Filteri
close
Tip rezultata
Svi rezultati uključeni
keyboard_arrow_down
Od
RSD
Do
RSD
Sortiraj po
keyboard_arrow_down
Objavljeno u proteklih
keyboard_arrow_down
Sajtovi uključeni u pretragu
Svi sajtovi uključeni
keyboard_arrow_down

Pratite promene cene putem maila

  • Da bi dobijali obaveštenja o promeni cene potrebno je da kliknete Prati oglas dugme koje se nalazi na dnu svakog oglasa i unesete Vašu mail adresu.
151-175 od 7339 rezultata

Broj oglasa

Prikaz

format_list_bulleted
view_stream
151-175 od 7339 rezultata

Prikaz

format_list_bulleted
view_stream

Režim promene aktivan!

Upravo ste u režimu promene sačuvane pretrage za frazu .
Možete da promenite frazu ili filtere i sačuvate trenutno stanje

Aktivni filteri

  • Tag

    Igrice
  • Tag

    Majice
  • Cena

    3,000 din - 7,499 din

Prikaži sve...
3,499RSD
forward
forward
Detaljnije

Prikaži sve...
5,499RSD
forward
forward
Detaljnije

Prikaži sve...
4,499RSD
forward
forward
Detaljnije

Kaos je otkrio drevnu moć Mind Magic i koristi je da stvori nezaustavljivu armiju Doomlanders-a! Eon poziva sve Portal Master-e i najveće mistične ratnike Skylands-a, Senseije da zaustave Kaos-a i njegove podanike. Iskoristi moć svoje mašte da stvoriš svoje Skylanderse i pridruži se borbi svemoćnim Senseima u avanturi da se spasi Skylands. Sadrži igru, portal, Creation Crystal, Master King Pen i Golden Queen.

Prikaži sve...
4,250RSD
forward
forward
Detaljnije

Prikaži sve...
5,999RSD
forward
forward
Detaljnije

Dovedite najlepše sale za bilijar u vaš sobu i zaigrajte 8-ball pool, snooker, black ball, killer, cut throat i mnoge druge modove. Sa potpunoim VR podrškom dobićete dimenziju vaših udaraca, planirati uglove baš kao u pravom životu i potpuno se udubite u partiju.

Prikaži sve...
3,499RSD
forward
forward
Detaljnije

PC The Sims 4 - Expansion Get Together Proizvođač: EA Datum izlaska: 09.12.2015. The Sims 4 : Get Together je druga ekspanzija za Sims 4. Uključuje novi evropski svet pod nazivom Windenburg gde Simsi mogu ići u kupovinu na gradskom trgu i posetiti noćne klubove.Tu su i novi Hangouts, klubovi, više aktivnosti, kafeterije, pabovi, i privatno ostrvo. Uvoznik:GameS Zemlja porekla:Amerika

Prikaži sve...
4,799RSD
forward
forward
Detaljnije

PC The Sims 4 Holliday Bundle - Sims 4 + Expansion Cats & Dogs Proizvođač: EA Datum izlaska: 10.11.2017. Ovo izdanje sadrži osnovnu igru The Sims 4, kao i ekspanziju Cats & Dogs. Četvrto izdanje najpopularnije simulacije života je konačno u prodaji! Simići su sada još inteligentniji i svaki od njih je ličnost za sebe, a novi alati vam omogućavaju još više podešavanja izgleda likova i njihovih karakteristika. Istražite i upoznajte komšiluk, izgradite kuću iz snova ili posetite online galerije sa sadržajem koje su pravili igrači iz čitavog sveta. Expansion Cats & Dogs Stvorite raznolike pse i mačke i dodajte ih u domove vaših Sims-a, promenite im život zauvek i brinite o komšijskoj mački kao veterinar. Moćni novi alat Create A Pet, omogućava stvaranja psa ili mačke, svakog sa jedinstvenim izgledom, ponašanjem, i po prvi put odećom. Ovi divni prijatelji promeniće život vašeg Simsa na poseban način. Sims 4 je igra koja će vam pružiti stotine sati zabave u svetu koji ćete sami graditi. Kako ćete se igrati? Za igranje je potrebna Internet konekcija i registracija na servis Origin. Uvoznik:GameS Zemlja porekla:Amerika

Prikaži sve...
6,999RSD
forward
forward
Detaljnije

PSV Rayman Legends Proizvođač: Ubi Soft Datum izlaska: 01.01.2000. Nekih godinu i po od sjajnog Rayman Originsa, za Ubisoft je bio no brainer da u rukama imaju zlatnu koku na duže staze, dajući odrešene ruke zaslužnim autorima da pokušaju da nadmaše sebe. Iako počiva na minimalno modifikovanom grafičko-gameplay templejtu Originsa, Rayman Legends predstavlja visokokvalitetnu evoluciju uzora, s pravom zasedajući na tron modernih platformskih igara s kojeg će ga biti teško iščupati u narednih nekoliko godina. Preko stotinu nivoa i dodatnog sadržaja koji vas očekuju u Legendama, zaodenuti su standardno plitkom i funkcionalnom pričom. Nakon događaja iz Originsa, Rejmen, debeli Globoks i ostatak ekipe dremali su snom pravednika čitavih sto godina. Zlo, naravno, nikada ne spava, i nevaljali Mađioničar iz prethodne igre, zajedno sa svoja četiri čarobnjačka kompanjona, zagadio je svet Proplanka Snova, zarobljavajući, pri tome, na stotine simpatičnih Tinsija. Na bunovnim junacima je da u nastavku priče isprave krive Drine uzduž i popreko nekoliko tematskih svetova (predstavljenih, kao i sve druge dostupne aktivnosti, u vidu galerije sa izloženim slikama i portretima), uz pomoć nekoliko novih saveznika (malenog Marfija kojim ćete direktno upravljati u nekoliko nivoa, i varvarske princeze Barbare i njenih sestrica koje ćete progresivno spasavati). Iako je osnova igranja ostala ista kao i ranije, primetno je da su nivoi daleko bolje projektovani i dizajnirani, sa povećanjem izazova koji će logičnije rasti kako budete odmicali u igranju. Sama kampanja, bez obzira na to koji od svetova da odaberete (srednjovekovni, močvarni, „meksikanski” sa hranom kao lajtmotivom, podvodno-špijunski ili starogrčki na kraju), sačinjena je od ponavljajućeg niza različitih tipova nivoa. Malo klasičnog platformisanja, pa besomučna jurnjava bez vremena za sporedno zaustavljanje, nekoliko manjih nivoa koji kao nagradu otključavaju pomenute Barbarine sestre, potera za četiri čarobnjačića, bežanija od aktuelnog bossa i borba sa dotičnim, i, kao kruna svega, famozni muzički nivo na kraju. Na svakom nivou imperativ je oslobađanje fiksnog broja zarobljenih Tinsija, kao i sakupljanje simpatičnih Lumova, čime otključavate nove nivoe i sve dodatne bonuse u glavnoj galeriji. Iako je osnova igranja ostala ista kao i ranije, primetno je da su nivoi daleko bolje projektovani i dizajnirani, sa povećanjem izazova koji će logičnije rasti kako budete odmicali u igranju. Sama kampanja, bez obzira na to koji od svetova da odaberete (srednjovekovni, močvarni, „meksikanski” sa hranom kao lajtmotivom, podvodno-špijunski ili starogrčki na kraju), sačinjena je od ponavljajućeg niza različitih tipova nivoa. Malo klasičnog platformisanja, pa besomučna jurnjava bez vremena za sporedno zaustavljanje, nekoliko manjih nivoa koji kao nagradu otključavaju pomenute Barbarine sestre, potera za četiri čarobnjačića, bežanija od aktuelnog bossa i borba sa dotičnim, i, kao kruna svega, famozni muzički nivo na kraju. Na svakom nivou imperativ je oslobađanje fiksnog broja zarobljenih Tinsija, kao i sakupljanje simpatičnih Lumova, čime otključavate nove nivoe i sve dodatne bonuse u glavnoj galeriji.

