Filteri
close
Tip rezultata
Svi rezultati uključeni
keyboard_arrow_down
Od
RSD
Do
RSD
Sortiraj po
keyboard_arrow_down
Objavljeno u proteklih
keyboard_arrow_down
Sajtovi uključeni u pretragu
Svi sajtovi uključeni
keyboard_arrow_down

Pratite promene cene putem maila

  • Da bi dobijali obaveštenja o promeni cene potrebno je da kliknete Prati oglas dugme koje se nalazi na dnu svakog oglasa i unesete Vašu mail adresu.
1-25 od 657 rezultata

Broj oglasa

Prikaz

format_list_bulleted
view_stream
1-25 od 657
1-25 od 657 rezultata

Prikaz

format_list_bulleted
view_stream

Režim promene aktivan!

Upravo ste u režimu promene sačuvane pretrage za frazu .
Možete da promenite frazu ili filtere i sačuvate trenutno stanje

Aktivni filteri

  • Tag

    Električni alat
  • Tag

    Umetnost
  • Cena

    8,000 din - 8,999 din

Dimenzije same slike bez rama ŠxV: 37,5x28,5 cm Tehnika: Štampa ili slikanje na svili Napominjem da postoji mogućnost da je neka od tehnika, autor ili godina nenamerno napisana pogrešno. Na fotografijama se uglavnom vidi stanje slika.

Prikaži sve...
8,400RSD
forward
forward
Detaljnije

Petar Lubarda 1907 - 1974 Monografija i na engleskom Izdavac - Galerija Tiodorovic Godina - 2004. Lubarda, Srpsko slikarstvo Knjiga u odlicnom stanju,bez podvlacenja ili ostecenja,sa posvetom na prvoj strani,tvrd povez,sa omotnicom u dobrom stanju,ilustracije,format 32 cm,583 str. (95)

Prikaži sve...
8,000RSD
forward
forward
Detaljnije

Slika: Bogorodica, Ljiljana Knežević, Ulje na platnu uramljena, 32x24 cm

Prikaži sve...
8,000RSD
forward
forward
Detaljnije

- Napon: 230 V - 50 Hz - Snaga: 1200 W - Broj obrtaja bez opterećenja: 800-3200 /min - Polir disk: O180 mm - Isporučuje se sa navlakom za poliranje POGLEDAJTE I MOJE DRUGE PREDMETE NA LIMUNDU I KUPINDU SIFRA: SMZZ7

Prikaži sve...
8,999RSD
forward
forward
Detaljnije

Zvonko Tilić (1953.) - ZAPREGA U SNEGU - akvatinta iz 1989, dimenzija otiska 12.5x10 cm, opemleja pod staklo u moderni ram ukupnih dimenzija 27x24 cm. Signatura olovkom ispod otiska. Dogovor moguć, pitanja u inbox. Pogledajte i ostale moje oglase.

Prikaži sve...
8,500RSD
forward
forward
Detaljnije

Ulje na platnu,potpisano od strane umetnika. Dimenzija bez rama 60X40 cm

Prikaži sve...
8,000RSD
forward
forward
Detaljnije

Stari horoskopski znak VAGA. Rucno izradjena slika od bakra. Dimenzije 19 x 26,5 cm.

Prikaži sve...
8,000RSD
forward
forward
Detaljnije

Ulje na platnu, potpisana od strane umetnika. Dimenzija sa ramom 88x68cm, a samo delo 80x60cm

Prikaži sve...
8,500RSD
forward
forward
Detaljnije

Divno oslikan pejzaž, sa punim nanosom uljanih boja, naprofivlanenom platnu, koje je kaširano na čvrstu podlogu, lesenitu, dimenzija 50x60 cm. Delo slikara Fracuza, koji je potpisao svoj rad. Slika je uramljena u divnom drvenom ramu, čije su spoljnd dimenzije 65x75 cm.

