Pratite promene cene putem maila
- Da bi dobijali obaveštenja o promeni cene potrebno je da kliknete Prati oglas dugme koje se nalazi na dnu svakog oglasa i unesete Vašu mail adresu.
51-75 od 1501 rezultata
Režim promene aktivan!
Upravo ste u režimu promene sačuvane pretrage za frazu .
Možete da promenite frazu ili filtere i sačuvate trenutno stanje
Aktivni filteri
Sve što arhitekte treba da znaju o procedurama, ugovorima i zakonima prilikom ugovaranja i izvođenja poslova. Svetska pravno normativna iskustva i praksa sublimirani su u ovoj knjizi renomiranog izdavača Elsevier-a. Provides a framework for understanding of the legal, contractual and procedural implication of architectural practice. The book acts as a useful aide-memoire for students and practitioners based on the premise that smooth legal administration will provide the conditions under which client relations can be constructive and good design can be achieved.
IFMASS - THE APLICATION OF FRACTURE MECHANICS TO LIFE ESTIMATION OF POWER PLANT COMPONENTS, EDITOR: S. SEDMAK - Proceedings of the 5th internationa Fracture mechanics Summer School Redak, odlično očuvan (kao nov) zbornik radova vrhunskih svetskih autora koji je priredio čuveni profesor Stanoje Sedmak. Tvrdi povez, 415 strana
Lepo očuvano kao na slikama Autor - osoba Samerson, Džon Naslov Klasični jezik arhitekture : 139 ilustracija / Džon Samerson ; prevela Vladislava Janičić ; stručna redakcija Aleksandar Kadijević Jedinstveni naslov ǂThe ǂClassical Language of Architecture. scc Vrsta građe knjiga Jezik srpski Godina 2004 Izdavanje i proizvodnja Beograd : Građevinska knjiga, 2004 (Novi Sad : ABM Grafika) Fizički opis 144 str. : ilustr. ; 22 cm Drugi autori - osoba Janičić, Vladislava Kadijević, Aleksandar (karton) Napomene Prevod dela: The Classical Language of Architecture / John Summerson Tiraž 1.000 Rečnik manje poznatih reči: str. 122-134 Izbor dela o klasičnoj arhitekturi: str. 135-139 Registar. Predmetne odrednice Arhitektura -- Klasicizam Arhitektura -- Istorija -- 16-20v U knjizi je sadržan serijal od šest predavanja koja su emitovana na BBC-ju 1963.godine. Za razliku od prvog izdanja knjige, profesor Somerson je ovo, drugo izdanje, proširio razmatranjima o modernom pokretu, budući da su se mišljenja o tom pokretu, o njegovoj prirodi, načelima, kao i o celom razvojnom procesu moderne arhitekture, vremenom menjala. U odnosu na izvorno izdanje knjiga je proširena sa šezdesetak novih, funkcionalnih ilustracija. U stručnom osvrtu prof. dr Aleksandra Kadijevića kaže se :”Jezgrovito i pregledno komponovana, studija čitaoca instruktivno uvodi u pojmovnu i stilsku problematiku klasičnog arhitektonskog jezika. Uporednom analizom primera iz različitih epoha i podsticajnim kritičkim zapažanjima, autor osvetljava svevremensku paradigmatsku ulogu klasičnih arhitektonskih radova, proporcija i teorija.” Tags: maldini istorija arhitekture arhitektura kroz istoriju terminologija recnik slikovni
Autor: Slobodan Mića Rajović Izdavač: Autor - Beograd, 2011. Tvrd povez, 492 str. Knjiga prikazuje opus jednog od najvećeg arhitekte današnjice, profesora Slobodana Miće Rajovića d.i.a, dobitnika Borbine nagrade (za najbolje arhitektonsko ostvarenje u 1985. godini) i dobitnika Nagrade grada Beograda za arhitekturu i urbanizam 2010. godine za projekat stambenog poslovnog objekta B2 na terazijskoj terasi u Beogradu. U knjizi, koja je namenjena kako profesionalcima, tako i studentima, predstavljena su 33 konkursna rešenja koje je autor samostalno, a i u saradnji sa drugim eminentnim arhitektama, projektovao, kako u Srbiji, bivšoj Jugoslaviji, tako i širom sveta. Autor je za ova konkursna rešenja dobio više prvih nagrada, nekoliko drugih i veliki broj otkupa i pohvala. 121
