Filteri
close
Tip rezultata
Svi rezultati uključeni
keyboard_arrow_down
Opseg cena (RSD)
1 500,00 - 1 999,00
keyboard_arrow_down
Od
RSD
Do
RSD
Sortiraj po
keyboard_arrow_down
Objavljeno u proteklih
keyboard_arrow_down
Sajtovi uključeni u pretragu
Svi sajtovi uključeni
keyboard_arrow_down

Pratite promene cene putem maila

  • Da bi dobijali obaveštenja o promeni cene potrebno je da kliknete Prati oglas dugme koje se nalazi na dnu svakog oglasa i unesete Vašu mail adresu.
151-175 od 4086 rezultata

Broj oglasa

Prikaz

format_list_bulleted
view_stream
151-175 od 4086 rezultata

Prikaz

format_list_bulleted
view_stream

Režim promene aktivan!

Upravo ste u režimu promene sačuvane pretrage za frazu .
Možete da promenite frazu ili filtere i sačuvate trenutno stanje

Aktivni filteri

  • Tag

    Igrice
  • Tag

    Čizme
  • Cena

    1,500 din - 1,999 din

PC Batman Arkham Knight Proizvođač: WB Games Datum izlaska: 23.06.2015. IGRA ZAHTEVA STEAM AKTIVACIJU. Četvrta Batman igra ovoga puta stiže iz studija Rocksteady i biće finale Arkham serijala. Konačni obračun za sudbinu Gotam Sitija donosi poznati gameplay iz serijala i, po prvi put, mogućnost korišćenja Betmobila. Igrače očekuje vrhunsko next-gen iskustvo i jedna od najboljih igara 2015. godine. Iako deluje kao da je juče bilo, prva igra u Batman: Arkham serijalu je izašla pre sada već 6 godina. Video igre sa superherojima su u to vreme bila potpuno drugačija kategorija u odnosu na današnju. Tada su to bile – loše video igre. Možda će onima koje se ne sećaju tog perioda to zvučati malo čudno, ali igre sa ovom tematikom su uspevale da budu samo jeftini pokušaji korišćenja licenci iz drugih sfera industrije zabave, bar kada gledamo na AAA naslove. A onda je došao Arkham Asylum i to sve promenio. Dokazano je da superheroji koji su već okupirali bioskopska platna i postali glavna tema (da ne kažemo izvor zarade) Holivuda, mogu da na pravi i način dostojan originalnog materijala, budu predstavljeni i u video igrama. Usledio je još bolji nastavak Arkham City koji je čitavu formulu dosta proširio, povećao veličinu sveta i broj gedžeta i njihovih mogućnosti. Obe igre su propraćene prilično solidnom pričom, dostojnom Batman imena. Zatim nam stiže prequel Batman: Arkham Origins koji je malo poljuljao ceo serijal po pitanju kvaliteta ali sa zadovoljstvom možemo da konstatujemo da je poslednji deo trilogije koji je sada pred nama – Batman: Arkham Knight, ovaj serijal završio kako i dolikuje. Batman: Arkham Knight je u odnosu da dosadašnje naslove prva igra koja je rađena za konzole nove generacije. Iako se i dalje radi o Unreal endžinu 3, Arkham Knight donosi suštinski unapređene tehnikalije koje su igri omogućile da dobije neke od stvari o kojima smo do sada mogli samo da maštamo. Pre svega, po prvi put smo u prilici da istražujemo čitav Gotham City, onako kako bi to i trebalo da funkcioniše. Navigacija ovim svetom i uopšteno vreme koje provedete u njemu, je nešto što će vas držati u „betmenovskom“ raspoloženju u toku cele igre i to je jedan od njenih boljih aspekata. Bilo da glajdujete od zgrade do zgrade ili ste se odlučili za vožnju Betmobilom koji vam je po prvi put u serijalu „na izvolte“, kišoviti i mračni Gotham City, prožet i neonskim znacima i uličnim lampama koje stvaraju odličan kontrast, jednostavno je prelepo mesto. Pažnja posvećena detaljima je nešto za sta Rocksteady razvojnom timu treba skinuti kapu. Popenjite se na neko malo više mesto odakle možete videti veći deo grada, i biće vam jasno koliko je tehnologija zaista uznapredovala. Scarecrow ovoga puta zauzima centralno mesto kao negativac , sa svojim planom da gasom koji izaziva ludilo napadne čitav grad. Ludilo naravno nastaje i bez gasa, pa je usled masovne evakuacije Gotham City sada mesto čijim ulicama dominiraju kriminalci i ulične bande. Da stvari budu još komplikovanije, tu je misteriozni lik pod maskom u high-teck odelu koji se predstavlja kao The Arkham Knight (lik koji je kreiran specijalno za potrebe igre od strane Rocksteady-a). Naravno, u toku igre vas još čeka i čitava plejada dobro poznatih likova iz ovog serijala, što negativaca, što onih koji će vam pomagati. Kada je u pitanju gameplay, ako ste upoznati sa Arkham serijalom, ovde vas neće puno toga iznenaditi. Igra prati dobro utemeljenu formulu, osim što je sada sve znatno veće. Klasičan combat iz trećeg lica sa pesničenjem, stealth elementi kao i rešavanje zagonetki, sve je ponovo tu. Batman prema očekivanju uvek u rukavu ima još po neki zabavni gedžet, pa ćemo vam ostavi da sami vidite o čemu se sada radi. Imajte u vidu samo da ih ovoga puta ima možda i previše i da na momente sve deluje pomalo konfuzno. Osim ovih proverenih stvari za ovaj serijal, u igri se nalazi i nekoliko novih elemenata, od kojih nam je jedan na momente najbolja stvar koje su ubacili u igru, a na momente ubedljivo najveći low-point cele igre. Pogađate, radi se o Betmobilu. Navigacija gradom uz pomoć Betmenovog čuvenog vozila na momente deluje zaista odlično i zabavno. Više niste prinuđeni da „peške“ (kolko je ovo u slučaju Betmena uopšteno rečeno) istražujete grad. Betmobil ovde donosi dodanu dimenziju u već odlično realizovan svet u igri. Sa druge strane, u igri se nalazi previše sekcija koje se jednostavno previše oslanjaju na game mehaniku koju Betmobil donosi sa sobom. Da smo hteli da vozimo tenk, verovatno bi zabavu potražili u nekom drugom naslovu. Ovako, previše često smo imali utisak da je Betmobil doneo više toga lošeg nego dobrog. Rocksteady je čak izjavio da su na Betmobil gledali kao na dodatnog igrivog lika u igri. Sa svim ovim se slažemo, osim sa raspodelom vremena koje je taj novi lik dobio u odnosu na samog Batmana. Arkham Knight se na još par mesta malo udaljava od prethodnih delova. Na primer boss fajtovi više nisu ono što su pre bili i mahom se svode na nekoliko malo izazovnijih misija sa Betmobilom. Tu je i puno side misija koje su prilično zabavne i generalno bismo vam preporučili da i na njih gledate kao i na main storyline, pošto će se ispostaviti da su prilično bitne ako želite da vidite pravi kraj igre. Tu je i nova dual play mehanika koja vam pruža priliku da zajedno sa dobro poznatim saveznicima, borbu podignete na viši nivo. U prilici ste da u trenutku prebacite kontrolu sa Batmana na Robina, Nightwinga ili Catwoman koji naravno imaju svoje prednosti i mane. Tu su i double-team takedowns i slične pogodnosti koje će vam combat učiniti još zabavnijim. Iako odlična igra, Arkham Knight ima i par momenata koji će vas na trenutke spustiti na zemlju. Već smo spominjali Betmobil i prednosti i mane koje je on doneo u igru. Treba takođe istaći i da balans težine nije baš najbolje urađen, pa će vam igra na momente delovati preterano lako a biće i sekcija koje će vas oznojiti i možda naterati da smanjite nivo težine. Ubedljivo najveća mana celog projekta (a rekli bi čak i blamaža) je PC verzija igre, koja je bila toliko poražavajuće loša da je povučena iz prodaje. Sve ovo u vezi PC porta smo odlučili da ne uzmemo u obzir kada smo davali ocenu igri, pošto PC verziju jednostavno nećemo smatrati da se i dogodila dok se ponovo ne pojavi u prodaji, dovoljno ispeglana i zategnuta. Konzolna verzija, jedina „ispravna“, je fenomenalna igra i odličan završetak trilogije. Fanovi prethodnih delova već znaju da je ovo obavezno štivo, a igru bi preporučili i onima koji se tek sada uključuju u serijal. Jedna od igara koje će se pamtiti iz 2015. Uvoznik:GameS Zemlja porekla:Amerika

