Pratite promene cene putem maila
- Da bi dobijali obaveštenja o promeni cene potrebno je da kliknete Prati oglas dugme koje se nalazi na dnu svakog oglasa i unesete Vašu mail adresu.
151-175 od 183 rezultata
Režim promene aktivan!
Upravo ste u režimu promene sačuvane pretrage za frazu .
Možete da promenite frazu ili filtere i sačuvate trenutno stanje
OFSET 47X60 LIMITIRAN TIRAZ OD 99, RADJEN ZA PROMOCIJU SLIKE U PRIVATNOJ KOLEKCIJI DELTE 8/99 POTPIS DOLE DESNO Nešto o autoru: Mihajlo Đoković TIKALO rođen je 1. januara 1941. godine u Čačku. Osnovnu i srednju školu završio je u rodnom gradu. Kuriozitet je to što Tikala, kao mladića crtanje nije interesovalo u tolikoj meri, njegov prvi crtež pojavio se tek u sedmom razredu gimnazije u svesci iz matematike. Već na njegovim najstarijim sačuvanim crtežima ogleda se Tikalov nemirni temperamnt, mašta i ironija. Nakon srednje škole završio je Akademiju likovnih umetnosti u Beogradu gde i danas živi i radi. Član je ULUS-a.Za sebe kaže da je izraziti nostalgičar i samotnjak, ali i nepatvoreni hedonista i optimista. Na širem, evropskom planu slikarstvo Mihaila Đokovića Tikala može se podvesti pod novi nadrealizam. On spada u onu formaciju umetnika koji su, u okviru klasične slike, od prirode pozajmljivali samo pojedine detalje, da bi sebi, a i posmatraču, obezbedili sigurniju tačku oslonca. Međutim, pravi prostor njegovog interesovanja i kreativnog pražnjenja biće slobodno putovanje mašte neispitanim prostranstvima podsvesti, dakle, ezoterija.
Dijana Stojanović, erotski crtež iz serijala `Magija ljubavi` Originalna serigrafija umetnice Dijane Stojanović iz 1990 godine, ručno potpisana i numerisana: 1/8 (prvi od osam odštampanih primeraka) Godina: 1990 Umetnik: Dijana Stojanovic, Beograd Medium: Litografija / serigrafija sa doradom (senčenje, intervencije cevenom bojom na detaljima) Napomena: ručno potpisana i numerisana, 1/8 Dimenzije printa: 35 x 25 cm (14`` x 10``)
+++ PUSTE ŽELJE * PLAKAT ++ ima potpis * možete pogledati i preostale postere iz kolekcije * Dragan Ilić Di Vogo Dragan Ilić Di Vogo (Beograd, 1962) srpski je slikar hiperrealizma, magičnog realizma, fantastike i nadrealizma. Predstavnik je magičnog realizma, fantastike i nadrealizma koji je zastupljen u antologiji magičnog realizma koja se pojavila pod nazivom „Dreamscape” i koja ima precizan podnaslov „The best of imaginary realism”. # dreamscape # realizam # nadrealizam # Dragan Ilić Di Vogo DIMENZIJE širina približno 48 cm dužina približno 67 cm Debeli masni papir. Očuvanost je odlična, uz manje nedostatke usled stajanja više od 20 godina. Na fotografiji poster je fiksiran plastičnim držačima sa dve strane, inače je urolan. U pitanju je lična kolekcija, svi posteri su nekorišćeni i stajali su urolani kako će se i preuzeti. Videti detalje i eventualne mane na fotografijama , kao i ostale postere iz kolekcije. Zbog dimenzija postera i urolanosti svakako preporučujem lično preuzimanje, da ne bi u toku transporta došlo do neželjenog oštećenja rariteta. U svakom slučaju sve se može dogovoriti. 200,00 rsd kartonska hilzna. 400,00 rsd trošak slanja paketa, zbog dimenzija poster se mora slati kao paket.
