Pratite promene cene putem maila
- Da bi dobijali obaveštenja o promeni cene potrebno je da kliknete Prati oglas dugme koje se nalazi na dnu svakog oglasa i unesete Vašu mail adresu.
1-25 od 109 rezultata
Režim promene aktivan!
Upravo ste u režimu promene sačuvane pretrage za frazu .
Možete da promenite frazu ili filtere i sačuvate trenutno stanje
Aktivni filteri
Đorđe Đorđević Džoni: BLIZANCI, bakropis, 1983. Ispod otiska: Blizanci suva igla 11/12 Đorđe Đorđević - Džoni 1983. Uramljeno, pod staklom. Dimenzije rama: 22 x 17 cm Dimenzije otiska: 8 x 9 cm Težina: 330 g Ram je zagreban na par mesta, prebojeno je. Đorđe Đorđević, rođen je 1949. u Beogradu. Diplomirao je na Accademia di Belle Arti Brera u Milanu 1972. godine u klasi prof. Usellini-a i prof. Rossi-a. Njegovo obrazovanje i profesionalno iskustvo dopunjuju česta putovanja u Evropu i kontakti sa nekim umetnicima-kolegama (Hans Hartung, Emilio Vedova i mnogi drugi) Član je ULUS-a od 1981. godine, od kada ima status slobodnog umetnika. Izlagao je u značajnim galerijama u Srbiji i Beogradu, kao i u inostranstvu. Njegove slike su u vlasništvu privatnih kolekcionara u Srbiji, Hrvatskoj, Italiji, Francuskoj, Švajcarskoj, Japanu, kao i Narodnom muzeju u Beogradu, Muzeju primenjenih umetnost, Hotelu Hyatt Regency. Poslednjih deset godina živi u Beogradu, više fokusiran na eksperimente i istraživanja u okviru svoje umetničke poetike, manje na izložbe. Uprkos tome, otvoren je za saradnju i projekte sa galeristima, umetnicima, dizajnerima, i arhitektama koji se tiču realizacije izložbi, enterijera i postavki na otvorenom prostoru. “Đorđević evidentno da već niz godina, gotovo od samih njegovih slikarskih početaka eksperimentiše sa izgledom slike - a to znači i sa njegovim pikturalnim sadržajem i sa njenim predmetiim oblikom. Ali u toj specifičnoj, blagoj i nedestruktivnoj problematizaciji slikarskog postupka on nikada pnije prekoračio granicu koja deli njenu samu fizičku pojavnost od znatno promenjenog izgleda koji je nastao nakon samoubistva slikarstva u epohi enformela. Dakle, pošto nije bilo uništavanja predstave slike u ovom slučaju, odigralo se razlaganje pikturaliog prizora pre svega zbog primetne dvostukosti njenih slikarskih slojeva. Otuda prvi utisak koji se dobija kada se ove slike posmatraju pre svega zbog primene vizuelnih efekata. Jedan je nastaoiz mentaliih, intelektualnih resursa umetnika. Pojediostavljeno govoreći tu se radi o slikarskom geometrizmu. Drugi je proizašao iz emocionalnih, ekspresivnih slojeva stvaralačkog karaktera slikara. Ovo odstupanje od klasičnog pravila omogućeno je u Đorđevićevom slučaju jednom njegovom sasvim svesnom slikarskom akcijom koja je bazirana na primećenoj likovnoj kulturi tokom perioda studiranja i boravka u Italiji. Ona mu omogućava da bez obzira na rizičan postupak ukrštanja međusobno isključujućih principa geometrmzma i gestualnosti u istom slikovnom polju ipak pikturalni prizor održi u konzistentnom stanju u opravdanom kompozicionom poretku, u veštim balansima koji su ova naslikana uzburkana polja uravnotežila i dovela u potrebno vizuelno i logičko dejstvo. Jovan Despotović (118/8-kp/1237)
Günther Frank (Bec 1936 - ) austrijski slikar, glumac reziser. Pored Erst Fucha predstavljao austriju na `Art Expo` New York. Serigrafija iz ciklusa Riba 1988 godine, 18. primerak od ukupno 30. Prava cena se krece oko 200 eur.v Uramljen, pod staklom, dimenzija 86 x 67 cm.
tvrd povez dobro ocuvano 1 Power Generation Systems is the first to focus on protection of motors and generators from a power generation perspective. It also includes workbook constructions that allow students to perform protection-related calculations in Mathcad® and Excel®. This text provides both a general overview and in-depth discussion of each topic, making it easy to tailor the material to students` needs. It also covers topics not found in other texts on the subject, including detailed time decrement generator fault calculations and minimum excitation limit. The author clearly explains the potential for damage and damaging mechanisms related to each protection function and includes thorough derivations of complex system interactions. Such derivations underlie the various rule-of-thumb setting criteria, provide insight into why the rules-of-thumb work and when they are not appropriate, and are useful for post-incident analysis. The book`s flexible approach combines theoretical discussions with example settings that offer quick how-to information. Protective Relaying for Power Generation Systems integrates fundamental knowledge with practical tools to ensure students have a thorough understanding of protection schemes and issues that arise during or after abnormal operation.
