Pratite promene cene putem maila
- Da bi dobijali obaveštenja o promeni cene potrebno je da kliknete Prati oglas dugme koje se nalazi na dnu svakog oglasa i unesete Vašu mail adresu.
1-25 od 1016 rezultata
Režim promene aktivan!
Upravo ste u režimu promene sačuvane pretrage za frazu .
Možete da promenite frazu ili filtere i sačuvate trenutno stanje
URAMLJEN CRTEŽ TINTIN-A SA SREBRNIM NOVČIĆEM U RUKAMA NA KOMPOZICIJI JE JUNAK CRTANOG FILMA IZMEĐU MASKOTA FENCUSKOG PETLA I BELGISKOG LAVA CRTEŽ JE NA RAĐEN NA PAUS PAIRU KOJI JE NAN NEKOLIKO MESTA OSENČEN I ZACEPLJEN KAKO BI IZGLEDAO PATINASTO I STARIJE NEGO LI JESTE. CRTEŽ JE POTPISAN I NUMERISAN DENTES 03/100 TREBALO BI GA PRERAMITI U NEKI BOLJI RAM I IZGLEDAĆE FANTASTIČNO NA ZIDU. DIMENZIJE SA RAMOM 30 X 18 CM
Đorđe Đorđević Džoni: BLIZANCI, bakropis, 1983. Ispod otiska: Blizanci suva igla 11/12 Đorđe Đorđević - Džoni 1983. Uramljeno, pod staklom. Dimenzije rama: 22 x 17 cm Dimenzije otiska: 8 x 9 cm Težina: 330 g Ram je zagreban na par mesta, prebojeno je. Đorđe Đorđević, rođen je 1949. u Beogradu. Diplomirao je na Accademia di Belle Arti Brera u Milanu 1972. godine u klasi prof. Usellini-a i prof. Rossi-a. Njegovo obrazovanje i profesionalno iskustvo dopunjuju česta putovanja u Evropu i kontakti sa nekim umetnicima-kolegama (Hans Hartung, Emilio Vedova i mnogi drugi) Član je ULUS-a od 1981. godine, od kada ima status slobodnog umetnika. Izlagao je u značajnim galerijama u Srbiji i Beogradu, kao i u inostranstvu. Njegove slike su u vlasništvu privatnih kolekcionara u Srbiji, Hrvatskoj, Italiji, Francuskoj, Švajcarskoj, Japanu, kao i Narodnom muzeju u Beogradu, Muzeju primenjenih umetnost, Hotelu Hyatt Regency. Poslednjih deset godina živi u Beogradu, više fokusiran na eksperimente i istraživanja u okviru svoje umetničke poetike, manje na izložbe. Uprkos tome, otvoren je za saradnju i projekte sa galeristima, umetnicima, dizajnerima, i arhitektama koji se tiču realizacije izložbi, enterijera i postavki na otvorenom prostoru. “Đorđević evidentno da već niz godina, gotovo od samih njegovih slikarskih početaka eksperimentiše sa izgledom slike - a to znači i sa njegovim pikturalnim sadržajem i sa njenim predmetiim oblikom. Ali u toj specifičnoj, blagoj i nedestruktivnoj problematizaciji slikarskog postupka on nikada pnije prekoračio granicu koja deli njenu samu fizičku pojavnost od znatno promenjenog izgleda koji je nastao nakon samoubistva slikarstva u epohi enformela. Dakle, pošto nije bilo uništavanja predstave slike u ovom slučaju, odigralo se razlaganje pikturaliog prizora pre svega zbog primetne dvostukosti njenih slikarskih slojeva. Otuda prvi utisak koji se dobija kada se ove slike posmatraju pre svega zbog primene vizuelnih efekata. Jedan je nastaoiz mentaliih, intelektualnih resursa umetnika. Pojediostavljeno govoreći tu se radi o slikarskom geometrizmu. Drugi je proizašao iz emocionalnih, ekspresivnih slojeva stvaralačkog karaktera slikara. Ovo odstupanje od klasičnog pravila omogućeno je u Đorđevićevom slučaju jednom njegovom sasvim svesnom slikarskom akcijom koja je bazirana na primećenoj likovnoj kulturi tokom perioda studiranja i boravka u Italiji. Ona mu omogućava da bez obzira na rizičan postupak ukrštanja međusobno isključujućih principa geometrmzma i gestualnosti u istom slikovnom polju ipak pikturalni prizor održi u konzistentnom stanju u opravdanom kompozicionom poretku, u veštim balansima koji su ova naslikana uzburkana polja uravnotežila i dovela u potrebno vizuelno i logičko dejstvo. Jovan Despotović (118/8-kp/1237)
Sibila Petenji: BAKROPIS, 1996. Ispod otiska, olovkom: E.A. (autorski otisak) Bakropis akvatinta Sibila Petenji `96. Uramljeno, pod staklom. Dimenzije rama: 17,5 x 21 cm Dimenzije otiska: 6,5 x 8 cm Težina: 300 g Mr SIBILA PETENJI-ARBUTINA rođena je 1976. godine u Novom Sadu. 1999. godine diplomirala je na Akademiji umetosti u Novom Sadu, na odseku za likovnu umetnost, odsek grafika, kod prof. Milana Stanojeva. 2004. godine magistrirala je na istom odseku, kod mentora Milana Stanojeva. Član je ULUV-a od 2000. godine i Umetničkog društva “Likovni krug” u Novom Sadu. Od 2000. do 2005. godine radila je Akademiji umetnosti u Novom Sadu, kao asistent za predmete Crtanje sa tehnikom i Anatomski crtež. Od 2005. godine je rukovodilac studijskih programa Primenjenja fotografija – osnovne i postdiplomske studije za ilustraciju. Predavač je na predmetima Umetnički elementi, Primenjena fotografija, Studijska i dokumentarna fotografija, na osnovnim studijama, i predmetima Foto ilustracija i Ilustracija crtanog film na specijalističkim studijama. Imala je 20 samostalnih i više kolektivnih izložbi u Srbiji i inostranstvu i učestvovala na 22 međunarodne konferencije sa svojim multidisciplinarnim istraživanjima. Dobitnica je 3 nagrade iz oblasti crteža, grafike i fotografije, a njeni radovi objavljeni su u nekoliko monografija. Piše likovne kritike za samostalne i grupne izložbe. Mentor je na preko 20 studentskih izložbi i koordinator studentskih kreativnih projekata. Bavi se crtanjem, slikarstvom, grafikom, fotografijom, video i multimedijalnom umetnošću. (119/10-kp/1239)
Boško Karanović ili njegov sin Branimir, slicni su im potpisi Da nema roba - da bude toplo od zivota - da nema tame - za nove dane da svima svane, 1992 signirana grafika od strane autora sa posvetom Grafickog kolektiva, numerisana 8/80, duboka stampa, ekstremno retko, dobili samo znacajni ljudi dimenzije lista 16,8 x 23,2 cm tematika iz NOB-a Stihovi Slavko Vukosavljević KADINJAČA (Odlomak) A na Kadinjači breze su vitke k`o borci ranjene legle uz breg. Tišina, tišina, zatišje bitke, na suve usne kaplje sneg. Jedan od utemeljivača moderne srpske grafike i jedan od osnivača Grafičkog kolektiva. Rođen u Bosanskoj Krupi 1924, Karanović se 1943. upisao na Likovnu akadmeiju u Beogradu, ali prekida studije i odlazi u partizane. Posle povratka iz rata, diplomirao je i završio specijalizaciju grafike kod Mihajla Petrova.