Pratite promene cene putem maila
- Da bi dobijali obaveštenja o promeni cene potrebno je da kliknete Prati oglas dugme koje se nalazi na dnu svakog oglasa i unesete Vašu mail adresu.
1-25 od 962 rezultata
Režim promene aktivan!
Upravo ste u režimu promene sačuvane pretrage za frazu .
Možete da promenite frazu ili filtere i sačuvate trenutno stanje
Аутор: зборник (приредио Јован Србуљ) Издавач: Православна мисионарска школа при храму Светог Александра Невског, Београд; библиотека „ Образ светачки – едиција Светлост и савременост“ Година издања: 2021 Страна: 381 Повез: меки Писмо: ћирилица Формат: 20 цм У познатој књизи „ Болест као метафора“ , Сузан Зонтат је тврдила да се, некада неизлечива, туберкулоза могла поетизовати као болест несрећних, али узвишених душа чија тела сагоревају у грозници као пламен воштанице. Али, канцер се, каже она, не може поетизовати – то је подмукла, подла смрт која се постепено увлачи у човека. Ова књига показује и доказује да се канцер не може претворити у књижевност, али може постати исповедништво (ако човек, Божијом благодаћу, буде исцрпљен) или мучеништво, ако се у Христу пресели у вечни живот. У тешко време када се у нас сваке године разболи од тумора на хиљаде људи ово је књига која помаже да се схвати, прихвати и победи све оно што, кад је рак у питању, изгледа непојамно, неприхватљиво и непобедиво. Овде је читање – лечење.
PREOBRAŽENI HRAM. ŽIVOPIS HRAMA SV. PREOBRAŽENjA GOSPODNjEG U ZAGREBU, Zagreb, 2008. / ХРАМ ПРЕОБРАЖЕННЫЙ. РОСПИСЬ ХРАМА СВ. ПРЕОБРАЖЕНИЯ ГОСПОДНЙ В ЗАГРЕБЕ, Загреб, 2008. / TRANSFIGURED CHURCH. FRESQUES OF THE CHURCH OF ST. TRANSFIGURATION OF THE LORD IN ZAGREB, Zagreb, 2008. Mek povez Na prvoj strani posveta premazana belilom/korektorom. Osim toga nema drugih oštećenja. Monografija hrama u Zagrebu
Методологија православног богословља у пракси и учењу. Дуго je богословље било изједначено ca једном интелектуалном способношћу која je имала спекулативан ирационалан карактер и која je била супротстављена животу, пракси или аскези. Свети оци су вековима богословље сматрали нараздељивим од подвижништва и молитве, што на најбољи начин осликава Евагријева реченица: “Ако си богослов онда ћеш се искрено молити, и ако се искрено молиш онда си богослов. Православље или ортодоксија не може бити одвојено од ортопраксе (правилног практиковања) и обрнуто правилна пракса не може бити одвојена од православља. Само живећи правим животом богослов може имати исправну мисао и говор. Стога видимо да је богословље оног који га практикује неодвојиво од духовног живота у својој целокупности, разумевајући да је тај духовни живот неодвојив од живота у Цркви где хришћанин тражи благодат без кога његов нaпор не значи ништа.
Много је писано о светом Фотију Великом (820-891) и његовом супротстављању римском додавању израза Filioque никејско-цариградском Символу Вере. Интересовање за овог цариградског патријарха, и за његово учење о Светој Тројици, о Којој је писао толико много, тако умешно и енергично – нарочито у овој књизи – великим делом је усмерено на значај раскола у деветом веку, за који се дуго веровало да га је он и подстакао. Драматична борба св. Фотија против Рима засенила је његово богато стваралаштво... 280 стр.
Na marginama nekoliko stranica brisano korektorom! Ne smeta pri citanju! Stanje kao na slici. Ako niste sigurni da Vam odgovara, pitajte za dodatni opis knjige PRE kupovine, i bice Vam odgovoreno u najkracem roku. Naknadne reklamacije ne prihvatam. Robu šaljem nakon uplate. Troskove slanja snosi kupac. A 314
Knjiga je dobro očuvana,malo okrzana u donjem levom uglu(kao na slici). ,,Mанастир Светог Николаја - Павловац налази се у космајском селу Кораћици. Добио је име по селу Павловци у чијем атару се налазио до 1690. године када су и село и Манастир уништени од стране Турске војске. Налази се на јужној падини Космаја у данашњем селу Кораћице. Припада шумадијској епархији. Представља непокретно културно добро као споменик културе од великог значаја. Подигнут је по наредби деспота Стефана Лазаревића, а манастир су изградили ученици Рада Боровића (Рада неимара) који је био деспотов дворски архитекта. У манастиру је српски деспот Стефан Високи 21. новембра 1425. године издао `разрешницу` неколицини дубровачких трговаца, који су били његови цариници. Манастир је у рушевинама био око 280 година. Обновљен је у другој половини 16. века. За време Турака у другој половини 16. века у турским пописима убележен је манастир Павловац под Космајем, са четири монаха. У Павловцу је патријарх Арсеније Црнојевић служио једну од последњих литургија пред прелазак са народом у Угарску 1690. године. Међутим, братство манастира није могло напустити овај Божји дом па су их Турци све убили а манастир спалили и разорили. Њихове мошти налазе се у темељу цркве посебно обележени. У 19. веку код космајског села Кораћице налазила се стара црквина Павловац. Били су то остаци порушеног српског православног манастира Павловца. О обнови се размишљало 1935. Манастир је обновљен 1967. године. Грађен је од ломљеног камена и живог креча. Систематска археолошка истраживања извршена су 1973-1974. године. Манастирски комплекс састоји се од цркве, манастирског конака на јужној страни и вероватно летњиковца деспота Стефана Лазаревића, на северној страни од цркве. Манастир је посвећен Светом Николи, и то је храмовна слава. Сава Петровић је био монах манастира од 2007. до 2010. Зановљен је манастир 1990. године, а сада је у њему једини монах, настојатељ Гаврило. Град Београд је 1990. године даровао азбестни монтажни објекат, који је функционисао као привремени конак.
BIBLIJA ili SVETO PISMO Staroga i Novoga zavjeta Knjiga je odlično očuvana kao nova, nije čitana Preveo Stari zavjet Đura Daničić Novi Zavjet preveo Vuk Stefanović Karadžić Izdavač: Preporod, Beograd Broj strana: 807, 267. Dimenzije: 21 cm Pismo: ćirilica Povez: tvrd