Filteri
close
Tip rezultata
Svi rezultati uključeni
keyboard_arrow_down
Kategorija
Sve kategorije
keyboard_arrow_down
Od
RSD
Do
RSD
Sortiraj po
keyboard_arrow_down
Objavljeno u proteklih
keyboard_arrow_down
Sajtovi uključeni u pretragu
Svi sajtovi uključeni
keyboard_arrow_down

Pratite promene cene putem maila

  • Da bi dobijali obaveštenja o promeni cene potrebno je da kliknete Prati oglas dugme koje se nalazi na dnu svakog oglasa i unesete Vašu mail adresu.
126-150 od 2688 rezultata

Broj oglasa

Prikaz

format_list_bulleted
view_stream
126-150 od 2688 rezultata

Prikaz

format_list_bulleted
view_stream

Režim promene aktivan!

Upravo ste u režimu promene sačuvane pretrage za frazu .
Možete da promenite frazu ili filtere i sačuvate trenutno stanje

Aktivni filteri

  • Tag

    Igrice
  • Tag

    Samsung
  • Cena

    2,000 din - 3,499 din

PS3 Disney Pirates Of The Caribbean - At World's End ProizvoÄ‘ač: Disney Datum izlaska: 01.01.2000. Igra nosi isti naziv kao i film: Pirates of the Caribbean: At World's End. Sama radnja igre je manje-više preuzeta iz filma, s tim da prvi deo igre obuhvata drugi deo filma, dok je ostatak igre ostavljen za najnoviji nastavak filma. Dobar deo scena iz filmova ćete imati prilike da iskusite i iz prve ruke, ali je ubačeno i dosta novog materijala. Igra je napravljena kao 3D akciona igra, što znači da ćete na dešavanja uvek imati izometrijski pogled. Tu se javlja i prvi problem igre – kamera. Naime, autori igre nisu smatrali da je korisno ubaciti kameru koja bi se mogla kontrolisati, tako da ste prisiljeni da se naviknete na ugao pogleda koji vam igra u tom trenutku ponudi. U većini slučajeva je ovo izvedeno solidno, ali ćete neretko nailaziti na situacije da glavni lik pobegne iz vidokruga ili da bez problema preÄ‘ete iz jednog dela nivoa u drugi. Igra je striktno linearnog karaktera. Sastoji se od nekolicine nivoa koji se prelaze jedan posle drugog, sa obaveznom veznom animacijom izmeÄ‘u koja bi trebala da celoj priči da neki tok, u čemu ne uspeva najsjajnije, jer čak i da ste pre igranja igre odgledali sva tri dela filma, moguće da ćete imati poteškoća da pohvatate sve konce. Na početku svakog nivoa ćete dobiti glavne i sporedne ciljeve. Glavni ciljevi su mahom predstavljeni šturim rečenicama koje ponekad igraču ne daju dovoljno informacija da bez mozganja shvati kako se odreÄ‘eni cilj treba ispuniti, što celoj igri daje dodatni elemenat konfuzije. Sporedni ciljevi su naravno opcioni, i oni se sastoje od skupljanja kojekakvih artefakata, skidanje postera sa zidova, oslobaÄ‘anje zatvorenika i slično. Skoro na svakom nivou ćete imati prilike i da igrate neke od mini-igara, koje su uvek neka vrsta kartaške igre. TakoÄ‘e na nekim nivoima ćete moći da izvedete tzv. "Jackanism" (?!) koji se sastoji od skriptovane animacije tokom koje morate da pritisnete odreÄ‘eno dugme na odreÄ‘enim mestima. Nagrada za uspešno izvršenje jesu poeni za notoritet, koji nema neki poseban značaj, osim da bude alternativa za score. Sam sistem igranja je krajnje jednostavan: u osnovi je to trčkaranje kroz nivo, tamanjenje ovećeg broja neprijatelja i izvršavanja glavnog cilja. Borba se kontroliše pomoću tri tastera: slab udarac, jak udarac i blok. Nažalost, ni ovo nije najbolje izvedeno, jer kontrole znaju da odbiju poslušnost, pa vaš lik odreaguje kasnije nego što ste to vi hteli i slično. TakoÄ‘e, činjenica da je igra portovana sa konzola za sobom povlači i to da igra preferira gamepad, sa kojim postaje pristupačnija. Na odreÄ‘enim delovima nivoa ćete imati i mesta koja su jasno obeležena, a koja služe za izvršavanje raznoraznih interakcija sa okolinom kao što su aktiviranje poluga, eliminisanje neprijatelja pomoću obližnjeg bureta, korišÄ‡enje kanapa i slično. Tokom napredovanja kroz nivoe možete sakupiti razna pomagala u vidu pištolja, granata, pečenog pileta (sa kojim punite energiju) i drugih standardnih gusarksih rekvizita, ali njihovo korišÄ‡enje je utoliko teže jer će vam retko kad poći za rukom da izabranim projektilom pogodite neprijatelja. Dok u drugim igrama imate dugme za ciljanje, ovde ćete morati da se okrenete prema neprijatelju, držite fige i pritisnete dugme za aktiviranje inventara. Vremenom ćete od ovoga najverovatnije odustati i jednostavno ćete se osloniti na dobri stari mač, sa kojim ćete eliminisanje protivnika svesti na pritiskanje dugmeta za udaranje. Iako će vam se na početku ovo možda i svideti, vrlo brzo će postati vrlo repetitivno, s tim više što modela neprijatelja ima vrlo malo – tek par komada po nivou. Jedina svetla strana sistema borbe jesu eventualni bossovi iliti "glavni", protiv kojih ćete se boriti u takoÄ‘e skriptovanim animacijama ili morati primeniti odreÄ‘enu taktičku umesto beskrajnog mlataranja mačem. Sa tehničke strane imamo, kao što je to slučaj sa ostalim delovima igre, takoÄ‘e osrednje lošu situaciju. Ako ste se sad začudili jer ste pre čitanja ovog opisa videli screenshotove iz igre po Internetu na kojima sve izgleda lepo i sjajno – to je zato što su to bile slike sa verzije igre za konzole, gde je mnogo veća pažnja posvećena grafici. Glavni likovi koje ćete voditi kroz igru stvarno liče na glumce iz filmova, ali je to moglo da se uradi mnogo bolje. Teksture liče na nešto što bi se očekivalo od naslova od pre najmanje godinu dana, što nikako nije smelo da se dopusti. Muzička i zvučna podloga su solidni, ali je zanemariva jer nema puno mesta za inovaciju kad se najveći deo zvukova sastoji od zvukova mača, pištolja i umiranja protivnika. Glasovna gluma je možda i najbolje uraÄ‘ena – iako glumci iz filma nisu pozajmili svoje glasove autorima igre, njihovi virtuelni predstavnici zvuče maltene isto kao i u filmu.