Prikaži sve...
1,699RSD
forward
forward
Detaljnije

PC Mortal Kombat X Proizvođač: WB Games Datum izlaska: 14.04.20015 OVA IGRA ZAHTEVA STEAM AKTIVACIJU. Deseta po redu igra u najpopularnijem serijalu borilačkih igara donosi još bolje borbe, brutalnije završne udarce, novu priču u stilu filma i mnogo novih modova za jednog ili više igrača. Nextgen evolucija Mortal Kombata i jedan od najboljih naslova ove godine! Nema potrebe da se predstavlja Mortal Kombat – gotovo da ne postoji gejmer koji nije čuo za ovaj famozni, po mnogima najbolji, serijal borilačkih igara. MK pamtimo još iz doba Sega klubova i arkada i školskih svezaka u kojima su bili upisani kodovi i „fatalitiji”. Danas je vreme malo drugačije. Ako isključimo turnire, ljudi se uglavnom skupljaju u online sobama i igraju od kuće. Prva verzija je izašla pre više od 20 godina. Mnogi gejmeri su čak posle izlaska revolucionarnog Mortal Kombata 9 (SK: 8/2013) i dalje gledali Ultimate Mortal Kombat 3 kao najbolji u serijalu. Mortal Kombat 9 je doneo mnogo novina, dok Mortal Kombat X baš i nije, makar ne u odnosu na devetku. Blok se i dalje izvodi sopstvenim tasterom kao i kod starijih verzija, a ne držanjem u nazad kao kod skoro svih drugih borilačkih igara. Od ostalih tastera imamo dve ruke, dve noge, menjanje stava i „action” taster koji služi za interakciju sa objektima na samom borilištu ili da pobegnete ukoliko ste saterani u ćošak. Od dvadeset četvoro boraca, koliko je ukupno dostupno, osam je novih što je za svaku pohvalu. Među novim borcima se nalazi ćerka Johnnyja Cagea – Cassie Cage, Jaxova kći Jacqui, plaćenik Erron Black, Ferra/Torr (borilački dubl sačinjen od grdosije i patuljaste žene), Kotal Kahn (borac koji je inspirisan drevnim Astecima), dalji rođak Kung Laoa – Kung Jin, insektoidno stvorenje D’Vorah i Kenshijev sin Takeda Takashi. Goro je uključen u postavu, ali se mora dodatno platiti. Što se ostalih boraca tiče, tu su pre svega stare zvezde kao što su Sub Zero, Scorion, Sonya, Jax, Kano i Raiden. Borci koji će naknadno biti dostupni su zvezde Holivuda – Jason iz „Petka Trinaestog”, Predator... iz „Predatora”, kao i Tanya i Tremor. Novina je što svaki borac ima tri varijacije koje igrač bira pre borbe. Svaka donosi određene bonuse i znatno utiče na stil igre. Super bar je i dalje sastavni deo igre i može se koristiti za X-Ray potez, prekidanje komboa ili korišćenje ojačanih specijalnih poteza. Zvuk u igri je fantastičan, a to se može reći i za grafiku. Igra jednostavno izgleda prelepo. Borci i pozadine su doterani do najsitnijih detalja. Može se slobodno reći da su dovedeni maltene do perfekcije. Borilišta su prelepa i ima ih sasvim dovoljno. Objekti na borilištima mogu da se koriste za napad na protivnika. To je ponekad prilično mračno, kao uostalom i sama igra. Tako ćete moći da pokupite nesrećnu bakicu iz publike koja gleda borbu i bacite je na svog protivnika – krv i preterano nasilje su ono što je oduvek bio zaštitni znak ove igre. Fatalitiji nikada nisu izgledali brutalnije. X-Ray potezi takođe. Oni sa slabijim želucem (ili manjkom godina) definitivno treba da razmisle pre no što krenu da igraju ovu igru. Ne zaboravite da je igra zbog svoje sadržine zabranjena za mlađe od 18 godina. U igru je uključena i kripta, odnosno grobnica. Tu igrači imaju mogućnost da malo zaigraju u FPS fazonu gde je glavni cilj „pljačkati” grobnice zarad dobijanja bonusa u igri. Naime, u kripti se troši novac koji se zarađuje igranjem same igre. Otvaranje svake grobnice košta određenu količinu novca, ali to, umesto krivične prijave, donosi određeni bonus. Možete da otključavate nove fatalitije, brutalitije, slike boraca, ikone.. itd. Ipak, novac se ne zarađuje lako i moraćete dosta da igrate kako biste sve otključali. Drugo, da biste došli do određenih delova kripte, moraćete da rešavate zagonetke i skupljate razne predmete pomoću kojih ćete proći dalje. Story mode je prosto fantastičan. Radnja se direktno nastavlja na prethodnu igru, ali se ipak odvija dvadesetak godina po završetku Mortal Kombata 9. Kao što ste mogli pretpostaviti iz završetka prethodne igre, ovaj put je Shinnok glavni zlikovac. Njegovi podanici pokušavaju da ga vrate iz ništavila kako bi zauzeli Zemlju. Tokom story moda, igra će pratiti više boraca. Borbe su znatno lakše nego kod prethodne igre i ne sumnjamo da će i neiskusni igrači proći bez problema kroz story mode na lakšim nivoima. Za kraj ostavljamo ono što je nas je najviše razočaralo, a bogme i poprilično smanjilo konačnu ocenu igre. To je online mod. Što se same sadržine tiče, nemamo apsolutno nikakve zamerke – mogućnosti koje nam igra daje da igramo sa ostalim igračima su bolje nego u bilo kojoj drugoj borilačkoj igri. Istina je da su ukinuli igru u dva igrača (tag borbu), ali ni to nije toliko veliki problem koliko sam net kod. On je, najblaže moguće rečeno, katastrofalan. Tokom igranja ranked mečeva lag je toliki da ćete svako malo minimizovati igru da proverite da li slučajno u pozadini ne sidujete stotinjaka torrenata. Online iskustvo je zaista toliko kilavo. Zbog laga ćete imati osećaj kao da vas je matchmaking spojio sa nekim ko se nalazi na Jupiteru. Koliko god da smo mečeva odigrali, svaki put bi bilo problema, svaki put bi igra zaštucala ili meč bio prekinut. Lag je katastrofalan i to nema apsolutno nikakve veze sa kvalitetom internet konekcije jer smo radi testa odmah posle Mortal Kombata upalili Street Fighter koji je radio sasvim normalno. To sve važi za PC verziju igre. Po navodima igrača, konzolne verzije su kudikamo bolje, ali i dalje to nije kako treba. Pre nego što će igra izaći, pričalo se dosta o net kodu i obećano nam je da će to biti kako treba, ali to obećanje nije ispunjeno. Online kod je za igre ovog tipa jako bitan jer tabačina bez onlajna jednostavno nema svrhu. Pri startovanju igre, svi su dužni da odaberu frakciju za koju će se boriti. Ukoliko igrate sa igračima koji su iz druge frakcije, igra će vam to reći pre startovanja borbe i pobedom ćete doprineti razvoju svoje frakcije.