Prikaži sve...
8,000RSD
forward
forward
Detaljnije

15 x 4 x 2,3 cm drvo (hrastovina iz kolubare), rucni rad naiva, brut art. folk art, primitive & outsider art samo srbija ovaj predmet ne saljem u inostranstvo serbia only I do not send this item abroad Dragiša Stanisavljević (Jabučje, 1921 – 21. avgust 2012) bio je vajar, klasik naivne umetnosti Srbije. Rođen je 1921. godine u Jabučju kod Valjeva, Srbija. Skulpturom se bavio od 1958. Život na selu i vaspitanje u duhu patrijarhalnih načela, zavičajno okruženje stoletnim šumama podstakli su svakako njegov nagon za slobodom i oblikovanjem. Apsolutni je samouk, snažnog osećaja za stilizaciju forme. Umro je 2012. godine u Jabučju. Frontalnost i jednostavnost u izrazu, arhaično shvatanje forme, nesvesno su postignuti. Iz crnih, stoletnih debala umetnik oslobađa čistu formu, gladeći je do sjaja. Zaobljava je i ističe njenu organsku bit. Završava ono što je priroda davno započela. Sve je stilizovano gotovo do ogoljene, osnovne praforme, redukovano s izrazitim osećajem za meru, kakav su posedovali samo izvorni umetnici primitivnih kultura. Instiktivno stvaralaštvo ovog umetnika koje traje već više od pet decenija, ukazuje na snagu autentičnosti njegovih originalnih formi, na vezu između praiskonskog i modernog senzibiliteta likovnog izražavanja. Stoletna hrastovina koju vadi iz korita obližnje reke, nosi sama po sebi neki tajanstveni trag na svojoj materiji, vrstu patine. Sa izrazitim osećajem za harmoniju, bez gestova, sa interesovanjem za duhovnu podlogu svojih likova. Dragiša nesvesno shvata ulogu forme u postizanju univerzalnog. Reljefno shvatanje forme sa izraženim vertikalnim komponovanjem pomoćiće umetniku u njegovoj jednostavnosti izraza naročito kada za motiv bira filozofska razmišljanja o odnosima ljudi, njihovim sudbinama, skrivenim osobinama, njihovom grehu ili molitvi. Izlagao je samostalno i grupno počev od 1964. godine, u zemlji i inostranstvu, kao i na gotovo svim međunarodnim izložbama naivne i marginalne umetnosti (svetskim trijenalima u Bratislavi, počev od šezdesetih godina, tematskim izložbama u Martinjiju, Parizu, Pragu, Budimpešti itd.) Za svoje monumentalne skulpture, dobijao je više nagrada i priznanja, od kojih je najznačajnija Nagrada za ukupan umetnički rad na 10. Bijenalu naivne i marginalne umetnosti, 2001. godine u MNMU, Jagodina, Srbija. ------------------------------------- Dragiša Stanisavljević rođen je u selu Jabučju – Srbija 1921. godine, gde je proveo čitav svoj život i umro 2012. u svojoj 91. godini. Potiče iz skromne porodice ali, umetnički veoma obdarene. Za Dragišu i njegovog sina Milana akademik Ivan Tabaković tvrdio je da su: ,,…bili i ostali istinski nukleusi vajarske umetnosti…”. Umetnikova sestra Ranka Dinić sa uspehom piše poeziju, a u svet likovne umetnosti sa žarom i uverenjem Stanisavljevića upustila se i unuka Ivana. Vaspitavan u duhu patrijarhalnih načela, rano je naučio da nemanje zameni umećem. Radio je kao železnički radnik, obrađivao zemlju, a bio je vičan i mnogim zanatima i poslovima. Kuća, ograda, pokućstvo – delo su Dragišinih ruku. Zimske večeri prekraćivao je režući razne upotrebne i ukrasne predmete od drveta i prodavao ih, kako bi dodatno popravio svoje prihode. Tako se dogodilo da ovi predmeti dođu u ruke slikaru i profesoru Ivanu Tabakoviću, koji je sa velikom pažnjom pratio i štitio rad samoukih umetnika. Posetio je Dragišu u Jabučju. Među rezbarenim kutijama, koricama u drškama za noževe, sviralama i štapovima, primetio je i nekoliko zabačenih, prašnjavih figura. Dragiša mu je objasnio da su to nezavršeni radovi, i da slične ,,nezavršene” figure, radi i njegov sin Milan. Upravo ti, ,,nezavršeni” sumarno obrađeni kipovi imali su snagu neposrednosti i prizvuke originalnosti koje je profesor naslućivao i priželjkivao. Uticaj stručnjaka na pojedine naivne umetnike bio je od velikog značaj u formiranju njihove umetničke