve...
935RSD
forward
forward
Detaljnije

Ako se za "Bogatstvo naroda" Adama Smita može reći da predstavlja Stari zavet u ekonomiji, onda se "Sloboda izbora" Rose i Miltona Friedmana može smatrati delom Novog zaveta... Čitaoce ne treba da zavede jednostavnost, skoro lapidarnost sa kojima su mnoge ideje elaborirane. Tako jednostavno o složenim pitanjima mogu da pišu samo izuzetne glave. Čitaj dalje

Prikaži sve...
1,265RSD
forward
forward
Detaljnije

Ekonomija identiteta je novi način razumevanja odluka ljudi - na poslu, u školi i kod kuće! Tom ekonomijom bolje možemo shvatiti zašto podsticaj poput deoničkih opcija deluju ili ne deluju... zašto su neke škole uspešne, a druge nisu; zašto neki gradovi i gradići ne ulažu u svoju budućnost - i mnogo, mnogo više od toga.. Ekonomija identiteta premošćuje kritičan jaz u društvenim naukama. U ekonomiju uvodi identitet i norme. Predrasude ljudi o tome šta je primereno, a šta je zabranjeno i za koga, temeljne su za određivanje koliko će se truditi na poslu i kako će učiti, trošiti i štedeti. Zato identitet ljudi - njihove ideje o tome ko su i kakvima žele postati - može biti najvažniji činilac koji utiče na njihove ekonomske živote. I ograničenja koja društvo postavlja na ljudske identitete mogu takođe biti jedna od ključnih odrednica njihovog ekonomskog blagostanja. Kratak sadržaj: I. Ekonomija i identitet Uvod Ekonomija identiteta Identitet i norme u korisnosti Kamen iz Rosette Gdje nam je mjesto u današnjoj ekonomiji II. Rad i školovanje Identitet i ekonomija organizacija Identitet i ekonomija obrazovanja III. Rod (spol) i rasa Rod (spol) i rad Rasa i manjinsko siromaštvo IV. Pogled prema budućnosti Ekonomija identiteta i ekonomska metodologija Zaključak i pet načina kako identitet mijenja ekonomiju Čitaj dalje

Prikaži sve...
2,980RSD
forward
forward
Detaljnije

Studija je rezultat višegodišnjeg naučno-istraživačkog rada i saradnje sa sindikatima u procesu razvoja socijalne demokratije, socijalnog partnerstva i instrumenata pomoću kojih se socijalna demokratija uspostavlja i razvija. Obuhvaćena su ključna pitanja filozofije i etike ljudskog rada, zakonske i autonomne regulative u ovoj oblasti, uspostavljanja i razvoja demokratskih i industrijskih odnosa, kao i otvorenih pitanja i prepreka na koja su nailazili socijalni partneri u Srbiji u ovom složenom procesu. Studija je korisno štivo za aktiviste sindikata, poslodavačkih organizacija, državne funkcionere koji se bave ovim pitanjima, studente i stručnjake u ovoj oblasti. Autor Studije, prof. dr Darko Marinković, tokom dosadašnjeg radnog veka se bavi naučno-istraživačkim i stručnim radom u oblasti industrijskih odnosa, etike i filozofije ljudskog rada, upravljanja industrijskim i socijalnim konfliktima. Objavio je preko 300 naučnih i stručnih radova i 5 knjiga iz oblasti kojima se bavi. Profesor je na Megatrend Univerzitetu i Visokoj strukovnoj školi za preduzetništvo u Beogradu i gostujući profesor u Middlesex Univerzitetu u Londonu. Čitaj dalje

Prikaži sve...
2,200RSD
forward
forward
Detaljnije

Peto izdanje knjige Preduzetništvo i male firme sadrži jasan i sveobuhvatan pregled teorije, koncepata, činjenica, politike i prakse vezane za preduzetništvo i male firme. Kombinujući akademsku teoriju sa svakodnevnom realnošću sa kojom se preduzetici suočavaju, knjiga pruža sveobuhvatnu analizu preduzetništva. Ovo izdanje sadrži rezultate najnovijih istraživanja, praktične zadatke, primere i studije slučajeva iz stvarnog života. Autori su preradili i ažurirali poglavlje o porodičnom biznisu, pružili dodatne informacije o e-poslovanju i privredama u razvoju, i dodali novo poglavlje o socijalnom preduzetništvu. Čitaj dalje

Prikaži sve...
2,290RSD
forward
forward
Detaljnije

Monografija prof dr Nikodijevića dokazuje da studije medija danas u svetu predstavljaju veoma dinamično i razuđeno istraživačko područje što je, razume se, jedna u nizu društvenih posledica kojima je praćen ukupan razvoj medijskog sistema. No, ona istovremeno skreće pažnju na to da su dominantne istraživačke orijentacije okrenute ostvarivanju politološkog, komunikološkog ili pak marketinškog uvida u medijske potencijale. Sfera upravljanja medijskom delatnošću ostala je naglašeno po strani u odnosu na magistralne pravce naučnog interesovanja. Održivost ovakvog stanja autor dovodi u pitanje ukazivanjem na činjenicu da medijsku delatnost karakteriše radno i tehnološki složena i specifična praksa, kao i ogroman ekonomski potencijal – što su okolnosti koje ovu delatnost neizostavno dovode u vezu sa poslovima upravljanja i organizovanja. (Prof. dr Miroslav Savković) Čitaj dalje

Prikaži sve...
1,320RSD
forward
forward
Detaljnije

Pišući godinama kolumnu za britanski The Guardian, Ben Goldejker je temeljno i sistematično predstavio spregu nauke, zdravstva i medija, koja nije uvek i na dobrobit građana. U vremenu koje je obeleženo pandemijama zaraznih bolesti, u kome se panika u javnosti koristi za povećanje profita velikih farmaceutskih kuća, u kome često možemo da čujemo oprečne informacije od stručnjaka, običan čovek traži putokaz koji bi mu pomogao da se snađe u hiperprodukciji informacija koje je teško protumačiti. Ova knjiga pokazuje da često ne morate biti ekspert da biste prepoznali besmislice i intelektualne prevare. Naoružan elementarnim znanjima o tome kako proveriti da li je neki podatak verodostojan, kakva je metodologija medicinskih istraživanja, kako se ispituje delotvornost nekog leka, šta su to dvostruki slepi testovi, šta je nasumičnost, šta govori jezik statistike... čitalac postaje svestan da se iza komplikovanih rečenica ponekad kriju jednostavne istine ili – neistine. Čitaj dalje

Prikaži sve...
1,430RSD
forward
forward
Detaljnije

Biti uspešan, u pravim smislu te reči, nema nikakve veze sa vašom efikasnošću, platom ili potencijalnim zarađivanjem. Uspeh je povezan sa vašom vrednošću i time da li je posedujete ili ne. Kada usvojite stav da IMATE ličnu vrednost, kada ste sigurni u to što jeste, onda postajete uspešni. Ova knjiga će vas naučiti kako da razvijete pobednički mentalitet i postanete uspešni u komunikaciji sa ljudima. Kako da postanete šampion komunikacije! Čitaj dalje

Prikaži sve...
forward
Detaljnije
Nazad
Sačuvaj