Filteri
close
Tip rezultata
Svi rezultati uključeni
keyboard_arrow_down
Od
RSD
Do
RSD
Sortiraj po
keyboard_arrow_down
Objavljeno u proteklih
keyboard_arrow_down
Sajtovi uključeni u pretragu
Svi sajtovi uključeni
keyboard_arrow_down

Pratite promene cene putem maila

  • Da bi dobijali obaveštenja o promeni cene potrebno je da kliknete Prati oglas dugme koje se nalazi na dnu svakog oglasa i unesete Vašu mail adresu.
151-175 od 5370 rezultata

Broj oglasa

Prikaz

format_list_bulleted
view_stream
151-175 od 5370 rezultata

Prikaz

format_list_bulleted
view_stream

Režim promene aktivan!

Upravo ste u režimu promene sačuvane pretrage za frazu .
Možete da promenite frazu ili filtere i sačuvate trenutno stanje

Aktivni filteri

  • Tag

    Igrice
  • Tag

    Dodatna oprema
  • Cena

    4,500 din - 6,999 din

PC Starcraft 2 Battle Chest Proizvođač: Blizzard Datum izlaska: 01.12.2014. Sadrži tri igre: - Starcraft 2: Wings of Liberty - Starcraft 2: Heart of The Swarm - Starcraft 2 Legacy of the Void StarCraft II: Wings of Liberty: Dobrodošli u Koprulu sektor. Vi ste Jim Raynor i pokušavate srušiti Dominion i njegovog vođu Arkturusa Mengska. Progone vas izdaja i griža savesti i neki veruju da ste odustali od borbe. Ali vi imate obećanje da ispunite- i potrebu za osvetom na koju već dugo čekate. Bez obzira da li komandujete misterioznim Protosom, nomadskim Teransom ili beskompromisnim Zergom morate odlučiti kako ćete nadmudriti ili nadjačati neprijatelja u univerzumu intenzivne strateške borbe. Smislite i razvijte nemilosrdne strategije sa preko 30 novih jedinica i oružja na raspolaganju. Spalite zlotvore sa Helionovim bacačem plamena, napadnite protivnike iz zasede sa Banelingom koji izbacuje kiselinu ili otpustite prizmaticni snop Zraka Praznine i uništite neprijatelje. U novim singleplayer misijama vodićete Teransa kroz galaksiju u potrazi za slavom, iskupljenjem i osvetom. Birate na koje misije ćete krenuti, koje priče dovršiti i gde ćete uložiti svoj teško stečeni novac. StarCraft II: Heart of the Swarm Kao Kraljica Sečiva, Sara Kerigan, nekada ste bili osoba koje su se najviše plašili u celoj galaksiji a sada sedite u ćeliji u dubinama izuzetno obezbeđene istraživačke laboratorije. Pre nego što se približe ubilačke sile Terensa, morate smisliti plan bekstva u najudaljenije delove svemira i povratiti vašu vlast u Srcu Roja. Spalite nadolazeće neprijatelje sa Hellbat-om, zavladajte vazduhom sa Olujom, okružite utvrđene protivnike sa Swarm Host-om i još sedam razarajućih novih oružja. Krenite na put osvete u novoj kampanji koja se vrti oko Zerg-a. Otključajte moći Sare Kenigan u 20 novih misija i letite sa planete na planetu u svom zerg Levijatanu veličine meseca. Specijalne Evolucijske misije omogućavaju vam da evoluirate vaše naslednike za maksimalno uništenje. Birate kako će se Zerg prilagoditi kako bi na najbolji način pokorio sve na svom putu. StarCraft II: Legacy of the Void Sve ima svoj kraj ali sa moćima Protosa na vašoj strani strah je samo iluzija. Vodite Protosa u borbi za ujedinjenje tri rase u ultimativnoj borbi za preživljavanje nasuprot prastarom zlu koje preti da uništi sav život u univerzumu. Iskusite epski završetak SC II triologije i otkrijte ko će istrajati u borbi sa nedaćama. U co-op Archon modu vi i vaš prijatelj zajedno upravljate jednom bazom i vojskom. Razvijte detaljan plan igre i fokusirajte svoju pažnju na sređivanje protivnika. U Allied Commanders co-op modu udružujete se sa prijateljem i preuzimate ulogu StarCraft komandanta dok se borite kroz scenarije, nivoe i pokazivanje strateških sposobnosti u realnom vremenu. Kupovinom Legacy of the Void dobijate pristup Artanis-u kada uđe u Nexus. Sačuvajte slavu i čast Protosa u Heroes of the Storm! Istražite strateške dubine igre sa 6 novih jedinica, dve po svakoj rasi i uživajte u novim sposobnostima jedinica koje već poznajete i volite. Legacy of the Void sadrži i 4 nova Allied Commander-a, tako da možete uskočiti u co-op misiju spremni na pobedu. Tu su Protosov ekspert za oruzje Karax, glavni Teranski inženjer Rorim Svan, Zergova matica Zagara i Protosov zapovednički ratnik Vorazun između kojih ćete sigurno naći komandanta koji odgovara vašem stilu igre. Sa StarCraft II editorom mozete praviti sopstvene kampanje, mape i modove. Podelite svoje kreacije na Battle.net-u i iskusite sve što StarCraft družina ima da ponudi.

Prikaži sve...
4,999RSD
forward
forward
Detaljnije

Prikaži sve...
4,999RSD
forward
forward
Detaljnije

Far Cry dolazi u Ameriku. Dobrodošao u Hope County u Montani, zemlju slobodnih i hrabrih, ali takođe dom fanatične sekte Eden's Gate. Suprotstavi se vođi sekte Joseph Seed i njegovoj braći, Glasnicima. Bori se protiv smrtonosne sekte, oslobodi Hope Country sam ili u co-op za dva igrača. Opustoši sektu i njene članove, ali se čuvaj besa Joseph Seeda. Iskleši svoj put, napravi like prema sebi, mlađeg zamenika šerifa i izaberi svoju avanturu u kojoj te očekuju muscle kola, ATV, avioni i još mnogo toga što možeš da koristite protiv sekte u epskim borbama. Na tom putu pomoći će ti Jerome, sveštenik koje je izgubio svoje vernike, Mary May, konobarica sa zapaljivim koktelima i Nick Rye, pilot koji želi bolju budućnost za svoje dete. Games kao Ubisoftov privilegovani partner spremio je posebnu ponudu za fanove Far Cry serijala. Svi koji prerderuju klasično, dobijaju Deluxe izdanje koje u sebi sadrži veliki broj ingame i fizičkih bonusa:

Prikaži sve...
6,499RSD
forward
forward
Detaljnije

47003 - 3 gazišta Veoma kvalitetne merdevine koje su kompletno napravljene od aluminijuma. Neklizajuća gazišta su sigurna i stabilna. Proizvodjač: Alpos Slovenija

Prikaži sve...
6,499RSD
forward
forward
Detaljnije

47012 - 3 gazišta Veoma kvalitetne merdevine, napravljene u potpunosti od aluminijuma. Spojevi su od pocinkovnog čelika. Proizvodjač: Alpos Slovenija