Prvo izdanje Izdavač: Tehnička knjiga, Beograd Povez: broširan Broj strana: 168 + šema na rasklapanje u dodatku Ilustrovano. Veoma dobro očuvana. S A D R Ž A J: 1. Motocikli 2. Motor 3. Transmisija 4. Podmazivanje 5. Napajanje gorivom 6. Izduvni sistem 7. Ram, prednje i zadnje vešanje 8. Točkovi, gume i kočnice 9. Električni sistem 10. Opravke i održavanje motocikla 11. Tehnički i radionički podaci (K-123)
Grad kao prostorno-vremenski izraz društvenosti Izdavač: Svjetlost, Sarajevo Biblioteka Raskršća Povez: broširan Broj strana: 264 Ilustrovano. Pečatirana, spolja kao na slikama, unutra čista i veoma dobro očuvana. S A D R Ž A J: 1. Uvod: Zašto smo za sociološko-urbanističku sintezu 2. Skice za historijski portrait društva-graditelja 3. Grad kao „spatio-gram“ 4. Prostorno-vremenski omotač grada 5. „Sociogram“ ili zaključak razmatranja o gradu kao prostorno-vremenskom izrazu društvenosti 6. Bibliografija (K-109)
MERENJA, PREKIDAČKA KOLA I JOŠ MNOGO TOGA! Uz pomoć sasvim jednostavne pločice Pro Mini uz par komponenti moguće je danas realizovati sa malo novca projekte koji su pre 20 ili 30 godina bili nezamislivi ili je bilo potrebno malo bogatstvo. Od jednostavnih LED efekata do savršeno ispitanih punjača – o tome se radi u ovoj knjizi. Kao mikrokontroler služi, za sve opisane projekte, Atmega328 koji sa svojim 20 izvoda ulaza i izlaza pruža mogućnost bezbroj merenja, prekopčavanja i kontrole (upravljanja). Sa sedmosegmentnim displejem i parom otpornika može se napraviti voltmetar ili sa NTC-om termometar. Arduino platforma pri tome nudi savršeno okruženje za programiranje pločica. Pored sasvim konkretnih projekata knjiga prenosi neophodna znanja za realizaciju nekih ideja. Kako šta merite? Koji prekidački tranzistor odgovara različitim potrošačima. Kako najbolje iskoristiti IC ili kako izvesti preklapanje mrežnog napona? Detaljno su tematski obrađeni projekti sa LilyPad koji rade na baterije. Takođe su obrađeni motori od najjednostavnijih jednosmernih pa sve do koračnih. Senzori su veoma zanimljiva tema. Samo dva primera: sićušnom komponentom je zaista moguće meriti da je vazdušni pritisak na podu viši nego na visini stola. Jednostavni infracrveni prijemnik rashodovanog daljinskog upravljača dobija drugi život upravljajući automatikom u stanu. Kratak sadržaj Poglavlje 1 - Ploče Atmega Poglavlje 2 – USB adapter sa serijskim pristupom (interfejsom) Poglavlje 3 – Saveti za nabavku Poglavlje 4 – Optimalne konstrukcije Poglavlje 5 - Programiranje Poglavlje 6 – Ulazi i izlazi Poglavlje 7 – Kako se šta prekopčava? Poglavlje 8 - Regulatori svetla (dimeri) Poglavlje 9 – upravljanje motorima Poglavlje 10 – Senzori Poglavlje 11 - Ostale komponente Poglavlje 12 – Akumulatori i pribor Poglavlje 13 – Trik 17 ROBERT SONTHEIMER je jedan od prvih koji je pre 40 godina sa ZX81 i C64 našao put do naših domova. U to doba je ploter bio pretvoren u skener a danas on sa Arduino Pro Mini upravlja čitavom laserskom CNC mašinom. Uz to ide odušak sa filterom od toalet papira a u njegovoj radnoj sobi već godinama lebdi u vazduhu magnet naizgled bez težine – naravno upravljan sa jednim Pro Mini.