ličnosti. Ali treba imati u vidu da su, pri tom, uvek bili presudni talenat i lična predispozicija autora. Uz potsticaj i podršku Ivana Tabakovića, Dragiša i Milan izlagali su zajedno već 1964. godine u Beogradskom grafičkom kolektivu. Ako posmatramo skulpturu “Troglavog” 1962. možda je predstava tri objedinjene figure u čvrsti stub, začetak nove legende o umetničkoj porodici sa dubokim korenjem i dugačkim trajanjem, čiji je začetnik Dragiša Stanisavljević, produžava je i nadmašuje sin Milan, a umetničku nit sa uspehom nastavlja unuka Ivana. ------------------------------------------------ Trpe Nikolovski o Dragiši Dragiša Stanisavljević vajar – naivac iz Jabučja godinama dokazuje da je kultura kad se lepota udruži sa istinom. Da vas upoznam sa pokojnim ocem..! Glosa: „Moj sin Milan, kad dovede prijatelje u našu kuću, koja je godinama već muzej naive, oronuo i dotrajao doduše, jer niko sem nas dvojice o njemu ne brine, pokazujući im skulpturu „Pokojnik”, a ja se odnegde pojavim na vratima, ima običaj da kaže: „E, sad, kad ste videli drvenog Dragišu, da vas upoznam i sa njenim autorom, mojim pokojnim ocem!” Piše Trpe Nikolovski Krevet je Dragiša napravio od tesanih dasaka hrastovine i ukrasio reljefnim predstavama Bogorodice sa Hristom, Arhanđela Mihajla, cara Lazara i carice Milice. Pored kreveta nalazi se masivni kovčeg sa ležećom figurom pokojnika sa šajkačom na glavi, šiljkanima na nogama, brič pantalonama, išaranim čarapama, vezenim jelekom, do grla zakopčanoj košulji, i rukama stisnutim uz telo. Sa strane kovčega izrezbarena je pogrebna povorka, utučenih ljudi, biće valjda, komšija i prijatelja. Više je nego očigledno da drveni „Pokojnik” ovde preuzima ulogu dvojnika samog umetnika. Zauzima Dragišino mesto na kovčegu sve dok on ne završi započete poslove u ovom životu. Izvajao ga je posle jedne preležane bolesti, da po narodnom običaju iznenadi smrt i preuzme zlo. – Kad dođe vreme, kad ja rešim – šali se, smejući se punim srcem Dragiša – ima da legnem na onaj krevet, pored ovog mog ispisnika, pa ujutro, ko se od nas dvojice probudi, taj će i da navabi živinu. A dotle, samo ću ovako da ga pokazujem ljudima. – Znate kako ga je radio, kako mu je uzimao meru – šali se sin Milan koji nas je krivudavim stazama i bogazama pored tamnavskih ugljenokopa, uz Kolubaru i dovezao do očevine u Jabučju, koju bi, kako reče, jer je zabita, dolazeći iz Beograda, teško mogli da nađemo . – Legao je na jednu dasku i rekao unuci da mu kredom povuće po dasci, baš tamo gde mu se završavaju šiljkani i šajkača, i obavezno ocrta i popola, gde je bio zategao pojas od pantalona. To su mu bile mere za skulpturu. Nije hteo da omane ni u milimetar, da ne napravi nekog drugog, nego sebe. – Bilo mi od tada nekoliko puta loše – nastavlja priču Dragiša – al’ zahvaljujući ovom mom dvojniku, dubleru, ja svanjivam svako jutro i idem za živinom, a ko zna da li bi tako bilo da se ovaj ovde nije opružio. No, ne uzima ni njega, biće da mu još nismo po volji, evo ga, leži, vidite ga… – smeje se šeretski naš domaćin. U sobi između kovčega i kreveta nalaze se skulpture „Molitva” i „Krilati anđeo”. Zidove sobe krase reljefni prikazi „Tajne večere”, „Skidanja s krsta” i mnoštvo ikona. Iz ove sobe proisteklo je Dragišino poimanje sveta i umetnosti sve što umetnik opaža i spoznaje u mirnom seoskom okruženju zelenih proplanaka oko Kolubare, ali i crnih ogromnih rupčaga tamnavskih ugljenokopa koji se neumitno približavaju prvim okućnicama rodnog mu Jabučja. – Ko smrt čeka – zagonetno će Dragiša – taj će otkriti sve što mu je na srcu. Ali, što više i što dublje saznaješ svoj život, tim manje veruješ da se on može uništi smrću. Za Dragišu je sve tema, pogotovo što je rano naučio da nemanje zameni umećem. Radio je kao železnički radnik i ratar, a bio je, i dandanji je, vičan i mnogim zanatima. Kuća, ograda, pokućstvo, sve je to delo Dragišinih ruku. Još kao dete, zimske