Prikaži sve...
4,999RSD
forward
forward
Detaljnije

47013 - 4 gazišta Veoma kvalitetne merdevine, napravljene u potpunosti od aluminijuma. Spojevi su od pocinkovnog čelika. Proizvodjač: Alpos Slovenija

Prikaži sve...
5,799RSD
forward
forward
Detaljnije

PC Styx - Shards of Darkness Proizvođač: Focus Datum izlaska: 14.03.2017. Istražite i savladajte ogromne nivoe, šunjajte se pored stražara ili ih eliminišite i eksperimentišite sa novim smrtonosnim sposobnostim u arsenalu našeg goblina ubice. Šunjajte se sami ili uz prijatelja u coop modu. Penjite se po vrtoglavom gradu Elfova, pređite opasnu teritoriju patuljaka i preživite prostranu neistraženu zemlju puno smrtonosnih opasnosti da bi ispunili svoju misiju... neuspeh bi mogao da ima velike posledice na vaše sunarodnike. Penjite se, njišite i visite kroz višesojna okruženja oživljenja sa Enreal Engine 4. Gmižite i sakrite se u najmračnijim ćoškovima, ili idite visoko da izbegnete da vas pronađu. Unapredite Styxa kroz assasination, iniltration, magic i druge krana da bi naučili nove sposobnosti. Pronađite vredne artifakte, sastojke i napravite smrtonosne zamke i korisne predmete, napravite svoje klonove da zbunite protivnika na razne načine - izbor je vaš. Uvoznik:GameS Zemlja porekla:Francuska

Prikaži sve...
5,800RSD
forward
forward
Detaljnije

PC Total War Warhammer - Old World Edition Proizvođač: Sega Datum izlaska: 28.02.2017. Total War: Warhammer je fantazijska igra, koja spaja epsku kampanju razvijanja imperija s eksplozivnim, real-time bitkama postavljenima u slikovitom svetu: svet Warhammerja. Svoje jedinice ćete moći povesti u bitku kao jedan od osam legendarnih vladara fantazijskog sveta Warhammer. Opremite se s legendarnim oružjem, oklopom i smrtonosnim borilačkim urocima, koje možete pridobiti u naprednim individualnim misijama. Ovo je prva Total War igra u kojoj možete koristiti iznenađujuću snagu magije i različite leteće jednice – od krvoločnih zmajeva do gigantskih grifonova. Šta je uključeno? Paket za ažuriranje s novom rasom Bretonnia Race Pack. Ekskluzivni novel The Prince of Altdorf poznatog Total War autora Andyja Halla.

Prikaži sve...
5,950RSD
forward
forward
Detaljnije

SPEED LINK gamepad strike FX-6 bluetooth (PC, PS3) Gamepad strike FX-6 je bežični kontroler u crnoj boji dostupan za Playstatin 3 i PC računare. Bluetooth tehnologija omogućava maksimalnu slobodu kretanja u radijusu od 10 metara, a funkcija vibracije povećava realizam zabave. Kontroler ima ergonomski oblik koji odgovara obliku ruku i malu veličinu, pa igra nije zamarajuća za igrača. Proizvod je pogodan za bilo koju vrstu igre, a igra pruža visok nivo komfora, što Vam omogućava da u potpunosti uživate i doživite zabavu na pravi način.

Prikaži sve...
5,500RSD
forward
forward
Detaljnije

PS4 The Walking Dead - Season Two Proizvođač: Ostali Datum izlaska: 31.10.2014. Druga sezona Telltaleove interaktivne serije The Walking Dead, zasnovane na istoimenom stripu Roberta Kirkmena, u svakom pogledu se direktno nadovezuje na kraj prve sezone – i u narativnom smislu, a i na polju mehanike, koja je maltene identična. Ovo je i dalje naslov u kom prvenstveno pratite priču, svojim odlukama oblikujete lika kog vodite i učestvujete u čestim quick time eventsima. Pošto je fabula toliko bitna, drago mi je što mogu da kažem da je i ovaj put prilično zabavna. Što se strukture i glavne teme ovog dela tiče, stvari se nisu mnogo promenile. Ako kojim slučajem niste upoznati sa serijalom The Walking Dead, priča je smeštena u okruženje u kojem je izbila zombi apokalipsa. Žanr je drama koja se fokusira na međuljudske odnose, ali s dosta akcionih scena, kada se likovi uglavnom sukobljavaju sa zombijima, ali i s drugim ljudima. Posle završnice prve sezone, bivši „glavni sporedni” lik, Klementajn, postaje primarna protagonistkinja. Tradicionalno, nailazi na druge preživele i postaje deo njihove grupe i njihovih problema. Kao i u svim delima iz sage The Walking Dead, zombiji su samo metafora za okrutni, okrutni svet, zlo s kojim se svi ljudi suočavaju. Dok se prva sezona prvenstveno bavila iskupljenjem i idejom da čovek u takvom ružnom svetu uvek može da se pokaje i moralno uzdigne, drugo poglavlje priče baca akcenat na važnost prijateljstva u tom istom svetu. Posle uvodne špice, Klementajn zatičemo bez vere i poverenja u ljude. Na samom početku, stari poznanici Omid i Krista pitaju je za savet kako da nazovu svoje nerođeno dete. Nekoliko minuta kasnije, Omid umire. Kasnije u toku sezone, još jedna trudnica joj postavlja isto pitanje, ali Klementajn bez odgovora odlazi u stranu. Njen gubitak vere prikazan je suptilno, pomoću tog i sličnih detalja. Kako se priča bliži kraju, moraće da povrati poverenje u ljude. U globalu, Klem je zanimljivija junakinja od „tabule rase” Lija – jedanaestogodišnja devojčica koja mora rano da odraste, ali koja ipak treba da očuva ljudskost u sebi. Nažalost, po prirodi stvari junakinja jedne interaktivne serije ne može da bude previše upečatljiva, jer je igrači oblikuju svojim izborima, pa ne može da ima previše ličnosti. Taj nedostatak je donekle kompenzovan time što su ostali likovi razrađeniji. To je najveća prednost druge sezone u odnosu na prvu, kroz koju je prošlo mnogo likova koje niste mogli da zavolite, jer su vrlo brzo umirali. Taman se vežete za nekoliko likova kad ih scenaristi ubiju i uvedu nove. Sada je situacija u tom pogledu dosta bolja. Zbog toga, a i zato što su standardno realistično napisani i odglumljeni, sa svojim problemima i dilemama koji najčešće podržavaju pomenutu temu o gubitku vere u ljude, likovi su više prijemčivi nego ranije. Zaista deluje kao da sa stvarnim ljudima pokušavate da preživite apokalipsu. Tu su Karlos, doktor koji ne dozvoljava svojoj ćerci da odraste, Nik, momak čiji ujak previše želi da Nik odraste, Karver, negativac s filozofijom da slabi ljudi moraju da budu odstranjeni iz društva i tako dalje. U globalu, ima dosta likova koji su prevazišli nivo konture, što je super. Atmosfera je ponovo umereno mračna, s nekoliko posebno efektnih, brutalnih scena koje demonstriraju moć igara da učine ono što drugi mediji ne mogu, jer stvaraju iluziju da vi zaista učestvujete u događajima, a ne neki glumac. U pitanju su scene kao ona iz prve sezone kada odsecate svoju ugriženu ruku. Takođe, atmosferi doprinosi i dobra cell-shaded grafika, koja odlično prenosi u igru senzbilitet mračnog stripa. Što se animacija tiče, kada sam opisivao prvu sezonu zamerio sam Telltaleu da nisu dovoljno dobre. E pa, sada je svakako uočljiv napredak, mada još nisu na nivou, recimo, Pixara. Isto važi i za režiju. Nažalost, obe sezone The Walking Deada imaju previše quick time eventsa, koji se svi maltene svode na jedno te isto – klikni na neko nasumično hladno oružje na zemlji, pa na zombija, uz povremeno pritiskanje strelica i tastera ’Q’ i ’E’. To ne smeta toliko sa strane mehanike (mada i u tom pogledu nedostaje raznovrsnosti), već je problem više u narativnom aspektu. Druga, novija interaktivna serija iz Telltalea, The Wolf Among Us, mnogo je zanimljivija po tom pitanju, pošto se ne sukobljavate stalno sa zombijima u nekoj američkoj zabiti. Ukratko, voleo bih da je broj quick time eventsa prepolovljen. Takođe, ima i dosta nepotrebnih scena kada pretražujete okruženje kako biste našli neki predmet pomoću kojeg ćete da ostvarite napredak. To ima smisla u klasičnim avanturama, pošto se zasnivaju na istraživanju, ali istraživanje je u The Walking Deadu vrlo ograničeno i ne donosi maltene nikakvo zadovoljstvo. Ugođaj bi bio mnogo bolji da ima manje delova okruženja koje treba da pretražite, jer mislim da sam pregledao mali milion praznih burića i ormana.

