Filteri
close
Tip rezultata
Svi rezultati uključeni
keyboard_arrow_down
Kategorija
Sve kategorije
keyboard_arrow_down
Od
RSD
Do
RSD
Sortiraj po
keyboard_arrow_down
Objavljeno u proteklih
keyboard_arrow_down
Sajtovi uključeni u pretragu
Svi sajtovi uključeni
keyboard_arrow_down

Pratite promene cene putem maila

  • Da bi dobijali obaveštenja o promeni cene potrebno je da kliknete Prati oglas dugme koje se nalazi na dnu svakog oglasa i unesete Vašu mail adresu.
76-100 od 2688 rezultata

Broj oglasa

Prikaz

format_list_bulleted
view_stream
76-100 od 2688 rezultata

Prikaz

format_list_bulleted
view_stream

Režim promene aktivan!

Upravo ste u režimu promene sačuvane pretrage za frazu .
Možete da promenite frazu ili filtere i sačuvate trenutno stanje

Aktivni filteri

  • Tag

    Igrice
  • Tag

    Samsung
  • Cena

    2,000 din - 3,499 din

PS4 Assassin's Creed 4 - Black Flag ProizvoÄ‘ač: Ubi Soft Datum izlaska: 19.11.2013. Godina je 1715. Gusari vladaju Karibima. MeÄ‘u njima je mladi kapetan Edvard Kenvej, novi protagonista Assassin's Creed serijala. Kroz fenomenalnu avanturu Edvard će biti uvučen u rat izmeÄ‘u Asasina i Templara, rat koji može da uništi sve što su gusari stvorili. Najveća Assassin's Creed igra do sada, sa preko sedamdeset lokacija i, po prvi put, podvodnim svetom. Učestvujte u pomorskim bitkama, predvodite armije, sklopite saveze sa čuvenim gusarima (Crnobradi, Kaliko Džek...) kroz Zlatno doba gusarstva. Always be prepared” je mantra kojom Ubisoft verovatno redovno počinje svaki brifing i sastanak osoblja. Iako neprijatno iznenaÄ‘eni neočekivano blagom proÄ‘om Assassin’s Creed trojke, vredni Francuzi/KanaÄ‘ani su u rukavu spremno imali dobitnog keca na kojem je paralelno raÄ‘eno već nekoliko godina unazad. S obzirom na to da sa nindžama, zombijima ili piratima čovek retko kad može da omane, šesta po redu Assassin’s Creed igra dodatno pokušava da osvoji (ohlaÄ‘ena) igračka srca, i to sve u predvečerje tumbanja na igračkoj sceni koje će doneti premijere konzola nove generacije. Da ne bismo spoilovali finale prethodne igre, recimo samo to da ćete se u futurističkom „odeljku” novoga AC-a baviti „farmingom” avantura Dezmondovog piratskog pretka (pod izgovorom novog interaktivnog vida zabave), ali sa očekivanim pozadinskim korporativnim agendama vezanim za tehno-artefakte za promptno pokoravanje cele planete. Ono što jeste na coveru kutije i što čini meso nove igre, tiče se avantura Edvarda Kenveja, ambicioznog pirata-pripravnika (i direktnog pretka glavnih likova iz prethodne igre) koji će, zarad verenice, sebi zacrtati ambiciozni dvogodišnji plan zgrtanja para na visokim morima, i odlazak u prevremenu penziju potom. Početne mršave piratske aktivnosti brzo dobijaju vetar u leÄ‘a kada Edvard bude sreo (i upokojio) odbeglog pripadnika famozne atentatorske sekte, nakon čega će se, preuzevši identite svoje žrtve, uputiti ka Havani i leglu tamnošnjih templarskih spletkaroša. Ono gde AC 4 čini značajno odstupanje u prepoznatljivom narativnoj tapiseriji serijala, tiče se činjenice da ste prvi put stavljeni u kožu pojedinca kome je lična korist uvek na prvom mestu, da više niste u centru velikih zavera, i da ste sada praktično samo svedok dogaÄ‘aja koji se trudi da ućari što više za sebe i svoju vernu posadu (uz prateće povlačenje za nos i templara i sekte ubica kojima ste bespogovorno služili u ranijim nastavcima). Dodatni plus je i mogućnost da ukrstite sablje i katarke (ili se udružite) s najpoznatijim njuškama zlatnog doba (analogne) piraterije (Crnobradi, Bendžamin Hornigold, En Boni, Kaliko Džek i ostali). Samo upravljanje vašom apgrejdabilnom galijom odraÄ‘eno je za medalju i lako tera na zaboravljanje svih dižrecija i gnjavaži iz stvarnog života. Jednostavan kontrolni mehanizam plovila, robustan borbeni angažman topova, zapaljivih buradi ili mortar artiljerije (u zavisnosti od strane broda sa koje trenutno nišanite), potapanje ili kačenje na oštećene neprijateljske brodove (i premeštanje borbe na protivničku palubu), bitka sa uzburkanim morem ili sveopšta bežanija od lovaca na ucene jednom kada vam se skala ozloglašenosti poveća, a sve to uz zdušno bodrenje i složno pevanje posade, odraÄ‘eni su sjajno i, zajedno sa ostalim bogatim sadržajem igre, čine AC 4 jednim velikim i impresivnim open world iskustvom, gde svi prateći elementi besprekorno dobro funkcionišu ispod privlačne haube. Ili bar svi. Poslovična repetativnost akcija i postupaka uspešno je prigušena pomenutom širokom lepezom dostupnih aktivnosti, ali je mahanika borbi i dalje metiljava i kljakava. Ono što je još u prvoj Betmenovoj Arkham avanturi funkcionisalo besprekorno, autori Creeda ni posle šest dugih godina jednostavno ne uspevaju da uspešno implementiraju u svoje igre. Borbe su i dalje odraÄ‘ene zbrda-zdola, učesnici se neprirodno kreću i „gibaju” tokom merkanja, finesi u borbi praktično nema i sve se na kraju svodi na mahnito lupanje tastera za napad u nadi da će glavni junak pre ili kasnije „upasti” u sekvencu poteza koje označavaju protivnikovu smrt (ubačen je i dinamičan sistem blokiranja, ali gubi smisao kada na ekranu nastane neizbežan krkljanac sa desetinama učesnika). S druge strane, stealth momenti su odraÄ‘eni iznenaÄ‘ujuće uspelo i interesantno, uz zamerku što sirovina Edvard nikada neće naći za shodno da se kreće pognuto kada se naÄ‘e van prirodnih zaklona (prerasla vegetacija, paprat, bale sena i palminog lišÄ‡a i slično). Dodatni plus zaslužuje i grafička obrada, koja je vidno uznapredovala u odnosu na prethodne iteracije (pop-up elemenata po nivoima više nije toliko izražen, senke više nisu tako napadno treperave, daljina iscrtavanja je veća i stabilnija, optimizacija je bolja, scene su koloritnije i manje sumorne nego ranije i drugo).

