Pratite promene cene putem maila
- Da bi dobijali obaveštenja o promeni cene potrebno je da kliknete Prati oglas dugme koje se nalazi na dnu svakog oglasa i unesete Vašu mail adresu.
1-25 od 5352 rezultata
Režim promene aktivan!
Upravo ste u režimu promene sačuvane pretrage za frazu .
Možete da promenite frazu ili filtere i sačuvate trenutno stanje
-
Kolekcionarstvo i umetnost chevron_right Knjige
Dodatne informacije Pisac FRANSOA ŽAKOV Izdavač NOLIT – BEOGRAD Izdanje 1978 Povez MEKI Strana 358 Stanje Dobro Edicija SAZVEŽĐA
Ima urednog podvlačenja plavom drvenom olovkom, nije tokom cele knjige i ne smeta korišćenju Čemu još filozofija izbor i pogovor Josip Brkić Izdavač: Centar za kulturnu djelatnost, Zagreb 1982; Biblioteka Znaci Teodor Adorno Jirgen Habermas Hans Georg Gadamer Martin Hajdeger Luis Altiser Karl Jaspers Bertrand Rasel Maks Benze Rudolf Karnap Pol Riker Anri Lefevr Ernst Bloh Franc Bretano ... Moderna Postmoderna Filozofija? XX vek 20. veka Liotar Postmoderno stanje
-
Kolekcionarstvo i umetnost chevron_right Knjige
Broj strana: 206 Pismo: Ćirilica Povez: Mek Format: 21 cm Godina izdanja: 2012. Ruski mislioci i Evropa V. Zenjkovskog, na jedan potpuno smiren način, bez ikakvog resantimana i mržnje prema Zapadu, naprotiv, pokazuje do koje mere istinska pravoslavna misao može biti tolerantna, i time uzorna upravo za one koji mašu zastavom tolerancije, koliko drži do svoga, ali uvažava i tuđe, koliko je nenametljiva zahvaljujući upravo svojoj trojičnosti i bogočovečnosti uz zahtev uvažavanja ravnopravnosti svih postojećih kultura, pa tako i obrazaca zajedničkog i privrednog života.
-
Kolekcionarstvo i umetnost chevron_right Knjige
Broj strana: 174 Pismo: Ćirilica Povez: Mek Format: 14.8 x 21 cm Godina izdanja: 2010.
-
Kolekcionarstvo i umetnost chevron_right Knjige
Broj strana: 231 Pismo: Ćirilica Povez: Mek Format: 20 cm Godina izdanja: 2007. Karakteristično obeležje ruske filosofije predstavlja njena povezanost sa helenizmom, sa sokratovskom metodom, sa antičkom dijalektikom platonizma. To je ona dobila u nasledstvo od vizantijskog hrišćanstva i istočnih otaca crkve koji su i sami bili prvoklasni grčki filosofi.
-
Kolekcionarstvo i umetnost chevron_right Knjige
Broj strana: 186 Pismo: Ćirilica Povez: Mek Format: 21 cm Godina izdanja: 2016. Sadržaj: INTELIGENCIJA. REVOLUCIJA. NACIONALNOST. LITERATURA. DEKADENTIZAM I MISTIČKI REALIZAM RUSKI BOGOTRAŽITELjI O PSIHOLOGIJI REVOLUCIJE IZ PSIHOLOGIJE RUSKE INTELIGENCIJE BUNT I POKORNOST U PSIHOLOGIJI MASA BOLESNA RUSIJA PROTIV „MAKSIMALIZMA“ MEREŠKOVSKI O REVOLUCIJI RUSIJA I ZAPAD PITANjE INTELIGENCIJE I NACIJE O „KNjIŽEVNOM RASULU“ PREVAZILAŽENjE DEKADENTIZMA POVODOM JEDNE IZUZETNE KNjIGE FILOSOFSKA ISTINA I INTELIGENTSKA PRAVDA
-
Kolekcionarstvo i umetnost chevron_right Knjige
Broj strana: 50 Pismo: Latinica Povez: Mek Izdavač: Most Art Jugoslavija Vrijeme velikih filozofskih sistema je za nama. Filozofska misao je na raskršću: kuda i kako dalje? Filozofski fragmenti su svakako jedna od mogućnosti њenog budućeg razvoja. Tome u prilog ide i tempo života savremenog čovjeka. Sažetost postaje primjerena brzini promjena u kojima živimo.