Prikaži sve...
4,250RSD
forward
forward
Detaljnije

Neophodan FF14 A Realm Reborn za igru. Otkrijte Eorzea, svet u zagrljaju bogova, oblikovan od strane heroja. Stvorite svog jedinstvenog heroja i istražite čudesan svet. Avantura života vas očekuje u svetu koji se uvek menja. Zaronite u sledeće poglavlje FF15 Online sveta u novoj ekspanziji Stormblood. Istraži prostrane nove zemlje, uključujući Ala Mhigo. Izazovi nove Primal pretnje dok rešavaš stotine novih misija kao Warrior of Light. Sa preko 6 miliona avanturista, pravi je momenat da im se pridružiš. Uključuje 30 besplatnog igranja. Zahteva mesečnu pretplatu.

Prikaži sve...
6,499RSD
forward
forward
Detaljnije

PS4 The Walking Dead - Season Two Proizvođač: Ostali Datum izlaska: 31.10.2014. Druga sezona Telltaleove interaktivne serije The Walking Dead, zasnovane na istoimenom stripu Roberta Kirkmena, u svakom pogledu se direktno nadovezuje na kraj prve sezone – i u narativnom smislu, a i na polju mehanike, koja je maltene identična. Ovo je i dalje naslov u kom prvenstveno pratite priču, svojim odlukama oblikujete lika kog vodite i učestvujete u čestim quick time eventsima. Pošto je fabula toliko bitna, drago mi je što mogu da kažem da je i ovaj put prilično zabavna. Što se strukture i glavne teme ovog dela tiče, stvari se nisu mnogo promenile. Ako kojim slučajem niste upoznati sa serijalom The Walking Dead, priča je smeštena u okruženje u kojem je izbila zombi apokalipsa. Žanr je drama koja se fokusira na međuljudske odnose, ali s dosta akcionih scena, kada se likovi uglavnom sukobljavaju sa zombijima, ali i s drugim ljudima. Posle završnice prve sezone, bivši „glavni sporedni” lik, Klementajn, postaje primarna protagonistkinja. Tradicionalno, nailazi na druge preživele i postaje deo njihove grupe i njihovih problema. Kao i u svim delima iz sage The Walking Dead, zombiji su samo metafora za okrutni, okrutni svet, zlo s kojim se svi ljudi suočavaju. Dok se prva sezona prvenstveno bavila iskupljenjem i idejom da čovek u takvom ružnom svetu uvek može da se pokaje i moralno uzdigne, drugo poglavlje priče baca akcenat na važnost prijateljstva u tom istom svetu. Posle uvodne špice, Klementajn zatičemo bez vere i poverenja u ljude. Na samom početku, stari poznanici Omid i Krista pitaju je za savet kako da nazovu svoje nerođeno dete. Nekoliko minuta kasnije, Omid umire. Kasnije u toku sezone, još jedna trudnica joj postavlja isto pitanje, ali Klementajn bez odgovora odlazi u stranu. Njen gubitak vere prikazan je suptilno, pomoću tog i sličnih detalja. Kako se priča bliži kraju, moraće da povrati poverenje u ljude. U globalu, Klem je zanimljivija junakinja od „tabule rase” Lija – jedanaestogodišnja devojčica koja mora rano da odraste, ali koja ipak treba da očuva ljudskost u sebi. Nažalost, po prirodi stvari junakinja jedne interaktivne serije ne može da bude previše upečatljiva, jer je igrači oblikuju svojim izborima, pa ne može da ima previše ličnosti. Taj nedostatak je donekle kompenzovan time što su ostali likovi razrađeniji. To je najveća prednost druge sezone u odnosu na prvu, kroz koju je prošlo mnogo likova koje niste mogli da zavolite, jer su vrlo brzo umirali. Taman se vežete za nekoliko likova kad ih scenaristi ubiju i uvedu nove. Sada je situacija u tom pogledu dosta bolja. Zbog toga, a i zato što su standardno realistično napisani i odglumljeni, sa svojim problemima i dilemama koji najčešće podržavaju pomenutu temu o gubitku vere u ljude, likovi su više prijemčivi nego ranije. Zaista deluje kao da sa stvarnim ljudima pokušavate da preživite apokalipsu. Tu su Karlos, doktor koji ne dozvoljava svojoj ćerci da odraste, Nik, momak čiji ujak previše želi da Nik odraste, Karver, negativac s filozofijom da slabi ljudi moraju da budu odstranjeni iz društva i tako dalje. U globalu, ima dosta likova koji su prevazišli nivo konture, što je super. Atmosfera je ponovo umereno mračna, s nekoliko posebno efektnih, brutalnih scena koje demonstriraju moć igara da učine ono što drugi mediji ne mogu, jer stvaraju iluziju da vi zaista učestvujete u događajima, a ne neki glumac. U pitanju su scene kao ona iz prve sezone kada odsecate svoju ugriženu ruku. Takođe, atmosferi doprinosi i dobra cell-shaded grafika, koja odlično prenosi u igru senzbilitet mračnog stripa. Što se animacija tiče, kada sam opisivao prvu sezonu zamerio sam Telltaleu da nisu dovoljno dobre. E pa, sada je svakako uočljiv napredak, mada još nisu na nivou, recimo, Pixara. Isto važi i za režiju. Nažalost, obe sezone The Walking Deada imaju previše quick time eventsa, koji se svi maltene svode na jedno te isto – klikni na neko nasumično hladno oružje na zemlji, pa na zombija, uz povremeno pritiskanje strelica i tastera ’Q’ i ’E’. To ne smeta toliko sa strane mehanike (mada i u tom pogledu nedostaje raznovrsnosti), već je problem više u narativnom aspektu. Druga, novija interaktivna serija iz Telltalea, The Wolf Among Us, mnogo je zanimljivija po tom pitanju, pošto se ne sukobljavate stalno sa zombijima u nekoj američkoj zabiti. Ukratko, voleo bih da je broj quick time eventsa prepolovljen. Takođe, ima i dosta nepotrebnih scena kada pretražujete okruženje kako biste našli neki predmet pomoću kojeg ćete da ostvarite napredak. To ima smisla u klasičnim avanturama, pošto se zasnivaju na istraživanju, ali istraživanje je u The Walking Deadu vrlo ograničeno i ne donosi maltene nikakvo zadovoljstvo. Ugođaj bi bio mnogo bolji da ima manje delova okruženja koje treba da pretražite, jer mislim da sam pregledao mali milion praznih burića i ormana.