Prikaži sve...
1,699RSD
forward
forward
Detaljnije

PC Diablo 3 - Reaper of Souls Proizvođač: ActiVision Datum izlaska: 25.03.2014. Zlo se vratilo u Tristram! Anđeo smrti Malthael pustoši svet ljudi u potrazi za drevnim artefaktom koji će osloboditi ultimativno zlo a na igraču je da ponovo spasi svet nastavljajući sagu svog lika iz osnovne igre ili kao nova klasa Crusader. Peti čin sage će vas provesti kroz nove lokacije poput Westmarch i drevnih zidina Pandemonium tvrđave dok će novi nivoi učiniti vašeg heroja još moćnijim. Posle 11 godina legendarni Lord of Destruction je dobio svoj dugo očekivani nastavak. Horde fanova širom sveta su se okupljale po svojim lokalnim PC diskontima i čekale ponoć ne bi li se dočepali novog Diabla 3. Po povratku kući, izmoreni dugim stajanjem u redu, hteli su samo sat, dva da ubijaju mobove i farmaju loot, ali su ih dočekali prepuni serveri. Zbog nedostatka offline moda nisu mogli da probaju ovaj dugo očekivani i mukotrpno stečeni nastavak. Kada su konačno i uspeli da se „nakače“ na server, dočekala ih je sasvim nova, šarena, konzolna igra, a jedina uspomena na njihovu staru ljubav je bio Barbarian i sam naslov igre. Mnogi su odmah odustali od igre, a većina posle završenog četvrtog akta zbog vrlo lošeg end gejma. Posle mnogo kukanja po forumima, linčovanja/odlaska Džej Vilsona stigla nam je i prva ekspanzija. Skeptični, ali uvek sa tračkom nade, brojali smo kao za novu godinu i dočekali ponoć. Igra je … radila; serveri su radili, nije bilo čekanja, bilo je jako malo laga i polako smo počeli da se opuštamo. Prva oblast u kojoj ćete se naći je Westmarch, mračni, gotički grad čije su ulice pune leševa. U ovom trenutku počinje da Vas prolazi jeza; atmosfera u Westmarch-u ne liči ni na šta što ste videli u D3, čak šta više, podseća na sablasni Diablo 1. Kosači, skeleti i aveti lutaju ulicama i dovršavaju preostale stražare. Ulazite u pojedine kuće i pomažete izolovanim pojedincima da spasu živu glavu (u ovoj ekspanziji primetićete daleko veći broj mini-questova, i to dosta boljeg kvaliteta nego u trojci). Kada uspete da porazite prvog bosa, palog andjela koji nosi bacač plamena (sa kojim rocket-jump-uje!), ućićete u još mračniju i gadniju močvaru, u mulj do kolena i uništavati horde novim sposobnostima ( posebno bismo izdvojili crnu rupu koju priziva mag, koja usivava i uništava sve sa ekrana). Kada budete zavšili odlični peti akt, probajte novu klasu paladina… Pardon crusader-a. Krstaš imitira paladina iz dvojke kako po magijama tako i po izgledu, ali naravno sa nekim novim cakama. Znate onaj osećaj kad pokupite baš dobar dvoručni mač, ali teška srca odustajete od armora koji vam daje Vaš štit? E pa više nećete imati tih problema pošto pala…crusader može da nosi two-handed oružje i štit uz upotrebu pasivne sposobnosti, tako da nećete morati da se oprostite vašeg imba crusader-only shield-a. Na raspolaganju će Vam biti i par aura koje će pojačati celu družinu, s tim što sad imate mogućnost i da ih nakratko prebacite u aktivni mod i udvosručite njihov efekat tokom jednog okršaja. Najveći problem Diabla 3 naspram dvojke je bio u tome što niste imali zabavan gejmplej jednom kada završite sva četiri poglavlja. Item-i su se razlikovali isključivo po brojkama, kupovani su i prodavani preko aukcijske kuće, a „grind“ aktova je brzo dosađivao. Blizzard je ovom prilikom baš zasukao rukave i odlučio da čupa korov iz svoje djavolje baštice. Prvi je otišao auction house, neposredno pre izlaska ekspanzije kako bi pripremio teren za Reaper of Souls. Zatim je ograničeno trejdovanje legendarnih predmeta na članove družine koji su ih pronašli, tako da ćete legendary gear morati sami da zaradite (i prištedite novac tati). Dosadni koncept prelaženja aktova zamenjen je slobodnim izborom poglavlja koje želite da igrate, kao i i zbora izmedju deset ( da, dobro ste pročitali!) nivoa težina, četiri standardna i peti, torment, koji ima šest podnivoa. Glavna novina u ROS-u je takozvani Adventure mode, mućkalica i mešana salata svih dosadašnih nivoa i monsturuma gde možete da svaki put da doživite sasvim novo, random iskustvo. Ovaj mod će nagradjivati igrače koji nemaju previše slobodnog vremena i hoće odmah da uskoče u akciju i da nadju novi legendary za nekih 15-ak minuta. Po svetu će biti razbacani bounty-ji, zadaci da očistite određenu tamnicu od monstuma ili da ubijete jednog bosa koji će Vas nagradjivati loot-om, iskustvom, zlatom i blood-shardovima, novom vrstom monete kojom kupujete random-izirane predmete. Ako budete imali dovoljno sreće, nailazićete i na specijalne ključeve koji otvaraju instance – Nephalem Rifts, gde ćete moći da nabavite the phattest lewt. Te iste ajteme ćete moći da odneste kod Mystika – merchant-a koji menja jedno od svojstava predmeta ili čak izgled samog premeta. Blizzard je čuo Vaše vapaje, sređen je end-game, sređen je loot, spaljena je aukcijska kuća; Diablo 3 veterani će sad imati igru kakva im i dolikuje. Problem je kod onih kojima se nije svideo D3 na prvu loptu. Naime, ovo je i dalje ista igra, uglancana i sređena „ispod haube“, ali ovo nije Lord of Destruction 2; Reaper of Souls nema čime da privuče nove igrače, a od offline moda ni traga ni glasa. Sve ovo na stranu, ako Vam se iole dopao D3, jednostavno ćete obožavati ROS. Ovo je igra koju zaslužujete , sa pravom old-school atmosferom Diabla, drugačijim monstrumima, klasičnim herojem i praktično beskrajnim gejmplejem. Uvoznik:GameS Zemlja porekla:Amerika

Prikaži sve...
1,999RSD
forward
forward
Detaljnije

PS3 KillZone 3 Proizvođač: Sony - SOE Datum izlaska: 01.01.2000. Rat protiv Helghasta se nastavlja! Killzone 3 je nastavak odličnog drugog dela i po svemu je veći i moćniji od prethodne verzije - grafička unapređenja, priča u stilu Holivudskih filmova, podrška za Playstation Move... Poseban bonus za vlasnike 3D televizora je podatak da ceo Killzone 3 možete igrati u 3D-u i iskusiti najveće uživanje u igri koju svi renomirani časopisi svrstavaju u sam vrh Playstation ponude. - Nagrađivan multiplaier mod se vraća sa još robustnijim skupom funkcija - Nove upečatljive karakteristike poput novog brutalnog sistema meleža, sposobnosti za nošenje 2 primarna oružja i povećane igrivosti vozila - Skloni se protiv novih Helghast neprijatelja naoružanih sa jačim oružjem i sposobnostima - Potpuna kompatibilnost sa 3D-om podrazumeva uranjanje na nove visine, pružajući iskustvo "čizme-na-terenu"

Prikaži sve...
1,699RSD
forward
forward
Detaljnije

BIGBEN move alien gun za playstation 3 Ubacite BIGBEN move alien gun da uživate u igranju pravih akcija na Vašem Playstation 3. Pravi osećaj igranja ćete imati kupovinom ovog komada. - Realni okidac koji aktivira dugme na Vašem Playstation 3 - Pristup za sve kontrole - Zaključuje leglo na svoje mesto

Prikaži sve...
1,999RSD
forward
forward
Detaljnije

PS3 Battlefield 3 Proizvođač: EA Hit godine - najbolja multiplayer pucačina decenije - kampanja za jednog igrača na nivou filma - igra koja ostavlja bez daha... Samo su neki od komentara koji nam govore koliko je BF3 dobar naslov. Proverite da li su tačni igrajući ovu uzbudljivu simulaciju modernih oružanih sukoba, koju pokreće vrhunski grafički engine. EA već neko vreme nagoveštava da će njihove dolazeće igre postati neka vrsta servisa, što verovatno i jeste budućnost (PC) gejminga (svidelo se to vama ili ne). Battlefield 3 prvi pravi primer ovog koncepta koji uglavnom funkcioniše dobro, ali krenućemo prvo od njegove loše strane. Za pokretanje igre neophodan je Origin softver, poznat po kontraverznim uslovima korišćenja koji, grubo rečeno, ovom gigantu (EA) daje pravo da prikuplja i raspolaže vašim ličnim podacima (ali to nije tema ovog teksta). Startovanjem igre pokrenuće se najpre Origin softver, a zatim i internet browser (koji će zatražiti instalaciju plugin-a), odnosno Battlelog servisi preko koga zapravo pokrećete igru. Odavde možete odabrati da li ćete igrati kampanju za jednog igrača, kooparativni mod ili multiplayer komponentu. Međutim, Battlelog je mnogo više od toga. U pitanju je neka vrsta društvene mreže namenjena isključivo BF3 igračima. Tako vrlo brzo i lako možete pronaći prijatelje i pozvati ih da se pridruže vodu (platoon) koji ste oformili. Sa saborcima možete uvek biti u kontaktu bilo putem chat ili voice kanala. Isto tako vrlo brzo i lako možete videti koji prijatelja su u igri, kada jednim klikom možete da im se pridružite (pod uslovom da na serveru ima slobodnih slotova) ili ih pozvovete da se oni pridruže vama. Sve ovo funkcioniše zaista brzo i lako. Detaljno filtriranje i pretraga servera se takođe obavlja isklučivo iz browser-a, odnosno Battlelog-a i sa tim nismo imali nikakvih problema. Stvar u kojoj Battlelog briljira je detaljna statistika u kojoj možete videti apsolutno sve što vas zanima o vašem (ili tuđem) napredovanju, a tu je i detaljan uvid u oružja, opremu i gedžete koji čekaju da ih otključate. Zaustavićemo se ovde i polako krenuti od moda za jednog igrača. Single player komponenta je u Battlefield igrama oduvek bila samo odskočna daska, odnosno priprema za multiplayer okršaje. Međutim, ovog puta EA i DICE su rešili to da promene i da na ovom polju konkurišu Call of Duty serijalu, što otvoreno i priznaju. Svi znamo da ako neka igra želi da konkuriše CoD igrama, onda mora da ima dramatične misije sa saborcima koji ginu, tenkovima, avionima, snajperima i jurnjavom za negativcima, sa sve saborcima koji umesto bojeve municije ispaljuju ćorke. Battlefield 3 je upravo jedna takva, što ima svojih prednosti, ali i mana. Igrač je u ulozi poručnika Blackburn-a koji se našao u centru konflikta u kome teroristička grupa planira da nuklearkama digne u vazduh par svetskih metropola. Blackburn je zbog svega što se desilo jedan od osumnjičenih koga tajna služba SAD-a drži u pritvoru i ispituje o dešavanjima koja su ga dovela tu gde jeste, a koja nagoveštavaju da će sledeća bomba eksplodirati u Njujorku u naredna 24 sata, zbog čega su svi na ivici živaca. Misije koje igrate su zapravo sećanja, odnosno prepričavanja događaja u kojima je Blackburn učestvovao (uz jedan ili dva ispada koja će vas staviti u ulogu potpuo nepoznatog lika). Ono što vas čeka su strogo linearne i skriptovane misije, u kojima vam velike, prostrane (uglavnom urbane) lokacije daju samo prividan osećaj slobode. Kada ste na nogama, sve se svodi na praćenje vođe tima i svaki bunt u vidu pokušaja odstupanja od ove predefinisane formule vodi ka nevidljivom zidu ili brzoj smrti niotkuda. Neprijateljski AI definitivno nije najpametniji, ali je đavolski precizan i vrlo brzo će vas razrešiti dužnosti ako ste duže od par trenutaka na otvorenom, pa je skrivanje iza zaklona ključ preživljavanja intenzivnijih okršaja, a ujedno i najbolji načina da izbegnete frustrirajuć sistem checkpoint-a. Prava je šteta što je ogroman potencijal slobode u potpunosti eliminisan zarad “filmskog“ iskustva i skriptovanih momenata, čineći igru pravim “koridor šuterom“. Čini se da je igrač ovde bačen u drugi plan i da je tu samo da bi pratio uputsva vođe tima. Isto tako, čini se da je sve koncipirano tako da igrač ima dovoljno vremena da se divi fantastičnoj grafici i cinematic momentima kojih ima na pretek. Verovatno najbolji primer ove logike je misija sa nezaboravnim početkom, gde izlazite iz unutrašnjosti nosača aviona, kada se pruža fantstičan prizor uzburkanog mora sa flotom na pučini, a zatim i pista po kojoj vetar nanosi kišu uz neke neverovatno realistične efekte. Stavili smo kacigu (uz fenomenalan efekat izobličavanja zvuka), smestili u klaustrofobičan kokpit sa nestrpljenjem čekajući da upravljamo lovcem. Nakon provere ispravnosti krila dobili smo zeleno svetlo i suludom brzinom se vinuli u vazduh uz buru adrenalina, koji je isto tako brzo splasnuo kada smo shvatili da smo na mestu kopilota u ulozi topdžije koji je tu samo kako bi lock-ovao neprijateljske lovce i filovali bombama sitne ciljeve na zemlji (što smo do sada radili bezboroj puta). DICE-u možda ne nedostaje inspiracije i entuzija, ali svakako nedostaje iskustva u “intenzivnom skriptovanju“ (za razliku od Infinity Ward i Treyarch timova). O tome svedoče neki tragi-komični bagovi poput ovog. Takođe, u par navrata nam se desilo da se neki neprijatelj uspava iza zida, kada naši saborci (misleći da je prostorija očišćena) samo prošetaju pored njega ignorišući ga, baš kao i on njih, sve dok ne ugleda vas. Napucavanje je povremeno prekinuto “brzo pritisni odgovarajuće dugme ili umri“ momentima koji nisu ni malo izazovni, ali su zanimljivi za posmatranje i uglavnom se aktiviraju u skriptovanim scenama bliskih borbi golim rukama. Čak je i toliko najavljivana destrukcija u kampanji svedena na najmanju moguću meru zahvaljujući strogo linearnom dizajnu nivoa. Sve što smo uspeli da raznesemo su par betonskih ograda, nekoliko automobila i nešto kancelarijskog nameštaja, osim u nekoliko (da, pogodili ste) skriptovanih momenata sa nešto impresivnijim scenama masovnog razaranja. Ovo znači da možete da zaboravite na rušenje fasada i zidova u cilju otvaranja novog prolaza. Razlog ovome nije imit fantastičnog Frostbite 2.0 endžina, već pomenut dizajn i nedostatka potrebnog alata (čitaj eksploziva) za tako nešto. Čak je i Bad Company 2 nudio daleko više prostora za taktiziranje i dizanje u vazduh svega što poželite, bilo u cilju otvaranja alternativnog prolaza, zaobilaženja neprijatelja ili iz čiste zabave. I pored brojnih zamerki i propusta, ovo je iskustvo koje ćemo definitivno pamtiti, pre svega zahvaljujući fantastičnoj grafici, atmosferi, zvuku i nekim neviđeno dobrim i prirodnim animacijama našeg tima marinaca. Tako smo uživali samo gledajući ih kako trče, skaču, preskaču prepreke, kotrljaju se i upadaju kroz vrata iznova i iznova. Atmosfera i neke misije iz kampanje su nas je podsetile i na holivudske hitove, kao što je Hurt Locker na primer. EA je definitivno zahtevao od DICE-a da kampanja bude što sličnija onima iz par poslednjih CoD igara, sa jedinim ciljem da preotme što je više moguće igrača od zlatne koke Activision-a. Na svu sreću, ova politika nije primenjena i na multiplayer komponentu igre, koja je ono što Battlefield serijal čini tako posebnim, a što će istinski fanovi znati da cene. Uvoznik:GameS Zemlja porekla:Amerika