Prikaži sve...
2,999RSD
forward
forward
Detaljnije

Prikaži sve...
2,499RSD
forward
forward
Detaljnije

PS3 Assassin's Creed 3 ProizvoÄ‘ač: Ubisoft Datum izlaska: 01.01.2000. Novo poglavlje Assassin's Creed sage nas vodi u period američke revolucije i postavlja u ulogu Konora, Desmondovog pretka. Akcija se ovoga puta seli u divljnu američkih šuma gde će biti potrebno svladati i tehnike preživljanja u surovim uslovima. Svet možda jeste postao surovije mesto za Assassine, ali i oni su! Treći deo donosi dosta toga novog i osvežavajućeg, pogotovo na polju gejmplej unapreÄ‘enja, kao i neke zaista fantasične momente koji će obradovati sve veterane, ali i privući one koji se do sada nisu oprobali u ovoj igri. Ipak, ne može se baš reći da predstavlja revolucionarni pomak u odnosu na ranije delove, kao što su se možda neki nadali, pa tako osim novog endžina i okruženja ( Amerika, 18. vek ) ne postoji ništa istinski novo. Pre bismo rekli da su postojeći elementi unapreÄ‘eni i optimizovani. Predivan pogled sa vrha jedne od mnogobrojnih graÄ‘evina koji oduzima dah predstavlja na neki način zaštitni znak franšize, ujedno reprezentujući sve ono što Assassin’s Creed čini posebnim. Jedinstvena istorijski potkrepljena priča, ogromna posvećenost detaljima, fascinanta arhitektura zajedno sa mnogim drugim elementima koji su obeležili konkretne istorijske periode, fantastična upotreba graÄ‘evina i „vertikalne“ ose u kontekstu gejmpleja – sve su to momenti koji čine da igranje postane nešto više od pukog kontrolisanja virtuelnog junaka, a Assassin’s Creed 3 definitivno nastavlja u istom smeru. Glavni protagonista, pod imenom Dezmond Majls, član je tima savremenih - takoreći „dobrih“ plaćenika, koji se bore da zaustave ekstremističku grupu Templara, u javnosti poznatih kao Abstergo korporacija, i njihovu vekovnu težnju za konačnim uspostavljanjem svetske dominacije. Igra počinje tako što se Dezmond priprema za još jedan skok u „Animus“, specijalnu napravu koja mu omogućava da upliva u sećanja svojih genetskih predaka kako bi iznova doživeo njihova iskustva i uspeo da sazna odreÄ‘ene informacije od značaja iz prošlosti. Prvi kvest ga vodi na teritoriju nekadašnje Nove Engleske, sveže kolonizovanog Bostona, godina je 1770. i vreme je zahuktavanja velikog rata, a Dezmond će uskočiti u čizme izvesnog „Ratohnhake:ton-a“ koji će odigrati važnu ulogu u iniciranju američke Revolucije. Momak sa komplikovanim imenom je zapravo rezultat mešovitog braka, od oca britanca i majke mohikanke, koji se na neki način nalazi u rascepu izmeÄ‘u interesa dva naroda, starosedeoca i kolonista. On je plaćeni ubica koji voli i ne stidi se svog porekla, veruje u osnovno ljudsko pravo da ljudi budu slobodni i da razmišljaju i donose odluke na osnovu sopstvenih nahoÄ‘enja. Veliki deo igre se vrti oko ovog zanimljivog i pomalo kontradiktornog junaka, koji je poznat još i pod imenom Konor. MeÄ‘utim on neće biti jedini alter ego igrača. Konorov životni put je isprepleten nekim ključnim momentima američkog rata za nezavisnost kao što su „Battle of Bunker Hill“ tj. bitka kod ÄŒarlstauna i Bostonska čajanka, gde se najvećim delom igre borio na strani Patriota. Assassin’s Creed igre su vrlo dobro poznate po velikoj posvećenosti istorijskim detaljima, te ni ovaj nastavak nije izuzetak, pa ćete tako tokom igre virtuelno obići izuzetno realistično rekreirane gradove Boston i Njujork ali i pojedine enterijere kao što je fantastično detaljno odraÄ‘ena “Begar’s” opera. Uvoznik:GameS Zemlja porekla:SAD

Prikaži sve...
2,799RSD
forward
forward
Detaljnije

PS3 Batman - Arkham Asylum Game of the Year Edition Proizvođač: Eidos Datum izlaska: 01.01.2000. Doživećete potpuno novu igru sa Game of the Year Edition. Klinička smrt kulture sakupljanja i čitanja stripova na prostoru bivše Jugoslavije za posledicu ima vrlo predvidiv fenomen: legendarni papirni junaci bivaju percipirani kroz iskrivljeno ogledalo filma, koje u slučaju Betmena nema veze s mozgom. Omladina koja na trafikama kupuje cigare i dopune za mobilni i koja nikad nije osetila žar opsedanja kioska zbog novog broja „Eks almanaha”, „Stripoteke” ili „Lasera” možda se neće složiti sa manijakom koji je do jedne sudbonosne poplave u podrumu nataložio 250 kilograma stripova, ali whatthehell. Kristijan Bejl je tak cool! Oh, Ledžerov oskarovski performans za ulogu Džokera mami me da pogledam „10 things i hate about you”! Wuwuwuwuwuwu! Batman: Arkham Asylum je igra koja, pored neospornih kvaliteta, ima i značaj kulturnog pikada u oko Holivuda. Mitologija Krstaša pod plaštom, koja apsolutno zanemaruje Kilmere, Klunije i ostale kurajbere, u igri je dočarana do apsolutnog stripovskog savršenstva. O pojedinačnim elementima vernosti i autentičnosti ne vredi govoriti nekome ko nije čitao strip (mislimo na „revitalizovanog” ultragothic „Betmena” iz sedamdesetih godina i kasnije), ali mentalni otisak koji će ostaviti u mozgu mladog igrača nateraće filmadžije da dobro razmisle o sopstvenim „kreativnim vizijama” eventualnog nastavka „The Dark Knighta”: deo igračke publike „svući će” stripove sa Interneta i iz cuga shvatiti ko je košer a ko jadac! Pauza za vazduh, pa da pređemo na igru. Batman: Arkham Asylum je akciona avantura / šunjalica u trećem licu, čije osnovne vrednosti, atmosferu, dizajn nivoa i akcionu mehaniku možemo okarakterisati samo jednom rečju – genijalno. Džokerova zamka (u kojoj je Betmen upao naglavačke), preuzimanje zatvorske ludnice Arkham u kojoj se na elektrošok terapiji nalazi većina supernegativaca i Betmenovih smrtnih neprijatelja od igre prave svojevrsnu greatest hits kompilaciju, smeštenu u ograničeno, klaustrofobično i mračno okruženje lečilišta koje je izdvojeno iz urbane sredine. Kondenzacija sadržaja u zidove sanatorijuma Arkham omogućila je autorima da se koncentrišu na bitne stvari, kreirajući tako konzervativnu ali superatmosferičnu akcionu avanturu, koja u minimalnoj meri koketira sa konceptom sandboxa. Probijanje kroz ludnicu u kojoj pacijente leče old school metodama institucija iz Kovina i Stamnice, šunjanje kroz senke i onesposobljavanje odbeglih zatvorenika na nekoliko fascinantnih načina čine meso i kosti igre. Obične krimose, nenaoružane ili opremljene motkama, šipkama ili noževima mlatićete jednostavnom, ali genijalno rešenom metodom melee borbe koja koristi sistem automatskih komboa, tzv. freeflow. Batman: Arkham Asylum neće vas terati da pamtite volšebne kombinacije tastera, već ćete uspešnim vezivanjem napada i odbrane praviti sve spektakularnije borbene piruete, ali samo ako uspete da niz održite neprekinutim. Oponente opremljene automatskim puškama skidaćete iz senke, skakati im na glavu, hvatati omčom viseći sa zidnih ornamenata ili ih omamljivati batarangom, eksplozivnom penom ili kukom, maltretirajući ih poput sadističke verzije Sema Fišera na steroidima. Korišćenje ovih i drugih Bet-gedžeta, pored borbe, esencijalno je i za kretanje i pravljenje puta kroz terenske prepreke, u čemu će vam ogromnu pomoć pružiti i detektivski vizuelni mod koji smo „obradili” u utisku iz prošlog broja. Obračuni sa supernegativcima slede sopstvene unikatne šeme: Poison Ivy, Killer Croc, Victor Zsazs, Bane i Džoker dolaze u formi specifičnih, izdvojenih celina, koncipiranih kao mini-arene gde svaki fajt ima jedinstvena pravila, o čemu iz opravdanih razloga nećemo razglabati. Za igrače koji vole da njuškaju po ćoškovima pobrinuo se famozni Edvard Nigma, poznatiji kao Riddler. On je širom Arkhama razbacao artefakte u obliku upitnika čije pronalaženje, pored poena za nadogradnju borbenih sposobnosti i gedžeta, otključava i biografije strip junaka. Ako tokom igre ne uspete da pronađete svih 200 i kusur, nakon kompletiranja story moda možete se mirno, u praznom i tihom Arkhamu, posvetiti finišu premetačine.