večeri, prekraćivao je režući razne upotrebne i ukrasne predmete od drveta, poneke ih prodajući na beogradskim pijacama. I sve tako do 1964.godine, kada su njegove rukotvorine nekako došle u ruke slikaru i profesoru Ivanu Tabakoviću, koji je sa velikom pažnjom pratio i štitio rad samoukih slikara. Uz podsticaj, podršku i na nagovor profesora, Dragiša i sin mu Milan, izlagali su zajedno sa njim svoje rezbarije u drvetu. Bilo je to pre tačno četrdeset godina u Beogradskom grafičkom kolektivu, a novinari nisu mogli čudom da se načude; profesor Tabaković izlaže zajedno sa dva vajara – naivca. Saživljenost sa prirodom i ljudima ogleda se i u izboru materijala u kome on i sin danas rade. Kao što je njegov pogled okrenut ka veri i mitu, tako je odabrao i drvo koje i samo ima svoju istoriju i legendu: crna hrastovinu koju vade iz tresetišta pored Kolubare. Prastara je, otporna i jaka, toliko čvrsta, da ponekad i tri testere „štilovke” odu na remont dok se skulptura napravi. – Vreme, voda i zemlja tvorili su njenu građu baš kao i ljude koje od nje vajam i režem – kaže Dragiša, milujući jedno od tri stabla visoka nekih tri do pet metara, širine oko dva metara, izvađenih sa tamnavskih kopova. – U oba slučaja reč je o životu, stradanju i ponovnom rađanju – nastavlja Dragiša. – Kao što selišće na stablu menja, tako prolazi i ljudski rod. Odlaze jedni, dolaze drugi ljudi, al’ za njima, treba nešto lepo da ostane. Ja se trudim, i uspevam. Moj Milan me je nadmašio u svemu, on me je i naučio nekim savršenstvima u skulpturi, pa na onu njegovu pošalicu da ljude upoznaje s pokojnim ocem ja uzvraćam; e, tako ti je kod nas Stanisavljevića, „od sina je ostanulo ocu”. Milan je vrhunski suklptor. Na meni prihvatljiv način prenosio mi je savete učenog profesora Ivana Tabakovića, preuzevši na sebe ulogu čuvara mojih, kako jednom neko napisa, u crnoj kolubarskoj hrastovini neiskvareno oblikovanih osećanja. Dragišu produžava i nadmašuje sin Milan, a umetničku nit sa uspehom nastavlja i unuka Ivana, koja nosi ime pokojnog profesora Ivana Tabakovića. A da sudbinski božji prst bude čudovišniji, rođena je istog dana kada je velikan srpske umetnosti preminuo. ANTRFILE: Divili se Evropljani, al’ i Amerikanci Dragišine skulpture nalaze se voljom ljudi kojima su se dopale, u kolekcijama bogatih na svih pet kontinenata. Dve godine, njegove skulpture, zajedno sa radovima slikara i naivaca iz Jugoslavije, obišle su čitavu Ameriku od Vašingtona do Tenseija. Ljudi su kupovali, divili se i uživali. – Ja se ne mučim dok radim. Ne tražim i ne izmišljam rešenja, koj’ će mi… Kad ne znam ‘de je čovek popola, šta mu je nagore, a šta nadole, ja legnem na deblo, unuka mi kredom il’ noktom, zabeleži kraj glave, stopala, i tu gde mi je kaiš na pantalonama, da imam celu figuru, i eto ti čoveka. Koja, druga mera, mi treba. Nikoja. Tako rezbareći izradio sam sve svece i vladare srpskog roda i poroda, od slavske mi ikone Svetog Đorđija, do Lazareve subote, gde je sedam likova na ikoni, sa crnim gavranom zloslutnikom nad glavom. I sve je to ovde, u ovoj mojoj kući, koja bi da je volje i para valjevskih i drugih vlasti, mogla i muzej da bude, da ljudi dolaze, gledaju i uživaju. ANTRFILE: Da spustim skulpturu, tu na Terazije – Imam jedan san – kaže Dragiša – Da me neko odvede kod gradonačelnika Beograda Radmile Hrustanović da mogu da joj pokažem skice za skulpturu koju sam namenio Beogradu. Da onda tu skulpturu uradim, za to još imam snage, i da bude jedno pet metara visoka i dva široka, od crne kolubarske hrastovine, koja je na dnu reke u mulju ležala neki kažu 10.000 a neki i 100.000 godina. Da onda ovde u selo dođe helikopter, da vežu lancima to moje delo i da ga spuste na Terazije, gde bi posle vekovima podsećalo na Dragišu Stanisavljevića iz Jabučja. Jeste, to sanjam. I da znate, srećan je onaj ko ima snove koji ga uspavljuju. Naspavao se toliko da mu se više i ne mili