OFSET 47X60 LIMITIRAN TIRAZ OD 99, RADJEN ZA PROMOCIJU SLIKE U PRIVATNOJ KOLEKCIJI DELTE 6/99 POTPIS DOLE DESNO Ljubomir Ljuba Popović (Tuzla, 14. oktobar 1934 — Beograd, 12. avgust2016) bio je srpski slikar koji je od 1963. radio u Francuskoj. Biografija[uredi] Osnovnu školu i gimnaziju je završio u Valjevu. Završio je Akademiju likovnih umetnosti u Beogradu. Od 1963. godine živeo je i radio u Parizu. Njegove nadrealističke vizije, postavljene uglavnom u renesansniambijent ističu se izraženim naturalizmom. Godine 1991. je izabran za člana van radnog sastava SANU. Bio je jedan od članova grupe Mediala. Osnovao je Modernu galeriju u Valjevu 1985. godine.[1] Tokom oktobra i novembra 2015. održana je izložba njegovih slika u Galeriji RTS u Beogradu.[2] Sa suprugom Natašom, ćerkom Kirila i Vere Jančić, ima ćerke Adrijanu i Tijanu.[3] Poslednju sliku koju nije stigao da završi i da joj naziv radio je u Grčkoj tokom jula 2016. godine.[4] Preminuo je u Beogradu, 12. avgusta 2016.[5] Sahranjen je u Valjevu 16. avgusta 2016.[
ANTON LUKATELI (1916-1995) `Akt u iskoraku` iz 1990. Crtež olovkom na papiru, sign. A.L.24.4.90. Dimenzije crteža 14 x 20 cm, dimenzije rama 19,5 x 25,5 cm. Opremljan u srebrnu tanku lajsnu pod staklo sa crnim paspartuom. Ram sa blagim oštećenjem. Dogovor moguć, pitanja u inbox ili telefonom. Pogledajte i ostale moje oglase.
Pavel Pop: PETROVARADINSKA TVRĐAVA, bakropis, 1999. Dole levo: Bakropis Dole desno: Pop 1999 Dole u sredini: 2000 (vodeni žig) SREĆNI PRAZNICI (vodeni žig) Uramljeno, pod staklom. Lak na ramu zagreban na nekoliko mesta. Dimenzije rama: 23,5 x 25 cm Dimenzije otiska: 10,5 x 16 cm Težina: 390 g Akademski grafičar Pavel Pop je rođen 1. decembra 1948. godine u Staroj Pazovi. U okviru svog likovnog stvaralaštva razvija koncept, koji je stručna kritika nazvala imaginativni realizam. Diplomirao je grafiku na Visokoj školi likovnih umetnosti u Bratislavi 1975. godine. Član Udruženja likovnih umetnika Vojvodine (ULUV) je postao 1977. godine. Kao bratislavski student izuzetnih umetnika Albina Brunovskog i Vincenta Hložnika izgradio je likovnu poetiku, koja je dominantna u okviru savremenog grafičkog stvaralaštva u Slovačkoj. Pavel Pop svoje slobodne grafičke listove izrađene u dubokoj štampi (najčešće bakropisom) ispunjava virtuoznim crtačkim rukopisom starih majstora, kojim suvereno vlada i stvara nadvremenske, oniričke vizije smeštene u uzbudljivo, harmonično uzkovitlanom irealnom prostoru slike. Popovi grafički listovi imaju savremeni, ali ujedno i tradicionalistički – što znači – postmoderni akcenat, razpoznajemo na njima stilske karakteristike manirizma, elemente neonadrealizma, ali čini nam se, da se u suštini radi o romantizirajućoj koncepciji, u kojoj je ipak najbitnija mašta. Osim toga evidentno je autorovo poznavanje i drugih umetničko-istorijskih pravaca. Na primer na grafičkim listovima sa bujnim formotvornim linijama opažamo barokni patos a na nekim licima renesansni ton. Grafičko stvaralaštvo Pavla Popa se ne udaljava od figuralnog predstavljanja. Dominantni motiv njegovih slobodnih grafičkih listova je ženski akt, ili ženska figura, najčešće predstavljena fragmentarno. Prisustvo žene na Popovim grafikama možemo shvatiti u svetlu tradicionalne simbolike. Njegove savremene, ženske figure imaju izvestan mitski, iskonski tajanstveni izraz. Dakle žene – centralni motiv Popovog stvaralaštva – treba posmatrati u smislu večno ženskog, u smislu ženskog kosmičkog principa, prema kojem je usmerena naša čežnja za trancedentnim. Žena je simbol nagonskih, iracionalnih sila i upravo zato, prema nekim misliocima, bliža je duši sveta i iskonskim silama kosmosa. Ženska lepota na Popovim grafikama izrasta na iskonskoj