Prikaži sve...
5,900RSD
forward
forward
Detaljnije

PS4 Murdered- Soul Suspect Proizvođač: Square Enix Datum izlaska: 06.06.2014. Murdered je svedena verzija L.A. Noirea, jedna B igra zasnovana na istraživanju i praćenju priče. Ovo je sandbox, ali je grad mnogo manji nego u L.A. Noireu i ima manje opcionog sadržaja. Sem toga, sam zaplet, u globalu, nije ni približno toliko „epski” (priča se dešava tokom jedne noći i ima mnogo manje likova). Ipak, to ne sputava igru. Pravi problem je što ta priča, kojoj su podređeni svi sistemi igre, po svim aspektima upada u kategoriju „ništa posebno”. U pitanju je delo tima Airtight, poznatom po igri Quantum Conundrum od pre dve godine, koja je bila reklamirana kao novi naslov Kim Svift, koautorke prvog Portala. Međutim, ona je u međuvremenu napustila Airtight, a ostali članovi tima su odlučili da naprave potpuno drugačiju igru. Murdered je detektivski triler s elementima natprirodnog smešten u Salem, u Masačusetsu, grad poznat ljubiteljima istorije, trilera i pop kulture po tome što su se krajem 17. veka njegovi žitelji bavili ubijanjem „veštica”. Vi preuzimate ulogu Ronana, detektiva koji u sadašnjosti pokušava da uhvati serijskog ubicu zvanog The Bell Killer. Na početku igre Ronan gine, ali njegov duh ostaje u ovoj ravni postojanja. Na njemu je da ...dramska pauza... reši misteriju svoje smrti! U praksi, to znači da se igra maltene svodi na istraživanje, skupljanje tragova (pritisnete ’E’ kada se nađete u neposrednoj blizini traga), te na donošenje zaključaka, najčešće u vidu biranja tri dokaza (od ukupno desetak koliko ste skupili na tom mestu), koji podupiru određeni zaključak. Da to ne bi postalo previše monotono, autori su ubacili i sporadične izazove u vidu kratkih šunjalačkih deonica kao i potpuno neinteresantne izazove drugog tipa i dosta opcionih tragova, bolje skrivenih od onih glavnih. Donošenje zaključaka je glavni element igračke mehanike. Svrha tog aspekta igre bila je da učini istragu zanimljivom, što je esencijalno kada je reč o jednom detektivskom naslovu. Murdered: Soul Suspect obećava da će ponuditi potpuno novi svet misterije, gde su slučaji lični i tragovi su izvan domašaja. Igrači preuzimaju ulogu detektiva Ronan O’Connor-a, čiji život je bio veoma kratak zbog brutalne i nemilosrdne ubice. On se neće smiriti dok on ne može da dovede svoju ubicu pred lice pravde. Koristeći svoje novo - natprirodne sposobnosti, Ronan je slobodan da istraži grad Salem, Masačusets. Komunikacija sa detektivima o njegovom slučaju je nemoguć, zato Ronan mora da pročita umove živih, uticajem na njihove misli i dela, sklapajući slagalicu, dok demonskim duhovima bori da spase svoju dušu i otkriva šokantnu istinu o tome ko je odgovoran za njegovu smrt.