živeti, nego radostnik samo sanja… ----------------------------------------------------- He was born in Jabučje near Valjevo in 1921. He began doing sculpture in 1958. The life in the country under patriarchal principles, with century-old forests of his homeland and the impulse for modelling were basic motivational preferences of Dragiša Stanisavljević. Frontal aspect, simplicity of expression and archaic approach to form are unconsciously achieved. The artist liberated the form, polished it to brightness, made it round and emphasised its organic essence, thus completing what the nature had begun. Everything was stylised nearly to the bare, basic primordial form, and reduced with the pronounced sense for measure, which was known only to authentic artists of primitive cultures. More than five-decade-long instinctive and creative work of this artist pointed to the force of his authentic and original forms and the connection between primordial and modern sensibility of artistic expression. Age-old oak trunks which he tooled from the bed of the Kolubara River had a secret trace in its very substance, a kind of patina. With a pronounced sense of harmony, without gestures, expressive movements, but with interest in the spiritual background of his figures, Dragiša Stanisavljević understood the role of a form with the sensibility of a contemporary artist. Relief-like concept of form with pronounced vertical composition helped the artist with the simplicity of expression, especially when the selected motif was philosophical contemplation on human relationships, destinies, hidden characteristics, sins or prayers. He received many awards and recognitions for his monumental sculptures, among which the Award for Entire Artistic Work at the Tenth Biennial of Naïve and Marginal Art in Jagodina, 2001 was the most significant. He is a world classic. References: Oto Bihalji-Merin, Snovi i traume u drvetu, Beograd,1962 M. Bošković; M.Maširević, Samouki likovni umetnici u Srbiji, Torino,1977 Oto Bihalji-Merin; Nebojša Bato Tomašević, Enciklopedija naivne umetnosti sveta, Beograd, 1984 N. Krstić, Naivna umetnost Srbije, SANU, Jagodina, 2003 N. Krstić, Naivna i marginalna umetnost Srbije, MNMU, Jagodina, 2007 Lj. Kojić, Dragutin Aleksić, monografija, MNMU, Jagodina, 2007 N. Krstić, Histoire de Voire, Dragiša Stanisavljević,katalog, Pariz, 2012. N. Krstić, Outsiders, katalog, MNMU, Jagodina, 2013. -------------------------------------- Sveti Nikola (Patara, oko 270 — Mira, oko 345), u hrišćanstvu još poznat i kao Nikola Mirlikijski, Nikola Čudotvorac, svetac je u tradicionalnim crkvama, arhiepiskop Mire Likijske. U hrišćanstvu se poštuje kao čudotvorac, u istočnom hrišćanstvu još i kao zaštitnik putnika, zatvorenika i siromašnih, a u zapadnom hrišćanstvu još i kao zaštitnik gotovo svih slojeva društva, ali naročito dece. Često se prikazuje sa mitrom na glavi, simbolom njegovog episkopstva. Sveti Nikola je dao osnovu za stvaranje lika Santa Kloza. Na osnovu njegovih žitija, u kojima se govori o poklonu Svetog Nikole za tri kćerke siromašnog čovjeka, proizašao je običaj darivanja za Božić. U porti crkve Sv. Nikole u gradu Miri, gde je su bile nekad njegove mošti, nalazi se statua sveca u liku Deda Mraza (Božić Bate), a uz nju prikladna vreća poklona sa dečijim likovima. U drevnim žitijima Nikola Mirlikijsko obično se miješa sa Nikolom Patarskim zbog sličnih detalja u životima svetaca: oba su rodom iz Likije, bili su arhiepiskopi i poštovani su kao svetitelji i čudotvorci. Ove sličnosti su dovele do pogrešnog zaključka koji je postojao mnogo stoljeća, a to da je u istoriji crkve postojao samo jedan Sveti Nikola Čudotvorac. U Srpskoj pravoslavnoj crkvi Sveti Nikola se praznuje 22. (9) maja (prenos moštiju), 19. (6) decembra (dan smrti). Četvrtak je prema sedmičnom krugu bogosluženja u Pravoslavnoj crkvi posvijećen Svetom Nikoli, kao i Svetim apostolima.