Prikaži sve...
5,900RSD
forward
forward
Detaljnije

PS3 Minecraft - Story Mode - The Complete Adventure Proizvođač: Microsoft Datum izlaska: 28.10.2016. Globalni fenomen Minecraft je igra koja je pokrenula maštu desetina miliona igrača širom sveta a i kod nas. Ovoj avanturi je doduše nedostajala jedna komponenta – priča. Telltale Games, stari znanci i autori nekih od najboljih modernih avantura (Walking Dead, Wolf among us) doneli su nam Minecraft: Story Mode, avanturu o dogodovštinama brojnih likova iz Minecraft univerzuma. Grafika je, naravno, u poznatom “kockastom” stilu. Sadrži kompletnu avanturu od 8 epizoda.

Prikaži sve...
4,850RSD
forward
forward
Detaljnije

PSV Ratchet & Clank Trilogy Proizvođač: Sony - SOE Datum izlaska: 04.07.2014. Ratchet & Clank Trilogy je zabavna i fascinantna futuristička priča, ispunjena svemirskim brodovima, robotima i visokotehnološkim oružjem i priborom. Vratimo se u vreme gde sve počinje sa Ratchet Clank u njihove prve tri avanture koje su postale hit. Naoružajte se ludim oružjem i suočite se sa nekim od najvećih zlikovaca u svemiru, da spasete planetu u galaksiji. Kolekcija sadrži: - Ratchet & Clank - Ratchet & Clank 2 - Ratchet & Clank 3 Za igrače je dostupno preko 35 različitih oružja i uređaja, od koje svaka pruža nove mogućnosti da reši probleme i neprijatelje na koje ćete naići prilikom igranja. Igrači akumuliraju novac uništavanjem neprijatelja. Sa akumuliranim novcem mogu kupiti novo oružje koje je moćnije, municiju i drugi pribor koji u velikoj meri pomažu u borbi. Igrači mogu da biraju da li da više vremena da posvete da se bolje naoružaju ili da brzo nastave igru sa svojim glavnim oružjem i mnogo većim izazovima. Veliki je broj različitih planeta sa jedinstvenim stanovnicima.

Prikaži sve...
4,800RSD
forward
forward
Detaljnije

PSV Gravity Rush Proizvođač: Sony - SOE Datum izlaska: 13.06.2012. Gravity Rush je prilično zanimljiva akciona hack & slash avantura. Igra će nas odvesti u fiktivni Hekseville grad i staviti u ulogu interesantne heroine koja svojim moćima prkosi gravitaciji. Miks stripske i anime grafike će verovatno oduševiti sve ljubitelje ovog stila, baš kao i moći cice koja je u stanju da leti i izvodi neke neverovatne akrobacije u vazduhu, ali i da ništa manje impresivnim potezima komada entitete koji nastanjuju ovaj fantazijski grad koji se raspada. Gravity Rush se tako smješta u futurističko okruženje sa fantastičnim prizvukom, te kao svoju centralnu mehaniku navodi manipulaciju gravitacijom. Takva mehanika je primijenjena u okviru akcione avanture sa popriličnim brojem RPG elemenata, poput sporednih zadataka ili razvijanja sposobnosti glavne protagonistice Kat, koja dolazi u problematični futuristički grad tragajući za prošlošću. Naglasak na manipulaciji u praksi će značiti kompleksne platformske i borilačke trikove ili slobodnu mogućnost letenja na lokacijama pogodnim za istraživanje.

Prikaži sve...
4,250RSD
forward
forward
Detaljnije

PSV The Walking Dead - Season Two Proizvođač: Ostali Datum izlaska: 31.10.2014. Druga sezona Telltaleove interaktivne serije The Walking Dead, zasnovane na istoimenom stripu Roberta Kirkmena, u svakom pogledu se direktno nadovezuje na kraj prve sezone – i u narativnom smislu, a i na polju mehanike, koja je maltene identična. Ovo je i dalje naslov u kom prvenstveno pratite priču, svojim odlukama oblikujete lika kog vodite i učestvujete u čestim quick time eventsima. Pošto je fabula toliko bitna, drago mi je što mogu da kažem da je i ovaj put prilično zabavna. Što se strukture i glavne teme ovog dela tiče, stvari se nisu mnogo promenile. Ako kojim slučajem niste upoznati sa serijalom The Walking Dead, priča je smeštena u okruženje u kojem je izbila zombi apokalipsa. Žanr je drama koja se fokusira na međuljudske odnose, ali s dosta akcionih scena, kada se likovi uglavnom sukobljavaju sa zombijima, ali i s drugim ljudima. Posle završnice prve sezone, bivši „glavni sporedni” lik, Klementajn, postaje primarna protagonistkinja. Tradicionalno, nailazi na druge preživele i postaje deo njihove grupe i njihovih problema. Kao i u svim delima iz sage The Walking Dead, zombiji su samo metafora za okrutni, okrutni svet, zlo s kojim se svi ljudi suočavaju. Dok se prva sezona prvenstveno bavila iskupljenjem i idejom da čovek u takvom ružnom svetu uvek može da se pokaje i moralno uzdigne, drugo poglavlje priče baca akcenat na važnost prijateljstva u tom istom svetu. Posle uvodne špice, Klementajn zatičemo bez vere i poverenja u ljude. Na samom početku, stari poznanici Omid i Krista pitaju je za savet kako da nazovu svoje nerođeno dete. Nekoliko minuta kasnije, Omid umire. Kasnije u toku sezone, još jedna trudnica joj postavlja isto pitanje, ali Klementajn bez odgovora odlazi u stranu. Njen gubitak vere prikazan je suptilno, pomoću tog i sličnih detalja. Kako se priča bliži kraju, moraće da povrati poverenje u ljude. U globalu, Klem je zanimljivija junakinja od „tabule rase” Lija – jedanaestogodišnja devojčica koja mora rano da odraste, ali koja ipak treba da očuva ljudskost u sebi. Nažalost, po prirodi stvari junakinja jedne interaktivne serije ne može da bude previše upečatljiva, jer je igrači oblikuju svojim izborima, pa ne može da ima previše ličnosti. Taj nedostatak je donekle kompenzovan time što su ostali likovi razrađeniji. To je najveća prednost druge sezone u odnosu na prvu, kroz koju je prošlo mnogo likova koje niste mogli da zavolite, jer su vrlo brzo umirali. Taman se vežete za nekoliko likova kad ih scenaristi ubiju i uvedu nove. Sada je situacija u tom pogledu dosta bolja. Zbog toga, a i zato što su standardno realistično napisani i odglumljeni, sa svojim problemima i dilemama koji najčešće podržavaju pomenutu temu o gubitku vere u ljude, likovi su više prijemčivi nego ranije. Zaista deluje kao da sa stvarnim ljudima pokušavate da preživite apokalipsu. Tu su Karlos, doktor koji ne dozvoljava svojoj ćerci da odraste, Nik, momak čiji ujak previše želi da Nik odraste, Karver, negativac s filozofijom da slabi ljudi moraju da budu odstranjeni iz društva i tako dalje. U globalu, ima dosta likova koji su prevazišli nivo konture, što je super. Atmosfera je ponovo umereno mračna, s nekoliko posebno efektnih, brutalnih scena koje demonstriraju moć igara da učine ono što drugi mediji ne mogu, jer stvaraju iluziju da vi zaista učestvujete u događajima, a ne neki glumac. U pitanju su scene kao ona iz prve sezone kada odsecate svoju ugriženu ruku. Takođe, atmosferi doprinosi i dobra cell-shaded grafika, koja odlično prenosi u igru senzbilitet mračnog stripa. Što se animacija tiče, kada sam opisivao prvu sezonu zamerio sam Telltaleu da nisu dovoljno dobre. E pa, sada je svakako uočljiv napredak, mada još nisu na nivou, recimo, Pixara. Isto važi i za režiju. Nažalost, obe sezone The Walking Deada imaju previše quick time eventsa, koji se svi maltene svode na jedno te isto – klikni na neko nasumično hladno oružje na zemlji, pa na zombija, uz povremeno pritiskanje strelica i tastera ’Q’ i ’E’. To ne smeta toliko sa strane mehanike (mada i u tom pogledu nedostaje raznovrsnosti), već je problem više u narativnom aspektu. Druga, novija interaktivna serija iz Telltalea, The Wolf Among Us, mnogo je zanimljivija po tom pitanju, pošto se ne sukobljavate stalno sa zombijima u nekoj američkoj zabiti. Ukratko, voleo bih da je broj quick time eventsa prepolovljen. Takođe, ima i dosta nepotrebnih scena kada pretražujete okruženje kako biste našli neki predmet pomoću kojeg ćete da ostvarite napredak. To ima smisla u klasičnim avanturama, pošto se zasnivaju na istraživanju, ali istraživanje je u The Walking Deadu vrlo ograničeno i ne donosi maltene nikakvo zadovoljstvo. Ugođaj bi bio mnogo bolji da ima manje delova okruženja koje treba da pretražite, jer mislim da sam pregledao mali milion praznih burića i ormana.