Prikaži sve...
2,499RSD
forward
forward
Detaljnije

PS3 Batman - Arkham Origins Proizvođač: WB Games Datum izlaska: 01.01.2000. Batman: Arkham Origins prikazuje nove neprijatelje, negativce koji su krenuli na Arkham City, a među njima prepoznajete sigurno Joker-a, Black Mask-a, Copperhead, Firefly-a, Deadshot-a, a u igri se pojavljuje još njih (Penguin, Mr. Freeze). Ovo je priča koja je prethodila Arkham Asylumu, kada je kriminal počeo da cveta u Gotham City-ju a Batman je tek krenuo svojim putem superheroja u borbi za pravdu. Crime Scene sistem je novina u Detective modu, u njemu ćete moći da pronađete i izanalizirate tragove i dokaze i rekonstruišete događaje na mestima gde su kriminalci izveli svoje akcije. Dinamična, bogata okolina dozvoliće vam pristup delovima grada gde prethodna igra nije, istraživaćete i nalaziti nova mesta gde se odvijaju kriminalne aktivnosti i sprečavati negativce da ih izvedu. Most Wanted su sporedne misije koje vas šalju u poteru za ucenjenim glavama, ukoliko vam dosadi da pratite glavnu priču. Novi neprijatelji, kao što je Armored Enforcer ili Martial Artist nateraće vas da drugačije pristupite borbi, ovde FreeFlow borba dobija svoj pravi značaj, a tu je naravno i pravo bogatstvo gedžeta koje Batman koristi u borbi i navigaciji kroz okolinu. U želji da bolje objasnimo motive autorskog tima, voljno smo vas izložili malom spoileru. You see, glavni negativac Arkham Originsa je naoko Black Mask, kriminalni kingpin kome je maska puna Betmenovog mešanja u njegove operacije, te momak odlučuje da mu uceni glavu na 50 miliona američkih dolara. Bogata ponuda privlači grupu legendarnih asasina, kojima će ovo biti prvi, sudbonosni susret sa Betmenom. Killer Croc, Copperhead, Bane, Deathstroke, Electrocutioner i nekolicina drugih dobija jednu noć da smakne Betmena i kešira premiju. A gde je klovnovski princ kriminala himself? Bliže nego što mislite :). Glavni „catch” Arkham Originsa, dakle, jeste prolog-priča o mladom Betmenu na početku karijere, koga u korumpiranoj gotamskoj policiji smatraju krimi viđilanteom i koji još nije upoznao svog najvećeg rivala. Pored zameranja plejadi super i manje super zločinaca, do kraja igre steći ćete poverenje inspektora Gordona i udariti temelje alijanse koja tolike decenije savršeno funkcioniše u stripovima i na filmu. Batman: Arkham Origins tehnički operiše na način koji je gotovo identičan sa Arkham City, osim gradske celine koja je prostranija i bogatija opcionim zanimacijama koje donose extra XP, upotrebljiv za podizanje borbenih karakteristika u skladu sa individualnim stilom igranja. Podela igre na open-world i skriptovane enterijere koji su deo glavne priče funkcioniše na način kome se nema šta zameriti. Svi „signature” momenti franšize su i dalje prisutni, što se ponajviše ogleda u fenomenalnom „freeflow” borbenom sistemu koji je gotovo neizmenjen u odnosu na Arkham City. Nekoliko novih protivnika i nekoliko svežih gedžeta donekle stoje u senci unapređene forenzike, koja vam se servira kao povremeni, krucijalni elemenat priče. Rekonstrukcija ubistva/eksplozije/paljevine/whatever kroz analizu mesta zločina je detaljna, ali pojednostavljena u smislu da se ne možete zaglaviti niti fejlovati. Na prezentaciju detektivskog aspekta Betmenove ličnosti treba baciti veći akcenat, ali ovo je svakako dobar početak. Što se tiče opcionih zanimacija koje možete rešavati u otvorenom segmentu igre, ponovo imamo solidnu dozu Riddlerovih zagonetki (u igri se mladac još zove Enigma), dopunjenu sporednim questovima nalik na razminiranje Anarkyevih bombi, rešavanje „crime in progress” situacija i drugih zadataka, koje će vam vreme potrebno za stoprocentno kompletiranje igre i te kako produžiti. Velika novost u odnosu na prethodne igre je multiplayer. Njegova osnova je borba tri tima jednih protiv drugih: Bejnovi henčmeni protiv Džokerovih gunova protiv Betmena i Robina. Sistem je solidno zamišljen, ali je mehanički problematičan, jer su heroji, zbog stealtha, previše srozani i oslabljeni. Krupan problem je i odsustvo online igrača, koji možda nisu ni svesni činjenice da igra ima multiplayer... Da li je Batman: Arkham Origins dobra igra? U stranim igračkim glasilima, kritika funkcioniše kao javno glasanje na plenumu saveza komunista: kada prvi „veliki” sajt/magazin osudi i osmudi neku igru, većina drugih „autleta” papagajski prepričava stav prvog, razvlačeći tuđe kritike kao testo puno glutena. Novom Betmenu zameraju da „nije originalan i da funkcioniše na način koji je isti kao prethodna igra”, što je zamerka koja je izvađena iz mraka nečije zadnjice. „Svet kompjutera” odbacuje takve jadne principe pseudožurnalistike i javno tvrdi da je Batman: Arkham Origins odlična stvar, ne genijalna kao prethodne dve igre, ali savršeno kompetentna i veoma zabavna igra koja će vam obezbediti tonu zabave, odnosno pet tona ako ste zagriženi Betmenov fan. Nešto niža ocena u odnosu na dve prethodne Arkham igre posledica je bagova tehničke prirode, koji ni nakon mesec dana nisu do kraja pečovani. Povremeno beskonačno propadanje pri doskoku i uranjanje u teren, nestajanje bosa usred fajta, nestajanje zvuka i pozadinske muzike, resetovanje progresa u multiplayeru i druge tehničke bubice znaju da budu prilično iritantne, mada vas neće sprečiti da igru kompletirate. Koren ovih problema možda leži u činjenici da igru nije radio britanski Rocksteady, već da je iskovana od strane Warner Bros. studija u Montrealu. Glumačka ekipa je takođe nova: umesto Marka Hamila, Džokeru glas sada daje Troj Bejker (ko god da je Troj Bejker...), a ni Betmenove redove više ne izgovara isti čovek. Srećom, novaci su posao odradili na iznenađujuće dobar način, tako da zamerki na glumačku ekipu nemamo.

Prikaži sve...
2,499RSD
forward
forward
Detaljnije

PS3 Lego Marvel's Avengers ProizvoÄ‘ač: WB Games Datum izlaska: 29.01.2016. Lego Marvel's Avengers je akciona-avantura razvijena od strane TT Games-a. Komična i zarazna kao i sve Lego igre. Prati radnju The Avengers, Avengers: Age of Ultron kao i Captain America: The First Avenger, Iron Man 3, Thor: The Dark World i Captain America: The Winter Soldier. Uključuje likove kao što su Captain America, Iron Man, Hulk, Black Widow, Hawkeye, Scarlet Witch, Quicksilver, Thor, Ultron, Loki, Winter Soldier, Falcon, Vision and War Machine. Sve ukupno uključuje preko 200 igrivih likova i 800 različitih poteza. Najveća prednost LEGO serijala video igara povezanih sa filmovima je u tome što se izuzetno lako započinju, igraju i završavaju. ÄŒak i da niste isprobali niti jednu do sada, već posle 5 minuta u igri znaćete šta je potrebno da radite. Ukoliko ste pak odigrali makar jednu, lako ćete odigrati sve. Ovo je izuzetno važno za ovaj tip naslova koji ne pretenduje na “hardcore” gaming publiku već na nešto mlaÄ‘e naraštaje ili pak roditelje koji žele da se opuste i dodatno zabave uz omiljenu filmsku franšizu. Ovoga puta je to Marvel Avengers. Nakon lude akcione sekvence na početku u kojoj Osvetnici prikazuju svu svoju snagu i moć, vraćamo se nešto mirnijem tonu prikazivanja likova i njihovih mogućnosti. Traveller’s Tales Games koji radi sve LEGO video igre dugi niz godina unazad iznova je uspeo da donese naslov koji nije repetitivan i koji nije baš kao i svi drugi. Razlozi su mnogobrojni ali jedan od glavnih je svakako nepresušni humor koji se pojavljuje u skoro svakoj sceni. Ne samo da će oni koji traže “jeftine” fore uživati u svakoj misiji, već će i ljubitelji franšize ali i oni koji vole nešto napredniji humor pronaći ponešto za sebe. Upravo ovaj segment drži vas prikovanim za ekrane sve do samog kraja. Iako je u pitanju igra sa tematikom LEGO figurica, pa je očekivano da sve bude pomalo kockasto, iznenadiće vas koliko Avengersi dobro izgledaju. Realistične lokacije i pozadine, dobro modelirane figurice … sve je tu. Štaviše, realizam će nekome i možda zasmetati, posebno ukoliko očekuje vernije prikazano LEGO okruženje. Preko 100 likova dostupno je za igranje pa će i najupornijima trebati dosta vremena da završe sve misije, otključaju sve likove i ispitaju svaki deo ovog sveta. MeÄ‘utim, već posle prvih nekoliko desetina karaktera shvatićete da se velika većina ne razlikuje jedna od druge. Da su u pitanju samo novi skinovi na već postojećim karakterima sa prilično sličnim mogućnostima. Sistem borbe takoÄ‘e zaslužuje pohvale, ali i pokude. Premijerno imamo prilike da isprobamo “buddy” sistem borbe u kojoj dva lika kombinuju svoje super moći kako bi izveli posebno snažan udarac. Loša strana borbe uopšte je što se odvija isuviše sporo i sa solidnim zaostatkom, toliko da možemo pomisliti da je u pitanju greška koju će dizajneri igre ispraviti u nekoj od narednih zakrpa. Naravno, iako je igra za jednog igrača sjajna, zabavna i uzima najbolje elemente iz filmskog serijala, tek pokretanjem kooperativnog moda možete istinski da uživate i sjajno se zabavite sa prijateljima. Iako igra nosi naziv Marvel’s Avengers, teme koje obraÄ‘uje i segmenti su izmešani iz Captain America The First Avenger, oba Avengers filma kao i Marvel filmskog univerzuma generalno govoreći. Kada se umorite od borbi, na red će doći i logičke zagonetke koje će aktivirati vaš mozak (ne previše), a pored svega toga možete istraživati i otvoreni svet igre koji je verovatno najveći od svih koje smo imali prilike da vidimo u jednoj LEGO igri. Posebno je zanimljivo šetati gradom i nailaziti na veliki broj poznatih Marvel superheroja koji rade ono za šta su i “napravljeni”, nehajući za vas. Na kraju, sve zavisi od toga kako se postavite prema ovoj franšizi. Ako ste za humor i nešto akcije sami, sa svojim prijateljem ili decom, dopašÄ‡e vam se. Ako ste pak željni nečega novog, to ovde nećete pronaći, a tu je i nešto bagova koji upravo utiču na samo izvoÄ‘enje. Imajući sve to u vidu, preporučićemo Lego Marvel Avengers samo onima koji ne haju za to što će igrati praktično istu igru kao Lego Marvel Super Heroes i žele još iz Marvel univerzuma.

