Pratite promene cene putem maila
- Da bi dobijali obaveštenja o promeni cene potrebno je da kliknete Prati oglas dugme koje se nalazi na dnu svakog oglasa i unesete Vašu mail adresu.
151-175 od 218 rezultata
Režim promene aktivan!
Upravo ste u režimu promene sačuvane pretrage za frazu .
Možete da promenite frazu ili filtere i sačuvate trenutno stanje
Nada Onjin Žužić: GORNJA CRKVA (u Pančevu), serigrafija Iz bloka grafika: Nada Onjin Žužić: Motivi Pančeva Potpis dole desno: N. Onjin Žužić Dole levo: AO (autorski otisak) serigrafija Dole u sredini: Gornja crkva Dimenzije lista: 59 x 42,5 cm Dimenzije otiska: 29 x 28 cm Grafika se prodaje neuramljena. NADA ONJIN ŽUŽIĆ, poznata pančevačka slikarka i grafičarka. Rođena je u Melencima 1944. godine, u poznatoj porodici pančevačkog prote i slikara Veljka Onjina, i, takođe poznate, pančevačke učiteljice Livije Onjin. Završila je Gimnaziju u Pančevu a na Akademiji za likovne umetnosti u Beogradu diplomirala je 1969. godine, u klasi profesora Nedeljka Gvozdenovića. Postala je član ULUS-a 1969. godine a ULUV-a 1974. godine. Čitav svoj profesionalni život bavila se pedagoškim radom, predajući u Gimnaziji “Uroš Predić” u Pančevu, sve do penzionisanja 1997. godine. Ujedno, aktivno se bavi likovnim stvaralaštvom. Nedeljko Srećkov, istoričar umetnosti, o njoj kaže: “Nada Onijn Žužić je liniji kao osnovnom elementu crteža dodala boju, da bi kroz jedinstvo ovih slikarskih elemenata izrazila svoj unutrašnji svet, bilo da je u pitanju apstraktni motiv ili predstavljanje prirode. Ona u svojim crtežima beleži najintimnije doživljaje, momente nadahnuća i rađanje tek začete ideje kojoj svojom stvaralačkom snagom daje epsku dimenziju”. Pored slikarstva intenzivno se bavi i grafikom. Grafike su, pored slika, postale takođe prepoznatljive po njenom specifičnom rukopisu. Najčešće ih izvodi u tehnici suve igle. One su proizašle iz crtačkih skica i predstavljaju nadgradnju slika. Pored toga linearizam koji je neophodan za izvođenje grafike kod nje dobija jednu ličnu notu. Tako se u njima odražava duh savemenog sveta. Samostalno je izlagala na 53 izložbe, među kojima se izdvajaju izložbe u Beogradu, u galeriji Kolarčevog narodmog univerziteta, u Zemunu, u galeriji Stara kapetanija, u Novom Sadu, u galeriji ULUV-a, u Pančevu, u Narodnom muzeju, u Galeriji savremene umetnosti i drugde. Grupno je izlagala na više od 300 izložbi u zemlji i inostranstvu, u važnim likovnim centrima u Austriji, Francuskoj, Nemačkoj, Sloveniji, Hrvatskoj Bosni i Hercegovini, Slovačkoj, Poljskoj, Južnoj Koreji, Grčkoj, Rumuniji, ali i u Beogradu, Somboru, Užicu, Zrenjaninu, Sremskoj Mitrovici, Novom Sadu, Subotici, Cetinju, Vršcu, Pančevu i drugde. Za svoj rad je više puta nagrađivana. Dobila je Prvu nagradu za slikarstvo, na izložbi mladih 1970. godine, od 1970. do 1997. godine pet puta je dobila nagradu na Oktobarskom salonu u Pančevu, a 2006. godine je dobila nagradu za grafiku na Prvom međunarodnom bijenalu Ex Libris u Pančevu. Kao priznanje za njen ukupan rad i doprinos prosveti, ali i kao značajni likovni umetnik, Nada Onjin Žužić je 1997. godine dobila Oktobarsku nagradu grada Pančeva. https://www.start013.rs/svetlo-koje-se-nalazi-na-zemlji/ 15. aprila 2018. (122/23-IV-kp/1422)
VELIZAR KRSTIĆ GRAFIKA broj 53 od 99 primeraka Format: 25 X 23cm Godina izdanja: 1980 Opis i stanje: Potpis autora, otisnuto na grič papiru, otiskivanje je izvršeno na ručnoj presi za duboku štampu u ateljeu slikara Velizara Krstića, posle otiskivanja tiraža bakarne ploče su uništene, dobro očuvano kao na slikama Tags: slikarstvo grafike 20.03.2023.