Prikaži sve...
2,999RSD
forward
forward
Detaljnije

PC Need for Speed Payback Proizvođač: EA Datum izlaska: 10.10.2017. Smešten u podzemlje Fortune Valley, NFS Payback okuplja ekipu koja traži osvetu protiv kriminalne grupe The House koja kontroliše ceo grad. Igraj razne izazove kao Tyler, The Racer, Mac, The Showman i Jess, The Wheelman. Svaki vozač mora pobeđivati u trkama, izazovima i misijama da bi zaslužili poštovanje podzemlja i takmičili se u konačnoj trci protiv The House. Modifikuj performanse i izgled svog vozila kao nikad do sad, zatim ih vozi do granice izdržljivosti u trkama ili dok bežiš od policije. Trkaj se sa drugim vozačima kroz kanjone, pustinje, planine i grad. Preorder bonus – Platinum Car Pack koji se sastoji od pet unikatnih specijalno podešenih vozila: - Nissan 350Z 2008 - Chevrolet Camaro SS 1967 - Dodge Charger R/T 1969 - Ford F-150 Raptor 2016 - Volkswagen Golf GTI Clubsport 2016 SISTEMSKA ZAHTEVNOST MINIMALNA: - OS: 64-bit Windows 7 - CPU: Intel i3 6300 @ 3.8GHz or AMD FX 8150 @ 3.6GHz - RAM: 6 GB - HARD DRIVE: 30GB - VIDEO: NVIDIA GeForce GTX 750 Ti or GTX 1050 - DirectX: 11 PREPORUČENA: - OS: 64-bit Windows 10 - CPU: Intel i5 4690K @ 3.5GHz or AMD FX 8350 @ 4.0GHz - RAM: 8GB - HARD DRIVE: 30GB - VIDEO: NVIDIA GeForce GTX 1060 - DirectX: 11 Uvoznik:GameS Zemlja porekla:Amerika

Prikaži sve...
2,999RSD
forward
forward
Detaljnije

PS3 Tom Clancy's - Hawx ProizvoÄ‘ač: Ubi Soft Datum izlaska: 01.01.2000. Tom Klensi je Danijela Stil za muškarce i sa tom činjenicom mora se pomiriti svaki tehno triler fan, oprostivši sebi infantilnu fascinaciju delima čija se umetnička forma ne razlikuje mnogo od ljubavnih vikend romana. Advanced pulp štivo, tačnije njegovi elementi pogodni za interaktivnu obradu odavno su prerasli romanesknu kategoriju, uzrastajući u formu kojoj je konkurencija daleko slabija od one u književnosti. Igre sa potpisom Toma Klensija, zapravo trast fonda koji rentira ime i prezime pisca izdavačima/developerima od kojih očekuje izvestan nivo virtuelne translacije duha Klensijevih dela u igračku formu (tj. Ubisoftu), u najvećem broju slučajeva zauzimaju „počasnije” mesto u odnosu na Klensijeve romane u poreÄ‘enju sa konkurencijom. Simply put, gotovo svaki TK igrački naslov se u zamišljenoj krivoj univerzalne vrednosti kotira bolje od pozicije TK romana u poreÄ‘enju sa delima, recimo, ser Artura Konana Dojla. High Altitude Warfare eXperimental (HAWX), hiperbudžetna avio-pucačina sa mikroskopskim elementima simulacije se tako u očima svakog amaterskog arbiter elegantoruma kotira bolje od naslova nalik Ace Combatu i sličnim pewpew avio-šuterima. Prva decenija XXI veka, zlohudnog doba koje je donelo kliničku smrt pravih hard-core borbenih letačkih simulatora, predstavlja sezonu uvenuća i za njenu akcionu siročad, tako da HAWX treba shvatiti kao retku biljčicu, dete sa specijalnim potrebama koje zahteva specijalan tretman i koga ne treba suviše kuditi i oštro mu suditi. Iako je forma igre znatno drugačija od spec-ops fazona koji je trejdmark Tom Clancy’s igara, zaplet baziran na globalnoj pretnji svetskom miru i sigurnosti tipično je Klensijevski. Smešten u vremenski okvir nakon dešavanja obraÄ‘enih u Ghost Recon: Advanced Warfighteru a pre Poslednjeg rata, HAWX je topganolika priča o Dejvidu Krenšou, USAF pilotu, koji je zajedno za ostatkom svoje rasformirane eskadrile prihvatio ponudu kompanije Artemis Global Security, nadnacionalnog sigurnosnog kontraktora i privatne vojne sile, koju rentiraju države sa problemom agresivnih komšija. Pola decenije vrednog plaćeničkog rada pada u vodu kada Dejvid i ekipa budu suočeni sa dilemom: ostati na strani Artemisa ili pružiti pomoć US mornarici napadnutoj od strane snaga sopstvenog poslodavca? Mladi američki sokolovi biraju, naravno, ispravnu opciju, postajući tako ključan faktor u odbrani američke teritorije od invazionih snaga agresivne megakompanije. Ok, kakvo je to mumlanje u publici? Da, 2020. godine SAD sigurno neće oslabiti toliko da pola teritorije osvoji naoružano preduzeće, ali šta smo malopre rekli o specijalnom detetu i blagom kriterijumu? Na sreću, samoj igri, njenim audio-vizuelnim elementima, brzini akcije i hipereksplozivnosti sadržaja ne treba nikakva kritička antiflame poštapalica. Prvi elemenat fascinacije, što možete zaključiti iz priloženih slika, svakako leži u fantastičnoj grafici modelovanoj uz pomoć satelitskih snimaka visoke rezolucije. Iako na malim visinama ne deluju impresivno kao sa visine od 10.000 stopa, tereni igre su svakako nešto najbolje što smo ikada videli u igri koja uključuje i avione i naoružanje. Sami modeli vaših vazduhoplova, efekti upotrebe oružja i eksplozija takoÄ‘e nisu za bacanje, a to verovatno važi i za protivnika, koga ćete u toku igre uglavnom sretati u formi nišanskih markera na HUD-u i tačkica na radaru. Elemente realne avionike i verodostojne efekte naoružanja ne vredi, naravno, tražiti u igri ovog tipa: HAWX je naslov u kom ćete tokom prosečne misije uništiti više borbene tehnike nego što je ima u arsenalima mnogih modernih država, ispalivši stotine samonavoÄ‘enih raketa u suludom mayhemu koji donosi više žrtava od najljuće pucačine u prvom licu. Začudo, sami modeli aviona, kojih ima nekoliko tuceta, potpuno su realni (njihove letne performanse naravno nisu). Aktuelni modeli modernih lovaca i lovaca bombardera, koji uključuju legende nalik na Mig-21, Mig-29, Su-27, F-14, F-15, F-16 i Mirage 2000 predstavljaju ergelu čije bogatstvo grla i pasmine nije uporedivo ni sa jednom avio-igrom, bilo da se radi o simulaciji ili o arkadi. Dva nestandardna hardverska elementa, veoma poželjna za puni doživljaj igre, jesu džojstik (ne gamepad) i mikrofon, uz čiju pomoć možete izdavati verbalne komande wingmanu, menjati mod radara, birati oružje, ispaljivati mamce i raditi sve ono što bi vas inače teralo da skidate ruke s pilotske palice. Sa generalne hardverske strane, igra uopšte nije toliko zahtevna koliko dobro izgleda: mašine koje se danas prodaju za cca 300 evra pružaju sasvim dovoljno konjske snage za teranje HAWX-a u visokoj rezoluciji i sa respektabilnim nivoom detalja.