-
Kolekcionarstvo i umetnost chevron_right Knjige
ISBN: 978-86-84149-59-8 Broj strana: 309 Godina izdanja: 2012 Izdavač: Most Art Jugoslavija Da li je naše vreme, vreme postfilozofije? Šta bi mogla da znači ova neobična sintagma ako mi nismo savremenici sopstvene sadašnjosti, kako je povodom Kafke pisao Valter Benjamin? Zar određenja kao što što su „postmetafizika” ili „postmoderna” više nisu dovoljna da objasne, ili bar opišu savremenu situaciju, kojom se bavimo u ovoj knjizi? Zar ova zbrka sa „postizmima“ bilo šta objašnjava? Zar ona ne vodi na stranputicu i ne ukazuje na naš zamor od filozofije i neku vrstu zasićenja, o kojoj gotovo panično pišu savremeni logofili, koji bi da ovu postsituaciju pripišu kao intelektualnu nemoć onima koji bi jedino da je artikulišu? Kao da je ovo opšte kretanje njihov fantazam i objektivna projekcija i kretanje istovremeno. Zar ona nije i put neuspeha i odustajanje od same filozofije i povratak i pad u jedno predmoderno stanje, pošto je sama filozofija još uvek najvažnije znamenje modernog doba? Sa druge strane, postoje i umnožavaju se mnogi znaci koji govore o tome da filozofija nikako nije ono što je bila, da je ostala bez životne moći i uticaja i pored toga što njena institucionalna pozicija još uvek nije drastično promenjena. Mislim da nisu u pravu ni oni koji govore o tome da za razliku od filozofije, bar književnost nije u tako ozbiljnoj krizi kao filozofija. Jer se i u književnosti događaju promene koje tek treba razumeti.
-
Kolekcionarstvo i umetnost chevron_right Knjige
Broj strana: 242 Pismo: Ćirilica Povez: Mek Format: 18 cm Godina izdanja: 2008. Izdavač: Kokoro U istoriji japanske poezije, ime Macuo Bašoa (1644-1694) uvek je povezano sa poetskim žanrom haiku - danas najpoznatijom, i u svetu popularnom, japanskom poetskom formom, koja ima svega 17 slogova raščlanjenih u tri stiha (5-7-5). Iako je u početku haiku bio pesnička razonoda, on se vremenom razvija i dostiže nivo izražajne umetničke forme koju krase najviši estetski dometi.
-
Kolekcionarstvo i umetnost chevron_right Knjige
ISBN: 978-86-84149-57-4 Broj strana: 263 Pismo: Latinica Povez: Mek Godina izdanja: 2012 Izdavač: Most Art Jugoslavija Nemaju ni Crkva ni ideologije monopol na spasenje i oslobođenje. Ima svetosti i „izvan Crkve" kao što ima humanističke perspektive izvan dogmatizovanih partija i centara moći. Ogledi u ovoj knjizi stoje u tom znaku sa osvrtima važnim i za konkretne situacije, uglavnom na širem evropskom prostoru ali sa osvrtom na to da personalističkog „poglavlja" u nekim hrišćanskim crkvama jednostavno nema. A nema ga ni u istoriji srpske crkve. U tom smislu - uzmimo samo još jedan primer - nije neka teologija oslobođenja oslobođenje od teologije, kako se kod nas naglašava i to često. Nije, jer se na pojmu oslobođenja presecaju i marksizam i teologija, tu dobijaju šansu ili je i tu gube. To je danas jedno - ako ne i najvažnije - evropsko pitanje pa i šire jer ni spasenje ni oslobođenje nisu striktno evropocentrični pojmovi. Ogledi ovde sabrani imaju još jednu odliku - nastali su u dijalogu, i poziv su na dijalog. A najnovija socio-religijska istraživanja ohrabrenje su za takav dijalog. I u sferi koncepta spasenja i u sferi koncepta čovekovog oslobođenja.