Prikaži sve...
6,990RSD
forward
forward
Detaljnije

PSV Fifa 15 Proizvođač: EA Datum izlaska: 25.09.2014. EA Sports ništa nije želeo da prepusti slučaju i u demo koji se rasprostire na 2,5 GB uključio je sve goodiese od kojih će vam poći voda na usta. Igra počinje dramatično – poslednjim kolom engleskog prvenstva, susretom između Liverpula i Mančester Sitija. Kada se za zvučnika začula himna Liverpula – „You Never Walk Alone”, pali smo sa stolice. Navijači su razvili šalove i poskakali sa svojih sedišta momentalno nam privukavši pažnju. Konačno, prava pravcata 3D publika – 45.000 ljudi na prepunom stadionu „Enfild”. Kad smo se dozvali sebi nakon prvobitnog šoka izazvanog „pravom” publikom i fantastičnim navijanjem, počeli smo da primećujemo i druge stvari. I trava je napokon urađena u 3D! Iako se čini da je na ponovljenim snimcima nešto duža nego što bi trebalo, vizuelni utisak je sjajan. Prilikom izvođenja udaraca trava leti na sve strane, ali ni to nije sve. Tereni su sada dinamični i trpe oštećenja tokom mečeva – vide se tragovi trčanja, šutiranja, klizećih startova i slično. Autori su poradili i na dejstvu atmosferalija na teren, pa je sada više nego vidljivo kako igrači šljapkaju po natopljenoj površini, kako lopta „koči” dok se probija kroz blato ili klizi kao tane po smrznutom i ledom okovanom terenu. Zbog konzola nove generacije, zamišljeno je da se FIFA 15 pokreće u Full HD rezoluciji i za takav zadatak je i optimizovana. Ruku na srce, još uvek su vidljive neke stare teksture i delovi grafike (uglavnom kod natpisa), koji kao da su upscaleovani na novu rezoluciju. Na raspolaganju imate čak osam timova, sve podržane delove dana za igru i sve atmosferske prilike. Naravno, možete da proverite i sve nivoe težine, odnosno kako se AI ponaša njihovom promenom. Na prvu loptu (pun intended), FIFA 15 se ne razlikuje mnogo od prošlogodišnjeg izdanja. Ipak, promene su tu, ali su suptilne i implementirane na kritičnim mestima. Naglasak je opet na fizikusu – direktnim duelima igrača koji se sada još žešće kleše u one to one obračunima i uopšte se neće libiti gurkanja, pa čak i povlačenja za dres. Dosta se radilo na okretnosti igrača pri malim brzinama, što je rezultovalo lakšom kontrolom na skučenom prostoru i jednostavnijem izvođenju driblinga. AI preteruje u tome i često zna dugo da drži loptu u nogama jednog igrača, kružeći oko šesnaesterca kao soko oko plena. Golmani su najbolji do sada i kupe priličan broj lopti, čak će i neke zicer situacije uspeti da preokrenu u svoju korist. Kretnje/parade su im pojačane sa 50 novih animacija i to se odmah vidi. FIFA 15 donosi nešto što se zove „organsko ponašanje” ekipe. U Ultimate Team sekciji imaćete priliku da vidite kako se builduje „hemija” u timu koja ne zavisi samo od toga da li pojedini igrači zauzimaju svoje prirodne pozicije u formaciji, već i da li su na pravim mestima igrači iste nacionalnosti, saigrači iz kluba i slično. Uz pomoć raznobojnih tačkica i linija, igra vam ukazuje na potencijalne probleme u timu i kritične pozicije. Međutim, tokom svakodnevnog igranja primećuje se „disanje” igrača u odnosu na dešavanja na terenu. Promašaji, oštri startovi protivnika, greške prilikom dodavanja i slično mogu i te kako da utiču na samopouzdanje igrača koji postaju neodlučniji, tromiji, pa čak i pomalo nevešti. S druge strane, dobra igra im boostuje samopouzdanje i uništava protivnika na psihičkom planu. FIFA 15 donosi i Premijer ligu u punom sastavu, sa svim timovima, stadionima i prepoznatljivim načinom vršenja prenosa i komentarisanja. Nešto od toga vidi se i u demou, gde su ubačene kratke analize i komentari u situacijama kada je lopta van igre. Imaćete prilike da vidite neke šanse i golove uz stručan komentar. Navijanje više nije centralizovano već ide ka regijama i klubovima. Nove pesme, novi transparenti, novi načini navijanja, zavisiće od lokacije na kojoj se mečevi igraju, odnosno od kluba koji je domaćin. Stvari koje nam se nisu svidele postoje, pogotovo osećaj da je ovo prelazna verzija između 720p i 1080p igranja. Ipak je ovo demo, ali ostaje utisak da nije baš sve postavljeno na svoje mesto. Zatim, igra je i dalje prebrza i, mada golove ne možete da postižete kao na traci, „tabananje” igrača kao da su uključeni u struju ume da zasmeta. Povremeno se čak čini da igrači klize po podlozi, umesto da su u direktnom kontaktu sa njom. Konačno, najveća zamerka ide na nepromenjen sistem izvođenja slobodnih udaraca i penala – sve je krajnje autistično.

Prikaži sve...
5,550RSD
forward
forward
Detaljnije

XBOX ONE Forza Motorsport 7 pruža vam uzbuđenje moto-sporta sa najlepšom grafikom i autentičnim trkačkim iskustvom. Skupi i vozi preko 700 automobila. Vozi na preko 30 poznatih lokacija sa vremenskim uslovima koji se menjaju, a sa njima i ponašanje tvog vozila na stazi. Uvoznik:GameS Zemlja porekla:Amerika

Prikaži sve...
4,799RSD
forward
forward
Detaljnije

PC Pro Cycling Manager - Season 2017 - Le Tour de France 2017 Proizvođač: Focus Datum izlaska: 22.06.2017. Doživite strast Le Tour de France 2017 i osvojite žuti dres. Igraj kao jedan od najvećih biciklista i vozi se prelepim putevima La Grande Boucle.

Prikaži sve...
5,950RSD
forward
forward
Detaljnije

Četvrto izdanje najpopularnije simulacije života za Playstation 4 konzole je konačno u prodaji! Simići su sada još inteligentniji i svaki od njih je ličnost za sebe, a novi alati vam omogućavaju još više podešavanja izgleda likova i njihovih karakteristika. Istražite i upoznajte komšiluk, izgradite kuću iz snova ili posetite online galerije sa sadržajem koje su pravili igrači iz čitavog sveta. Sims 4 je igra koja će vam pružiti stotine sati zabave u svetu koji ćete sami graditi. Uvoznik:GameS Zemlja porekla:Amerika

Prikaži sve...
5,499RSD
forward
forward
Detaljnije

PC Moto GP 17 Proizvođač: Ostali Datum izlaska: 15.06.2017. Pripremite se za uzbuđenje koje donosi MotoGP 2017. Maksimalna zabava u 60 FPS, sa svim stazama, vozačima i timovima, kao i zvaničnim šampionatom i Red Bull Rookie kupom. Probajte Managerial Career mod i osetite šta znači biti menadžer, donesite prave odluke na stazi i van nje.

Prikaži sve...
6,900RSD
forward
forward
Detaljnije

RAID: World War II je kooperativa pucačina za četiri igrača, smeštana u period kada je Nacistička mašina pobeđivala. Za vreme svetske bore protiv zla, četiri zarobljenika se nalaze u Gestapo zatvoru. Oslobađa ih "Mrs. White" tajni agent Britanske obaveštajne službe, kome treba neko da završe sa Hitlerom i Trećim Rajhom za sva vremena. U ratu nije sve plemenito i Mrs. White ima nešto sasvim drugo u planu za jedinicu. Borite se za slobodu pomoću sabotaže, pljačke i ubistva Nacističke partije. Kada već kradu od nacista, što se i oni ne obogate?

