Pratite promene cene putem maila
- Da bi dobijali obaveštenja o promeni cene potrebno je da kliknete Prati oglas dugme koje se nalazi na dnu svakog oglasa i unesete Vašu mail adresu.
76-100 od 268 rezultata
Režim promene aktivan!
Upravo ste u režimu promene sačuvane pretrage za frazu .
Možete da promenite frazu ili filtere i sačuvate trenutno stanje
Serigrafija `Svetlosni ratnik`. Ofset, dimenzije 60x47 cm, potpisano u donjem desnom uglu. Biografija: Rođen 1947. godine u Skoplju, gde je završio srednju umetničku školu. Diplomirao na Akademiji za likovne umetnosti (slikarstvo u klasi prof. Nedeljka Gvozdenovića) u Beogradu 1972. godine. Postdiplomske studije završio na istoj akademiji 1975. godine u klasi profesora Radenka Miševića. Član je ULUS-a od 1973. godine. Bavi se slikarstvom, crtežom i grafikom. Živi i radi u Beogradu. Kratka izlagačka aktivnost: SAMOSTALNE IZLOŽBE Samostalno izlagao 44 puta u zemlji i inostranstvu KOLEKTIVNE IZLOŽBE Izlagao na više od 600 izložbi u zemlji i inostranstvu. NAGRADE Dobitnik je 31 domaće i internacionalne nagrade za slikarstvo, crtež i grafiku Izabran je u 15 najznačajnijih savremenih Jugoslovenskih slikara s kraja 20. veka.
litografija, potpisana stampa na papiru (verovatno pirincanom) 28 x 19 cm, print 19 x 14 cm utisnuto KUHN & KOMOR Kuhn & Komor je bila jedna od samo dve kompanije u Japanu koja je garantovala da naprave dekorativne umetničke predmete u evropskoj modi. Osnovan je prvo u Jokohami, Japan, a zatim je u Hongkongu 1897 godine otvorio Artur Kun, jevrejski biznismen iz Mađarske. Aprila 1898 godine Arturov rođak, Isidor Komor, stigao je u Šangaj i otvorio ogranak tamošnjeg poslovanja, blizu hotela Opulent Šangaj Palas. Kun i Komor osnovani su u Šangaju 1897 godine, kao ogranak japanske kurio kompanije u Hongkongu, u Jokohami od mađarskog jevrejina, Isidora Komora i njegovog rođaka Artura Kuna. Prethodne 1896 godine, Isidor Komor je došao iz Budimpešte i pridružio se stricu Zigfridu Komoru koji je radio japanski kurio biznis u prodavnici ispod Hongkong Hotela, Kvin Roud, u Hongkongu. Aprila 1898 godine Isidor Komor i njegova porodica nastanili su se u Šangaju, gde su otvorili drugi ogranak biznisa koji se nalazi u hotelu Opulent Šangajske palate. Kompanija je prodala izbor i ekskluzivno telo vrhunskih dekorativnih predmeta i za kućnu i za ličnu upotrebu. Primeri njihovog rada su često davani kao diplomatski pokloni od strane japanske vlade i veći broj ostaje u evropskim kraljevskim kolekcijama. 1920-ih godina Isidorov sin je preuzeo posao u Šangaju, pošto se porodica prvi put vratila u Evropu i živela u Šangaju tokom Prvog svetskog rata (jer je Šangaj bio Britanac). U leto 1938 godine pristupili su mu poslovni saradnici Ser Viktora Sasuna (1881-1961), imućni irački Jevrejin sa britanskim državljanstvom, da na čelu komiteta koji će biti potpisan Sasonom, da se obračuna sa talasom jevrejskih izbeglica koji dolaze u Šangaju iz nacističke Nemačke. Ovaj broj je postao mnogo hiljada ljudi u mesecima nakon Kristalnahta. Zajedno sa drugima, Komor je osnovao Međunarodni komitet za evropske migrante u Kini 7 avgusta 1938. godine. Nazvan je kao I.K. ili Komitet Komora. Komitet je pomogao da se pruži sigurnost i pomoć hiljadama Jevreja koji beže iz Nemačke i Austrije. Komor je na čelu komiteta do iznenadnog hapšenja japanske