Prikaži sve...
2,499RSD
forward
forward
Detaljnije

PS3 All Star Battle Royale Proizvođač: Sony - SOE Datum izlaska: 21.11.2012. All-Stars Battle Roiale je borbena igra, slična stilu Nintendo Super Smash Bros serije. Do četiri igrača mogu se boriti jedni sa drugima koristeći likove iz raznih Sony franšiza kao što su God of War, PaRappa Reper, Infamous, i Sly Cooper, kao i treća strana franšiza kao što je Bioshock. Postoje, međutim, razlike u tome kako su poraženi protivnici. Tokom igre, igrači mogu oštetiti druge igrače da primaju "AP" kugle koji stvaraju strujomer na dnu ekrana. Zarada dovoljne snage omogućava igračima da koriste jedan od tri nivoa posebnih napada pod nazivom "Super Potez" koji se mogu koristiti da se pobedi protivnik i osvoje poeni. Igra ima tradicionalni single-player mod arkada, u kojem igrači moraju pobediti nekoliko slučajno odabranih protivnika, a potom Rival Battle karakterom specifičan i na kraju, bitku protiv glavnog antagonista igre i konačnog šefa, Poligon Man-a. Uz igru dolazi kupon za besplatni download Playstation Vita verzije

Prikaži sve...
2,499RSD
forward
forward
Detaljnije

PS3 Far Cry 4 Proizvođač: Ubisoft Datum izlaska: 18.11.2014. "Daleki krik" nas ovoga puta vodi na Himalaje, u regiju Kyrat. Najjača strana igre Far Cry 4 je ogroman i nov svet u kome se radnja cele igre dešava. Poznati aspekti sakupljanja materijala i pravljenja svega što je potrebno za određenu misiju, koje svi volimo iz predhodnih delova, su preneti i u ovaj nastavak ali i poboljšani tako da nikada ne postoji osećaj da je nešto već viđeno. Priča ovog nastavka je izvanredno urađena spajajući realan svet i konflikte na koje smo navikli sa supernaturalnim svetom, što kao rezultat daje stvarno magično iskustvo. Sa najvećom mapom do sada, velikim brojem novih aktivnosti i next-gen grafikom, Far Cry 4 je vrhunac serijala i must-buy naslov. Ako ste igrali prošli Far Cry, verovatno se sećate da je igra bila zaista dobra u nekim od ključnih elemenata ali da je protagonista bio vrlo razočaravajuć. Kao i čitava priča koja je pratila igru, sa prenaglašenim besmislenim elementima koji nisu imali potencijal ni da u trash maniru pruže neki kvalitet i zabavu. Čini nam se da je Ubisoft takođe ovo uvideo i da je igra koja je sada pred nama odgovorila na neke od ovih ključnih mana. Sa druge strane, open world gameplay ovoga puta možda neće delovati toliko impresivno, u smislu da ste sve ovo već videli, ali je makar setting u kome se igra odigrava vrlo zanimljiv, pa Far Cry 4 i na tom planu uspeva da bude interesantniji u odnosu na prethodnika. Ono što pokušavamo već u startu da vam kažemo je da je Far Cry 4 vrlo solidna igra. Gomila očiglednih nedostataka i jasnih mana je i dalje prisutna, ali iskreno, ne znamo ko je i očekivao da će Far Cry 4 biti remek delo. Radi se o zabavnoj igri, četvrtom delu koji nam stiže samo dve godine posle trećeg (makar ih Ubisoft ne štancuje kao Assassin’s Creed koji je svoj vrhunac dostigao sa dve igre u prazničnoj sezoni ove godine). Kada Far Cry 4 direktno uporedimo sa prošlim delom, rekli bismo da je četvorka gotovo u svakom aspektu bolja igra. A to je već nešto. Polazna osnova kada je u pitanju priča je i ovoga puta prilično jasna i jednostavna od samog starta. Vi ste u ulozi Ajay Ghalea, sina političkih revolucionara u fiktivnom kraljevstvu koje se naziva Kyrat. Ajay se vraća kako bi odao priznanje svojoj pokojnoj majci ali je vrlo brzo uvučen u konflikt koji se odvija između pobunjeničke armije Golden Path i sadistički nastrojenog tiranina pod imenom Pagan Min. Još od prvih trejlera je bilo jasno da će glavni antagonista u igri zapravo biti ključni lik oko koga će se sve prelamati, a ne oko čoveka iza puške, odnosno vas. I tako zaista i jeste. Ajay do kraja igre neće biti ni blizu toga da postane interesantan lik, dok je Pagan Min jedan od upečatljivijih gaming likova koji su se pojavili ove godine. Ostali likovi u igri – definitivno ne. Neki od njih idu toliko daleko u svojoj besmislenosti, da nam zaista nije bilo jasno da li se radilo o nedostatku kontrole kvaliteta pa imamo ovako šareno iskustvo, ili su developeri zaista mislili da se radi o dobrom humoru kada su kreirali neke od ovih apsurdno ne zabavnih elemenata. Kada je u pitanju gameplay, Far Cry 4 se drži već proverene formule. Data vam je ogromna sloboda da radite ono što vi želite. Osvajate, skupljate, pravite, igra zapravo ponekad, iako se radi o punokrvnom akcionom naslovu, pokazuje da je samo da su se za taj pravac odlučili, mogla da bude i open world RPG, uzimajući u obzir koliko je svet zaista ogroman i razrađen. Oni što je međutim novina je fenomenalni setting Kyrat-a koji je omogućio puno toga novog. Okruženja su pod uticajem kultura naroda sa Himalaja, pre svega Tibeta, Nepala i Indije. Kada se ovo pogleda kroz prizmu samog gameplaya, dobili smo izuzetno interesantan prostor da u njemu pravimo haos u tipičnom Far Cry maniru. Kanjoni i planine pružaju potpuno nove mogućnosti taktičkog igranja. Kretanje ogromnom mapom u igri jeste prema očekivanju sporije, ali je to dobra vest, imajući u vidu nove načine na koji možete da stignete sa mesta A na mesto B. Korišćenje wingsuit-a je pun pogodak. Grappling hook će vam takođe omogućiti da stignete do naizgled nedostižnih delova mape. Tu su naravno i vozila za koja moramo da istaknemo da obratite pažnji na kotrole. Po default settingu, na isti analogni i vozite levo/desno i dodajete gas ili kočite. Ovo je tu verovatno kako bi imali slobodu da radite i druge stvari dok vozite. Verovatno ćete se na ovakve kontrole navići ali pogledajte za svaki slučaj i da li vam možda više leži malo tradicionalnije upravljanje koje je takođe dostupno u opcijama. Posebna pažnja u celokupnom settingu igre je posvećena veoma bogatom životinjskom svetu koji na odličan način doprinosi dinamici igre. Prvo što bi o ovome trebalo da imate u vidu – većina životinja je tu da vam zagorča život. Developeri su u igru ubacili znatno više životinjskih vrsta i napravili razne načine na koje one ostvaruju interakciju sa vama i neprijateljima. Da, možda je vaša glavna interakcija sa njima to što ćete ih napucavati, po mogućstvu iz bezbedne udaljenosti. Ali u nekim situacijama u igri, životinje imaju potencijal da potpuno neočekivano naprave izuzetno komične momente. A šta tek reći za jahanje slona! Posle tog iskustva, zapitaćete se zašto se oni ne nalaze u svakoj open world igri. Far Cry 4 sadrži i nešto više društvenih elemenata, od kojih su neki zabavni a neki samo dobre ideje na papiru. Ako pređete neke od sporednih misija, imate mogućnost da vas prati prijateljski NPC. Drugi igrač vam se takođe može pridružiti u Far Cry varijanti co-op moda, koji je u praksi (bar kada radi sa tehničke strane) prilično zabavan. Ako ste vi neko ko se priključuje main igraču, ništa nećete otključati što će vam kasnije ostati u vašem inventaru, ali je iskustvo pravljenja kompletnog haosa u dva igrača zaista nešto što vam preporučujemo da oprobate. Očekujete prilično smešne random momente, a jedina stvar koju bi trebalo da imate u vidu je to da sako se previše udaljite jedan od drugog, ispašćete iz co-op moda. Far Cry sadrži još puno toga što će vam pod uslovom da vam leže core elementi igre, znatno produžiti vreme zabave koje igra pruža u odnosu na već pristojnih dvadesetak sati koliko će vam trebati da završite main story kampanju. Na primer super zabavne misije u kojima nakon uzimanja sumnjivih opojnih supstanci, sebe pronalazite u svetu gde su vam na raspolaganju luk i strela koji usporavaju vreme, kao i vaš lični tigar koji iz stealth moda može da ubija neprijatelje. Tu je i online multplayer napucavanje u kome su u 5 na 5 settingu, suprotstavljena dva tima, Rakshasa koji se oslanjaju na stealth i pomoć životinja, protiv Golden Path koji su naklonjeni oružju i vozilima. Moramo da priznamo da je Rakshasa klasa sa svojim mogućnostima nevidljivosti i teleporta nama bila interesantniji izbor. Ubisoft je u poslednje vreme postao kompanija koja je na lošem glasu. Njihove igre često puno toga obećavaju na trejlerima, a kad se konačno pojave na tržištu, ostavljaju utisak nezavršenog proizvoda koji je imao dobru polaznu osnovu ali stvari nisu završene do kraja. Far Cry 4 međutim nije obećavao revoluciju žanra. Igra nije inventivna u odnosu na prethodni deo, ali je zato ono što je tu bolje realizovano nego prošli put. Svet izgleda prelepo, a mogućnosti koje vam pruža su prilično raznovrsne. Dobro realizovan open world shooter. Posetite Kyrat. Nećete zažaliti.