Prikaži sve...
1,999RSD
forward
forward
Detaljnije

PC Fifa 18 Proizvođač: EA Datum izlaska: 29.09.2017. Vreme je da postavimo loptu na centar i krenemo u novu sezonu – FIFA 18 i Kristijano Ronaldo su tu da na naše računare i konzole prenesu sva uzbuđenja pravih fudbalskih terena. EA SPORTS™ FIFA 18 stanjuje liniju između virtuelne realnosti i života, oživljavajući igrače, timove i atmosferu najbitnije sporedne stvari na svetu. Alex Hunter se vraća sa gomilom fudbalskih zvezda i talenata. Budućnost je svetla, svet priča o Alexu...ali žvot u fudbalu nije uvek fer. Najveći napredak u istoriji FIFA serijala donosi Real Player Motion Tehnology sa potpuno novim sistemom animacija koji omogućavaju nov nivo odziva i ličnosti igrača - sada igrači kao Kristijano Ronaldo se zaista kreću i ponašaju kao na terenu. Najbolji od najboljih. Igraj sa ikonama i legendama fudbala u FIFA 18 Ultimate Team na PS4, Xbox One, Nintendo Switch i PC. Još jedna godina je prošla, još jedna FIFA je izašla. Prošlogodišnji diskovi FIFE se polako pakuju u kolekcije ili prodaju po oglasima, a nova FIFA na velika vrata ulazi u vaše domove i polako osvaja vaša srca sa sveže napuderisanim likom Kristijana Ronalda na naslovnoj strani. Pre nego što počnemo, želeli bismo da FIFI čestitamo punoletstvo. Možda ne ono pravo, imajući u vidu da se prvi naslov FIFA simulacije pojavio davne 1993. godine, ali opet ipak je 18. godina novog milenijuma u kojoj je FIFA uspela da preuzme primat u sportskoj simulaciji fudbala. Tako da, draga FIFA, srećan rođendan i želimo ti da napokon kupiš licencu najvećeg klupskog takmičenja na svetu – “Lige Šampiona” i da dopuniš postojeću bazu ostalim licencama i obojiš tela i ruke svih onih igrača koji sa uzbuđenjem primaju igle u svoju kožu, a zatim promovišu svoje tetovaže na travnatom terenu i van njega. A što se modela faca tiče… I to isto može malo brže da uznapreduje, s obzirom da se svake godine tek nekolicina novih autentičnih lica svetskih zvezda pojavi u franšizi. Ove godine, jedno od većih imena sa autentičnom facom je Rađa “Nindža” Naingolan sa sve tetovažom ruže na sred vrata, a koja više izgleda kao da su ga kučići izujedali. Barem mu ovo ne utiče na fudbalsko umeće koje svakako i dalje poseduje. E sad, pošto smo obavili našu ,,dužnost” i blagosiljali FIFU na mnogaja ljeta, došlo je vreme da se fokusiramo na ono bitnije, bar onim iskonskim ljubiteljima najvažnije sporedne stvari na svetu. Kao prvo, glavni meni je uz minimalne izmene gotovo preslikan, a novi soundtrack je ostao u istom duhu kao i proteklih godina. Osnovni modovi su takođe ostali isti uz povratak mlađanog vragolana Aleksa Hantera. Kao sto čovek lane reče pre prvog pojavljivanja “My name is Alex Hunter. You don’t know me. But believe me, you soon will.” E tu je bio u pravu. Dakle, Journey se nastavlja. Šta reći, a da se ne otkrije mnogo osim da je ovaj mod toliko unapređen i primamljiv da nikako ne biste smeli da ga propustite. Pravi “a must play”. Standardni modovi kao što su karijera i egzibicioni mečevi su još uvek tu, a onlajn varijante podrazumevaju: season, pro clubs, co-op season, online friendlies i naravno FUT – zlatnu koku EA glavešina. Modove nećemo detaljnije opisivati, jer su isti kao i pre, ali je zato FUT doneo nekoliko novina. Ističe se jedna masivna promena za PlayStation korisnike. Napokon ćemo imati priliku da uživamo u potezima legendarnih igrača kao što su Pele, Maradona, Ronaldo Nazario i još mnogih drugih. Da, Majkrosoftu je isteklo ovo ekskluzivno pravo i sada – ura za PS korisnike! Druge novine za FUT podrazumevaju squad battles i daily objectives . Squad battle je mod koji vam daje mogućnost da sa svojom FUT ekipom igrate protiv nekih od već kreiranih timova uz izbor tezine. A što je težina veća, više i poena dobijate ako pobedite. Imate pravo na 4 meča, a onaj sa najviše bodova na rang listi kraju na isteka vremena za igru (koje je već definisano a obično je par dana) dobija najbolju nagradu. Zaista kul solucija koja razbija monotoniju već ustaljenih FUT modova. Što se tiče daily objectives moda, samo ime govori o čemu je reč. Što više zadataka na dnevnom nivou ispunite, to bolju nagradu dobijate. I to bi otprilike bilo to što se tiče novina u FUT modu. Sada možemo da se fokusiramo i na sam gejmplej. Pred nama je naizgled jako slično grafičko iskustvo uz unapređenja po pitanju osvetljenja i vremenskih uslova. Animacije igrača su dodatno unapređene pa će najveće zvezde imati i autentične pokrete koji su novom tehnolohijom skenirani u čarobnim laboratorijama EA-a. Ne možemo, a da ne primetimo da je šut dodatno ojačan pa će igrači prosto kanonirati golmana ako se nađete u pristojnoj poziciji za šut, pogotovo ako to uradite sa nekim top igračem. Prijem lopte je dodatno ispeglan i izgleda prirodnije. Pas je takođe malo ubrzan i igra deluje tečnije. Ono što je posebno zanimljivo je to da po prvi put u oflajn modovima, timovi neće igrati na isti način, već će biti orijentisani na neki od predefinisanih tipova igre kao što su Tiki Taka, catenaccio, direct play i ostali. Novina je i mogućnost brzih izmena u trenucima prekida za vreme meča. Potrebno je samo da stisnete jedno dugme i izaberete neku od izmena koje ste pre meča definisali. Ali i ako niste, igra će vam ponuditi svoju ideju za izmenu. Dakle da poentiramo. Nova FIFA nije spektakularno unapređena u odnosu na prošlogodišnji naslov ali sasvim dovoljno da vas navede da potrošite neki dinar i nabavite svoju kopiju. Jedno je sigurno – lošija definitivno nije, a to je nekako i preduslov za napredak bilo koje gejmerske franšize. Ako odlučite da nabavite svoju kopiju FIFE, Journey mod nemojte propustiti ni po koju cenu da vas bogovi fudbala ne bi kaznili. A njihov gnev nikako ne želite da osetite na svojim fudbalskim srcima… SISTEMSKA ZAHTEVNOST MINMALNA OS: Windows 7/8.1/10 - 64-Bit CPU: Intel Core i3-2100 @ 3.1GHz or AMD Phenom II X4 965 @ 3.4 GHz RAM: 8GB Hard Drive: 50.0 GB Video Cards: NVIDIA GTX 460 ili AMD Radeon R7 260 DirectX: 11.0 PREPORUČENA OS: Windows 7/8.1/10 - 64-Bit CPU: Intel i5-3550K @ 3.40GHz ili AMD FX 8150 @ 3.6GHz RAM: 8GB Hard Drive: 50.0 GB Video Cards: NVIDIA GTX 660 or AMD Radeon R9 270 DirectX: 11.0 Uvoznik:GameS Zemlja porekla:Amerika

