Filteri
close
Tip rezultata
Svi rezultati uključeni
keyboard_arrow_down
Od
RSD
Do
RSD
Sortiraj po
keyboard_arrow_down
Objavljeno u proteklih
keyboard_arrow_down
Sajtovi uključeni u pretragu
Svi sajtovi uključeni
keyboard_arrow_down

Pratite promene cene putem maila

  • Da bi dobijali obaveštenja o promeni cene potrebno je da kliknete Prati oglas dugme koje se nalazi na dnu svakog oglasa i unesete Vašu mail adresu.
76-100 od 6955 rezultata

Broj oglasa

Prikaz

format_list_bulleted
view_stream
76-100 od 6955 rezultata

Prikaz

format_list_bulleted
view_stream

Režim promene aktivan!

Upravo ste u režimu promene sačuvane pretrage za frazu .
Možete da promenite frazu ili filtere i sačuvate trenutno stanje

Aktivni filteri

  • Tag

    Igrice
  • Tag

    Čizme
  • Cena

    2,000 din - 2,999 din

PC Watch Dogs Proizvođač: Ubisoft Datum izlaska: 27.05.2014. Dugo očekivana avantura iz Ubisofta je konačno u prodaji! Igrajući kao vrhunski haker Aiden Pearce, zaustavite veliku zaveru koja se dešava u Čikagu. Smeštena u izuzetno vernu digitalnu verziju Čikaga, Watch Dogs igračima daje slobodu istraživanja i rešavanja misija na više načina od kojih neki uključuju hakovanje Aidenovim već legendarnim telefonom. U svetu u kome je sve povezano, kome ćete verovati? Moramo da odamo priznanje ljudima iz Ubisofta! Iako uzimajući u obzir kvalitet njihovih naslova, ne možemo da ih svrstamo bilo gde drugde osim u rang EA-ova i Activision-a gaming industrije, makar možemo da kažemo da su uspeli da dođu do tog kvantiteta. Pogledajte liste najprodavanijih igara poslednjih godina. Nekako tiho ali sa velikim samopouzdanjem, Ubisoftovci su uvek tu, bilo sa svojim franšizama koje su „uzdigli“ na godišnji nivo teških udarača pred-božićne sezone (AC), bilo sa nekim novim naslovima za koje Ubisoft nema problem da izdvoji milionske sume uložene u marketing. Upravo najbolji primer za ovo drugo je pred nama. Watch Dogs je igra koja je od kada je najavljena na E3-u pre dve godine, uspela da održi vrlo zavidan nivo hajpa među publikom, u jednom tako dugačkom vremenskom periodu. Od igre se najpre očekivalo da bude glavna perjanica next-gen konzola. Trebalo je da se pojavi kada i same konzole, a prvobitno prikazani snimci iz igre su zaista obećavali nešto što PS3 i X360 nisu mogli da nam pruže. Da li smo dobili pravu next-gen open world igru kako je to bilo i najavljeno? Već sad da vam spojlujemo ostatak teksta i kažemo da definitivno nismo. Jedna od stvari koja je interesantna je da je Watch Dogs igra koja je od trenutka kada je prvobitno prikazana, pa do njenog izlaska na tržište, kroz svaki naredni trejler izgledala sve gore i gore. Iako ovo nije prvi ovakav slučaj za igre koje budu najavljene u toku jedne, a izađu na početku sledeće konzolne generacije (setite se samo legendarnog prvog, ispostaviće se pre renderovanog, trejlera za Killzone 2) i dalje svakako ne možemo da kažemo bilo šta pozitivno u vezi ove prakse. Sa druge strane, ne treba ni preterivati, i ljudima iz Ubisoft Montreala (potpomognutim sa još čak tri velika Ubijeva tima, nešto što je za ovog izdavača postala praksa) dati oduška, imajući u vidu da im je zadatak bio da igra bude dovoljno scalable da može da izađe za sve aktuelne konzole i PC. Ono gde nisu imali razloga „da se štede“ su nove gameplay ideje i realizacija open world koncepta na način koji do sad nismo videli. To što u ovome nisu uspeli je možda i naša najveća zamerka na Watch Dogs. Igra vas stavlja u ulogu Aiden Pearce-a, briljantnog hakera (imajte u vidu da ćemo do kraja ovog teksta reč haker i hakovanje koristiti u ovom, jeftinom kontekstu), koga je turbulentna prošlost navela na to da traži odmazdu za smrt svoje rođake. Aiden veruje da je osoba odgovorna za njenu smrt povezana sa kompanijom CtOS čije mreže dosežu do informacija iz svih sfera života stanovnika Čikaga (koji je u velikoj meri verno predstavljen u igri). Aiden uspešno provaljuje u sve njihove sisteme, dobija informacije u vezi stanovnika grada, kontrolu nad sveprisutnim security kamerama, kontrolu nad javnim prevozom i mnogim drugim stvarima. A da, on sve to inače radi uz pomoć pametnog telefona. Prepametnog telefona. Ne bi smo se previše zadržavali na priči, pošto po našem skromnom mišljenju, ona i ne zaslužuje previše pažnje. Znate onaj osećaj kad gledate u telefon i proveravate šta se dešava u raznim sferama vašeg realnog virtuelnog života (pun intended), dok u igri ide cutscene? E pa to je ono što vas lako može zadesiti dok se odvija priča u Watch Dogs-u. Potpuno je jasno da je Ubisoft išao na to da privuče pažnju tematikom gubitka privatnosti koja je i inače u poslednje vreme „vruća tema“. Međutim sama realizacija je prilično mlaka. Aiden nam do kraja igre nije postao zanimljiv lik. Neki od dijaloga i nisu toliko loši, međutim priča na toliko mesta deluje „provaljeno“ da jednostavno nismo mogli sebe da nateramo da se u nju uživimo. Centralni element igre je samo okruženje u kome se ona odvija (kao što je to obično slučaj kod open world igara) kao i par novih gameplay mehanika koje su vezane sa Aidenovu mogućnost hakovanja svega što ga okružuje. I odmah da napravimo neizbežno poređenje. Ne, grad iz Watch Dogs-a, iako prilično dobro odrađen, ipak nije ni blizu onog iz GTA5. Standard koji je Rockstar postavio je jednostavno toliko visok, da ćemo izgleda morati njih da čekamo da bi se te granice pomerile. Da li to znači da je Čikago iz Watch Dogs-a dosadno mesto? Daleko od toga… Ono u čemu igra najviše toga pruža u poređenju sa ostalim open world naslovima, je kao što smo napomenuli, ono što vam donosi vaš prepametni telefon. Misije su uglavnom koncipirane tako da se od vas očekuje da koristeći šunjanje ili pucanje, infiltrirate zatvore, delove grada gde su stacionirani razne bande ili druge teritorije sa na neki način zabranjenim pristupom. Nakon obavljenog poslića koji vas je tamo i naveo, čeka vas povratak koji takođe obično od vas zahteva ili efektno šunjanje ili efektno povlačenje obarača. Ubacite tu i po neku jurnjavu kolima, odbranu baze i slično, i eto vama prilično klasičnog open world mission based odvijanja single player kampanje. Ono što je novo je mogućnost kontrolisanja svih električnih naprava u okruženju. Aiden će imati pristup security kamerama i na osnovu njih planirate svoj sledeći potez ako ste se odlučili za šunjanje. Tu je i tagging sistem, a neprijatelje je moguće čak i ometi u patroliranju slanjem tekstualnih poruka koje će se odnositi na neku od stvari koja će njih zanimati, pošto kao što ste već verovatno ukapirali, lični podaci o stanovnicima grada su vam u svakom trenutku „na izvolte“. Gameplay se sastoji i od sada već prilično standardne i razrađene TPS mehanike sa cover sistemom napucavanja. A ako ste se odlučili za ovu „bučniju“ infiltraciju, tu su i određeni objekti koji nakon hakovanja mogu da eksplodiraju, pa je na vama samo da spojite lepo i korisno, navodeći čuvara baš na to mesto u pravom trenutku. Uz sve ovo, ne zaboravite i na mogućnost hakovanja bukvalno svega, od semafora, vozova i mostova, do specifičnih mogućnosti poput toga da noću ostavite grad u potpunom mraku. Osim ovih glavnih misija vezanih za priču, igra poseduje zaista velik broj stvari koje vam stoje na raspolaganju u vidu sporednih misija i raznih manje ili više interesantnih mini igara. Neke su iz realnog života, kao što su drinking games, poker, šah i slično. Možda još interesantnije su igre koje su bazirane na virtuelnoj stvarnosti i one variraju od napucavanja do trkanja ili prikupljanja žetona. Moramo da priznamo da su nam neke od ovih mini igara osvežile igru na dobar način, dok su druge jednostavno dosadne. Inače u Watch Dogs je preko ovih mini igara implementiran i multiplayer mod. Naime Ubisoft se nije odlučio za potpuno odvojenu sekciju posvećenu multiplayeru, kao što to mnogi rade, već će drugi igrači preko ovih mini igara pokušati da vam pokvare dan. Ovo ponekad može i da bude frustrirajuće ako vam takozvani „fixer“ upadne u igru dok ste na putu ka važnoj story misiji, ali sam koncept „neplaniranog“ multiplayera ima potencijal i kada proradi, to ume da bude zabavno. Naravno ne treba zaboraviti i jednu od najinteresantnijih stvari generalno u igri, a to je jednostavno šetanje gradom i gledanje informacija o svakom prolazniku. Dobićete informacije o njihovom imenu, plati kao i jednu od rečenica koja na interesantan način sumira njihov privatni život. Takođe, čini nam se da su se najbolji i najzabavniji trenuci koje smo doživeli u igri, dogodili sasvim slučajno i ne planirano. A to je veliki kompliment za open world igru! Kada vam samo okruženje pruži neki od ovih trenutaka, a ne skriptovana sekvenca, onda znate de je open world koncept pogodio tačno u centar mete. Na kraju treba istaći da je Watch Dogs kad se sve sabere i oduzme, igra koja jeste vredna vaše pažnje. Možda ne donosi toliko koliko je obećavala, ali tu je dobro odrađeni open world settting sa glavnim i velikim brojem side misija, vožnja, pucanje sa cover mehanikom, hakovanje svega i svačega. Sigurni smo da će makar nešto od ovoga uspeti da vas zabavi. Uvoznik:GameS Zemlja porekla:Francuska

