Filteri
close
Tip rezultata
Svi rezultati uključeni
keyboard_arrow_down
Kategorija
Sve kategorije
keyboard_arrow_down
Od
RSD
Do
RSD
Sortiraj po
keyboard_arrow_down
Objavljeno u proteklih
keyboard_arrow_down
Sajtovi uključeni u pretragu
Svi sajtovi uključeni
keyboard_arrow_down

Pratite promene cene putem maila

  • Da bi dobijali obaveštenja o promeni cene potrebno je da kliknete Prati oglas dugme koje se nalazi na dnu svakog oglasa i unesete Vašu mail adresu.
126-150 od 4012 rezultata

Broj oglasa

Prikaz

format_list_bulleted
view_stream
126-150 od 4012 rezultata

Prikaz

format_list_bulleted
view_stream

Režim promene aktivan!

Upravo ste u režimu promene sačuvane pretrage za frazu .
Možete da promenite frazu ili filtere i sačuvate trenutno stanje

Aktivni filteri

  • Tag

    Igrice
  • Tag

    Osnovna škola
  • Cena

    3,500 din - 7,499 din

PC Street Fighter 5 Proizvođač: 2K Datum izlaska: 06.02.2017. Street Fighter V nasleđuje side-scrolling borbeni sistem svojih prethodnika, u kom dva borca koriste različite napade i posebne sposobnosti da pobede svog protivnika. Igra ima 16 boraca, od kojih su četiri nova u Street Fighter seriji. Preko redovnog ažuriranja igre, dodaće se još boraca, počevši od šest trenutno planiranih tokom 2016. godine. Street Fighter V poseduje filmski režim priču koja služi da se premosti jaz između Street Fighter III i Street Fighter IV, sa M. Bison i Shadaloo u ključnu ulogama. Mnogo godina pre igraonica, multimilionskih turnira i uopšte pojma eSports, takmičili smo se na arkadnim aparatima u takozvanim buvarama i fliperanama. Među brojnim mašinama je bio kralj, Street Fighter 2, igra u kojoj su se rešavali najveći megdani i trošio i poslednji dinar od novca za užinu. Ko bi rekao da je od tog vremena prošlo više od dve decenije? Vremena su se menjala, igre su dolazile i odlazile, ali se Street Fighter nekako uvek održao, kroz nebrojena izdanja i proširenja, da bi pred nama bio potpuno novi sa brojem 5 u naslovu. Novi Street Fighter se vodi principima na kojima se serijal zasnivao poslednje tri decenije – 2D ravan u kojoj su dva borca i 6 tastera za udarce. Ali, daleko od toga da je ovo jednostavna i plitka igra. Sve, naravno, kreće od izbora lika, a svaki borac u Street Fighter V ima specifičan način na koji ćete ga igrati. Igra dolaz sa 16 likova od kojih je četvoro novajlija u serijalu i vremenom će Capcom dodavati još kroz DLC pakete (moguće ih je osvajati igranjem). Iako zvuči malo kada bismo uporedili sa Ultra Street Fighter 4, treba se setiti da je osnovni SF4 imao takođe manje od dvadeset boraca i da su sve izmene igre kao i novi likovi dodavani kroz reizdanja igre po punoj ceni i cepkali komunu igrača. Odluka da igra bude osnova na koju će se vremenom dodavati novi sadržaj je daleko bolja od ranije prakse koju je Capcom imao sa serijalom i apsolutno je podržavamo. Samo igranje se, kao što smo već konstatovali, ne razlikuje puno od prethodnih igara u srži i vrlo lako se prelazi na SF5 sa prethodne igre. Kada dublje zagrebemo po površini primećuje se ne tako mali broj novina. EX skala jeste identična onoj iz prethodne igre, dok je potpuni novitet Variable System kojim svaki lik dobija dodatni set poteza. Naime, v-skala će se puniti kako primate udarce ili izvodite specifičan potez izabranog lika, a ima različit broj podeoka za svakog od boraca. Ispunjavanjem cele skale možete da aktivirate tzv. V-trigger kojim vaš lik izvodi određeni potez i privremeno ima pojačanje svojih specijalnih napada. Takođe, sada se iz nezaustavljivog protivničkog naleta udaraca možete izvući blokom, propraćenim kombinacijom tastera kojima protivnika izbacujete na kratko iz ravnoteže i dajete sebi prostora za kontranapad. Ceo sistem je sjajan i provešćete dosta vremena otkrivajući sve njegove primene i pronalaziti nove kombinacije poteza sa poznatim likovima. Takođe, po prvi put u serijalu je vidljiva stun skala. Ako ste se ikada pitali kako Street Fighter određuje kada će vaš lik da se onesvesti dok mu oko glave cvrkuću ptičice, sada ćete jasno znati preko pomenute skale ispod linije zdravlja. Upoznavanje sa borcima je zamišljeno kroz kratke story misije za svakog, gde kroz odlično nacrtane stripove i par borbi saznajete nešto pozadinske priče i njihove ciljeve koji će biti detaljnije obrađeni u velikoj solo kampanji koja će biti besplatan DLC u junu. Igra, nažalost, dolazi bez određenih modova, štaviše sa očiglednim rupama u menijima gde će isti biti dodati. Trenutna kampanja je smešan izgovor za priču jer nije izazov kao nekadašnji Arcade mode niti ima naročito trajanje – potrebno je po desetak minuta za prelaženje svake od ovih pričica. Iako Street Fighter nikada nije bio prvenstveno solo igra, određenom broju igrača će smetati što deluje kao da je Capcom izdao samo ”kostur”, ali je ipak igra ciljana za igranje u društvu i online, gde ne manjka modova. Ono što nas ipak čudi je nedostatak challenge modova kroz koje učite poteze i komboe svakog od likova, mada će to stići kao besplatan patch početkom marta. S druge strane, prijatno nas je iznenadio Survival mod u kome smo provodili najviše vremena dok nismo razmenjivali hadoukene sa igračima putem Interneta. Survival čini niz borbi protiv kompjuterskog protivnika gde posle svake runde birate jedan od mnogobrojnih modifikatora za sledeći meč. To mogu da budu bonusi na napad, dopunjavanje neke od skala, ali i postavljanje nekog hendikepa i udvostručavanje broja osvojenih bodova. Dakle, neka vrsta score attack moda koji na najvišim nivoima težine može poprilično da potraje. Prisutan je, naravno, i trening mod gde ćete podešavati ogroman broj parametara za AI protivnika, čak i snimati čitave sekvence poteza protiv kojih želite da navežbate odbranu. Street Fighter 5 je zadržao poznatu stilizovanu grafiku iz četvorke sa očekivanim povećanjem broja poligona na likovima kao i detalja na arenama. Nova verzija Unreal Engine-a je zaslužna da sva akcija izgleda odlično i teče glatko u 60 sličica u sekundi nebitno da li igrate na PC-u ili Playstation-u 4. Možda još bitnija stavka koju je prelazak na ovaj popularni engine doneo je mogućnost da PC i PS4 igrači konačno igraju zajedno na istim serverima. Nema više ograničenja po platformama niti regionskih blokiranja, a to sve znači i najveću do sada bazu igrača. Online komponenta igre je još veća nego u dosadašnjim delovima serijala, sa CFN mrežom preko koje možete da pratite uspehe svojih prijatelja kao i omiljenih igrača, delite snimke najboljih mečeva i pregledate detaljne statistike svog učinka u igri. Sve to bi bila samo lepa stvar na papiru da nije unapređen netcode, redovna boljka borilačkih igara. Street Fighter 5 ima do sada najmanji online lag u serijalu i mečevi su nam često prolazili toliko glatko da smo imali utisak da igramo protiv igrača u lokalnoj mreži, a ne osobe sa drugog kraja Evrope. Već sa glavnog ekrana možete uključiti fight request koji će u pozadini, na osnovu zadatih parametara, tražiti suparnika za sledeći meč dok se igrate u nekom drugom modu. Naposletku, ovo je i dalje dobri, stari Street Fighter, igra u kojoj mečeve odlučuju munjeviti potezi, ali i nadmudrivanje protivnika. Sadržajno, nije najbogatija borilačka igra koju smo videli i u trenutnom stanju je teže opravdati cenu od 60 evra u odnosu na npr. Mortal Kombat X koji je dolazi sa hrpom sadržaja, ali je i sve naknadno poprilično masno naplaćivao. Capcom ima veliki, dugoročni plan za Street Fighter 5, ”igru kao servis” kako je sami nazivaju, sa brojnim dodacima koji će izlaziti svakog meseca i biti besplatni za sve igrače, tako da je ocena koju smo dali igri samo trenutno stanje stvari i verujemo da će biti veća kako igra bude dobijala proširenja. Nova generacija hadoukena je počela i pred njom je svetla budućnost. Uvoznik:GameS Zemlja porekla:Japan