Prikaži sve...
1,999RSD
forward
forward
Detaljnije

Nekoriscene, nenosene `BOROVO` cizme od prirodne koze, cele postavljene krznom, sa stabilnom petom srednje visine od sirove gume. Visina cizama bez pete 24 cm Visina pete 5 cm Djon u prednjem delu 2 cm Širina na vrhu 17 cm Obim na vrhu 36 cm

Prikaži sve...
1,650RSD
forward
forward
Detaljnije

zanimljive dvobojne,izradjene od prirodne meke koze,nemaju ostecenja,o9dlicno stanje,nedostaju ulosci na gazistuunutrasnjost postavljena cebastum materijalom

Prikaži sve...
1,700RSD
forward
forward
Detaljnije

kvalitetne originalne gumene jahace cizme,nemaju ostecenja,malo izgrebuckane sa strane,za uzu nogu

Prikaži sve...
1,530RSD
forward
forward
Detaljnije

odlicne izradjene od debele boks koze,djon gumeni,pertlaju se i kopcaju sa zipom,postavljene polarom sa brendom kao i tabanica,na zipu metalno slobo brenda,preudobne

Prikaži sve...
1,500RSD
forward
forward
Detaljnije

Štikla 1o cm,platforma 2 cm,samo nošene pet puta sve je kao iz prodavmice,plaćene prošle godine 8ooo,sada upola cene.Šaljem više slika na viber

Prikaži sve...
1,800RSD
forward
forward
Detaljnije

prelepe sve od prirodne koze,meke i udobne sa zatamnjenim vrhovima i petom

Prikaži sve...
1,950RSD
forward
forward
Detaljnije

Čizme od prirodne, mekane kože spolja. Iznutra su u celini postavljene kožom. Na njima piše da su br. 38, dužina umutrašnjeg korisnog gazšta je 25 cm. - Visina pete je 3 cm - Visina cele čizme, sa petom je 35 cm - Poluobim na vrhu sare je 17,5 cm Deklaracija o proizvođaču i koži je na tabanicama.

Prikaži sve...
1,999RSD
forward
forward
Detaljnije

PC Sleeping Dogs - Definitive Edition Proizvođač: Square Enix Datum izlaska: 14.08.2012. Nije da je prošlo previše vremena, ali pomalo smo se uželeli Sleeping Dogsa. Igre koja se pojavila nekako neprimetno i postala veliki hit. Nešto preko dve godine kasnije, Sleeping Dogs se vraća na igračke sisteme. Nažalost, ne u vidu nastavka, već u vidu „namunjene“ osnovne verzije, prilagođene novim sistemima. Nešto slično kao i sa Tomb Raider Definitive Edition, Sleeping Dogs DE nudi mogućnost da iznova posetite dobro poznate lokacije Sleeping Dogsa ali i da odmah zaigrate sve do sada izdate dodatke i sve to u višoj rezoluciji sa većim brojem detalja. Nažalost, promene nisu na nivou onih iz Tomb Raidera koji je posedovao znatno naprednije tehničke izmene, ali i pored toga, vlasnici PlayStation 4 i Xbox One konzola imaju u čemu da uživaju. 1080p rezolucija, 30 frejmova, baš onako kako bi trebalo. Igra se dobro ponaša u pokretu. Glavni lik, Wei Shen, poseduje fluidne poteze, animacije i opšte „ponašanje“. Vožnja vozila donosi jedan potpuno novi osećaj brzine ali tu se ujedno i završava lista baš velikih promena. Šteta, očekivali smo ipak nešto više od običnog porta. Nije loše ni ovako, ali nije ni idealno. Naravno, po strani ostavljamo to kakva je Sleeping Dogs igra. I dalje, dve godine kasnije, odlična. Sjajan open world sistem, sjajna priča, dobre borbe, skoro pa Grand Theft Auto, ali ipak nije. Priča možda ne donosi ništa novo niti je posebno razvijena, ali je više nego dovoljno dobra da vam drži pažnju. Za slučaj da ste propustili igru u 2012, reći ćemo samo da je Wei pandur koji se infiltrira u Trijade, a kako ga klan uvlači dublje u svoje poslove, gubi nit između dobrog i lošeg. Zvuči dovoljno zabavno, zar ne? Naravno, potrebno je pomenuti i sistem borbe koji dosta podseća na onaj iz Betmena na primer, kao i na opštu akciju i atmosferu koja osećaj prilikom igranja održava na visokom nivou. Baš onako kako bi i trebalo da bude. Ono gde će najveći benefit imati stariji igrači koji su odigrali igru na samom početku jesu DLC-ovi. Ovi dodaci obično nisu zanimljivi nekome ko je „obrnuo“ igru i otišao dalje, osim ukoliko nisu ostali pod posebno velikim utiskom. Sada imate priliku da odigrate sve DLC-ove „odjednom“ ali i da kao novi igrač isprobate sve ono što Sleeping Dogs ima da ponudi u domenu dodatnih misija i sadržaja. Zaključak nije lako dati. Ukoliko niste igrali Sleeping Dogs, onda nije ni teško – igrajte Definitive Edition. Ukoliko jeste, onda predlažemo ponovo „obrtanje“ samo ukoliko ste baš veliki fanovi. U suprotnom, ima dosta drugih novijih igara kojima bi trebalo posvetiti pažnju.

Prikaži sve...
1,650RSD
forward
forward
Detaljnije

PC Heroes Of Might And Magic 5 - Gold Editon Proizvođač: Ubisoft Datum izlaska: 26.10.2007. PCG Heroes Of Might And Magic 5 - Gold Editon sadrži: - Heroes 5 - Hammers Of Fate - Tribes Of The East

Prikaži sve...
1,800RSD
forward
forward
Detaljnije

SPEED LINK gamepad strike - silver (PC) Gamepad strike ergonomski oblikovana daje izuzetno realan osećaj pri igranju. Osim toga, možete aktivirati brze i auto-vatrogasne funkcije na dodir dugmeta - zaista zgodna karakteristika koja Vam daje u igri taktičku prednost. - PC gamepad sa USB konektorom - 8 prednjih i 4 ramena tastera - analogni i digitalni mod - prekidač brze i vatrene funkcije - kompatibilan sa PC - čvrste konstrukcije - lak - 1.9m kabal