Prikaži sve...
2,300RSD
forward
forward
Detaljnije

PC Nier - Automata Proizvođač: Square Enix Datum izlaska: 17.03.2017. Nier Automata je priča o androidima 2B, 9S i A2 i njihovoj borbi da povrate dom. Čovečanstvo je oterano sa Zemlje od strane mehaničkih stvorenja sa drugog sveta. U poslednjem pokušaju da povrate planetu, ljudski otpor je poslao vojisku androida da unište napadače. Sad rat između mašina i androida se nastavlja. Rat koji bi mogao da otkrije davno zaboravljenu istinu o svetu. Sistemska zahtevnost: Sećate li se igre Nier, poprilično zabavnog Drakengard spin-off naslova iz 2010. godine? Ako je nekima od nas po nečemu ostao zapamćen, bilo je to po drastičnoj razlici u dizajnu protagoniste između istočnog i zapadnog tržišta. I dok je tada zapadu bilo neuverljivo da neko tako vitak može da nosi mač od 30 kilograma, pa su mu model menjali u nešto konanoliko, sedam godina kasnije stiže naslov koji pršti od toga koliko ga boli uvo šta zapad misli. PlatinumGames nam bezrezervno plasira priču o seksi robotima u borbi da otrgnu Zemlju od zlih mehaničkih hordi, radi sigurne budućnosti čovečanstva. I dok mene lično ovaj zaplet podseća na Megadrajv klasik – Vektormena, bacajući nostalgične i hrabre boje u jednolično sivilo današnjice, činjenica da je baš PlatinumGames radio na ovom naslovu, terala me je da dugo vremena bojažljivo žmurim na jedno oko. Kompanija koja je donela neke čudesne naslove kao što su Vanquish, Metal Gear Rising i Bayonetta, u poslednje vreme je potonula poprilično nisko sa nekoliko promašaja pa čak i otkazanom igrom. Međutim, kada sam zaigrao ne igru, već čak i demo za ovaj dragulj, sve moje sumnje su se raspršile. Preda mnom… Pred vama je jedan odličan naslov, koji momentalno poziva da ga raščlanimo na nekoliko impresivnih delova. Nier: Automata će vas dočekati bledo. Njen brutalni distopijski prikaz kolevke čovečanstva u početku deluje kao da je oslikan najsiromašnijom paletom boja koja vam može pasti na pamet. Ali ovo je prvi pogrešan zaključak koji novi igrač može doneti. Baš u ovom sivilu, igra gradi i neverovatno koristi najsnažnije kontraste. Lokacije koje su obojenije, mame igrača koliko i oduševljavaju. I dok shvatite mehaniku igre, proširite svoje vidike i zaigrate kao dugogodišnji profesionalac, Nier: Automata će već izgledati spektakularno. Prepuna kul lokacija i savršenih animacija, ovo je igra koja vizuelno izgleda baš onako koliko je dovoljno da joj teško možete naći neku zamerku, a da opet uspeva povremeno da vas oduševi svojim dizajnom i samim detaljističkim trudom uloženim u njega. Što se glasovne glume tiče, ona je solidna. Kao neko ko preferira japanske glasove u japanskim igrama, ne mogu reći ni da je engleska sinhronizacija loše odrađena. Ono što je još bolje od glasova jeste zvuk koji besprekorno prati akciju i odgovara onome što vidite na ekranu. Međutim, sve ovo je zasenjeno trećim audio faktorom – muzikom, koja je toliko dobra da prosto nećete verovati svojim ušima. Osim što su teme užasno kvalitetne i sjajno izvedene, uz gejmplej se slažu i više nego perfektno. Bilo da lagano istražujete, posmatrate međuanimaciju ili tamanite robotske horde, muzika će biti prilagođena ni manje ni više nego – savršeno. Jedna od najbolje adaptiranih i izrežiranih muzičkih podloga u video igrama ove generacije. Tačka. Po pitanju priče, svako ko ume da uživa u intrigantnom i povremeno opuštenom štivu, neće ostati razočaran. Priča je dovoljno razumljiva da biste mogli da uživate, a opet dovoljno blesava, kompleksna i ispunjena obrtima, da vam neće dojaditi da je pratite. I dok su glavni likovi nešto bleđi, poput one malopre pominjane boje, pustolovina kroz koju prolaze baciće gomile i gomile šlaga na tu nezanimljivu tortu, bezrezervno peglajući svaku cepidlačku manu. Ali ono u čemu ćete verovatno i najviše uživati jeste sam gejmplej, jer ovo je verovatno najbolje akciono čudo koje su ljudi iz PlatinumGames ikada proizveli. Akcija je zabavna i utegnuta tako da uvek imate osećaj kontrole, RPG sistem razvijanja je dubok i otvara mnoge mogućnosti, potezi su raznovrsni i izgledaju spektakularno, a način igranja je prezentovan iz toliko različitih uglova da vam nikada neće biti dosadno. Sama uvertira u igru i već ćete se osećati kao u nekoj klasičnoj, level 99 japanskoj shoot-em-up pucačini koja je odjednom promenila perspektivu i spustila se na zemlju iza leđa pomahnitalog seksi robota. Osim klasičnog tabanja, projektili koji će se razleteti po ekranu u hipnotišućim, spiralnim šablonima, čine da stegnete taj džojstik u vašim rukama kao novčanicu od 500 evra – čvrsto ali nežno. I dok će sam sistem unapređivanja robota kroz razne čipove pojačavati atmosferu i doživljaj, gejmplej koji varira između trodimenzionalne tuče i 2D skrolujuće pucačine, neće nikoga, baš nikoga moći da ostavi ravnodušnim. Ali kakva bi to igra bila i bez neke mane? No ovde ih i ne možemo navesti puno i najveće su uglavnom tehničke prirode. Kako ovakav tip igre, radi punog užitka u potpunoj kontroli zahteva konstantan frejmrejt zakucan na 60, čemu igra i teži, to na žalost ponekad i nije slučaj. Čak i na PlayStation 4 Pro konzoli, dešava se da sa tečnih 60 padne na krvavih četrdesetak i neretko polomi celu koncepciju fluidne akcione vožnje. Uz to, jedino što još pada na pamet jesu povremene lokacije koje vidno padaju ispod sveukupnog, visokog kvaliteta. Pa dobro, to i ne zvuči tako strašno, zar ne? Microsoft Windows verzija, na jačim konfiguracijama sigurno pokriva barem jedan deo ovih problema. Kada se sve presabere, Nier: Automata je jedno fantastično iskustvo koje fanovima njene tematike i iskombinovanih žanrova može samo da izmami osmehe i pokliče istinskog gejmerskog zadovoljstva. I dok su problemi tehničke prirode nešto na šta smo jako osetljivi kada su u pitanju naslovi koji na drugim poljima briljiraju, Nier: Automata svojom odličnom i preciznom akcijom, muzikom i pričom zasenjuje gotovo svaku manu. Ako ste željni malo distopijske robo-akcije u japanskom stilu, nemate šta da čekate i odmah zgrabite ovaj naslov. A ako ipak niste sigurni da je to ono što želite da vidite u video igri, dok zabezeknuto čitate ovaj tekst… Probajte igru svejedno jer velike su šanse da će vas zateći nešto vredno svakog minuta vašeg igračkog vremena. Zaista impresivno. Uvoznik:GameS Zemlj porekla:Japan

Prikaži sve...
2,499RSD
forward
forward
Detaljnije

PC Warcraft 3 Gold Proizvođač: Blizzard Datum izlaska: 01.01.2000. PC Warcraft 3 Gold uključuje: - Reign of Chaos - The Frozen Throne Način igranja igrice Warcraft III se vidno razlikuje od njenih prethodnika. Kampanje imaju puno sekvenci vezanih za priču, dok igrač takođe može i da igra pojedinačne igre u kojima je potrebno pobediti neprijatelje (kao u ranijim Warcraft igrama). Režim za više igrača omgućava igranje protiv ljudskih protivnika umesto protiv računarski vođenih. Warcraft III se igra na mapama različitih dimenzija, sa elementima terena poput reka, planina ili stena. U kampanjskom režimu igre, mapa je početno pokrivena crnom maskom, što znači da se izgled nekog dela mape ne može videti dok se isti ne istraži. Takođe, delovi mape koji su ranije istraženi a trenutno nisu u vidokrugu neke od igračevih jedinica su pokrivene "Maglom rata" - teren ostaje vidljiv, ali bilo koje promene (pomeranje jedinica, pravljenje/rušenje zgrada ili drvepća) nisu vidljive. Igrači moraju da grade naselja (baze) kako bi sakupljali resurse, branili se od napada i pravili jedinice za borbu. Postoje tri glavna resursa u igri: zlato, drvena građa i hrana. Prva dva su potrebna za građenje i pravljenje jedinica, dok hrana ograničava maksimalni broj jedinica koje igrač može da poseduje odjednom. Radnja: Nakon pobede nad orkovskom hordom ljudska alijansa je upala u dekadenciju, a odnosi između patuljaka, vilenjaka i ljudi su, u najmanju ruku, napeti. S druge strane, nakon svog poraza orkovi su uspeli da se oslobode demonskog uticaja, raskinuli su savez sa nekromanserima i vratili se svojim korenima – obožavanju prirode. U prinicipu, orkovi su sada predstavljeni kao ponosan narod sličan američkim Indijancima i predstavljaju prave „good guys” Warcrafta III. U takvom okruženju Undeadovi, koje sačinjavaju bivši saveznici orkova, nekromanseri i njihove sluge dignute iz mrtvih, odlučuju da kontaktiraju stare gospodare, Goruću legiju demona. Legija je NPC rasa i njihove jednice nisu raznolike kao kod ostalih rasa, ali su zato neverovatno moćne, u sklopu s opasnošću koju predstavljau po Azeroth. Mlade rase sveta imaju samo jednu šansu – da potraže Noćne vilenjake Kalimdora koji su još pre 10.000 godina pobedili demone i odrekili se magija koje ih privlače.

