Filteri
close
Tip rezultata
Svi rezultati uključeni
keyboard_arrow_down
Kategorija
Sve kategorije
keyboard_arrow_down
Od
RSD
Do
RSD
Sortiraj po
keyboard_arrow_down
Objavljeno u proteklih
keyboard_arrow_down
Sajtovi uključeni u pretragu
Svi sajtovi uključeni
keyboard_arrow_down

Pratite promene cene putem maila

  • Da bi dobijali obaveštenja o promeni cene potrebno je da kliknete Prati oglas dugme koje se nalazi na dnu svakog oglasa i unesete Vašu mail adresu.
51-75 od 541 rezultata

Broj oglasa

Prikaz

format_list_bulleted
view_stream
51-75 od 541 rezultata

Prikaz

format_list_bulleted
view_stream

Režim promene aktivan!

Upravo ste u režimu promene sačuvane pretrage za frazu .
Možete da promenite frazu ili filtere i sačuvate trenutno stanje

Aktivni filteri

  • Tag

    Ekonomija, Biznis

Na osnovu anketiranja više od hiljadu studenata i univerzitetskih profesora, njihovih odgovora i sugestija nastala je knjiga Principi menadžmenta (MGMT). Ovaj jezgrovito napisan tekst je proveren u radu sa akademcima i odobren od nastavnog osoblja fakulteta, prilagođen je dinamičnom načinu života današnjih studenata. U knjizi MGMT, naći ćete sve što vam je potrebno da se efikasno pripremite i uspešno položite ispit iz principa menadžmenta ili saznate sve ono što vas je zbunjivalo. Proverite zašto je ovaj revolucionarni način učenja koji MGMT nudi naišao na izvanredne reakcije gde god je publikovan Čitaj dalje

Prikaži sve...
3,290RSD
forward
forward
Detaljnije

Kaplan i Norton stvorili su "Uravnoteženu tablicu rezultata" (englaski Balanced scorecards) kako bi pomogli firmama koje žele da pređu s ideja na delovanje, da ostvare dugoročne ciljeve i dobiju povratne informacije o strategiji. Uravnotežena tablica rezultata se sastoji od četiri dela: pojašnjavanja i prevođenja vizije u strategiju; prenošenja i povezivanja strateških ciljeva i mera; planiranja, određivanja ciljeva i usklađivanja strateških inicijativa i poboljšavanja strateškog feedbacka i učenja. Ova knjiga je bogata tehničkim detaljima, ali i jasan raspored unutar nje omogućava lakše čitanje i razumevanje koncepcija. Čitaj dalje

Prikaži sve...
forward
Detaljnije

Najnovije VII izdanje na hrvatskom jeziku! Činjenica da su potrošači, poslovni ljudi i državni službenici zainteresovani za preduzetništvo, to se može videti iz sve većeg broja istraživanja i velikog broja predmeta na fakultetima na ovu temu. Više od dva miliona preduzeća se pokreće svake godine (nasuprot 70-postotnoj stopi propadanja), a ova tema je u značajnoj meri prisutna i u medijima, što govori o njenoj važnosti za industrijalizaciju, privredu u razvoju i nekad kontrolisanu privredu. Ko je središte cele ove pažnje – ko je voljan prihvatiti sav rizik i uložiti potreban napor da bi ostvario novi poduhvat? Može biti muškarac ili žena, neko poreklom iz više ili niže klase, tehničar ili neko kome nedostaje tehnološka prefinjenost, fakultetski obrazovana osoba ili srednjoškolska propalica. Osoba može biti izumitelj, menadžer, medicinska sestra, trgovac, inženjer, student, učitelj, domaćica ili penzioner. To je neko ko može žonglirati poslom, porodicom i građanskim dužnostima dok sređuje platne spiskove. Poduzetništvo u detalje opisuje kako formulisati, planirati i sprovesti novi poslovni poduhvat. Izvrstan autorski tim koji su činili Hisrich, Peters i Shepherd zaronili su u svoja različita iskustva kako bi sastavili udžbenik koji se bavi dinamikom današnjih preduzetničkih izazova. Od stručnosti Boba Hisricha u globalnom preduzetništvu, preko preduzetničkog i akademskog iskustva Mikea Petersa do trenutnog istraživanja Deana Shepherda o spoznaji i umnom sklopu preduzetnika, ovaj udžbenik balansira ključnom granicom između savremene teorije i prakse. Čitaj dalje