Prikaži sve...
8,900RSD
forward
forward
Detaljnije

Akvarel i tus na akvarel papiru 40 *30 cm. Akademski umetnik Ivana Petrovski Hvala sto kupovinom mojih radova ucestvujete u ostvarenju mog sna

Prikaži sve...
8,600RSD
forward
forward
Detaljnije

Akvarel i tus na akvarel papiru 40 *30 cm. Akademski umetnik Ivana Petrovski Hvala sto kupovinom mojih radova ucestvujete u ostvarenju mog sna

Prikaži sve...
8,600RSD
forward
forward
Detaljnije

Dodatne informacije Pisac GRADIMIR M. MADŽAREVIĆ Izdavač SLUŽBENI GLASNIK – BEOGRAD Izdanje 2006 Povez TVRDI Strana 386 Stanje Vrlo Dobro

Prikaži sve...
8,000RSD
forward
forward
Detaljnije

- Napon: 230V-50Hz - Snaga: 800 W - Prihvat burgije za beton: do O 26mm SDS Plus - Prihvat burgije za ciglu (krunasta burgija): do O 68mm SDS Plus - Broj obrtaja kod bušenja: 0-900 o/min - Broj udaraca u minuti: 0-4000 u/min - Jačina udarca: 3J - Težina bez pribora: 2.7 kg POGLEDAJTE I MOJE DRUGE PREDMETE NA LIMUNDU I KUPINDU SIFRA: SRNG5

Prikaži sve...
8,999RSD
forward
forward
Detaljnije

U dve knjige Stilovi, namestaj i dekor od Srednjeg veka do danas Izdavac - Vuka Karadzic, Beograd Godina - 1972. Kolekcionarstvo, Antikni namestaj, Antikvarni predmeti Knjige u dobrom stanju,bez podvlacenja ili ostecenja,bez ispisane posvete,tvrd povez,sa omotnicama u solidnom stanju,ilustracije,format 30 cm,274 + 226 str. (13)

Prikaži sve...
8,000RSD
forward
forward
Detaljnije

- Napon: 230 V - 50 Hz - Snaga: 120W - Broj obrtaja praznog hoda: 0-9900 /min - Dimenzije kamena: 75x20x10 mm - Težina: 2.2 kg POGLEDAJTE I MOJE DRUGE PREDMETE NA LIMUNDU I KUPINDU SIFRA: ggaa8

Prikaži sve...
8,499RSD
forward
forward
Detaljnije

Dodatne informacije Izdavač UNIVERZITET UMETNOSTI U BEOGRADU Izdanje 1987 Povez TVRDI Strana 241 Stanje Vrlo Dobro Pisac BOŽIDAR DŽMERKOVIĆ

Prikaži sve...
8,000RSD
forward
forward
Detaljnije

Boško Karanović ili njegov sin Branimir, slicni su im potpisi Da nema roba - da bude toplo od zivota - da nema tame - za nove dane da svima svane, 1992 signirana grafika od strane autora sa posvetom Grafickog kolektiva, numerisana 8/80, duboka stampa, ekstremno retko, dobili samo znacajni ljudi dimenzije lista 16,8 x 23,2 cm tematika iz NOB-a Stihovi Slavko Vukosavljević KADINJAČA (Odlomak) A na Kadinjači breze su vitke k`o borci ranjene legle uz breg. Tišina, tišina, zatišje bitke, na suve usne kaplje sneg. Jedan od utemeljivača moderne srpske grafike i jedan od osnivača Grafičkog kolektiva. Rođen u Bosanskoj Krupi 1924, Karanović se 1943. upisao na Likovnu akadmeiju u Beogradu, ali prekida studije i odlazi u partizane. Posle povratka iz rata, diplomirao je i završio specijalizaciju grafike kod Mihajla Petrova.

Prikaži sve...
8,500RSD
forward
forward
Detaljnije

cena: 8.990,00 din (PDV uključen) Vreme isporuke: 2 - 7 dana Cena isporuke: po cenovniku Težina za isporuku: 5,000 kg Deklaracija Kol: Saobraznost: 2 Godine Opis i namena proizvoda Ručna Kružna Testera Cirkular 1400W Sa Laserom CS1400 GARDENmaster LASER za precizno navođenje linije sečenja Snažan motor od 1400 W obezbeđuje veliku poteznu snagu u svakoj vrsti drveta Ergonomsko telo za veću udobnost Kompaktna i lagana konstrukcija Optimirano odvođenje piljevine za bolju vidljivost radne površine Zašto ovaj alat? Ergonomsko hvatište sa mekim površinama za veliku udobnost pri radu Velike rezerve snage čak i u tvrdim i debelim daskama zahvaljujući snažnom 1400 W motoru Ugrađen LASER za precizno navođenje pri rad Karakteristike proizvoda Nominalna snaga: 1400 W Broj obrtaja u praznom hodu: 5500 o/min. Prečnik lista testere: 185 mm Prečnik otvora lista testere: 20 mm Dubina sečenja (90°): 63,5 mm Dubina sečenja (45°): 42 mm Broj zuba kružne testere: 24 zuba Težina: 4,6 kg Obim isporuke Jedna kružna testera 185 mm, 24 zuba Paralelni graničnik

