Pratite promene cene putem maila
- Da bi dobijali obaveštenja o promeni cene potrebno je da kliknete Prati oglas dugme koje se nalazi na dnu svakog oglasa i unesete Vašu mail adresu.
1-25 od 1827 rezultata
Režim promene aktivan!
Upravo ste u režimu promene sačuvane pretrage za frazu .
Možete da promenite frazu ili filtere i sačuvate trenutno stanje
PREOBRAŽENI HRAM. ŽIVOPIS HRAMA SV. PREOBRAŽENjA GOSPODNjEG U ZAGREBU, Zagreb, 2008. / ХРАМ ПРЕОБРАЖЕННЫЙ. РОСПИСЬ ХРАМА СВ. ПРЕОБРАЖЕНИЯ ГОСПОДНЙ В ЗАГРЕБЕ, Загреб, 2008. / TRANSFIGURED CHURCH. FRESQUES OF THE CHURCH OF ST. TRANSFIGURATION OF THE LORD IN ZAGREB, Zagreb, 2008. Mek povez Na prvoj strani posveta premazana belilom/korektorom. Osim toga nema drugih oštećenja. Monografija hrama u Zagrebu
Knjiga je dobro očuvana.Ima posvetu. ,,Antologija pravoslavnih viđenja Cilj ove antologije jeste da podstakne i uvede čitaoca u dublje sagledavanje Crkve Hristove. Kao i prilikom prvog izdanja, ja se i sada uzdržavam od predstavljanja nekog svog viđenja – svoje viđenje, koje želim stalno da upotpunjujem, ocrtao sam viđenjima drugih autora unoseći ih i razmeštajući ih u knjizi. Učeći se iskustveno i teorijski od same Crkve Hristove – a pod njom podrazumevam Pravoslavnu Crkvu od Istoka – možemo istinski da upoznamo Boga i samu Crkvu kao delo Njegovo. Ne može se Hristova Crkva upoznati kroz davno otuđene, i već sasušene i izbledele odlomke Hrišćanstva, kakvih je danas mnogo u svetu. Ova antologija nudi viziju koja zaista pripada Crkvi i koja će, kao takva, nadam se, moći dublje da uvede i čitaoca u onu atmosferu radosti sa kojom je i počelo Hrišćanstvo, a to je iskustvo novog života u Hristu, života kome neće biti kraja.`` Format 17x24 cm • 737 str.
Crkvena istorija Niša 1878 - 1914 2021. god. 261 str. Odlično očuvana knjiga. Sadržaj je na dodatnim slikama. Ako Vas nešto zanima, blagoizvolite poslati poruku. Ovo je jedini primerak na sajtu na dan postavljanja! POGLEDAJTE I OSTALE predmete KOJE PRODAJEM POPUST NA VIŠE KUPLJENIH PREDMETA, PITAJTE! KLIKNITE NA LINK http://www.kupindo.com/Clan/zambezi/SpisakPredmeta ------------------------------ 14062022
Главни научни рад Епископа Никодима (Милаша) је био канонског темата. Важио је за једног од најбољих канониста свога времена. На науци је почео да ради 1872. Многи његови чланци и расправе разасути су по бројним стручним и научним часописима. Још за време школовања у задарској гимназији Милаш се суочио са буђењем на- родне словенске свести у Далмацији: Јер су се у далматинском сабору организовале две странке: италијанска и словенска. Због свог словенског опредељења Милаш је и сам, у три наврата, био кажњаван. Од 1885. залагао се (и после аудијенције, 1896, код цара, у Бечу, и успео) да се у гимназији у Задру настава из- води на српско-хрватском језику. Већ тада је јасно разлучио да је ита- лијански утицај веома велики код далматин- ских Хрвата који су порицали Србима у Далмацији њихову националну индивидуал- ност, што га је и навело да 1876. и 1877. године напише неколико политичких чланака. Све је то допринело да се Милаш нађе у жижи ондаш- њег политичког прагматизма, што му је донело много непријатности. Овде Милаш долази у жижу наших инте- ресовања као историчар. Дајући неколико ње- гових књига читаоцима желимо наградимо његов труд и отргнемо од заборава део исто- рије нашег народа.
Методологија православног богословља у пракси и учењу. Дуго je богословље било изједначено ca једном интелектуалном способношћу која je имала спекулативан ирационалан карактер и која je била супротстављена животу, пракси или аскези. Свети оци су вековима богословље сматрали нараздељивим од подвижништва и молитве, што на најбољи начин осликава Евагријева реченица: “Ако си богослов онда ћеш се искрено молити, и ако се искрено молиш онда си богослов. Православље или ортодоксија не може бити одвојено од ортопраксе (правилног практиковања) и обрнуто правилна пракса не може бити одвојена од православља. Само живећи правим животом богослов може имати исправну мисао и говор. Стога видимо да је богословље оног који га практикује неодвојиво од духовног живота у својој целокупности, разумевајући да је тај духовни живот неодвојив од живота у Цркви где хришћанин тражи благодат без кога његов нaпор не значи ништа.