Prikaži sve...
4,300RSD
forward
forward
Detaljnije

PC Dark Souls 3 Proizvođač: ActiVision Datum izlaska: 25.03.2014. OVA IGRA ZAHTEVA STEAM AKTIVACIJU. Treće izdanje hit akcionog RPG serijala. Igrača očekuje tamna avantura u velikom izvrnuton svetu, punom strašnih zveri, podmuklih zamki i skrivenih tajni. Ostaci nekada ponosnog kraljevstva su osnova za novu avanturu. Borite se protiv širokog spektra protivnika i boss-ova sa širokim izborom oružija i magija kroz misteriozni svet pun tajni. Dark Souls 3 ponovo pruža gejmerima jedinsteni borbeni sistem mača i magije i višestruko nagrađivani akcioni RPG element. Tražićete način da preživite nadolazeću apokalipsu na raznovrsnim lokacijama u isprepletenom i nemilosrdnom svetu sa dubokim RPG gejmplejom. Atmosferski efekti: Dinamičko osvetljenje i efekti čestica uroniće igrača u mračni fantazijski svet propasti. Povezani svet : Ekspertski napravljen svet ohrabriće igrače da istržuju ogromni, prelepi pejzaž . Borba mačem: Raznovrsni potezi omogućavaju igraču da razvije svoj stil borbe. Jedinstveni onlajn sistem: Evolucija online multiplejer funkcionalnosti koja neprimetno integriše onlajn interakcije u single player igru. Souls serijal je prevalio dalek put. Ustalivši svoje korene Demon’s Souls naslovom, po prvi put nas je naterao da zavolimo njegovo geslo “teško ali fer”. Naslovima Dark Souls 1 i 2, produbio je franšizu ne samo dotegnutim gejmplejom u kom je bila još veća uživancija prevazilaziti prepreke, već nam je otvorio i vrata ka jednoj grandioznoj priči čije smo kockice sa ushićenjem sklapali. Ekskluzivnim PlayStation 4 naslovom Bloodborne, nestvarno je redizajnirao svoj vizuelni stil i uz to nam dopustio da se osećamo moćnije i agilnije, ali i susretnemo sa još veličanstvenijim stvorenjima noći i testiramo svoje sposobnosti. A sada, sedam godina od kako je cela ova franšiza počela, pred nama je i završni deo Dark Souls trilogije, da upotpuni jednu epsku sagu i pokuša da je zaokruži, uz to objedinjujući stečena iskustva i uspešne recepte svih dosadašnjih delova. Dark Souls 3 je pred nama, zato ne gubimo časa jer – vreme je za umiranje! Ono što je najbitnije odmah izneti na videlo je da iako deo Dark Souls serijala, treći deo izvlači ogroman deo inspiracije i uspešnih elemenata iz Bloodborne igre. Sve ovo bi se moglo podeliti u pet značajnih uticaja na pet oblasti koje definišu jednu igru. Ako zamislite kao osnovu Dark Souls kakav ste znali do sada, i na njega dodate ovih pet elemenata, steći ćete pravu sliku o tome šta je zapravo ovaj poslednji deo trilogije. Kao prvo, imamo dizajn likova. Hunteri iz Bloodborne-a su bili neustrašivi “protagonisti”, dizajna poput onog iz kultnog francuskog filma “Pakt sa vukovima”, agilni i krvoločni. Iako Dark Souls 3 nudi mogućnost odabira klase, uključujući i “natrontane” vitezove, ceo uticaj ovog dizajna je osetno prisutan. Ne samo kod glavnog lika kog ćete sami kreirati, već i kod protivnika koji dobrim delom imaju tu “prefinjenu” notu krvožednih zveri. Nema sumnje, ovo je korak dalje za ionako već sjajan dizajn Dark Souls likova. Sledeće na popisu inspiracijskog nasleđa jesu nivoi. Prvi deo Dark Souls-a je imao verovatno najveće i jako isprepletene nivoe, dok je Bloodborne imao najlepše dizajnirane lavirinte koje je bilo uživanje razotkrivati. Dark Souls 3 ima nešto manje nivoe, poput onih u Bloodborne igri, podjednako dobro dizajnirane i sa istom dozom umetničkog stila. Sa druge strane, neće delovati ništa manje grandiozno od onih u prvom delu trilogije, jer detaljnim i pametnim dizajnom kao i povremenim otvorenim lokacijama gde puca pogled, ostavljaju utisak jedne ogromne mape za istraživanje. Što se samog gejmpleja, srži svake igre tiče, Dark Souls 3 sadrži uticaj Bloodborne-a po pitanju brzine borbe. Iako vaš karakter neće tako elegantno izbegavati napade kao što to hunteri rade, opet će delovati okretnije nego do sada. Kombinacije udaraca i sposobnosti oružja, proširene su baš direktno iz Bloodborne igre, i akcija sada sadrži neke elemente koji će vam svakako pomoći da se osećate manje ranjivo. Svako oružje sada ima svoje specijalne akcije koje izgledaju fantastično i nanose još bolju štetu protivnicima. Jedina mana je što su ovi potezi sa ograničenim korišćenjem, i dok lika ne budete dovoljno razvili da njima češće barata, sigurno ih nećete mnogo koristiti. Uz sve ovo, tu su i preslikano dobre boss borbe nalik onima iz Bloodborne-a, gde nijedan neprijatelj neće ponavljati šablon do smrti već će imati više faza svojih poteza i oblika. Takođe ćete i dalje imati mogućnost da ošamutite svoje protivnike i zadate im specijalan udarac, baš kao u PlayStation 4 ekskluzivi. No kako je ovo i dalje u pitanju Dark Souls naslov, jednu od glavnih uloga će dobrim delom igre imati štit. Njime ne samo da ćete moći da blokirate udarce već i uz dobar tajming, načinite neprijatelja ranjivim za malopre pomenuti specijalni udarac. Sve ove stvari ali i sitna inovativna ulaganja u borbeni sistem, zajedno čine jednu odličnu simbiozu koja predstavlja do sada najkompletniju akciju jednog souls naslova. Ali moramo priznati da nam nedostaje da posmatramo čudovišta kako se povređuju između sebe, kao i mogućnost da povratimo deo energije ako ubrzo uzvratimo udarce protivniku. Ah ti hunteri su zaista bili nešto posebno… Kada uporedimo Dark Souls 3 i Bloodborne po pitanju radnje, nemamo mnogo toga da govorimo o uticaju. Dark Souls je od samog početka imao sjajnu priču u kojoj ste mogli da uživate postepenim otkrivanjem njenih delića. Ono što povlači i ustaljuje poučen iskustvom iz Bloodborne-a, jeste način na koji se priča pripoveda. Iako veoma slično i rasparčano, kroz suptilne nagoveštaje, naglašavajuću muziku, odlične video sekvence i jaku atmosferu, Dark Souls 3 će pronaći put do svog igrača, i oduševiti ga svojom poetskom dubinom. Iako je sam kraj ove trilogije po tom pitanju možda malo manje dobar nego što smo se nadali, već poznata mogućnost za više završetaka će sigurno pružiti bar nekakvu utehu mnogim ljubiteljima serijala. Ono što kao peti i konačni element nadovezuje Dark Souls 3 na Bloodborne, jeste pomalo apstraktni pojam varijacije. Iako su svi dosadašnji delovi vukli igrače dalje, mameći ih svojim izazovima, Bloodborne je istinski dostigao nivo varijacija koje su na tom nivou genijalne i zastupljene, da će pažnju igrača golicati ne samo do te mere da uči šablonske poteze svojih protivnika, već i da počne da razmišlja kao oni. Nije retka situacija da vas ubije lik kog ste pre toga sa lakoćom ubili više stotina puta, samo zato što ste ga potcenili. Neprijatelji su često lukavi i nepredvidivi i od vas će zahtevati konstantnu pažnju. Ali ne samo oni, već i sami nivoi puni nezgodnih zamki i momenata sa naglašenom atmosferom, neće vam dopustiti da se ni na tren opustite. Ono što Dark Souls 3 postiže a da je svakako u rangu Bloodborne-a, jeste varijabilna nota koja će navesti igrača da se još više uživi i bolje oseti svaki poraz ali i bude više zadovoljen svakom narednom pobedom. Da li je Dark Souls 3 dobra igra? Bez ikakve sumnje. Svakako stoji u samom vrhu serijala već sjajne reputacije. Da li je besprekorna? Ni jedna igra nije. Povremeno ćete nailaziti na grafičke bagove koji će vas nasmejati, probleme sa kamerom koja je ipak nešto bolja od prethodnih nastavaka, ali i na padove frejmrejta. Na konzolama igra radi na 30 frejmova u sekundi, dok je na računaru ta gornja granica duplo veća. Ali povremeno, na većim lokacijama, u prisustvu detaljnijih boss-eva koji će vas obasipati svojim vatrometima od napada, može se desiti i veći pad brzine izvođenja. Ovo u svakom slučaju nije nešto strašno, jer će igra uglavnom raditi izuzetno dobro, ali važno je napomenuti da se i ovakve stvari dešavaju. Kao (trenutni) završetak kultnog serijala, Dark Souls 3 ponosno stoji rame uz rame sa svojim prethodnicima. Iako je pun elemenata koji će delovati reciklirano, sadrži toliku dozu noviteta da ćete svaki poznat element jedva i dočekati. Pravo je čudo vredno svake hvale kada jedan serijal doživi ovoliko nastavaka, a da mu se na ponovljenom materijalu gotovo i ne može zameriti. Svaka igra souls serijala, malo je remek delo. Malo gde ćete pronaći takvu vrstu izazova u kombinaciji sa krajnje fer izvođenjem koje vas samo tera da poboljšate svoje igranje. Iako i dalje teži ka perfekciji u svom žanru, Dark Souls 3 nas podseća na dalek put koji je serijal prešao da bi pred nama sada bilo jedno ovako kompletno čudo od igre. Zato samo hrabro i učite iz svojih poraza. Na kraju će se i ovako sve svesti na samo jedno – prosto uživanje.

Prikaži sve...
4,499RSD
forward
forward
Detaljnije

PC Total War Warhammer - Old World Edition Proizvođač: Sega Datum izlaska: 28.02.2017. Total War: Warhammer je fantazijska igra, koja spaja epsku kampanju razvijanja imperija s eksplozivnim, real-time bitkama postavljenima u slikovitom svetu: svet Warhammerja. Svoje jedinice ćete moći povesti u bitku kao jedan od osam legendarnih vladara fantazijskog sveta Warhammer. Opremite se s legendarnim oružjem, oklopom i smrtonosnim borilačkim urocima, koje možete pridobiti u naprednim individualnim misijama. Ovo je prva Total War igra u kojoj možete koristiti iznenađujuću snagu magije i različite leteće jednice – od krvoločnih zmajeva do gigantskih grifonova. Šta je uključeno? Paket za ažuriranje s novom rasom Bretonnia Race Pack. Ekskluzivni novel The Prince of Altdorf poznatog Total War autora Andyja Halla.

Prikaži sve...
5,950RSD
forward
forward
Detaljnije

PS3 Batman - The Tellltale Series Proizvođač: WB Games Datum izlaska: 02.08.2016. Upravo tu nit Telltale pokušava da uhvati sa njihovim najnovijim serijalom avantura, Batman – The Telltale Series. Prva epizoda je izašla ovog avgusta i naravno jedva smo čekali da je probamo, jer je svakom ko je upoznat sa Telltale igrama jasno kao dan da je mračan i izopačeni svet Gotham grada savršeno tle za Talltale avanturu, punu teških odluka i višeslojnih karaktera. Priča koju Telltale avantura prati obrađuje upravo onaj motiv koji smo pomenuli u početnoj rečenici – duhovi prošlosti. Brusu je glavna pokretačka snaga za njegov noći život upravo ta nesrećna tragedija koja mu je obeležila život – ubistvo njegovih roditelja. Roditelja koji su bili donatori, mecene, filantropi i dobročinitelji, koji su dali tako puno za Gotham, i na kraju izgubili život u njemu. Brus je želeo da nastavi putem svojih roditelja i taj prljavi unesrećeni grad učini boljim mestom za sve, ali dalje otkrivanje priče u igri će nam pokazati da on možda, iako je već solidno zašo u tridesete, i dalje kao dečak naivno veruje u ideale i dobrotu ljudi, u jednom amoralnom, korumpiranom i deformisanom sistemu Gothama. Prva epizoda je postavila odlične temelje priči, i možemo da kažemo da je zasada pun pogodak, upravo ono što i očekujemo od jedne Betmen igre. Ono što se možda neće svideti nekim fanovima, je što je akcenat u prvoj epizodi previše na Brus Vejnu, dok su scene sa Betmenom trenutno u drugom planu. Ali te scene su odrađene savršeno i pomeraju granice akcionih momenata u Telltale igrama. I dalje je to dobro staro testiranje vaših refleksa, pritiskanje odgovarajućih tastera u pravom trenutku, ali je režija i kadriranje tih scena odrađeno tako savršeno da zaista svaki takav trenutak doživljavate kako kakav dobar akcioni film. Od početne scene i jurnjave sa Catwoman, pa do strateškog planiranja akcije u jednoj od poslednjih scena. Što se gejmpleja tiče, tu je manje više dobri stari oprobani recept Telltale igara. Akcione sekvence sa brzim pritiskanjem ponuđenih tastera, dijalozi gde morate da donesete brzu odluku, čitanje informacija i ključni izbori. U dve scene vidimo blage novitete koji su nas malo podsetili na novije Šerlok Holms igre; u jednoj morate da uradite rekonstrukciju mesta zločina kako biste izveli zaključke, dok u drugoj unapred planirate najoptimalnije sekvence vaših poteza, pre nego što krenete u akciju. Iako interesante i zabavne, ipak ne predstavljaju suštinski ništa novo, što se gejmpleja tiče. Vizuelno igra izgleda apsolutno sjajno. Korišćen je cell shade karakterističan za Telltale igre, ali poprilično unapređen i igra zaista odaje utisak animiranog stripa dok je igrate. Animacije i pokreti lica su vrhunski, a isto važi i za komplikovane akcione scene. Za glasove likova je unajmljen provereni set glumaca, tako da je glasovna guma na najvišem nivou i značajno dodaje na celokupnoj atmosferi. Sve u svemu, dobili smo jedan odličan, zaokruženi paket, priču koju jako obećava i vrhunsku tehničku izvedbu, uz već viđeni, ali provereni gejmplej. Telltale igre ionako igramo zbog priče i atmosfere, a tu su nam ponovo isporučili kvalitet.

Prikaži sve...
3,800RSD
forward
forward
Detaljnije

PS3 Tomb Raider - Game Of The Year Edition Proizvođač: Square Enix Datum izlaska: 28.01.2014. Restart serijala i uvodna priča o Lari Croft pre nego što je postala neustrašivi avanturista kakvom je inače znamo. U potrazi za misterioznim ostrvom Yamatai u blizini Japana, brod na kome je Lara zadešava oluja i biva nasukan na kameni greben. Povređena, Lara mora da nađe i spasi prijatelje i posadu broda, usput otkrivajući jezive tajne ostrva Yamatai. Tom Raider je jedan od najimpresivnih naslova iz 2013. godine i avantura koja se ne sme propustiti! Sada i sa online modovima za više igrača GOTY izdanje, sadrži osnovnu igru i sve ekspanzije koje su izdate za nju.

Prikaži sve...
3,800RSD
forward
forward
Detaljnije

PS3 Assassin's Creed - Revelations & Brotherhood ProizvoÄ‘ač: Ubisoft Datum izlaska: 01.01.2000. Assassin`s Creed: Revelations Šta još možete postići kad jednom pobediš u svim pravim bitkama i pobediš sve neprijatelje? U ulozi Ezia Auditore-a mora ćete ostaviti svoj život za sobom i početi tražiti odgovore, …. i istinu! Krenućete stazama mentora, legendarnog Altair-a, i na opasnom putovanju punom otkrića i pojava temeljito pročešljati glavni grad Otomanskog carstva – Konstantinopol. ÄŒeka vas izvrsna priča u single-player načinu, prošireni multi-player način kao i novi igrački oblici koji će u potpunosti testirati vaše sposobnosti. Assassin`s Creed: Brotherhood Assassins Creed vraća se još bolji nego ikad, Ezia ponovno čekaju velike bitke s redom Templara. Sada legendarni majstorski ubica odlazi u Rim u središte korupcije, moći i pohlepe, u srce neprijateljskog teritorija. Za ukroćivanje korumpiranih tirana ovog puta uz golu snagu potrebne su i liderske sposobnosti, jer će Ezio zapovedati četi saveznika. Smrtne neprijatelje moći će pobediti sa saradnjom. Assassins Creed: Brotherhood predstaviće multi-player s mnogo različitim igračkim načinima i jedinstvenim likovima.

Prikaži sve...
3,800RSD
forward
forward
Detaljnije

PS3 Minecraft Proizvođač: Sony - SOE Datum izlaska: 14.05.2014. Playstation 3 izdanje jedne od najpopularnijih PC igara svih vremena. Minecraft igračima pruža beskonačna prostranstva i neograničene mogućnosti za kreativnost - da li ćete izgraditi veliku tvrđavu, podzemni grad ili železnicu? Sve što zamislite moguće je napraviti. Ili se udružite sa prijateljima i na istoj konzoli ili online proputujte svet Minecrafta u nezaboravnoj avanturi. Must buy igra za sve uzraste! Broj igrača: 1-4 (na istoj konzoli, podeljen ekran), 2-8 (online) Uvoznik:GameS Zemlja porekla:Švedska

Prikaži sve...
4,499RSD
forward
forward
Detaljnije

SPEED LINK gamepad strike FX-6 bluetooth (PC, PS3) Gamepad strike FX-6 je bežični kontroler u crnoj boji dostupan za Playstatin 3 i PC računare. Bluetooth tehnologija omogućava maksimalnu slobodu kretanja u radijusu od 10 metara, a funkcija vibracije povećava realizam zabave. Kontroler ima ergonomski oblik koji odgovara obliku ruku i malu veličinu, pa igra nije zamarajuća za igrača. Proizvod je pogodan za bilo koju vrstu igre, a igra pruža visok nivo komfora, što Vam omogućava da u potpunosti uživate i doživite zabavu na pravi način.

Prikaži sve...
5,500RSD
forward
forward
Detaljnije

SPEED LINK gamepad strike FX (PC, PS3) Čvrsti STRIKE FX gamepad za PS3 konzole i PC računare koji može izdržati najkritičnije trenutke u igri. Poseduje realistične vibracijske funkcije koji će igrača još više uvući u igru. Ergonomskog je dizajna, izuzetno lagan i poseduje mogućnost podešavanja pritiska na tipke koji garantuje totalnu kontrolu i nenadmašnu igrivost. SPECIFIKACIJA: - PS3/PC gamepad - Dva motora za intenzivnu vibraciju - Tipka za direktni pristup PS3 izborniku - Dve analogne palice i tipke za modifikovanje pritiska - LED indikator sa brojem igrača - Najnovija čvrsta konstrukcija - Dužina kabla 2.5m

Prikaži sve...
3,690RSD
forward
forward
Detaljnije

PS4 The Walking Dead - Season Two Proizvođač: Ostali Datum izlaska: 31.10.2014. Druga sezona Telltaleove interaktivne serije The Walking Dead, zasnovane na istoimenom stripu Roberta Kirkmena, u svakom pogledu se direktno nadovezuje na kraj prve sezone – i u narativnom smislu, a i na polju mehanike, koja je maltene identična. Ovo je i dalje naslov u kom prvenstveno pratite priču, svojim odlukama oblikujete lika kog vodite i učestvujete u čestim quick time eventsima. Pošto je fabula toliko bitna, drago mi je što mogu da kažem da je i ovaj put prilično zabavna. Što se strukture i glavne teme ovog dela tiče, stvari se nisu mnogo promenile. Ako kojim slučajem niste upoznati sa serijalom The Walking Dead, priča je smeštena u okruženje u kojem je izbila zombi apokalipsa. Žanr je drama koja se fokusira na međuljudske odnose, ali s dosta akcionih scena, kada se likovi uglavnom sukobljavaju sa zombijima, ali i s drugim ljudima. Posle završnice prve sezone, bivši „glavni sporedni” lik, Klementajn, postaje primarna protagonistkinja. Tradicionalno, nailazi na druge preživele i postaje deo njihove grupe i njihovih problema. Kao i u svim delima iz sage The Walking Dead, zombiji su samo metafora za okrutni, okrutni svet, zlo s kojim se svi ljudi suočavaju. Dok se prva sezona prvenstveno bavila iskupljenjem i idejom da čovek u takvom ružnom svetu uvek može da se pokaje i moralno uzdigne, drugo poglavlje priče baca akcenat na važnost prijateljstva u tom istom svetu. Posle uvodne špice, Klementajn zatičemo bez vere i poverenja u ljude. Na samom početku, stari poznanici Omid i Krista pitaju je za savet kako da nazovu svoje nerođeno dete. Nekoliko minuta kasnije, Omid umire. Kasnije u toku sezone, još jedna trudnica joj postavlja isto pitanje, ali Klementajn bez odgovora odlazi u stranu. Njen gubitak vere prikazan je suptilno, pomoću tog i sličnih detalja. Kako se priča bliži kraju, moraće da povrati poverenje u ljude. U globalu, Klem je zanimljivija junakinja od „tabule rase” Lija – jedanaestogodišnja devojčica koja mora rano da odraste, ali koja ipak treba da očuva ljudskost u sebi. Nažalost, po prirodi stvari junakinja jedne interaktivne serije ne može da bude previše upečatljiva, jer je igrači oblikuju svojim izborima, pa ne može da ima previše ličnosti. Taj nedostatak je donekle kompenzovan time što su ostali likovi razrađeniji. To je najveća prednost druge sezone u odnosu na prvu, kroz koju je prošlo mnogo likova koje niste mogli da zavolite, jer su vrlo brzo umirali. Taman se vežete za nekoliko likova kad ih scenaristi ubiju i uvedu nove. Sada je situacija u tom pogledu dosta bolja. Zbog toga, a i zato što su standardno realistično napisani i odglumljeni, sa svojim problemima i dilemama koji najčešće podržavaju pomenutu temu o gubitku vere u ljude, likovi su više prijemčivi nego ranije. Zaista deluje kao da sa stvarnim ljudima pokušavate da preživite apokalipsu. Tu su Karlos, doktor koji ne dozvoljava svojoj ćerci da odraste, Nik, momak čiji ujak previše želi da Nik odraste, Karver, negativac s filozofijom da slabi ljudi moraju da budu odstranjeni iz društva i tako dalje. U globalu, ima dosta likova koji su prevazišli nivo konture, što je super. Atmosfera je ponovo umereno mračna, s nekoliko posebno efektnih, brutalnih scena koje demonstriraju moć igara da učine ono što drugi mediji ne mogu, jer stvaraju iluziju da vi zaista učestvujete u događajima, a ne neki glumac. U pitanju su scene kao ona iz prve sezone kada odsecate svoju ugriženu ruku. Takođe, atmosferi doprinosi i dobra cell-shaded grafika, koja odlično prenosi u igru senzbilitet mračnog stripa. Što se animacija tiče, kada sam opisivao prvu sezonu zamerio sam Telltaleu da nisu dovoljno dobre. E pa, sada je svakako uočljiv napredak, mada još nisu na nivou, recimo, Pixara. Isto važi i za režiju. Nažalost, obe sezone The Walking Deada imaju previše quick time eventsa, koji se svi maltene svode na jedno te isto – klikni na neko nasumično hladno oružje na zemlji, pa na zombija, uz povremeno pritiskanje strelica i tastera ’Q’ i ’E’. To ne smeta toliko sa strane mehanike (mada i u tom pogledu nedostaje raznovrsnosti), već je problem više u narativnom aspektu. Druga, novija interaktivna serija iz Telltalea, The Wolf Among Us, mnogo je zanimljivija po tom pitanju, pošto se ne sukobljavate stalno sa zombijima u nekoj američkoj zabiti. Ukratko, voleo bih da je broj quick time eventsa prepolovljen. Takođe, ima i dosta nepotrebnih scena kada pretražujete okruženje kako biste našli neki predmet pomoću kojeg ćete da ostvarite napredak. To ima smisla u klasičnim avanturama, pošto se zasnivaju na istraživanju, ali istraživanje je u The Walking Deadu vrlo ograničeno i ne donosi maltene nikakvo zadovoljstvo. Ugođaj bi bio mnogo bolji da ima manje delova okruženja koje treba da pretražite, jer mislim da sam pregledao mali milion praznih burića i ormana.

Prikaži sve...
5,900RSD
forward
forward
Detaljnije

PS4 Murdered- Soul Suspect Proizvođač: Square Enix Datum izlaska: 06.06.2014. Murdered je svedena verzija L.A. Noirea, jedna B igra zasnovana na istraživanju i praćenju priče. Ovo je sandbox, ali je grad mnogo manji nego u L.A. Noireu i ima manje opcionog sadržaja. Sem toga, sam zaplet, u globalu, nije ni približno toliko „epski” (priča se dešava tokom jedne noći i ima mnogo manje likova). Ipak, to ne sputava igru. Pravi problem je što ta priča, kojoj su podređeni svi sistemi igre, po svim aspektima upada u kategoriju „ništa posebno”. U pitanju je delo tima Airtight, poznatom po igri Quantum Conundrum od pre dve godine, koja je bila reklamirana kao novi naslov Kim Svift, koautorke prvog Portala. Međutim, ona je u međuvremenu napustila Airtight, a ostali članovi tima su odlučili da naprave potpuno drugačiju igru. Murdered je detektivski triler s elementima natprirodnog smešten u Salem, u Masačusetsu, grad poznat ljubiteljima istorije, trilera i pop kulture po tome što su se krajem 17. veka njegovi žitelji bavili ubijanjem „veštica”. Vi preuzimate ulogu Ronana, detektiva koji u sadašnjosti pokušava da uhvati serijskog ubicu zvanog The Bell Killer. Na početku igre Ronan gine, ali njegov duh ostaje u ovoj ravni postojanja. Na njemu je da ...dramska pauza... reši misteriju svoje smrti! U praksi, to znači da se igra maltene svodi na istraživanje, skupljanje tragova (pritisnete ’E’ kada se nađete u neposrednoj blizini traga), te na donošenje zaključaka, najčešće u vidu biranja tri dokaza (od ukupno desetak koliko ste skupili na tom mestu), koji podupiru određeni zaključak. Da to ne bi postalo previše monotono, autori su ubacili i sporadične izazove u vidu kratkih šunjalačkih deonica kao i potpuno neinteresantne izazove drugog tipa i dosta opcionih tragova, bolje skrivenih od onih glavnih. Donošenje zaključaka je glavni element igračke mehanike. Svrha tog aspekta igre bila je da učini istragu zanimljivom, što je esencijalno kada je reč o jednom detektivskom naslovu. Murdered: Soul Suspect obećava da će ponuditi potpuno novi svet misterije, gde su slučaji lični i tragovi su izvan domašaja. Igrači preuzimaju ulogu detektiva Ronan O’Connor-a, čiji život je bio veoma kratak zbog brutalne i nemilosrdne ubice. On se neće smiriti dok on ne može da dovede svoju ubicu pred lice pravde. Koristeći svoje novo - natprirodne sposobnosti, Ronan je slobodan da istraži grad Salem, Masačusets. Komunikacija sa detektivima o njegovom slučaju je nemoguć, zato Ronan mora da pročita umove živih, uticajem na njihove misli i dela, sklapajući slagalicu, dok demonskim duhovima bori da spase svoju dušu i otkriva šokantnu istinu o tome ko je odgovoran za njegovu smrt.

Prikaži sve...
6,990RSD
forward
forward
Detaljnije

Prikaži sve...
4,499RSD
forward
forward
Detaljnije

Počni sa radovima na novim poljima. Veliko prostranstvo južne Amerike te očekuje sa autentičnim pejzažom, jedinstvenom vegetacijom, lokalnim kravama i poljima šećerne repe, nudeći potpunu promenu scenarija i gameplay mogućnosti! Nova lokacija takođe ima i mrežu pruga, omogućavajuće transport robe vozom. Tu su i nova vozila koje se pridružuju već ogromnom izboru. Opremi se sa najpoznatijim brendovima Case IH, Stara, Doble TT, Bizon i Gessner Industries, verno prenešenim u igru.

Prikaži sve...
7,050RSD
forward
forward
Detaljnije

PSV Moto GP 14 Proizvođač: Namco Datum izlaska: 14.07.2014. MotoGP 14 - Ovo je zvanična utakmica istog imena posvećenoj prvenstvu i uključuje sve vozače seasons 2013/2014, kao i legendarne šampione MotoGP. Porazite svoje protivnike u zvaničnim stazama, uključujući i nove staze, koja se nalazi u Argentini. Izazovite sebe u novim režimima, uključujući online i offline Split Battle stvarnim događajima u 2013. godini. I, naravno, ne zaboravite da prođete kroz mod karijere. MotoGP 14 će se pojaviti pred igračima u potpuno novom izgledu zahvaljujući novom grafičkom motorom, koji daje Vam priliku da osetite kao pravi trkač MotoGP.

Prikaži sve...
3,690RSD
forward
forward
Detaljnije

PSV Fifa 15 Proizvođač: EA Datum izlaska: 25.09.2014. EA Sports ništa nije želeo da prepusti slučaju i u demo koji se rasprostire na 2,5 GB uključio je sve goodiese od kojih će vam poći voda na usta. Igra počinje dramatično – poslednjim kolom engleskog prvenstva, susretom između Liverpula i Mančester Sitija. Kada se za zvučnika začula himna Liverpula – „You Never Walk Alone”, pali smo sa stolice. Navijači su razvili šalove i poskakali sa svojih sedišta momentalno nam privukavši pažnju. Konačno, prava pravcata 3D publika – 45.000 ljudi na prepunom stadionu „Enfild”. Kad smo se dozvali sebi nakon prvobitnog šoka izazvanog „pravom” publikom i fantastičnim navijanjem, počeli smo da primećujemo i druge stvari. I trava je napokon urađena u 3D! Iako se čini da je na ponovljenim snimcima nešto duža nego što bi trebalo, vizuelni utisak je sjajan. Prilikom izvođenja udaraca trava leti na sve strane, ali ni to nije sve. Tereni su sada dinamični i trpe oštećenja tokom mečeva – vide se tragovi trčanja, šutiranja, klizećih startova i slično. Autori su poradili i na dejstvu atmosferalija na teren, pa je sada više nego vidljivo kako igrači šljapkaju po natopljenoj površini, kako lopta „koči” dok se probija kroz blato ili klizi kao tane po smrznutom i ledom okovanom terenu. Zbog konzola nove generacije, zamišljeno je da se FIFA 15 pokreće u Full HD rezoluciji i za takav zadatak je i optimizovana. Ruku na srce, još uvek su vidljive neke stare teksture i delovi grafike (uglavnom kod natpisa), koji kao da su upscaleovani na novu rezoluciju. Na raspolaganju imate čak osam timova, sve podržane delove dana za igru i sve atmosferske prilike. Naravno, možete da proverite i sve nivoe težine, odnosno kako se AI ponaša njihovom promenom. Na prvu loptu (pun intended), FIFA 15 se ne razlikuje mnogo od prošlogodišnjeg izdanja. Ipak, promene su tu, ali su suptilne i implementirane na kritičnim mestima. Naglasak je opet na fizikusu – direktnim duelima igrača koji se sada još žešće kleše u one to one obračunima i uopšte se neće libiti gurkanja, pa čak i povlačenja za dres. Dosta se radilo na okretnosti igrača pri malim brzinama, što je rezultovalo lakšom kontrolom na skučenom prostoru i jednostavnijem izvođenju driblinga. AI preteruje u tome i često zna dugo da drži loptu u nogama jednog igrača, kružeći oko šesnaesterca kao soko oko plena. Golmani su najbolji do sada i kupe priličan broj lopti, čak će i neke zicer situacije uspeti da preokrenu u svoju korist. Kretnje/parade su im pojačane sa 50 novih animacija i to se odmah vidi. FIFA 15 donosi nešto što se zove „organsko ponašanje” ekipe. U Ultimate Team sekciji imaćete priliku da vidite kako se builduje „hemija” u timu koja ne zavisi samo od toga da li pojedini igrači zauzimaju svoje prirodne pozicije u formaciji, već i da li su na pravim mestima igrači iste nacionalnosti, saigrači iz kluba i slično. Uz pomoć raznobojnih tačkica i linija, igra vam ukazuje na potencijalne probleme u timu i kritične pozicije. Međutim, tokom svakodnevnog igranja primećuje se „disanje” igrača u odnosu na dešavanja na terenu. Promašaji, oštri startovi protivnika, greške prilikom dodavanja i slično mogu i te kako da utiču na samopouzdanje igrača koji postaju neodlučniji, tromiji, pa čak i pomalo nevešti. S druge strane, dobra igra im boostuje samopouzdanje i uništava protivnika na psihičkom planu. FIFA 15 donosi i Premijer ligu u punom sastavu, sa svim timovima, stadionima i prepoznatljivim načinom vršenja prenosa i komentarisanja. Nešto od toga vidi se i u demou, gde su ubačene kratke analize i komentari u situacijama kada je lopta van igre. Imaćete prilike da vidite neke šanse i golove uz stručan komentar. Navijanje više nije centralizovano već ide ka regijama i klubovima. Nove pesme, novi transparenti, novi načini navijanja, zavisiće od lokacije na kojoj se mečevi igraju, odnosno od kluba koji je domaćin. Stvari koje nam se nisu svidele postoje, pogotovo osećaj da je ovo prelazna verzija između 720p i 1080p igranja. Ipak je ovo demo, ali ostaje utisak da nije baš sve postavljeno na svoje mesto. Zatim, igra je i dalje prebrza i, mada golove ne možete da postižete kao na traci, „tabananje” igrača kao da su uključeni u struju ume da zasmeta. Povremeno se čak čini da igrači klize po podlozi, umesto da su u direktnom kontaktu sa njom. Konačno, najveća zamerka ide na nepromenjen sistem izvođenja slobodnih udaraca i penala – sve je krajnje autistično.

Prikaži sve...
5,550RSD
forward
forward
Detaljnije

XBOX ONE Forza Motorsport 7 pruža vam uzbuđenje moto-sporta sa najlepšom grafikom i autentičnim trkačkim iskustvom. Skupi i vozi preko 700 automobila. Vozi na preko 30 poznatih lokacija sa vremenskim uslovima koji se menjaju, a sa njima i ponašanje tvog vozila na stazi. Uvoznik:GameS Zemlja porekla:Amerika

Prikaži sve...
4,799RSD
forward
forward
Detaljnije

PC Pro Cycling Manager - Season 2017 - Le Tour de France 2017 Proizvođač: Focus Datum izlaska: 22.06.2017. Doživite strast Le Tour de France 2017 i osvojite žuti dres. Igraj kao jedan od najvećih biciklista i vozi se prelepim putevima La Grande Boucle.

Prikaži sve...
5,950RSD
forward
forward
Detaljnije

Četvrto izdanje najpopularnije simulacije života za Playstation 4 konzole je konačno u prodaji! Simići su sada još inteligentniji i svaki od njih je ličnost za sebe, a novi alati vam omogućavaju još više podešavanja izgleda likova i njihovih karakteristika. Istražite i upoznajte komšiluk, izgradite kuću iz snova ili posetite online galerije sa sadržajem koje su pravili igrači iz čitavog sveta. Sims 4 je igra koja će vam pružiti stotine sati zabave u svetu koji ćete sami graditi. Uvoznik:GameS Zemlja porekla:Amerika

Prikaži sve...
5,499RSD
forward
forward
Detaljnije

Otkrijte Eorzea, svet u zagrljaju bogova, oblikovan od strane heroja. Stvorite svog jedinstvenog heroja i istražite čudesan svet. Avantura života vas očekuje u svetu koji se uvek menja. Sa preko 6 miliona avanturista, pravi je momenat da im se pridružiš. Uključuje 30 besplatnog igranja. Zahteva mesečnu pretplatu. Kompletno izdanje sa svim ekspanzijama: Uvoznik:GameS Zemlja porekla:Japan

Prikaži sve...
4,499RSD
forward
forward
Detaljnije

PC Moto GP 17 Proizvođač: Ostali Datum izlaska: 15.06.2017. Pripremite se za uzbuđenje koje donosi MotoGP 2017. Maksimalna zabava u 60 FPS, sa svim stazama, vozačima i timovima, kao i zvaničnim šampionatom i Red Bull Rookie kupom. Probajte Managerial Career mod i osetite šta znači biti menadžer, donesite prave odluke na stazi i van nje.

Prikaži sve...
6,900RSD
forward
forward
Detaljnije

PC Total War Warhammer Proizvođač: Sega Datum izlaska: 24.05.2016. Fantazijska strateška igra legendarnih proporcija, Total War: WARHAMMER kombinuje zaraznu turn-based kampanju izgradnje imperija sa ekplozivnim, kolosalnim borbama u realnom vremenu, sve to smešteno u uzbidljivom svetu Warhammer Fantasy Battles. Komanduj sa četiri različite rase: the Empire, the Dwarfs, the Vampire Counts i the Greenskins, svaka sa svojim jedinstvenim likovima, borbenim jedinica i stilom igre. Stotine sati gameplay-a očekuje vas u eri nove Total War igre sa legendarnim herojima, masivnim monstrumima, letećim stvorenjima, olujama magične moći i četama zastrašujućih ratnika.

Prikaži sve...
4,499RSD
forward
forward
Detaljnije

Prikaži sve...
7,049RSD
forward
forward
Detaljnije

RAID: World War II je kooperativa pucačina za četiri igrača, smeštana u period kada je Nacistička mašina pobeđivala. Za vreme svetske bore protiv zla, četiri zarobljenika se nalaze u Gestapo zatvoru. Oslobađa ih "Mrs. White" tajni agent Britanske obaveštajne službe, kome treba neko da završe sa Hitlerom i Trećim Rajhom za sva vremena. U ratu nije sve plemenito i Mrs. White ima nešto sasvim drugo u planu za jedinicu. Borite se za slobodu pomoću sabotaže, pljačke i ubistva Nacističke partije. Kada već kradu od nacista, što se i oni ne obogate?

Prikaži sve...
5,499RSD
forward
forward
Detaljnije

PC Get Even Proizvođač: Namco Datum izlaska: 23.06.2017. Hladnokrvni plaćenik se budi u misteriozoj staroj bolnici bez sećanja na svoju prošlost. Pod vođstvom njegovog anonimnog tamničara RED, on započinje tretman sa jedinstvenom tehnologijom, slušalicama koje mu omogućavaju da da proživi svoja sećanja u sadašnjosti. Pomoću Pandora slušalica on istražuje jedino sećanje koje ime, neuspešni pokušaj spasavanja devojke sa bombom zakačenom na njenim grudima. Pronađite odgovore pre nego što bude kasno. Šta je najveći problem filmova, igara i drugih oblika mainstream zabave? Apsolutna predvidljivost, rekao bih. Gledajući „Life”, SF film o transparentnoj amebi s Marsa koja proždire posadu svemirske stanice, sa stopostotnom tačnošću sam predvideo redosled umiranja nesrećnih naučnika, kao i bijedno smišljeni twist na kraju balade. Iznenadite me, o kreatori kontenta! Zatražio sam i dobio. Get Even, mešavina detektivsko-narativne akcione avanture, survival horora, pucačine i šunjačine, jeste igra koja je toliko snažno udarena mokrom čarapom da je ostala permanentno moisturizovana. Get Even je sulud naslov, ali sistemski i narativno smislen, ne blesav i retardiran kao, recimo, Deadly Premonition. Ovo je jedna od igara čije je realno dočaravanje od strane bilo kog entiteta koji nije vaš mozak osuđeno na propast, tako da sve što ćete pročitati u ostatku teksta shvatite kao četvrt-uspeli novinarski polufabrikat. Get Even počinjete avanturističko-pucačkim segmentom u kojem vam igra predstavlja centralni lajtmotiv priče, dramu izvesnog Koula Bleka, bivšeg vojnika i sadašnjeg plaćenika, koji upada u napušteno skladište da bi otetu devojku spasao od kidnapera. Nakon malo bauljanja i nekoliko likvidacija, Crni Kole nalazi žrtvu vezanu za stolicu i opasanu eksplozivom. Iako je uneo ispravan kôd za razminiranje, bomba eksplodira i sve odlazi u konfuzno sivilo, nakon čega se naš zbunjeni junak materijalizuje u dvorištu napuštene ludnice. „Dođi u zgradu B”, kaže SMS izvesnog Reda, a vi, nemajući drugog izbora osim šunjanja po nepokošenoj travi koju srednje žalosno dočarava Unreal Engine 3, krećete ka zgradi B... U ovoj tački počinje mindfuck priča koja će se do kraja (uspešno) truditi da vas drži u magli po svim ključnim pitanjima, a posebno o tome da li ste živi ili niste i šta je realno, a šta nije. Ludnica i njeni hodnici prepuni štićenika sa VR kacigama koje stimulišu podsvest (jednu na glavi imate i vi) funkcionišu kao čvorište iz kojeg se misaono teleportujete u ključna sećanja iz vaše bliže prošlosti, trudeći se da se setite ko ste, šta ste i šta se od vas traži. Misteriozni glas koji vas sve vreme navodi ima sopstvenu agendu čijih fragmenata ćete progresivno postajati svesni nakon svake uspešno kompletirane misije. Složena priča igre bavi se korporativnom špijunažom, porodičnim tragedijama, posledicama pogrešnih odluka i kajanjem. Get Even ima dva kraja, a oni u izvesnoj meri zavise od vašeg pristupa akcionim deonicama igre. Snikere, generalno, očekuje jedan, a ubice drugi, mada ishod zavisi i od binarnih odluka na kraju kampanje. Konfuzno? O da... Kao što rekoh na početku, Get Even se sastoji od mešavine nekoliko žanrova koji deluju kao da su veštački prilepljeni jedan na drugi, ali nekako ipak funkcionišu u kontekstu storije. Gejmplej se mahom vrti oko dva krucijalna gadžeta, mobilnog telefona i puške koja puca pod uglom (corner gun): prvi će biti dominantan u avanturističko-narativnim deonicama igre, dok je drugi senterpis njenih pucačkih segmenata. Mobilni telefon ima nekoliko korisnih aplikacija koje ga čine ekvivalentom federacijskog trikordera: skener dokaznog materijala, emiter ultraljubičastog svetla, real-time mapa terena i nekoliko drugih appsa osnovne su alatke za rešavanje relativno jednostavnih puzzli u igri. Recimo, šifru za elektronsku bravu koja vam zaprečava dalje napredovanje saznaćete skeniranjem zidova UV lampom (ima, naravno, i komplikovanijih primera). Svaki dokaz koji pronađete i skenirate za promil ili dva će raspršiti maglu konfuzije u kojoj se sve vreme saplićete nalazeći permanentno mesto u virtuelnoj prostoriji s dokazima kojoj možete pristupiti iz „početne” sobe u sanatorijumu. Nalaženje i prikupljanje svih elemenata tog mozaika predstavljaju izazovnu metaigru koja će posebno dobro leći igračima koji svuda vole da vide sto posto progresa. Pucački segment igre je njen najslabiji element. Ugaona puška, koja je u stanju da puca pod uglom od 90 stepeni (levo ili desno), toliko je moćna da nesrećnici s druge strane nišana nemaju nikakvu šansu, tako da se sve svodi na bizarno rešetanje bespomoćnika. Ako želite da izbegnete ovo gađanje riba u buretu, šuterske sekcije možete da kompletirate šunjanjem, što stvara frustraciju na drugoj strani spektra jer je sneaking izuzetno neprecizan i rogobatan, bez ikakvih indikacija da li ste tihi i neprimetni ili niste. Iako od multižanrovske igre s akcentom na priči ne treba očekivati Splinter Cell, neki nivo kvaliteta je ipak potreban da se sve ne bi svelo na umornu gnjavažu. Da biste Get Even doživeli na pravi način, morate da ga igrate odmorni i raspoloženi za mindfuck. Ako ste iole u tesnacu s vremenom ili ste nervozni zbog bilo čega drugog, budite sigurni da će vas igra nervirati do balčaka, pojačavši minus sentiment od kojeg patite. Coktaćete jer vas zavlači, mrštićete se jer vam servira kriptičnost bez brzog razjašnjenja i trudićete se da zbrzate sadržaj koji je dizajniran da se polako upije. Nervozno bindžovanje poglavlja u igri proizvešće efekat sličan proždiranju nedeljnog ručka za pet minuta – biće vam podjednako muka i žao što ste udahnuli supu, sos i meso bez potrebnog sejvorenja. Ah, da, bitna informacija za kraj... Iako totalno zvuči kao da Koulu glas pozajmljuje Šon Bin, u pitanju je izvesni Edvard Dogljani, verovatno najbolji glasovni impersonator Edarda Starka kog je novac mogao da kupi. Uvoznik:GameS Zemlja porekla:Japan

Prikaži sve...
5,300RSD
forward
forward
Detaljnije

PC Battlefield 1 Proizvođač: EA Datum izlaska: 21.10.2016. Borite se u epskim bitkama od uskih urbanih borbi u okupiranom Francuskom gradu, do teško utvrđenih planinskih utvrđenja u Italijanskim Alpama ili pomahnitalim bitkama u pustinjama Arabije. Doživi svet u ratu kroz kampanju ili se pridruži multyplayer bitkama sa do 64 igrača i prilagodi taktiku destrukciji koja uništava okruženje i dinamičkom vremenu. Bori se kao pešadinac, jurišaj konjem ili vozilom na zemlju, vodi ili vazduhu, od tenkova, dvokrilaca do gigantskih bahamuta, nekih od najvećih vozila u istoriji. “Izađi i izvidi ispred tenka“. To su bila moja naređenja u prvoj misiji posle kraćeg uvoda u Battlefield 1. Uvod je kratak prikaz koliko dugo su ljudi živeli u Prvom svetskom ratu i mogu da priznam da ima vrlo jaku i emotivnu poruku. Toliko puta smo igrali različite ratne igre, ali nismo imail prilike do sad da u igri osetimo makar trunku onoga kroz šta su prolazili vojnici. Po izlasku iz tenka, našao sam se u maglovitoj močvari Francuske na obodima gradića Kambri. Nisam bio siguran da li se magla digla od ogromne vlage u močvari ili od silnog dima koji je dizel pravio kako od čitavih, tako i od uništenih tenkova. Ponekad sam pomislio da ove su močvare u stvari samo šume natopljene dizelom i krvi. „Crna Bess“, britanski tenk Marke V nas je dovukao do ovde i znam da nećemo preživeti bez nje. Iako je bila tvrdoglava i često se kvarila, znali smo da će nas odvesti do cilja, do Kambri-a gde nas čekaju topli obrok, pivo i žene. No, Nemci nisu bili glupi. Patrole su bile ravnomerno raspoređene po močvari i „Crna Bess“ nije mogla tako lako proći; pojačanje nećemo dobiti – sve je ostalo na meni. Šunjao sam se zapadnom stranom kako bih pokšao da zaobiđem glavne patrole i došunjao se do prvog čekpointa. Lišće i žbunje su mi bili dobar saveznik jer su me krili u polumračnoj, maglovitoj močvari smrti. Popeo sam se na brežuljak sa kog sam imao dovoljan pregled nemačkog čekpointa i strpljivo i pažljivo sam markirao neprijatelja. Proveo sam tu neko vreme markirajući patrole, proveravajući naroužanje, topove i računajući najbolji pristup kako da napravim distrakciju. Mozganje mi je prekinuo šum i glas koji je na nemačkom kukao kako mu je hladno i kako je sve mokro. Video sam usamljenog nemačkog vojnika kako mi prilazi i da moram da reagujem brzo jer će me videti. Iskoristio sam čauru metka i bacio u obližnji žbun, time sam mu skrenuo pažnju i onda sam brzinom munje iskočio iz svog žbuna i došao mu iza leđa. Poslednje što je video je bila moja oštrica na njegovom grkljanu. Morao sam brzo sad da reagujem jer će primetiti da im fali vojnik. Obližnja šupa koju sam opazio, imala je pregršt naoružanja i znam da kad bi došlo do pucnjave, „Crna Bess“ bi priskočila u pomoć, ali nisam želeo da je rizikujem još. Dopuzao sam do šupe i na moju sreću, nije bilo čuvara. U prvoj kutiji sam našao prigušeni snajper a u drugoj nagazne mine. Pokupio sam ih i polako postavljao trudeći se da izbegavam patrole. Kad sam postavio svoje zamke, opalio sam samo jedan metak u najdaljeg stražara i time stvorio distrakciju koja je poslala skoro sve vojnike ka nesrećnoj žrtvi. Brzo sam seo u anti-tenkovski top i opalio po svima. Hitrim potezima sam uspeo da se otarasim i još par stražara koji su preživeli, kreće vrlo prepoznatljiva, stara dobra tema i to je bilo to – put za „Crnu Bess“ je bio slobodan a ja sam igrao Battlefield koji čekamo već godinama. Ovo vam zvuči više kao Metal Gear Solid nego kao Battlefield igra zar ne? Slažem se i bilo mi je vrlo čudno da veći deo kampanje provedem šunjajući se i pokušavati da izbegnem borbe. Ali baš zbog toga, ovo je možda najbolja kampanja u ratnim FPS koju sam igrao do sad. Kampanja se sastoji iz 5 ličnih priča iz Prvog svetskog rata i svaka priča je iz perspektive nekog od učesnika. Prva prati šofera koji je postao operator tenka kroz goreopisani scenario. Druga priča prati pilota prevaranta koja je, po meni, najslabiji deo kampanje jer ste većinom priče u avionu koji ima užasne kontrole na PC-u (nisu ništa naučili iz Battlefront-a ili možda ih je bilo i baš briga). Treća priča je možda najemotivnija jer prati italijanskog vojnika kako prepričava horore rata svojoj ćerki i kako je tražio svog brata blizanca u nemačkim utvrđenjima u nadi da je živ. Četvrta priča prati australijsku vojsku koja je učestvovala u čuvenoj bitci kod Galipolja. Ovde Australijanac veteran dobija, da kažemo, šegrta koji je mlad i zelen i pun želje da ratuje dok veteran zna da će ga to samo odvesti u smrt. Ovo je vrlo teška priča koja skreće pažnju na idealizam i ideju heroizma kao takvu tj. šta znači biti heroj. Peta priča prati kampanju koju je vodio Lorens od Arabije iz perspektive jednog od njegovih pobunjenika a pritom je i žena. Ova priča stvarno najviše podseća na MGSV jer se em dešava na polu-otvorenom sandbox-u em je u pustinji em zahteva dosta šunjanja. Kampanja je sama po sebi kratka ali vrlo dobra. Užasi rata se ispričaju kroz tih pet priča kroz odličan gameplay i vrlo malo sinematizovanih scena. Iako nisu morali, DICE je uradio singleplayer kampanju koja je vrlo nezaboravna. Najbitniji deo svakog Battlefield-a je, naravno, multiplayer i sa zadovoljstvom mogu da kažem, nema više Battlelog-a! Sad je aplikacija za mobilni… Ne mogu da razumem zašto insistiraju da konstantno skrećemo pažnju sa monitora na telefon ili na browser da bi smo uradili nešto što smo godinama unazad mogli iz same igre. Druga zamerka je ta što sam morao da guglam kako se menja loadout klasama jer nikako nisam mogao da nađem dugme. Ispostavilo se da se loadout može menjati samo tokom partije ili iz aplikacije što je takođe totalna budalaštnija. Pored standardnih modova, Rush, Conquest, Team DM, novi mod u igri je War Pidgeon (Ratni golubovi). U ovom modu cilj je da pošaljete goluba, ili da zaustavite neprijatelja da uradi isto, kako bi ste poslali poruku artiljeriji za napad koja, posle uspešno poslate poruke, baca bukvalni pakao iz neba i pretvara celu mapu u krater. Ovaj mod mi nije ostavio toliko dobar utisak koliko i još jedan novi mod a to je Operations. Operations prati poznate bitke tokom Prvog svetskog rata i kombinuje Rush i Conquest modove kroz jednu operaciju. Na primer, Englezi moraju da zauzmu 4 fronta dok Nemci pokušavaju da odbrane a, ako uspeju da zauzmu, onda se mapa prebacuje na održavanje tih objektiva. Vrlo je dinamično i zabavno ali zahteva da svako učestvuje maksimalno da bi se došlo do pobede jer ekipa koja se brani ima mnogo veću prednost. Ako se ne uspe iz prvog pokušaja tj. ako isteknu tiketi, onda na mapu dolazi Behemot koji je ili ogromni brod razarač, oklopni voz ili džinovski cepelin. Ovi Behemoti su stvarno moćna sila rata i mogu vrlo lako, ako se dobro iskoriste, da okrenu tok bitke. Iako smo navikli na njih, vozila nema puno u Battlefield 1 ali ova koja postoje su vrlo moćna. Jedan tenk, ako se dobro iskoristi, može bez problema da osvoji dva point-a ali takođe postoje i odbrane od tenkova u vidu anti-tenkovskih topova, pušaka i granata. Od vozila se pojavljuju džipovi, razni avioni, razne vrste tenkova pa i konji. Sva oružja u igri su manje više autentična ali su i dalje oružja iz video igre. Iako ih je teško koristiti, i dalje postoji pregršt automatskog oružja koji nije bio toliko rasprostranjen u Prvom svetskom ratu. Klase su zato malo drugačije raspoređene ali su i dosta prilagodljive. Medic je i dalje medic i umesto defibliratora, trči po mapi sa špricem i tako oživljava ljude. Recon klasa ima pregršt snajpera u izboru ali su mnogo neprecizniji od modernijeg oružja na koje smo navikli ali samim tim i osećaj kad pogodite nekoga, sa najslabijim snajperom ko je udaljen preko 300 metara, je neprocenjiv. Assault klasa ima velik izbor automatskog oružja pa i opreme koja se prostire od nagaznih mina, dinamita i anti-tenkovskih raketa. Sva oružja se otključavaju kako igrate ali dobijate i in-game novac koij možete da trošite na kupovinu neotključanog oružja. Naravno, uskoro nas čekaj u i mikrotransakcije a već postoje čuveni Battlepack-ovi. Mape su prostrane i sa puno detalja. Ja ne znam čime hrane oni ovaj Frostbite engine ali igra je em prelepa em fenomenalno optimizovana. Ako zastanete u silnom haosu jedne Battlefield mape, videćete da se trava njiše na vetru, da dim gori u smeru vetra i da svaka eksplozija izleda jedinstveno. Takođe, mape imaju dinamičnu promenu vremena i magla je možda najuverljivija magla koju sam imao prilike da vidim u video igri. Eksplozije, pucnji, dranje, destrukcija kuća i pejzaža, sve je savršeno ukombinovano da se oseti autentično ali već smo navikli da DICE ima vrlo visok standard što se dizajna tiče. Moja velika zamerka igri je „komentatorka“ koja obaveštava igrače da li je nešto zauzeto ili izgubljeno. Ona zvuči kao GLaDOS i potpuno ubija imerziju. Ako su već hteli da budu autentični sa vremenom, što na primer nije vođi jedinice stizao golub koji ga obavesti pa on rečima prenese ostatku svoje jedinice? Ovakvi mali detalji su ono što izdvaja bilo koju igru od drugih i mislim da je DICE to trebalo da uradi. Takođe igra ima mnogo bagova koji će se sigurno ispeglati vremenom, ali za sad konji umeju da vire kroz prozor tenka naglavačke. Battlefield 1 je sjajno vraćanje korenima ratnih FPS-ova i DICE je napravio odličan potez što je uspeo da bude i dalje kralj žanra u vreme koje je prezasićeno modernim i futurističkim ratnim FPS-ovima. Bez obzira što se tokom igre ima osećaj da se igra Battlefield kao i svi drugi, ovo nije reskin niti je modifikovana starija igra. Ovo je sjajan nastavak franšize koji i pored bezobrazno visoke cene kompletne igre (130 evra sa svim DLC-ovima), već u osnovnoj verziji vredi svakog dinara. Uvoznik:GameS Zemlja porekla:Amerika

Prikaži sve...
4,800RSD
forward
forward
Detaljnije
Nazad
Sačuvaj