Pratite promene cene putem maila
- Da bi dobijali obaveštenja o promeni cene potrebno je da kliknete Prati oglas dugme koje se nalazi na dnu svakog oglasa i unesete Vašu mail adresu.
151-175 od 12701 rezultata
Režim promene aktivan!
Upravo ste u režimu promene sačuvane pretrage za frazu .
Možete da promenite frazu ili filtere i sačuvate trenutno stanje
Sun Cuovo Umeće ratovanja je jedan od najpoznatijih vojnih spisa u istoriji čovječanstva. Tokom dvije hiljade godina ovo djelo uticalo je na istočnjačku vojnu misao i filozofiju, a u drugoj polovini XX vijeka izvršilo je uticaj i na zapadno sagledavanje rata, poslovne strategije i diplomatske odnose. Umeće ratovanja nam otkriva, kroz primjer sukobljenih armija, bezvremena načela koja važe u svakodnevnom životu. Uči nas da imati strategiju ne znači planiranje, u smislu pravljenja liste postupaka, već zahtijeva brze odgovore na promjene okolnosti.
-
Kolekcionarstvo i umetnost chevron_right Knjige
Dodatne informacije Pisac GEORG VILHELM FRIDRIH HEGEL Izdavač GRAFOS – BEOGRAD Izdanje 1985 Povez MEKI Strana 212 Stanje Dobro Edicija HORIZONTI
OVI SIMBOLI SU IZRAÐENI OD TIBETANSKOG SREBRA I IZUZETNO SU KVALITETNI I DUGOTRAJNI. NE IZAZIVAJU ALERGIJE I NE MENJAJU KVALITET U DODIRU SA VODOM I SL. MOGUCE JE PODEŠAVATI IH UKOLIKO ŽELITE DA VAM STOJE VISE ILI NIŽE NA VRATU. SIMBOLI SU DOMACE IZRADE,NIZU UVEZENI IZ AZISKIH DRZAVA.ZA SVE VECE KOLICINE, VAZI DOGOVOR GDE VAŽI NIŽA CENA OKO KOJE CEMO SE DOGOVORITI.GARANTUJEM KVALITET. SVE INFORMACIJE U VEZI SA ARTIKLIMA MOGUCE JE DOBITI U INBOX-U. PREDMET ŠALJEM POŠTOM PREPORUCENO ILI POST EXPRESS-OM PO DOGOVORU, ZA SVE INFORMACIJE O PREDMETU ILI EVENTUALNE REKLAMACIJE MOLIM VAS DA ME KONTAKTIRATE U CILJU REŠAVANJA NASTALOG PROBLEMA.
OVAJ PREDMET JE LICNO MOJ AUTORSKI RAD. OVI SIMBOLI SU IZRAÐENI OD TIBETANSKOG SREBRA I IZUZETNO SU KVALITETNI I DUGOTRAJNI. NE IZAZIVAJU ALERGIJE I NE MENJAJU KVALITET U DODIRU SA VODOM I SL. MOGUCE JE PODEŠAVATI IH UKOLIKO ŽELITE DA VAM STOJE VISE ILI NIŽE NA VRATU. SIMBOLI SU DOMACE IZRADE,NIZU UVEZENI IZ AZISKIH DRZAVA.ZA SVE VECE KOLICINE, VAZI DOGOVOR GDE VAŽI NIŽA CENA OKO KOJE CEMO SE DOGOVORITI.GARANTUJEM KVALITET. SVE INFORMACIJE U VEZI SA ARTIKLIMA MOGUCE JE DOBITI U INBOX-U. PREDMET ŠALJEM POŠTOM PREPORUCENO ILI POST EXPRESS-OM PO DOGOVORU, ZA SVE INFORMACIJE O PREDMETU ILI EVENTUALNE REKLAMACIJE MOLIM VAS DA ME KONTAKTIRATE U CILJU REŠAVANJA NASTALOG PROBLEMA.