Prikaži sve...
7,880RSD
forward
forward
Detaljnije

Godišnje specijalno izdanje ekonom: east media group! Sadržaj: * I dalje na početku * Metodološke napomene * Naglašene slabosti * TOP 300 firmi u 2010 godini * TOP 20 prema rastu poslovnog prihoda * TOP 10 Vojvodina, Beograd i Centralna Srbija Čitaj dalje

Prikaži sve...
forward
Detaljnije

Vodič ka uspehu! E poslovanje, kao naslednik odlično prodavanog prvog izdanja knjige o toj suštinskoj temi, dolazi u pravi čas kako bi se objasnilo na koji način menadžeri rekonstruišu svoja preduzeća u cilju maksimalnog iskorišćavanja prednosti koje donosi e-poslovanje. Ravi Kalkota i Marcia Robinson prikazuju inovativni aplikacijski okvir koji upravlja prelaskom od tradicionalnog modela poslovanja na model e-poslovanja. Oslanjajući se na svoje veliko lično iskustvo u radu s vodećim preduzećima, oni nude jasnu sliku korisnosti i izazova koje poručuju i s kojima se suočavaju e-preduzeća. Utvrđuju temeljna načela dizajna za izgradnju uspešnih poslovnih slučajeva e-poslovanja. Novi modeli poslovanja, temeljeni na mrežama, daju novi ključ za uspeh u tržišnom nadmetanju i stvaranju bogatstva. Zbog toga je knjiga koju su napisali Ravi Kalakota i Marcia Robinson došla u pravo vreme. E-poslovanje danas predstavlja centralni pojam u srcu poslovne strategije. Kada ovu knjigu jednom pročitate, znaćete zašto će celokupno poslovanje uskoro postati e-poslovanje. Čitaj dalje

Prikaži sve...
3,750RSD
forward
forward
Detaljnije

Zašto se samo neke kompanije vinu do zvezda! "U obe knjige koje je napisao Collins nam upucuje dve zavodljive poruke: da i obični smrtnici mogu postati sjajni menadžeri i da takvi menadžeri mogu izgraditi značajne poslovne institucije. A to je upravo ono sto mi, obicni smrtnici, želimo da čujemo." - Wall Street Jurnal. "Izvanredan je trud koji Kolins ulaže da bi došao do svojih jednostavnih zaključaka. Oni se zasnivaju na višegodišnjim empirijskim istraživanjima, koja su očito najbolje sredstvo da se dođe do neočekivanih istina." - Financial Times Čitaj dalje

Prikaži sve...
forward
Detaljnije

Da li Vam novac lako klizi kroz prste? Da li biste voleli da prestanete da radite za novac i da novac radi za Vas? Da li biste voleli da se sprijateljite sa novcem? Ako ste odgovorili sa DA na bilo koje od ovih pitanja, onda Vi želite ovu knjigu! Čitaj dalje

Prikaži sve...
forward
Detaljnije

PROSLAVE, GODIŠNJICE, ROÐENDANI, SLAVE, PRAZNICI, POSLOVNI USPESI ili ORGANIZACIONE PROMENE neki su od povoda za obeležavanje; ovo je prvi prevod knjige koja nam otkriva tajne jedne specifične grane marketinga. Marketing događaja je moćno sredstvo da se obnovi pažnja već zasićenih potrošača. U sebi uvek sadrži element spektakla, bilo da koristi tehnike džinovskih efekata, dešavanja u vazduhu, vatromet ili nešto slično. Knjiga daje odgovor na pitanja: Čemu služi? Kada se primenjuje? Zašto? Koju vrstu oružja koristi? Koliko to košta i kakve efekte donosi? Čitaj dalje