VELIZAR KRSTIĆ GRAFIKA broj 53 od 99 primeraka Format: 25 X 23cm Godina izdanja: 1980 Opis i stanje: Potpis autora, otisnuto na grič papiru, otiskivanje je izvršeno na ručnoj presi za duboku štampu u ateljeu slikara Velizara Krstića, posle otiskivanja tiraža bakarne ploče su uništene, dobro očuvano kao na slikama Tags: slikarstvo grafike 20.03.2023.
VELIZAR KRSTIĆ GRAFIKA broj 6 od 9 primeraka Format: 25 X 23cm Godina izdanja: 1980 Opis i stanje: Potpis autora, otisnuto na grič papiru, otiskivanje je izvršeno na ručnoj presi za duboku štampu u ateljeu slikara Velizara Krstića, posle otiskivanja tiraža bakarne ploče su uništene, dobro očuvano kao na slikama Tags: slikarstvo grafike 20.03.202
VELIZAR KRSTIĆ GRAFIKA broj 6 od 99 primeraka Format: 25 X 23cm Godina izdanja: 1980 Opis i stanje: Potpis autora, otisnuto na grič papiru, otiskivanje je izvršeno na ručnoj presi za duboku štampu u ateljeu slikara Velizara Krstića, posle otiskivanja tiraža bakarne ploče su uništene, dobro očuvano kao na slikama Tags: slikarstvo grafike 20.03.2023
VELIZAR KRSTIĆ GRAFIKA broj 6 od 99 primeraka Format: 25 X 23cm Godina izdanja: 1980 Opis i stanje: Potpis autora, otisnuto na grič papiru, otiskivanje je izvršeno na ručnoj presi za duboku štampu u ateljeu slikara Velizara Krstića, posle otiskivanja tiraža bakarne ploče su uništene, dobro očuvano kao na slikama Tags: slikarstvo grafike 20.03.2023
VELIZAR KRSTIĆ GRAFIKA broj 53 od 99 primeraka Format: 25 X 23cm Godina izdanja: 1980 Opis i stanje: Potpis autora, otisnuto na grič papiru, otiskivanje je izvršeno na ručnoj presi za duboku štampu u ateljeu slikara Velizara Krstića, posle otiskivanja tiraža bakarne ploče su uništene, dobro očuvano kao na slikama Tags: slikarstvo grafike 20.03.2023.
Najbolji slikar u Srbiji. Nenad Ristović, rođen 1965. godine u Kragujevcu. Diplomirao na Fakultetu umetnosti u Prištini, na odseku za slikarstvo, 1997. godine. Magistrirao na Fakultetu likovnih umetnosti u Beogradu, na odseku za slikarstvo, 2002. godine. Samostalno izlagao minimum 26 puta; učestvovao na preko 200 kolektivnih izložbi u zemlji i inostranstvu; takođe je učestvovao u radu najmanje 15 likovnih kolonija u zemlji i inostranstvu. Član je ULUS-a od 1997. godine. Dobitnik je 6 nagrada, iz oblasti likovnih umetnosti. Na izložbi RTS-a `Nova Srpska Apstrakcija`, 2013. godine, imao istaknuto mesto na samom otvaranju izložbe, u galeriji RTS-a, Beograd. crtež (55 x 45) Tehnika: grafit na papiru. * Cena je u evrima, u dinarskoj protivvrednosti, po srednjem kursu, Narodne Banke Srbije; na dan kupoprodaje.