Prikaži sve...
2,999RSD
forward
forward
Detaljnije

PS3 Grand Theft Auto - GTA San Andreas Proizvođač: Rockstar Datum izlaska: 01.12.2015. Verovatno nijedna igra ranije nije probudila toliko duhova kao GTA San Andreas, najnoviji nastavak proslavljenog serijala studija Rockstar Games. Prvo prijatno iznenađenje s kojim se suočavamo jeste veličina San Andreasa, megalopolisa koji se sastoji od tri grada raznovrsne arhitekture – pandan Los Anđelesu, San Francisko i Las Vegas. Pod „punom slobodom igranja” u San Andreasu se podrazumeva mogućnost proizvoljnog izbora prevoznog sredstva, karaktera preuzetih zadataka i brzine kojom će se oni odraditi. Za brže kretanje ulicama može se koristiti sve što ima točkove, od BMX bicikala i skutera, preko brzih motocikala, do više vrsta četvorotočkaša među kojima su sportske mašine, transportni vanovi, kamioni, policijska patrolna kola, ambulantna vozila, traktori, pa i avioni. Uvoznik:GameS Zemlja porekla:Amerika

Prikaži sve...
3,299RSD
forward
forward
Detaljnije

PS3 Call of Duty - Modern Warfare 3 Proizvođač: ActiVision Datum izlaska: 01.01.2000. Legendarni FPS serijal je dobio novi nastavak. Pred nama su kampanja za jednog igrača koja se nastavlja na MW2, novi kooperativni mod i standardno vrhunske multiplayer opcije. MW3 je još jedan dokaz da je CoD vrhunska pucačina i sa pravom jedna od najprodavanijih igara svih vremena. Naprosto smo sigurni da ste barem čuli za neki, ako već niste odigrali nijedan naslov iz Modern Warfare edicije. Ukoliko vam je CoD: Modern Warfare 3 prvi naslov iz serijala koji ste dohvatili, odnosno priču pratite retrospektivno, velika je verovatnoća da ćete se odlično zabaviti, videti interesantan vojnički život, a možda i predati molbu za posao u Legiji stranaca. S druge strane, ako ste zagriženi fan serijala, MW3 će vam predstavljati deja vu efekat, sve ono već viđeno, ubačeno u mašinu i tako reciklirano izbačeno na tržište. Nakon veoma dobrog drugog dela razvojni tim, Infinity Ward je prekinuo saradnju sa EA Games-om, te je za razvijanje igre zadužen drugi tim. Mnogi su strahovali da će serijal ispasti iz koloseka, a da li su strahovi bili opravdani saznaćete do kraja recenzije. Trojka nastavlja tamo gde je prethodnik stao. Makarov je i dalje u begu, traženiji je od Bin Ladena i Gadafija onomad zajedno, što je i opravdano, budući da je pokrenuo Treći svetski rat i krenuo u pohod za masovno uništenje zapadnog sveta. Ovaj put smo imali priliku zaigrati u timu Task Force 141 sa Soap McTavish-om i kapetanom Price-om u pohodu na glavnog antagonistu na jednoj strani sveta, dok smo u Americi i Evropi ratovali kao pripadnici elitnih američkih i britanskih jedinica koje pokušavaju zaustaviti pogrom Evrope. Pored kratke dinamične priče koja je dosta konfuzna i relativno plitka, ni na polju gameplay-a nije se mnogo toga promenilo. Iako smo naučili da se serijal oslanja na adrenalinsko napucavanje na bojištu, ovog puta smo od novog razvojnog tima očekivali neke novitete. Kao i u prethodna dva naslova igrač ima zadatak doći od tačke A do tačke B pritom eliminišući sijaset manje-više nesposobnih protivnika koji kao da pate od simbioze epilepsije i mentalne retardacije. Borba se svodi na to da se iz jednog ćoška šunjate dok vas ne primete, nakon toga uđete u "Rambo mod" i pobijete što više protivnika dok vam se skala zdravlja ne spusti na minimum, nakon čega sledi stajanje u zaklonu dok se ne oporavite, pa slepo ponavljanje procesa dok ne počistite zadanu sekvencu. Istini za volju postoji nekoliko drugačije zamišljenih i odlično dizajniranih misija, kao što su ona u avionu ili sa jurećim metroom, ali suština je da postoji malo novina koje bi nas oduševile. Jedna od svetlijih tačaka igre su misije šunjanja i upravljanja određenom vrstom mini tenka, koji će vam na par minuta omogućiti da se osećate poput Boga (ili đavola, budući da sejete smrt). Za sve one kojima je kampanja tek zagrijavanje, tu je Special OPS mod koji će vas u maniru prethodnika staviti u nezgodne pozicije gde morate brzo reagovati. Sjajan dodatak koji će vam preneti iskustvo specijalca koji mora pobiti neprijatelje u avionu, proći pored grupe protivnika neprimećen ili paziti na nuklearno oružje. Kao šlag na tortu tu je multiplayer komponenta koja je najbolja do sada, sa mnogo više dodataka, modova i gomilom nivoa i načina interakcije kroz Call of Duty Elite. Sa grafičke strane, igri se ima malo toga za zameriti. Iako se oslanja na već postojeći engine, animacije i teksture su više no zadovoljavajuće, te i dalje odlično izgledaju. Ratom shrvani gradovi su realno prikazani, što je jedan od glavnih grafkičkih aduta koje MW 3 nudi. Igra nije prilično zahtevna, tako da se bez većih problema može pokrenuti na nešto slabijim konfiguracijama (čitaj autorovoj kanti), skoro bez ikakvih usporavanja. Zvučna komponenta je standardno dobra, a ukoliko imate dobre zvučnike krv će vam se lediti uz zvuke letelica i artiljerije na bojnom polju. Teško je oteti se utisku da je trojka mogla biti bolja. Serijal koji želi biti neprikosnoven na polju ratnih simulacija jednostavno treba stvoriti raznovrsniji ambijent i bogatiju ponudu načina za vođenje bitki. Ipak, i pored toga, igra nudi odlično iskustvo, kako za novajlije, tako i za fanove serijala koji žele videti kraj sage. Pored priče koja se ovaj put preselila na globalnu mapu i dalje se ne možemo distancirati od američkog patriotizma i ujka Sam-a u ulozi globalnog policajca. Pored gomile generičkih zadataka i nekoliko fenomenalno osveževajuće dizajniranih misija prilikom kojih ćete se osećati kao Sam Fisher, ovaj naslov ne nudi mnogo drastičnih poboljšanja. Ko želi adrenalinsku zabavu u postapokalptičnoj Americi i Evropi koja će ga naterati na razmišljanje da pristupi specijalnim vojnim snagama uživaće u ovom naslovu. Za sve one koji žele skratiti nekoliko sati igrajući kampanju, ovo je takođe odličan naslov. Za sve ostale, tu su Special OPS mod i multiplayer, koji je skrivena okosnica igre i ono što čini da se MW igre vrte mesecima i mesecima nakon objavljivanja. Uvoznik:GameS Zemlja porekla:Amerika

Prikaži sve...
2,499RSD
forward
forward
Detaljnije

PS3 Fallout - New Vegas - Ultimate Edition Proizvođač: Bethesda Datum izlaska: 01.01.2000. Uz uvođenje Ultimate Edition Bethesda Softworks predstavlja definitivno izdanje nagrađivanog Fallout: New Vegas. Ovaj kompletan paket, koji uključuje pakete dodataka za "Dead Money", Honest Hearts, Old World Blues i Lonesome Road, omogućava vam da iskusite sve što New Vegas nudi. New Vegas donosi i drastično produbljen crafting, potpuno nov mod za hardcore igrače i još nekoliko svežih ili modifikovanih elemenata, što ga čini izazovnijim i kompletnijim od poštovane trojke. Pored gargantuanske količine novog sadržaja, promene mehaničkih pravila oružanih borbi, novog sistema frakcijskih reputacija i sa njime povezanih questova i račvanja, New Vegas donosi i drastično produbljen crafting, potpuno nov mod za hardcore igrače i još nekoliko svežih ili modifikovanih elemenata, što ga čini izazovnijim i kompletnijim od poštovane trojke.