Prikaži sve...
1,999RSD
forward
forward
Detaljnije

PC Call of Duty Ghosts Proizvođač: ActiVision Datum izlaska: 05.11.2013. Početak novembra svake neparne godine donosi surov, neumoljivi omen, koji ljubitelje multiplayer pucačina iskušava snažnije od vrpoljenja glutena na nepcu Novaka Đokovića... Istovremena pojava novog Battlefielda i novog Call of Duty naslova stvara neverovatan problem nekome ko želi da pije iz oba izvora, a da ne bude rastrzan kao Ana Arkadijevna između Vronskog i Karenjina. „Želim da potpuno zaronim u obe igre, a nemam stotine sati slobodnog vremena”, kukate vi u ritmu muzike za ples. Ovaj zastrašujući, gotovo Sofijin izbor, kao stvoren za „first world problem” meme sa crnokosom devojkom sa predplačnom facom, muči i vašeg izveštača i njegovu ekipu onlajn ubica. Dok CoD svoje milošte tradicionalno krije kao zmija noge, Battlefield, u perpetualnoj želji da postane kalif umesto kalifa i preuzme još koji procenat FPS multiplayer publikuma, mesec dana pre izlaska na tržište radoznalom narodu nudi predukus multiplayer sladostrašća putem otvorene bete. Call of Duty Ghosts kampanja je potpuno ludilo, posebno kada je nekome prepričavate. Prvo malo trčite, onda pucate okolo, onda ste na zemlji, odjednom ste pod vodom, onda ubijate pod vodom, onda odjednom – svemir! Sve izgleda kao Old Spice reklama, događa se brzo, ne možete da pohvatate o čemu se radi. Onda letite helikopterom, onda vozite tenk, tu se negde pojavljuje i kuče, eksplozije, krici, umiranje, sve zviždi i pišti i puca i dere se oko vas. Haos na sve strane. Onda ste u zgradi, onda u njoj pucate na ljute protivnike, onda zgrada pada, vi ste još u njoj, nekako se izvlačite iz tog haosa – pravo ludilo jednog akcionog holivudskog filma, samo što je ovo na vašem ekranu i vi ste u glavnoj ulozi. Međutim, to sve deluje lepo na papiru i donekle dok vi igrate singleplayer kampanju. U suštini, tu nema nikakvog izazova. Let Apač helikopterom je prost da prostiji ne može biti, na ekranu na sve strane iskaču obaveštenja šta da radite dalje i kako da reagujete, sve se odigrava vama u korist, sve vam je podređeno i na vama je jedino da klikćete levim mišem uz minimum pomeraja. Da je još jednostavnije, zvalo bi se The House of the Dead. Ukratko – singleplayer kampanja je pasivna, ne puno izazovna za nekoga ko je iskusni igrač FPS-ova i kao da je pravljena za šestogodišnje dečake sa Xbox kontrolerom u ruci (je l’ smo otkrili toplu vodu?). Nije samo to problem – zanimljivi zevzeti i oružja stoje vam na raspolaganju, ali samo kada vam igra to dozvoli. Hoćete snajper koji se kontroliše na daljinu? Može, ali samo u jednoj misiji. Zanimljiv vam je pasji kompanjon Rajli pa biste često voleli da ga pustite na protivnike? Neće moći, samo kada vam igra dozvoli. Nekako, efekat “imao pa nemao” odnosno “uzimala davala” kod Ghost singleplayer kampanje više je nego izražen. Pomešane emocije ovde je potrebno dodatno pojasniti – nije da je Ghost kampanja loša, nije da je loše smišljena, jednostavno – kratka je i pasivna, ne zahteva previše aktivnosti od vas, a to jeste šteta. Primera radi, scena u svemiru. Gledali ste Gravity? Sad zamislite da su Sandra Bulok i Džordž Kluni imali velike puške! Sve izgleda odlično, ali na kratke staze. Naravno, najveći broj igrača uzima Call of Duty zbog multiplayera i to je nešto što im ne možemo zameriti. Preporuka je da odigrate nekoliko singleplayer misija čisto da steknete utisak o tome kako funkcioniše novi CoD, mada je malo toga zaista promenjeno. Problem sa druge strane izazvaće činjenica da u okršajima za više igrača nema ništa od onih sjajnih mapa poput svemirske ili podvodne, već ste “osuđeni” na tradicionalna vojna ratišta – razruđene gradove, manja naselja, šumske okršaje i slično. Deathmatch mod je verovatno najkonfuzniji od svih i donosi bezbroj ubistava za kojih niti znate ko vas je ubio, niti koga ste ubili. Protivnici se pojavljuju po slučajnom odabiru lokacije, nekada i tik iza vas iako ste ih pre sekund ubili, pa pored sočnih psovki putem glasovne komunikacije ne očekujte puno toga. Neki “inteligentniji” modovi, poput Search and Rescue, ipak donose nešto više zabave. Tu jedan tim postavlja bombu, drugi brani određeni objekat a jednom ubijen protivnik se ne diže (osim uz korišćenje dog-tag-a). Counter Strike u Call of Duty-ju. Ground War mod je takođe jedan od zanimljivijih modova napravljen za veći broj igrača, koji takođe ima našu preporuku za isprobavanje. Kao što smo već pomenuli u našem previewu Ghostsa sa GamesCom sajma, otključavanje novog oružja vremenom i dužim igranjem zamenjeno je za “timske poene”. Oni omogućavaju da bilo kada otključate bilo koje oružje ukoliko ste skupili dovoljan broj poena. Ovo je promena koja se može dvojako shvatiti pa ćemo za sada ostati neutralni. Naime, nekome se možda može dopasti što na ovaj način štedi vreme i lakše može doći do željene opreme, dok sa druge strane postoje i oni koji ipak žele da trudom i radom dođu do bitnog oružja kao i da to isto ne mogu da urade oni koji su odigrali Ghost znatno kraće od njih samih. Međutim, ono što moramo da još jednom potenciramo a pomenuli smo tokom GamesCom previewa – Ghost je jako brza igra, posebno u multiplayeru. Ubistva se događaju skoro svake sekunde, konstantno ste u trku, konstantno razmišljate nekoliko koraka napred i svaka greška vas skupo košta. Ovo je nešto što će zasigurno odgovarati određenom broju igrača ali je jasno da će biti znatno veći broj onih koji se u ovakvom okruženju neće najbolje snaći. Preporuka je stoga da ukoliko ste iskusni multiplayer FPS-ovac, bolje ni ne pokušavate da se priključite nekom serveru, osim ukoliko ne želite da obrišu patos vama. Nesumnjivo, MP komponenta je svakako dobro urađena, ispolirana, sa balansiranim naoružanjem i sistemom “budženja” opreme o kojem smo već pisali u prošlosti. Ipak, ostaje pitanje da li je to dovoljno, da li Ghost zaista ima da ponudi nešto novo kao deseta igra u serijalu (i šesta koju razvija Infinity Ward) ili je ipak potrebno da dizajneri sednu i iznova razmisle o svemu a ne isključivo dorade već postojeći koncept. Sećamo se svi kako je Modern Warfare primljen u javnosti – potrebno je da se i Activision toga priseti. Tada možemo da pričamo o novom i kul Call of Duty naslovu. Uvoznik:GameS Zemlja porekla:Amerika