mornaričke inteligencije u januaru 1942 u štabu I.C. u hotelu Katej. Očigledno, osumnjičen je da je britanski špijun zbog bliskog udruživanja sa Ser Viktorom Sasonom. Komor je ostao u pritvoru u sobi u hotelu sve do marta, kada je naglo pušten. Iako su mu Japanci zabranili povratak u I. Komitet je nastavio da funkcioniše neko vreme. Komor je ostao u Šangaju do aprila 1948 godine kada je emigrirao u Sjedinjene Države. Naselio se sa suprugom u Santa Kruzu u Kaliforniji, gde je proživeo ceo život. ------------------------------ Kuhn & Komor , also known colloquially as K&K, was a Hungarian multinational luxury jeweler and specialty retailer headquartered in Shanghai, China. K&K produced jewelry, sterling silver, china, crystal, stationery, and personal accessories. K&K was renowned in East Asia for its luxury goods, also being called the `Asprey of Asia.` The Komor family was Jewish and originally came from Hungary. Moritz Montague Kuhn founded Kuhn & Co in Yokohama in 1869, a shop filled with Curios, curiosities from the Far East (or souvenir shop). Siegfried Komo, the nephew of Kuhn, came to Japan in 1887 to work for his uncle, followed by the son ok Kuhn, Arthur, who arrived in Japan in 1890. In 1894, Siegfried Komo and Arthur Kuhn founded Kuhn & Komor in Yokohama. The company opened a shop in the Shanghai Palace Hotel in Shanghai. They later opened a shop on No. 37 Water Street in Yokohama.The company existed roughly until the 1930s, when the outbreak of World War II brought it to an end. Items by Kuhn & Komor receive high prices on auctions.
Delo nastalo krajem osamdesetih godina, koje nikeda nije uledalo `Svetlost dana`. Primerak je bio ariviran, Njen autor Aleksandar Paunović je poznati likovni stvarala, slikar i grafičar, koji je potpisao svoj rad. Vidno polje slike je 20x30 cm., upakovana je u novom drvenom ramu, zastakljenom, čije su spoljne dimenzije 33x43 cm. U ramu je paspartu širine 5 cm.
Izuzetna seriografija, poznatog likovnog stvaraoca Aleksandra Paunovića, nastala krajem osamdesetih godina. Slika nikada nije bila u funkciji, sada je `upakovana` u novom drvenom eamu, zastakljenom, čije su spoljne dimenzije 33x43 cm. Autor je potpisao svoj rad.
Pun naslov: USTANAK SRBA U BANATU 1594. Mapa sa 12 crteža i prigodnim tekstovima Posebno idanje u okviru izdavačkog projekta `O ustanku Srba u Banatu 1594. i spaljivanju moštiju Sv. Save` Autori mape: Miodrag Miša Nedeljković i Hadži Zoran Lazin Izdavači:...............FIDEB / AMB Grafika Mesto izdanja:.....Vršac / Novi Sad Godina izdanja:...1994. Format:...............veliki, 33,5 x 47 cm Težina:................880 g Mapa sadrži 12 otisaka, dimenzija 33 x 46 cm, svaki je potpisan. Na poleđini svakog lista je tekst sa objašnjenjem. Jedan list istih dimenzija sadrži tekst Miodraga Miše Nedeljkovića, akademskog slikara i grafičara: TEKST KAO POVOD MAPI O USTANKU, sa jedne, i tekst: MAPA KAO POVOD TEKSTA O USTANKU istoričara umetnosti Mileta Ignjatovića, sa druge strane. Plastifikacija je pohabana na uglovima mape i zagrebana na jednom mestu na prednjim koricama. Crteži su potpuno očuvani. (108/1-IV)