Prikaži sve...
2,999RSD
forward
forward
Detaljnije

PS3 South Park - The Stick Of Truth Proizvođač: Ubi Soft Datum izlaska: 04.03.2014. Od tvoraca kultne animirane serije stigao je Stick of Truth, RPG smešten u urnebesni svet South Parka. Igrajući u ulozi novog stanovnika (možete dizajnirati izgled svog lika), upoznaćete brojne likove iz serije i učestvovati u epskom sukobu između ljudi i vilenjaka koje predvode Kartmen i Kajl. Stick of Truth je nazaobilazan deo kolekcije svakog ljubitelja ove serije i naslov koji će vas nasmejati kao retko koja moderna igra. Da li je danas zaista potrebno objašnjavati nekom šta je to South Park? Crtana serija koja se pojavila daleke 1997. godine uspela je da za ovih 17 godina malo koga ostavi pošteđenim. Vrhunskom upotebnom satire i ironije, oštrim, beskompromisnim humorom, Matt i Trey (tvorci crtanog serijala) stavljali su na stub srama pojedince, organizacije, narode, religije, filmove i sve druge oblike čovekovog delanja i svojim brutalnim humorom su pokazivali svoje neslaganje ili čak gađenje prema svojim metama. Da li je ova dugo očekivana i više puta odlagana igra uspela da opravda ogromna očekivanja još ogromnije baze ljubitelja South Parka širom sveta? South Park: TsoT je žanrovski RPG. Vi ste u ulozi novog dečaka koji se u pravo doselio u South Park i pokušavate da se uklopite kako znate i umete. Viđali smo ranije u epizodama kako se klinci iz serije igraju Gospodara Prstenova ili Igre Prestola, i to je ono što ovoj igri daje kostur i prostor za razvoj RPG elemenata. Štap iz naslova je glavni artefakt oko koga se grupe u igri bore. Igra u sebi sadrži reference na gotovo sve moguće epizode i likove koje smo ikada videli u seriji. Hard core ljubitelji i poznavaoci serijala prepoznaće svaki mali detalj na koji nalete i sa osmehom na licu će se setiti starih epizoda. Igra je open world RPG, i imate mogućnost da špartate po čitavom South Parku i njegovoj okolini gotovo bez ikakvih ograničenja, što važi i za rešavanje kvestova. A svaki quest u igri je, u najboljem duhu South Parka, apsolutno blesav i uvrnut. Nećemo vam kvariti doživljaj davanjem primera, ali očekujte ono što od South Parka možete da očekujete. Osim standardnih zadataka i borbi, često ćete igrati i interesantne mini igre u duhu klasičnih platformera ili avantura, i većina su zabavne i kreativno osmišljene prepreke. Igru su radili veterani RPG žanra iz Obsidiana, i u skladu sa tim, ova potpuno neozbiljna igra je i te kako ozbiljna kada je u pitanju njen RPG segment. Na početku igre birate klasu (ratnik, mag, lopov ili Jevrejin), i u skladu sa time imaćete poseban set vaših moći koje možete da koristite u igri. Osim tih osnovnih moći, koje možete nadograđivati, igra poseduje i pasivne osobine u vidu perkova, koje otključavate sakupljanjem prijatelja na socijalnoj mreži. Nezavisno od klase, svi mogu koristiti oružja za bitku prsa u prsa ili na daljinu, ograničeni samo svojim levelom. Treba li pomenuti koliko su sve ove pomenute stvari (oprema, osobine, perkovi…) otkačene? Pored svega ovoga postoji i veliki set potrošnih predmeta koje vam daju razne benefite u toku borbe. Borba u igri je potezna, ali to ne znači da ćete vaše reflekse ostaviti po strani. Sistem je takav da svaki udarac ili osobina zahtevaju određeno precizno kliktanje mišem/tasterima u pravom trenutku, kako biste iz svog napada ili odbrane izvukli maksimum. Borbe su zabavne, intenzivne i poprilično teške, tako da vam nikad neće dosaditi. Osim vašeg lika, u borbu vodite i vaše saborce u vidu poznatih likova iz serije, koje ćete vremenom otvarati. Grafički je igra preslikana crtana serija, i imaćete osećaj kao da gledate jednu od epizoda, u kojoj aktivno učestvujete. U igri se nalazi ceo grad, tako da ćete proći kroz apsolutno sve lokacije u gradu, ali i šire. Veliki broj stvari je interaktivan i zato treba kliktati (ili lomiti) na sve što vam se učini interesantnim, jer se tako otkrivaju tajni zadaci, prolazi ili štekovi predmeta. Muzika za igru je specijalno rađena, i njena kombinacija epskog prizvuka i humora savršeno se uklapa u koncept igre. O glasovima ne treba trošiti reči, jer su u pitanju autentični, legendarni glasovi samih likova iz igre. Suštinski kvalitet ove igre leži u njenom humoru. Jednostavno od trenutka kada budete birali klasu i vaše ime, pa na dalje kroz svaki mali i veliki detalj u igri, često ćete biti u situaciji da ukućani dolaze kod vas i pitaju vas šta je to toliko smešno. South Park: TSoT nam daje sve ono što u srži čini poznatu seriju – politički nekorektan humor, apsurdne situacije i scene, šokantnost, uvrnutost, brutalnost. Nabrojani pridevi su previše blagi i skromni da bi opisali humor u ovoj video igri, ali prosto ukoliko ste ljubitelj serije, ovu igru nikako ne smete da propustite. Recimo da je po brutalnosti humora možda najbliža čuvenoj treš igri Postal. Ovo je možda i suštinski problem kod ove igre, ona je savršena zabava, ali je pitanje koliko bi se svidela nekom ko kojim slučajem ne voli da gleda South Park, zapravo poprilično smo sigurno da bi takvim ljudima ova igra bila dosadna. Ali jednostavno rečeno, TSoT nije ni pravljen za njih. Maksimalnu ocenu nismo dali igri jedino zbog naporne bagovitosti koja suštinski može da vam pokvari zabavu, ali to je gotovo tradicionalni problem Obsidiana i nadamo se da će se kroz zakrpe to rešiti.

Prikaži sve...
2,499RSD
forward
forward
Detaljnije

Batman: Arkham Asylum vas stavlja u mračnu avanturu unutar Arkham Asylum-a, psihijatriske bolnice za mentalno obolele kriminalce. Krećite se u senc, neka vas se neprijatelji plaše i suočite se sa Džokerom i ozloglašenim kriminalcima Gotama koji su preuzeli kontrolu nad bolnicom. Batman: Arkham City se nadovezuje na intenzivnu atmosferu Arkham Asylum i stavlja vas u Arkham City, pet puta veći svet nego u Arkham Asylum, nov dom za sve kriminalce Gotama. Uvoznik:GameS Zemlja porekla:Amerika

Prikaži sve...
3,499RSD
forward
forward
Detaljnije

Potpuno napravljen iz početka Shadow of Colossus za Sony 4 upoznaje nove igrače gejmera sa njegovim nezaboravnim svetom, gigantskim bićima. A za stari fanovi će uživati u ovom remek delu, vizuelno veran originalu, samo sa grafikom konzola nove generacije. Priča o drevnom kraljevstvu, gde Colossi lutaju veličanstvenom pejzažima. Povezani sa zemljom, ova bića su ključ mistične moći oživljavanja, moći koju ti moraš dobiti da bi spasio voljenu osobu. Shadow of Colossus je prekrasno putovanje kroz drevnu zemlju u potrazi za gigantnim zverima. Naoružan samo sa mačem i lukom, istraži prostranu zemlju, pronađi svakog kolosa. Svaki je jedinstveni izazov za tvoj um, odlučnost i veštine. Uvoznik:GameS Zemlja porekla:Japan

Prikaži sve...
2,999RSD
forward
forward
Detaljnije

WWE 2k17 dolazi kao branilac titule za najbolju rvačku igru sa fantastičnom grafikom, autentičnim gameplayom i masivnim izborom rvača iz WWE i NXT.

Prikaži sve...
2,499RSD
forward
forward
Detaljnije

Multiplayer horor igra u kojoj ste u ulozi žrtve ali i ubice u smrtonosnoj igri mačke i miša. Igrajte kao žrtva, udružite snage, pronađite slabosti svog progonitelja ili igrajte kao nečija najgora noćna mora, fokusirani samo na plen.