Prikaži sve...
forward
Detaljnije

Knjiga Korupcija obrađuje jednu od postanka države aktuelnu temu! O problemu korupcije, kako kod nas tako i svetu, napisano je bezbroj studija i izveštaja vladinih i nevladinih organizacija. Međutim, zbog njene prisutnosti u savremenim društvima, svaka studija daje nešto novo i, sa stanovišta saznanja, zanimljivo i dosad malo poznato. Ova studija Nebojše Majstorovića pretežno je zasnovana na psihološkom viđenju ovog problema, što je u domaćoj literaturi do sada, za razliku od sociološkog, pravnog, ekonomskog i politikološkog stanovišta, najmanje obrađivano. Čitaj dalje

Prikaži sve...
660RSD
forward
forward
Detaljnije

Kako da odgovorite na najveći tržišni izazov u narednih 50 godina? Knjiga Rešenje za 86% – izvorno na engleskom: The 86 Percent Solution (Wharton School Publishing, 2006) usmerava fokus na zemlje u razvoju. Za razliku od mnogih ranijih pristupa, u kojima se problem nerazvijenosti često tretirao u smislu "pomoći slabijima", autori ističu velike ekonomske izazove za sve firme i preduzetnike koji mogu da shvate životnu logiku, potrebe i neiskorišćene mogućnosti tog "86-procentnog sveta". Knjiga 2007. godine u izboru Berry-AMA Book Prize for the Best Book in Marketing 2007, uglednog američkog udruženja American Marketing Association (AMA) Kratak sadržaj: * Zemlje prilika * Ne pravite automobil, kada trebate volovska kola * Ciljajte na odskočnu ekonomiju * Bežite marke za tržište * Mislite mlado * Postanite veliki, tako da mislite na mlado * Donesite vlastitu infrastrukturu * Tražite preskoke * Donesite tržište ljudima * Razvijajte se zajedno sa tražištem * Zaključak: prilika koje ne sme da se propusti Čitaj dalje

Prikaži sve...
999RSD
forward
forward
Detaljnije

Svetska recesija koju još zovemo i Velikom recesijom, evropska dužnička kriza i hrvatsko "dužničko ropstvo", svako na svoj način, posledica su različitih oblika lične i kolektivne društvene neodgovornosti: državnika, političara, finansijskih stručnjaka, berzanskih špekulanata, bankara, preduzetnika, menadžera, vođa i "nadzornika" velikih multinacionalnih korporacija, novinara, ali i građana sklonih životu na dug i kredit. Dr. Bartol Letica, priznati međunarodni ekspert za tematiku korporacijske (poslovne) društvene odgovornosti i visoki zvaničnik Svetske banke, u knjizi "Doba odgovornosti" iznosi rezultate višegodišnjih praćenja iz prve ruke, kao i istraživanja i analize toka, korena, uzroka i posledica prvih velikih kriza i recesija 21. veka. Autor u knjizi daje detaljni pregled korporacijskih, javnih i poslovnih politika usmerenih ka očuvanju i promovisanju korporacijske odgovornosti u Ujedinjenim nacijama, Evropskoj uniji, Sjedinjenim Američkim Državama i Hrvatskoj. Iako je knjiga "Doba odgovornosti" nastala kao rezultat višegodišnjih autorovih naučnih istraživanja, napisana je jasnim, lako razumljivim i zanimljivim jezikom, pa može poslužiti kao priručnik ili kao udžbenik za predmete i radionicama na kojima se proučava i podučava korporacijska društvena odgovornost. Knjiga može biti i praktični vodič za članove nadzornih odbora, predsednike i članove uprava u kompanijama u javnom, mešovitom i privatnom vlasništvu. Kratak sadržaj: Uvod Teorije o korporacijskoj društvenoj odgovornosti Korporacijska društvena odgovornosti i sustav Ujedinjenih naroda Korporacijska društvena odgovornosti i Europska unija Korporacijska društvena odgovornost i Sjedinjene američke države Komparativna analiza KDO-a: Ujedinjeni narodi, Europska unija i Sjedinjene američke države Čitaj dalje