Prikaži sve...
8,990RSD
forward
forward
Detaljnije

cena: 8.990,00 din (PDV uključen) Vreme isporuke: 2 - 7 dana Cena isporuke: po cenovniku Deklaracija Kol: Saobraznost: 2 godine Opis i namena proizvoda Elektro Kombinovana SDS+ Bušilica Z1A2-26SRE GARDENmaster: Vrhunac Efikasnosti u Bušenju i Štemovanju Elektro kombinovana SDS+ bušilica Z1A2-26SRE GARDENmaster postavlja nove standarde u efikasnosti i napretku pri bušenju i štemovanju. Dizajnirana za najzahtevnije korisnike, ova bušilica predstavlja savršenu kombinaciju snage, preciznosti i sigurnosti, nudeći izuzetne performanse u svojoj klasi. Napredak i Efikasnost: Sa nominalnom snagom od 800 W i energijom udarca od 3 J, Z1A2-26SRE GARDENmaster obezbeđuje izuzetan napredak pri bušenju i vrhunsku efikasnost pri štemovanju. Kuglični Uvodnik: Inovativni kuglični uvodnik sprečava lomljenje kabla, čime se produžava vek trajanja mašine i smanjuju troškovi održavanja. Bezbednosna Spojnica: Zaštita korisnika i mašine je na prvom mestu zahvaljujući bezbednosnoj spojnici koja sprečava povrede u slučaju zaglavljivanja burgije. Desni i Levi Smer Obrtanja: Mogućnost promene smera obrtanja omogućava lako opuštanje zaglavljenih burgija, povećavajući sigurnost i udobnost korisnika. Bezstepeno Regulisanje Broja Obrtaja: Ova karakteristika omogućava čisto i precizno početno bušenje, dajući korisniku potpunu kontrolu nad procesom rada. Z1A2-26SRE GARDENmaster je dizajnirana sa naglaskom na sigurnost korisnika, uvodeći funkcije poput bezbednosne spojnice i mogućnosti promene smera obrtanja. Ove funkcije, zajedno sa bezstepenim regulisanjem broja obrtaja, čine ovu bušilicu idealnom za precizne i zahtevne radove, omogućavajući korisnicima da izvedu radove sa visokim stepenom kontrola i bezbednosti. Bez obzira da li ste napredni korisnik u građevinarstvu ili entuzijasta u radu na projektima unapređenja doma, elektro kombinovana SDS+ bušilica Z1A2-26SRE GARDENmaster je alat koji će zadovoljiti sve vaše potrebe. Njena svestranost, kombinovana sa vrhunskim performansama, čini je nezamenljivim alatom u svakoj radionici. Elektro kombinovana SDS+ bušilica Z1A2-26SRE GARDENmaster nudi optimalnu kombinaciju snage, efikasnosti, sigurnosti i kontrole, čineći je idealnim izborom za sve koji traže vrhunski alat za bušenje i štemovanje. Njene inovativne karakteristike i visoke performanse garantuju da će svaki projekat biti izveden sa lakoćom i preciznošću Karakteristike proizvoda Nominalna snaga: 800 W Energija udarca: 3 J Broj udaraca pri nominalnom broju obrtaja: 4000/min. Nominalni broj obrtaja: 0-1300 o/min. Max. prečnik bušenje beton: 26 mm (hamer burgije) Max. prečnik bušenja zidova za ciglu-blok: 68mm (krune za bušenje) Max. prečnik bušenja u drvetu: 30 mm 3 funkcije rada Bušenje bez udarca, bušenje sa udarom, štemanje SDS-plus brzo izmenjiva stezna glava Obim isporuke Kofer za nošenje sa držačima za burgije i pribor 3 SDS-Plus burgije za bušenje SDS-Plus špic za štemanje SDS-Plus dleto za štemanje SDS-Plus adapter za steznu glavu na ključ