Prikaži sve...
3,499RSD
forward
forward
Detaljnije

PS4 Tomb Raider - Definitive Edition Proizvođač: Square Enix Datum izlaska: 28.01.2014. Restart serijala i uvodna priča o Lari Croft pre nego što je postala neustrašivi avanturista kakvom je inače znamo. U potrazi za misterioznim ostrvom Yamatai u blizini Japana, brod na kome je Lara zadešava oluja i biva nasukan na kameni greben. Povređena, Lara mora da nađe i spasi prijatelje i posadu broda, usput otkrivajući jezive tajne ostrva Yamatai. Tom Raider je jedan od najimpresivnih naslova iz 2013. godine i avantura koja se ne sme propustiti! Sada i sa online modovima za više igrača. Remasterovano next-gen izdanje, sadrži sve DLC dodatke. Definitive edition Tomb Raider-a dobija znatna vizuelna poboljšanja u odnosu na igru koju smo igrali do sada. Nove konzole, PS4 i Xbox One, dobiće mnogo detaljniju Laru, sa kosom koja se pomera realističnije, poboljšanom gustinom materijala (blato, krv, voda koja joj se zadržava na koži), a poboljšani su i fizički modeli njene opreme. Uvoznik:GameS Zemlja porekla:Japan

Prikaži sve...
2,499RSD
forward
forward
Detaljnije

PS4 Assassin's Creed - Unity ProizvoÄ‘ač: Ubi Soft Datum izlaska: 14.11.2014.U čuvenoj pitalici: „Puna škola Ä‘aka, niotkuda vrata”, Ä‘ake zamenite sa gejming bagovima i dobićete prilično jasnu sliku šta vas očekuje u najnovijoj uzdanici Assassin’s Creed sage. Mon Dieu!! Ali, ali, najspektakularniji nastavak serijala, konačno smešten u najburniji period francuske istorije, uz dugo očekivana next gen unapreÄ‘enja grafike i enginea koja će opravdati krvave novce pljunute za konzole nove generacije ili PC zver od 1000 konja koja turira ispod stola... Umesto tirade o bagovima, zar nećemo opis početi sa krasotama koje nas očekuju?! Njet! Ako je do sada i bilo gledanja kroz prste u prethodnim slučajevima, Unity zaslužuje da se po njemu ospe pravednički kritičarski baraž, jer je u pitanju brljotina istorijskih razmera, na kojoj bi čežnjivo pozavideo i Džordž Lukas sa svojim prequelima. Počnimo sa blagim predjelom u vidu živcirajućeg iscrtavanja terena i objekata, smuljanih tekstura koje grcajući hardver ne uspeva da isporuči dovoljno brzo, a nastavimo sa intenzivnim štucanjem, kočenjem i drljanjem harda kao posledicom šugave optimizacije, bez obzira kakvoj mašini date da samelje ovaj gadan zalogaj krakatog softvera (o ovome i malo kasnije). Spektakl se nastavlja urnebesnim pop-upom sporednih likova u nasumičnim situacijama (čak i prilikom in-game sinematika, što predstavlja vanserijske „Monti Pajton” momente), lebdenjem, padanjem, klizanjem, gibanjem i ostalim nevoljnim akrobatskim potezima nesretne populacije, kao i avetinjskim prolaskom likova kroz objekte, prepreke pa čak i ostale stanovnike Pariza. Paradoksalno, no clipping će marfijevski nestati netragom upravo u situacijama kada vam je potreban da biste „izlečili” drugi bag u vidu zaglavljivanja lika u elementima okruženja (krošnje drveća, ograde, tezge i slično). Posebno jeziv i neprijatan je i sada već legendarni „no face” bug, gde su lica pojedinih likova samo delimično renderovana, a o pregrštu game breaking momenata i izletanja da i ne pričamo (bilo kada stignete do odreÄ‘enih memorijskih sekvenci unutar priče, bilo pukim približavanjem odreÄ‘enim objektima), dok pojedini igrači prijavljuju još i strašnije užase dublje u igri... Osim svega ovoga, svakako treba spomenuti i dodatni so, biber, kari i nelegalne južnoameričke papričice koje nam producenti ove igre utrljavaju u ranu specifičnim marketinškim potezima koji prate premijeru Unityija. To se odnosi na ingeniozni plan da se ono najbolje iz proslavljenog prethodnika pretoči u potpuno novu igru (Assassin’s Creed Rogue, gde je fokus na pomorskim bitkama koje su sada izostale). Dodatni ukus truleži u ustima ostavlja neskriveno šurovanje Ubisofta i Nvidie i favorizovanje dotičnih grafičkih kartica na uštrb Radeona, i glasine da je PC verzija igre namerno obogaljena konzolaškim lobiranjem da se frejm-rejt, kao i u slučaju Watch Dogsa, ponovo ograničini na 30 fps (uz prilično debilno obrazloženje). Na kraju ovih kritika (a daleko od kraja), poslovična Gramzi Bagins halapljivost Ubisoftovog menadžmenta ovde je dotakla nove dubine, ogledajući se u neukusnoj lutrijskoj igri za pre-purchase klijente, sezonskoj propusnici sa bonus DLC sadržajem koji je vešto zaobiÄ‘en u klot varijanti igre (i koji košta više od polovine cene same igre, wut??), kao i nekim mikrotransakcijama i mobile-app glupostima. Ako ste se naoštrili za Collector’s edition (odnosno neku od varijanti, jer ih ima više), spremite se za muško drešenje kese (i iznos solidno iznad dvocifrenog, u valuti koja „nije” zvanična u zemlji Srbiji), pri čemu, inače, ne dobijate pomenuti season pass... Mon Dieu, vaistinu. Ako ste naoštrili živce, poskidali sve dostupne pečeve i apdejtove, sklupčali se kraj kompjutera na hladnoj terasi (radi što boljeg hlaÄ‘enja kućišta), i otkazali sve obaveze do kraja večeri (jer planirate da nekako odigrate bar jednu misiju posle uvodne), iskustvo igranja ACU koje se ne zaboravlja, može da počne. Za autore iz Ubisofta, Unity je konačno prilika za veliki i ambiciozni povratak kući. Još od vremena prve igre, igrači su naširoko spekulisali u koje sve vremenske periode buduće avanture sekte atentatora mogu biti smeštene, i period Francuske Revolucije se uvek nametao kao očigledan izbor. ÄŒekanju je konačno kraj, i u svakom pogledu (uključujući i pomenute bagove), Assassins Creed Unity je kompleksno i opsežno igračko iskustvo koje će malo koga ostaviti ravnodušnim. Fanatična posvećenost da se svaki trg, zgrada, uličica ili monumentalni istorijski spomenik iz Pariza XVIII veka verno prenese u svoju digitalnu formu, evidentan je na svakom koraku i ostavlja bez daha. Zgrade, okruženja, lendmarkovi i ostali prateći delovi arhitekture, enterijera i eksterijera francuske prestonice izvedeni su sa velikom količinom detalja, što ide rame uz rame sa „anlišovanim” rutinama AnvilNext enginea koji je u stanju da izrenda hiljade stanovnika u jednom trenutku, stvarajući spektakularne scene čak i kada se ništa bitno na ekranu ne dešava, i kada samo lenjo krstarite gradom. Sa narativne strane, nova igra je okretanje sledeće stranice Assassin’s Creed knjige i prilika da se gladnim igračima ponudi svež junoša na čija će pleća pasti ispravljanje istorijskih krivih Drina. Posle vagabunda, Kenveja iz prethodnog, piratskog poglavlja, pažljivi autori su dobro procenili da se debakl sa Konorom iz trojke ne sme ponoviti i igrali na sigurno, kreirajući lika koji će po mnogo čemu podsećati na najvoljenijeg Assassin’s Creed protagonistu u serijalu. Igrač je u ulozi simpatičnog Arnoa Dorijana, mladca kome su vetrovi istorije u ranom detinjstvu odneli oca (prolog i deo priče koji se prepliće sa dogaÄ‘ajima iz pomenutog Roguea), nakon čega je zbrinut u naizgled normalnoj porodici lokalnog plemića. Ne videći dalje od zavodljivih uvojaka zgodne Elize, ćerke svog novog zaštitnika i hranitelja, Arnov coming of age dobija zamajac u vrtlogu templarsko-asasinskih previranja u kojima će aktivnu ulogu uzeti i članovi njegove nove porodice, a sve to u predvečerje čuvenih istorijskih dogaÄ‘aja koji će zaposliti podmazane giljotine kao nikada pre i posle toga. Praksa implementiranja stvarnih istorijskih ličnosti u radnju igre, bez obzira na stranu koju će zauzeti, je nastavljena i ovde, što podrazumeva susrete sa ambicioznim Napoleonom, Markizom De Sadom, Marijom Antoanetom i drugima, a jedan set sporednih misija će vas provesti kroz Pariz u potrazi za drevnim spisima proroka Nostradamusa. Obavezan deo koji se odvija u budućnosti nije baš baš elegantno zaobiÄ‘en i utuljen (kako zbog remećenja tempa igre, tako i zbog pritužbi igrača), dok se dodatno iznenaÄ‘enje krije u delovima priče koji će Arna odvesti na ulice Pariza tokom nacističke okupacije, što verovatno predstavlja opipavanje pulsa za neku od narednih iteracija serijala. Mehanika igranja je nepromenena i bez većih iznenaÄ‘enja, ali sa nekoliko dobrodošlih i korisnih novina. Kao i ranije (samo bez napornih upada futurističkog dela radnje), igra se svodi na prelaženje sekvenci i trčkaranje od questa do questa, uz buljuk sporednih misija, aktivnosti i pokupljivih bonusa ukoliko ne želite samo da protutnjite kroz solidno skrojenu glavnu priču (sa hajlajtom u vidu najburnijih dana pada Bastilje i pratećih dogaÄ‘aja tokom vrhunca revolucije). Gameplay deluje nekako „punije” pod prstima, kako zbog detaljnije grafike, tako i zbog unapreÄ‘enja prilikom pentranja i „skejlinga” zgrada i objekata (sve je mnogo tečnije i brže nego ranije, bez živcirajućih usporavanja, praznog hoda, zastajkivanja i sl.). Nepraktični „akcioni” mod zamenjen je uobičajenom kombinacijom trčanja i skakanja (što automatski rezultira pentranjem kada ste blizu fasada), konačno je ubačen taster za šunjanje i uhoÄ‘enje meta, a najkorisnija novotarija je mogućnost fluidnog i etapnog silaženja niz zgrade (parkour down), tako da nema više tupog padanja sa velikih visina ili kebanja plastova sena na tlu. U igru je implementiran i znatno napredniji RPG momenat opremanja i unapreÄ‘ivanja lika u skladu sa željenim načinom igranja (stealth, istraživački ili borbeni), koji donosi odreÄ‘ene bonuse prilikom odraÄ‘ivanja misija, ali i penale. Multiplayer režim je takoÄ‘e osvežen zgodnom co-op varijantom koja omogućuje prelazak pojedinih misija iz single player kampanje uz pomoć još jednog, odnosno trojice kolega.