OVO NISU CRTEZI..... OVO NIJE ORIGINALNI CRTEZ OVO NISU CRTEZI..... OVO NIJE ORIGINALNI CRTEZ ovo su originalne FOTOGRAFIJE ovo su originalne FOTOGRAFIJE FOTOGRAFIJA -- FOTOGRAFIJA OVO JE FOTOGRAFIJA picasso pablo kubizam dim. 24 x 18 cm Пабло Руиз Пикасо (шп. Pablo Ruiz Picasso, Малага, 25. октобар 1881 — Мужин, 8. април 1973) је био свестрани шпански уметник, један од највећих сликара, вајара, цртача и графичара 20. века. Уз Жоржа Брака, један је од оснивача ликовног правца кубизам. Пабло Пикасо је био син Хосеа Руиза Бланка, професора цртања, и Марије Пикасо Лопез. Његово неуобичајено интересовање за цртеж је почео врло рано, негде у 11 години, када је постао ученик свог оца у Коруњи, где се породица преместила 1891. године. Од тог момента његов таленат и интересовање за експериментисање и развијање сопственог ликовног израза, помаже му да врло брзо превазиђе уметничке способности свога оца. У Коруњи, Пикасов отац је одлучио да подреди своје уметничке амбиције сину, доводећи му моделе и подржавајући га у остварењу његове прве изложбе када је имао само 13 година. Породица Руиз-Пикаso odlazi у Барселону 1895. године и Пабло се уписује у Љочу (кат. La Llotja), локалну уметничку академију, где је његово отац већ добио посао као професор цртања. Сви у породици су се сложили да Пабло може да постане академски сликар, а 1897. године, његова слава у Шпанији је ишла у прилог очекивањима, пошто је те године његова слика Наука и милосрђе за коју је његов отац био модел доктора, добила почасну награду у Мадриду на изложби Краљевске академије Сан Фернандо. Шпански главни град је био очигледно следећа станица за младог уметника, гдје би могао да стекне признање и испуни очекивања својих родитеља. Пабло Руиз одлази за Мадрид и уписује се у Краљевску академију Сан Фернандо, јесени 1897. године. Али убрзо оцењује наставу на Академији испод очекиваног нивоа и проводи време на цртање и сликање свакодневнице која га окружује: кафића, улица, бурдела, итд. У Праду открива шпанско сликарство и пише: „Музеј је предиван. Веласкез је прва класа; моју пажњу привлаче одлични портрети од Ел Грека, али Муриљо није уверљив у свакој од својих композиција“. Дела ових и других уметника су оставила јак утисак на Пикаса и такође постала путоказ у различитим моментима његове дуге каријере. Гоја је био уметник чија дела је Пикасо нарочито копирао у Праду 1898. године (портрет тореадора Пепеа Ила и цртеже за једну од графика из Гојине серије Каприци). У Барселони, где је похађао школу, као и у Мадриду, где је био свакодневни посетилац музеја Прадо, занимало га је све у вези са сликарством, а сањао је и о Паризу, где напокон стиже у октобру 1900. године. У историји сликарства мало је “државних удара” који се могу мерити с оним што га је Пабло Пикасо остварио 1907. године, када је својим запањеним пријатељима показао “Госпођице из Авињона`, слику на којој је свет представио као у разбијеном огледалу. Пикасо је био покретач и инспиратор сликарских смерова као што су кубизам и сугестивни експресионизам који представљају прави револуционарни преврат у модерној ликовној уметности. Женио се два пута и имао је много љубавница. Отац је четворо деце. Посљедње дете, Палому, добио је у својој 68. години. Паралелно са сликарством Пикасо се посвећивао и скулптури, пре свега у годинама око 1907. када је стварао под утицајем кубизма, затим око 1930. године и у другим раздобљима његовог стварања. Пикасо је направио преко 6000 слика, скулптура и цртежа. Његове слике данас вреде милионе. Умро је 1973. када му је отказало срце за време напада грипа.
OVO NISU CRTEZI..... OVO NIJE ORIGINALNI CRTEZ OVO NISU CRTEZI..... OVO NIJE ORIGINALNI CRTEZ ovo su originalne FOTOGRAFIJE ovo su originalne FOTOGRAFIJE FOTOGRAFIJA -- FOTOGRAFIJA OVO JE FOTOGRAFIJA picasso pablo kubizam FOTOGRAFIJA dim. 24 x 18 cm Пабло Руиз Пикасо (шп. Pablo Ruiz Picasso, Малага, 25. октобар 1881 — Мужин, 8. април 1973) је био свестрани шпански уметник, један од највећих сликара, вајара, цртача и графичара 20. века. Уз Жоржа Брака, један је од оснивача ликовног правца кубизам. Пабло Пикасо је био син Хосеа Руиза Бланка, професора цртања, и Марије Пикасо Лопез. Његово неуобичајено интересовање за цртеж је почео врло рано, негде у 11 години, када је постао ученик свог оца у Коруњи, где се породица преместила 1891. године. Од тог момента његов таленат и интересовање за експериментисање и развијање сопственог ликовног израза, помаже му да врло брзо превазиђе уметничке способности свога оца. У Коруњи, Пикасов отац је одлучио да подреди своје уметничке амбиције сину, доводећи му моделе и подржавајући га у остварењу његове прве изложбе када је имао само 13 година. Породица Руиз-Пикаso odlazi у Барселону 1895. године и Пабло се уписује у Љочу (кат. La Llotja), локалну уметничку академију, где је његово отац већ добио посао као професор цртања. Сви у породици су се сложили да Пабло може да постане