Prikaži sve...
8,990RSD
forward
forward
Detaljnije

cena: 8.063,00 din (PDV uključen) Vreme isporuke: 2 - 7 dana Cena isporuke: po cenovniku Deklaracija Kol: Saobraznost: 25 meseci Rezne abrazivne ploče Brusne abrazivne ploče Dijamantske ploče Opis i namena proizvoda Ugaona brusilica 125mm IE-AG1200 IskraEro Ugaona brusilica iz ISKRA ERO linije proizvoda, namenjena za poluprofesionalnu upotrebu Kompaktnih dimenzija, laka za korištenje na nepristupačnim mestima Ručka se može postaviti u tri pozicije i levo/desno 90°, time olakšavajući njenu upotrebu Karakteristike proizvoda Napajanje: 220-240 V~ / 50 Hz Snaga: 1200 W Obrtaji: 11.000 obr/min-1 (bez opterećenja) Prečnik diska: 125 mm Navoj: M14 Ručka: Tri položaja, podesiva levo/desno 90° Dužina kabela: 1.9 m Masa: 3.8 kg

Prikaži sve...
8,063RSD
forward
forward
Detaljnije

cena: 8.988,00 din (PDV uključen) Vreme isporuke: 2 - 7 dana Cena isporuke: po cenovniku Deklaracija Kol: Opis i namena proizvoda Prskalica baterijska W-MRBS 16 Womax Baterijska prskalica W-MRBS 16 Womax predstavlja inovativno i praktično rešenje za sve vrste prskanja u poljoprivredi, vrtlarstvu i održavanju zelenih površina. Ovaj model nudi kombinaciju visoke efikasnosti i jednostavnosti upotrebe, uz naprednu baterijsku tehnologiju. Detaljno razmotrimo ključne karakteristike ovog proizvoda. Zapremina Rezervoara za Hemikalije: Sa kapacitetom od 16 litara, W-MRBS 16 omogućava dugotrajno prskanje bez potrebe za čestim punjenjem, što je idealno za obimnije poslove. Kapacitet Raspršivanja: Prskalica postiže kapacitet raspršivanja od 4 litre u minuti, omogućavajući brzo i efikasno tretiranje velikih površina. Podesivi Radni Pritisak: Radni pritisak u rasponu od 0.16 do 0.5 MPa daje korisnicima fleksibilnost u prilagođavanju intenziteta prskanja zavisno od potreba. Napredna Baterijska Tehnologija: Prskalica je opremljena sa DC12V 12Ah baterijom, što osigurava dugotrajan rad bez potrebe za stalnim punjenjem. Efikasan Motor Pumpe: Motor pumpe od 26,5 W/ 2.2A pruža stabilan i konstantan protok, što je ključno za uniformno prskanje. Lako Punjenje: Napajanje punjača od 240 V~50 Hz i struja punjenja od 12 V-1.7 A olakšavaju proces punjenja baterije, čineći ga brzim i jednostavnim. W-MRBS 16 Womax baterijska prskalica je savršen izbor za one koji traže efikasan, ekološki prihvatljiv i lako upotrebljiv alat za prskanje. Njene napredne funkcije i jednostavnost upotrebe čine je idealnom za širok spektar primena, od malih bašti do većih poljoprivrednih površina. Karakteristike proizvoda Zapremina rezervoara za hemikaliju: 16 lit Kapacitet raspršivanja: 4.0 lit/min Radni pritisak: 0.16-0.5 MPa Napon baterije: DC12V 12Ah Motor pumpe: 26,5 W/ 2.2A Napajanje punjaca: 240 V~50 Hz Struja punjenja: 12 V-1.7 A

Prikaži sve...
8,988RSD
forward
forward
Detaljnije

Ulje na kaširanom kartonu, dimenzije 50 x 40 cm, 2015. EFEKTNA SLIKA ,Slika nije uramljena .MILENA KULIC JE AKADEMSKI SLIKAR, DIPLOMIRALA NA AKADEMIJI SLIKARSTVA

Prikaži sve...
8,500RSD
forward
forward
Detaljnije

Uljana slika na kaširanom platnu, 2015. god. Slika ide sa ramom. Dimenzije slike bez rama su 50 x 39 cm, a sa ramom 59,5 x 48 cm.RAD AKADEMSKOG SLIKARA MILENA KULIĆ

Prikaži sve...
8,000RSD
forward
forward
Detaljnije

Slika miluje dušu. Divan pejzaž oslikan je sa punim nanosom uljanih boja na profi lanenom platnu, koje je zategnuto na blind ramu, dimenzija 35x45 cm. Sliku je potpisao Dragan Canić, vrsni likovni stvaralaca.Nova je, nekorišćena i uramljena u divnom drvenom ramu čokoladne boje koji ima sve obrise prirodnog drveta, a čije su spoljne dimenzije 50x60 cm. Očito ram i slika su tako `upakovani` da predstavljaju praznik za oči.

Prikaži sve...
8,000RSD
forward
forward
Detaljnije
Nazad
Sačuvaj