Prikaži sve...
2,999RSD
forward
forward
Detaljnije

Dragon's Dogma - Dark Arisen je vrhunski akcioni RPG unapreÄ‘en za konzole nove generacije. Smešten u fantazijsko okruženje, kombinuje uzbidljivi sistem orbe i slobodu istraživanja velikog, živog sveta. Izaberi izmeÄ‘u devet različitih klasa i započni svoju avanturu sa tri AI kompanjona, poznatija kao Pawns. Ovi saveznici se bore nezavisno, razvijaju se sa tvojim likom i mogu biti podeljeni ili pozajmljeni online u zamenu za zlato, savet i više. Kraj sveta se bliži i zmajevi su se vratili na Gransys. Postoni Arisien i odluči sudbinu sveta u Dragon's Dogma - Dark Arisen.

Prikaži sve...
3,499RSD
forward
forward
Detaljnije

Smešten u podzemlje Fortune Valley, NFS Payback okuplja ekipu koja traži osvetu protiv kriminalne grupe The House koja kontroliše ceo grad. Igraj razne izazove kao Tyler, The Racer, Mac, The Showman i Jess, The Wheelman. Svaki vozač mora pobeđivati u trkama, izazovima i misijama da bi zaslužili poštovanje podzemlja i takmičili se u konačnoj trci protiv The House. Modifikuj performanse i izgled svog vozila kao nikad do sad, zatim ih vozi do granice izdržljivosti u trkama ili dok bežiš od policije. Trkaj se sa drugim vozačima kroz kanjone, pustinje, planine i grad. Uvoznik:GameS Zemlja porekla:Amerika

Prikaži sve...
3,499RSD
forward
forward
Detaljnije

PSV Sonic & All Stars Racing Transformed Proizvođač: Sega Datum izlaska: 07.12.2012. Kao što se iz naslova može naslutiti, u pitanju je karting igra sa twistom u vidu transformisanja autića u čamac ili avion/helikopter. Na prvi pogled deluje da će ovaj gimmick brzo izgubiti na značaju, međutim mehanika je odlično napravljena, tako da preobraženije ni u jednom trenutku nije neosnovano. Ostatak je manje-više standardan za ovakve naslove – poznata formula sačinjena od frenetičnih trka na šašavim stazama prepunim power-upova i polja za ubrzanje. Igra je krcata sadržajem – pored World Toura kao okosnice igre (i glavnog načina za otključavanje sadržaja), na raspolaganju su Grand Prix i Time Attack trke. Na ovo treba dodati i mogućnost split-screen igranja na istom računaru (dva–četiri igrača) i online modove za do deset igrača, što sve zajedno čini Sonic & All-Stars Racing Transformed naslovom koji ćemo igrati veoma dugo. Zamerku bismo uputili nešto većoj težini igre, što može da odbije igrače. Naime, neki od izazova zahtevaju besprekorno odvozanu trku i, pored veselog tona kojim igra odiše, vrlo lako izazivaju frustracije, naročito na Hard nivou težine. Ukoliko pak kompletirate kampanju, otključava se još teži režim za eksperte, koji je priča za sebe i garantovano će isfrustrirati i najstaloženije igrače, jer je uslov za otključavanje 100 odsto sadržaja. Nedostaje pravi tutorijal (osim povremenih poruka pri učitavanju staza), pre svega zbog određenih tehnika i caka kojima igra obiluje.

Prikaži sve...
3,200RSD
forward
forward
Detaljnije

Prikaži sve...
2,499RSD
forward
forward
Detaljnije

Prikaži sve...
3,499RSD
forward
forward
Detaljnije

Borba za predgrađe je luđa nego ikad. U Plants vs. Zombies Garden Warfare 2, zombiji su pobedili, a biljke su po prvu put u napadu u ovoj urnebesnoj akcionoj pucačini. Sada kao kompletna igra nudi multiplayer mape za 24 igrača sa 6 različitih modova za igru, kao i co-op mod za 4 igrača. Zabavite se solo ili igrajte na split-screen sa prijateljem. Uvoznik:GameS Zemlja porekla:Amerika

Prikaži sve...
2,999RSD
forward
forward
Detaljnije

PS4 Lego Hobbit Proizvođač: WB Games Datum izlaska: 11.04.2014. Interesovanje za filmsku trilogiju „Hobit” neprestano je na visokom nivou. Pojavljivanje igre LEGO Hobbit tempirano je tačno tako da dodatno podgreje ovaj hype (pre premijere trejlera za treći deo). Ovaj naslov ide dobro utabanim stopama svojih prethodnika iz kockastih adaptacija poznatih filmskih saga. Kao i ranije, igru krasi izvrsna vrednost produkcije (za jednu LEGO igru), sa redizajniranim elementima gameplaya koje smo videli u LEGO Gospodaru Prstenova od pre godinu dana (a koji se već bitno razlikuju od onih u prethodnim igrama s predznakom LEGO). Osnovu igre čine maštovito izvedeni zasebni nivoi koji predstavljaju uspelu rekreaciju najbitnijih scena iz dosadašnja dva filma, dok će avanture iz poglavlja There and Back Again biti obrađene u naknadnom DLC-u. Od uvoda u patuljačkoj planini Erebor i večere u hobitskoj rupi, preko nadmudrivanja sa izgladnelim trolovima i podzemne bitke s goblinskim napastima, pa sve do vožnje burićima i nadigravanja sa samim Šmaugom, svaka zamisliva sekvenca brižljivo je obrađena u skladu s dešavanjima unutar scena. Prepoznatljivo (i konstantno) prebacivanje između likova s različitim sposobnostima je okosnica samog igranja, kojom je potrebno da ovladate radi izvođenja neophodnih radnji kako za završetak nivoa, tako i za prikupljanje svih mogućih bonusa u free play režimu. Spisak zajedničkih i specifičnih veština likova je ogroman, od pukog vitlanja mačevima i sekirama, preko gađanja strelama, praćkama ili čarobnjačkim štapovima, kopanja lopatama, povlačenja lancem, hvatanja stvari pecaljkom, udaranja maljem i drugo. Isto važi i za ogromnu lepezu svih mogućih i nemogućih likova koje smo do sada videli u dva filma, bez obzira na veličinu i značaj uloge (neretko i u više različitih varijanti, u zavisnosti od momenata iz filma). Koncept ogromnog huba iz kog se pristupa pojedinačnim epizodama, koji je prisutan u većini dosadašnjih filmskih LEGO igara ponovo je, kao i u slučaju LEGO Lord of the Ringsa, zamenjen za specifično evoluiranu verziju. Nepregledno prostranstvo Međuzemlja sada je jedan ogroman, kontinualan strimujući svet kojeg bukvalno možete da prepešačite od Bilbove rupe na začelju ulice Begšot u Hobitonu, pa sve do riznica u patuljačkim dvoranama Erebora. Na ovom putešestviju sporadično obavljate radnje koje otvaraju prolaz za dalje, pri čemu dodatno povećavate već ogroman prostor za istraživanje, a tu su i, razbacani unaokolo, pomenuti nivoi nadahnuti konkretnim scenama iz filmova. Ovde možda i leži jedina prava zamerka LEGO Hobbitu. U utisku da je nešto što je pre bilo samo simpatičan prateći deo paketa, sada preraslo u praktično glavni trenutak u igri, dok ono što bi trebalo da je u fokusu sada predstavlja tek zgodni dodatak. Ogroman svet krcat je raznim bonusima, tajnim lokacijama, predmetima i tonama aktivnosti koje zahtevaju pomenuto korišćenje različitih specijalki likova koje dodajete svojoj družini kupovinom pomoću famoznih LEGO novčića. Nasleđe mehanika iz igre LEGO Movie Videogame odnosi se na aktivno skupljanje različitog gradivnog materijala (blokovi, cigle, daske, kristali, metalne ploče i drugo), koje zatim, uz pomoć nađenih planova, na predefinisanim mestima treba iskoristiti za kreiranje određene LEGO konstrukcije (ili predmeta) koji vam omogućava dalje napredovanje. Jednom kada uložite potrebnu kvotu materijala za pravljenje mostova, platformi, ali i ključeva, oružja i slično, prelazite na zaseban prozor i mini-igru u kojoj je potrebno da potvrdite LEGO element koji se od vas traži na shemi s desne strane ekrana (uz opadajući bonus u vidu ekstra novčića koje osvajate ako sve složite pre isteka vremena). Od drugih dodatnih sitnica treba spomenuti i mogućnost uparivanja dva kockasta mališana u tag team duet, što je neophodno za prolazak na određenim mestima, odnosno u borbi s krupnijim protivnicima i mnogobrojnim bossovima. S audio-vizuelne strane, autori igre ponovo zaslužuju ovacije i nevericu da svakom novom LEGO igrom iznova uspevaju da iznenade zaista prijatnim ili spektakularnim prizorima koji savršeno dočaravaju događaje sa velikog ekrana u ovako, naizgled, jednostavnoj formi. Kvalitetna animacija likova, razni grafički trikovi (zamućenja, isijavanja i slično), uverljivo dočarani predeli iz knjiga/filmova, impresivni engine koji podržava na stotine (pa čak i hiljade) učesnika u raznim krkljanac situacijama, i sveopšte bogatstvo detalja i prizora svedoče i da jedna „jednostavna” igra s kockama može da ima visoku produkcionu vrednost. Ovo se podjednako odnosi i na dizajn zvuka, počevši od famozno dobre orkestarske muzike iz samih filmova, do ponovne implementacije semplova i filmskih dijaloga, koji ovaj put deluju nekako prirodnije u LEGO okruženju, za razliku od prethodne igre (možda i iz razloga što su Hobbit filmovi vedriji i manje dramatičniji od svoje LOTR sabraće). Uvoznik:GameS Zemlja porekla:Amerika