Prikaži sve...
1,699RSD
forward
forward
Detaljnije

PC Titanfall 2 Proizvođač: EA Datum izlaska: 28.10.2016. Pozovite svog Titana i spremite se za uzbudljivo iskustvo pucačine u prvom licu u Titanfall-u 2. Nastavak donosi novu singleplayer kampanju i istražuje vezu između Pilot-a i Titan-a. Ili isprobajte još inovativniji i intenzivniji multiplayer sa 6 novih Titan-a, smrtonosnim sposobnostima novog Pilot-a, novim mapama, modovima i još mnogo toga. Iskusite očaravajuću priču punu akcije i inovativnih preokreta u singleplayer-u. Igrajte kao vojnik nasukan iza neprijateljskih linija koji nailazi na Titan-a veterana Vanguard klase. Moraju raditi zajedno kako bi izvršili misiju za koja niko ne veruje da će uspeti. Uživajte u prvoklasnom multiplayer-u. Brzopotezna akcija u prvom licu sa još više Titan-a, smrtonosnijim sposobnostima samog pilota i još mnogo toga. Spremite se da budete u centru akcije sa novim unapredjenim Pilot-om, Titan-om i brdom opcija za personalizaciju. Dobar dan. Moje ime je Titanfall 2. Zamoljen sam od strane autora teksta da vam se lično predstavim jer mi jer rekao da moram direktno da se izvinim u ime svog starijeg brata, Titanfall-a. Dosta sam igrao novi Doom, Mirror’s Edge i Half Life (koji je najbolja igra na svetu) pa sam odlučio da napravim nešto slično. Pa da počnemo. Ja sam nastavak futurističnog FPS-a koij je izašao pre dve godine i, iako je ostavio veliki utisak, nije uspeo da zaživi. Moj stariji brat je imao super revolucionarne ideje ali je bio lenj i pohlepan. Znam da je otac EA imao udela u tome ali je moj brat bio brzoplet i vrlo, vrlo neproduktivan. Ali zbog njega, na meni je bilo da ostvarim prevelika očekivanja mojih igrača i mislim da sam to i uspeo. Stariji brat, Titanfall, nije imao singleplayer. Da, on je tvrdio da ima ali pričanje u pozadini dok se igra multiplayer je po meni više uvreda nego kampanja. Znao sam da mu je to jedna od najvećih mana i rešio sam to da ispravim. Moja singleplayer kampanja je od početka do kraja kampanja FPS igre ali se trudim na svakom uglu da se izdvojim od klasičnih FPS kampanja na koje ste navikli. Linearan sam, ali veoma zabavan. Igra počinje treningom vrlo generičnim i neinteresantnim protagonistom Jack Cooper-om koji je obični vojnik sa željom da postane pilot. Piloti su elitne jedinice, veterani čak, koji imaju visoke borbene sposobnosti i zbog toga mogu da upravljaju behemotima, robotima, koje zovemo Titani. Ceo trening je brz i uči igrača kako da se kreće brzo po mapama jer je to ključ za preživljavanje ali je pride i vrlo zabavno jer možete sebe uhvatiti kako radite vrlo interesantne akrobatske manerve. Posle treninga, krećete u totalni rat na frontu kao običan vojnik i ne očekuje se od vas da ćete dugo preživeti. Uistinu, uspevaju da vas pogode i u polusvesti gledate vašeg mentora kako umire i kako vas spašava njegov Titan BT-7274. Dobijate pilotsku uniformu i krećete u jednu od najboljih FPS kampanja koje ste igrali do sad. Na početku treba da aktivirate vašeg Titana tako što ćete mu doneti baterije i restartovati ga. Prvi nivo vas baca u stenovitu džunglu (da, stenovitu džunglu, get over it) gde vas dodatno uči o kretanju, skokovima, trčanju po zidovima i ostalo. Na prvi pogled, dosta podsećam na svog drugara iz klupe (kog ne volim baš jer je prepotentan i već godinama se ne menja, ne radi na sebi) ali mislim da je on imao u početku dobre ideje koju sam želeo da unapredim. S tim na umu, upoznajte BT-7274 Atlas Titana koji zaslužuje da bude među velikanima kao što su GLaDOS, Wheatly, ClapTrap i ostalim. BT odmah na početku pravi konekciju sa igračem i veoma vam je stalo do sudbine vašeg Titana. Jedna zamerka koju imam je da koliko je BT dobar toliko je Jack Cooper loš. Sav BT humor je dočekan hladnim, bezosećajnim odgovorima Jack-a. Glumac koji tumači Jack-a se nije ni u jednom trenutku izdvojio niti pokazao neku emociju. Bolje da je ćutao. Kako se kampanja odvija, pokazujem sve više i više inovacija jer je svaki nivo drugačiji od prethodnog. Trudim se da svaki nivo ima svoj identitet i da se ne ponavljaju stvari previše. Sa druge strane, ponekad bih mogao i da neku mehaniku ponovim barem još jednom jer su vrlo zabavne. Najviše sam se potrudio oko misije „Effect and Cause“ i sa njom ostavio najbolji utisak. Ova misija može komotno da uđe u izbor za najbolji nivo u istoriji video igara. Neću vam puno reći ali sam redefinisao putovanje kroz vreme u video igrama. Kampanja je kratka ali zabavna i držaće vas na ivici stolice konstantno. Moj stariji brat je imao super ideju, pa i diskutabilno i realizaciju osveženog mutliplayer FPS-a. Ja sam rešio da ispravim njegove greške, ispeglam kretanje i mehaniku i dodam još stvari. I tako mi Titana, uspeo sam. Predstavljam vam jedan od najboljih, ako ne i najbolji, brzi FPS multiplayer u poslednje vreme. Kretanje kroz mape je fluidno, brzo a ponajviše, zabavno. Parkur koji izvodite je prelep i uživate u svakom skoku, svakom trčanju po zidu i svakom klizećem startu. Piloti su sad podeljeni u klase i svaka klasa ima svoju specijalnu moć. Moći mogu da budu nevidljivost, kratki teleport, ubrzanje, sonar ali i najbolja moć – kuka. Kuka ubacije toliku mobilnost i novu perspektivu igre da će dobri igrači moći da izvode fenomenalne akrobacije a fragovi će završavati na YouTube. Pregršt novog raznovrsnog oružja samo ide u korist i ni jedno se ne oseća da je puno bolje od drugog. Svako je korisno u rukama dobrog igrača. Svako oružje ima dodatna otključavanja koja se brzo dobijaju kroz igru pa i razne skinove kako za oružja tako i za Titana i pilota. Vrhunac multiplayera su naravno, Titani, i ovog puta ima ih šest različitih. Svaki od Titana je unikatan i ima svoj šmek i svoj gameplay. Jezgro svakog Titana je sad vrlo bitno jer se po tome i razlikuju – svako jezgro, kad se napuni, ima neku specifičnu sposobnost kao npr: laser, auto-aim, let, katana (maltene Genji ulti) idr. Svaki Titan ima svoj dizajn i jasno se vidi da svaki titan odgovara svom jezgru. Potpuni fenomenalni doživljaj je trenutak kad prizovete Titana a on pada kroz atmosferu i zgromi bilo šta što se nađe ispod njega kad sleti. Ovog puta su Titani izdržljiviji pa čak i mogu da se poprave tako što pilot donese sveže baterije i stavi u svog Titana. Opšta ludnica je opis svakog mutliplayer meča ili moda (a ima gomila modova). Jedan od modova koji bih izdvojio pored ostalih je Bounty Hunt gde za svaki frag dobijate novac koji treba odnesete u banke. Ako poginete, gubite skupljeni novac pa ko prvi stigne do 4000$, pobedio je. Ovaj mod unosi tu pažnju u kretanje i čuvanje svakog života ali i dalje održava dinamičnost Titanfall-a. Kako bih održao igrače, obećao sam svima da neću imati Season Pass niti plaćene DLC što je veliko iznenađenje s obzirom ko mi je otac. Nadam se da ću se dugo igrati i da će moj mlađi brat, Titanfall 3, još više unaprediti našu porodicu i doneti još više inovacija. Za kraj, autor me je zamolio da vam se i on obrati na kratko. Hvala. Poštovani čitaoci, eto čuli ste šta Titanfall 2 misli o sebi i želeo bih samo da dodam da se apsolutno slažem sa svim što je rekao. Titanfall 2 je evolucija svog prethodnika i nadam se temelj za razvoj budućih nastavaka pa i novih igara koji bi uveli svežinu u ovaj žanr. Apsolutno preporučujem da nabavite Titanfall 2 i da se nađemo na bojištima Frontier-a. Uvoznik:GameS Zemlja porekla:Amerika

Prikaži sve...
1,999RSD
forward
forward
Detaljnije

Prikaži sve...
1,999RSD
forward
forward
Detaljnije

PC The Witcher 2 - Assassins of Kings - Enhanced Edition Proizvođač: Ostali Datum izlaska: 17.05.2011. Najveće RPG iznenađenje i jedna od najboljih igara 2007. godine je konačno dobila svoj nastavak. Witcher 2 nastavlja sagu o Geraltu, lovcu na čudovišta, i ponovo pruža igračima RPG igara ono što najviše vole - otvoren svet, nelinearnu naraciju, surovu igrivost i sate i sate vrhunske avanture. Šta reći, a ne zaplakati? Simpatični Poljaci iz CDProjecta još jednom su pokazali svojim daleko izvikanijim kolegama kako se na pravi način tretiraju legije fanova, ponovo izbacujući dopunjeno i prošireno izdanje originalne igre, koje nije svedeno na buljuke tupavih DLC paketa za izmuzavanje para. Izbacivanje verzije Enhanced tempirano je tako da se poklopi sa izdavanjem igre za Xbox 360, dok će vlasnici PC originala sav novi sadržaj (oko 15 gigabajta podataka!) moći da preuzmu direktno sa sajta igre, i to besplatno i bez ikakvih dodatnih gnjavaža. Bez obzira na to koliko se štipali i uveravali sebe da je ovo suviše dobro da bi bilo istinito, to je zapravo realnost i presedan u industriji video igara kakvu poznajemo danas. Bez zadržavanja na strukturi igre ili (nelinearnoj) priči koja je ostala nepromenjena, konkretno ćemo navesti šta napredna verzija donosi i zbog čega je više nego zahvalno ponovo zaroniti u neodoljivo prljavi svet Witchera 2, čak i ako ste igru prešli jedan ili više puta. Najveća novina odnosi se na (kritikovano) kratko trajanje trećeg poglavlja originalne igre, koje je sada prošireno sa dve nove quest instance, kroz posetu novim lokacijama u sklopu ili kraj tvrđave-grada Lok Muina, za čije će vam kompletiranje, prema projekciji autora igre, biti potrebno oko četiri sata igranja. Novu verziju sada otvara predivni, od ranije dostupni četvorominutni CGI sinematik koji otkriva detalje zapleta pominjane na početku bazne verzije (ubistvo kralja Damavenda), svaka tranzicija između lokacija/poglavlja praćena je in-game filmićem, ubačena je nova Witchers animacijica koja bliže objašnjava kastu Veštaca, igračevi izbori tokom igranja sumirani su kolaž-animacijom u finalu igre (nalik legendarnim choice slajdovima s krajeva Fallout igara), a tu je, naravno, i novi odjavni sinematik. Ostatak novina tiče se više od 100 različitih ispravki bagova i unapređenja, od kojih je najznačajnije ono koje se tiče Geraltovog daleko boljeg ponašanja tokom borbi (protivnici više ne mogu da vam prekinu niz udaraca, kontrole imaju bolji odziv, poboljšani targeting sistem sada je daleko precizniji i dr.). Svi usputni dodaci koji su dolazili sa 2.0 patchom takođe su prisutni i ovde. To se odnosi na tutorijal nivo, koji će vam bolje objasniti mehaniku i kontrole Witchera 2 (što je bilo preko potrebno u ranijoj verziji igre, koja je pred nepripremljene igrače odmah bacala izazove), i režim Arena, u kojem se šibate sa talasima progresivno sve jačih neprijatelja (uz mogućnost nadmetanja i upoređivanja rezultata sa drugim igračima na oficijelnom Witcher 2 forumu). Tu je još i najviši, Dark nivo težine, koji igrače nagrađuje unikatnim delovima opreme, koji sa sobom nose i neočekivane i opasne penale. Wicher 2.0 trailer: Uvod u priču igre: Uvoznik:GameS Zemlja porekla:Japan

Prikaži sve...
1,699RSD
forward
forward
Detaljnije

PC Mass Effect 3 Proizvođač: EA Datum izlaska: 01.01.2000. Epska saga je na vrhuncu, otkrijte kako se sve završava u finalnom poglavlju trilogije koju mnogi smatraju Star Wars-om nove generacije. Još jednom igrač će uticati na ishod mnogih događaja i finale koje uključuje jedan od čak 16 različitih završetaka, a po prvi put prisutan je i multiplayer mod u vidu kooperativnih misija. Ukoliko ste igrali prethodnu igru, ME3 podržava uvoz snimljene pozicije od koje ćete početi igru. Gurnimo prst u oko svim konvencijama i počnimo sa zaključkom – Mass Effect 3 je najlepša i mehanički najbolja Mass Effect igra, tehnički impresivan naslov, ali, nažalost, pati od zabrinjavajuće doze patetike i delimične krize identiteta (koje ćete postati svesni u poslednjih pet minuta igre). Kao finalni deo trilogije, funkcioniše na sasvim zadovoljavajući način, iako, prema našem mišljenju, uopšte nema mesta nekoj većoj paljevini i sečenju vena. Mass Effect 3 je OK, nije izuzetan. Reaperi konačno dolaze na Zemlju, uništavaju našu odbranu i počinju sa terorom. Šepard odleće na „Normandiji”, rešen da mobiliše galaktičke saveznike i organizuje armiju koja će svemir spasiti pošasti koja uništava inteligentne civilizacije. Zaplet igre je odavno poznat, a njegova metodologija je ista kao i ranije – šetnja galaksijom, rešavanje obaveznih i opcionih misija, uživanje u nelinearnim posledicama vaših odluka koje vode jednom skriptovanom kraju. Stvar koja je delimično klimava je to što Šepard, bez obzira na to što je dvaput spasao poznati svemir, opet mora da se nateže sa alienima, da im rešava questove, oslobađa planete, spasava zarobljene generale... Akcioni deo igre zaista je prva liga, i sada realno transcendira sopstveni žanr: Mass Effect 3 nije igra koja ima „iznenađujuće dobro rešenu borbu za jedan RPG”, već predstavlja naslov uporediv sa najboljim taktičkim šuterima današnjice. Uostalom, instalirajte Mass Effect i sami se uverite u to koliko je serijal napredovao na tom planu. Pozitivne promene pretrpela je i RPG strana igre, koja sada dozvoljava više izbora pri napredovanju po nivoima, pribavljanju i manipulaciji oklopima (podeljeni su i opremljivi po delovima) i oružjem (može se modovati raznim ubojnim dodacima). Skeniranje planeta je poboljšano, ubrzano i pojednostavljeno novim sistemom skeniranja čitavog sistema, uz ekstra elemenat tenzije, koji donosi bežanje od Reapersa privučenih vašim signalima. Najuspeliji i najimpresivniji momenti igre su kontinuitet sa prethodnim nastavcima i posledični kauzalitet. Ako ste sačuvali sejvove iz prethodna dva Mass Effecta, njihovim inkorporisanjem u ME3 prenećete u tok igre oko hiljadu varijabli, modifikujući tonu glavnih i sporednih momenata, od kojih su najznačajniji dostupnost saboraca i njihov odnos prema vama i vašoj borbi. Mass Effect 3 prosto sija sagledan u kontekstu petogodišnje megaavanture, koju ćete sigurno ponoviti tokom jednog budućeg godišnjeg odmora i napraviti drugačije izbore na ljubavnom i galaktičkom planu. U odnosu na Mass Effect i Mass Effect 2, izbori i račvanja u trojci najčešće imaju posledice koje su fatalne ili na drugi način sudbonosne po pojedince, rase i svetove. Svako detaljisanje na ovu temu neminovno bi zaoralo njivu spoilera, ali je prilično bezbedno reći da je dominantni lajtmotiv igre žrtva: finale jedne ovako epske trilogije prosto mora da operiše sa šapatom umirućih, suzama tuge i suzama radosnicama. Američki blokbasteri tradicionalno naginju patetici kada operišu sa temom plemenite žrtve. Ovde se svi prosto utrkuju ko će pre da legne na bombu, ko će da razdrlji košulju i stane pred mitraljeze, da gurne šaku u krunilicu za kukuruz... Sledeći veliki problem leži u sferi totalne besposledičnosti sporednih misija u igri. Nadogradnja „Normandijinih” sistema u Mass Effectu 2, kao i izbori koje ste napravili u delegiranju zadataka u poslednjoj misiji imali su realne konsekvence u pogledu kraja igre, što je u potpunosti isplatilo svo ono skeniranje planeta i bauljanje galaksijom. U Mass Effectu 3 sav opcioni trud je uzaludan – finalna brojčana snaga vaših saveznika, kao i Galactic Readiness rejting (koji podižete u multiplayeru) ne doprinose ama baš ničemu. Izbor jednog od tri moguća kraja biće identičan i za igrača koji je jedva skrpio minimum snaga i za onog koji je utucao 35 sati da bi prešao cifru od 5000. Multiplayer Mass Effecta 3 je kooperativni, i o njemu smo detaljno raspredali u prošlom broju („Prvi utisci”). Biće vam zanimljiv neko vreme, ali, kao i svaki klon horde moda iz Gears of Wara, i ovaj ima ograničen rok trajanja. Mass Effect 3 je igra koju ultimativno definiše poslednjih pet minuta. Sam kraj je neočekivan i, prema našem mišljenju, zbrzan, zdudan, i poteže pitanje koje deluje kao da je ukradeno iz „Battlestar Galactice”.

Prikaži sve...
1,600RSD
forward
forward
Detaljnije

PS3 Assassin's Creed ProizvoÄ‘ač: Ubisoft Datum izlaska: 01.01.2000. Assassin's Creed je akciona igra koja stavlja snažan naglasak na elemente koji se povezuju s prikrivanjem. Kreatori naslova su ljudi koji su odgovorni za stvaranje Princ Persije: Pesak vremena - nije iznenaÄ‘ujuće što ima mnogo sličnosti sa ovim hitom. Priča nas vraća u treću Crkadu, koju je komandovao engleski kralj Richard Lionheart. DogaÄ‘aji se dešavaju na Svetoj zemlji, uključujući i Jerusalim. Vi igrate ulogu Altair-a - pripadnika misterioznog klana ubica, potpuno nesmotreno sa problemima političke i teološke prirode i ne postaju nikakve strane sukoba. Stoga, tokom igre, prihvatamo naredbe i hrišÄ‡ana i muhamedana koji pokušavaju da usmere svoje interese pomoću atentata. Sama igra liči na seriju Hitmana u srednjovekovnoj verziji. Sledeće misije imaju istu šemu: prihvatamo red, ne obraćamo pažnju jedni na druge, približavamo cilju, obavljamo zadatak i napustimo mesto zločina (naravno, što pre to bolje). Zvuči malo komplikovano, ali u praksi izgleda odlično. Naš junak provodi mnogo vremena kako se skrivaju od jedne skrivanja do drugog, penjanja, izvoÄ‘enja lukavih akrobacija i borbi. Problem Altair kontrole rešen je na zanimljiv način: neke aktivnosti (npr. penjanje, skakanje, mešanje u gomilu i skrivanje u senci) rade samo jednim dugmetom. Samo aktivirajte i naš junak se brine o sebi (npr. On se popne na krov zgrade, pobeÄ‘uje nekoliko prepreka na putu, ili se neprimetno pridruži grupi proslava monaha). Zauzvrat, borba zahteva više veštine na prstima: dueli su dinamični, imamo dosta udaraca. Posebno vredni preporuke su izvrsne dodge, koje koristimo dok čekaju pogodan trenutak za napad. Vrlo često imamo priliku da izaberemo: tiho prosledimo odreÄ‘enu lokaciju ili isečemo vaš put mačem. Druga metoda je spektakularnija, ali i dugotrajna i opasna. Veoma važan element igre je spretno rukovanje likovima od nezavisnih likova. Mi ispunjavamo zadatak u gradovima punim ljudi, i kako mi postupamo prema njima, ima značajan uticaj na uspeh misije. Na primer, skakanje s krova u sred mnoštva ljudi, možemo računati na sumnjivu reakciju prolaznika. Neki od njih beže, drugi nam pokazuju prstima, koji pre ili kasnije izazivaju pažnju stražara. Prolazeći kroz prepuštene ulice, možemo polako da se krećemo, boreći se, gurajući nas i kucajući nas stojeći na putu. Ponekad se probudimo poštovanje i ljudi napuštaju put sami, ali se takoÄ‘e možemo izložiti neprijateljskoj reakciji i izazvati napad. Ipak, mi smo ubica i obraćanje pažnje na sebe ne bi trebalo da bude u našoj prirodi.

Prikaži sve...
1,999RSD
forward
forward
Detaljnije

prelepe,izuzetno kvalitetne,originalne,odlicno ocuvane,izradjene od prirodne meke koze,djon koza,u sredini reljefno gaziste,unutrasnjost od meke koze,tabanica od koze,ispod tabana pocev od kraja prstiju meki sundjer prekriven kozom radi udobnosti a i noga moze da dise,savrsene,boja cokolade,velicina 36,unutrasnje gaziste 25 zbog samog modela cizmice,visina stikle 5 cm,sa strane zip i lastis,prekrasne

Prikaži sve...
1,530RSD
forward
forward
Detaljnije

odlicne,kao nove,izradjene od kvalitetne antilop koze,na jeziku utisnut brend proizvodjaca,djon od trvrde gume,reljefni,dobar provodnik

Prikaži sve...
1,710RSD
forward
forward
Detaljnije
Nazad
Sačuvaj