Prikaži sve...
3,340RSD
forward
forward
Detaljnije

Jednom rečju - neizostavan i nezaobilazan udžbenik za svakog ekonomistu... U doba kada gotovo svako oseća negativne efekte jedne od najvećih kriza koja je pogodila svetsku privredu, a koja svoje izvorište ima u tržišnom neuspehu, globalnoj povezanosti finansijskih tržišta i njihovom uticaju na realnu ekonomsku aktivnost, tematika koju u ovoj knjizi obrađuje prof. Mishkin ključna je za razumevanje novonastalih problema i, sa druge strane, mogućnosti i ograničenja institucija i nosilaca ekonomskih politika koje se sa tim problemima danas moraju nositi. Problematika koju u knjizi Ekonomija novca, bankarstva i financijskih tržišta obrađuje Frederic S. Mishkin izložena je postupno i vrlo detaljno, s mnoštvom problema i primera iz prakse koja potvrđuju i nadopunjuju teoretske nalaze. Glavna vrednost ovog udžbenika veže se uz činjenicu da autor omogućuje studentu ili zainteresovanom čitaocu da pojedine aspekte koji se obrađuju u knjizi lako uklopi i poveže sa relevantnim celinama i poglavljima koje izučava na srodnim stručnim kolegijima ili s problemima i izazovima s kojima se susreće u svom profesionalnom okruženju. Tako se u najnovijem, 8. izdanju, dodatno obrađuju teme poput sukoba interesa, dodati su novi materijali i vežbe vezani uz finansijska tržišta i institucije, posebna je pažnja posvećena Evropskoj centralnoj banci, tu su i novi materijali o monetarnoj politici i teoriji, a posebno se obrađuje sve relevantnije i snažnije kinesko tržište. Kratak sadržaj: 1. FINANCIJSKA TRŽIŠTA: Razumijevanje kamatnih stopa Ponašanje kamatnih stopa Rizična i ročna struktura kamatnih stopa Tržište dionica Teorija racionalnih očekivanja i hipoteza efikasnog tržišta 2. FINANCIJSKE INSTITUCIJE: Financijske institucije: Ekonomska analiza financijske strukture Bankarstvo i upravljanje financijskim institucijama Bankarski sektor: struktura i konkurencija Ekonomska analiza regulacije banaka 3. SREDIŠNJE BANKARSTVO I PROVOÐENJE MONETARNE POLITIKE: Struktura središnjih banaka i Sustava federalnih rezervi Višestruko kreiranje depozita i određivanje ponude novca Odrednice ponude novca Instrumenti monetarne politike Što središnje banke trebaju raditi Ciljevi, strategija i taktika monetarne politike 4. MEÐUNARODNE FINANCIJE I MONETARNA POLITIKA: Devizno tržište Međunarodni financijski sustav Monetarna teorija: Potražnja za novcem IS-LM model Monetarna i fiskalna politika u IS-LM modelu Analiza agregatne ponude i potražnje transmisijski mehanizmi monetarne politike: dokazi Novac i inflacija Racionalna očekivanja: implikacije za politiku Čitaj dalje