Prikaži sve...
5,800RSD
forward
forward
Detaljnije

Far Cry 4 "Daleki krik" nas ovoga puta vodi na Himalaje, u regiju Kyrat. Najjača strana igre Far Cry 4 je ogroman i nov svet u kome se radnja cele igre dešava. Poznati aspekti sakupljanja materijala i pravljenja svega što je potrebno za određenu misiju, koje svi volimo iz predhodnih delova, su preneti i u ovaj nastavak ali i poboljšani tako da nikada ne postoji osećaj da je nešto već viđeno. Priča ovog nastavka je izvanredno urađena spajajući realan svet i konflikte na koje smo navikli sa supernaturalnim svetom, što kao rezultat daje stvarno magično iskustvo. Far Cry Primal Nagrađivana Far Cry franšiza prelazi iz tropskih krajeva i Himalaja u originalnu borbu za opstanak čovečanstva sa svojim inovativnim otvorenim sandbox svetom, ogromnim životinjama, okruženjem koje oduzima dah i nepredvidljive divlje susrete. Igrate kao Takker, vešti lovac i poslednji preživeli iz svoje grupe. Imate jedan cilj, preživetu u svetu gde ste vi plen. Uvoznik:GameS Zemlja porekla:Francuska

Prikaži sve...
3,999RSD
forward
forward
Detaljnije

Tom Clancy's Rainbow Six Siege je upucačina iz prvog lica, u kojoj igrate kao operater Rainbow SIx tima, anti-terorističke jedinice. Različiti operativci imaju različitu opremu, perkove, stil igre. Siege stavlja težak naglasak na uništavanje okoline i saradnju između igrača. Za razliku od svojih predhodnika , Siege ima online mod. Advanced Edition sadrži:

Prikaži sve...
5,499RSD
forward
forward
Detaljnije

Prikaži sve...
3,499RSD
forward
forward
Detaljnije

PSV Uncharted Golden Abyss VITA Proizvođač: Sony - SOE Datum izlaska: 01.01.2000. Uncharted Golden Abyss je u potpunosti rađen za Vitu i kao takav predstavlja novu avanturu Nathana Drakea. Ova igra predstavlja „showcase“ onoga što Vita može ponuditi gamerima. Baš kao što je to bio slučaj kod velikog, debelog brata, Uncharted predstavlja udarni naslov koji je pravo parče softvera za demonstraciju malog, ali moćnog hardvera ove prenosne konzole i svega što ona donosi. Kao takva, bila je jedna od prvih igara koja je demonstrirana na predstavljanju konzole u februara. Na igri radi SCE Bend Studio, dok projekat pod budnim okom prati Naughty Dog (tvorac svih Uncharted igara). Priča je ovog puta smeštena pre dešavanja iz prve igre, a Nejtanove akcije ćemo kontrolisati svime što PS Vita donosi, uključujući i motion i touch kontrole. Očekivano, ovo je jedna od vizuelno najimpresivnijih igara za novu konzolu, sa grafikom koja je skoro na nivou prve Uncharted igre.

Prikaži sve...
5,800RSD
forward
forward
Detaljnije

PC Batman Arkham City - Collector's Edition ProizvoÄ‘ač: - Velika moć podrazumeva veliku odgovornost... Bićemo toliko slobodni da Marvelovu krilaticu odlepimo sa Spajdermena i prišijemo je najpoznatijem DC superheroju, tačnije drugoj igri sa Tamnim vitezom u naslovnoj ulozi. Kada se prihvatila rada na nastavku Batman: Arkham Asylum, bivšoj najboljoj igri baziranoj na strip junaku ikada, momčad iz Rocksteady Studiosa verovatno je kolektivno osećala stomačne trnce i nervozu. Kako nadmašiti Arkham Asylum, kako augbetmenovati Betmena, kako ne razočarati fanove stripova, filmova, akcionih figurica, Šeldona i druge frikove koji sada očekuju nešto bolje od najboljeg? Prag kvaliteta je, činilo se, prva igra postavila previsoko da bi smrtni ljudi mogli da umešaju njen dostojni nastavak. Nemoguća misija je uspela, a Batman: Arkham City je lakonski, gotovo efortlessly bolji od Arkham Asyluma na svakom planu koji je relevantan za ocenjivanje. Igra je lepša, veća, ima odličnu priču (po merilima stripa), prebogata je obaveznim i opcionim sadržajima, nelinearna... Da nema problema sa DirectX 11, bila bi iritirajuće savršena. Uvoznik:GameS Zemlja porekla:Amerika