Koso Ištvan - Akt 1967. godine Akvatinta 4/10 Dimenzije sa ramom 37 x 27 cm Grafika 17 x 11 cm Koso Ištvan je rođen 1941. godine. Školu za primenjenu umetnost u Novom Sadu završio 1963.god. Diplomirao je 1968. godine na Akademiji za primenjenu umetnost u Beogradu. Magistrirao je 1994.na Akademiji u Beču. Od 1969 radi na Beogradskoj TV scenografije i grafička titlovanja, kao i plakate za nekadašnje Malo pozorište. Nakon povratka u Sombor 1970. godine, predaje likovno obrazovanje u Gimnaziji “Veljko Petrvić” i u istom razdoblju radi scenografije plakate i ostalu grafičku opremu za Narodno pozorište u Somboru, u koje ubrzo prelazi u stalni angažman kao tehnički direktor i scenograf. Sticajem okolnosti, 1989. godine odlazi u Beč na kratko, ali ostaje 27 godina. Tokom godina uradio je veliki broj plakata i scenografija za nekoliko pozorišta u Jugoslaviji , Mađarskoj i Poljskoj. I pored izuzetno intenzivnog angažovanja u pozorišnim poslovima nalazi vremena i za slikanje. Izlagao je samostalno u Beogradu, Somboru, Baji, Kečkemetu, Bjalistoku i Beču. Grupne izložbe: Okt salon Beograd, Sombor, Novi Sad,Subotica, Ljubljana, Mostar, Beč.
arkadije stolipin - ruski emigrant u srbiji deda, Pyotr Arkadyevich Stolypin je bio predsednik ruske dume (1906-1911) dim. 24 x 18 cm Izvestan broj ruskih emigranata predano se bavio fotografijom kao hobijem u slobodnom vremenu. Jedan od najistaknutijih bio je Arkadije Stolipin o kome se medju starim fotografima-amaterima pricalo da je bliski rodjak poslednjeg predsednika ruske carske vlade. Stolipin je bio veoma agilan kao pokretac foto-sekcije Srpskog planinarskog drustva (1935) da bi pred rat (1939) bio medju inicijatorima osnivanja Kluba fotografa amatera `Beograd`. Prema secanju starijih, Stolipin je bio prava enciklopedija fotografskih znanja, i uz Ratka Stefanovica i dr Petra Kostica jedan od stubova amaterske fotografije u Beogradu tokom tridesetih godina. Izme|u dva svetska rata ruski fotografi unapredili su fotografsku struku unosenjem novih znanja, podizanjem ukusa i likovnosti. Uneli su mnoge novine, a neke i prvi pokrenuli, primenom fotografije u vazduhoplovstvu,medicini, sudstvu i kriminologiji. Imali su znatno mesto u stvaranju fotografske publicistike na srpskom jeziku, kao i u sirenju amaterske fotografije. Njihov doprinos dobija jos ozbiqnije razmere u svetlosti cinjenice da je fotografija profesionalnih ateljea u Srbiji vec od pocetka XX veka tonula u neprestanu stagnaciju. Dolaskom ruskih fotografa razvoj fotografija kod Srba bio je veoma podstaknut i ubrzan. Pyotr Arkadyevich Stolypin (14 April [O.S. 2 April] 1862 – September 18 [O.S. September 5] 1911) served as Prime Minister and the leader of the third Duma, from 1906 to 1911. His tenure was marked by efforts to counter revolutionary groups and by the implementation of noteworthy agrarian reforms. Stolypin`s reforms aimed to stem peasant unrest by creating a class of market-oriented smallholding landowners. He is considered one of the last major statesmen of Imperial Russia with clearly defined public policies and the determination to undertake major reforms. rusija, russia, russian photographer in serbia
Odličan komplet od dve slike rađene tuš tehnikom, ste dimenzije, uramljene istim ramom, potpisan autor Peđa. Slike su uramljene, sa staklom i paspartuom. Na jednoj je motiv Saborna crkva u Beogradu, na drugoj Crkva Svete Petke na Kalemegdanu. Dimenzije same slike 17 x 22 cm Dimezije sa paspartuom 27 x 33 cm Dimenzije sa ramom 32 x 38,5 cm IZUZETAN PREDLOG ZA POKLON, NE PROPUSTITE!