Prikaži sve...
5,499RSD
forward
forward
Detaljnije

PC Get Even Proizvođač: Namco Datum izlaska: 23.06.2017. Hladnokrvni plaćenik se budi u misteriozoj staroj bolnici bez sećanja na svoju prošlost. Pod vođstvom njegovog anonimnog tamničara RED, on započinje tretman sa jedinstvenom tehnologijom, slušalicama koje mu omogućavaju da da proživi svoja sećanja u sadašnjosti. Pomoću Pandora slušalica on istražuje jedino sećanje koje ime, neuspešni pokušaj spasavanja devojke sa bombom zakačenom na njenim grudima. Pronađite odgovore pre nego što bude kasno. Šta je najveći problem filmova, igara i drugih oblika mainstream zabave? Apsolutna predvidljivost, rekao bih. Gledajući „Life”, SF film o transparentnoj amebi s Marsa koja proždire posadu svemirske stanice, sa stopostotnom tačnošću sam predvideo redosled umiranja nesrećnih naučnika, kao i bijedno smišljeni twist na kraju balade. Iznenadite me, o kreatori kontenta! Zatražio sam i dobio. Get Even, mešavina detektivsko-narativne akcione avanture, survival horora, pucačine i šunjačine, jeste igra koja je toliko snažno udarena mokrom čarapom da je ostala permanentno moisturizovana. Get Even je sulud naslov, ali sistemski i narativno smislen, ne blesav i retardiran kao, recimo, Deadly Premonition. Ovo je jedna od igara čije je realno dočaravanje od strane bilo kog entiteta koji nije vaš mozak osuđeno na propast, tako da sve što ćete pročitati u ostatku teksta shvatite kao četvrt-uspeli novinarski polufabrikat. Get Even počinjete avanturističko-pucačkim segmentom u kojem vam igra predstavlja centralni lajtmotiv priče, dramu izvesnog Koula Bleka, bivšeg vojnika i sadašnjeg plaćenika, koji upada u napušteno skladište da bi otetu devojku spasao od kidnapera. Nakon malo bauljanja i nekoliko likvidacija, Crni Kole nalazi žrtvu vezanu za stolicu i opasanu eksplozivom. Iako je uneo ispravan kôd za razminiranje, bomba eksplodira i sve odlazi u konfuzno sivilo, nakon čega se naš zbunjeni junak materijalizuje u dvorištu napuštene ludnice. „Dođi u zgradu B”, kaže SMS izvesnog Reda, a vi, nemajući drugog izbora osim šunjanja po nepokošenoj travi koju srednje žalosno dočarava Unreal Engine 3, krećete ka zgradi B... U ovoj tački počinje mindfuck priča koja će se do kraja (uspešno) truditi da vas drži u magli po svim ključnim pitanjima, a posebno o tome da li ste živi ili niste i šta je realno, a šta nije. Ludnica i njeni hodnici prepuni štićenika sa VR kacigama koje stimulišu podsvest (jednu na glavi imate i vi) funkcionišu kao čvorište iz kojeg se misaono teleportujete u ključna sećanja iz vaše bliže prošlosti, trudeći se da se setite ko ste, šta ste i šta se od vas traži. Misteriozni glas koji vas sve vreme navodi ima sopstvenu agendu čijih fragmenata ćete progresivno postajati svesni nakon svake uspešno kompletirane misije. Složena priča igre bavi se korporativnom špijunažom, porodičnim tragedijama, posledicama pogrešnih odluka i kajanjem. Get Even ima dva kraja, a oni u izvesnoj meri zavise od vašeg pristupa akcionim deonicama igre. Snikere, generalno, očekuje jedan, a ubice drugi, mada ishod zavisi i od binarnih odluka na kraju kampanje. Konfuzno? O da... Kao što rekoh na početku, Get Even se sastoji od mešavine nekoliko žanrova koji deluju kao da su veštački prilepljeni jedan na drugi, ali nekako ipak funkcionišu u kontekstu storije. Gejmplej se mahom vrti oko dva krucijalna gadžeta, mobilnog telefona i puške koja puca pod uglom (corner gun): prvi će biti dominantan u avanturističko-narativnim deonicama igre, dok je drugi senterpis njenih pucačkih segmenata. Mobilni telefon ima nekoliko korisnih aplikacija koje ga čine ekvivalentom federacijskog trikordera: skener dokaznog materijala, emiter ultraljubičastog svetla, real-time mapa terena i nekoliko drugih appsa osnovne su alatke za rešavanje relativno jednostavnih puzzli u igri. Recimo, šifru za elektronsku bravu koja vam zaprečava dalje napredovanje saznaćete skeniranjem zidova UV lampom (ima, naravno, i komplikovanijih primera). Svaki dokaz koji pronađete i skenirate za promil ili dva će raspršiti maglu konfuzije u kojoj se sve vreme saplićete nalazeći permanentno mesto u virtuelnoj prostoriji s dokazima kojoj možete pristupiti iz „početne” sobe u sanatorijumu. Nalaženje i prikupljanje svih elemenata tog mozaika predstavljaju izazovnu metaigru koja će posebno dobro leći igračima koji svuda vole da vide sto posto progresa. Pucački segment igre je njen najslabiji element. Ugaona puška, koja je u stanju da puca pod uglom od 90 stepeni (levo ili desno), toliko je moćna da nesrećnici s druge strane nišana nemaju nikakvu šansu, tako da se sve svodi na bizarno rešetanje bespomoćnika. Ako želite da izbegnete ovo gađanje riba u buretu, šuterske sekcije možete da kompletirate šunjanjem, što stvara frustraciju na drugoj strani spektra jer je sneaking izuzetno neprecizan i rogobatan, bez ikakvih indikacija da li ste tihi i neprimetni ili niste. Iako od multižanrovske igre s akcentom na priči ne treba očekivati Splinter Cell, neki nivo kvaliteta je ipak potreban da se sve ne bi svelo na umornu gnjavažu. Da biste Get Even doživeli na pravi način, morate da ga igrate odmorni i raspoloženi za mindfuck. Ako ste iole u tesnacu s vremenom ili ste nervozni zbog bilo čega drugog, budite sigurni da će vas igra nervirati do balčaka, pojačavši minus sentiment od kojeg patite. Coktaćete jer vas zavlači, mrštićete se jer vam servira kriptičnost bez brzog razjašnjenja i trudićete se da zbrzate sadržaj koji je dizajniran da se polako upije. Nervozno bindžovanje poglavlja u igri proizvešće efekat sličan proždiranju nedeljnog ručka za pet minuta – biće vam podjednako muka i žao što ste udahnuli supu, sos i meso bez potrebnog sejvorenja. Ah, da, bitna informacija za kraj... Iako totalno zvuči kao da Koulu glas pozajmljuje Šon Bin, u pitanju je izvesni Edvard Dogljani, verovatno najbolji glasovni impersonator Edarda Starka kog je novac mogao da kupi. Uvoznik:GameS Zemlja porekla:Japan