Prikaži sve...
4,300RSD
forward
forward
Detaljnije

PC The Evil Within 2 Proizvođač: Bethesda Datum izlaska: 13.10.2017. Od genijalnog Shinji Mikami i talentovanog tima Tango Gameworks stiže nam The Evil Within 2, koji podiže franšizu na nov nivo sa jedinstvenim spojom psihološkog trilera i survival horora. Detektiv Sebastian Castellanos se nalazi na dnu. Ali kada se šansa pruži da spasi svoju ćerku, on mora ući u svet noćnih mori i otkriti mračnu priču nekad idiličnog grada da bi je vratio. Užasavajuće pretnje iskaču iza svakog ćoška, dok se svet uvrće i menja oko vas. Suočite se sa neprijateljem pomoću oružija i zamki ili se šunjajte kroz senke da bi preživeli. SISTEMSKA ZAHTEVNOST MINIMALNA OS: Windows 7/8.1/10 (64-bit versions) Processor: Intel Core i5-2400 / AMD FX-8320 Memory: 8 GB RAM Graphics: NVIDIA GTX 660 2GB / AMD HD 7970 3GB HDD: 40 GB PREPORUČENA OS: Windows 7/8.1/10 (64-bit versions) Processor: Intel Core i7-4770 / AMD Ryzen 5 1600X Memory: 16 GB RAM Graphics: NVIDIA GTX 1060 6GB / AMD RX 480 8GB HDD: 40 GB Uvoznik:GameS Zemlja porekla:Amerika

Prikaži sve...
5,499RSD
forward
forward
Detaljnije

PC Deus Ex - Mankind Divided + Mini Figure Adam Proizvođač: Square Enix Datum izlaska: 23.08.2016. Iskoristi priliku i kupi ovaj mali paket - igra + Adam mini figura. Deus Ex: Mankind Divided direktno prati posledice Aug incidenta, dan kada su mehanički poboljšani ljudi širom sveta izgubili kontrolu nad svojim telom, što je rezultiralo tragičnom smrću miliona nevinih ljudi. Godina je 2029, zlatno doba pobošljane protetike je gotovo. Mehanički poboljšani ljudi su izgnani i odvojeni od ostatka društva. Kriminalni akt i terorizam služe kao tanki veo da prikriju globalnu zaveru kontrole budućnosti čovečanstva. Svi smo čekali na četvrti nastavak igre koja se s pravom smatra za jednu od najboljih, ako ne i najbolju igru svih vremena na PC-u. Kako dostići prvi Deus Ex je pitanje na koje Eidos iz Montreala opet nije uspeo da odgovori savršeno. Da počnemo sa premisom: Godina je 2029-ta, dve godine nakon incidenta koji se desio na kraju prethodnog dela, tzv „aug incidenta“, kada je Hugh Darrow na međunarodnoj konvenciji poslao signal koji je preuzeo kontrolu nad cerebralnim čipovima ljudi sa augmentacijama i naterao ih da ubijaju „obične“ ljude. Posledice tog događaja su drastične: 90% augmentovanih je ubijeno od strane policije, milioni ljudi stradalih od mehaničkih ruku svojih prijatelja, poznanika, komšija, što je prouzrokovalo ogroman animozitet i prezir prema kontroverznoj tehnologiji, a naročito prema onih 10% koji su imali sreće da prežive incident… Pojavljuju se ekstremističke grupe koje traže odmazdu nad augmentovanima izvodeći terorističke napade, što izaziva kontrareakciju kod aug organizacija koje se bore za svoja ugrožena prava i posežu za sličnim ekstremnim terorostičkim merama. Kako bi izazvan haos sveli na kontrolisanu meru, Ujedinjene Nacije predlažu rezoluciju, plan koji bi u načelu trebalo da spusti tenzije privremenim izolovanjem augmentovanih ljudi u zasebne gradove – enklave. Pored toga, UN formira posebnu jedinicu, Task Force 29, koja ima jurisdikciju da na bilo kojoj tački zemljine kugle interveniše u cilju sprečavanja novih terorističkih napada. Naš protagonista tihog i hrapavog glasa, Adam Džensen, nakog raspada Sarif Industries-a, preko svojih veza dobija posao u pomenutoj specijalnoj jedinici. Igra počinje tutorijal misijom specijalne jedinice TF29 u Dubaiju gde jedna teroristička organizacija treba da izvrši kupovinu velikog kontigenta oružja. Nakon toga, Džensen se seli u Prag, nekada progresivan grad koji je u godinama pre incidenta postao najveće stratište augmentovanih ljudi, i mesto u kome sprovođenje plana ujedinjenih nacija getoizacije augmentovanih ljudi traje već neko vreme. Teroristički napad na metro po Dženesnovom dolasku će proizvesti još veći konflikt i biti okidač svih dešavanja u priči. Lajtmotiv svakog Deus Ex naslova je uvek bio gejmplej koji je nudio igraču izbor u pristupu svakoj misiji. Ovoga puta doživeo je blage promene, nudeći malo više raznovrsnosti. Za klasičan akcioni pristup, na raspolaganju je dovoljno različitih oružja od pištolja do grenade launchera, uz mogućnost kastomizacije istih i korišćenje nekoliko tipova municije. Zabavnija alternativa tome je akcioni pristup korišćenjem lethal augmentacija, gde pored standardnih, Džensenu su na raspolaganju eksperimentalne augmentacije koje mogu da zamene korišćenje konvencionalnog vatrenog oružja i pružaju daleko bolji osećaj tokom uklanjanja neprijatelja. Zaboga , ko još igra Deus Ex kao akcionu pucačinu?! Niko ovde nije došao da puca, već da hakuje sve što ima interfejs, da se ušunja u top secret postrojenje neprimećen, nečujno ukloni svakog stražara i zaviri u svaki sobičak. Uvedeno je par novih augmentacija koje dozvoljavaju igraču da pokuša drugačije da spekuje Džensena i isproba ih, poput daljinskog hakovanja, daljinskog elektrošoka, blinkovanja poput onog u Dishonredu. U suštini, nema previše inovacija, ali zašto popravljati