академски сликар, а 1897. године, његова слава у Шпанији је ишла у прилог очекивањима, пошто је те године његова слика Наука и милосрђе за коју је његов отац био модел доктора, добила почасну награду у Мадриду на изложби Краљевске академије Сан Фернандо. Шпански главни град је био очигледно следећа станица за младог уметника, гдје би могао да стекне признање и испуни очекивања својих родитеља. Пабло Руиз одлази за Мадрид и уписује се у Краљевску академију Сан Фернандо, јесени 1897. године. Али убрзо оцењује наставу на Академији испод очекиваног нивоа и проводи време на цртање и сликање свакодневнице која га окружује: кафића, улица, бурдела, итд. У Праду открива шпанско сликарство и пише: „Музеј је предиван. Веласкез је прва класа; моју пажњу привлаче одлични портрети од Ел Грека, али Муриљо није уверљив у свакој од својих композиција“. Дела ових и других уметника су оставила јак утисак на Пикаса и такође постала путоказ у различитим моментима његове дуге каријере. Гоја је био уметник чија дела је Пикасо нарочито копирао у Праду 1898. године (портрет тореадора Пепеа Ила и цртеже за једну од графика из Гојине серије Каприци). У Барселони, где је похађао школу, као и у Мадриду, где је био свакодневни посетилац музеја Прадо, занимало га је све у вези са сликарством, а сањао је и о Паризу, где напокон стиже у октобру 1900. године. У историји сликарства мало је “државних удара” који се могу мерити с оним што га је Пабло Пикасо остварио 1907. године, када је својим запањеним пријатељима показао “Госпођице из Авињона`, слику на којој је свет представио као у разбијеном огледалу. Пикасо је био покретач и инспиратор сликарских смерова као што су кубизам и сугестивни експресионизам који представљају прави револуционарни преврат у модерној ликовној уметности. Женио се два пута и имао је много љубавница. Отац је четворо деце. Посљедње дете, Палому, добио је у својој 68. години. Паралелно са сликарством Пикасо се посвећивао и скулптури, пре свега у годинама око 1907. када је стварао под утицајем кубизма, затим око 1930. године и у другим раздобљима његовог стварања. Пикасо је направио преко 6000 слика, скулптура и цртежа. Његове слике данас вреде милионе. Умро је 1973. када му је отказало срце за време напада грипа.
DIM. 15 X 22 CM , KASIRANA NA KARTON autor - TOMISLAV JANJIC ZIVELO BRATSTVO I JEDINSTVO nov. 1988 milosevic supporters on boat `(long) lived brotherhood and unity` PHANTASTIC, SURREAL b/w photo by TOMISLAV JANJIC patriotic propaganda communism serbia The rally in Belgrade, at Ušće (the large field at confluence of Sava River into Danube) was held on November 19, 1988. According to the state press, it gathered about a million people, and according to others, several hundred thousands. It was conceived as a `mother of all rallies`, and a huge crowd of people come from all parts of Serbia by public and factory buses taken just for this opportunity. Milošević reaffirmed his and Serbia`s confinement to the principles of liberty and Serbian equity within Yugoslavia: We will win the battle for Kosovo regardless of the obstacles placed in front of us in the country and abroad. So, we will win regardless of the uniting of our enemies from abroad and those in the country. And that this nation will win the battle for freedom, is a fact well-known even to the Turkish and German conquerors. ----------------------------------------------------- Srbija nikad neće dati Kosovo - rekao je pre 26 godina na Ušću lider Saveza komunista Srbije Slobodan Milošević, pred, veruje se, milion ljudi i sebe ustoličio za lidera svih Srba u SFRJ. Prošlo je 26. godina od najvećeg političkog mitinga na Ušću, pod nazivom “Bratstvo i jedinstvo”, koji je organizovao Savez komunista Srbije na čelu sa Slobodanom Miloševićem. Prema raznim teorijama i izveštajima, priča se da se na ovom skupu sakupilo čak milion ljudi. Ipak, jedno je sigurno, na njemu je Milošević ustoličen za vođu svih Srba u SFRJ! Na Ušću, 19. novembra 1988. održan je “Miting bratstva i jedinstva”, koji je po mnogima predstavljao miting ustoličenja Miloševića, koji se obratio građanima pozivajući ih na odbranu “srpskih nacionalnih interesa”, potpaljujući “fitilj” koji će u naredom periodu dovesti zemlju u stanje haosa. Lider srpskih komunista nije propustio priliku da svima jasno stavi do znanja da Srbija nikad neće dati Kosovo. Bio je to uvod u njegov politički uspon, ali i početak kraja velike države. – Pobedićemo, bez obzira što se i danas kao i nekad protiv Srbije udružuju njeni neprijatelji, oni van zemlje sa onima u zemlji. Njima poručujemo da uopšte nismo plašljivi i da u svaku bitku ulazimo – rekao je tada Milošević. Mesto koje je postalo simbol Miloševićevog uspona danas je prostor na kojem se, umesto političkih mitinga, održavaju muzički koncerti. Umesto političara, na ovom prostoru ljudi se okupljaju da bi slušali svetske muzičke zvezde. izvor - telegraf