Dragan Malesevic Tapi – Egzodus Dimenzije sa ramom 40cm X 36cm Dimenzije papira 36cm X 32cm Dimenzije otiska 26cm X 20cm Dragan Malesevic Tapi (1949-2002) Kao sedmogodišnjak precrtavao je stripove iz ondašnje `Politike`. Diplomirao je na Ekonomskom fakultetu u Beogradu. Do 1989. živeo je u inostranstvu: Milanu, Beču, Kembridžu, Ženevi, Minhenu, na Bahamima… Prvu izložbu slika imao je 1985. u Rovinju, gde je izlagao uz Miću Popovića i Olju Ivanjicki. Prvu sliku je prodao 1987. u galeriji Prijeko u Dubrovniku za 8.000 DM. Godine 1989. časopis Art News uvrstio ga je među sedam najboljih hiperrealista sveta.
arkadije stolipin - ruski emigrant u srbiji deda, Pyotr Arkadyevich Stolypin je bio predsednik ruske dume (1906-1911) dim. 23 x 17 cm Izvestan broj ruskih emigranata predano se bavio fotografijom kao hobijem u slobodnom vremenu. Jedan od najistaknutijih bio je Arkadije Stolipin o kome se medju starim fotografima-amaterima pricalo da je bliski rodjak poslednjeg predsednika ruske carske vlade. Stolipin je bio veoma agilan kao pokretac foto-sekcije Srpskog planinarskog drustva (1935) da bi pred rat (1939) bio medju inicijatorima osnivanja Kluba fotografa amatera `Beograd`. Prema secanju starijih, Stolipin je bio prava enciklopedija fotografskih znanja, i uz Ratka Stefanovica i dr Petra Kostica jedan od stubova amaterske fotografije u Beogradu tokom tridesetih godina. Izme|u dva svetska rata ruski fotografi unapredili su fotografsku struku unosenjem novih znanja, podizanjem ukusa i likovnosti. Uneli su mnoge novine, a neke i prvi pokrenuli, primenom fotografije u vazduhoplovstvu,medicini, sudstvu i kriminologiji. Imali su znatno mesto u stvaranju fotografske publicistike na srpskom jeziku, kao i u sirenju amaterske fotografije. Njihov doprinos dobija jos ozbiqnije razmere u svetlosti cinjenice da je fotografija profesionalnih ateljea u Srbiji vec od pocetka XX veka tonula u neprestanu stagnaciju. Dolaskom ruskih fotografa razvoj fotografija kod Srba bio je veoma podstaknut i ubrzan. Pyotr Arkadyevich Stolypin (14 April [O.S. 2 April] 1862 – September 18 [O.S. September 5] 1911) served as Prime Minister and the leader of the third Duma, from 1906 to 1911. His tenure was marked by efforts to counter revolutionary groups and by the implementation of noteworthy agrarian reforms. Stolypin`s reforms aimed to stem peasant unrest by creating a class of market-oriented smallholding landowners. He is considered one of the last major statesmen of Imperial Russia with clearly defined public policies and the determination to undertake major reforms. rusija, russia, russian photographer in serbia planinar planinarenje alpinizam Raško Dimitrijević, književnik, prevodilac i književni kritičar, profesor Beogradskog univerziteta rođen je 15. marta 1898. godine u Beogradu. Studirao je književnost u Parizu i Strazburu. `Bio je jedan od naših najboljih besednika i prevodilaca, čovek koji je bio simbol najlepšeg dela Beograda, izvrsni pijanista i ljubitelj Betovena, a pre svega posvećenik literature i profesor na Katedri za opštu književnost i teoriju književnosti Filološkog fakulteta u Beogradu.` `Svoj radni vek posvetio ne samo tumačenju književnosti, već, kako to često kažu njegovi nekadašnji đaci i studenti, `na izuzetan način umeo je da u nama razbudi tragalačku želju za lepotama i dubinama života``. `Ostaće zapamćen kao predavač retkog govorničkog dara. Najčešće je govorio o francuskim temama, ali i o nemačkim, ruskim i domaćim kompozitorima i piscima. Ovaj veliki epistolar napisao je oko 50 hiljada pisama. Preveo je sa francuskog i nemačkog preko 50 dela klasika i savremenih pisaca. Neprestano se iskazivao kao veliki humanista i erudita.