nešto što radi?! Stvar koja obogaćuje dobro zamišljen i utegnut stealth gejmplej je level dizajn. Nakon intro misije, igrač se seli u Prag, koji predstavlja jedan džinovski hab u kome će igrač proveti najveći deo igre. Prag je sa aspekta gejmpleja dizajniran besprekorno, kao jedna džinovska košnica, sa alternativnim ulazima, čitavim ventilacionim i podzemnim sistema za koje se nekad ispostavi da su veza između međusobno odvojenih zona, pregršt uređaja za hakovanje, pružiće igraču priliku da iskoristi svaku augmentaciju za koju se odlučio da je ugradi. Hakovanje je doživelo blago unapređenje, mini igra je doživela 3D fejslift, ali je zadržala identičan koncept. Ruku na srce, autoru ovog teksta deluje da je blago teža, ali su tu sada na raspolaganju novi tipovi softvera koji pomažu igraču da uspešno preuzme kontrolu nad nodovima pre nego što istekne tajmer. Rešavanje prepreka u nivoima na ovaj ili onaj način, otkrivanje svih putanja i mogućnosti infiltracije uz hakovanje i upijanje vrednih informacija iz mejlova na računarima za predstavlja najveće zadovoljstvo koje će igrač iskusiti za vreme igranja Mankind Divided-a, naročito u slučaju sporednih kvestova. Zli jezici će reći da, zbog velike sličnosti u gejmplej mehanici između dva naslova, Mankind Divided više liči na ekspanziju sa novom kampanjom nego li na novu igru. Da su se previše razlikovale, verovatno bi se onda žalili na to… Nažalost, glavna priča i kompletan setting nisu ni izbliza tako dobro osmišljeni kao level dizajn. Human Revolution, sa svim svojim stelarnim kvalitetima imao je sličnu manu, s tim da je priča svojim većim delom bila daleko bolje napisana nego li Mankind Divided. Čitava premisa deluje u najmanju ruku čudno. Pomenuti plan UN-a da prisilno iseli sve augmentovane ljude u zasebne enklave van naseljenih oblasti, svakome će sa osnovnim poznavanjem istorije da neodoljivo liči na Konačno Rešenje. Da ništa ne bude ostavljeno interpretaciji, vizuelna reprezentacija Praga gotovo preslikava uslove u recimo okupiranoj Poljskoj, sa sve bodljivakom žicom na punktovima, putokazima i policijom koja maltretira i razdvaja „auge“ od ljudi. Ova prenategnuta metafora je vrlo teška za progutati. Zašto, pitate se? Pa, recimo da se ljudi ne rađaju kao pripadnci etničke grupe augmentovanih ljudi, kao što su recimo Jevreji. Najverovatnije 99% njih ima rodbinske veze sa „običnim“ ljudima, da nikakav oblik mržnje nije postojao do samo pre 2 godine, da ne postoji nikakva ideologija koja ide u prilog toj ekstremnoj mržnji, dovodi do zaključka tako da takav razvoj događaja nije logična, bar po skromnom mišljenju autora ovog teksta. Drugo, ideja da je većina njih bez krova na glavom u Pragu je suprotna činjenici da su augmentacije kupovali dobro situiranii ljudi. Kako su preko noći svi ostali bez para, ostaje misterija, možda za neki DLC. Ali, kada i prihvatimo tu premisu i krenemo dalje, glavni zaplet nažalost možemo opisati samo jednom rečju: razočaranje. Pored vrlo lošeg pejsinga, igrač na glavnom kvestu neće doći do saznanja o zaveri koja može da ga dovede u finalni konflikt ili do razrešenja istog. Na kraju igra ni ne šalje preterano smislenu poruku na temu rasne, etničke i bilo kakve netrpeljivosti, ponajviše jer kvazi završetak igre ukazuje da je planiran nastavak koji bi kompletirao trilogiju, pa se nadamo da će autore priče zadesiti „treća sreća“, koja će zaokružiti sve ideje koje su plasirane u igrama u jednu smislenu celinu. Problem takođe predstavlja raskorak između fragmenata priče (do kojih igrač dolazi hakovanjem) i dijaloga i katscena u glavnoj priči. Neke informacije ostaju izostavljene iz važnih dijaloga, jednostavno ne utiču na ono što se dešava pred vašim očima. Ovo nije samo boljka glavnog kvesta, već i nekih važnih sajd kvestova, poput onog o Adamovim misterioznim eksperimentalnim augmentacijama. Da ne bi ušli u terirotriju spojlera, ovde ćemo završiti priču o narativnom delu igre konstatacijom da ostajemo optimistsični da će završetak trilogije ispraviti sve greške na ovom polju u poslednja dva dela. Audiovizuelni dojam je na najvišem nivou – grafički i dizajnerzski, Prag izgleda magično, mešavina tradicionalnog stila sa scifi neonskom arhitekturom daje mu unikatan izgled, koji po danu podseća na City 17 iz Half Life 2, ali nosi svoj pečat originalnosti i šmeka češke prestonice. Soundtrack upotpunjuje atmosferu na najbolji mogući način i iako je stilski sličan onome iz Human Revolution, zvuči originalno i neće vam dosaditi ni posle 35 sati igranja, koliko će vam u proseku trebati da završite igru uz većinu pređenih sajdkvestova i istražite Prag do detalja. Kada se sve sagleda, igri fali ključni sastojak, nešto što se od svakog RPG-a očekuje, a to je narativ. Najviše primećuje u ovom žarnu kada izostane, pogotovo u igri koja sebe uzima za ozbiljno. Ipak, možda ćemo i zaboraviti na mlak ukus u ustima koji ostaje nakon završetka, ako poslednji deo trilogije ispravi nepravdu i sećati se samo dobrih stvari iz Mankind Divided-a. Uvoznik:GameS Zemlja porekla:Japan