Prikaži sve...
4,750RSD
forward
forward
Detaljnije

Ova knjiga predstavlja uvod u marketing i njegove principe, pisana je jednostavno i slobodnim žargonom, a cilj publikacije je da pruži praktičnu pomoć svima onima koji nemaju potrebna znanja iz oblasti marketinga, a kreću putem biznisa. Pomoći će čitaocima da shvate kako marketinška opažanja mogu doprineti uspehu njihovih specifičnih aktivnosti, poslova ili nastojanja da se u svetu biznisa preživi u nepovoljnim tržišnim uslovima. Čitaj dalje

Prikaži sve...
forward
Detaljnije

Ova knjiga se bavi složenim fenomenom međunarodne trgovine, objašanjavaju se faktori od kojih ona zavisi, ali i povratne sprege njenog uticaja na opšti privredni razvoj i životni standard stanovništva. Nije zapostavljen ni uticaj spoljne trgovine na inflaciju i platni bilans, a poseban značaj dat je obradi konkurentnosti izvoza od koje zavisi položaj privrede i pozicija zemlje u svetu. Čitaj dalje

Prikaži sve...
704RSD
forward
forward
Detaljnije

Ova knjiga se bavi sistemskim pristupom menadžmenta u vaspitno-obrazovnoj delatnosti; namera autora je da se kroz menadžment i upravljanje obrazovnim ustanovama, kroz analizu faktora koji određuju kvalitet obrazovne usluge ukaže na referentne modele implementacije sistema menadžmenta kvalitetom u obrazovanju. Čitaj dalje

Prikaži sve...
1,650RSD
forward
forward
Detaljnije

U našoj se pretpostavljenoj globalizovanoj ekonomiji poslovnim subjektima savetuje da posluju prekogranično kao da je celi svet ravan i kao da ne postoje stvari koje ga čine različitim. Naposletku, svet ipak nije tako ravan. Poslovni subjekti koji ne uzimaju u obzir specifične političke, kulturne i ekonomske razlike osuđeni su na propast. Knjiga Redefiniranje globalne strategije profesora i savetnika za strategiju Pankaja Ghemawata nudi pogled na globalizaciju zasnovan na stvarnosti kao i na praktičnim instrumentima koji pomažu u postizanju profitabilnosti u prekograničnom poslovanju. Suprotstavljajući se uobičajenom stajalištu o globalizaciji, Ghemawat tvrdi da je svet ustvari "poluglobaliziovan". Kroz razumljivu analizu, baziranu na činjenicama objašnjava da je globalno poslovno okruženje definisano razlikama koje donose granice. Koristeći detaljne primere uspeha i posrtanja najmoćnijih svetskih kompanija, Redefiniranje globalne strategije daje praktična sredstva za upravljanje kojima želi pripomoći poslovnim subjektima u stvaranju vrednosti iz prekograničnog poslovanja: CAGE obrazac za udaljenosti – Razlike među državama mogu se meriti kroz kulturne, administrativne, geografske i ekonomske dimenzije. Razumevanje onih dimenzija udaljenosti koje su najvažnije za vašu industriju pomaže pri utvrđivanju prepreka koje vaša globalna strategija mora nadvladati, kao i mostove koje je potrebno izgraditi za pomirenje tih prepreka. ADDING bodovna lista vrednosti – Zavedene veličinom i pretpostavkom o ekonomijama razmera, kompanije se upuštaju u prekogranično poslovanje bez stvarnog analiziranja kako na njihove ekonomije utiču razlike koje postoje među tržištima. ADDING lista vrednosti pomaže poslovnim subjektima da stvore dodatnu vrednost, a ne samo povećaju obim poslovanja. AAA trougao – Postoje tri uopštene strategije za suočavanje s prekograničnim razlikama: adaptacija za prilagođavanje razlikama, agregiacija za prevladavanje razlika, kao i arbitraža za ostvarivanje dobiti iskorišćavanjem neizbežnih neravnoteža između tržišta. Ove strategije značajno proširuju prostor globalne strategije u odnosu na pristup da je ista strategija pogodna za sve situacije. Omogućavanjem strateških instrumenata i pristupa "korak po korak" za stvaranje dobiti iz međunarodne ekonomije, redefinisanje globalne strategije pomaže poslovnim subjektima da izvuku najviše koristi iz našeg poluglobalizovanog sveta. Čitaj dalje