VINTAGE: OGRLICA OD OKER DRVENIH PERLI Jednostavna ogrlica za svakodevnu kombinaciju Naziv proizvoda: Ogrlica od drvenih perli Vreme nabavke: oko 1970 godine Materijal: Drvene perle Boja: Oker Dužina: 60 cm Detaljno stanje: Ogrlica od pre 50 godina, nošena uvek zimi na vunenoj odeći.. Odlično izgleda. Posebno je namenjena osobama koje preferiraju etno stil. To je nakit za osobe koje vole opuštenost, udobnost i ležernost, to je ustvari nakit za stil koji se zove prirodnost Opis: Na nizu od 60 cm raspoređene su drvene perle. Sve perle iste veličine, prečnika od 1,2 cm. Rustičana ogrlica ostavlja utisak nenametljivosti i sklada. Ukoliko volite prirodne materijale i boje - onda je ovakva ogrlica baš za vas!. Proizvode možete preuzeti lično ili šaljem kurirskom poštom o trošku kupca. Pogledajte i ostale moje predmete
NARUKVICA DRVENA ORANŽ Narukvica za svakodnevno nošenje Naziv proizvoda: Oranž narukvica Boja: Narandžasta Dimenzije: R: 6,5 cm, Visina oko 1,8 cm Materijal: Drvena Način izrade: Obla, visokog sjaja Model: Za svakodnevno nošenje Detaljno stanje: Odlično, nova, nenošena. Za svakodnevno nošenje, jednostavan model bez kopčanja. Navlači se lako na ruku, tako da je zgodna za brzo i jednostavno dekorisanje
Knjiga je u dobrom stanju. Svetovi,Novi sad,1992. 235 strana,17cm ,,Ролан Жерар Барт (франц. Roland Gérard Barthes; Шербур Октевил, 12. новембар 1915 – Париз 25. март 1980) био је француски теоретичар књижевности, филозоф, књижевни критичар и семиотичар. Његово поље интересовања било је широко. Извршио је снажан утицај на развој структурализма, семиотике, егзистенцијализма, марксизма, антропологије и постструктурализма. Барт је рођен 12. новембра 1915. у Шербуру у Нормандији као син Анријете и Луја Барта, поморског официра.[2] Отац му је погинуо 1916. на Северноме мору за време Првог светског рата. Са једанаест година заједно са мајком преселио се у Париз, но упркос пресељењу Барт је читав живот остао везан за свој родни крај. На париској Сорбони, коју похађа од 1935. до 1939, показује се амбициозним учеником. У том раздобљу боловао је од разноразних болести, укључујући и туберкулозу, због које је много времена провео у изолацији санаторијума.[3] Учестали здравствени проблеми негативно су утицали на његову академску каријеру и полагање испита. Због лошег здравља био је ослобођен војне службе. Од 1939. до 1948. радио је на добијању дипломе из граматике и филологије, издао је своје прве академске радове, суделовао је у медицинским студијима, али се и даље борио са лошим здравственим стањем. Године 1948. вратио се искључиво академскоме раду, те је добио неколико краткорочних послова на институтима у Француској, Румунији и Египту. Истовремено писао је за париски левичарски часопис Борба (Combat), а ти чланци су временом израсли у књигу Le degré zéro de l`écriture (1953). Наредних седам година провео је у Centre national de la recherche scientifique где је студирао лексикологију и социологију.[4] Такође, у томе периоду почео је да пише популарни серијал есеја за часопис Les Lettres Nouvelles у којима је побијао митове популарне културе (касније су есеји окупљени и објављени у збирци Митологије изданој 1957. године).[5] Познавајући у извесној мери енглески језик, Барт је предавао на Мидлбери колеџу 1957. године и спријатељио се са будућим енглеским преводиоцем великог дела његовог рада, Ричардом Хауардом, тог лета у Њујорку.[6] Ране шездесете провео је истраживајући семиотику и структурализам. Многи његови радови су критиковали постојеће традиционалне академске погледе књижевне критике. Његове идеје довеле су га у јавни сукоб са Ромоном Пикаром, који га је напао у тексту Нова критика због наводног недостатка поштовања према францускпј књижевној традицији. Барт му је одговарио у своме делу Критика и истина из 1966. где је оптужио стару грађанску критику за мањак бриге о нијансама и финоћи језика, те о селективној неукости у критици дијалектичких теорија (као што је на пример марксизам). До касних шездесетих Барт је стекао велики углед. Путује у САД и Јапан те одржава презентације. Своје најпознатије дело, есеј Смрт аутора, које служи као један од основних прелазних радова у истраживању логике структуралистичке мисли, објавио је 1967. године. Наставио је да доприноси заједно са Филипом Солером авангардном књижевном часопису Tel Quel, где се развијају сличне идеје Бартовим. Барт објављује књигу С/З 1970, у којој је анализирао Балзакову приповетку Саразин. Током седамдесетих наставио је градити књижевну критику, те развија појмове текстуалности и књижевничке неутралности. 1971. гостује као предавач на универзитету у Женеви. Године 1977. био је одабран за предавача на катедри за књижевну семиологију на Колежу де Франс у Паризу. Исте године његова мајка Анријета Барт, са којом је живео 60 година умире. Његово последње велико дело Мрачна комора је делом есеј о природи фотографије, а делом помирење са смрћу његове мајке. Дана 25. фебруара 1980. Барта је ударио аутомобил, након што је напустио забаву, коју је одржао Франсоа Митеран. Месец дана касније умиро је од последица повреде.``
NARUKVICA DRVENA GRAVIRANA Naziv proizvoda: Crvena narukvica Boja: Crvena Dimenzije: R: 6,5 cm, Visina oko 1,2 cm Materijal: Drvena Model: Za svakodnevno nošenje Detaljno stanje: Odlično, nova, nenošena. Za svakodnevno nošenje, jednostavan model bez kopčanja. Navlači se lako na ruku, tako da je zgodna za brzo i jednostavno dekorisanje.