Prikaži sve...
2,800RSD
forward
forward
Detaljnije

PC Shogun 2 Total War - The Complete Edition Proizvođač: Sega Datum izlaska: 04.04.2016. Savladaj umetnost ratovanja! Sredina je 16-og veka u feudalnom Japanu. Zemlja je podeljena brojnim ratovima zaraćenih klanova. Deset legendarnih vojskovođa se bore za prevlast ali će samo jedan izaći kao pobednik i novi šogun - ostali će pasti od strane njegovog mača. Sadrži: - Total War Shogun 2 - Fall of the Samurai - Total War Shogun 2 - Rise of the Samurai - Klanove, frakcije, jedinice i Battle Packs

Prikaži sve...
2,049RSD
forward
forward
Detaljnije

PS3 Battlefield 4 Proizvođač: EA Datum izlaska: 29.10.2013. Početak novembra svake neparne godine donosi surov, neumoljivi omen, koji ljubitelje multiplayer pucačina iskušava snažnije od vrpoljenja glutena na nepcu Novaka Đokovića... Istovremena pojava novog Battlefielda i novog Call of Duty naslova stvara neverovatan problem nekome ko želi da pije iz oba izvora, a da ne bude rastrzan kao Ana Arkadijevna između Vronskog i Karenjina. „Želim da potpuno zaronim u obe igre, a nemam stotine sati slobodnog vremena”, kukate vi u ritmu muzike za ples. Ovaj zastrašujući, gotovo Sofijin izbor, kao stvoren za „first world problem” meme sa crnokosom devojkom sa predplačnom facom, muči i vašeg izveštača i njegovu ekipu onlajn ubica. Dok CoD svoje milošte tradicionalno krije kao zmija noge, Battlefield, u perpetualnoj želji da postane kalif umesto kalifa i preuzme još koji procenat FPS multiplayer publikuma, mesec dana pre izlaska na tržište radoznalom narodu nudi predukus multiplayer sladostrašća putem otvorene bete. Open Beta verzija Battlefielda 4 sastoji se od multiplayer mape koja može da se igra u četiri različita moda, od desetak koji će biti deo finalne verzije igre. Siege of Shanghai je multislojna urbana mapa smeštena u srce poslovnog „dauntauna” modernog Šangaja. Mapa je podeljena na tri urbane celine koje razdvajaju vodene površine, premošćene mostovima koji stvaraju prirodna uska grla. Na srednjem segmentu mape nalazi se oblakoder (HQ kineske nacionalne televizije), koji predstavlja ključnu stratešku tačku: pored toga što vizuelno pokriva kompletnu mapu, padobranski skok sa njega omogućava da brzo stignete do većine tačaka na mapi (megaznačajno za Conquest mod). Na vrh se možete popeti liftom ili helikopterom, a u slučaju da protivnika koji se zabarikadirao ne uspete da isterate normalnim putem, kompletnu zgradu možete da srušite perzistentnim rokanjem u potporne stubove (iz tenka, raketnih bacača, podmetanjem C4 eksploziva...). Šira mogućnost za kompleksniju i vizuelno impresivniju destrukciju u odnosu na Battlefield 3 sastavni je deo novog enginea. Kada smo maločas rekli da je mapa „multislojevita”, time smo podrazumevali snažniji akcenat na visinskoj akciji. Zamislite, recimo, Karkand (ili Back to Karkand) mapu koja je umesto u palanačko predgrađe smeštena u strogi urbani centar prepun veoma visokih zgrada isparcelisanih bulevarima i sporednim ulicama, i dobićete približnu sliku o Opsadi Šangaja. Pored toga što predstavlja raj za snajperiste, mapa je kao stvorena za vešte pilote helikoptera koji će evaziju iza solitera koristiti kao primaran taktički činilac. Što se tiče multiplayer modova, pored klasika nalik na Conquest, Conquest Large i Domination, tu je i Obliteration, mod koji podseća na Rush u „širokom” okruženju, bez otvaranja novih sekcija mape nakon miniranja cilja. Zapravo, mod je najsličniji Demolitionu iz Call of Duty igara, kome kompleksnost Šangaj mape daje poseban šlagvort. Iako su igračke klase ostale iste (Assault, Support, Recon i Engineer), pojedinačno su pretrpele bitne izmene po pitanju opreme i oružja. Najznačajnijom nam se čini mogućnost da Recon klasa nosi C4, što joj daje sočan OOOMPH protiv borbenih vozila i drugih tvrdih ciljeva. Finalna verzija igre doneće i Commander mod koga se sećamo iz Battlefielda 2, kao stvoren za igrače koji ne žele da se ginu u prašini, već da svoje timove usmeravaju sa distance. Posle više od pola decenije, diskusije o grafici na PC-u ponovo postaju uzbudljive, za šta vam ne treba bolji dokaz od službenih i neslužbenih foruma koji se bave novim Battlefieldom. Prva verzija bete izazvala je brojne kontraverze, jer su inicijalnu neoptimizovanost beta koda i Nvidia/ATI drajvera igrači doživeli kao finalnu presudu na polju hardverske zahtevnosti, čemu su doprineli i developeri sa preporučenim requirementsima koji su uključivali 8 GB sistemskog i 3 GB video RAM-a. Loše performanse i neobjašnjivo zapinjanje čak i na monstruozno jakim mašinama dali su vetar u leđa teorijama zavere o favorizovanju AMD-a na uštrb Nvidie i obrnuto, počelo je inter-taborsko prozivanje uz stiskanje slabašnih nerd pesnica i penuu uglovima usana. U međuvremenu su izašle dve zakrpe i beta drajveri, što je stabilizovalo situaciju i ublažilo duševne bolove učesnika bete. Naše iskustvo kaže da će mašina koja je žvakala Battlefield 3 na high presetu, četvorku upotrebljivo terati na mediumu, uz eventualno smanjivanje doživljaja na senkama i MSAA. Dakle, ako ste veliki fan Battlefielda koji ove sezone ne može da priušti nove delove a pošto-poto želi da igra četvorku, uz malo tweakovanja, overklokovanja i dodavanja još dva GB DDR-2 memorije (pretpostavljamo da imate 4, kao većina proper igrača u sezoni 2007-2013...) možete da ostvarite zadovoljavajuće performanse. S druge strane, ako ove jeseni planirate da igračko iskustvo podignete na viši nivo, koji za početak podrazumeva igranje BF4 na 2,5 K monitoru (2650 x 1440) u Ultra presetu, bez i7 CPU-a (Battlefield radi bolje sa Hyperthreadingom), 16 GB RAM-a i dve 770GTX/4 GB u SLI-u (ili AMD ekvivalenata u crossfireu) ne nadajte se magičnoj cifri od 60 fps u multiplayeru.

Prikaži sve...
2,049RSD
forward
forward
Detaljnije

PS3 God of War Collection Vol.2 Proizvođač: Sony - SOE Datum izlaska: 01.01.2000. Dve epske avanture na jednom disku, remasterizovane za HD rezoluciju. Otkrijte poreklo Kratosa sa definitivnom kompilacijom igara God of War: Chains of Olympus i God of War: Ghost of Sparta na jednom koje dobjate na jednom disku po prvi put! Potpuno remasterizovani u visokoj 1080p rezoluciji i stereoskopskom 3D-u, igrači će otkriti mračnu prošlost koja nastavlja da progoni Spartanskog Ratnika, i zašto je on primoran da načini izbor između sopstvenog ličnog pokajanja i spašavanja antičkog sveta od uništenja. Uvoznik:GameS Zemlja porekla:Japan

Prikaži sve...
2,499RSD
forward
forward
Detaljnije

PS3 Skate 3 Proizvođač: EA Datum izlaska: 01.01.2000. EA-ov skejterski hit je stigao i do trećeg nastavka, koji nas vodi u Port Carverton. Ovaj grad je prava meka za skejtere, u čijim će prelepim lokacijama uživati svi koji vole ovaj ekstremni sport, ili bar njegovu virtuelnu verziju. Igra, naravno, nije samo ulepšana, već je sada moguće praviti skejt parkove i takmičiti se u još više disciplina nego pre. Igrali li sami ili s prijateljima, pred vama su satizabave i vratolomija. Ne trebamo puno objašnjavati što vas očekuje u igri Skate 3, dokažite koliko ste spretni na skateboard dasci. Vreme je za prave ekstremne sportove! Više je načina igranja, od nadmetanja s prijateljima do razvoja svoje vlastite karijere. Kreirajte svoj lik, opremite ga posebnom opremom za skejtere, trenirajte malo i onda pokažite što znate. Grafika je odlična, poteza ima puno, a i muzika odlično prati adrenalinsku radnju.

Prikaži sve...
2,499RSD
forward
forward
Detaljnije

Resident Evil 7 Gold Edition sadrzi kompletno izdanje sa svim DLC i dadacima i čine vrhunsko horor pakovanje. End of Zoe DLC je šokantni dodatak RE7 sagi, gde igrači otkrivaju sudbinu Zoi. Tu su i novi protivnici, kao i delovi močvare.Not a Hero DLC obelezava povratak Chris Redfielda. Sasvim novi dozivljaj igranja sa Chrisom u glavnoj ulozi, novim protivnicima. Kao član Umbrella korporacije, Chris i njegov tim se brzo prilagođavaju i spremaju strategiju za novu pretnju. Dal će Chris uspeti opet da reši misteriju i pobegne sa plantaza?

Prikaži sve...
2,999RSD
forward
forward
Detaljnije

PS4 Need for Speed - Rivals Auh, kakva ženska...”, pomisli mladac pred kojim je bio noćni provod života; „kakve obline, kako lepo lice, pa kosa, pa ta meka, bela koža, pa taj prijatni glasić, čak i te pop-rokić pesmice koje sluša nisu toliko nepodnošljive. Uh, uh, pa biće ovo noć za pamćenje...” Na njegovu žalost, izlazak će se ubrzo pretvoriti u naročiti krug pakla. Devojka je ta koju ćete čekati na desetetine minuta da se nafraka i došminka u toaletu, sa bezličnom pričom kojom vas gnjavi celo veče, nepodnošljivo površna i nezanimljiva već posle petnaest minuta, i jedna od cura koja počinje da se gubi, zapliće, sapliće i posrće po trotoaru već nakon popijenog jednog pića... Nekome kome je ovo prvi susret sa trkačkim igrama na kompjuteru, Rivals će verovatno delovati kao zaprepašćujuće impresivna igra. Ostale, koji su probali prethodnih 250 i kusur nastavaka i spin offova, novi Need for Speed neće uspeti da prevari lepom šminkom i milion puta viđenim konceptom i prepakovanim „novinama”, nakon čega sledi sunovrat po pitanju dizajna i, sada već legendarnih, tehničkih svinjarija koje ćemo spomenuti kasnije u tekstu. Pre nego što igra počne da vas ubija spregom predugih učitavanja ko zna čega i ingeniozno osmišljenog tutorijala, sledi kratki osvrt neverice na okvirnu priču koja treba da pruži smisao svoj toj jurnjavi koja sledi. Elem, ovaj put ste stavljeni u kožu mladića sa, očigledno, kompleksom podvojene ličnosti, koji će se ubiti da vam objasni kako su trkači specijalan, privilegovan deo društva, čijim venama teče čist kerozin i koji ne znaju više za sebe jednom kada osete miris izduvnih gasova iz auspuha. Sve te vratolomije i reckless jurnjava približava ih za jedan korak apsolutnoj vozačkoj Nirvani, koju obični smrtnici jednostavno ne mogu da pojme. A tek policajci, ta braća po volanu i jing za suparnički jang, to je tek poseban soj ljudi koji razumeju da se brzinskim demonima ne može suprotstaviti konvencionalnim sredstvima, već podjednako vratolomnom i opasnom vožnjom pred kojom se stari, nejač, kučići i mačići sklanjaju sa ulica kada ovi prinčevi i kraljevi brzine krenu sa svojim orgijanjima... Jasno je iz aviona da je ciljna publika novog NFS-a superkul MTV omladina koja „sipa i ne misli”, dok će svima ostalima verovatno delovati neverovatno da je neko bio ozbiljan kada je sve ovo smišljao. Nakon ovoga tek sledi šok za sistem. Predugačka i ničim opravdana učitavanja prazne i mračne garaže sa vozilima (koja traju podjednako dugo kao i učitavanja samog game worlda), prepliću se sa stupidnim (i obaveznim) tutorijalom u kojem vas živcirajući ženski glas vodi kao debila kroz iscepkane video-instrukcije „da se naučite veštinama vožnje”, i to u igri s čijim bi se „ogromnim” brojem tastera izborio i E.T. vanzemaljac, i to sa jednom vezanom rukom. U svemu ostalom, Rivals ne donosi previše novina niti uzbuđenja. Ogromna mapa prošarana raznim eventima (koji su grupisani u predefinisane tiere koje morate kompletirati u jednom cugu, pre povratka u mobilnu policijsku bazu, odnosno odmetničko skrovište) pruža aktivnosti koje će vam pre ili kasnije izaći na nos, uz očekivano apgrejdovanje vašeg voznog parka, akviziciju novih mašina i kupovinu raznih gedžeta i elektronskih sprava za ometanje, usporavanje i slanje protivnika da grli obližnje bankine. Osećaj brzine i vožnje je donekle korektan, uz prilično teška i inertna vozila koja zahtevaju uvežbavanje, naročito prilikom izlaska iz krivina. Uvoznik:GameS Zemlja porekla:Amerika

Prikaži sve...
2,999RSD
forward
forward
Detaljnije

Monster Hunter Wolrd vas stavlja u živi ekosistem kao lovca u potrazi za svirepim zverima i kreće u borbu sa njima u borbi koja se razvija preko raznolikog terena. Upustite se u lov sami ili sa do tri prijatelja/lovca. Kao lovca na čudovište, vaša potrage će vas odvesti na naistražen kontinent gde ćete se suočiti sa smrtonosnim predatorima, svaki strašniji od prošlog. Ova nova zemlja i njeni raznoliki stanovnici igraju kritičnu ulogu u svakoj misiji. Uvoznik:GameS Zemlja porekla:Japan

Prikaži sve...
2,499RSD
forward
forward
Detaljnije

Četvrto izdanje najpopularnije simulacije života za Playstation 4 konzole je konačno u prodaji! Simići su sada još inteligentniji i svaki od njih je ličnost za sebe, a novi alati vam omogućavaju još više podešavanja izgleda likova i njihovih karakteristika. Istražite i upoznajte komšiluk, izgradite kuću iz snova ili posetite online galerije sa sadržajem koje su pravili igrači iz čitavog sveta. Sims 4 je igra koja će vam pružiti stotine sati zabave u svetu koji ćete sami graditi. Uvoznik:GameS Zemlja porekla:Amerika

Prikaži sve...
2,499RSD
forward
forward
Detaljnije

Spintires: MudRunner je konačna verzija indie hita Spintires. Kao u Spintires, MudRunner stavlja igrače sa volan neverovatni terenskih vozila za sve uslove i stavlja u ekstremni Sibir, sa samo mapom i kompasom da ih vodi.

Prikaži sve...
2,999RSD
forward
forward
Detaljnije

PS4 The Pinball Arcade ProizvoÄ‘ač: Ostali Datum izlaska: 09.02.2014. Kolekcija od čak 22 legendarna flipera: - Tales of the Arabian Nights - Black Hole - Ripley's Believe It or Not! - Theatre of Magic - The Machine: Bride of Pin-Bot - Medieval Madness - Cirqus Voltaire - FunHouse - Gorgar - Monster Bash - Black Knight - Creature from the Black Lagoon - Harley-Davidson, 3rd Edition - Taxi - Elvira and the Party Monsters - No Good Gofers - Scared Stiff - Big Shot - Twilight Zone - Star Trek: The Next Generation - Attack from Mars - Genie Od stvaralaca Pinball Hall of Fame-a stigla je nova kolekcija flipera Pinball Arcade koja omogućuje ljubiteljima flipera da uživaju u najboljim fliperima svih vremena, kao što su Williams, Bally, Stern Pinball i Gotlieb. Igrači stvaraju svoju kolekciju kupovinom ili skidanjem sa interneta flipera koje žele da igraju, a svaki od njih je realistična simulacija flipera koja preciznost i autentičnost pravih flipera prenosi u igru. Autentičnost Pinball Arcade flipera ne možete da cenite jedino ako ste totalno neupućeni i nezainteresovani za ovaj vid zabave. Karakteristični zvučni efekti, udaranje loptice u bumpere i osvajanje poena, uz do detalja usavršenu grafiku i preciznost kontrola, čine ovu simulaciju najboljom do sada. Popularni fliperi Ripley's Believe It or Not, Black Hole, Theatre of Magic i Tales of the Arabian Nights su dostupni za igranje, a Circus Voltaire, Medieval Madness, Monster Bash, Creature from the Black Lagoon, Funhouse, Attack from Mars, Black Knight, Space Shuttle, Pin Bot, Big Shot i još mnogi drugi biće dostupni vremenom kao DLC sadržaji. Igra omogućuje i online turnire kao i dodatne modove kako bi izazov za igrače bio još veći, naročito kada se takmiče protiv prijatelja i drugih igrača. Verno tradiciji simulacija flipera, i sada su tu meniji i originalni oglasi i informacije o svakom fliperu ponaosob. Uvoznik:GameS Zemlja porekla:Velika Britanija

Prikaži sve...
2,499RSD
forward
forward
Detaljnije

Prikaži sve...
2,999RSD
forward
forward
Detaljnije

PS4 Lego Batman 3 - Beyond Gotham Proizvođač: WB Games Datum izlaska: 14.11.2014. Ako još niste počeli da sanjate prethodnih 19 licenciranih naslova iz LEGO sveta, a sa oduševljenjem ste dočekali vest o budućem forsiranju superherojskih filmskih franšiza, LEGO Batman 3 je tu da još jednom posluži kao efektna zamena za skupe setove iz stvarnog sveta. Nalik na prethodnu igru, a sada u mnogo većoj meri, Beyond Gotham je ponovo mućkalica avantura velikog broja različitih superheroja iz DC univerzuma, sa Zakrabuljenim krstašem (ili beše Mračnim vitezom) i zanovetalom Robinom u glavnim ulogama. Radnja trećeg dela direktno se nadovezuje na finale prošle igre, i donosi epsku borbu između (neorganizovanih) junaka iz Justice Leaguea i dijaboličnog Brejnijaka kome pomaže klika DC negativaca, predvođena kikotavim Džokerom. Kao što podnaslov igre nagoveštava, razbijanje Brejnijakovih ambicija da umanji planetu Zemlju i doda je svojoj kolekciji minijaturnih svetova vodiće se od gotamske kanalizacije, preko svemirske stanice Lige Pravednika u Zemljinoj orbiti, pa sve do udaljenih svetova diljem galaksije, uz ogromnu plejadu od preko 150 likova kojima možete da upravljate. Osnovna struktura igre je ostala nepromenjena, uz minimalne izmene u načinu na koji se kampanja odvija. Odsustvo klasičnog hub sveta iz kojeg se pristupa ostalim epizodama opravdano je linearnijom pričom i nizanjem nivoa koji se otvaraju na dotični način. Svako malo naći ćete se na lokacijama koje predstavljaju manje hub okruženje, u kojem su moguće standardne operacije poznate od ranije (otključavanje bonusa, modeliranje LEGO junaka, kao i skupljanje gomile dodatnih predmeta ili skrivenih bonusa). Kao i u prethodnim igrama, a sada u većoj meri, osnova prelaženja nivoa je na pravovremenoj upotrebi različito opremljenih odela na pravom mestu. Sonarni pištolj za razbijanje staklenih površina vibriranjem, rakete i eksploziv za uništavanje srebrnih LEGO predmeta, nevidljivost za stealth momente, skeniranje okruženja u potrazi za tajnim elementima, Robinovo zaštitno odelo za hazardne pojave, oprema za razmagnetisavanje, teledirigovana igračkica za hakovanje teško dostupnih delova nivoa i ostalo presudni su za dalje napredovanje, i dobijaju se na predefinisanim mestima nakon čega ostaju trajno u inventaru. Većina ostalih likova koja nema ove sposobnosti naoružana je nekim od standardnih primeraka oružja ili veština za borbe sa napasnicima, kao i specijalnim moćima bez kojih je takođe nemoguće preći pojedine delove nivoa (Flešova super-brzina, na primer, kao i sijaset neophodnih predmeta koje pripadnici bratstva raznobojnih Fenjera mogu da prizivaju). Nivoi su, kao nikada ranije, krcati različitim aktivnostima koje je neophodno obaviti kako biste otkrili baš sve skrivene, dodatne ili osnovne sadržaje koje su autori zamislili. Ogromna količina svega i svačega po nivoima (koje nema svrhe detaljnije igrati mimo free-play režima, i to nakon što otključate sve dostupne sposobnosti) i više je nego dovoljna za sve vaše virtuelne LEGO potrebe. Posebne pohvale idu očiglednom poštovanju ogromne armije fanova što LEGO kocaka što superheroja, kako kroz pomenuti broj likova kojima se možete proigrati tako i kroz vrhunski produciran sadržaj koji vas očekuje u priči. Grafički je sve u prepoznatljivom stilu, vrlo živopisno, koloritno i detaljno, uz svu silu različitih specijalnih efekata kojih se ne bi postidele ni neke „ozbiljnije” igre (eksplozije, zamućenja, isijavanja, refleksije na površinama i drugo). Eksperiment iz nekoliko prethodnih LEGO filmskih igara zvani „ubacivanje profesionalne glasovne glume umesto brbljanja, cijukanja i gestikulacija” i ovaj put se pokazao kao dobro rešenje. Glasovna obrada je odlično urađena, savršeno paše uz likove i događanja na ekranu, a preko svega, očekivano, tutnji originalna muzika iz filmova i bravure Džona Vilijamsa i Denija Elfmana. Uvoznik:GameS Zemlja porekla:Amerika

Prikaži sve...
2,499RSD
forward
forward
Detaljnije

PS3 Batman - Arkham Origins Proizvođač: WB Games Datum izlaska: 01.01.2000. Batman: Arkham Origins prikazuje nove neprijatelje, negativce koji su krenuli na Arkham City, a među njima prepoznajete sigurno Joker-a, Black Mask-a, Copperhead, Firefly-a, Deadshot-a, a u igri se pojavljuje još njih (Penguin, Mr. Freeze). Ovo je priča koja je prethodila Arkham Asylumu, kada je kriminal počeo da cveta u Gotham City-ju a Batman je tek krenuo svojim putem superheroja u borbi za pravdu. Crime Scene sistem je novina u Detective modu, u njemu ćete moći da pronađete i izanalizirate tragove i dokaze i rekonstruišete događaje na mestima gde su kriminalci izveli svoje akcije. Dinamična, bogata okolina dozvoliće vam pristup delovima grada gde prethodna igra nije, istraživaćete i nalaziti nova mesta gde se odvijaju kriminalne aktivnosti i sprečavati negativce da ih izvedu. Most Wanted su sporedne misije koje vas šalju u poteru za ucenjenim glavama, ukoliko vam dosadi da pratite glavnu priču. Novi neprijatelji, kao što je Armored Enforcer ili Martial Artist nateraće vas da drugačije pristupite borbi, ovde FreeFlow borba dobija svoj pravi značaj, a tu je naravno i pravo bogatstvo gedžeta koje Batman koristi u borbi i navigaciji kroz okolinu. U želji da bolje objasnimo motive autorskog tima, voljno smo vas izložili malom spoileru. You see, glavni negativac Arkham Originsa je naoko Black Mask, kriminalni kingpin kome je maska puna Betmenovog mešanja u njegove operacije, te momak odlučuje da mu uceni glavu na 50 miliona američkih dolara. Bogata ponuda privlači grupu legendarnih asasina, kojima će ovo biti prvi, sudbonosni susret sa Betmenom. Killer Croc, Copperhead, Bane, Deathstroke, Electrocutioner i nekolicina drugih dobija jednu noć da smakne Betmena i kešira premiju. A gde je klovnovski princ kriminala himself? Bliže nego što mislite :). Glavni „catch” Arkham Originsa, dakle, jeste prolog-priča o mladom Betmenu na početku karijere, koga u korumpiranoj gotamskoj policiji smatraju krimi viđilanteom i koji još nije upoznao svog najvećeg rivala. Pored zameranja plejadi super i manje super zločinaca, do kraja igre steći ćete poverenje inspektora Gordona i udariti temelje alijanse koja tolike decenije savršeno funkcioniše u stripovima i na filmu. Batman: Arkham Origins tehnički operiše na način koji je gotovo identičan sa Arkham City, osim gradske celine koja je prostranija i bogatija opcionim zanimacijama koje donose extra XP, upotrebljiv za podizanje borbenih karakteristika u skladu sa individualnim stilom igranja. Podela igre na open-world i skriptovane enterijere koji su deo glavne priče funkcioniše na način kome se nema šta zameriti. Svi „signature” momenti franšize su i dalje prisutni, što se ponajviše ogleda u fenomenalnom „freeflow” borbenom sistemu koji je gotovo neizmenjen u odnosu na Arkham City. Nekoliko novih protivnika i nekoliko svežih gedžeta donekle stoje u senci unapređene forenzike, koja vam se servira kao povremeni, krucijalni elemenat priče. Rekonstrukcija ubistva/eksplozije/paljevine/whatever kroz analizu mesta zločina je detaljna, ali pojednostavljena u smislu da se ne možete zaglaviti niti fejlovati. Na prezentaciju detektivskog aspekta Betmenove ličnosti treba baciti veći akcenat, ali ovo je svakako dobar početak. Što se tiče opcionih zanimacija koje možete rešavati u otvorenom segmentu igre, ponovo imamo solidnu dozu Riddlerovih zagonetki (u igri se mladac još zove Enigma), dopunjenu sporednim questovima nalik na razminiranje Anarkyevih bombi, rešavanje „crime in progress” situacija i drugih zadataka, koje će vam vreme potrebno za stoprocentno kompletiranje igre i te kako produžiti. Velika novost u odnosu na prethodne igre je multiplayer. Njegova osnova je borba tri tima jednih protiv drugih: Bejnovi henčmeni protiv Džokerovih gunova protiv Betmena i Robina. Sistem je solidno zamišljen, ali je mehanički problematičan, jer su heroji, zbog stealtha, previše srozani i oslabljeni. Krupan problem je i odsustvo online igrača, koji možda nisu ni svesni činjenice da igra ima multiplayer... Da li je Batman: Arkham Origins dobra igra? U stranim igračkim glasilima, kritika funkcioniše kao javno glasanje na plenumu saveza komunista: kada prvi „veliki” sajt/magazin osudi i osmudi neku igru, većina drugih „autleta” papagajski prepričava stav prvog, razvlačeći tuđe kritike kao testo puno glutena. Novom Betmenu zameraju da „nije originalan i da funkcioniše na način koji je isti kao prethodna igra”, što je zamerka koja je izvađena iz mraka nečije zadnjice. „Svet kompjutera” odbacuje takve jadne principe pseudožurnalistike i javno tvrdi da je Batman: Arkham Origins odlična stvar, ne genijalna kao prethodne dve igre, ali savršeno kompetentna i veoma zabavna igra koja će vam obezbediti tonu zabave, odnosno pet tona ako ste zagriženi Betmenov fan. Nešto niža ocena u odnosu na dve prethodne Arkham igre posledica je bagova tehničke prirode, koji ni nakon mesec dana nisu do kraja pečovani. Povremeno beskonačno propadanje pri doskoku i uranjanje u teren, nestajanje bosa usred fajta, nestajanje zvuka i pozadinske muzike, resetovanje progresa u multiplayeru i druge tehničke bubice znaju da budu prilično iritantne, mada vas neće sprečiti da igru kompletirate. Koren ovih problema možda leži u činjenici da igru nije radio britanski Rocksteady, već da je iskovana od strane Warner Bros. studija u Montrealu. Glumačka ekipa je takođe nova: umesto Marka Hamila, Džokeru glas sada daje Troj Bejker (ko god da je Troj Bejker...), a ni Betmenove redove više ne izgovara isti čovek. Srećom, novaci su posao odradili na iznenađujuće dobar način, tako da zamerki na glumačku ekipu nemamo.

Prikaži sve...
2,499RSD
forward
forward
Detaljnije

PS3 Rayman Legends Proizvođač: UbiSoft Datum izlaska: 01.01.2000. Tokom stogodišnjeg sna, noćne more su se umnožile i raširile, stvorila su se nova čudovišta strašnija nego bila šta pre. To su stvorenja legendi... Zmajevi, džinovske žabe, morska čudovišta i drugi. Uz pomoć Murfy-ja, Rayman i Globox se bude i sad moraju pomoći u borbi protiv ovih zlih stvorenja i spasiti Teensies! Co-op u četiri igrača. Ponovi Vi i tri prijatelja i možete da uživate u avanturi u online i offline co-op. Uskočite u avanturu bilo kad sa preko 80 nivoa za prelaženje. 3D borbe sa bosovima. Čuvajte se, kao i uvek bosovi imaju nešto što vi nemate, a to je dodatna dimenzija. Zmajevi i ostala stvorenja Vas mogu napasti iz svakog ugla, budite uvek spremni. Izazovite Vaše prijatelje online u nizu izazova koji će testirati Vašu brzinu i spretnost. Takmičite se i sa igračima širom sveta. Proverite zašto je Rayman platforma godine! Na opšte oduševljenje, nedavno je u našu redakciju stigao Xbox One sa nekoliko next-gen naslova. Svaki slobdan trenutak smo koristili da isprobavamo nove naslove i da vidimo šta nam donosi ova „kutija“.Ipak, najigranija igra na ovoj zverci je ipak dobri, stari Rayman Legends, a evo i zašto… Priča je prilično oskudna, naime Ray i ekipa su utonuli u duboki san, tokom koga su se u njihovom svetu nakotile razne beštije. I to je to. Sve je to lepo propraćeno kroz jedan kraći sinematik i akcija može da počne. Ovaj pristup vrlo kratkog intro-a smo videli i u relativno novijim Nintendovima 2D platformerima : New Super Mario Bros. i Donkey Kong Country Returns, i ispostavio se kao prava mera. I tu već dolazimo do prve izmene u odnosu na Origins; biranje nivoa nije više pomeranje od tačke do tačke na nekakvoj žućkastoj mapi, već je pretstavljeno kao nivo za sebe. Naime, ekran za biranje nivoa izgleda kao galerija gde slobodno kontolišete Rayman-a, kao i u bilo kom drugom delu igre, i uskačete u izložene slike kako biste ušli u odgovarajući nivo. Čim budete započeli prvi nivo uvidećete koliko zaista fenomenalno ova igra izgleda. Naime, svaki nivo je pun detalja, kako same platforme i junaci, tako i pozadina. Ali, ova igra nije samo lepa na oko. Moraće da prodje dosta vremena pre nego što Vam Legends dosadi, zato što je puno pažnje posvećeno dizajnu samih nivoa, tako da ne liče jedni na druge i da svaki prati neka sopstvena mehanika. U odnosu na Origins, level-design u Rayman: Legendsu je na daleko višem stepenu. Svaki nivo prati i parodičan naziv, što će znati da nasmeje i starije igrače. Na kraju svakog poglavlja biće Vam dostupan i jedan muzički nivo, koji će Vam dati jednu iskrivljenu verziju neke mega-popularne rok-himne, a svaki vaš udarac i skok će pratiti melodiju. Sam Rayman je odlično animiran i odlično se ponaša u odnosu na okolni svet. Nema seckanja, nevidljivih doskoka i sličnih gluposti koje znaju da prate i nove, visokobudžetne platformere . Na raspolaganju su Vam četiri junaka: Rayman, Globox, Teensie i Barbara, ali tokom igranja ćete „otključati“ preko trideset skin-ova za ove likove. Poptuno novu dinamiku unosi i Marfi, leteća žaba koja seče konopce, povlači ručke i golica neprijatelje kako bi pomogla Rejmenu. Nažalost, kako je igra razvijana za touchscreen Wii U-a, Murphy ne funkcioniše isto i na Xbox-u, već se aktivira samo pritiskom na dugme. Posebno bismo izdvojili i Kung-Fu fudbal koji možete da opičite sa drugarima; probali smo ga, izgleda i funcioniše fenomenalno. Naime, golovi su izdignuti na platforma tako da ćete morati prvo malo da pimpujete loptu pre nego što šutnete na go. Na naše veliko iznenadjenje, Legends sadrži u sebi u celokupnu Origins igru, a nivoe otključavate postepeno prelaženjem i skupljanjem greb-greb kartica. Iako next-gen verzija ne donosi skoro ništa novo, osim možda malo kraćih učitavanja, ovo je i dalje jedna od najzabavnijih igara na svim uredjajima. Zanimljiva će biti i mladjim i starijim, a čak će se i iskusni hardcore gamer-i namučiti da završe teške i genijalno dizajnirane time trial nivoe, kao i da skupe sve teensies-e. Oduševljeni smo celokupnim dizajnom i fluidnošću same igre, koji je na nivou Nintendovih ekskluzivnih naslova. Topla preporuka, nikako nemojte propustiti, dužni ste to detetu u Vama. Uvoznik:GameS Zemlja porekla:Francuska

Prikaži sve...
2,499RSD
forward
forward
Detaljnije

Prikaži sve...
2,999RSD
forward
forward
Detaljnije

Ea Sports UFC 3 donosi potpuno nove gameplay animacije i tečnije pokrete zahvaljujući Real Player Motion Tech. Svaki udarac, šut, blok i kontra su snimljeni i animirani tako da dobijete neverovatan osećaj realizma. U G.O.A.T. modu karijere, uzbudite publiku kako bi privukli fanove, zaradite novac da bi trenirali u novim teretanama. Stvorite rivalitete sa drugim borcima kako bi privukli pažnju sveta. Kako se promovišete van oktagona, bitno je koliko i sama borba u vašem napretku da postanete Najveći svih vremena. Uvoznik:GameS Zemlja porekla:Amerika

Prikaži sve...
2,999RSD
forward
forward
Detaljnije

PES 2018 nastavlja da napreduje, oživljavajući fudbalski serijal sa najvećim poboljšanjima u protekloj deceniji. PES je poznat po svojoj totalnoj kontroli i PES 2018 sadržava i poboljšava ovaj recept. Grafički igra je poboljšana sa realnim osvetljenjem i poboljšanim in-game animacijama. Potpuni 11 Vs 11 online mode, takođe tu je i 2vs2 i 3v3 u popularnim modovima kao što je myClub. PES LEAGUE eSports je potpuno ubačen u igru. Uvoznik:GameS Zemlja porekla:Japan

Prikaži sve...
2,299RSD
forward
forward
Detaljnije

PS4 Call of Duty - Advanced Warfare Proizvođač: ActiVision Datum izlaska: 04.11.2014. Advanced Warfare je prvi Call of Duty naslov smešten u budućnost. Vojnici su opremljeni egzoskeletima koji im daju nadljudske sposobnosti, novo energetsko oružje je još destruktivnije a novi gedžeti pružaju napredne taktike na bojištu. Next-gen grafika čini Advanced Warfare najimpresivnijom igrom u serijalu. Kad neko pomene Activision, šta prvo pomislite? Call of Duty. I šta još? Eh? Imam isti problem – na prvu loptu ne mogu da se setim nijedne druge igre koja ima veze s njima, osim možda Destinya koji je svež pa je zato prešao preko jezika. Tony Hawk? Možda neka druga davno umrla franšiza? Ali, dosta jednosmernog razgovora s papirom... Ne samo što su Call of Duty i Activision postali sinonimi već je veliki publisher iznutra počeo da mutira u „multipipačni” Call of Duty organizam – za potrebe ovogodišnjeg CoD-a angažovan je jubilarni treći in-house studio (Sledgehammer Games) koji se pridružio Treyarchu i Infinity Wardu u poslu legalnog fotokopiranja novčanica. Ovo postaje prava industrija u kojoj na jednoj franšizi u svakom trenutku radi preko 600 ljudi. Dok vi veselo igrate Advanced Warfare, druga dva studija čekićaju svoje verzije CoD-a koje čekaju na red objavljivanja. Ovim se obezbeđuje da niko ne odlepi od jednog te istog posla u decenijskom kontinuitetu, što će se sigurno desiti sa studiom DICE koji EA mamuza kao tuđeg magarca, ali koji i pored najbolje volje može da iznedri samo jednu Battlefield igru svake dve godine. Prost narod voli da pljuje po Call of Duty igrama – malčice zbog toga što je to moderno, a ponajviše zbog totalne neinformisanosti i ocenjivanja svake pojedinačne igre isključivo kroz single-player. U slučaju prethodnog nastavka (Call of Duty: Ghosts) zamerka o štancovanju bez drugog smisla osim zarade imala je težinu zbog čega je odlučeno da Napredno ratovanje razbije monotoniju, što kroz kasting glumaca što kroz nove gameplay elemente. Da bi se obećanje o novom i unapređenom gejmpleju lakše primilo, za ulogu glavnog negativca single-player kampanje angažovan je Kevin Spejsi, glumčina koja je američkim rimejkom serije „House of Cards” podigla kriterijume kvaliteta televizijske drame. Ako mislite da je single-player bolji zbog Kevina, varate se. Kampanja je i dalje tradicionalna budalaština koja podseća na vezanu trakavicu hodnika, eksplozija i zadihanih ljudi koji vam se unose u facu. Tehnologija je oduvek bila suštinski element zapleta i raspleta CoD kampanja (od Modern Warfarea pa nadalje), ali sada predstavlja temeljnu okosnicu i glavnu poentu cele stvari. Trideset i kusur godina u budućnosti, hodajući tenkovi, robotski egzoskeleti, bionički udovi, portabl EMP granate i druge egzotične stvari dominiraju bojištima multipolarnog i vrlo nestabilnog sveta u kojem privatne vojske lagano potiskuju tradicionalne oružane snage pojedinačnih država. Gazda najveće kompanije ovog tipa je Kevin S, to jest Džonatan Ajrons koji gubi sina jedinca, idealistu i prijatelja glavnog protagoniste, u napadu američke vojske na okupirani Seul. U istoj akciji vi ostajete bez ruke pa vas penzionišu iz USMC-a, ali vam Ajrons pruža drugu šansu kroz premijum bionički ud i obezbeđuje vam posao elitnog operativca u svojoj organizaciji. Dalje sve prerasta u gigantsku eksploziju, prošaranu manjim eksplozijama, predvidljivom izdajom i jedinim mogućim krajem – ruiniranom ali nepokorenom Amerikom i prizorom krvavog horizonta na kojem se vije ponosna zastava izbušena mecima. Kevin Spejsi je dobar onoliko koliko može da bude dobar s obzirom na okolnosti i priču koja nikada ne prerasta seriju umornih klišea. Single-player kampanja od pet sati nije ono zbog čega bi neko dao pare za ovaj Call of Duty. Element zbog kojeg Advanced Warfare sija, i zbog kojeg je sijao i skoro svaki prethodni CoD, jeste multiplayer koji je ovoga puta sasvim fino špikovan novim stvarima. Svi Call of Duty naslovi oduvek su operisali kretanjem u jednoj dominantnoj ravni, s trećom dimenzijom koja se svodila na prve spratove i podrume i kretanjem koje je sledilo relativno realna pravila. Not any more... Borbeni egzoskelet, najkrupnija pojedinačna inovacija u CoD univerzumu od njegovog osnivanja, totalno menja kompletnu dinamiku multiplayera. On vam omogućava da brže trčite, da pravite veće skokove, da skačete dvaput u jednom zaletu (double jump), da munjevito strejfujete na neku od strana, da s ulice jednim potezom uskočite u sobu na prvom spratu, da aktivirate nevidljivost, brzinski boost ili neku treću borbenu sposobnost, da se prisetite proleća i ranog leta koje ste proveli igrajući Titanfall... Igra sada zaista liči na Titanfall bez Titan robota, ali je ipak dovoljno drugačija da ima smisla govoriti o inspiraciji, a ne kopiranju. Munjevito kretanje igrača ima mnoge pozitivne posledice – u multiplayeru ima primetno manje snajperista čiji je posao otežan zbog bržeg i nepredvidljivijeg kretanja drugih igrača. Egzoskelet daje mnogo više šanse da individualna veština igrača dođe do izražaja – kalkulisanje preciznog tajminga skakanja podsetiće vas na slavne dane prvog Unreal Tournamenta. Što se tiče pucaljki, osim nekoliko energetskih i railgun izuzetaka, većina se svodi na modifikacije klasičnog balističkog oružja koje je danas u širokoj upotrebi. Moderne inovacije leže u borbenim sposobnostima vašeg egzoskeleta – privremena nevidljivost, portabl štit, mogućnost lebdenja, health boost i nekoliko drugih kerefekica troše energiju odela, ali u rukama iskusnog igrača mogu da predstavljaju razliku između života i smrti. Za okorele tradicionaliste i nostalgičare koji ne mogu da prežale Jugu i „Bijelo dugme” postoji i multiplayer plejlista bez Exo sposobnosti u kojoj je kretanje identično kao u starijim CoD naslovima. Zašto ste onda kupovali Advanced Warfare, zašto niste sačuvali pare za koncert Dejana Cukića? Jedina stvar koja realno smeta multiplayeru jesu limiti od 12 igrača za većinu modova (18 za ground war playlistu) koji su nasleđeni od prethodnih nastavaka i predstavljaju nužno zlo da bi igra radila na konzolama prethodne generacije. Što se tiče ostalih modova, pored single i multi režima imamo i kooperativni Exo survival mod u kojem se vi i partner borite protiv talasa progresivno jačih protivnika, ali u ovoj CoD iteraciji izostali su zombiji. Tačnije, izostali su besplatni zombiji – ako kupite season pass ili pojedinačne tematske pakete mapa i sadržaja koji će izlaziti tokom sledeće godine, dobićete i zombije at some point. Šabani, dajte mi moje zombije besplatno sad, kažem ja! Call of Duty: Advanced Warfare ima najbolji sistem napredovanja po nivoima, otključavanja nove opreme i njenog podešavanja u celokupnoj istoriji Call of Dutyja. Umesto žetona kojima ste u Ghostsu kupovali oružje i dodatke, što je bio sistem koji je imao demotivišući efekat na igrače koji se lože na lagano napredovanje, osnovu novog koncepta čini postepeno i automatsko otključavanje opreme koje najviše vuče na kombinaciju Modern Warfarea 2 i prvog Black Opsa. Dakle, svako oružje ima svoj requirement vezan za igrački nivo, a svaki nišan i drugi dodatak zahteva ispunjavanje određene kvote običnih ili specifičnih killova. Tako, na primer, običan refleksni nišan za svaku pušku traži 20 killova, a rukohvat za brže nišanjenje 10 headshot medalja. To je mnogo, mnogo bolje rešenje nego ono u CoD: Ghostu gde ste za jedan dan mogli da uzmete sve što vas zanima i da posle vrtite prste i pabirčite žetone koje nikada nećete potrošiti. Robu koju otključavate nadopunjujete nasumičnim dropovima, oružanim i kozmetičkim. Oružani loot dolazi u formi zelenih, plavih i „elitnih” dropova kao sastavni deo loot paketa koje ćete povremeno dobijati. Pored malo drugačijih karakteristika u odnosu na osnovne modele (recimo, veći DMG, a lošiji handling), egzotično oružje ima i drugačiju teksturu i druge vizuelne vinjetice. Zbog tesnih rokova nisam bio u stanju da obrnem kompletnu turu nivoa i dođem do prestige levela, tako da ne znam da li na oružje možete lepiti custom ambleme kao u Black Opsu 2. U loot paketima dobijaćete i različite kacige, pantalone, uniforme, majice, rukavice, naočare, egzoskelete i druge krpice i dodatke za koje važe ista klasna pravila (common/uncommon/rare/epic), ali umesto karakteristika koje odeća nema, elitniji status podrazumeva veću vizuelnu distinkciju. Neki delovi opreme su permanentni, dok drugi imaju privremeni karakter. Kao što vidite, kozmetičko prilagođavanje vašeg avatara, mlako pokušano u Ghostsu, sada je realizovano na mnogo bolji način. U pauzama između rundi vaš lik je vidljiv igračima oba tima koji iz prve ruke mogu da se dive vašoj sposobnosti da složite boje i iskombinujete elitni egzoskelet nigerijske armije s belom majicom, cyber naočarima, zelenim kargo pantalonama i patikama. Prava stvar za tašte igrače koji vole da se pankerišu pred drugima Uvoznik:GameS Zemlja porekla:Amerika

Prikaži sve...
2,499RSD
forward
forward
Detaljnije

ACTIVISION skylanders slušalice - grey (PC) Obezbedite Vašoj deci adekvatne skušalice sa odgovarajućom jačinom zvuka. Prilagodljive su za male dečije glave, na kojima se nalazi i mikrofon. Proizvod je originalan. Obradujte Vaše dete. Detaljnije o proizvodu pogledajte u tekstu ispod. Skylanders slušalice namenjene za decu. Ograničenje jačine zvuka (85dB). Prilagodljive za male dečije glave. Promenljivi paneli sa slikom. Mikrofon na kablu. Boja: siva Povezivanje: 3.5mm

Prikaži sve...
2,099RSD
forward
forward
Detaljnije

PS4 Skylanders SWAP Force Starter Pack Proizvođač: ActiVision Datum izlaska: 29.11.2013. Skylanders SWAP Force Starter Pack - igrica, Portal Moći i tri figurice! Oživi svoje junake i pridruži im se u avanturama širom Skylanda! Igrica je za Play Station 3! Smrznuti u našem svetu... Živi u svom... Skylanders su specijalne akcione figure koje oživljavaju na svoj način kada ih staviš na portal moći! Uđi u novu avanturu! Uskoči u arenu za borbu! Izazovi svoje prijatelje da vidite ko je gospodar Portala! Naići ćeš na različite oblike igre, mape, opasnosti... - Skylanders SWAP Force Starter Pack - Za PS4 - Komplet sadrži: - video igricu - portal moći - 3 Skylanders figure - poster - kodove - 3 kartice

Prikaži sve...
2,550RSD
forward
forward
Detaljnije

PS3 Disney Pirates Of The Caribbean - At World's End ProizvoÄ‘ač: Disney Datum izlaska: 01.01.2000. Igra nosi isti naziv kao i film: Pirates of the Caribbean: At World's End. Sama radnja igre je manje-više preuzeta iz filma, s tim da prvi deo igre obuhvata drugi deo filma, dok je ostatak igre ostavljen za najnoviji nastavak filma. Dobar deo scena iz filmova ćete imati prilike da iskusite i iz prve ruke, ali je ubačeno i dosta novog materijala. Igra je napravljena kao 3D akciona igra, što znači da ćete na dešavanja uvek imati izometrijski pogled. Tu se javlja i prvi problem igre – kamera. Naime, autori igre nisu smatrali da je korisno ubaciti kameru koja bi se mogla kontrolisati, tako da ste prisiljeni da se naviknete na ugao pogleda koji vam igra u tom trenutku ponudi. U većini slučajeva je ovo izvedeno solidno, ali ćete neretko nailaziti na situacije da glavni lik pobegne iz vidokruga ili da bez problema preÄ‘ete iz jednog dela nivoa u drugi. Igra je striktno linearnog karaktera. Sastoji se od nekolicine nivoa koji se prelaze jedan posle drugog, sa obaveznom veznom animacijom izmeÄ‘u koja bi trebala da celoj priči da neki tok, u čemu ne uspeva najsjajnije, jer čak i da ste pre igranja igre odgledali sva tri dela filma, moguće da ćete imati poteškoća da pohvatate sve konce. Na početku svakog nivoa ćete dobiti glavne i sporedne ciljeve. Glavni ciljevi su mahom predstavljeni šturim rečenicama koje ponekad igraču ne daju dovoljno informacija da bez mozganja shvati kako se odreÄ‘eni cilj treba ispuniti, što celoj igri daje dodatni elemenat konfuzije. Sporedni ciljevi su naravno opcioni, i oni se sastoje od skupljanja kojekakvih artefakata, skidanje postera sa zidova, oslobaÄ‘anje zatvorenika i slično. Skoro na svakom nivou ćete imati prilike i da igrate neke od mini-igara, koje su uvek neka vrsta kartaške igre. TakoÄ‘e na nekim nivoima ćete moći da izvedete tzv. "Jackanism" (?!) koji se sastoji od skriptovane animacije tokom koje morate da pritisnete odreÄ‘eno dugme na odreÄ‘enim mestima. Nagrada za uspešno izvršenje jesu poeni za notoritet, koji nema neki poseban značaj, osim da bude alternativa za score. Sam sistem igranja je krajnje jednostavan: u osnovi je to trčkaranje kroz nivo, tamanjenje ovećeg broja neprijatelja i izvršavanja glavnog cilja. Borba se kontroliše pomoću tri tastera: slab udarac, jak udarac i blok. Nažalost, ni ovo nije najbolje izvedeno, jer kontrole znaju da odbiju poslušnost, pa vaš lik odreaguje kasnije nego što ste to vi hteli i slično. TakoÄ‘e, činjenica da je igra portovana sa konzola za sobom povlači i to da igra preferira gamepad, sa kojim postaje pristupačnija. Na odreÄ‘enim delovima nivoa ćete imati i mesta koja su jasno obeležena, a koja služe za izvršavanje raznoraznih interakcija sa okolinom kao što su aktiviranje poluga, eliminisanje neprijatelja pomoću obližnjeg bureta, korišÄ‡enje kanapa i slično. Tokom napredovanja kroz nivoe možete sakupiti razna pomagala u vidu pištolja, granata, pečenog pileta (sa kojim punite energiju) i drugih standardnih gusarksih rekvizita, ali njihovo korišÄ‡enje je utoliko teže jer će vam retko kad poći za rukom da izabranim projektilom pogodite neprijatelja. Dok u drugim igrama imate dugme za ciljanje, ovde ćete morati da se okrenete prema neprijatelju, držite fige i pritisnete dugme za aktiviranje inventara. Vremenom ćete od ovoga najverovatnije odustati i jednostavno ćete se osloniti na dobri stari mač, sa kojim ćete eliminisanje protivnika svesti na pritiskanje dugmeta za udaranje. Iako će vam se na početku ovo možda i svideti, vrlo brzo će postati vrlo repetitivno, s tim više što modela neprijatelja ima vrlo malo – tek par komada po nivou. Jedina svetla strana sistema borbe jesu eventualni bossovi iliti "glavni", protiv kojih ćete se boriti u takoÄ‘e skriptovanim animacijama ili morati primeniti odreÄ‘enu taktičku umesto beskrajnog mlataranja mačem. Sa tehničke strane imamo, kao što je to slučaj sa ostalim delovima igre, takoÄ‘e osrednje lošu situaciju. Ako ste se sad začudili jer ste pre čitanja ovog opisa videli screenshotove iz igre po Internetu na kojima sve izgleda lepo i sjajno – to je zato što su to bile slike sa verzije igre za konzole, gde je mnogo veća pažnja posvećena grafici. Glavni likovi koje ćete voditi kroz igru stvarno liče na glumce iz filmova, ali je to moglo da se uradi mnogo bolje. Teksture liče na nešto što bi se očekivalo od naslova od pre najmanje godinu dana, što nikako nije smelo da se dopusti. Muzička i zvučna podloga su solidni, ali je zanemariva jer nema puno mesta za inovaciju kad se najveći deo zvukova sastoji od zvukova mača, pištolja i umiranja protivnika. Glasovna gluma je možda i najbolje uraÄ‘ena – iako glumci iz filma nisu pozajmili svoje glasove autorima igre, njihovi virtuelni predstavnici zvuče maltene isto kao i u filmu.

Prikaži sve...
2,499RSD
forward
forward
Detaljnije

PS3 Batman - Arkham Origins Proizvođač: WB Games Datum izlaska: 01.01.2000. Batman: Arkham Origins prikazuje nove neprijatelje, negativce koji su krenuli na Arkham City, a među njima prepoznajete sigurno Joker-a, Black Mask-a, Copperhead, Firefly-a, Deadshot-a, a u igri se pojavljuje još njih (Penguin, Mr. Freeze). Ovo je priča koja je prethodila Arkham Asylumu, kada je kriminal počeo da cveta u Gotham City-ju a Batman je tek krenuo svojim putem superheroja u borbi za pravdu. Crime Scene sistem je novina u Detective modu, u njemu ćete moći da pronađete i izanalizirate tragove i dokaze i rekonstruišete događaje na mestima gde su kriminalci izveli svoje akcije. Dinamična, bogata okolina dozvoliće vam pristup delovima grada gde prethodna igra nije, istraživaćete i nalaziti nova mesta gde se odvijaju kriminalne aktivnosti i sprečavati negativce da ih izvedu. Most Wanted su sporedne misije koje vas šalju u poteru za ucenjenim glavama, ukoliko vam dosadi da pratite glavnu priču. Novi neprijatelji, kao što je Armored Enforcer ili Martial Artist nateraće vas da drugačije pristupite borbi, ovde FreeFlow borba dobija svoj pravi značaj, a tu je naravno i pravo bogatstvo gedžeta koje Batman koristi u borbi i navigaciji kroz okolinu. U želji da bolje objasnimo motive autorskog tima, voljno smo vas izložili malom spoileru. You see, glavni negativac Arkham Originsa je naoko Black Mask, kriminalni kingpin kome je maska puna Betmenovog mešanja u njegove operacije, te momak odlučuje da mu uceni glavu na 50 miliona američkih dolara. Bogata ponuda privlači grupu legendarnih asasina, kojima će ovo biti prvi, sudbonosni susret sa Betmenom. Killer Croc, Copperhead, Bane, Deathstroke, Electrocutioner i nekolicina drugih dobija jednu noć da smakne Betmena i kešira premiju. A gde je klovnovski princ kriminala himself? Bliže nego što mislite :). Glavni „catch” Arkham Originsa, dakle, jeste prolog-priča o mladom Betmenu na početku karijere, koga u korumpiranoj gotamskoj policiji smatraju krimi viđilanteom i koji još nije upoznao svog najvećeg rivala. Pored zameranja plejadi super i manje super zločinaca, do kraja igre steći ćete poverenje inspektora Gordona i udariti temelje alijanse koja tolike decenije savršeno funkcioniše u stripovima i na filmu. Batman: Arkham Origins tehnički operiše na način koji je gotovo identičan sa Arkham City, osim gradske celine koja je prostranija i bogatija opcionim zanimacijama koje donose extra XP, upotrebljiv za podizanje borbenih karakteristika u skladu sa individualnim stilom igranja. Podela igre na open-world i skriptovane enterijere koji su deo glavne priče funkcioniše na način kome se nema šta zameriti. Svi „signature” momenti franšize su i dalje prisutni, što se ponajviše ogleda u fenomenalnom „freeflow” borbenom sistemu koji je gotovo neizmenjen u odnosu na Arkham City. Nekoliko novih protivnika i nekoliko svežih gedžeta donekle stoje u senci unapređene forenzike, koja vam se servira kao povremeni, krucijalni elemenat priče. Rekonstrukcija ubistva/eksplozije/paljevine/whatever kroz analizu mesta zločina je detaljna, ali pojednostavljena u smislu da se ne možete zaglaviti niti fejlovati. Na prezentaciju detektivskog aspekta Betmenove ličnosti treba baciti veći akcenat, ali ovo je svakako dobar početak. Što se tiče opcionih zanimacija koje možete rešavati u otvorenom segmentu igre, ponovo imamo solidnu dozu Riddlerovih zagonetki (u igri se mladac još zove Enigma), dopunjenu sporednim questovima nalik na razminiranje Anarkyevih bombi, rešavanje „crime in progress” situacija i drugih zadataka, koje će vam vreme potrebno za stoprocentno kompletiranje igre i te kako produžiti. Velika novost u odnosu na prethodne igre je multiplayer. Njegova osnova je borba tri tima jednih protiv drugih: Bejnovi henčmeni protiv Džokerovih gunova protiv Betmena i Robina. Sistem je solidno zamišljen, ali je mehanički problematičan, jer su heroji, zbog stealtha, previše srozani i oslabljeni. Krupan problem je i odsustvo online igrača, koji možda nisu ni svesni činjenice da igra ima multiplayer... Da li je Batman: Arkham Origins dobra igra? U stranim igračkim glasilima, kritika funkcioniše kao javno glasanje na plenumu saveza komunista: kada prvi „veliki” sajt/magazin osudi i osmudi neku igru, većina drugih „autleta” papagajski prepričava stav prvog, razvlačeći tuđe kritike kao testo puno glutena. Novom Betmenu zameraju da „nije originalan i da funkcioniše na način koji je isti kao prethodna igra”, što je zamerka koja je izvađena iz mraka nečije zadnjice. „Svet kompjutera” odbacuje takve jadne principe pseudožurnalistike i javno tvrdi da je Batman: Arkham Origins odlična stvar, ne genijalna kao prethodne dve igre, ali savršeno kompetentna i veoma zabavna igra koja će vam obezbediti tonu zabave, odnosno pet tona ako ste zagriženi Betmenov fan. Nešto niža ocena u odnosu na dve prethodne Arkham igre posledica je bagova tehničke prirode, koji ni nakon mesec dana nisu do kraja pečovani. Povremeno beskonačno propadanje pri doskoku i uranjanje u teren, nestajanje bosa usred fajta, nestajanje zvuka i pozadinske muzike, resetovanje progresa u multiplayeru i druge tehničke bubice znaju da budu prilično iritantne, mada vas neće sprečiti da igru kompletirate. Koren ovih problema možda leži u činjenici da igru nije radio britanski Rocksteady, već da je iskovana od strane Warner Bros. studija u Montrealu. Glumačka ekipa je takođe nova: umesto Marka Hamila, Džokeru glas sada daje Troj Bejker (ko god da je Troj Bejker...), a ni Betmenove redove više ne izgovara isti čovek. Srećom, novaci su posao odradili na iznenađujuće dobar način, tako da zamerki na glumačku ekipu nemamo.

Prikaži sve...
2,499RSD
forward
forward
Detaljnije
Nazad
Sačuvaj