` `Profesor Dimitrijević gajio je veliku ljubav prema Francuskoj, koja je bila njegova druga otadžbina. Počeo je da studira medicinu u Monpeljeu, ali ga je književnost privukla u Strazbur. Na našu Katedru za opštu književnost i teoriju književnosti došao je zaslugom profesora Vojislava Đurića, obnovitelja te katedre. Pored Dimitrijevića, bio je tu sjajan tim znalaca: Radoslav Josimović, Vladeta Košutić, Milan V. Dimić, Ivo Tartalja, Nikola Milošević. Raško je bio `glavni solista u tom orkestru`, i sačekivao je mlade, koji su željni kulture i znanja dolazili iz čitave zemlje. Mnogi od njih postali su dobri pisci; Danilo Kiš, Predrag Bajčetić, Muharem Pervić, Slobodan Rakitić, Milisav Savić, Nikola Koljević, Matija Bećković, rekao je profesor Nedeljković, podsetivši i na to da su Katedru za opštu književnost posetili i Rober Eskarpi, Rene Velek, Robert Jaus, Žan-Pol Sartr.`
ORIGINALNA PRES FOTOGRAFIJA IZ 70tih. NEMA POTPISA. dim. 30 x 23,5 cm Ernst Haas (March 2, 1921 – September 12, 1986) was a photojournalist and a pioneering color photographer. During his 40-year career, the Austrian-born artist bridged the gap between photojournalism and the use of photography as a medium for expression and creativity. In addition to his prolific coverage of events around the globe after World War II, Haas was an early innovator in color photography. His images were widely disseminated by magazines like Life and Vogue and, in 1962, were the subject of the first single-artist exhibition of color photography at New York’s Museum of Modern Art. He served as president of the cooperative Magnum Photos, and his book The Creation (1971) was one of the most successful photography books ever, selling 350,000 copies.
arkadije stolipin - ruski emigrant u srbiji deda, Pyotr Arkadyevich Stolypin je bio predsednik ruske dume (1906-1911) dim. 23 x 17 cm Izvestan broj ruskih emigranata predano se bavio fotografijom kao hobijem u slobodnom vremenu. Jedan od najistaknutijih bio je Arkadije Stolipin o kome se medju starim fotografima-amaterima pricalo da je bliski rodjak poslednjeg predsednika ruske carske vlade. Stolipin je bio veoma agilan kao pokretac foto-sekcije Srpskog planinarskog drustva (1935) da bi pred rat (1939) bio medju inicijatorima osnivanja Kluba fotografa amatera `Beograd`. Prema secanju starijih, Stolipin je bio prava enciklopedija fotografskih znanja, i uz Ratka Stefanovica i dr Petra Kostica jedan od stubova amaterske fotografije u Beogradu tokom tridesetih godina. Izme|u dva svetska rata ruski fotografi unapredili su fotografsku struku unosenjem novih znanja, podizanjem ukusa i likovnosti. Uneli su mnoge novine, a neke i prvi pokrenuli, primenom fotografije u vazduhoplovstvu,medicini, sudstvu i kriminologiji. Imali su znatno mesto u stvaranju fotografske publicistike na srpskom jeziku, kao i u sirenju amaterske fotografije. Njihov doprinos dobija jos ozbiqnije razmere u svetlosti cinjenice da je fotografija profesionalnih ateljea u Srbiji vec od pocetka XX veka tonula u neprestanu stagnaciju. Dolaskom ruskih fotografa razvoj fotografija kod Srba bio je veoma podstaknut i ubrzan. Pyotr Arkadyevich Stolypin (14 April [O.S. 2 April] 1862 – September 18 [O.S. September 5] 1911) served as Prime Minister and the leader of the third Duma, from 1906 to 1911. His tenure was marked by efforts to counter revolutionary groups and by the implementation of noteworthy agrarian reforms. Stolypin`s reforms aimed to stem peasant unrest by creating a class of market-oriented smallholding landowners. He is considered one of the last major statesmen of Imperial Russia with clearly defined public policies and the determination to undertake major reforms. rusija, russia, russian photographer in serbia