Knjiga je dobro očuvana. ,,U ovoj knjizi čovek nalazi na poslu „podzemnika`, bušača, kopača, podrivača. Čovek ga vidi, pod pretpostavkom da ima oči za takav dubinski rad, kako lagano, smišljeno, s blagom neumoljivošću kroči napred, da se ne bi suviše pojavljivala preka potreba koju sa sobom donosi svako dugo lišavanje svetlosti i vazduha; čovek bi njega samog pri njegovom mračnom poslu mogao nazvati srećnim. Ne čini li se da ga vodi neka vera, da ga obeštećuje nekakva uteha? Da možda hoće da ima sopstvenu dugu tamu, nešto svoje nerazumljivo, skriveno, zagonetno, jer zna šta će i on imati; sopstveno jutro, sopstveno izbavljenje, sopstvenu zoru?... Izvesno je da će se on vratiti: ne pitajte ga šta želi tamo dole, on će vam to već sam reći, raj prividni Trofonije i podzemnik, tek kada opet postane čovek. Čovek se temeljno oduči od ćutanja kad je tako dugo kao on bio krtica, usamljen..``
Vesele narukvice raznih boja. Kupljene u Svajcarskoj u Vogele, Tally Weijl. Sve su nove sem te zadnje narukvice (siva sa crvenim kvadraticima). ukvice naznacene sa X nema vise na stanju. U lotu ostaju samo jos 6 narukvica. Za vise info i slika pisite u inbox.
Komplet je napravljen od Prvoklasnog Hiruskog Celika 316L sa Pozlatom 18K Ovaj komplet ne izaziva nikakve alergijske reakcije, ne ljusti se i ne gubi boju. Mozete se kupati sa njim , ne rdja i ne gubi svoj sjaj. Dimenzija ogrlice : Duzina : 60cm Sirina : 1.7mm x 1.7mm Tezina : 2.4grama Dimenzija priveska Sirina : 14mm Duzina sa alkom : 33mm Debljina : 2mm Unutrasnji precnik alke : 5mm Tezina : 2.9grama
Lancic - Ptica i cvet - 316L Predivna ogrlica koja ne bledi i ne gubi sjaj. Idealan poklon, jedinstven. Dimenzije: Privezak: 2.2 cm Duzina lancica: 45 cm Tags: lancic za lepsu polovinu, ogrlica za zenu, ogrlica za devojku, lancic za devojku, zenski nakit, nakit za poklon, unikatni nakit, unikatne ogrlice, unikatni lancici, nakit za rodjendan, nakit za godisnjicu, nakit za dan zaljubljenih, muski nakit, muske ogrlice, muski lancici, lancic sa srcem, ogrlica sa priveskom, medaljon za sliku, medaljoni za sliku, poklon za dan zaljubljenih, poklon za rodjendan, poklon za svaku priliku, elegantna ogrlica, elegantne ogrlice, ogrlice sa inicijalima, lancici sa inicijalima, lancic sa inicijalom, lancic za majke, lancic mama, ogrlica za mamu, ogrlica za majke, ogrlice za mame, nakit za majke, nakit za mame