Prikaži sve...
2,690RSD
forward
forward
Detaljnije

PS3 Beyond - Two Souls Proizvođač: Sony - SOE Datum izlaska: 01.01.2000. Nova igra od autora Heavy rain pred igrača postavlja novu nelinearnu priču, moralne izazove i režiju u rangu vrhunskih trilera, sa zvezdama poput Elen Pejdž i Viljem Defo. Jedinstveno iskustvo, samo na Playstation 3 konzoli! Francuska firma Quantic Dreams vlasnicima PlayStationa 3 poznata je po kontroverznom naslovu Heavy Rain. Kritičari su zamerili autorima što igračima nije ostavljeno dovoljno manevarskog prostora, što je naglasak bačen na priču i tehničke osobine, te što ceo opus više predstavlja interaktivni film nego klasičnu video-igru. Režiser, pisac i idejni tvorac Dejvid Kejdž uopšte se nije obazirao na kritike i ohrabren činjenicom da se igra prodala u preko 2,5 miliona primeraka krenuo je da razmišlja o „nastavku”... Beyond: Two Souls prati život samo naizgled normalne devojke Džodi Holms (tumači je sjajna Elen Pejdž, poznata po roli u filmu „Džuno”). Njeno srećno detinjstvo prekida misteriozni entitet – Ajden, koji joj daje neobične mogućnosti, između ostalog, telekinezu, sposobnost da „vidi” i prolazi kroz zidove, rekonstruiše prošlost... Prestravljeni na smrt otkrićem, Džodini posvojitelji kontaktiraju sa doktorom Nejtanom Doukinsom (glumi ga niko drugi do Zeleni Goblin – maestralni Viljem Dafo), koji radi u isturenom departmentu agencije CIA zaduženom za paranormalno. Džodi bukvalno preko noći postaje laboratorijsko zamorče na kojem Doukins i njegov asistent vrše oglede i posmatraju je 24 časa na dan. Nakon što je postala punoletna glavna junakinja završava CIA trening i postaje operativac, a stvari počinju ozbiljno da se komplikuju kada reši da se okrene protiv „Ujka Sema” i otkrije šta se zapravo nalazi iza njene povezanosti sa Ajdenom i Infraworldom (svetom mrtvih) iz kojeg ovaj navodno dolazi. Igra sadrži 26 poglavlja, a zanimljivo je što se priča ne odmotava u kontinuitetu, već se Džodin „razvoj” prati skačući sa teme na temu napred-nazad kroz njen život. S obzirom na to da je radnja veoma kompleksna i da obrađuje nekoliko tema simultano, ukoliko se ne udubite svom snagom može se desiti da propustite važne detalje, pa čak da „ispadnete” iz toka kao kad prilikom gledanja neke serije propustite nekoliko važnih epizoda. Igra na prvu loptu kupuje tehničkim osobinama. Nestvaran kvalitet motion capture sekvenci rezultuje ultra-realističnim pokretima na ekranu, te osećajem da su likovi živi. Džodi je pljunuta Elen Pejdž i gotovo da imate utisak da se pred vama nalazi prava glumica koja čeka da joj izdate neku komandu. Gledati je kako se kreće, gestikulira, izražava emocije je nestvarno. Sate ćete provoditi ispred ekrana proučavajući svaki njen pokret i potez ne verujući da je ovako nešto moguće na platformi koja polako odlazi na zasluženi odmor. Naravno, magnitudu projektu daje i odgovarajuća glasovna gluma koja je sem na nekoliko mesta rame uz rame sa vizuelnom komponentom igre. Najveći teret poneli su Elen Pejdž i Viljem Defo, ali ni glumci angažovani za sporedne uloge ne zaostaju. Tu su Kadim Hardison, Erik Vinter... Ne sećamo se kada je neka igra izazvala ovoliko polemika i oprečnih mišljenja. Bukvalno se vodi rat između onih koji je uzdižu u nebesa i onih koji tvrde da ne vredi ni prebijene pare. Zaraćeni tabori ni ne shvataju da su i jedni i drugi u pravu! Jeste, Beyond: Two Souls je klasa za sebe i tehničko savršenstvo bez mane. S druge strane, kao klasična igra potpuni je promašaj zbog kojeg će se ljubitelji first/third person pucaljki teško mašiti novčanika. Ipak, nama se Quantic Dreamsov, „dvopersoni” eksperiment svideo i legao je kao „kec na deset” nakon mora jednoličnih igara koje smo završili u poslednje vreme. Dve stvari su se izdvojile kao odlučujuće – neodoljiva Elen Pejdž i 3D modeleri/animatori koji su uspeli njenu harizmu u potpunosti da transferuju preko ekrana kroz lik izmučene Džodi Holms.