arkadije stolipin - ruski emigrant u srbiji deda, Pyotr Arkadyevich Stolypin je bio predsednik ruske dume (1906-1911) dim. 22 x 22 cm Izvestan broj ruskih emigranata predano se bavio fotografijom kao hobijem u slobodnom vremenu. Jedan od najistaknutijih bio je Arkadije Stolipin o kome se medju starim fotografima-amaterima pricalo da je bliski rodjak poslednjeg predsednika ruske carske vlade. Stolipin je bio veoma agilan kao pokretac foto-sekcije Srpskog planinarskog drustva (1935) da bi pred rat (1939) bio medju inicijatorima osnivanja Kluba fotografa amatera `Beograd`. Prema secanju starijih, Stolipin je bio prava enciklopedija fotografskih znanja, i uz Ratka Stefanovica i dr Petra Kostica jedan od stubova amaterske fotografije u Beogradu tokom tridesetih godina. Izme|u dva svetska rata ruski fotografi unapredili su fotografsku struku unosenjem novih znanja, podizanjem ukusa i likovnosti. Uneli su mnoge novine, a neke i prvi pokrenuli, primenom fotografije u vazduhoplovstvu,medicini, sudstvu i kriminologiji. Imali su znatno mesto u stvaranju fotografske publicistike na srpskom jeziku, kao i u sirenju amaterske fotografije. Njihov doprinos dobija jos ozbiqnije razmere u svetlosti cinjenice da je fotografija profesionalnih ateljea u Srbiji vec od pocetka XX veka tonula u neprestanu stagnaciju. Dolaskom ruskih fotografa razvoj fotografija kod Srba bio je veoma podstaknut i ubrzan. Pyotr Arkadyevich Stolypin (14 April [O.S. 2 April] 1862 – September 18 [O.S. September 5] 1911) served as Prime Minister and the leader of the third Duma, from 1906 to 1911. His tenure was marked by efforts to counter revolutionary groups and by the implementation of noteworthy agrarian reforms. Stolypin`s reforms aimed to stem peasant unrest by creating a class of market-oriented smallholding landowners. He is considered one of the last major statesmen of Imperial Russia with clearly defined public policies and the determination to undertake major reforms. rusija, russia, russian photographer in serbia
6. IZDANJE NAJPOZNATIJE KNJIGE IZ ARHITEKTURE I DIZAJNA! Što je za istoriju umetnosti Jansonova knjiga to je u oblasti dizajna interijera upravo ova knjiga. Nije slučajno da se upravo ona i naziva „biblijom dizajna interijera`. Interijeri Arhitektura Dizajn na više od 700 stranica daje detaljan hronološki pregled razvoja, glavnih karakteristika dizajna i uređenja enterijera od praistorije, preko drevnih civilizacija Egipta i antičke Grčke, pa sve do današnjih dana i moderne umetnosti. Posebna pažnja je posvećena povezivanju političkih, ekonomskih i socijalnih komponenti koje su uticale na razvoj dizajna i arhitekture kroz istoriju. Kroz knjigu se opisuje dominantni uticaj dizajna i vrlo uska povezanost untrašnjeg uređenja i arhitekture. Predgovore hrvatskom izdanju knjige napisali su prof. dr. sc. Feđa Vukić, prof. dr. sc. Nenad Fabijanić i Maroje Mrduljaš, d.i.a. ʺSvaka knjiga širi horizont bez otvaranja prozora! Ova govori o visokim dometima iz širokog vremenskog, stilskog i sadržajnog odabira antologijskih primera enterijera i dizajna. Ta se kolekcija nezaustavljivo menja, puni svakim trenom i na mnogim mestima, inspirisana potrebom za zdravim i ugodnim, dostojnim i civilizovanim životom. Još uvek, na žalost, ne za svakoga i svugde. Direktna i lako proverljiva poruka uključuje misao: I ovu ćete knjigu držati u ruci u nekom enterijeru. Osvrnite se!ʺ - Nenad Fabijanić, prof.dr.sc. Kratki sadržaj: I. STARI SVIJET Dizajn u pretpovijesti Egipat Stari istok II. KLASIČNI SVIJET Grčka Rim III: SREDNJI VIJEK Ranokršćanski i bizantski dizajn Romanika Gotika Islamski svijet IV. ISTOK Indija Kina Japan V. RENESANSA Italija: od renesanse do neoklasicizma Španjolska: od španjolsko-maurske umjetnosti do neoklasicizma Francuska: od renesanse do neoklasicizma Engleska: Od renesanse do neoklasicizma Afrika VI. NOVI SVIJET Pretkolumbovska Amerika Rana Amerika VII. MODERNI SVIJET Devetnaesto stoljeće Dvadeseto stoljeće A. SHERRILL WHITON je utemeljitelj i prvi predsednik New York School of Interior Design i utemeljitelj savremenog dizajna enterijera. STANLEY ABERCROMBIE je glavni urednik časopisa Interiors and Interior Design. Objavio je više od 10 knjiga i predavao je na Harvard Graduate School of Design direktor Society of Architectural Historians na kojoj su studirali i neki poznati svetski arhitekti kao Frank Gehry, I.M. Pei, Henry N. Cobbi, Farshid Moussavi i mnogi drugi.