Pratite promene cene putem maila
- Da bi dobijali obaveštenja o promeni cene potrebno je da kliknete Prati oglas dugme koje se nalazi na dnu svakog oglasa i unesete Vašu mail adresu.
26-50 od 279096 rezultata
Režim promene aktivan!
Upravo ste u režimu promene sačuvane pretrage za frazu .
Možete da promenite frazu ili filtere i sačuvate trenutno stanje
Informacije o Proizvodu Veličina: 36 Brend: max&co Grad: Beograd Materijali: pamuk i poliester Tagovi: #elegantna #haljina max&co Stanje predmeta: novo bez etikete Boja: krem bež Savrseno ocuvana Max & co haljina, bez ikakvih tragova nosenja. Prelepa, elegantna, a u isto vreme i casual.
Informacije o Proizvodu Veličina: 36 Brend: h&m Grad: Beograd Materijali: nepoznato Tagovi: tregeri h&m haljina Stanje predmeta: novo bez etikete Boja: crna bela Naznačena je veličina 34, ali je pre za 36/S, možda i slabiji M. Rado ću poslati mere. Lično preuzimanje je moguće u Beogradu. Pre slanja neophodna je uplata na račun.
Kovačevića Devedeset godina od rođenja i pet godina od smrti, povodi su za izložbu i katalog o Bori Todoroviću. Suštinski, prilika je to za još jedno podsećanje na glumca, koji je, ne nasedajući maniru, izazivao naš osmeh. Rođen je u Beogradu 1929. u porodici prosvetnih radnika. Zahvaljujući starijoj sestri, već poznatoj glumici Miri Stupici, upisao je 1949, kao druga generacija Pozorišnu akademiju u klasi profesora Joze Laurenčića, od koga je usvojio sugestiju: “Na sceni ne pokazuj više nego što je prirodno“. Prvi angažman dobio je u Beogradskom dramskom pozorištu (1953. do 1957.). Uloge u tom pozorištu bile su „epizodne sitnice“. U Hrvatskom narodnom kazalištu u Zagrebu (1957. do 1961.) igrao je mnogo, u različitim ulogama, najčešće savremeni repertoar – sve što je potrebno mladom glumcu na početku. Od jeseni 1961. član je legendarne postave Ateljea 212 – pozorišta njegovog života, gde je 1961. odigrao ulogu Mortimera u predstavi Arsenik i stare čipke. Bio je to prvi uspeh i prekretnica u karijeri. Treći pozorišni početak napokon je označio kontinuiranu karijeru u nizu kultnih predstava Ateljea 212 i Zvezdara teatra. Doći će do pozicije dobrog karakternog glumca- prototip koji nije izmislio Bora – ali ga je doveo do vrhunca i neslućeno raskošne lepeze likova. Bora Todorović je prešao put od početničke nesigurnosi do prvaka fino iznijansirane karakterne komike. Najčešće mu je uspevalo igrati, a ne glumiti. Nije prokockao nijednu šansu u komediji. Sam je priznavao: „taj polusvet niko ne igra bolje od mene“. Umetnička saradnja između Bore Todorovića i „njegovih pisaca“, Aleksandra Popovića i Dušana Кovačevića, „zlatni je presek“ njegove karijere. Pozorište Atelje 212, mesto je njihovog prvog susreta, otkrivanja i trajnog umetničkog povezivanja. S razlogom je bio miljenik Aleksandra Popovića. Bili su na istoj talasnoj dužini, ista generacija i poznavali su život sa iste strane – opipljiv, stvaran, autentičan. Vezivao ih je talenat i međusobna privrženost. Sličnost u naravima, vaspitanju, socijalnoj pripadnosti, životnom dobu, smislu za humor. Igrao je Bora u gotovo svim Popovićevim komadima – u pozorištu i na televiziji. Već na početku karijere, u ključnim dramskim tekstovima Aleksandra Popovića: možda najtipičnijem delu, Кrmeći kas i najuspešnijem Razvojni put Bore Šnajdera. Кrmeći kas prvi je komad Aleksandra Popovića u kome je Bora igrao Todora II (Atelje 212, 1966.). Od te uloge postao je Acin glumac. Bio je to iskorak i igra za koju je dobio odlične kritike. U predstavi Razvojni put Bore Šnajdera igra Vitomira Кambaskovića „tipičnu barabu“ radničkog samoupravljanja, suptilnim karikiranjem našeg mentaliteta. I još jednom je pokazao da je zaista izvanredni tumač Popovićeve humorne kaskade (Atelje 212, 1967.). U Ateljeu 212 igrao je još, Odadžiju, u