*** STRIP ČAROLIJE 1987 *** * možete pogledati i preostale postere iz kolekcije * DIMENZIJE širina približno 29 cm dužina približno 41 cm Očuvanost je odlična, uz manje nedostatke usled stajanja više od 20 godina. Na fotografiji poster je fiksiran plastičnim držačima sa dve strane, inače je urolan. U pitanju je lična kolekcija, svi posteri su nekorišćeni i stajali su urolani kako će se i preuzeti. Garantujem originalnost. Videti detalje i eventualne mane na fotografijama , kao i ostale postere iz kolekcije. Zbog dimenzija postera i urolanosti svakako preporučujem lično preuzimanje, da ne bi u toku transporta došlo do neželjenog oštećenja rariteta. U svakom slučaju sve se može dogovoriti. # ex yu strip # SFRJ # Yugoslavia # Jugoslavija # ex YU
*** STRIP ČAROLIJE 1987 *** možete pogledati i preostale postere iz kolekcije * DIMENZIJE širina približno 33 cm dužina približno 47 cm Očuvanost je odlična, uz manje nedostatke usled stajanja više od 20 godina. Na fotografiji poster je fiksiran plastičnim držačima sa dve strane, inače je urolan. U pitanju je lična kolekcija, svi posteri su nekorišćeni i stajali su urolani kako će se i preuzeti. Garantujem originalnost. Videti detalje i eventualne mane na fotografijama , kao i ostale postere iz kolekcije. Zbog dimenzija postera i urolanosti svakako preporučujem lično preuzimanje, da ne bi u toku transporta došlo do neželjenog oštećenja rariteta. U svakom slučaju sve se može dogovoriti. # ex yu strip # SFRJ # Yugoslavia # Jugoslavija # ex YU
A4 format. Novo. Predmet prodaje su reprodukcije kolaža. Mogu se uramiti. U Galeriji Matice srpske svečano je predstavaljena mapa jubilarnih grafičkih kolaža pod nazivom “Ponos nacije – u zbiru” autora Danila Vuksanovića. Projekat je nastao u okviru jubileja 175 godina od osnivanja Galerije MS. Prateći poglavlja u knjizi kreirao je likovne prikaze koji nose nazive: Panteon znamenitih Srba, Košnica, Elitistička galerija slika, Ponos nacije i dodao još četiri lista: U slavu Uroša Predića, U slavu preseljenja, U slavu prosvećenja i U slavu svetlosti. Jedinstvenim kombinacijama odabranih vizuelnih elemenata istorijskih trenutaka, ličnosti, remek-dela iz kolekcije, prostora zgrade Galerije Matice srpske i njenih različitih simbola – grbova i pečata, Vuksanović je zapravo ilustrovao završno poglavlje jubilarne monografije koji nosi naziv U zbiru. Njegova mapa kolaža je spoj vizuelnih piktograma i predstavlja ilustrovanu istoriju Galerije Matice srpske.
Retro tabla od pravog drveta, mnogo moćna i samo za prave bajkere i slobodan stil života. Ova tabla je sa simbolom motora koji je urađen u retro plavoj boji a iznad motora je natipis ROAD TRIP. Tabla je nova u celofanu. Dimenzije 40 x 40 cm. Idealno za garazu, rock kaffe, restoran, moto klub, pab, retro mesto, vikendicu, sobu. . .
*** 3 ORIGINALNA PS RADA **** * U Kompletu dolaze 3 (licna) Rada u Ramovima! * Radovi su radjeni u nekoliko programa, razlicitim tehnikama i naknadno stampani na kvalitetnoj stampi u Formatu 13cm x 18cm. * 3 Rada se prodaju Zajedno za 1.700 dinara! * Slike dolaze u Zasebnim Ramovima, 2 Bela i 1 Crni. Ramovi su Polovni, ali u Dobrom Stanju, sto mozete videti i na slikama! VAZNE NAPOMENE: - Ukoliko Vas interesuju i Digitalne Verzije, u PUNOJ REZOLUCIJI, mogu Vam i to Poslati, nakon kupovine! - Ukoliko Vas interesuju slicne obrade po Vasoj Zelji ili Narudzbini mozete me kontaktirati u Porukama. * ZA VISE INFORMACIJA ILI KUPOVINU ME SLOBODNO KONTAKTIRAJTE OVDE!