Prikaži sve...
5,300RSD
forward
forward
Detaljnije

PC Battlefield 1 Proizvođač: EA Datum izlaska: 21.10.2016. Borite se u epskim bitkama od uskih urbanih borbi u okupiranom Francuskom gradu, do teško utvrđenih planinskih utvrđenja u Italijanskim Alpama ili pomahnitalim bitkama u pustinjama Arabije. Doživi svet u ratu kroz kampanju ili se pridruži multyplayer bitkama sa do 64 igrača i prilagodi taktiku destrukciji koja uništava okruženje i dinamičkom vremenu. Bori se kao pešadinac, jurišaj konjem ili vozilom na zemlju, vodi ili vazduhu, od tenkova, dvokrilaca do gigantskih bahamuta, nekih od najvećih vozila u istoriji. “Izađi i izvidi ispred tenka“. To su bila moja naređenja u prvoj misiji posle kraćeg uvoda u Battlefield 1. Uvod je kratak prikaz koliko dugo su ljudi živeli u Prvom svetskom ratu i mogu da priznam da ima vrlo jaku i emotivnu poruku. Toliko puta smo igrali različite ratne igre, ali nismo imail prilike do sad da u igri osetimo makar trunku onoga kroz šta su prolazili vojnici. Po izlasku iz tenka, našao sam se u maglovitoj močvari Francuske na obodima gradića Kambri. Nisam bio siguran da li se magla digla od ogromne vlage u močvari ili od silnog dima koji je dizel pravio kako od čitavih, tako i od uništenih tenkova. Ponekad sam pomislio da ove su močvare u stvari samo šume natopljene dizelom i krvi. „Crna Bess“, britanski tenk Marke V nas je dovukao do ovde i znam da nećemo preživeti bez nje. Iako je bila tvrdoglava i često se kvarila, znali smo da će nas odvesti do cilja, do Kambri-a gde nas čekaju topli obrok, pivo i žene. No, Nemci nisu bili glupi. Patrole su bile ravnomerno raspoređene po močvari i „Crna Bess“ nije mogla tako lako proći; pojačanje nećemo dobiti – sve je ostalo na meni. Šunjao sam se zapadnom stranom kako bih pokšao da zaobiđem glavne patrole i došunjao se do prvog čekpointa. Lišće i žbunje su mi bili dobar saveznik jer su me krili u polumračnoj, maglovitoj močvari smrti. Popeo sam se na brežuljak sa kog sam imao dovoljan pregled nemačkog čekpointa i strpljivo i pažljivo sam markirao neprijatelja. Proveo sam tu neko vreme markirajući patrole, proveravajući naroužanje, topove i računajući najbolji pristup kako da napravim distrakciju. Mozganje mi je prekinuo šum i glas koji je na nemačkom kukao kako mu je hladno i kako je sve mokro. Video sam usamljenog nemačkog vojnika kako mi prilazi i da moram da reagujem brzo jer će me videti. Iskoristio sam čauru metka i bacio u obližnji žbun, time sam mu skrenuo pažnju i onda sam brzinom munje iskočio iz svog žbuna i došao mu iza leđa. Poslednje što je video je bila moja oštrica na njegovom grkljanu. Morao sam brzo sad da reagujem jer će primetiti da im fali vojnik. Obližnja šupa koju sam opazio, imala je pregršt naoružanja i znam da kad bi došlo do pucnjave, „Crna Bess“ bi priskočila u pomoć, ali nisam želeo da je rizikujem još. Dopuzao sam do šupe i na moju sreću, nije bilo čuvara. U prvoj kutiji sam našao prigušeni snajper a u drugoj nagazne mine. Pokupio sam ih i polako postavljao trudeći se da izbegavam patrole. Kad sam postavio svoje zamke, opalio sam samo jedan metak u najdaljeg stražara i time stvorio distrakciju koja je poslala skoro sve vojnike ka nesrećnoj žrtvi. Brzo sam seo u anti-tenkovski top i opalio po svima. Hitrim potezima sam uspeo da se otarasim i još par stražara koji su preživeli, kreće vrlo prepoznatljiva, stara dobra tema i to je bilo to – put za „Crnu Bess“ je bio slobodan a ja sam igrao Battlefield koji čekamo već godinama. Ovo vam zvuči više kao Metal Gear Solid nego kao Battlefield igra zar ne? Slažem se i bilo mi je vrlo čudno da veći deo kampanje provedem šunjajući se i pokušavati da izbegnem borbe. Ali baš zbog toga, ovo je možda najbolja kampanja u ratnim FPS koju sam igrao do sad. Kampanja se sastoji iz 5 ličnih priča iz Prvog svetskog rata i svaka priča je iz perspektive nekog od učesnika. Prva prati šofera koji je postao operator tenka kroz goreopisani scenario. Druga priča prati pilota prevaranta koja je, po meni, najslabiji deo kampanje jer ste većinom priče u avionu koji ima užasne kontrole na PC-u (nisu ništa naučili iz Battlefront-a ili možda ih je bilo i baš briga). Treća priča je možda najemotivnija jer prati italijanskog vojnika kako prepričava horore rata svojoj ćerki i kako je tražio svog brata blizanca u nemačkim utvrđenjima u nadi da je živ. Četvrta priča prati australijsku vojsku koja je učestvovala u čuvenoj bitci kod Galipolja. Ovde Australijanac veteran dobija, da kažemo, šegrta koji je mlad i zelen i pun želje da ratuje dok veteran zna da će ga to samo odvesti u smrt. Ovo je vrlo teška priča koja skreće pažnju na idealizam i ideju heroizma kao takvu tj. šta znači biti heroj. Peta priča prati kampanju koju je vodio Lorens od Arabije iz perspektive jednog od njegovih pobunjenika a pritom je i žena. Ova priča stvarno najviše podseća na MGSV jer se em dešava na polu-otvorenom sandbox-u em je u pustinji em zahteva dosta šunjanja. Kampanja je sama po sebi kratka ali vrlo dobra. Užasi rata se ispričaju kroz tih pet priča kroz odličan gameplay i vrlo malo sinematizovanih scena. Iako nisu morali, DICE je uradio singleplayer kampanju koja je vrlo nezaboravna. Najbitniji deo svakog Battlefield-a je, naravno, multiplayer i sa zadovoljstvom mogu da kažem, nema više Battlelog-a! Sad je aplikacija za mobilni… Ne mogu da razumem zašto insistiraju da konstantno skrećemo pažnju sa monitora na telefon ili na browser da bi smo uradili nešto što smo godinama unazad mogli iz same igre. Druga zamerka je ta što sam morao da guglam kako se menja loadout klasama jer nikako nisam mogao da nađem dugme. Ispostavilo se da se loadout može menjati samo tokom partije ili iz aplikacije što je takođe totalna budalaštnija. Pored standardnih modova, Rush, Conquest, Team DM, novi mod u igri je War Pidgeon (Ratni golubovi). U ovom modu cilj je da pošaljete goluba, ili da zaustavite neprijatelja da uradi isto, kako bi ste poslali poruku artiljeriji za napad koja, posle uspešno poslate poruke, baca bukvalni pakao iz neba i pretvara celu mapu u krater. Ovaj mod mi nije ostavio toliko dobar utisak koliko i još jedan novi mod a to je Operations. Operations prati poznate bitke tokom Prvog svetskog rata i kombinuje Rush i Conquest modove kroz jednu operaciju. Na primer, Englezi moraju da zauzmu 4 fronta dok Nemci pokušavaju da odbrane a, ako uspeju da zauzmu, onda se mapa prebacuje na održavanje tih objektiva. Vrlo je dinamično i zabavno ali zahteva da svako učestvuje maksimalno da bi se došlo do pobede jer ekipa koja se brani ima mnogo veću prednost. Ako se ne uspe iz prvog pokušaja tj. ako isteknu tiketi, onda na mapu dolazi Behemot koji je ili ogromni brod razarač, oklopni voz ili džinovski cepelin. Ovi Behemoti su stvarno moćna sila rata i mogu vrlo lako, ako se dobro iskoriste, da okrenu tok bitke. Iako smo navikli na njih, vozila nema puno u Battlefield 1 ali ova koja postoje su vrlo moćna. Jedan tenk, ako se dobro iskoristi, može bez problema da osvoji dva point-a ali takođe postoje i odbrane od tenkova u vidu anti-tenkovskih topova, pušaka i granata. Od vozila se pojavljuju džipovi, razni avioni, razne vrste tenkova pa i konji. Sva oružja u igri su manje više autentična ali su i dalje oružja iz video igre. Iako ih je teško koristiti, i dalje postoji pregršt automatskog oružja koji nije bio toliko rasprostranjen u Prvom svetskom ratu. Klase su zato malo drugačije raspoređene ali su i dosta prilagodljive. Medic je i dalje medic i umesto defibliratora, trči po mapi sa špricem i tako oživljava ljude. Recon klasa ima pregršt snajpera u izboru ali su mnogo neprecizniji od modernijeg oružja na koje smo navikli ali samim tim i osećaj kad pogodite nekoga, sa najslabijim snajperom ko je udaljen preko 300 metara, je neprocenjiv. Assault klasa ima velik izbor automatskog oružja pa i opreme koja se prostire od nagaznih mina, dinamita i anti-tenkovskih raketa. Sva oružja se otključavaju kako igrate ali dobijate i in-game novac koij možete da trošite na kupovinu neotključanog oružja. Naravno, uskoro nas čekaj u i mikrotransakcije a već postoje čuveni Battlepack-ovi. Mape su prostrane i sa puno detalja. Ja ne znam čime hrane oni ovaj Frostbite engine ali igra je em prelepa em fenomenalno optimizovana. Ako zastanete u silnom haosu jedne Battlefield mape, videćete da se trava njiše na vetru, da dim gori u smeru vetra i da svaka eksplozija izleda jedinstveno. Takođe, mape imaju dinamičnu promenu vremena i magla je možda najuverljivija magla koju sam imao prilike da vidim u video igri. Eksplozije, pucnji, dranje, destrukcija kuća i pejzaža, sve je savršeno ukombinovano da se oseti autentično ali već smo navikli da DICE ima vrlo visok standard što se dizajna tiče. Moja velika zamerka igri je „komentatorka“ koja obaveštava igrače da li je nešto zauzeto ili izgubljeno. Ona zvuči kao GLaDOS i potpuno ubija imerziju. Ako su već hteli da budu autentični sa vremenom, što na primer nije vođi jedinice stizao golub koji ga obavesti pa on rečima prenese ostatku svoje jedinice? Ovakvi mali detalji su ono što izdvaja bilo koju igru od drugih i mislim da je DICE to trebalo da uradi. Takođe igra ima mnogo bagova koji će se sigurno ispeglati vremenom, ali za sad konji umeju da vire kroz prozor tenka naglavačke. Battlefield 1 je sjajno vraćanje korenima ratnih FPS-ova i DICE je napravio odličan potez što je uspeo da bude i dalje kralj žanra u vreme koje je prezasićeno modernim i futurističkim ratnim FPS-ovima. Bez obzira što se tokom igre ima osećaj da se igra Battlefield kao i svi drugi, ovo nije reskin niti je modifikovana starija igra. Ovo je sjajan nastavak franšize koji i pored bezobrazno visoke cene kompletne igre (130 evra sa svim DLC-ovima), već u osnovnoj verziji vredi svakog dinara. Uvoznik:GameS Zemlja porekla:Amerika