Prikaži sve...
2,499RSD
forward
forward
Detaljnije

PS3 Lego Star Wars 3 - The Clone Wars Proizvođač: Disney Datum izlaska: 01.01.2000. Treći deo urnebesnog Lego serijala prati period klonskih ratova iz drugog dela Star Wars sage. Pogledajte kako bi izgledao ovaj sukob iz šašave perspektive Lego kockica, igrajte zajedno sa još jednim drugarom. Traveller’s Talesove Lego igre inspirisane popularnim filmskim franšizama školski su primer spajanja lepog i korisnog, oko čega može da se okupi cela (gejmerska) porodica. S jedne strane, to je jedinstvena prilika da se klinci „poigraju” virtuelnim igračkicama za koje u stvarnosti treba odvojiti čitavo bogatstvo, s druge je sjajna mogućnost da odrasli na još jedan način prožive avanture sa filmskog platna uz koje su odrasli. I dok nas uskoro očekuje Lego obrada „Pirata sa Kariba”, društvo iz TT-a dalo se u kreiranje naizgled ničim izazvane obrade „Ratova zvezda” iz CGI animiranog serijala „Clone Wars”, udenutog u dešavanja između druge i treće filmske epizode. Na prvi pogled, Lego Clone Wars izgleda kao standardni cash in produkt, igra stvorena da na brzinu, bez mnogo truda i koristeći template prethodnih Lego igara još jednom rutinski pokupi kajmak sa franšize koja je uvek imala preizraženi potencijal unovčavanja gotovo svakog svog celuloidnog sekunda. Au contraire, što bi rekao Del Boj. Da li iz dosade, inata ili želje da nastave kontinuitet kvalitetnih Lego igara, autori Clone Warsa su pristupili poslu sa neuobičajenim kreativnim žarom. LSW3 je, u poređenju sa ostalim igrama iz serijala, najkompleksnija i najbogatija sadržajem. Ona u isto vreme efektno koristi ili modifikuje elemente gameplaya koji su i do sada funkcionisali kao podmazani. Osnovna i prepoznatljiva struktura nije menjana – nivoe inspirisane konkretnim epizodama ili događajima iz serije prvo morate preći u story režimu, sa predefinisanim setom likova, nakon čega se otključava free mode gde proizvoljno sastavljate ekipu radi lakšeg pronalaženja svih skrivenih bonus drangulija koje su ostale nedostižne u prvom prolazu. Oko ovakvog kostura je, međutim, nabacano toliko kvalitetnog i zanimljivog sadržaja po jedinici prostora da ćete, i nakon što duboko zađete u igru, i dalje otkrivati nove stvari. Standardno hub čvorište sada je predstavljeno džinovskim republičkim i separatističkim krstaricama koje međusobno razmenjuju vatru (uz mogućnost slobodnog preleta između njih), dok ćete na njihovim palubama otkrivati pristupe svim ostalim pratećim aktivnostima, od izbora nivoa, preko kupovine i otključavanja likova, letelica, vozila i bonusa, sve do aktiviranja skrivenih nivoa. Sami nivoi, koji se račvaju i prate tri paralelna story-arca iz obe sezone same serije, grubo se mogu podeliti u tri grupe. Prvu čine standardni Lego nivoi sa strukturom koja je poznata od ranije, druga potencira upravljanje širokim spektrom letelica uz sletanje i on-foot intervencije na predefinisanim tačkama, dok su najveći novitet nivoi sa masivnim sukobljavanjem zaraćenih strana koji su protkani elementima bazične, ali vrlo dopadljive strategije. Ovo se odnosi na mogućnost progresivnog oslobađanja kružnih zona na terenu i postavljanja sopstvenih borbenih instalacija na njima (od generatora štitova, artiljerijskih baterija, do kasarni iz kojih izlaze čete stormtroopera i sletnih platformi za dovođenje teške i lake oklopne mehanizacije u vidu mnogobrojnih vozila iz bogatog „Star Wars” lorea). Pored toga i činjenice da je i pomenuti hub sistem takođe jedan ogroman i zanimljivo osmišljen nivo, tu su još i tajni bonus nivoi kojima pristupate nakon što otključate pojedine sporedne likove (bounty hunteri, grof Duku i sl.), kao i parelelno odvijanje različitih radnji na story nivoima uz mogućnost proizvoljnog šaltovanja između (razdvojenih) junaka. Split screen multiplayer odlično fercera, iako se treba navići na dinamičnu podelu ekrana, koja u svakom trenutku pokušava da igračima obezbedi što bolju preglednost. Ovako zamišljen novi koncept pre svega je zahtevao dodatno ispeglan grafički engine iz prethodnih igara, koji svojim kvalitetima sada pleni više nego ikada. S jedne strane, tu su sada dodatno ispolirana grafika i animacija prepuna sjajnih specijalnih efekata (pre svega u vidu finih zamućenja, kvalitetnih i detaljnih tekstura, vešto odrađenog fokusiranja i odlično isprepletane igre svetlosnih izvora i senki). Dalje, dodatna budženja grafičkog „motora” sada su omogućila ne samo spektakularne bitke sa ogromnim brojem učesnika (uvodni nivo na Geonosisu, kao i na pomenutim strateškim mapama, npr.), već i razne druge impresivne prizore (boss fajtovi, svemirske bitke, strukture pojedinih lokacije i sl.), u toj meri da ćete gotovo na svakom nivou videti nešto novo i zanimljivo. Čak je i puko poletanje i sletanje letelicama prizor koji će teško dosaditi, pre svega zbog odlično izvedene promene perspektive i srazmernog odzumiranja kamere od likova koja se trudi da uvek pruži maksimalno udobnu preglednost. Kao i ranije, kampanja je krcata kratkim parodičnim scenama, koje, doduše, sada zahtevaju solidno poznavanje „Clone Wars” sezona i pojedinačnih epizoda da biste ih pravilno razumeli.

Prikaži sve...
2,999RSD
forward
forward
Detaljnije

PS3 Lego Jurassic World Proizvođač: WB Games Datum izlaska: 12.06.2015. Nova LEGO avantura donosi nezaboravnu avanturu kroz Park iz doba Jure. Igrajući kao poznati likov iz filmova proći ćete kroz scene iz celog serijala - od Jurassic Park do najnovijeg, Jurassic World. Kao i ranije LEGO igre, Lego Jurassic World je bogat urnebesno smešnim scenama i moguće je igrati kooperativno sa još jednim igračem na istom kompjuteru/konzoli. Na raspolaganju je i dvadeset igrivih dinosaurusa poput Triceratops, Raptor i T-rex. Svoju kolekciju dinosaurusa možete da menjate putem DNA kockica i pravite kombinacije vrsta. Uvozik:GameS Zemlja porekla:Amerika

Prikaži sve...
2,799RSD
forward
forward
Detaljnije

PS3 Infinity 2.0 - Marvel Super Heroes Avengers Starter Pack Proizvođač: Disney Datum izlaska: 19.09.2014. Paket uključuje: - 1 Disney Infinity (2.0 Edition) Base - 3 Marvel Super Heroes Figures: Iron Man, Thor and Black Widow - 2 Marvel Super Heroes Toy Box Game Discs - 1 Marvel's The Avengers Play Set piece - 1 Web Code Card - 1 Poster

Prikaži sve...
3,400RSD
forward
forward
Detaljnije

Igraj na ulici ili u ligama u potpuno novoj dinamičnoj karijeri. Po prvi put igraj sa WNBA timovima. Ili napravi svoju NBA franšizu i vodi ih do finala.

Prikaži sve...
3,499RSD
forward
forward
Detaljnije

PS4 Plants Vs Zombies - Garden Warfare Proizvođač: EA Datum izlaska: 22.08.2014. Konačni okršaj biljaka i zombija! U nastavku hit igre Plants vs Zombies, igrači se takmiče u online bitkama za 24 igrača ili se mogu udružiti u kooperativnim modovima za 4 igrača. Moguće je ostaviti lični pečat u igri brojnim kozmetičkim dodacima i napraviti unikatnog lika. Igra podržava igranje na istoj konzoli u split-screen režimu za četiri igrača. Producent igre Brian Lindley je rekao: “Imali smo sjajan odziv igrača na Xbox platformama i jedva čekamo da se PC igrači pridruže zabavi ovog leta. PC verzija ima sav sadržaj koji smo do sad izbacili za konzole”, potvrdio je on. Plants vs. Zombies Garden Warfare multiplayer only je ostvarenje i u suštini timska pucačka igra iz trećeg lica u kojoj za sad postoje 4 moda, za maksimalno 24 igrača.