Izvanredne čizme, urađene u kombinaciji prevrnutne i brušene, prirodne kože, braon boje. Unutra je braon plišana postava. Na šniranje su, a zakopčavaju se na cipzar. Na njima piše br.39 međutim po dužini gazišta od 25,5 odgovaraju br. 39,5 Visina potpetice je 1,5cm. Visina čizme 34cm bez pete. Širina sare u gornjem delu 40cm.kad su stisnuti šnirevi. U gornjem delu sare je široka traka na lepljenje, na njoj je cipzar i duboki džep celom dubinom trake. Jedino sto je na desnoj privezak odpao,mali kengur. Inače taj zaštitni znak je na peti sa obe strane,sa spoljašnje strane stopala i odole na potpetici.
Odlično kao na slikama Izdavač: Mladost - Beograd, 1982. god. Broširan povez, 24 cm. 296 str. Duhovni čovek vidi svet drukčije od ostalog sveta: mnogi gledaju, samo on vidi! Oni gledaju pojave, on sagledava suštinu. Njegove oči gledaju crkvu, ali duh traži dogmu na kojoj ona počiva; on gleda građevinu, ali u njoj vidi okamenjen jedan san; on se vozi u avionu, ali u njemu vidi misao koja leti; pred njim je katanac, ali u njemu vidi simbol nepoverenja među ljudima; gleda sliku, ali pita za njenu umetničku poruku; dok gleda nekoga ko brani rodnu grudu, on je ubeđen da ovaj brani svoja uverenja; kad nekoga gone, on pomisli da ga progone zato što drukčije misli; za njega malo znače sukobi klasa, ako to nisu sudari različitih pogleda na svet; za njega kriza društva nije u raspadu ustanova, već u slomu duha i morala... Tags: Ribari ljudskih duša Metodologija Religija i društvo
Odlično Kao na slikama Autor: Sreten Petrović Izdavač : ČASOPIS IDEJE PK SSO JUGOSLAVIJE Beograd Godina izdanja: 1975 Povez: meki - broširani sa proširenim koricama Pismo: latinica Dimenzije:24 x 14,2 cm Broj stran : 322 Dr Sreten Petrović (rođen 1940. godine u Svrljigu) je srpski filozof, kulturolog i naučnik, redovni profesor estetike Filološkog fakulteta u Beogradu. Sreten Petrović Datum rođenja 1940. Mesto rođenja Svrljig Kraljevina Jugoslavija Biografija Uredi Sreten Petrović rođen je 1940. godine u Svrljigu. Studirao je filozofiju na Filozofskom fakultetetu u Beogradu. Od 1969. godine radi na Filološkom fakultetu u Beogradu, gde 1982. godine dobija zvanje redovnog profesora. Predaje Kulturologiju, Uvod u estetiku i Kulturnu istoriju Srba. Doktorsku titulu dobio je 1971. godine za tezu o Šelingovoj estetici, mitologiji i filozofiji. Kao gostujući profesor predavao je i na Ljubljanskom univerzitetu (1975—1978), na Filozofskom fakultetetu u Nišu (1971—1981), na Filozofskom fakultetetu u Beogradu, kao i na Fakultetetu dramskih umetnosti u Beogradu, gde je od 1985. do 1988. predavao Estetiku. Član je AICA, glavni i odgovorni urednik časopisa Etno-kulturološki zbornik, član redakcije Rečnika pojmova iz likovne umetnosti pri SANU. Za svoj naučni rad dobio je priznanja: Veselin Masleša u Sarajevu 1989. godine, nagradu Saveza jugoslovenskih izdavača 1989. godine, Laza Kostić u Novom Sadu 1997. godine. Dosada najznačajnim njegovim delom smatra se Kulturologija, izdata u Beogradu 2000. godine. Predsednik je upravnog odbora Etno-kulturološke radionice osnovane 1994. u Svrljigu.