Prikaži sve...
4,499RSD
forward
forward
Detaljnije

PC Resident Evil 7 - Biohazard Proizvođač: Capcom Datum izlaska: 24.01.2017. Resident Evil 7 Biohazard je najnoviji nastavak serijala koji donosi osveženje franšizi otvarajući nova vrata potpuno novom užasavajućem iskustvu. Dramatični obrt predstavlja radnja u prvom licu u fotorealističnom stilu. Uz pomoć novog Capcom-ovog RE Engine-a Resident Evil 7 donosi jedinstveni nivo uzbudljivog osećaja koji će vam približiti horor i učiniti ga ličnim. Radnja je smeštena u ruralnu Ameriku savremenog doba i odvija se nakon dramatičnih događaja u Resident Evil 6. Iskusićete užas direktno u prvom licu. Igra donosi sve ono što volite u serijalu koji je lansiran pre više od 20 godina - istraživanje i napetu horor atmosferu. Kompletno osveženi gameplay donosi novo igračko iskustvo. Heheh, pa ovo isto ko kod mene kući…Stvarno su „disfunkcionalna“ porodica…Može se reći da je ova porodica raspad… E ovo se zove nasilje u porodici! Ok, ispucali smo se jeftinih i glupih podrazumevanih „porodičnih“ fora koje ljudi vole da koriste kada pričaju o RE7, pa sada možemo da zapravo pređemo na igru. Najavljena na E3 sajmu prošle godine, sedma inkarnacija ovog čuvenog horor serijala imala je relativno kratko vreme od premijere u javnosti do izlaska, ali je za to kratko vreme uspela da napravi neverovatan hajp veoma pametnom marketing strategijom. Tu je bio odlična demo verzija, „Beginning Hour“ , još bolji demo „The Kitchen“, koji nas je prvi put upoznao sa Resident Evil 7 VR iskustvom, da bi na kraju i sam Beginning Hour bio dostupan za VR igranje. Tu je bila i serija mističnih video snimaka (igra se snažno oslanja na video kasete kao vid komunikacije), najava raznoraznih otkačenih stvari, poput sveća za VR igranje koje mirišu na krv i staru kožu, ali i slanje pravih pravcatih video kaseta novinarima kao deo promo materijala. Prosto rečeno, odavno nismo videli bolju i pametniju reklamnu kampanju za neku igru od ove koju je Capcom radio za Resident Evil 7. Kada nam je krajem januara konačno stigla kopija igre u redakciju, vaš autor nije mogao da dočeka da sedne da je proba. Iako jako dugo nisam „konzolaš“, nekako sam poslednjih meseci postao „čovek za VR“ u Play!Zine redakciji, imajući u vidu da sam najviše uzbuđen zbog razvoja ove tehnologije. Kada se tome doda moja ljubav prema horor igrama, prirodno je bilo da na meni padne teret opisa najvećeg teškaša gejming industrije u januaru. Samim tim, pre nego što zađemo dublje u opis, valja se ograditi i reći da je opis rađen isključivo iz ugla iskustva igranja igre sa PlayStation VR uređajem. Nakon uvodnog trejlera, sa sjajnom glavnom muzičkom temom, ukoliko ste u VR-u već u startu će vas oduševiti glavni meni, koji u stvari predstavlja vašu „sigurnu“ zonu unutar same igre, na koju ćete kasnije naići. Priča igre je veoma bazična i otvara vam se na kašičicu, ali vam taman toliko i treba da biste u njoj uživali, jer je misterija ono što čini atmosferu i čitav taj „šta se kog đavola dešava ovde“ element. Ipak, prvo i jedino razočarenje vas nažalost „šamara“ u startu, a to je sada već tradicionalni problem izgleda spoljašnjih okruženja u VR po dnevnoj svetlosti. Igra prvih 5 minuta jednostavno izgleda očajno ružno i sa jako niskom rezolucijom dok ne uđete u zatvoreni prostor, kada VR počinje da pokazuje kvalitet. Ono što smo trebali već u startu da pomenemo, ako vam do sada nije jasno iz toga što igramo u VR-u, RE7 je igra iz prvog lica, prva u čitavoj istoriji serijala. Bilo je nevernih Toma koji su ovo videli kao dalje udaljavanje od korena serijala, ali ironija je da je ovo igra koja je sva protkana onom suštinskom atmosferom i gejmplejom zbog kojih smo voleli Resident Evil igre. Sve ono što ste voleli kod starih igara u serijalu ćete ovde pronaći. Pre svega, tu je fenomenalan dizajn nivoa u svakom smislu. Svaki metak koji nađete, svaki neprijatelj koga ubijete, sve je savršeno balansirano tako da vam bude knap i da dobro cenite svaki ispaljeni metak, jer svaki promašaj može da vas skupo košta. Nakon prelaza svake celine ili barem dela u okviru nekog nivoa, imaćete onaj „bolje bi bilo da ima municije na sledećem delu, inače sam gotov“ momenat, toliko su knap resursi u igri. Druga stvar kod dizajna nivoa je što su sami po sebi školski dobro dizajnirani tako da budu zabavni i izazovni. Neprijatelji lutaju dok vi rešavate aktuelne zagonetke i jurite pokušavajući da shvatite šta vam treba da biste krenuli dalje. Sve zagonetke u igri su uglavnom jednostavne, ali zahtevaju od vas intenzivno kretanje i lutanje, što uvodi taj momenat tenzije i straha, karakterističan za dobar survival horor. Igra ima i „jump scare“ scene, nije da ih nema, ali su one opet urađene u sjajnom tradicionalnom maniru RE igara i nećete se osećati „jefitno“ uplašenim kada vas zadese, već će vam biti logično što su se baš tu desile. Tu je naravno i čuveno menadžerisanje inventarom, po kome je Resident Evil takođe veoma poznat. Kao da nije dovoljno što resursa ima veoma malo, i to malo resursa nećete sve moći da nosite sa sobom jer je inventar premali, pa ćete stalno morati da birate šta želite da odbacite (efektivno uništite, jer izbaciti iz inventara = uništiti). Boss borbe su zabavne i intenzivne, ali se nećete previše pomučiti, samo dok ne otkrijte šemu nakon što eventualno zaginete par puta. Meni je kao nekom ko nije navikao na igranje sa gejmpedom to verovatno bila najviše otežavajuća okolnost, ali sa druge strane Resident Evil serijal na Sony PlayStation 1 i pamtimo kao igru sa „kilavim“ kontrolama, tako da je u neku ruku i to nezaobilazni deo „nostalgija” paketa. Ono zbog čega je igra jedno vanserijsko iskustvo, jeste igranje na VR-u. Jednostavno rečeno – vi ste tamo. Iako tehnologija prenosa mirisa još nije otkrivena, u svakom kutku igre sam mogao da osetim ustajali močvarni vazduh igre pod nosom, osećao sam miris fekalija kada sam se do guše šetao kroz otpadne vode, osećao sam miris organske paljevine kada sam palio mutirane insekte i zombije, miris truleži za trpezarijskim stolom… Čuo sam svaki korak oko mene, svaki zvuk mi je trzao pogled. Osetio sam bol svakog udarca kada me je „tata“ mlatio kao poslednjeg kukavca. Osećao sam se klaustrofobično dok sam se provlačio među zidove kuće, noćni povetarac na terasi i osećao sam hladnoću zidova u podrumu. Jednostavno, vidi se da je čitav ambijent igre podređen VR igranju, i inače sjajna atmosfera je podignuta preko granica kada se igra sa VR uređajem. Nakon što sam prešao igru igrajući je sa PlayStation VR (a PS VR koristim već skoro 5 meseci, dakle odavno je nestao prvi “vau” efekat), ne mogu sebe opet da zamislim kako je igram sa tastaturom i mišem dok gledam u monitor. Kada sam stavljao VR headset, ja sam bio tamo, teleportovao sam se u Luizijanu, i tu raspalu smrdljivu kuću i moj svet je tada postao taj svet, svet igre. Za računarom, to je samo još jedna igra. Ne mogu sa isključivošću da tvrdim, ali sam gotovo siguran da moji utisci ne bi bili „to to“, da sam igru kojim slučajem igrao na tradicionalniji način. Resident Evil 7 je sjajna igra, koja serijal vraća korenima i na prave staze. Pametno i zabavno dizajnirani nivoi, osećaj „tesnaca“ sa resursima, nabijeni horror survival ambijent, intrigantna i nenapadna priča…sve je spakovano u jedan savršeni proizvod kakav ovaj serijal dugo nije imao prilike da vidi. Jedina mana ide na trajanje, jer igru objektivno možete preći za 8 do 10 sati, u zavisnosti od vašeg stila igranja, što je zaista premalo za jedan punokrvni AAA naslov koji sebe i prodaje po punoj AAA ceni.

Prikaži sve...
3,499RSD
forward
forward
Detaljnije

PC WWE 2K17 - Code In Box Proizvođač: 2K Datum izlaska: 06.02.2017. WWE 2k17 dolazi kao branilac titule za najbolju rvačku igru sa fantastičnom grafikom, autentičnim gameplayom i masivnim izborom rvača iz WWE i NXT. Proživite legendarnu karijeru Brock Lesnar-a ili lično izgradite put ka Kući slavnih u MyCareer u najautentičnijoj, najkompletnijom, in-your-face WWE video igrom svih vremena. Na raspolaganju vam stoji i Creation Suite alatka za kreiranje Vašeg sopstvenog WWE sveta gde su mogućnosti gotovo neograničene. Trenirajte, takmičite se protiv drugih, radite intervjue, ometajte suparnike ili stvorite ultimativni tag team. Dosta priče, vreme je za borbu! Uvoznik:GameS Zemlja porekla:Amerika