Prikaži sve...
1,499RSD
forward
forward
Detaljnije

Savremena poslovna praksa pokazuje kako je danas za uspešno obavljanje menadžerskih i ekonomskih poslova, uz potrebna stručna znanja iz ekonomije, upravljanja, računovodstva, finansija i dr, sve važnije imati i neka osnovna znanja iz drugih naučnih disciplina kao što su socijalna psihologija, komunikologija, pravo itd. Pri tome osnovna pravna znanja služe prvenstveno kao okvir za snalaženje ekonomskih stručnjaka u svetu sve složenije savremene pravne regulative i infrastrukture. Knjiga "Osnove trgovačkog prava" je udzbenik koji na sažet, pregledan i detaljan način izlaže studentima ekonomije, kao i laicima zainteresovanim za tu temu, osnove o pravima društva kao i o ugovornom pravu. Zanimljivost ove knjige je i u tome što sadrži pregled prava društava u angloameričkom pravu kao i osnovne pojmove o stečaju društava. Autori su predavači na Zagrebačkoj školi ekonomije i managementa a tekstovi uključuju najnovije izmene hrvatskih propisa. Ova zbirka predavanja upoznaje naše studente i svakog zainteresovanog čitaoca na vrlo jednostavan i razumljiv način sa složenom materijom trgovačkog prava, odnosno kako s pravom društava, tako i sa trgovačkim ugovornim pravom. Čitaj dalje

Prikaži sve...
1,499RSD
forward
forward
Detaljnije

Detaljan udžbenik iz područja statitstike koji će vas uvesti u područje ozbiljne statističke analize! Statistika za poslovanje i ekonomiju napisana je da pruži kvalitetan i stručan uvod u poslovnu statistiku, razvijajući razumevanje njenih koncepata i naglašavajući rešavanje problema korišćenjem stvarnih primera iz poslovanja i ekonomije. Ova knjiga omogućuje svim čitaocima provođenje ozbiljnih analiza primenjivih u praksi, a ujedno ih uči kako jednog dana biti jači i pouzdaniji analitičari i menadžer. Takođe, sam udžbenik je na matematički višem nivou od većine poslovnih statističkih knjiga. CD-ROM koji se isporučuje s knjigom sadrži sve datoteke koje se u knjizi koriste i koje su potrebne za rešavanje problema i zadataka, kao i programski dodatak TreePlan s pripadajućom dokumentacijom. Kratki sadržaj: * Čemu proučavati statistiku * Grafičko opisivanje podataka * Numeričko opisivanje podataka * Vjerojatnost * Diskretne slučajne varijable i distribucije vjerojatnosti * Kontinuirane slučajne varijable i distribucije vjerojatnosti * Izbor uzoraka i distribucije njihovih obilježja * Procjena pojedinačne populacije * Još o procjenama * Testiranje hipoteza * Testiranje hipoteza II * Jednostavna regresija * Višestruka regresija * Dodatne teme iz regresijske analize * Neparametarske statistike * Testovi ugođenosti i kontingencijske tablice * Analiza varijance * Uvod u kvalitetu * Analiza vremenskih nizova i predviđanje * Još o uzorkovanju * Statistička teorija odlučivanja Čitaj dalje