[1] Ostala dela Uredi Iz oblasti estetike, filozofije, sociologije i psihologije umetnosti Uredi 1972. Estetika i ideologija. Uvod u metaestetiku. Beograd: Vuk Karadžić 1972. Negativna estetika. Šelingovo mesto u estetici nemačkog idealizma. Niš: Gradina 1972. Uvod u antičku retoriku. Niš: Gradina 1975. Estetika i sociologija. Beograd: Ideje 1975. Retorika. Teorijsko i istorijsko razmatranje. Niš: Gradina 1979. Savremena sociologija umetnosti. Beograd: Privredni pregled 1979. Marksistička estetika. Kritika estetičkog uma. Beograd: BIGZ 1983. Marksistička kritika estetike. Beograd: Prosveta 1986. Metafizika i psihologija slike. Beograd: Prosveta/Niš: Gradina 1989. Umetnost i simboličke forme. Sarajevo: Logos 1989. Boja i savremeno srpsko slikarstvo. Beograd/Niš: Udruženi izdavači 1994. Estetika. Beograd: Čip štampa 1995. Retorika. Teorija - Istorija - Praksa. Beograd: Savremena administracija 1997. Kič kao sudbina. Novi Sad: Matica srpska 2006. Dekonstrukcija estetike: Uvod u ontologiju stvaralačkog čina. Banja Luka: Književna zadruga Iz oblasti antropologije, kulturologije i mitologije Uredi 1991. Kultura i umetnost. Niš: Prosveta 1992. Mitologija, magija i običaji. Kulturna istorija Svrljiga, I. Niš: Prosveta 1993. Mitologija raskršća. Niš: Prosveta 1993. Uvod u kulturu Srba. Niš: Prosveta 1995. Mitologija - Kultura - Civilizacija. Beograd: Čip štampa / Lela 1997. Kultura i civilizacija. Beograd: Lela 1997. Mitologija Srba. Niš: Prosveta 1999. Sistem srpske mitologije. Niš: Prosveta 2004. Srpska mitologija u verovanju, običajima i ritualu. Beograd: Narodna knjiga 2006. Uspon Svrljiga između dva svetska rata 1919-1941. Svrljig: Etno-kulturološka radionica
lepo očuvano kao na slikama srpsko izdanje Tako je govorio Zaratustra (nem. Also sprach Zarathustra) djelo je njemačkog filozofa Fridriha Ničea, nastalo između 1883. i 1885, a koje govori o starom šamanu koji se spušta sa svoje planine među narod iz želje da nauči nešto od njih i da narodu podari svoje znanje. Prilikom spuštanja u selo, nailazi na razne ljude, od kojih doznaje njihove tajne. Tako je govorio Zaratustra Also sprach Zarathustra.GIF Naslovnica prvoga izdanja On je, zapravo, u potrazi za čovjekom sebi ravnim, ali mnogi ne razumiju njegovu filozofiju i ismijavaju ga, no ima i onih koji mu se dive. „Zaratustra“ je njemačka verzija imena persijskog proroka Zoroastra (Zaraθuštra), navodnog osnivača zoroastrizma, koji je jako uticao na judaizam i zatim hrišćanstvo. U knjizi postaje jasno da Niče prikazuje „novog“ ili „drukčijeg“ Zaratustru, koji okreće tradicionalni moral naglavce. Najslavniji odlomak nalazi se na početku knjige: Zaratustra se spušta s planine, razgovara s nekim čovjekom i zatim se pita: „Je li moguće da ljudi još ne znaju da je Bog mrtav?“ Zbog svojih razmatranja, to je jedno od najpoznatijih filozofskih djela ovoga autora, a stil pisanja je nedvosmisleno svrstao Zaratustru i u vrhunce svjetske književnosti. antihrist volja za moc s one strane dobra i zla
Poluduboke ženske kožne čizmice, italijanske proizvodnje. Boja oker, kamel, karamel, kako je ko naziva. Postavljene toplom postavom. Nošene sa vidljivim tragovima, očuvane, nisu nigde oštećene. Cibzar se nalazi nazad, iznad pete. Kockasti produženi kljun. Peta je slagana, nigde nije oštećena. Visina pete 5 cm. Dubina čizmica 20 cm.