Prikaži sve...
3,499RSD
forward
forward
Detaljnije

PS4 Far Cry 4 - Limited Edition Proizvođač: Ubi Soft Datum izlaska: 18.11.2014. Jedan nevoljni heroj, jedan despotski ludi antagonista, jedan prostrani ruralni sandbox... Ako izuzmemo imena i prezimena, poslednja tri Daleka krika suštinski su iste igre čiji dizajner tvrdoglavo odbija da razmotri neki alternativni scenario. Far Cry 2, 3 i 4 sličniji su jedan drugome od tri „Hangover” filma, što je poduhvat dostojan divljenja. To ne znači da na neki blesav način nisu zanimljivi, i „Mamurluci” i Daleki krici... Nakon serije tropskih lokacija, franšiza se seli u planinski predeo fiktivne varijante Nepala. Kraljevinom Kyrat despotski vlada uzurpator Pagan Min, flambojantni ekscentrik koji u ludilu odlazi korak dalje od Vase Crnogorca iz Far Cry 3. Naš mladi junak je naturalizovani Amerikanac, rodom Kiraćanin, koji ispunjava poslednju želju svoje preminule i kremirane majke – „odnesi me kući, sine”... Nesvestan sudbinske uloge koju nosi njegovo poreklo, na mah uhvaćen u kovitlac narodnog ustanka protiv tiranina, mlađani Ajay Ghale odigraće ulogu nedostajućeg zupčanika u mehanizmu promene. No, previše razmišljanja stvara glavobolju – bacimo se na akciju. Far Cry 4 je najraskošniji i najbogatiji ruralni gejming sandbox koji je ikada napravljen. U igri ima toliko sporednog sadržaja da ćete stalno praviti višesatne pauze od glavnog storilajna i skakati od cveta do cveta, od masakra do masakra... Trkanjem, asasinacijama, paraglajdingom, skupljanjem demonskih maski i delova dnevnika vašeg oca, lovom na životinje i drugim zezanjem bavićete se u pauzama oslobađanja neprijateljskih uporišta i otimanja signala na radio-kulama (skida fog of war, baš kao u prethodnoj igri), čime ćete se pak baviti u pauzi rešavanja glavnog, račvajućeg questa. Prosto rečeno, Far Cry 4 je igra koja zahteva nepodeljenu pažnju jer sadržaja (zabavnog sadržaja) ima u tolikoj meri da igru nema smisla deliti s nekim drugim naslovom, makar dok joj ne posvetite pedesetak sati i ne uhvatite se za glavu zbog rokova koji vam mrtvačkim prstom kuckaju po prozoru. LIMITED EDITION verzija igre, koja uključuje i „Blood Ruby Pack“ – dodatnu single player misiju i dodatno oružje (1911 pistol)

Prikaži sve...
3,499RSD
forward
forward
Detaljnije

Far Cry dolazi u Ameriku. Dobrodošao u Hope County u Montani, zemlju slobodnih i hrabrih, ali takođe dom fanatične sekte Eden's Gate. Suprotstavi se vođi sekte Joseph Seed i njegovoj braći, Glasnicima. Bori se protiv smrtonosne sekte, oslobodi Hope Country sam ili u co-op za dva igrača. Opustoši sektu i njene članove, ali se čuvaj besa Joseph Seeda. Iskleši svoj put, napravi like prema sebi, mlađeg zamenika šerifa i izaberi svoju avanturu u kojoj te očekuju muscle kola, ATV, avioni i još mnogo toga što možeš da koristite protiv sekte u epskim borbama. Na tom putu pomoći će ti Jerome, sveštenik koje je izgubio svoje vernike, Mary May, konobarica sa zapaljivim koktelima i Nick Rye, pilot koji želi bolju budućnost za svoje dete. Uvoznik:GameS Zemlja porekla:Francuska

Prikaži sve...
2,999RSD
forward
forward
Detaljnije

PS4 Wolfenstein - The New Order Proizvođač: Bethesda Datum izlaska: 23.05.2014. Čuveni serijal pucačina Wolfenstein, začetnik FPS žanra, upravo je dobio novi nastavak. Godina je 1960. Nacisti su uspeli da osvoje svet. Igrajući kao BJ Blašković, proputujte Evropu i ponovo zaustavite Naciste u sigurno najeksplozivnijoj igri ove sezone. Možda niste znali, ali igrački „brend” Wolfenstein je samo godinu dana mlađi nego Pac-Man, a stariji je od Maria (od prvog, Donkey Kong Maria) i bukvalno svih drugih franšiza/pojmova/heroja koji su se još u prošlom veku smatrali istorijskim. O da, prva igra Wolfenstein kreirana je davne 1981. za Apple II i dve godine kasnije portovana na Commodore 64. Castle Wolfenstein i njegov prost lavirint u kome ste izbegavali vojnike Wehrmachta ostavio je snažan utisak na ekipu ranog id Softwarea, koja je deset godina kasnije napravila Wolfenstein 3D, naslov koji je pokrenuo FPS groznicu koja nas trese i danas. Uporedo sa evolucijom pucačina, evoluisali su i Vulfenštajni, ali ni jedan naknadni nije ostvario ni približan efekat kao Wolfenstein 3D. Ni od najsvežijeg Wolfensteina ne treba očekivati čudo, već laganu zabavu za par popodneva. Glavni junak igre ponovo je tradicionalni William „BJ” Blaskowicz, čiji WWII nikako da prestane, da čovek malo iskulira posle 22 godine. Igra počinje 1946. godine očajničkim avio desantom na glavnu bazu Nacista u Evropi i pokušajem likvidacije generala Wilhelma „Deathshead” Strassea, zlog naci mastermajnda, koga ste verovatno ubili u nekom prethodnom Wolfensteinu, a možda i niste (Hitlera sigurno jeste u Wolfensteinu 3D). Zapravo, tražiti kontinuitet tajmlajna u slapstick WWII pucačini bez autorskog kontinuiteta (ovog Wolfa radio je švedski MachineGames, nikad čuo...) je besmislena rabota. Eeeenivej, spletom zlih okolnosti i loše ratne sreće, Bidžej i ekipa su ispušili, naš junak biva ranjen u glavu i završava u poljskom sanatorijumu u vegetativnom stanju koje će potrajati 14 godina. Iz stupora se budi 1960. tokom naci akcije čišćenja sanatorijuma, spašava lepu bolničarku i shvata da su Švabe pobedile. Novi Svetski poredak Hitlerove Nemačke u željeznim šakama drži ceo svet, ali pokret otpora i dalje tinja. Ovo je prvi Wolfenstein koji pokušava da sebe shvati zaista ozbiljno, ali pri tome kombinuje teške teme sa još težim budalaštinama. Na primer, pre misije u koncentracionom logoru u Hrvatskoj u kome treba da izbavite člana jevrejskog tajnog društva čije tehnološke tajne vam trebaju, pomagaćete mentalno hendikepiranom liku da nađe svoje igračke u podzemnom skloništu pokreta otpora. Ova polupana kombinacija tema i stilova ponekad funkcioniše, a ponekad ne. Iz toga se baš vidi da su igru osmislili upravo Skandinavci, čija mentalna veza sa ostatkom planete je tradicionalno vrlo tanka. Lik Bidže Blaškovića je napisan i odglumljen bez iznenađenja: i dalje je govedina koja cedi pretnje kroz zube, Švabe puni mecima kao da sutra ne postoji, ali sada dobija priliku da se romantično omrsi mladom Poljakinjom, što nam dozvoljava da upoznamo i njegovu nežnu stranu oličenu u baršunastim uzdasima „hmuuuh” i „mmmmph” tokom scene seksa u vozu. Sam dizajn igre i skriptovane pucačke scene su raskošni, ali donekle i nemušti. Čini se da je sve baš kao i u slučaju igre Bioshock: Infinite, u kome svaka prostorna celina ima milion detalja i akcioni skript, ali sa pucačkim segmentom koji je osmislio neko ko pucačine ne doživljava organski, na podsvesnom, „refleksnoprstičnom” nivou. Za Wolfenstein: The New Order ne može da se kaže da kompletno spada u „braon hodnik” pucačine, mada se najveći deo igre sastoji od klaustrofobičnih, uskih celina: povremeno ćete naletati na široke, prostrane arene gde vas čeka fino režirana, set-piece bitka sa mrskim neprijateljima, njihovim borbenim mechovima i oklopnim psima, moćnim panzerhundovima. Bidža Blašković može da dual-wielduje svako oružje, čime dobija na vatrenoj moći, ali ne gubi na preciznosti, pošto je šuterska mehanika u rangu Toma i Džerija. U igri imate i easter egg u formi Wolfensteina 3D, koji možete da igrate kada se domognete podzemne baze Kresau circle (interakcija sa krevetom na spratu, onom gde piše „nightmare”). Sve u svemu, Wolfenstein: The New Order je raskošan i zabavan, ali je tehnički problematičan i dah mu je prilično kratak.