predstavi Кape dole (1968). Likovi iz ovog komada su i suviše asocirali na ondašnju političku elitu, te je predstava imala samo tri izvođenja. Tri uloge, tri trijumfa. Posle trinaest godina srešće se ponovo pisac i glumac, na sceni Zvezdara teatra u predstavama Mrešćenje šarana (1984) i Pazarni dan (1985). Bora Todorović je najbolje igrao Popovićeve junake, svedene na razmere čovečuljka skučenog uvida u sopstvenu situaciju i malog razumevanja sopstvene društvenosti. Od diplomske drame Dušana Кovačevića Maratonci trče počasni krug, u pozorištu Atelje 212, 1973. i uloge Lakija Topalaovića, za koju je Bora Todorović dobio Sterijinu nagradu, počinje saradnja koja će trajati do kraja Borinog života. Кrajem iste godine i u istom pozorištu, Bora je dobio ulogu „kukavnog pesnika“, Jelenčeta Vilotića u Radovanu III Dušana Кovačevića. Bio je to jedinstven uspeh za godinu dana – i za mladog pisca i za glumca. Postao je blizak sa Кovačevićem, bez obzira na razliku u godinama; „privatno ja ga osećam kao brata, iako smo generacijski različiti“. Dvostruko je važan dramski tekst Maratonci trče počasni krug, za glumčki identitet Bore Todorovića. Pored uloge pozorišnog Lakija Topalovića, u filmskoj verziji bio je popularni Đenka. Dve uloge, koje je mnogo voleo. „Aleksandar Popović i Dušan Кovačević su veoma srodni, a likovi koje oni opisuju i njihovi karakteri su veoma živi – to su karakteri današnjice. Duško je sjajan pisac našeg srpskog mentaliteta i normalno je da volim njegove komade. A Aleksandar je vrstan pisac i poznavalac ovog tla i svega što se dešava na ovom prostoru. Ti likovi su veoma komunikativni, publika ih prepoznaje i nekako mi je sve to leglo. U pitanju su dva velika pisca kojima je teško odoleti. Oni su dosta srodni i zauzimaju važno mesto u srpskoj literaturi“. Rekao je Bora Todorović sumirajući rad sa dvojicom pisaca. Borine uloge u delima Aleksandra Popovića i Dušana Кovačevića, čine veliki deo njegovog ukupnog glumačkog opusa: ostvario je 19 uloga kod Aleksandra Popovića (na radiju, televiziji, pozorištu), i 13 uloga kod Dušana Кovačevića (u pozorištu, filmu, televiziji). Nagrade su bile samo potvrda umetničkog prepoznavanja. Društveno marginalizovani antijunaci – autentični, živi, samo naši, sve ih je registrovalo opservatorko oko Bore Todorovića. Sačuvani i zapamćeni, pojaviće se u spontanoj, ležernoj, prirodnoj, šarmantnoj, samo na prvi pogled lakoj izvedbi. Pisci su našli pravog glumca da svojom „neuhvatljivom igrom“ udahne scenski život njihovim likovima. Iako je reč o dva pisca različite vrednosno-ideološke orjentacije, povezuju ih likovi nacionalnog mentaliteta, kao zajedničko krajnje odredište. Možda su politički sistemi svojom manjkavošću indukovali karaktere o kojima su pisali Aleksandar Popović i Dušan Кovačević, a čiji je Bora Todorović bio nepogrešivi tumač; i to međusobno vekovno varanje stvorilo je Todora II, Vitomira Кambaskovića, Odadžiju, Кum Svetu Milosavljevića, Gazda Bogoljuba, Lakija Topalovića, Jelenčeta Vilotića, Glumca Belog, Luku Labana, Đenku… odlično očuvana kao nova
Informacije o Proizvodu Veličina: 36 Brend: koton Grad: Beograd Materijali: tvid Tagovi: zelena tvid haljina Stanje predmeta: novo bez etikete Boja: zelena Boja haljine je jos lepša uživo, nekako na slikama je mnogo jaka. Za sve dodatne informacije pišite mi
Informacije o Proizvodu Veličina: 140-146 Brend: monsoon Grad: Jagodina Materijali: *** Tagovi: haljina monsoon Stanje predmeta: veoma dobro Boja: siva srebrna srebrna, kombinacija materijala, savrsena za uzrast 10-11 Zbog ukidanja aplikacije za logovanje preko facebooka, nisam u mogucnosti da pristupim svom profilu SARUSKA sa 128 pozitivnih i 0 negativnih utisaka. Isti predmeti ce se naci na ovom profilu, a utiske mozete videti na starom.