Prikaži sve...
2,999RSD
forward
forward
Detaljnije

Dovedite najlepše sale za bilijar u vaš sobu i zaigrajte 8-ball pool, snooker, black ball, killer, cut throat i mnoge druge modove. Sa potpunoim VR podrškom dobićete dimenziju vaših udaraca, planirati uglove baš kao u pravom životu i potpuno se udubite u partiju.

Prikaži sve...
3,499RSD
forward
forward
Detaljnije

PS4 Thief Proizvođač: Square Enix Datum izlaska: 28.02.2014. Vi ste Garet, majstor među lopovima, tiši od šapata. Istražite veliki grad, okušajte se u izazovnim pljačkama, prikupljajte informacije ili se potpuno uživite u maestralno napravljen svet igre. Svakoj misiji se može pristupiti na više načina a samo će najstrpljiviji odneti plen. Pre neku godinu zaposleni u Eidos Montrealu su sa revampom Deus Ex-a uspeli da se provuku kroz kritičarske iglene uši. S novom igrom u serijalu Thief su znali da isto neće tako lako da se ponovi. Kako ispuniti očekivanja legija krvožednih obožavalaca serijala punih 16 godina od premijere igre koja je uspostavila žanr stealth akcionih avantura? Sem toga, kako u isto vreme privući neke nove naraštaje bombardovane intenzivnim šarenišom koje pružaju savremene AAA igre. Thief nisu dočekale ni pompezne fanfare, ali nije ni truba rascvetana dinamitom. Ovaj naslov ipak upadljivo kaska za neuhvatljivom magijom čarobnjaka iz Looking Glassa koji su bili zaduženi za prve dve igre. „Jedni ga hvale, drugi žale...”. Ovako je novi Thief percipiran od strane oštro podeljene kritike i gejmerske javnosti. Želeći da udovolji svima, igra je na kraju ispala čedo (blago iznad) proseka, ostvarenje čiji nepobitni kvaliteti starog kova često izbijaju na površinu, ali koja se konstantno batrga da otrese tegove koji je vuku na dno. Jedan od najupečatljivijih elemenata specifične atmosfere iz originala i nastavaka bile su mračno-uznemirujuće animirane vinjete. Taj element koje su produbljivao i povezivao priču jednostavno je izbačen iz nove jednačine i zamenjen najgeneričnijim mogućim sinematicima. Isto važi i za novu iteraciju viktorijanskog steam punk sveta koja više nema taj volšebno-fantazmagorični šmek od ranije. U skladu sa tim je i generalni zaplet radnje, s obirom na to da je bilo jasno da neki novi klinci neće tek tako da zagrizu u nastavak priče od pre gotovo punu deceniju. Odgovorni iz Eidosa neuspešno koriste elemente originalne priče ili ih intenzivno menjaju da bi stvorili neku vrstu svog, paralelnog Thief univerzuma koji samo podseća na onaj stari. Sada se sve vrti oko mističnog rituala i incidenta iz prologa igre, sa Geretom koji se budi iz jednogodišnje kome, samo da bi se zatekao u socijalno-moralnoj kaljuzi grada kog je poznavao. Misteriozna kuga koja hara gradskim ulicama nekako se zgodno pojavila da ide ruku pod ruku s novouspostavljenom diktaturom stanovitog barona, a na Geretu je da, pajajući stanove imućnijih slojeva stanovništva, finansira svoju odiseju razotkrivanja događaja od pre godinu dana, otkrije sudbinu svoje lopovske prijateljice Erin, kao i agendu mračnih sila koje su gurnule grad preko ivice propasti. AI protivnika i stražara je vrlo dobar, prilično su osetljivi na vaše prisustvo i mogu da vas nanjuše čak i u potpunom mraku ako ste im preblizu. Takođe, preduzimaju neke logične i otežavajuće radnje, ali dolaze i s paketom standardnih stupidarija. Tako reaguju na ugašena svetla, podignute poklopce kovčega, ispituju otvorena vrata, pale baklje i vatru na gorionicima koje ste ugasili vodenim strelama i slično, ali se i zaglavljuju u prolazima, ignorišu vas ili komično ne reaguju na privremeno prekinute lopovske „operacije” (pomerene slike, otvoreni sefovi i tako dalje). S druge strane, teška, hermetična, i teskobna viktorijanska atmosfera odenuta u polutminu je na visokom nivou, a doživljaju dodatno doprinosi i veliki broj operacija i akcija koje su u potpunosti ispraćene kraćim animiranim sekvencama (obijanje brava, ispitivanje mehanizama iza slika ili redova knjiga, isecanje umetničkih dela i drugo). Sam gameplay je izuzetno fluidan, uz kontrole koje retko kada narušavaju visok stepen uživljavanja u kožne čizme naslovnog šunjala, a celoj stvari efektno pomaže i mogućnost brzinskog „svuš!” preleta iz senke u senku tasterom ’SPACE’. Ovacije zaslužuje i opcija podešavanja nivoa težine, uz gomilu otežavajućih faktora koje možete da uključite i koji povećavaju skor po završetku misije (skuplja oprema, isključivanje focusa, zabrana uznemiravanja i napadanja stražara, reset cele igre ako omanete u nečemu).

Prikaži sve...
2,499RSD
forward
forward
Detaljnije

PS3 Uncharted 2 - Among Thieves ProizvoÄ‘ač: Sony - SOE Datum izlaska: 01.01.2000. Uncharted 2: Among the Thieves je nastavak topline usvojene Drake's Fortune, koja je ekskluzivni naslov za Soni PlaiStation 3. Godine 1292. Marco Polo je krenuo s karavanom u Kinu, koji se sastojao od 14 brodova. 18 meseci kasnije vratio se na jedan brod sa gomilom preživelih. Opisao je sve dogaÄ‘aje i spomenuo nešto o bogatstvu. Drejk je otkrio veliku tajnu putnika i tajno počeo da dobije budistički artefakt vredan nekoliko milijardi. MeÄ‘utim, ispada da paravojna organizacija takoÄ‘e traži vredan predmet. Počinje velika trka. Igra se u velikoj meri zasniva na pratnji Marco Polo staze i spektakularnoj borbi. Sada možete pucati na bilo koji način, čak i kada se penjete. Sistem sukoba je takoÄ‘e produžen, protivnici AI-a donose nove izazove. Povremeno akciju prekidaju epski dogaÄ‘aji iz kojih igrač mora izaći živ. Osim toga, sve mape se ubacuju "u letu" i igrač ne sme da zna za reč "učitavanje" tokom igre. Grafika i fizika takoÄ‘e su pretrpeli značajne promene, dajući potpuno nova iskustva i dimenziju igre. Posebno je istaknuta prezentacija emocija, koja je da angažuje osobu ispred televizora da se bori za artefakt i doživi sve zajedno sa protagonistom.

Prikaži sve...
2,800RSD
forward
forward
Detaljnije
Nazad
Sačuvaj