rodnosti žene, što znači, da i erotski sadržaj Popovih grafičkih listova treba shvatiti u tom iskonskom smislu. Dakle na grafičkim listovima Pavla Popa najčešće se iz virtuozno razigrane linije rađaju fragmenti, tačno definisanih, plastično modeliranih oblika žena, čija je lepota po ukusu davno prošlih vremena. Ova činjenica potvrđuje konstataciju, da se Pavel Pop u svom stvaralaštvu često vraća u prošlost, preuzimajući u duhu postmodernih tendencija citate iz istorije umetnosti na nivou sadržaja ili izraza, tako da ih preuzima i inovaciono prilagođava svojim grafičkim kompozicijama. Pavel Pop unosi inovacije i u kompoziciju svojih grafičkih listova. Likovnu naraciju istog sadržaja i likovno-grafičkog karaktera objašnjava separatno u kvadratima ili pravougaonicima, koji su u uzajamnim odnosima. Ovde se u stvari radi o umnožavanju mogućnosti, simultanog predstavljanja više vremensko-prostornih nivoa radnje. Korišćenje osnovnih geometrijskih oblika, kao što su krug – znak večnosti i neba, trougao – znak predstavljajući sferu duha i kvadrat – znak zemlje i prirode, treba shvatiti kao dopunsku komponentu skrivenih značenja i alegorijsko-asocijativnih odnosa predstavljenog. Popove izuzetne crtačke sposobnosti mu omogućuju bogato predstavljanje njegovog unutrašnjeg sveta. Estetizovani nemir njegovih grafičkih listova po pravilu proizvede harmoničnu lepotu i tajanstvenu harmoniju figuralnog sa nefiguralnim i realnog sa irealnim. Valentin Valenćik (118/28-kp/1209)
Akcija `Total` - Nacrt dekreta o demokratizaciji umjetnosti (s obrazlozenjem) Letak koji je deljen tokom performansa, format malo manji od a4, kopirano. EKSTREMNO RETKO! Akcija Total Akcija, Zagreb 16.6.1970. Akcija Total izvedena je na ulicama i plakatnim prostorima Zagreba. Organizatori i autori akcije su povjesničar umjetnosti Želimir Koščević, voditelj Galerije Studentskog centra, i umjetnici Boris Bućan i Davor Tomičić. Tijekom akcije postavljeni su plakati na oglasne prostore i dijeljeni letci s tekstom Nacrt dekreta o demokratizaciji umjetnosti (s obrazloženjem). Na plakatu je bio otisnut vizualno atraktivan geometrijski motiv bez ikakvih, za plakat uobičajenih, tekstualnih informacija. Tekst na letku koji je dijeljen prolaznicima namjerno je ironično intoniran i asocira na političke dekrete i proklamacije povijesnih umjetničkih avangardi. Glavne točke dekreta donose odluke o ukidanju svih umjetničkih disciplina, zabrani svake djelatnosti na području povijesti umjetnosti i obustavljanju svih izložbenih aktivnosti u galerijama, muzejima i drugim prostorima. Slijedi opširno obrazloženje svake od navedenih točaka, dok se na kraju teksta snažno kritizira postojeće stanje i potiče borba za progres i idejnu snagu umjetnosti, i to riječima koje prizivaju žestinu karakterističnu za manifeste umjetničkih avangardi s početka 20.stoljeća (futurizam, konstruktivizam, dada, itd.) ili, u lokalnim okvirima, Krležina provokativnog teksta Hrvatska književna laž (1919.). Akcija Total je važna posebno stoga što je izvedena kao kritika institucionalnog sistema jugoslavenske kulture unutar tog istog sistema i kao pokušaj zalaganja za novi demokratski pristup suvremenoj umjetnosti. Istovremeno ukazuje na reakcionarni totalitet lokalnog svijeta umjetnosti. Izvedena u okviru programa Galerije Studentskog centra, akcija se uklapa u raznorodne kulturne aktivnosti studentskih centara u Jugoslaviji i direktno je povezana s pacifikacijom studentskih pobuna s kraja šezdesetih godina. Darko Šimičić tags: avangarda, konceptuala, konceptualna umetnost, performans, casopis bit, rok, zagreb marina abramovic, nesa paripovic, era milivojevic, rasa todosijevic, tom gotovac, gorgona, skc, zenit, zenitizam, letak, dadaizam,