Informacije o Proizvodu Veličina: M Brend: tally weijl Grad: Beograd Materijali: // Tagovi: aztec print haljina leto ~Prelepa Tally Weijl letnja haljina sa Aztec printom i zanimljivim ledjima. ~Prati liniju tela. ~M veličine. ~Obučena par puta, kao nova ~ Za još informacija (dodatne slike, mere) pošaljite poruku
Informacije o Proizvodu Veličina: M Brend: kikiriki Grad: Mladenovac Materijali: puniji sa mrežicom Tagovi: kikiriki crna Stanje predmeta: dobro Boja: crna siva Kikiriki haljina, M veličina. Lepo stoji uz telo. Ima tragove korišćenja, ali minimalne. Prodajem odeću da bih skupila novac za rehabilitaciju svog sina koji je rodjen u 6.mesecu.
Comte Sforza PACHITCH et l`union des Yougoslaves Grof SFORCA PAŠIĆ i savez jugoslovena „Прича о Пашићу је прича о Србији у његово време; а историја те Србије садржи кључ за поприличан број грешака и глупости великих сила. […] Друга половина ове књиге посвећена је теми која је још увек актуелна политика: остварењу идеје о заједници свих Југословена, идеје која је раније била само књижевна и морална. Књига је настала по повратку са семестра проведеног на северноамеричким универзитетима где се аутор – бивши дипломата и министар спољних послова – сусрео са групама Југословена. odlično očuvana DEUTS.3
Max Imdahl: IZBOR TEKSTOVA, Muzej savremene umetnosti Beograd 1986, str. 104. Eseji o savremenoj umetnosti i teoriji. Max Imdahl (* 6. September 1925 in Aachen; † 11. Oktober 1988 in Bochum) war ein deutscher Kunsthistoriker, der sich besonders der veranschaulichenden Interpretation der Kunst der Moderne und der Reflexion der Methoden kunsthistorischer Forschung widmete. Očuvanost 4.
Uzbudljivi i bogat život do sada pređiveo vajar Momčilo Krković. Doduše, svaki ljudski život koji je stigao do prve ili druge starosti, uzbudljiv je i bogat, jer se nijedan ne ponavlja, nego kao što su linije dlana ili otisak prsta kod svakog čoveka drugačiji, tako su i naši životi jedinstven otisak na neshvatljivo prostranoj Božijoj mapi ljudskih sudbina. Da li je život umetnika ipak strastveniji i raskošniji od života čoveka koji se posvetio nekom drugom zanimanju? Možda, verovatno je, mi u takvu mogućnost verujemo, naročito kada nam je umetnik drag, kada volimo njega ili njegova dela, nekad oboje. Momčilo Krkovića nije teško zavoleti, i kao čoveka i kao umetnika - skulptora. Još kada nam se on iskreno i obilno predstavi, opet i kao čovek i kao umetnik, onda ne izgleda teško (bar u prvi mah) i pisati o Momčilu Krkoviću... odlično očuvana knjiga kao nova posveta na predlistu ZiM.20/16
Jedinstveni primerak postavke predstave ` Banović Strahinja ` u režiji Petra Teslića Narodno pozorište Zenica u Mostaru sezona 1963/64 I izdanje knjiga korišćena za postavku pozorišne predstave, pa je iz tog razloga dopisivano, podvlačeno smernica za sam tok predstave inače je bila u vlasništvu reditelja Petra Teslićan sa telegramom lično od B.M.Mihiza gde žali što ne može da prisustvuje predstavi i gde čestita premijeru ova knjiga je prava poslastica za kolekcionare uz knjigu na poklon i program sa premijere iz 1963.