Prikaži sve...
2,999RSD
forward
forward
Detaljnije

PC Tom Clancy's - The Division ProizvoÄ‘ač: Ubisoft Datum izlaska: 08.03.2016. The Division je online open world pucačina iz trećeg lica sa elementima preživljavanja. Razorna pandemija nadire kroz Njujork.Samo par dana bez hrane i vode, ruši društvo u haos. The Division, taktička jedinica agenata se aktivira. Vodeći naizgled običan život meÄ‘u nama, ovi agenti obučeni su da rade samostalno u cilju prezervacije društva. Kad društvo padne, mi se uzdižemo. Koristite najmoderniju tehnologiju kao član Division-a. Kostimizirajte svog lika, oružije, opremu i ranac. Komunicirajte sa drugim agentima putem vašeg pametnog sata. Udružite se sa drugim igračima, da povećate svoje šanse za pobedu. UÄ‘ite u Dark Zone, utvrÄ‘enu zonu u srcu Menhetna gde je najvredniju opremu ostavila vojiska za vreme povlačenja. SaraÄ‘ujte sa drugim agentima ili ih napadnite i ukradite njihovu opremu. Igra zahteva internet konekciju za igru. Posle mnogih varijacija sa multiplayer-om tokom godina koje je Ubisoft radio sa njihovim singleplayer igrama sada možemo videti kako izgleda kada uskoče u full MMO žanr ili bar njihovu aproksimaciju istog. Tom Clancy igre su nekako uvek imale tu dozu relanosti pri sebi dok prikazuju delovanje nekih specijalnih jedinica, u nekima malo više u nekima ne baš mnogo i to je definitivno slučaj sa The Division-om koji, osim par stvari, stanicu zvanu relanost je debelo promašio. Ovaj scenario iz noćnih mora nekog teoretičara zavere, koji bi vrlo lako mogao da se naÄ‘e u jednoj sezoni serije 24, počinje sa velikom rasprodajom na Black Friday kad u cirkulaciju tokom dana budu ubačene ogromne količine novčanica posute novim veštački napravljenim i veoma zaraznim virusom. Premotamo malo unapred i vidimo kako se bolest širi bez ikakve naznake da se usporava ili da će se lek naći. Njujork kao epicentar iste biva zatvoren u karantin sa većinom populacije jos zaglavljenom u gradu. Tu nastupate vi kao pripadnik i agent skrivene organizacije pod nazivom Divison napravljene da deluje baš u slučaju da se ovako nešto desi u nekoj urbanoj sredini. Sa zadatkom da se javite u bezbednu kuću u Bruklinu i što pre preÄ‘ete na centralni Menhetn radi pridruživanja ostalim agentima u rešavanju misterije porekla ovog virusa, kao i smirivanja ili odstranjivanja bilo koje pretnje po graÄ‘ane još prisutne u karantinskoj zoni. Tokom tutorial misije u Bruklinu ćete biti uvedeni u osnove gameplay-a od naoružanja, preko interakcije do principa na kom će funkcionisati manje-više sve misije nadalje. Pošto doÄ‘ete na samo Menhetn ostrvo dobićete bazu koja će biti vaš komandni centar. Dalje sam gameplay možemo podeliti na tri ključna dela koji nisu baš srazmerni jedan drugom. Tako imamo pucačinu iz trećeg lica ili ono što će biti u prvom planu i čime će Division biti poreÄ‘en sa ostalim igrama tog žanra. Sa ovim dolazi neizbežno gledanje vašeg lika u leÄ‘a, detaljno istraživanje svih mogućih malih zidića i zaklona u igri kako biste preživeli vatrene okršaje koji postaju sve teži i izazovniji kako budete napredovali u igri i od vas će se zahtevati konstantno kretanje i taktičko pozicioniranje. Tu su glavne i sporedne misije, kao i gomila stvari za skupljanje koje će vam dodatno prikazati užase ovakve katastrofe i na šta su ljudi sve spremni. Najvažnije misije će se deliti na Medical, Tech i Security, glavne će biti vezane za priču i pratiće vaše istraživanje porekla virusa i obezbeÄ‘ivanje zona po Menhetnu, dok sporedne misije će vam davati dodatne poene kojima ćete unapredjivati bazu. Ovde nastupa RPG deo koji, iako nije u prvom planu, zapravo zauzima veći deo igre. Naime, najviše sistema koji se nalaze u svim RPG igrama kao što su raznorazni skill-ovi (prikazani u obliku visokotehnoloških gadget-a), talenti i perkovi koje ćete otključavati i unapreÄ‘vati kako budete unapreÄ‘ivali vašu bazu, neizbežan sistem pravljenja opreme koji postaje validan tek u end game-u i loot iliti oprema koju ćete konstantno skupljati od palih protivnika kako biste što bolje unapredili statistiku vašeg lika. Ovaj sistem će ići do nekontrolisanih količina raznorazne random opreme koja će vam dati flashback-ove na igre tipa Borderlands i Diablo. Iako je Division klasifikovan kao pucačina, malo maši metu kada su vam protivnici ogromni sunÄ‘eri koji upijaju pune saržere u glavu bez da padaju. Ceo borbeni deo gameplay-a se na kraju svodi na to da vi povećate svoje brojeve kako biste svojim brojevima smanjili protivničke brojeve i tako pobedili. Naravno, na kraju krajeva tu je i MMO deo. Iako zapravo ceo Division možete preći apsolutno solo kao da igrate singleplayer igru pošto kako napustite vašu bazu ili bezbednu zonu vi ćete se sami šetati kroz Njujork, ali pravi užitak i zabavu ćete imati ako imate još tri prijatelja da vam se pridruže tokom šetnje. Sam party i Co-Op sistem je ovde odlično odraÄ‘en, od toga da pre svake glavne misije i u svakoj bezbednoj zoni možete pokupiti random igrače da vam se pridruže, preko toga da možete uvek koristiti glasovnu komunikaciju u igri radi lakšeg pozicioniranja i taktike, pa do toga da uvek možete da se praktično teleportujete na lokaciju saigrača pod uslovom da vi niste u borbi trenutno. Ovakav tim će vam pogotovu biti potreban ukoliko budete želeli da ušetate u Dark Zone, posebno odsečenu zonu u samom srcu mape u kojoj ne samo da šetaju mnogo brojnije i jače verzije protivnika već i mnogi drugi Division agenti. Ova druga stavka bi bila od pomoći da dok ste u ovoj zoni nije otvorena lova na sve uključujuci i druge agente. Sve ovo sa ciljem nabavke mnogo bolje i vrednije opreme nego što se može naći u normalnim zonama. I ovde ćete možda imati najizazovnije i najzabavnije momente dok se budete šunjali po napuštenim ulicama i saraÄ‘ivali sa nasumičnim drugim igračima koji se budu pojavili u vašoj blizini. TakoÄ‘e, dokle god ste u DZ zonama glasovna komunikacija je otvorena ka svima i svi u vašoj blizini vas čuju! Iako je grafički igra oslabljena u odnosu na ono sto je prvi put prikazano na E3-u pre nekoliko godina i dalje se dobro drži. Pored Menhetna prenesenog u 1:1 skali, grafika uspešno prenosi atmosferu potpuno napuštenog grada u kome vlada bezakonje, ovome dodatno pomažu pedantno postavljeni detalji gde god da se zaputite ili uÄ‘ete, vremenske prilike i neprilike, smene dana i noći, mali detalji i promene na vašem liku. Najveću manu koja se može dodati ovde je jedan uprošÄ‡en sistem pravljenja likova koji vam jedva pruža nekoliko opcija za lica, kosu i detalje tako da ćete vrlo verovatno naleteti na nekoliko klonova tokom igranja. S druge strane, zvučna pozadina sasvim realno prati igru i pored glasovne glume koja je na nivou dobro je odraÄ‘en zvuk naoružanja koje ćete koristiti kao i sasvim funkcionalna glasovna komunikacija u igri, koja posle malo podešavanja može da vam zadovolji sve potrebe tokom igranja. Što se end game-a tiče ili ”šta raditi kad ste odradili sve misije i dostigli maksimalan 30. nivo”, tu počinje Diablo 3 still jurenja za najboljom kombinacijom statova i opreme za vaš stil igranja i kako biste vašeg lika učinili najmoćnijim u kraju. Za ovo je najbolji savet da sve materijale skupljate dok ne dostignete najviši nivo kao i da svu opremu koja vam ne treba rastavite u materijale, kako vam se igra ne bi pretvorila u totalni grind fest ili dosadan lov na potrebne materijale. Kad smo već spomenuli grind, da se okrenemo na negativne strane koje će možda biti sreÄ‘ene a možda ne, meÄ‘u kojima su nedostatak bilo kakvog posebnog PvP sistema. Ukoliko se uleti previše brzo u igru može doći do prezasićenja zbog samog manjka raznovrsnosti meÄ‘u protivnicima i misijama tako da Division može postati dosadan super brzo. Druga ogromna zamerka dolazi iz toga da igra zapravo povlači dosta iz RPG žanra pogotovu kad je oprema u pitanju i, koliko god da ste sposoban i iskusan igrač, ukoliko vaša oprema nije na nivou imaćete muke i probleme u bilo kojoj borbi. Kada dostignete maksimalni nivo i pokupite najbolju opremu moći ćete da savladate bilo šta sa minimalnim naporom. Ukoliko dolazite sa idejom da će vam Division biti online MMO verzija Call of Duty-a koji ćete moći da igrate non-stop bez prestanka, najbolje je da produžite dalje jer ovo definitivno neće biti ono što ste tražili. Ukoliko, pak, želite da istražite kako bi to izgledalo da se u sred zime i Menhetna desi epidemiološka katastrofa, pri tome upucate ogromnu količinu likova, pokupite brdo raznoraznog loot-a i super se provedete sa prijateljima, osećajte se dobrodošli da se pridruzite Division-u i vidimo se na ulicama Njujorka. Uvoznik:GameS Zemlja porekla:Francuska