Prikaži sve...
4,800RSD
forward
forward
Detaljnije

Street Fighter V nasleđuje side-scrolling borbeni sistem svojih prethodnika, u kom dva borca koriste različite napade i posebne sposobnosti da pobede svog protivnika. Igra ima 16 boraca, od kojih su četiri nova u Street Fighter seriji. Preko redovnog ažuriranja igre, dodaće se još boraca, počevši od šest trenutno planiranih tokom 2016. godine. Street Fighter V poseduje filmski režim priču koja služi da se premosti jaz između Street Fighter III i Street Fighter IV, sa M. Bison i Shadaloo u ključnu ulogama.

Prikaži sve...
5,550RSD
forward
forward
Detaljnije

Prikaži sve...
5,499RSD
forward
forward
Detaljnije

PSV Injustice - Gods Among Us - Ultimate Edition Proizvođač: WB Games Datum izlaska: 22.11.2013. NetherRealm Studios je ovog proleća svoje fanove počastio novom borilačkom igrom. Skup superheroja iz univerzuma DC Comics, uz koje su mnogi od nas odrasli, spojen je u izvanrednu borilačku igru. Mnogi tvrde da je Injustice u stvari samo Mortal Kombat 9, prešminkan superherojima što apsolutno nije. Jeste da kretanje boraca i okruženje podseća na MK9, zato što koriste isti engine. Međutim, ove dve igre totalno su različite. Kao prvo i osnovno, za blok ne postoji taster, već se blokiranje vrši držanjem „unazad”, kao i kod većine borilačkih igara. Od tvoraca Mortal Kombata stiže nam nova borilačka igra zasnovana na DC stripovima. Otkrijte da li je Supermen jači od Betmena (i još mnogih drugih heroja) u ultimativnom superherojskom obračunu!