Prikaži sve...
3,499RSD
forward
forward
Detaljnije

PC Assassin's Creed Syndicate ProizvoÄ‘ač: Ubisoft Datum izlaska: 19.11.2015. London 1868, industrijska revolucija. Doba pronalaska i prosperiteta, izgraÄ‘ena na leÄ‘ima robova radničke klase. Kao gangster assasin Jacob Frie, regrutovaćete svoju bandu da se bori za pravdu u ime potlačene radničke klase. Povedite podzemlje i vratite natrag London u ovoj avanturi ispunjenoj akcijom, intrigama i brutalnom borbom. Svakog ko je igrao makar jedno jedino izdanje slavnog Ubisoftovog serijala, osećaj dežavija udara pravo u čelo. Jedna te ista (repetitivna, ali Ä‘avolski zabavna) mehanika, jedna te ista priča o drevnom sukobu dvaju moćnih frakcija iz senke... Jurnjava Hašašina i Hramovnika nastavlja se kroz vekove bez naznake da u iole skorije vreme posustane, na radost hordi fanova sa neutaženom žeÄ‘i za novim fragmentima stare priče. Asasini, svesni opasnosti koju moćni artefakti stare civilizacije predstavljaju po čovečanstvo, iz petnih žila se trude da ih sklone na sigurno, a sebe zaštite od iskušenja da ih koriste. Templari, kao i uvek, nemaju sličnih moralnih dilema, pa beskrupuloznim metodama pokušavaju da ih se domognu, podjarme narodne mase, i stave ih pod direktnu kontrolu. Pozornica je uvek ista, a samo se kulise i glavni glumci menjaju. Na kraju se sve svodi na jedno: od raskoši kulisa i harizmatičnosti glumaca zavisiće i uspeh predstave. Poprište zbivanja je ovog puta smešteno u London iz 1868. godine – u zadimljeni, čaÄ‘avi, blatnjavi, prljavi, veličanstveni, velelepni i neodoljivi London, čiji raskošni vizuelni stil kupuje igrača u startu. Bilo da su u pitanju blatnjavi i mračni sokaci obasjani oskudnim svetlom uličnih lampi na gas, bilo da su u pitanju refleksije na baricama vode na kaldrmi nakon kiše koja tek što je stala, virtuelni London pleni svojim izgledom. Ovde čak i smog ima nekog šarma. Industrijska revolucija uzima maha, dim kulja iz fabrika, plamene zore, čelična jutra... Nemilosrdni kapitalisti nalaze jeftinu radnu snagu meÄ‘’ maloletnom nejači, i eksploatišu li eksploatišu, ali kolaju glasine da u gradu delaju ljudi čije će ideje dovesti do socijalne i ekonomske revolucije, a jedared kad se dignu kuka i motika, sa surovim eksploatatorima (u čijim su redovima, naravno, sve sami Templari) biće gotovo. Vodeći autoritet meÄ‘u reformatorima socijalno-ekonomske sfere je Karl Marks, ali ni on ne može sve sam: londonska policija je u službi vlasti, vlast zabranjuje sindikalna okupljanja, pa će se mala pomoć od strane Asasina pokazati kao neophodna. Karl Marks nije jedina poznata ličnost sa kojom ćemo se družiti. Po oprobanom receptu, autori su vodili računa da skoro svaku eminentnu istorijsku figuru iz dotičnog perioda uguraju u igru (pa makar i na silu). Uz zdravu dozu samoironije, rezultat funkcioniše iznenaÄ‘ujuće dobro. U lokalnom pabu nailazimo na ÄŒarlsa Dikensa, fasciniranog lokalnim verovanjima u urbane legende, koji će nas poslati da istražimo slučaj demona koji teroriše ulice Londona, i dokažemo da je u pitanju obična sekta ludaka. Tu je i Aleksandar Grejem Bel, koji će glavnim junacima obezbediti nekoliko izuzetno korisnih sprava, kao što su „voltažne” bombe za elektrofikaciju protivnika, ili pištolj za ispaljivanje kuke sa sajlom za kačenje po fasadama (Betmen će se roditi nekih 70 godina kasnije pa ne može da ga tuži za povredu kopirajt prava). Bel će svoj trenutni projekat (mašinu za prenos govora na daljinu) morati, kao izum od sekundarne važnosti, da odloži. Upoznaćemo i ÄŒarlsa Darvina, kome ćemo pomoći da ulice Londona oslobodi opasne hemijske supstance koja je na tržište plasirana od strane Templara, i namenjena lakšoj manipulaciji najsiromašnijih slojeva stanovništva. Izgleda da novi Assassin’s Creed jasno podvlači crtu ispod fraze „socijalna angažovanost glavnih junaka”. Protagonisti imaju dovoljno snage da pobegnu od kategorizacije koja bi ih stavila u koš zaboravljivih mediokriteta. Zanimljivi su, životni, deluju uverljivo i realno. Ivi i Džejkob Fraj su blizanci čiji se stavovi o životu i pristup rešavanju „templarske krize” jasno razlikuju. Može se reći da su autori koji su osmislili njihove likove, kao i pisci zaduženi za dijaloge, dobro obavili posao. Džejkob je pristalica „tvrde struje” i naklonjen „glavom kroz zid” taktici. Njegova sestra Ivi je umerenija, sklona delovanju iz senke, a prioritet su joj rešavanje tajni Londona i nalaženje drevnih artefakata. Karakterne razlike brata i sestre uočavamo isključivo u dijalozima, jer jedanput kada se naÄ‘u na ulicama (i krovovima) grada, stil delovanja apsolutno im je identičan: šunjanje, skakanje, pentranje, pucanje i baratanje sečivima zajedničko je za oboje. Iskustvene poene dobijaju podjednako, bez obzira na to ko je obavio misiju. Poene ulažemo u razvoj osobina i olakšice, od kojih se neke odnose na organizovanje bande batinaša čije članove u svakom trenu možemo pozvati na ulici, angažovati ih kao pratioce, ili poslati da izazovu diverziju. Osim bacanja akcenta na otimanje čeza i kočija i suludu jurnjavu ulicama Londona u GTA stilu, elementi gejmpleja nisu pretrpeli značajnije izmene. Sajlom i kukom je moguće dospeti na vrh zgrade za par sekundi, što olakšava ionako uprošÄ‡eno veranje uz fasade (koje su u još većoj meri načičkane rukohvatima). Borba je obogaćena novim potezima gotovo stripske estetike (meÄ‘u kojima se izdvaja prikucavanje nesrećnika uz vrata ili zid gospodskim viktorijanskim štapom), a pokreti učesnika sukoba su gipkiji i brži, mada i dalje ne mogu da pariraju neprikosnovenoj „betmenovskoj” fluidnosti. U poreÄ‘enju sa Batman naslovima, u ranijim iteracijama Assassin’s Creed serijala borbi se zameralo na tromosti, dok je najnovije izdanje nekako previše „cimavo”. Sekvence koje se odigravaju u modernom vremenu, presecaju priču svojim kvazi-tehnološkim mambo-džambo frazama, i efektivno urušavaju izgraÄ‘enu atmosferu, ovde su svedene na minimum – što je (po subjektivnom mišljenju autora teksta) ogromni plus. „Sindikat” je svojom predstavom Londona, dobro izgraÄ‘enim likovima, impresivnom stabilnošÄ‡u i odsustvom bilo kakvih bagova (eh, taj Unity) uspeo da nam se uvuče pod kožu, i da sa drugog mesta najomiljenijih AC naslova istisne Assassin’s Creed II (na prvom mestu, naravno, ostaje Black Flag). Uvoznik:Games Zemlja porekla:Francuska

Prikaži sve...
3,499RSD
forward
forward
Detaljnije
Nazad
Sačuvaj