Prikaži sve...
10,270RSD
forward
forward
Detaljnije

Knjiga dr Džemala Hatibovića "Tehnološki razvoj - kako se prave tehnološka čuda" zanimljiv je pokušaj autora da odgovori na pitanja kao što su: "kako dolazi do tehnoloških otkrića?"; "zašto u nekim zemljama ima tako puno pronalazača i inovatora?"; "zašto i kako neke zemlje tako brzo tehnološki napreduju, a druge sporo?"; i "kako se stižu i prestižu oni koji su tehnološki otišli najdalje napred?". U tom pogledu posebno je zanimljiv drugi deo knjige posvećen japanskoj strategiji tehnološkog razvoja. Japansko tehnološko čudo je ustvari, veće i dugotrajnije nego japansko privredno čudo i ono stoji iza statusa Japana kao međunarodne finansijske supersile, tj. najvećeg međunarodnog neto poverioca! U celini gledano, iako mala po obimu, knjiga sadrži mnoge korisne nalaze i podatke i dragocene pouke i poruke. Čitaj dalje

Prikaži sve...
726RSD
forward
forward
Detaljnije

Šta sve sa sobom nosi pozicija direktora? Šta direktora čini efektivnim? Šta doprinosi uspehu odbora? Preispituju se odgovornosti, prava, rizici i nagrade direktorovanja isto kao i načini na koje se u kompanijama koriste ovlašćenja. Čitaj dalje

Prikaži sve...
1,320RSD
forward
forward
Detaljnije

U zbirci ideja "Korak ispred konkurencije" otkrićete načine za povećanje prodaje i zarade bez obzira kojom aktivnošću se bavite. Upoznaćemo vas sa efikasnim marketinškim metodima koje u svetu i u Sloveniji koriste preduzeća različitih delatnosti. Jednostavni, lako razumljivi marketinški metodi za povećanje efikasnosti poslovanja. Čitaj dalje

Prikaži sve...
605RSD
forward
forward
Detaljnije

Menadžment pojmovnik autora Tima Hindla koji je pisan u obliku vodiča opskrbljuje nas sa jasnim pregledom više od stotinu značajnih ideja o tome kako bi trebalo voditi savremeno poslovanje.

Prikaži sve...
1,320RSD
forward
forward
Detaljnije

Ova je knjiga namenjena svakome koga zanima rastuća delatnost upravljanja događanjima - event managementa. Ova knjiga će Vas naučiti kako dizajnirati, planirati, pozicionirati i održati događanje. Nauči ćete kako upravljati zaposlenima i problemima koji su povezani sa zaposlenima, te kako postići sigurnost svih uključenih osoba. Takođe ćete saznati sve što je potrebno o zakonskim odredbama, upravljanju rizikom, finansijskoj kontroli te kako proceniti uspeh događanja koje ste organizovali. Čitaj dalje

Prikaži sve...
forward
Detaljnije

"Istraživanja klasne strukture savremenog razvijenog društva na Zapadu ukazuju na širenje i uspon srednje klase ili srednjih slojeva. Sociolozi, istoričari, ekonomisti i drugi istraživači tragaju za ekonomskom i kulturnom pozadinom nastanka brojnih srednjih slojeva u najrazvijenijim zemljama, kao i u zemljama u razvoju. Zapaža se da se posle Drugog svetskog rata odvija proces konstantnog razvoja srednje klase: kvantitativni rast, ekonomski značaj, politički, ideološki, psihološki i kulturni uticaj. Ovaj uspon srednje klase dovodi se u vezu sa sve značajnijim smanjenjem tradicionalne radničke klase. Tako se za mnoge razvijene zemlje Zapada smatra da postaju sve više, "društva srednje klase". Međutim tu se često provlače različite varijante mita o društvu srednje klase, kao što je slučaj sa mitom o američkom društvu srednje klase koja je oslonac demokratskog razvoja, načina života, obrazovanja, političke umerenosti i slično. Čitaj dalje

Prikaži sve...
182RSD
forward
forward
Detaljnije

Bukvar namenjen osnivačima preduzeća kao i menadžerima koji ih vode, kroz mnoštvo ilustracija i jednostavan stil pisanja pruža uvid u suštinu Adižesovog pristupa menadžmentu.

Prikaži sve...
forward
Detaljnije
Nazad
Sačuvaj