Prikaži sve...
6,300RSD
forward
forward
Detaljnije

PSV The Sly Trilogy Proizvođač: Sony - SOE Datum izlaska: 01.01.2000. Sony pravi veoma dobar posao sa ovim tzv. Classic HD naslovima. O čemu se radi? Čelnici kompanije upru prstom u jedan od bezbrojnih PlayStation 2 hitova i narede njegovo „portovanje” na trojku. Programeri i dizajneri tada se sjate u komandnu pećinu, prerade kôd, podignu rezoluciju na 720p, ispoliraju/zamene teksture, ubace podršku za Move, eventualno 3D stereoskopiju, obezbede podršku za trofeje i na konju su! Praktično dobijate PlayStation 2 1/2 naslov koji žele da igraju svi – i novopridošlice u svet Sony konzola, ali i oni koji su originalna izdanja svojevremeno igrali na dvojkama. Lavina je počela kolekcijom God of War, da bi nedugo zatim usledile trilogije Sly i Prince of Persia (The Sands of Time, Warrior Within, The Two Thrones). Stvar se tu ne završava jer su već najavljeni Ico, Shadow of the Colossus (prema mišljenju mnogih, najbolja igra za PlayStation 2), Tom Clancy’s: Splinter Cell Compilation (Splinter Cell, Pandora Tomorrow, Chaos Theory), te Tomb Raider Trilogy (Legend, Anniversary, Underworld). Sve češće se može čuti i to da će uskoro serijal Metal Gear Solid dobiti svoje umiveno, HD izdanje... Iako po popularnosti ne može da se meri sa Ratchet & Clankom, odnosno Jakom, serijal Sly je jedna od Sonyjevih najpoznatijih platformskih franšiza. Od konkurencije se razlikuje po tome što ne upravljate nikakvim superherojem koji spasava galaksiju i „bari” najlepše devojčice već običnim lopovom kome je to porodično zanimanje. S druge strane, u pitanju je svojevrsna šunjalica gde nije toliko bitno umlatiti sve što oko vas hoda već izbegavati zamke i prepreke koje postavljaju protivnici sa kojima se susrećete. Na otkačenim putešestvijama rakunu Slaju društvo prave kornjača Bentli (zadužen je za sva high-tech pitanja) i nilski konj Mari (snažni dobrica sa ne baš previše dasaka u glavi). Igrom sudbine, njih trojica odrasli su zajedno u sirotištu, a sada čine jednu od najpoznatijih svetskih lopovskih grupa. Ne treba zaboraviti ni to da je tu Karmelita, zgodna lisica-detektivka, koja pokušava da privede Slaja pravdi i vešto negira postojanje očiglednih ljubavnih iskrica... Prvi deo pojavio se na tržištu 2002. godine. Slaj je naumio da se dočepa Thieviusa Racoonusa, porodične knjige u kojoj su zapisani čuveni „specijalni potezi” njegovih predaka lopova. Dok je još bio rakunčić, njegovu porodicu izmasakrirao je suparnički lopovski klan Fiendish Five, na čelu sa ozloglašenim Clockwerkom, mehaničkom sovom starom nekoliko stotina godina. Kod svakog od petorice razbojnika nalazi se po jedan deo knjige, pa Slaj mora da poseti njihove jazbine (na različitim su delovima sveta) i u direktnom obračunu dođe do željenih stranica. Svaka oblast sastoji se od sedam nivoa na kojima je cilj doći do ključa. Kada sakupite sedam ključeva, otvarate put ka bossu, a samim tim i delu famoznog Thieviusa Raccoonusa. Slaj je gimnastički prilično dobro obdaren pa može da izvodi dvostruke skokove, da se pentra niz cevi i užad, ali i da se uz pomoć svog štapa sa kukom kači na gelendere. Pored toga, poseduje i nekoliko tehnika šunjanja, koje podrazumevaju hodanje na prstima (zadnjicom pribijenom uza zid), specijalni čučanj koji ga čini nevidljivim, te naročiti skok koji omogućava prizemljivanje na skučenom prostoru lako poput perceta. Razračunavanje sa neprijateljima veoma je jednostavno i zahteva samo jedan swing pomenutim štapom, dok se isto tako lako gine i gubi život. Ukoliko izgubite sve živote, sledi ponavljanje čitavog nivoa. Sakupljanjem novčića možete osvojiti potkovice koje vas čine imunim na neprijateljske atake, padove u vodu, lavu i slično. Pomenuta dva sidekicka retko sudeluju u akciji, tako će Mari učestvovati u off-road trkama na nekoliko nivoa, dok će Bentli ući u Clockwerkov mainframe i u Asteroids maniru pokušati da skine postavljenu zaštitu. Iako nisu brojne, ove mini-igre predstavljaju lep dodatak. Drugi deo Sly 2: The Band of Thieves igračima je stigao u septembru 2004. godine i doneo mnoštvo novina. Još malo pa možemo reći da je u pitanju open-world igra. Igrač iz baze vrši koordinaciju akcija, postoji izbor misija u kojima ćete učestvovati, baš kao i izbor vođenog lika. Naime, sada je potrebno voditi sva tri junaka jer je jedino tako moguće doći do cilja. Slaj je zadužen za šunjanje, Bentli za eksploziv i high-tech „zezalice”, dok Mari na scenu stupa kada je potrebno pokazati mišiće. Novina su i gedžeti, koji se mogu kupovati za novac (jači udarac, dimna bomba, veći skok...), energetska skala koja je zamenila one shot – one kill sistem tamanjenja neprijatelja / vaših života, te novi pokreti kao što su, recimo, trčanje, džeparenje ili udarac kojim se oponent baca u vazduh. Našim junacima ovog puta na žulj je stala grupa zlikovaca po imenu Klaww Gang. Svaki od njenih šefova drži po jedan deo u pramparčad razbijenog Clockwerka, što je Slaju i kompaniji sasvim dovoljno da ih stave na listu za odstrel. U trećem delu Sly 3: Honor Among Thieves, koji se pojavio septembra 2005. godine, Slaj i drugari pokušavaju da otvore trezor porodice Kuper. Posao će ujediniti najbolje lopove sveta, tako da, pored trilinga starih asova, na meniju (kada je upravljanje u pitanju) imamo i neke nove likove, čak i loše momke iz prethodnih nastavaka. Šlag na tortu predstavljaju nivoi u kojima upravljate prelepom Karmelitom Foks, koja je i dalje za repom Slaju. Trojka donosi pregršt poboljšanja, a najvidljivija je grafika, koja iz tadašnjeg hardvera izvlači maksimum (sve je kao crtani film). Ubačeni su mogućnost obijanja sefova, razgovor sa NPC-ovima, multiplayer podrška za dva igrača u offline modu, opcija maskiranja glavnog lika, 3D slika... Zanimljivo je to što nedostaje sakupljanje flaša, što je u prethodnim delovima vodilo otvaranju tajnih sefova. Glavni zlikovac ovog puta je misteriozni Doktor M, ali nećemo vam previše otkrivati priču koja je usko povezana sa prethodnim delom. The Sly Trilogy pored opisanih naslova sadrži i četiri Move friendly mini-igre, što sve zajedno čini paket koji jednostavno ne smete da propustite.

Prikaži sve...
4,800RSD
forward
forward
Detaljnije

PSV Ratchet & Clank Trilogy Proizvođač: Sony - SOE Datum izlaska: 04.07.2014. Ratchet & Clank Trilogy je zabavna i fascinantna futuristička priča, ispunjena svemirskim brodovima, robotima i visokotehnološkim oružjem i priborom. Vratimo se u vreme gde sve počinje sa Ratchet Clank u njihove prve tri avanture koje su postale hit. Naoružajte se ludim oružjem i suočite se sa nekim od najvećih zlikovaca u svemiru, da spasete planetu u galaksiji. Kolekcija sadrži: - Ratchet & Clank - Ratchet & Clank 2 - Ratchet & Clank 3 Za igrače je dostupno preko 35 različitih oružja i uređaja, od koje svaka pruža nove mogućnosti da reši probleme i neprijatelje na koje ćete naići prilikom igranja. Igrači akumuliraju novac uništavanjem neprijatelja. Sa akumuliranim novcem mogu kupiti novo oružje koje je moćnije, municiju i drugi pribor koji u velikoj meri pomažu u borbi. Igrači mogu da biraju da li da više vremena da posvete da se bolje naoružaju ili da brzo nastave igru sa svojim glavnim oružjem i mnogo većim izazovima. Veliki je broj različitih planeta sa jedinstvenim stanovnicima.

Prikaži sve...
4,800RSD
forward
forward
Detaljnije

PC Styx - Shards of Darkness Proizvođač: Focus Datum izlaska: 14.03.2017. Istražite i savladajte ogromne nivoe, šunjajte se pored stražara ili ih eliminišite i eksperimentišite sa novim smrtonosnim sposobnostim u arsenalu našeg goblina ubice. Šunjajte se sami ili uz prijatelja u coop modu. Penjite se po vrtoglavom gradu Elfova, pređite opasnu teritoriju patuljaka i preživite prostranu neistraženu zemlju puno smrtonosnih opasnosti da bi ispunili svoju misiju... neuspeh bi mogao da ima velike posledice na vaše sunarodnike. Penjite se, njišite i visite kroz višesojna okruženja oživljenja sa Enreal Engine 4. Gmižite i sakrite se u najmračnijim ćoškovima, ili idite visoko da izbegnete da vas pronađu. Unapredite Styxa kroz assasination, iniltration, magic i druge krana da bi naučili nove sposobnosti. Pronađite vredne artifakte, sastojke i napravite smrtonosne zamke i korisne predmete, napravite svoje klonove da zbunite protivnika na razne načine - izbor je vaš. Uvoznik:GameS Zemlja porekla:Francuska

Prikaži sve...
5,800RSD
forward
forward
Detaljnije
Nazad
Sačuvaj