ovo je dodatak (supplement) francuskom casopisu - reviji `l`europe nouvelle` otisnuto na debljem papiru (nije novinski) i ima omot od paus papira 25 x 16,5 cm L`Europe Nouvelle je politički časopis specijalizovan za spoljnopolitička pitanja, osnovan nakon Lige naroda i subvencionisan od nje, 12. januara 1918. Prvobitno režiran od strane Filuza, brokera za finansijsko oglašavanje, zamenila ga je Luiz Vajs. kao direktor 1920. Dvadesetih godina prošlog veka L`Europe Nouvelle, vođen idealom Ženeve i Brijanovom politikom, zadržao je veliki uticaj među elitama. Od 1934. međunarodni kontekst i gubitak prestiža S.D.N-a razočarali su Luiz Vajs koja je napustila novine. Politička linija časopisa je tada postala nejasnija sve do njegovog poslednjeg broja 8. juna 1940. godine. ------------------- --------------------- Dok postoji vrlo politički korektna izložba posvećena „Crnim modelima od Žerikoa do Matisa“ u Musee d`Orsai, divni Musee de Monmartre prikazuje Žorža Dorinjaka, umetnika sa početka veka, koji je naslikao sve u crno. Umro je u 46. godini 1925. godine, a donedavno je bio zaboravljen. Osamdeset pet njegovih dela pozajmili su Galerie Malakuais, privatni kolekcionari i muzeji, a snaga njegovih crteža je otkriće. Rođen u Bordou i odrastao na jugozapadu Francuske, Dorinjak je studirao kod Leona Bona u Parizu. Njegove prve slike su šarene i koncentrisane su na njegove ćerke. Ali 1912. Dorignac započinje seriju crnih odaliska i „maski“ koje pokazuje na Salonu nezavisnih. Oni odražavaju Rodinove bronzane skulpture viđene u Musee du Lukembourg i podsećaju na jednu od Buržoa iz Kalea. Ovde je izložen njegov autoportret u crnom lavisu kao i ćelav čovek. Mnoge dame su takođe prikazane na poslu. Ova crna serija prati desetogodišnje intenzivno istraživanje u Luvru i Muzeju Gimet, kada prikazuje akvarele pejzaža Il de Fransa (kupio ga je Musee du Lukembourg) i monohromatske portrete. Takođe crta u San Sebastijanu, duž doline reke Adur i na Landesu, držeći se blizu pejzaža svog detinjstva. Godine 1902. upoznaje svog pokrovitelja Gastona Meunijera du Husoa koji mu, uz redovnu stipendiju, omogućava da se nastani sa porodicom u Verneuil sur Seine, gde se preselio 1907. godine, i razmenjuje intenzivnu prepisku sa njim. U „Art et Decoration”, mesečnom časopisu za modernu umetnost, Meunier du Houssoi objavljuje svoje crteže u martu 1914. U ranijem broju istog časopisa, njegovi portreti devojčica su upoređeni sa Renoarovim. Pred kraj svog kratkog života, izlaže se u galeriji Marsel Bernhajm i stiče poštovanje i malu slavnu ličnost. Posthumna izložba održava se 1928.
ovo je dodatak (supplement) francuskom casopisu - reviji `l`europe nouvelle` otisnuto na debljem papiru (nije novinski) i ima omot od paus papira 25 x 16,5 cm L`Europe Nouvelle je politički časopis specijalizovan za spoljnopolitička pitanja, osnovan nakon Lige naroda i subvencionisan od nje, 12. januara 1918. Prvobitno režiran od strane Filuza, brokera za finansijsko oglašavanje, zamenila ga je Luiz Vajs. kao direktor 1920. Dvadesetih godina prošlog veka L`Europe Nouvelle, vođen idealom Ženeve i Brijanovom politikom, zadržao je veliki uticaj među elitama. Od 1934. međunarodni kontekst i gubitak prestiža S.D.N-a razočarali su Luiz Vajs koja je napustila novine. Politička linija časopisa je tada postala nejasnija sve do njegovog poslednjeg broja 8. juna 1940. godine. ----------------------------- ---------------------------- Raul Difi (franc. Raoul Dufy; Avr, 3. jun 1887 — Forkalkje, 23. mart 1953) bio je značajan francuski slikar grafičar, keramičar industrijski likovnjak. U početku je posećivao večernju umetničku školu u Avru dok nije dobio stipendiju od svog rodnog grada za parisku akademiju Ekol de bozar (franc. École des Beaux-Arts )a zatim je bio i u ateljeu Leona Bonata. U prvim počecima svoje radove je radio pod uticajima impresionista. Prošao je od impresionističkih početaka ka fovizmu, zatim i kubizmu i izradio svoj stil modernog realističkog izraza. Jedna slika Anrija Matisa ga je okrenula i zainteresirala za fovizam. 1909. godine posetio je sa svojim prijateljem i kolegom Emilom Otonom Fricom Minhen i zapao pod uticaj Pola Sezana. Kako nije mogao da živi od slikarstva, bavio se još i keramikom, drvorezima a predlagao je i tapiserije. Samo kada je sredinom 1920. i posle 1937. godine promenio svoj stil i prešao od jednog lakog i elegantnog stila na jedan upečatljiv i monumentalan stil on se doživeo priznanja i uvažavanja. On je za Parisku svetsku izložbu 1937. godine za paviljion svetlosti i elektriciteta (Paviljion de la Lumiere) izradio i naslikao sliku veličine 600 m² i tada najveću sliku na svetu. Difi je slikar sunčanoga juga, plaža, brodova i lepote ženskog tela i kao dekorater se proslavio predlozima dekoracija za monumentalne javne objekte. Posle njegove smrti (1953. godine) njegove slike su bile prikazivane na Dokumenta Kasel (dokumenta 1, dokumenta 2 i dokumenta 3) i u Nemačkoj.