Prikaži sve...
3,499RSD
forward
forward
Detaljnije

PC Watch Dogs Proizvođač: Ubisoft Datum izlaska: 27.05.2014. Dugo očekivana avantura iz Ubisofta je konačno u prodaji! Igrajući kao vrhunski haker Aiden Pearce, zaustavite veliku zaveru koja se dešava u Čikagu. Smeštena u izuzetno vernu digitalnu verziju Čikaga, Watch Dogs igračima daje slobodu istraživanja i rešavanja misija na više načina od kojih neki uključuju hakovanje Aidenovim već legendarnim telefonom. U svetu u kome je sve povezano, kome ćete verovati? Moramo da odamo priznanje ljudima iz Ubisofta! Iako uzimajući u obzir kvalitet njihovih naslova, ne možemo da ih svrstamo bilo gde drugde osim u rang EA-ova i Activision-a gaming industrije, makar možemo da kažemo da su uspeli da dođu do tog kvantiteta. Pogledajte liste najprodavanijih igara poslednjih godina. Nekako tiho ali sa velikim samopouzdanjem, Ubisoftovci su uvek tu, bilo sa svojim franšizama koje su „uzdigli“ na godišnji nivo teških udarača pred-božićne sezone (AC), bilo sa nekim novim naslovima za koje Ubisoft nema problem da izdvoji milionske sume uložene u marketing. Upravo najbolji primer za ovo drugo je pred nama. Watch Dogs je igra koja je od kada je najavljena na E3-u pre dve godine, uspela da održi vrlo zavidan nivo hajpa među publikom, u jednom tako dugačkom vremenskom periodu. Od igre se najpre očekivalo da bude glavna perjanica next-gen konzola. Trebalo je da se pojavi kada i same konzole, a prvobitno prikazani snimci iz igre su zaista obećavali nešto što PS3 i X360 nisu mogli da nam pruže. Da li smo dobili pravu next-gen open world igru kako je to bilo i najavljeno? Već sad da vam spojlujemo ostatak teksta i kažemo da definitivno nismo. Jedna od stvari koja je interesantna je da je Watch Dogs igra koja je od trenutka kada je prvobitno prikazana, pa do njenog izlaska na tržište, kroz svaki naredni trejler izgledala sve gore i gore. Iako ovo nije prvi ovakav slučaj za igre koje budu najavljene u toku jedne, a izađu na početku sledeće konzolne generacije (setite se samo legendarnog prvog, ispostaviće se pre renderovanog, trejlera za Killzone 2) i dalje svakako ne možemo da kažemo bilo šta pozitivno u vezi ove prakse. Sa druge strane, ne treba ni preterivati, i ljudima iz Ubisoft Montreala (potpomognutim sa još čak tri velika Ubijeva tima, nešto što je za ovog izdavača postala praksa) dati oduška, imajući u vidu da im je zadatak bio da igra bude dovoljno scalable da može da izađe za sve aktuelne konzole i PC. Ono gde nisu imali razloga „da se štede“ su nove gameplay ideje i realizacija open world koncepta na način koji do sad nismo videli. To što u ovome nisu uspeli je možda i naša najveća zamerka na Watch Dogs. Igra vas stavlja u ulogu Aiden Pearce-a, briljantnog hakera (imajte u vidu da ćemo do kraja ovog teksta reč haker i hakovanje koristiti u ovom, jeftinom kontekstu), koga je turbulentna prošlost navela na to da traži odmazdu za smrt svoje rođake. Aiden veruje da je osoba odgovorna za njenu smrt povezana sa kompanijom CtOS čije mreže dosežu do informacija iz svih sfera života stanovnika Čikaga (koji je u velikoj meri verno predstavljen u igri). Aiden uspešno provaljuje u sve njihove sisteme, dobija informacije u vezi stanovnika grada, kontrolu nad sveprisutnim security kamerama, kontrolu nad javnim prevozom i mnogim drugim stvarima. A da, on sve to inače radi uz pomoć pametnog telefona. Prepametnog telefona. Ne bi smo se previše zadržavali na priči, pošto po našem skromnom mišljenju, ona i ne zaslužuje previše pažnje. Znate onaj osećaj kad gledate u telefon i proveravate šta se dešava u raznim sferama vašeg realnog virtuelnog života (pun intended), dok u igri ide cutscene? E pa to je ono što vas lako može zadesiti dok se odvija priča u Watch Dogs-u. Potpuno je jasno da je Ubisoft išao na to da privuče pažnju tematikom gubitka privatnosti koja je i inače u poslednje vreme „vruća tema“. