Filteri
close
Tip rezultata
Svi rezultati uključeni
keyboard_arrow_down
Od
RSD
Do
RSD
Sortiraj po
keyboard_arrow_down
Objavljeno u proteklih
keyboard_arrow_down
Sajtovi uključeni u pretragu
Svi sajtovi uključeni
keyboard_arrow_down

Pratite promene cene putem maila

  • Da bi dobijali obaveštenja o promeni cene potrebno je da kliknete Prati oglas dugme koje se nalazi na dnu svakog oglasa i unesete Vašu mail adresu.
126-150 od 6961 rezultata

Broj oglasa

Prikaz

format_list_bulleted
view_stream
126-150 od 6961 rezultata

Prikaz

format_list_bulleted
view_stream

Režim promene aktivan!

Upravo ste u režimu promene sačuvane pretrage za frazu .
Možete da promenite frazu ili filtere i sačuvate trenutno stanje

Aktivni filteri

  • Tag

    Igrice
  • Tag

    Čizme
  • Cena

    2,000 din - 2,999 din

PS3 The Lego Movie Videogame Proizvođač: Ubisoft Datum izlaska: 01.01.2000. Upoznajte Emeta, običnog Lego graditelja koji spletom neverovatnih okolnosti postaje jedini spas za Lego svet. Kroz veliku avanturu će sresti nove prijatelje, Master graditelje i obići neke od neverovatnih lokacija. The LEGO Movie Videogame prenosi stil animacije iz filma i donosi novine poput Master builders i uputstava za pravljenje novih kreacija. U igri je dostupno oko 90 likova iz filma (Gandalf, Batman, Nindže i mnogi drugi) i 15 nivoa, a kao i uvek možete igrati sa prijateljem na istoj konzoli. TT Games, poznat kao tvorac skoro svake LEGO video igre na tržištu, potpisuje još jedno LEGO ostvarenje koje je povezano sa nekim filmom. Ovoga puta, sa LEGO filmom, što je interesantan novitet u serijalu. Igra u potpunosti prati dešavanja u filmu sa velikog platna, a pojavila se za skoro sve platforme koje su aktuelne danas – Xbox 360, Xbox One, PlayStation 3, PlayStation 4, WiiU, Nintendo 3DS, PlayStation Vita i Windows. Igra vas postavlja u ulogu nekoliko različitih karaktera iz filma, koji koriste raznorazne delove LEGO kockica kako bi pronašli izlaz iz nezgodnih situacija. Upravo zbog toga što je igra specifična i obrađuje temu filma koji je već napravljen “koristeći kockice”, i igra donosi okruženja u potpunosti napravljena od LEGO kockica. Ko do kraja opisa prebroji koliko smo puta napisali LEGO i prvi nam se javi, dobije od nas specijalan poklon! LEGO Movie Videogame donosi dva osnovna tipa glavnih karaktera – standardni “graditelji” i napredni graditelji. U prvu grupu spada glavni junak Emmet dok su u drugoj na primer Vitruvius i Wyldstyle. Glavna razlika je u tome što standardni graditelji ne mogu da formiraju objekte iz gomile LEGO kockica u slučaju da ne poseduju instrukcije i planove koji se mogu naći rasuti po čitavom nivou. Korišćenjem kako instrukcija tako i samih kockica igrač je u prilici da pravi raznorazne oblike, pa čak i stvarne LEGO setove koji se mogu kupiti širom sveta. Za razliku od njih, napredni graditelji odnosno sastavljači mogu da koriste bilo koju kombinaciju LEGO kockica kako bi napravili bilo šta, time omogućavajući stvaranje nekih zaista sjajnih novih kreacija. Naravno, glavni cilj Emmeta i njegovih prijatelja jeste da stanu na put Lordu Businessu, glavnom negativcu u video igri ali i filmu. Čitava ova bitka dogodiće se kroz 15 velikih nivoa. Baš kao što ni vi nećete biti najsigurniji o čemu se radi dok budete igrali prve nivoe, slična je situacija i sa vašim virtuelnim ja – Emmetom. I on je bezidejan i skoro da ne može da uradi ništa pametno na prvih nekoliko nivoa. Tvorci su u igru ubacili preko 90 karaktera što je jako veliki broj i nešto što će zadovoljiti kako i starije igrače tako i najmlađe. Baš kao i uvek kada govorimo o LEGO Igrama, pogodne su za sve uzraste. Grafika je dopadljiva i zvuk je na nivou, ali ono što će vas naravno najviše privući jeste izvođenje koje je kao i uvek na zavidnom nivou i doprinosi zabavi koju jedan LEGO naslov sa sobom nosi. Uvoznikl:GameS Zemlja porekla:SAD

Prikaži sve...
2,799RSD
forward
forward
Detaljnije

PS3 Pro Evolution Soccer 2017 - PES 2017 Proizvođač: Konami Datum izlaska: 15.09.2016. PES 2017 nam dolazi sa mnoštvo unapređenja i novih dodataka igri. Ovogodišnji slogan Control Reality stavlja fokus na realnost kontrole lopte i igrača, kao i novih vizuelnih elemenata. Interakcija i prezentacija igre povećavaju doživljaj, pogotovo kad se igra protiv drugog igrača. Fox engine postavlja nove standarde sa mnogim poboljšanjima i sa njim igrači PES-a će doživeti realan fudbal kao nikad do sad u video igri.

Prikaži sve...
2,499RSD
forward
forward
Detaljnije

PSV Spy Hunter Proizvođač: WB Games Datum izlaska: 12.10.2012. Kompanija „Aspyr Media”, najplodniji izdavač prerađenih igara za Macintosh računare, na PC tržištu debituje igrom Spy Hunter. Radi se o rimejku istoimene igre iz 1983. godine‚ akcionoj vožnji čiji je protagonista superšpijun bondovskog profila koji u svom višenamenskom superautomobilu seje strah među agentima zlikovačke organizacije NOSTRA. Igra se sastoji od četrnaest misija čiji karakter varira od čisto pucačkih okršaja sa do zuba naoružanom bandom terorista, do obezbeđivanja pratnje nezaštićenim vozilima. Pored primarnih zadataka, čije ispunjenje čini uslov za prelazak na narednu misiju, postoje i sekundarni zadaci koji služe za sakupljanje poena i poboljšanje karakteristika vozila. Budući da ne postoji mogućnost snimanja pozicije tokom igranja, svi zadaci u okviru jedne misije moraju se završiti „u cugu”, zbog čega će igrači morati da ponavljaju teže nivoe i po nekoliko puta. Spy Hunter je i izuzetno dinamična i najvećim delom zabavna akcija, koju krasi sjajan osećaj brzine i bogatstvo raznovrsnog naoružanja što se koristi za eliminisanje protivnika na drumu, na način kako to čini 007 za volanom prototipova genijalnog Kjua: tu su dimne zavese, uljane bare, automatsko oružje montirano na prednjim i zadnjim branicima, ali i potentnije savremeno naoružanje u vidu projektila s toplotnim navođenjem, bacača plamena i elektromagnetskih pulsnih topova. Interceptor je amfibijsko vozilo koje se lako pretvara u motorni čamac; kada se nađe pod žestokom vatrom i pretrpi veća oštećenja, spoljašnji oklop vozila otpada, oslobađajući vozača na motociklu, odnosno vodenom skuteru.

Prikaži sve...
2,690RSD
forward
forward
Detaljnije

Od genijalnog Shinji Mikami i talentovanog tima Tango Gameworks stiže nam The Evil Within 2, koji podiže franšizu na nov nivo sa jedinstvenim spojom psihološkog trilera i survival horora. Detektiv Sebastian Castellanos se nalazi na dnu. Ali kada se šansa pruži da spasi svoju ćerku, on mora ući u svet noćnih mori i otkriti mračnu priču nekad idiličnog grada da bi je vratio. Užasavajuće pretnje iskaču iza svakog ćoška, dok se svet uvrće i menja oko vas. Suočite se sa neprijateljem pomoću oružija i zamki ili se šunjajte kroz senke da bi preživeli.

Prikaži sve...
2,499RSD
forward
forward
Detaljnije

Treća igra u serijalu je prva next-gen igra iz studija Bioware. RPG u kome svaka odluka menja svet, izuzetna avantura koja se smatra jednom od najboljih igara 2014 godine. Nastavljajući sagu ostalih Dragon Age igara, Inquisition nas stavlja u ulogu High Inquisitora koji za razliku od drugih Dragon Age naslova ima veliku odgovornost. Svaka odluka ima svoje posledice i način na koji se zadatak odradi ima uticaj na ostatak priče i na odnos sa ostalim likovima koji su krucijalni za celu kampanju, pošto nas kroz celu priču prate. Svet je otvoren. Pored glavne priče ima dosta skrivenih lokacija i opcijalnih misija koje ispunjavaju ovaj ogroman svet. Ogromni world boss zmajevi koje je veoma teško savladati daju igri nivo kompleksnosti koji do sada nismo videli.

Prikaži sve...
2,499RSD
forward
forward
Detaljnije

Počni sa radovima na novim poljima. Veliko prostranstvo južne Amerike te očekuje sa autentičnim pejzažom, jedinstvenom vegetacijom, lokalnim kravama i poljima šećerne repe, nudeći potpunu promenu scenarija i gameplay mogućnosti! Nova lokacija takođe ima i mrežu pruga, omogućavajuće transport robe vozom. Tu su i nova vozila koje se pridružuju već ogromnom izboru. Opremi se sa najpoznatijim brendovima Case IH, Stara, Doble TT, Bizon i Gessner Industries, verno prenešenim u igru.

Prikaži sve...
2,999RSD
forward
forward
Detaljnije

naturalize italija, peta 7cm

Prikaži sve...
2,000RSD
forward
forward
Detaljnije

Lepe kožne duboke cipele - čizme za sve prilike Od velur kože, maslinasto zelene, vrlo kvalitetno urađene Kategorija: jesenska/zimska obuća Model: Cross Genre causal Tip: Duboke Visina čizme: 12 cm Vrsta gazišta: Ravna Gazište spolja: 26,5 cm Dužina gazišta unutra: 24,5 cm Broj: 39 Boja: Maslinasto zelene Materijal: velur koža lice: 100% koža gazište: 100% koža đon: guma krampon Detaljno stanje: Cipele nekoliko puta obuvene, to se može videti po postavi i đonu! Dobro pogledajte slike. To su cipele koje ćete dugo nositi. Priuštite sebi udobnost i kvalitet kakav zaslužujete i to veoma povoljno. Opis cipela: Cipele su od prave čvrste velur kože, vrlo kvalitetno urađene, udobne i lako nosive. Đon je u stilu krampona. Fantastično stoje na nogama i super pristaju uz odelo, pantalone i farmerke. Zaista su prelepe. Pored ukrasnih štepova u bočnom delu cipele, tri vodoravna štepa fiksiraju bočni unutrašnji uložak cipela, da bi se postigla potpuna zaštita zgloba. Dva reda po osam alki na prednjem delu čine da šnir cipela takođe doprinosi stabilnosti noge, a i estetski deluju privlačno. Mada ovaj model može da bude i tip “letnje gojzerice” koje su lagane i nose se u lepim uslovima u planini i za pešačenje, i takvu obuću planinari obavezno imaju u svojoj opremi. Ovo su cipele koje ćete nositi godinama.

Prikaži sve...
2,900RSD
forward
forward
Detaljnije

PC Assassin's Creed - Birth Of The New World - The American Saga ProizvoÄ‘ač: Ubisoft Datum izlaska: 03.10.2014 Komplet koji sadrži sledeće 3 igre: - Assassins Creed IV Black Flag - kao Edvard Kenueia morate da uronite u zlatno doba pirata, istražite ogromna prostransta Karipskog mora i borbite se protiv templara. - Assassins Creed III - Connor kao što ćete učestvovati u velikim borbama sa templarima, koji su pokrenutiu sred američke revolucije. - Assassins Creed Liberation HD - kao Avelino de Grand Prik morate ići u Luizijani i boriti se protiv Španca. Uvoznik:GameS Zemlja porekla:Francuska

Prikaži sve...
2,800RSD
forward
forward
Detaljnije

PC Lego Jurassic World Proizvođač: WB Games Datum izlaska: 12.06.2015. OVA IGRA ZAHTEVA STEAM AKTIVACIJU. Nova LEGO avantura donosi nezaboravnu avanturu kroz Park iz doba Jure. Igrajući kao poznati likov iz filmova proći ćete kroz scene iz celog serijala - od Jurassic Park do najnovijeg, Jurassic World. Kao i ranije LEGO igre, Lego Jurassic World je bogat urnebesno smešnim scenama i moguće je igrati kooperativno sa još jednim igračem na istom kompjuteru/konzoli. Na raspolaganju je i dvadeset igrivih dinosaurusa poput Triceratops, Raptor i T-rex. Svoju kolekciju dinosaurusa možete da menjate putem DNA kockica i pravite kombinacije vrsta.

Prikaži sve...
2,050RSD
forward
forward
Detaljnije

PC Mafia 3 Proizvođač: 2K Datum izlaska: 06.10.2016. Godina je 1968 i pravila su se promenila. Nakon godina u Vijetnamskom ratu, Lincoln Clay zna da porodica nije ona sa kojom si odrastao već ona za koju si spreman da umreš. Konačno kući, Lincoln je odlučan da sredi svoj život, ali prošlost mu ne dozvoljava da napusti grad. Trebaće mu više od par prijatelja da uspe u ovom novom svetu. Ali sa pravom ekipom, teškim odlukama i uprljanim rukama moguće je popeti se na vrh podzemlja. Vreme je da se stvori nova porodica. But, first things first... Vremenski okvir koje igra pokriva, kao i glavni junak su, kao što rekosmo, prva i najbitnija stavka trećeg dela, koja je upala u oko još tokom ranih najava igre. Ako su vam, kada neko pomene Mafiju, prve asocijacije američki jug i okruženje Nju Orleansa, vudu i haićanske vradžbine, garderoba i automobilska galanterija kasnih šezdesetih, rasna netrpeljivost i prateći rasistički momenti, antikomunistička histerija, i sve to u jeku kontroverzi vezanih za Vijetnamski rat – onda je 2K Games napravio igru baš po vašoj meri. Iako su ’talijanski gangsteri sa svim pratećih klišeima i dalje bitan deo igre, dotični vrlo uočljivo ustupaju mesto novom settingu i novom protagonisti, koji bi možda ipak bolje funkcionisali u nekom nezavisnom ostvarenju. Elem, u ulozi ste crnca Linkolna Kleja, veterana-povratnika iz Vijetnamskog rata koji svoj rodni grad, Nju Bordo, zatiče rastrzan sukobima između italijansko-tahićanskih kriminalnih imperija. Kao siroče kojeg je pod svoje krilo prihvatilo podzemlje crnačke zajednice, Linkoln se, zajedno sa jedinom porodicom koju zna i ima, svrstava na stranu zalizanih saveznika. Avaj, jedna (ne)uspešna pljačka federalnih rezervi iz nacionalnog trezora kasnije, i Linkoln pukim slučajem ostaje sam na ovom svetu, sa gadnom prostrelnom ranom na glavi i neugasivom žeđi za osvetom koja će ga staviti na put pravedničke odiseje nakon koje će ostati samo usta koja više ne govore. Narativni deo Mafie 3 je ujedno jedna od dve jarko svetle tačke igre, koje donekle uspešno vuku na dalje igranje. Sama priča i njeno odmotavanje su krajnje jednostavni i očekivani, ali i efektni na momente. Linkolnova osveta zahtevaće od njega stvaranje klimavih savezništva sa tri sporedna krimi-bossa (od kojih je jedan glavom i bradom omatoreli Vito Skaleta, glavni junak prethodne igre), uz Linkolnovu „krticu” u CIA redovima u vidu ratnog drugara Džona Donovana, koji će vas snabdevati neophodnim informacijama vezanim za vaše sledeće korake. Ono gde igra briljira u ovom delu su odlično izrežirani, kvalitetno napisani i odglumljeni, i još bolje tehnički realizovani sinematici i scene koji najavljuju i odjavljuju veće i važnije misije, odnosno predstavljaju bitne momente u priči. Ovo se odnosi i na način na koji se sve odvija od samog starta, u vidu igrivih flešbekova, scena sa komisijom koja naknadno ispituje Donovana o događajima iz igre, intervjuima u stilu dokumentarca sa istražiteljima na slučaju, kao i sveštenikom Džejmsom, koji predstavlja koliki-toliki moralni kompas glavnom junaku. Minimalna sistemska zahtevnost: Procesor: Intel i5-2500k ili AMD FX-8120. RAM: 6 GB. GPU: Nvidia GeForce GTX 660 or AMD Radeon HD7870

Prikaži sve...
2,499RSD
forward
forward
Detaljnije

PC The Elder Scrolls 5 - Skyrim Legendary Edition Proizvođač: Bethesda Datum izlaska: 01.01.2000. OVA IGRA ZAHTEVA STEAM AKTIVACIJU. Kompletno izdanje jednog on najpopularnijih RPGova svih vremena sadrži: - osnovnu igru, The Elder Scrolls V: Skyrim - ekspanziju Dawnquard - ekspanziju Dragonborn - ekspanziju Hearthfire The Elder Scrolls V: Skyrim Skyrim je školski primer uspešne reciklaže van svih očekivanja, dodatno modifikovana i nafilovana sadržajem kojem rok trajanja neće tako brzo isteći. Dodatni i neočekivani bonus tiče se promocije igre. Ona je bila propraćena sada već legendarnim trejlerom, koji je, pored spektakularne muzike (koja odbija da izvetri iz glave) i zanimljivih prizora, u memorabilne pojmove vezane za svet video igara u opštem smislu „uklesao” i izraz dovahkiin. Radnja igre odvija se na krajnjem severu kontinenta Tamriel, u surovom severnjačkom regionu Skajrimu. U ulozi ste neznanog heroja (heroine) kojem se smeši nevesela sudbina na gubilištu utvrđenja Helgen, zajedno sa kompanjonima i friškim kraljeubicom Skajrima, kao i vođom novonastale pobune Ulfrikom Stormkloukom. Međutim, u odsutnom trenutku pogubljenje biva grubo prekinuto upadom zdravo najeđenog zmaja, čija vrsta vekovima nije viđena među severnjacima. Da li je u pitanju čista slučajnost ili je pojavljivanje leteće ale na neki način povezano sa disidentskim vođom pitanja su koja će vam se motati po glavi tokom bega i konačnog izlaska na drugoj strani planine. Od tog trenutka svet Skajrima otvara se pred vama u svoj svojoj lepoti i ogromnosti, sa potpunom slobodom kretanja u svim mogućim pravcima (bar dok ne naletite na nešto što će biti razdraženo vašim živahnim trčkaranjem, a uz to je višeg iskustvenog nivoa). Nakon inicijalnih kontakata u obližnjem mestašcetu kraj reke, a zatim i u prvom većem gradu koji ćete uočiti na horizontu (Vajtran), saznajete dublje razloge krize koja potresa Skajrim, i to u vidu otvorene pobune severnjačkih lordova (Jarlova). Oni pružaju punu podršku pomenutom Ulfriku kako bi se konačno rešili imperijalne čizme koja im pritiska vratove vekovima (uz svu silu očekivanih obrta, prevrata, agendi, kultova, sekti, frakcija, nekoliko gildova i udruženja, kao i širokih slojeva naroda koji naginju različitim podeljcima na skali trenutnih dešavanja u zemlji). Stvari se dodatno komplikuju nasumičnim napadima agresivnih zmajeva, kao i (ranim) saznanjem da ste rođenjem na neki način povezani s njima (ovo nije spojler, s obzirom na to da je u pitanju hajlajt pomenutog trejlera, uključujući tu i razorne shout moći koje stičete apsorbovanjem umrlih zmajskih duša). Naravno, kao i u svakom dobrom epu, smešna ljudska koškanja biće samo uvertira za drevne i daleko ozbiljnije pretnje, sa zmajevima kao očekivanim vesnicima takvog razvoja događaja. Kako i priliči jednom ambicioznom, epskom RPG-u otvorenog tipa sa visokim apetitima, svet Skyrima je ogromno igralište nakrcano buljucima interesnih zona, koje pružaju zadovoljavajuće nagrade igračima raspoloženim za višenedeljno istraživanje i uživljavanje u gusto tkanje tapiserije pete igre The Elder Scrolls. Galimatijas tamnica, tvrđava, pećina, manjih i većih naselja i seoceta, kao i nekoliko impozantnih kapitalnih gradova prošaran je hiljadama i hiljadama likova koji ga nastanjuju i obavljaju svoje dnevne obaveze mimo ponašanja samog igrača. Brojne su sporedne aktivnosti kojima možete unapređivati određene predmete ili komponente opreme koju nosite (bavljenje alhemijom, spravljanje napitaka, kao i čitav spektar kovačko-saračkih aktivnosti za poboljšanje oružja i oklopa). Tu je i gomila sporednih i opcionih questova, o koje ćete se saplitati na svakom koraku (od razgovora sa likovima, prisustvovanja određenim događajima, pa sve do čitanja pojedinih mitova u raznim knjigama). Sve to stvara zaista impresivan osećaj imerzivnosti i sjajne atmosfere, koja neće dozvoliti da joj se tako lako otrgnete iz zagrljaja. Dodatni plus je gotovo organsko disanje sveta kojem pokušavate da pomognete, što se ogleda kako kroz različite ishode određenih situacija i zadataka tako i kroz komentarisanje vaših postupaka i dostignuća u susretima sa stanovništvom. Borbeni model razdeljen u tri „škole” (dalekometna, borba prsa u prsa i magijsko obračunavanje) funkcioniše zadovoljavajuće i pruža vam zahvalnu mogućnost da efektno kombinujete sva tri stila u hodu, bez prevelikih penala. Redefinisani sistem napredovanja veština ogleda se u usavršavanju kroz njihovo stalno korišćenje (što je i odlika serijala), kao i kroz biranje između ponuđenih perkova nakon svakog level-upa. Koji god način da preferirate, osećaj tokom borbi je sjajan, sa uverljivim zanošenjem prilikom zadavanja i primanja udaraca, realističnim odapinjanjem i zujanjem strela, kao i vatrometom magija prilikom prženja neprijatelja (isto važi i u suprotnom smeru). Pored zmajeva, tvrde orahe predstavljaju i nasumični džinovi i mamuti, kao i standardni protivnici koji koriste neku ofanzivno-defanzivnu caku i kojima morate doakati kombinacijom predmeta i naoružanja koja je prisutna u inventaru. Osim nekih starih boljki, što se pre svega odnosi na krutu i rigidnu mehaniku igranja i repetativnost određenih operacija (čišćenje random tvrđava, pećina i sličnih zona), nekoliko bitnih propusta u dizajnu pomalo kvare uživanje u igri. Ne preterano spretno izvedeno šunjanje i drugi stealth elementi nekako se podrazumevaju u ostvarenju ove veličine i otvorenog tipa (što svakako neće pozdraviti igrači koji preferiraju ovakav način igranja). Sledeća stvar je nepotrebna reduntantnost određenih aktivnosti i zahvata koje ćete preuzimati radi poboljšanja neke borbene stavke, predmeta ili oružja (bar u početnim fazama igranja). Zašto biste prolazili kroz mukotrpan proces pribavljanja potrebnih sastojaka i levelovanja veština da biste unapredili neku, npr. random sekiru, kada je velika verovatnoća da ćete u nekoj tamnici ili tvrđavi, kojih ima kao pečurki posle kiše, „na keca” nabaviti neki bolji primerak (o quest nagradama ili pukoj kupovini da i ne pričamo). Međutim, sve je to manje-više zanemarljivo kada se uzme u obzir glavni klip u točkovima Skyrima. Zaista je neverovatna odluka da inventar jednog ovako ambicioznog RPG projekta bude sveden na konzolaško, glupo i naporno šaltovanje po crno-belim menijima, koji se progresivno proširuju prikupljanjem novih predmeta, dodatno vam istanjujući živce. Kao da to nije dovoljno, izbačen je vizuelno-tabelarni prikaz predmeta (standard još iz davnih, 16-bitnih vremena), a često će se dešavati i da miš nije usaglašen sa trenutno osvetljenim elementom koji ste odabrali tastaturom (što rezultuje konfuznim biranjem/bacanjem/prodajom nečega što ne želite). Implementacija primitivnog favorites sistema koji sve ovo treba da premosti takođe deluje smešno za današnje pojmove. Grafički dometi Skyrima su spektakularni kada se uzme u obzir to da ih pokreće modifikovani engine star čitavih pet godina (bez obzira na to što se sada zove Creation Engine). Osim generalno povećane detaljnosti scena i lokacija, detaljnijeg iscrtavanja objekata u daljini i kvalitetnijih modela likova, neke stare boljke i dalje su vidljive. To se pre svega odnosi na standardnu ukočenost animacije likova, kao i na puste i siromašne predele u daljini koje engine ne uspeva da pokrije svojim draw distance algoritmima. S druge strane, impozantna količina detalja, dizajn pojedinih lokacija, uverljiv, ogroman i prilično živahan svet prepun svega i svačega naprosto mami i poziva na otkrivanje (hajlajt su prizori zavejanih planina koje se gube u izmaglici). Veliki plus ide dizajnu gradova, koji su, iako i dalje izolovane loading zone, daleko raznovrsniji i vizuelno uverljivije smešteni u okolinu (za razliku od Obliviona, gde su gradovi bili hermetički zatvoreni i slični kao jaje jajetu u zavisnosti od regiona, uz uvredljivu „razliku” samo po pitanju spleta ulica i položaja glavnog religijskog objekta u njima). Spektakularna muzika je na visini zadatka, kao i glasovi likova, bez obzira na njihovo povremeno ponavljanje („glasovne talente”, kao što je i red, predvodi nekoliko poznatih glumačkih njuški poput Maksa von Sidova, Kristofera Plamera, Džoen Alen i drugih).

Prikaži sve...
2,999RSD
forward
forward
Detaljnije

PS3 Minecraft Story Mode Proizvođač: Microsoft Datum izlaska: 13.10.2015. Globalni fenomen Minecraft je igra koja je pokrenula maštu desetina miliona igrača širom sveta aod nas. Ovoj avanturi je doduše nedostajala jedna komponenta – priča. Telltale Games, stari znanci i autori nekih od najboljih modernih avantura (Walking Dead, Wolf among us) doneli su nam Minecraft: Story Mode, avanturu o dogodovštinama brojnih likova iz Minecraft univerzuma. Grafika je, naravno, u poznatom “kockastom” stilu. Napomena: Ovo sezonski Pass Disc uključuje Epizodu 1 Minecraft: Story Mode na disku. Plus pravo na download Epizode 2-5 kako postaju dostupne. Internet konekcija i pristup Playstation® Store-u je neophodan.

Prikaži sve...
2,500RSD
forward
forward
Detaljnije

PS3 Batman - Arkham Asylum Game of the Year Edition Proizvođač: Eidos Datum izlaska: 01.01.2000. Doživećete potpuno novu igru sa Game of the Year Edition. Klinička smrt kulture sakupljanja i čitanja stripova na prostoru bivše Jugoslavije za posledicu ima vrlo predvidiv fenomen: legendarni papirni junaci bivaju percipirani kroz iskrivljeno ogledalo filma, koje u slučaju Betmena nema veze s mozgom. Omladina koja na trafikama kupuje cigare i dopune za mobilni i koja nikad nije osetila žar opsedanja kioska zbog novog broja „Eks almanaha”, „Stripoteke” ili „Lasera” možda se neće složiti sa manijakom koji je do jedne sudbonosne poplave u podrumu nataložio 250 kilograma stripova, ali whatthehell. Kristijan Bejl je tak cool! Oh, Ledžerov oskarovski performans za ulogu Džokera mami me da pogledam „10 things i hate about you”! Wuwuwuwuwuwu! Batman: Arkham Asylum je igra koja, pored neospornih kvaliteta, ima i značaj kulturnog pikada u oko Holivuda. Mitologija Krstaša pod plaštom, koja apsolutno zanemaruje Kilmere, Klunije i ostale kurajbere, u igri je dočarana do apsolutnog stripovskog savršenstva. O pojedinačnim elementima vernosti i autentičnosti ne vredi govoriti nekome ko nije čitao strip (mislimo na „revitalizovanog” ultragothic „Betmena” iz sedamdesetih godina i kasnije), ali mentalni otisak koji će ostaviti u mozgu mladog igrača nateraće filmadžije da dobro razmisle o sopstvenim „kreativnim vizijama” eventualnog nastavka „The Dark Knighta”: deo igračke publike „svući će” stripove sa Interneta i iz cuga shvatiti ko je košer a ko jadac! Pauza za vazduh, pa da pređemo na igru. Batman: Arkham Asylum je akciona avantura / šunjalica u trećem licu, čije osnovne vrednosti, atmosferu, dizajn nivoa i akcionu mehaniku možemo okarakterisati samo jednom rečju – genijalno. Džokerova zamka (u kojoj je Betmen upao naglavačke), preuzimanje zatvorske ludnice Arkham u kojoj se na elektrošok terapiji nalazi većina supernegativaca i Betmenovih smrtnih neprijatelja od igre prave svojevrsnu greatest hits kompilaciju, smeštenu u ograničeno, klaustrofobično i mračno okruženje lečilišta koje je izdvojeno iz urbane sredine. Kondenzacija sadržaja u zidove sanatorijuma Arkham omogućila je autorima da se koncentrišu na bitne stvari, kreirajući tako konzervativnu ali superatmosferičnu akcionu avanturu, koja u minimalnoj meri koketira sa konceptom sandboxa. Probijanje kroz ludnicu u kojoj pacijente leče old school metodama institucija iz Kovina i Stamnice, šunjanje kroz senke i onesposobljavanje odbeglih zatvorenika na nekoliko fascinantnih načina čine meso i kosti igre. Obične krimose, nenaoružane ili opremljene motkama, šipkama ili noževima mlatićete jednostavnom, ali genijalno rešenom metodom melee borbe koja koristi sistem automatskih komboa, tzv. freeflow. Batman: Arkham Asylum neće vas terati da pamtite volšebne kombinacije tastera, već ćete uspešnim vezivanjem napada i odbrane praviti sve spektakularnije borbene piruete, ali samo ako uspete da niz održite neprekinutim. Oponente opremljene automatskim puškama skidaćete iz senke, skakati im na glavu, hvatati omčom viseći sa zidnih ornamenata ili ih omamljivati batarangom, eksplozivnom penom ili kukom, maltretirajući ih poput sadističke verzije Sema Fišera na steroidima. Korišćenje ovih i drugih Bet-gedžeta, pored borbe, esencijalno je i za kretanje i pravljenje puta kroz terenske prepreke, u čemu će vam ogromnu pomoć pružiti i detektivski vizuelni mod koji smo „obradili” u utisku iz prošlog broja. Obračuni sa supernegativcima slede sopstvene unikatne šeme: Poison Ivy, Killer Croc, Victor Zsazs, Bane i Džoker dolaze u formi specifičnih, izdvojenih celina, koncipiranih kao mini-arene gde svaki fajt ima jedinstvena pravila, o čemu iz opravdanih razloga nećemo razglabati. Za igrače koji vole da njuškaju po ćoškovima pobrinuo se famozni Edvard Nigma, poznatiji kao Riddler. On je širom Arkhama razbacao artefakte u obliku upitnika čije pronalaženje, pored poena za nadogradnju borbenih sposobnosti i gedžeta, otključava i biografije strip junaka. Ako tokom igre ne uspete da pronađete svih 200 i kusur, nakon kompletiranja story moda možete se mirno, u praznom i tihom Arkhamu, posvetiti finišu premetačine.

Prikaži sve...
2,999RSD
forward
forward
Detaljnije

PS3 Assassin's Creed 3 ProizvoÄ‘ač: Ubisoft Datum izlaska: 01.01.2000. Novo poglavlje Assassin's Creed sage nas vodi u period američke revolucije i postavlja u ulogu Konora, Desmondovog pretka. Akcija se ovoga puta seli u divljnu američkih šuma gde će biti potrebno svladati i tehnike preživljanja u surovim uslovima. Svet možda jeste postao surovije mesto za Assassine, ali i oni su! Treći deo donosi dosta toga novog i osvežavajućeg, pogotovo na polju gejmplej unapreÄ‘enja, kao i neke zaista fantasične momente koji će obradovati sve veterane, ali i privući one koji se do sada nisu oprobali u ovoj igri. Ipak, ne može se baš reći da predstavlja revolucionarni pomak u odnosu na ranije delove, kao što su se možda neki nadali, pa tako osim novog endžina i okruženja ( Amerika, 18. vek ) ne postoji ništa istinski novo. Pre bismo rekli da su postojeći elementi unapreÄ‘eni i optimizovani. Predivan pogled sa vrha jedne od mnogobrojnih graÄ‘evina koji oduzima dah predstavlja na neki način zaštitni znak franšize, ujedno reprezentujući sve ono što Assassin’s Creed čini posebnim. Jedinstvena istorijski potkrepljena priča, ogromna posvećenost detaljima, fascinanta arhitektura zajedno sa mnogim drugim elementima koji su obeležili konkretne istorijske periode, fantastična upotreba graÄ‘evina i „vertikalne“ ose u kontekstu gejmpleja – sve su to momenti koji čine da igranje postane nešto više od pukog kontrolisanja virtuelnog junaka, a Assassin’s Creed 3 definitivno nastavlja u istom smeru. Glavni protagonista, pod imenom Dezmond Majls, član je tima savremenih - takoreći „dobrih“ plaćenika, koji se bore da zaustave ekstremističku grupu Templara, u javnosti poznatih kao Abstergo korporacija, i njihovu vekovnu težnju za konačnim uspostavljanjem svetske dominacije. Igra počinje tako što se Dezmond priprema za još jedan skok u „Animus“, specijalnu napravu koja mu omogućava da upliva u sećanja svojih genetskih predaka kako bi iznova doživeo njihova iskustva i uspeo da sazna odreÄ‘ene informacije od značaja iz prošlosti. Prvi kvest ga vodi na teritoriju nekadašnje Nove Engleske, sveže kolonizovanog Bostona, godina je 1770. i vreme je zahuktavanja velikog rata, a Dezmond će uskočiti u čizme izvesnog „Ratohnhake:ton-a“ koji će odigrati važnu ulogu u iniciranju američke Revolucije. Momak sa komplikovanim imenom je zapravo rezultat mešovitog braka, od oca britanca i majke mohikanke, koji se na neki način nalazi u rascepu izmeÄ‘u interesa dva naroda, starosedeoca i kolonista. On je plaćeni ubica koji voli i ne stidi se svog porekla, veruje u osnovno ljudsko pravo da ljudi budu slobodni i da razmišljaju i donose odluke na osnovu sopstvenih nahoÄ‘enja. Veliki deo igre se vrti oko ovog zanimljivog i pomalo kontradiktornog junaka, koji je poznat još i pod imenom Konor. MeÄ‘utim on neće biti jedini alter ego igrača. Konorov životni put je isprepleten nekim ključnim momentima američkog rata za nezavisnost kao što su „Battle of Bunker Hill“ tj. bitka kod ÄŒarlstauna i Bostonska čajanka, gde se najvećim delom igre borio na strani Patriota. Assassin’s Creed igre su vrlo dobro poznate po velikoj posvećenosti istorijskim detaljima, te ni ovaj nastavak nije izuzetak, pa ćete tako tokom igre virtuelno obići izuzetno realistično rekreirane gradove Boston i Njujork ali i pojedine enterijere kao što je fantastično detaljno odraÄ‘ena “Begar’s” opera. Uvoznik:GameS Zemlja porekla:SAD

Prikaži sve...
2,799RSD
forward
forward
Detaljnije

PS3 Assassin's Creed 2 - Game Of The Year Edition ProizvoÄ‘ač: Ubisoft Datum izlaska: 01.01.2000. Ezio, nov ubica, za novu eru. Ezio Auditore da Firenze je mladi italijanski plemić. Krenuće putem ubice u potrazi za osvetom nakon izdaje njegove porodice. Mlad čovek, slobodnog duha preko kojeg postajete vrhunski ubica. Renesansna Italija 15-og veka je više skupina grada-država, gde porodice sa ekonomskom i političkom snagom preuzimaju voÄ‘stvo u gradovima kao što je Venecija i Firenca. Prolazićete kroz neke od najlepših gradova na svetu u vreme kada su se kultura i umetnosti rasle uz neke od nejgrotesnijih priča o korupciji, pohlepi i ubistvu. Assassins Creed II Game of the Year Edition sadrži dodatke: - Dodatni filmovi - Mesto Tajne Templara. Assassin's Creed 2 je nastavak veoma uspešne Akcijske igre TPP-a. Renomiran studio korporacije Ubisoft Entertainment, koji se nalazi u kanadskom Montrealu, ponovo je odgovoran za njegovo stvaranje. U drugom delu serije, prelazimo na 1476. godinu, drugim rečima, u renesansu i posećujemo mesta poput Florence, Venecije i Rima. Prelazimo ne samo na gradove, već i na poljoprivredna područja koja leže izmeÄ‘u njih (npr. Toskana). Igrajte kao Desmond, koji koristi ureÄ‘aj Animus da sazna sudbinu svog predaka - Ezio Auditore de Firenze. Kreatori su pripremili obimnu glavnu parcelu i mnoge bočne misije, podeljene na nekoliko tipova. Interesantno je da postoje mnoge poznate istorijske ličnosti u igri, kao što su Lorenzo de Medici i Leonardo da Vinci. Tokom sledećih zadataka, prvo se moramo skrivati, uklopiti i napadati odgovarajuće ciljeve. Pitanje je mnogo teže, jer sada susrećemo sa sve zahtevnijim protivnicima. Neki od njih mogu se čak i penjati glatko kao heroj, a drugi su mnogo pažljiviji i pametniji. Na sreću, u slučaju neuspešnog dvoboja, možemo ići kod obližnjeg lekara da izleči štetu. U igri je uvedeno još nekoliko zanimljivih modifikacija, od čega se razlikuje od prvog dela. Osnovna novina je plivanje, što otvara dodatne mogućnosti za istraživanje sveta. Naravno, glavni ubica se ipak može popeti na najviše zgrade, što je važan element igre. Raspon načina eliminisanja neprijatelja je povećan - možete ih napasti sa krovova, ubiti ih pištoljem sakrivenim u rukavu i srušiti ih od ruku. Heroj se bori na različit način sa svakom vrstom oružja. Jezgro borbenog sistema je i dalje sistem kontra-napada i udaraca. Pored toga, na raspolaganju su mu dati nekoliko pronalazaka samog Leonarda Da Vincija, uključujući, izmeÄ‘u ostalog, i leteću mašinu i potpuno nove lopatice (gore pomenuti pištolj, lopatice sa kontejnerima za otrov). Na skrivenim lokacijama ima i puno dodatnih predmeta. Za pronalazak, dobijamo razne bonuse - uključujući i rt familije Auditore, pa čak i oklop Altair, junak prvog dela serije. ÄŒesto se glavni lik izlaže lokalnim vlastima, ali na sreću on može smanjiti interesovanje za osobu. Da bismo to učinili, možemo, izmeÄ‘u ostalog, pokupiti postere sa imidžom Ezio-a, eliminisati očevice ili zvučnike mita. Filmske pauze su zamenjene spektakularnim scenom u kojima učestvujemo pritiskanjem naznačenih dugmadi (brzi vremenski dogaÄ‘aji) dovoljno brzo. Vizuelna postavka naslova je na veoma visokom nivou, tako da pojedinačne lokacije mogu da vam oduzmu dah.

Prikaži sve...
2,499RSD
forward
forward
Detaljnije

PS3 Assassin's Creed - Revelations ProizvoÄ‘ač: UbiSoft Datum izlaska: 01.01.2000. Korak po korak, serijal Assassin’s Creed postaje jedan od najboljih koje je industrija igara ikada dala. Prva igra donela nam je revolucionaran način kontrole i grafiku od koje je zastajao dah; druga se (poprilično) rešila balasta repetitivnosti i dodatno unapredila već postojeće dobre strane; Brotherhood je produbio priču, ali i (najvažnije) uveo multiplayer u AC univerzum. Uskoro izlazi i Revelations, treći nastavak drugog dela trilogije (numerisanje delova su možda „malo” zakomplikovali). Imali smo priliku da isprobamo multiplayer betu Revelationsa (doduše, samo u verziji za PlayStation 3). PonuÄ‘ene su nam tri mape – Knight’s Hospital, Antioch i Constantinople, na kojima smo mogli da isprobamo devet klasa – The Sentinel, The Vanguard, The Guardian, The Vizier, The Thespian, The Deacon, The Bombardier, The Trickster i The Champion u četiri moda – Wanted, Manhunt, Deathmatch and i Assault. U osnovi, igra za više igrača u Revelationsu nije neki veliki, revolucionarni korak unapred u odnosu na Brotherhood, ali jeste sjajno upeglavanje sitnih zamerki koje su igrači primetili. Mehanika igre je ista. Tu su civili koji se šetkaju po gradovima i čine bitke zahtevnijim i zanimljivijim. Veštine i sposobnosti igrača su maltene identični kao što su bili, a i premisa je ista u zavisnosti od moda do moda. Ono što nas je privuklo Brotherhoodu bile su jednostavnost koja je privlačila nove igrače i nove sposobnosti koje su se otključavale tokom igre i konstantno podizale angažovanost igrača. Udar adrenalina kada prevarite i eliminišete protivnika koji je sigurno jači od vas uvek je sjajna motivacija za dalju igru. Što se bolje uživite u ulogu ubice i što kreativnije i prikrivenije izvršite ubistvo, dobićete više bodova. Sada možete izvoditi zaista munjevite akcije i napade, koji su u Brotherhoodu bili blago usporeni. Ukoliko igrate u grupi, biće vam olakšano skrivanje i u svakom trenutku ćete znati gde su vam saigrači, ako ste im dovoljno blizu (mada će sigurno biti igrača koji će smatrati da je to prevelika olakšica). Korisnički interfejs u igri i tokom selekcije mapa i modova prilično je doteran, pa ćete sada mnogo lakše stići do željenog scenarija. Raznovrsnost modova i mapa zaista nam se dopada, a u Ubisoftu tvrde da će igra za više igrača i kampanja za jednog biti mnogo više meÄ‘usobno zavisni (pa čak i da ćete neke niti glavne priče moći da otkrijete samo kroz multiplayer). Što se tehničkih karakteristika tiče, izgleda da će Revelations biti na istom nivou kao i njegov prethodnik, što naravno nije nikakav minus, pošto je u pitanju jedna od najlepših igara koje smo imali priliku da igramo. Ako vam se igra za više igrača iz Brotherhooda dopala, ova iz Revelationsa će vam se dopasti još više. Možemo čak reći da će mnogi igrači kupiti novi Assassin’s Creed pre svega zbog zabave sa društvom, što, naravno, ne znači da ne očekujemo od kampanje da bude vrhunska. No, sve pretpostavke iz ovog teksta ćemo proveriti već 15. novembra, kada će se u prodaji pojaviti verzija za PS3 i Xbox 360, ili 2. decembra, kada će svetlost dana ugledati i PC.

Prikaži sve...
2,800RSD
forward
forward
Detaljnije

PS3 Tekken Tag Tournament 2 Proizvođač: Namco Datum izlaska: 30.03.2012. Spremni za konačni obračun u Turniru Gvozdene Pesnice? Sa pedeset likova iz čitavog serijala, Tekken Tag 2 je nakompletnije Tekken iskustvo do sada. Borite se solo ili u 2na2 mečevima, koristite neki od pregršt novih poteza i specijalnih tag taktika. Ne propustite jednu od najboljih borilačkih igara svih vremena! Tekken Tag Tournament 2 PS3, Platforma Sony PlayStation 3, žanr borba, prilagođeno za doba 15+ Dolazi nam osmi po redu nastavak serijala Tekken pod nazivom Tekken Tag Tournament 2. Radi se o nastavku igre iz 1999. godine, Tekken Tag Tournament. Kao i kod prethodnika, igrači biraju dvojicu boraca s kojima se bore do pobede. Igrači mogu zamijeniti borca u bilo kojem trenutku, kako bi neaktivni borac uspeo oporaviti status svog zdravlja. Tekken Tag Tournament 2 ima svoju neupitnu trajnost i veliku količinu zabave, u koju smo se uostalom već puno puta i sami uverili igrajući bilo koji nastavak ovog popularnog serijala.

Prikaži sve...
2,999RSD
forward
forward
Detaljnije

PS3 Super Street Fighter 4 - Arcade Edition Proizvođač: Capcom Datum izlaska: 01.01.2000. Super Street Fighter IV: Arcade Edition je produženo izdanje Super Street Fighter IV. Kao što predlaže podnaslov, igra je konverzija iz automata koji sadrže nekoliko inovacija koje nisu uključene u originalu. Ne pišete previše o igri koja je savršeno poznata svim igračima (a takođe nije prošla nikakve promene). Igra je borba protiv 1 na 1, a cilj igrača je da izbaci protivnika. Za ovu svrhu, karakteri osim osnovnih tehnika borbe, koriste razne super udarce. Većina igrača poznaju karaktere poput Riu, Ken, Blanca ili Chun-Li, gde se pojavljuje prva novina. Puni redosled koji se pojavio u originalu pridružili su se i četiri nova karaktera. Prvi (istovremeno promovisanje Street Fighter k Tekken) - Evil Riu, još uvek poznat od Street Fighter III, braća - Iun i Iang, i snažan demon - Oni. U mrežnoj igri su napravljene velike promene, među ostalim, sistem rangiranja je poboljšan. Nastavljajući dalje po ovom, autori (ne samo za potrebe mreže) izravnavaju statistiku svih likova, tako da se nijedan od njih nije razlikovao po kvalitetu igre. Poslednja od novih funkcija je da poboljša snimanje i da se javlja javnost. Grafički dizajn, baš kao i igranje, nema nikakve revolucionarne promene, ali kreatori su se uverili da se kadri u sekundi stabilizuju tako da sve ide što je moguće glatko.

Prikaži sve...
2,800RSD
forward
forward
Detaljnije

PS3 Assassin's Creed - Rogue ProizvoÄ‘ač: Ubisoft Datum izlaska: 06.03.2015. Najjača strana AC Rogue-a je njegov glavni lik Shay Patrick Cormac koji je, ako niste znali, poreklom iz Irske. Prateći njegovu priču bićemo svedoci njegove transformacije iz Assasina koje sve volimo u Templara koje smo naučeni da mrzimo, ali da li je sve tako crno-belo kako izgleda? Kroz kampanju videćemo drugo perspektivu konflikta koji traje više stotina godina, otključati nove mogućnosti i dovesti u pitanje sve sto smo mislili da je dobro u franšizi Assasin's Creeda uz kojeg smo odrasli.

Prikaži sve...
2,499RSD
forward
forward
Detaljnije

PS3 Lego Star Wars - The Force Awakens Proizvođač: WB Games Datum izlaska: 28.06.2016. Lego Star Wars: The Force Awakens vodi igrače dublje u novi film sa svim likovima iz filma uključujući Rey, Finn, Peo, Han Solo, Chewbacca, C-3PO, BB-8 kao i Kylo Ren, General Hux i Kapetan Phasma. Sve to dok istražujete čuvene lokacije kao što su Jakku i Starkiller bazu. Ova akcijom nabijena avantura donosi novine kao što su Multi-Builds sistem gde igrač može odabrati više sistema gradnje za dalji napredak u igri. Takođe tu su po prvi put Blaster Borbe. Takođe tu su i borbe u svemiru i ogroman broj vozila među kojima je i čuveni Millennium Falcon.

Prikaži sve...
2,499RSD
forward
forward
Detaljnije

PS3 Call Of Duty - Black Ops 3 Proizvođač: ActiVision Datum izlaska: 06.11.2015. High-tech bojištima 2065 godine dominiraju kibernetski implanti, ali tvoje najjače oružje je i dalje vojnik pored tebe. CoD BO3 je explozivan shooter koji savšeno čuva split-second, hair-trigger pucnjavu svojih predhodnika. Novina ovog nastavka je da je svaki aspekat igre - od tehno kampanje do Zombie moda podešen upravo za co-op igru. Lepo je imati fensi nišan ili dodatak na pušci, ali na kraju krajeva, tvoj saborac je taj koji će te izvući iz vatre. Timski Black Ops 3 je jedna od najzanimljivijih i najboljih pucačina. Postaraj se da ti neko uvek čuva ledja! Activision je uspostavio odličnu dinamiku za razvoj Call of Duty igara, naslova iz njihove udarne franšize. Tri tima se smenjuju svake godine sa svojim CoD naslovom, pa je tako sada došao red na Treyarch, koji je na novom naslovu iz Black Ops franšize koja je njima pripala, vredno radio poslednje tri godine. I dok su prethodna dva CoD-a, Ghosts i Advanced Warfare, bila na papiru pokušaj inovacija a u praksi dva prilično standardna godišnja CoD-a (uz izuzetak kampanje iz Advanced Warfare) Black Ops III se drži proverene formule. Treyarch je odradio upravo ono što se od njih i očekivalo, a to je ovoga puta čini nam se i bila dobra odluka. Black Ops III se prema očekivanjima može posmatrati kao tri zasebne celine – single player kampanja (koja ovoga puta i ne mora biti baš skroz single), zombie mod i naravno multiplayer. Svaki od njih, iako suštinski sličan prethodnicima, ima ponešto novo vredno pažnje. Pa krenimo redom. Sinleplayer kampanja Call of Duty igrama nikada nije bila najjači adut. Međutim svedoci smo da Activision i CoD developeri očigledno sve više i više pažnje posvećuju ovom aspektu, sa rezultatima koji vrlo variraju. Ovoga puta je pred nama kampanja sačinjena od 11 misija. Po prvi put za CoD serijal na početku ste u prilici da birate muškog ili ženskog lika koga ćete voditi u kampanji. Ono što je još veća novina – kampanju ovoga puta možete igrati zajedno sa još 3 igrača. Prilično dobar dodatak, bez obzira na to što prisustvo dodatnih igrača koje kontrolišu ljudi u kampanji, neke njene delove učine značajno lakšim nego kada igrate solo. Vaši saborci su inače jednostavno pridodati gameplay sekcijama i neće imati nikakav uticaj na priču, što iako smo već puno puta videli u drugim igrama, i dalje nam je u pojedinim momentima vrlo smešno. Kada je u pitanju sama priča, igra je smeštena 40 godina nakon dešavanja iz Black Ops II, u 2065-u. Zemlja je u budućnosti, po Black Ops predviđanjima, prilično problematično mesto, pa očekujte standardno klišeiziranu priču prepunu teških odluka koje super vojnici donese u trenutku, robota, zlih AI-a, ljudske rase pred velikim odlukama i sličnim stvarima. Priča definitivno nije nešto što ćete upamtiti, ali verujemo da to niste ni očekivali. Sa druge strane, pošto je igra smeštena u budućnost, sada su tu i za video igre već standardne gameplay mogućnosti koje vam daju priliku da trčite po zidovima, koristite jetpack, omogućuju supermoći koje vam pruža telo koje je polu mašina i slično. Ovi moderni elementi su lepo osvežili gameplay, pa je prolaz kroz kampanju sada znatno prijatnije iskustvo, iako se osnovna struktura i dalje može definisati i kao – ti si ovde na tački A, idi do tačke B, usput eliminiši sve što puca na tebe. Vremenom sekcije kampanje počinju i previše da liče jedne na drugu, a varijetet neprijatelja definitivno nije nešto čime igra može da se pohvali (naročito iritantno deluju generički roboti koje dok pogađate, imate osećaj kao da samo pucate u blago pokretne hitbox-ove koji vam ne daju nikakav feedback). Zombie co-op mod se ovoga puta odvija u 40-im godinama prošlog veka. Tu su četiri prilično raznovrsan lika kojima glasove pozajmljuju poznati glumci (Jeff Goldblum, Heather Graham, Neal McDonough i Ron Perlman). Postavka je standardna, na vama je da se odbranite od talasa zombie neprijatelja a sam mod ume da bude i prilično težak u zavisnosti kako sarađujete kao tim. Kao svojevrsni cross između zombie moda i kampanje bi istakli i Nightmare mode koji se otvara kada jednom pređete kampanju i u okviru koga su zombiji ubačeni na lokalitete iz standardne kampanje. Bilo kako bilo, u svakom slučaju vam neće ponestati na koga da pucate u novom CoD-u, a kampanja i Zombie mod iako vremenom postanu repetativni, mogu da budu zabava za par gameplay sesija od po par sati. Multiplayer je uvek suštinski element jedne Call of Duty igre. Tako je i ovoga puta, a Treyarch je dovoljno začinio poznatu formulu da ona ovoga puta deluje svežije nego proteklih par godina. Najznačajnija promena koju ćete odmah primetiti je to da sada na raspolaganju imate 9 specijalnih klasa vojnika od kojih svaki nosi svoje unikatne mogućnosti. Ono što vam svaki od njih omogućuje je da pored standardnog izbora oružja, izaberete i posebnu mogućnost koju nosi ta klasa ili posebno oružje. Morate izabrati jedno od ova dva, a čitav sistem u multiplayer donosi potpuno novu dinamiku, pa nikada nećete biti sto posto sigurni šta možete očekivati od vaših protivnika. Velika agilnost pri kretanju je takođe vrlo značajan dodatak koji u mnogome menja način na koji se odigravaju multiplayer partije. Boost koji možete koristiti pri skakanju ili mogućnost trčanja po zidovima, iako ne predstavljaju ništa što već nismo videli u drugim shooterima, sada i u CoD donose potpuno novi nivo taktiziranja i veštine. Igrači koji u CoD multiplayeru godišnje provedu po stotinu i više sati će čini nam se u Black Ops III imati više materijala nego ikada da se iznova i iznova vraćaju online napucavanju. Sama činjenica da ovoga puta na raspolaganju imate devet unikatnih klasa, svaka sa svojim prednostima i manama i mogućnošću levelovanja, dovoljna je da prilično dugo drži pažnju onima koji od igre hoće da izvuku što više sati gameplaya. Call of Duty Black Ops III je upravo ono što bi i očekivali od nove CoD igre. Glavni noviteti bi mogli da se pripišu gameplay mogućnostima koje sa sobom nosi setting igre u budućnosti. Međutim ono što je jako važno je to da iako ne previše (zapravo ni malo) inovativna, igra u okviru onoga što nudi daje vrlo ispeglano CoD iskustvo koje je ovaj serijal i učinilo najvećim u industriji zabave sve ukupno. Verujemo da je ovo i bio cilj developerima, ne izmišljati toplu vodu, već ono što je proslavilo serijal, odraditi na što bolji način. Rekli bismo da su ove godine u tome i uspeli. Uvoznik:GameS Zemlja porekla:Amerika

Prikaži sve...
2,499RSD
forward
forward
Detaljnije

PS3 Call Of Duty - Black Ops 2 Proizvođač: ActiVision Datum izlaska: 01.01.2000. Od predstavljanja COD 4: Modern Warfare dela, koji je Activision-ovu FPS franšizu utemeljio kao globalni hit i slio milione u kasu, svaki sledeći nastavak je dolazio sa minimalnom količinom promena kako bi sve ono što je dokazano valjalo i što igrači zasigurno vole ostalo netaknuto. Međutim, nasuprot nekim mišljenjima i kritikama, deveti u nizu Call of Duty: Black Ops II predstavlja možda i najhrabriji korak od predstavljanja četvrtog nastavka, donoseći poboljšanja u gotovo svakom aspektu igre - preko dinamičnog i odlično izbalansiranog multiplejer moda do kampanje kakvu definitivno nismo očekivali za jedan tipično multiplejer orijentisan naslov. Sve ovo uopšte nije bio lak zadatak, pogotovo ako se ima u vidu da je u poslednjih par godina veoma teško impresionirati FPS publiku razmeženu mnogobrojnim “triple A” naslovima, ali je Treyarch razvojni tim koji takođe stoji iza prvog Black Ops dela izgleda uspeo u nečemu što je isprva izgledalo kao nemoguća misija. Verovatno svestan okolnosti i trenutnih “zakona” koji vladaju na tržištu, Treyarch je implementirao nekoliko vrlo bitnih izmena u formulu koja je prvi deo učinila izuzetno popularnim i najprodavanijim nastavkom u serijalu. Pre svega tu je fantastična single player kampanja oplemenjena serijom sporednih misija, narativnim skokovima sa jednog aktera na drugog ali i vremenskim skokovima, kao i zanimljivim mehanizmom “račvanja” priče gde će od vaših odluka direktno zavistiti dalji tok radnje što dovodi do barem pet alternativnih završetaka igre. Call of Duty: Black Ops 2 pruža iznenađujuće zanimljivu kampanju čiju okosnicu predstavlja ne samo bogata priča već i način njenog odvijanja kao i mehanika same igre koja igrača simultano “šeta” po vremenskim i prostornim koordinatama. Kampanja je podeljena u dve vremenske linije, prva i ona u kojoj će igrač provesti značajno više vremena smeštena je u ne tako dalekoj budućnosti u 2025. godini a koja prati grupu specijalaca čiji je glavni cilj misije da uđu u trag teroristi koji pokušava da uspostavi kontrolu nad specijalnom “AI” odbrambenom mrežom zapadnog sveta. Dok se sve ovo dešava, jedan od članova grupe odlazi u posetu starom ratnom drugaru njegovog oca, smeštenom u izvesnom staračkom domu, ne bi li izvukao što je više moguće informacija a igrači stvorili što kompletniju sliku o pozadinskoj priči koja korene vuče još iz osamdesetih godina prošlog veka. Misije smeštene u eri “Hladnog rata“, odnosno 1984. godini i kasnije, prate likove Aleksa Mejsona i Frenka Vudsa, glavne protagoniste iz prvog Black Ops naslova, dok se radnja iz 2025. godine nastavlja na Aleksovog sina Dejvida. Ovaj segment priče najvećim delom prikazuje uzdizanje Raula Mendeza, nikaragvanskog teroriste i primarnog antagoniste koji će zagorčati život svima njima u 2025. godini, a radnja uzima mesto na prostorima Angole, Nikaragve, Centralne Amerike i Afganistana. Ključni momenat u 2025. godini predstavlja kriminalni sajber napad na kinesku berzu, koji pogrešno navodi čelnike Narodne Republike Kine da iza svega stoje poznate zapadne sile, i kao odgovor na to kineska vlada uvodi zabranu izvoza retkih sirovina u SAD, i time započinje neku vrstu drugog “Hladnog rata”. Igra vas više puta iz budućnosti vraća u prošlost, i obratno, gde ćete “ući u čizme” kako oca Aleksa Mejsona tako i njegovog sina Dejvida Mejsona, što generiše jedinstveno iskustvo tokom igre koje do sada svakako nije viđeno u CoD serijalu. Black Ops 2 je u svakom smislu raznolik, pa iako je skoro svaka misija prepuna visokooktanske akcije i filovanja vrelim olovom svaka od njih će po nečemu biti jedinstvena i upečatljiva na sopstven način. Tako ćete se u jednom momentu “napucavati” sa tenkovima iz rocket launcher-a a sve to jašući na konju, dok ćete već u sledećoj misiji biti opremljeni visokosofisticiranom futurisitčkom opremom gde ćete daljinskim putem upravljati paukolikim dronom navodeći ga sve do očne jabučice mete čiju rožnjaču treba skenirati. Više nema predefinisanog seta oružja i opreme koju dobijate pre početka svake misije, već je sada moguće precizno izabrati “alat”, kako primarno tako i sekundarno naoružanje uz dodatne fine modifikacije poput tipa i vrste cevi, optike, drške, šaržera i sl., a sve to pre početka svake mislije baš kao u multiplejer modu. Mape su takođe tako dizajnirane da stvore osećaj što veće slobode i mogućnosti izbora tokom igre, sa dosta alternativnih ruta i načina na koje igrač može priči neprijatelju i završiti misiju, često nagrađujući pronalaženje skrivenih mesta koja sadrže specijalnu opremu ili informacije od značaja. Misije se najčešće neće završavati i restartovati kada ne odradite u potpunosti ono što je traženo od vas, već će se igra nastaviti a ti propusti će rezultovati novim ili težim zadacima u budućnosti. Sve ovo u kombinaciji sa doličnim prerenderovanim “cut” scenama i briljantnom naracijom (kao i facijalnom animacijom likova), stvaraju osećaj kao da ste zaista deo te atmosfere i priče, jer zapravo svojim odlukama utičete na dalji tok radnje. Ovo je prva Call of Duty igra koja pruža ovakav način grananja priče, gde će svaka misija imati svoje ključne momente, koje ukoliko igrač propusti, neće biti vraćen na početak prethodnog čekpointa već će ove greške biti zabeležene i u većoj ili manjoj meri će uticati na dalji tok radnje. Na ovaj način je igrač primoran da se pažljivo uključi u priču umesto da samo proleti kroz igru, što u pojedinim momentima ume da stvori neku vrstu paranoje i stresa jer konstantno postoji mogućnost da nešto propustite ukoliko ne odreagujete na vreme ili butede nepažljivi. Osim toga, tu su i takozvane “Strike Force” mislije koje takođe imaju impakta na dalji tok radnje, odnostno na jedan od nekoliko alternativnih završetaka. Ove misije su neka vrsta opcionih nivoa koje se pojavljuju tokom kampanje, a ugalvnom su sačinjeni od serije zadataka koje treba obaviti na povećim mapama, a sve to uz mogućnost pojedinačnog upravljanja dodatnim jedinicama, vozilima i turetama. Takođe, pored standardne perspektive iz prvog lica, ove misije je moguće igrati iz “ptičijeg” pogleda baš kao i kod bilo koje druge RTS igre. Odatle igrač može direktno kontrollisati svoje jedinice i dronove, i izdavati im naređenja da se pomere, napadnu ili domognu određenog položaja. Sve ovo zvuči fantastično na papiru ali u praksi i nije baš tako, a pogotovo je loš AI koji jednostavno ne dozvoljava da ove nivoe odigrate isključivo u RTS modu, jer će često klasična perspektiva iz prvog lica biti daleko praktičnija opcija. U svakom slulčaju jako lepa zamisao i odlično osveženje koncepta, koje ako zaživi možemo viđati i u nekim budućim nastavcima. Generalno gledano, skup svih noviteta u kampanji ipak se ne može smatrati inovacijama, jer svi ti elementi zapravo već postoje u jednom ili drugom obliku u mnogim drugim, čak i FPS, igrama. Igranje sa svim tim futurističkim gedžetim poput uređaja za nevidljivost, optike koja omogućava lociranje neprijatelja kroz zidove ili pak upravljanje raznim automatizovanim dronovima ume zaista da bude zabavno, ali na kraju kampanja ipak nije toliko upečatljiva kao što na prvi pogled izgleda. Naravno, mulitplejer je takođe osvežen sa nekim novim detaljima koji će nekima možda značiti puno a nekima ne, u svakom slučaju mogućnosti za “kastomizacijom” sada ima više nego ikada. Najznačajniji novitet ovde jeste sistem definisanja sopstvene klase opreme, gde ključnu ulogu igra takozvani “Pick 10” princip. Umesto da su igrači ograničeni na predefinisane slotove, poput primarnog i sekundarnog oružja, sada je na raspolaganju ukupno deset praznih slotova koje mogu popuniti različitim oružjem, perkovima ili poenima po sopstvenom nahođenju. Tako recimo, ukoliko ste jedan od onih koji retko kada koriste sekundarno oružje, možete ga izbaciti a na njegovo prazno mesto dodati neku drugo parče korisne opreme. Pomenućemo i prisustvo Zombie co-op moda, u kom može učestvovati istovremeno do četiri igrača, a osnovni cilj je preživeti horde dolazećih zombija. Ovaj mod dolazi sa ukupno tri mape, dok je četvrta dostupna svima koji su kupili specijalnu ediciju igre. Postoje još dva tipa meča, prvi je Tranzit gde igrače čeka autobus koji ih prevozi sa jedne na drugu mapu gde se takođe mogu refilovati sa municijom i opremom, i drugi Grief gde su igrači podeljeni u dve grupe od po dvoje, a poslednja grupa koja opstane pobeđuje meč. Uvoznik:GameS Zemlja porekla:Amerika

Prikaži sve...
2,499RSD
forward
forward
Detaljnije

Nova LEGO Ninjago avantura je tu. Časno se borite sa talasima neprijatelja kao svoj omiljeni ninja Lloyd, Nya, Jay, Kai, Cole, Zane i Master Wu kako bi odbranili svoj dom ostrvo Ninjago od zlog Lorda Garmadon i njegove Shark armije. Uvoznik:GameS Zemlja porekla:Amerika

Prikaži sve...
2,999RSD
forward
forward
Detaljnije

PS4 Lego Batman 3 - Beyond Gotham Proizvođač: WB Games Datum izlaska: 14.11.2014. Ako još niste počeli da sanjate prethodnih 19 licenciranih naslova iz LEGO sveta, a sa oduševljenjem ste dočekali vest o budućem forsiranju superherojskih filmskih franšiza, LEGO Batman 3 je tu da još jednom posluži kao efektna zamena za skupe setove iz stvarnog sveta. Nalik na prethodnu igru, a sada u mnogo većoj meri, Beyond Gotham je ponovo mućkalica avantura velikog broja različitih superheroja iz DC univerzuma, sa Zakrabuljenim krstašem (ili beše Mračnim vitezom) i zanovetalom Robinom u glavnim ulogama. Radnja trećeg dela direktno se nadovezuje na finale prošle igre, i donosi epsku borbu između (neorganizovanih) junaka iz Justice Leaguea i dijaboličnog Brejnijaka kome pomaže klika DC negativaca, predvođena kikotavim Džokerom. Kao što podnaslov igre nagoveštava, razbijanje Brejnijakovih ambicija da umanji planetu Zemlju i doda je svojoj kolekciji minijaturnih svetova vodiće se od gotamske kanalizacije, preko svemirske stanice Lige Pravednika u Zemljinoj orbiti, pa sve do udaljenih svetova diljem galaksije, uz ogromnu plejadu od preko 150 likova kojima možete da upravljate. Osnovna struktura igre je ostala nepromenjena, uz minimalne izmene u načinu na koji se kampanja odvija. Odsustvo klasičnog hub sveta iz kojeg se pristupa ostalim epizodama opravdano je linearnijom pričom i nizanjem nivoa koji se otvaraju na dotični način. Svako malo naći ćete se na lokacijama koje predstavljaju manje hub okruženje, u kojem su moguće standardne operacije poznate od ranije (otključavanje bonusa, modeliranje LEGO junaka, kao i skupljanje gomile dodatnih predmeta ili skrivenih bonusa). Kao i u prethodnim igrama, a sada u većoj meri, osnova prelaženja nivoa je na pravovremenoj upotrebi različito opremljenih odela na pravom mestu. Sonarni pištolj za razbijanje staklenih površina vibriranjem, rakete i eksploziv za uništavanje srebrnih LEGO predmeta, nevidljivost za stealth momente, skeniranje okruženja u potrazi za tajnim elementima, Robinovo zaštitno odelo za hazardne pojave, oprema za razmagnetisavanje, teledirigovana igračkica za hakovanje teško dostupnih delova nivoa i ostalo presudni su za dalje napredovanje, i dobijaju se na predefinisanim mestima nakon čega ostaju trajno u inventaru. Većina ostalih likova koja nema ove sposobnosti naoružana je nekim od standardnih primeraka oružja ili veština za borbe sa napasnicima, kao i specijalnim moćima bez kojih je takođe nemoguće preći pojedine delove nivoa (Flešova super-brzina, na primer, kao i sijaset neophodnih predmeta koje pripadnici bratstva raznobojnih Fenjera mogu da prizivaju). Nivoi su, kao nikada ranije, krcati različitim aktivnostima koje je neophodno obaviti kako biste otkrili baš sve skrivene, dodatne ili osnovne sadržaje koje su autori zamislili. Ogromna količina svega i svačega po nivoima (koje nema svrhe detaljnije igrati mimo free-play režima, i to nakon što otključate sve dostupne sposobnosti) i više je nego dovoljna za sve vaše virtuelne LEGO potrebe. Posebne pohvale idu očiglednom poštovanju ogromne armije fanova što LEGO kocaka što superheroja, kako kroz pomenuti broj likova kojima se možete proigrati tako i kroz vrhunski produciran sadržaj koji vas očekuje u priči. Grafički je sve u prepoznatljivom stilu, vrlo živopisno, koloritno i detaljno, uz svu silu različitih specijalnih efekata kojih se ne bi postidele ni neke „ozbiljnije” igre (eksplozije, zamućenja, isijavanja, refleksije na površinama i drugo). Eksperiment iz nekoliko prethodnih LEGO filmskih igara zvani „ubacivanje profesionalne glasovne glume umesto brbljanja, cijukanja i gestikulacija” i ovaj put se pokazao kao dobro rešenje. Glasovna obrada je odlično urađena, savršeno paše uz likove i događanja na ekranu, a preko svega, očekivano, tutnji originalna muzika iz filmova i bravure Džona Vilijamsa i Denija Elfmana. Uvoznik:GameS Zemlja porekla:Amerika

Prikaži sve...
2,499RSD
forward
forward
Detaljnije
Nazad
Sačuvaj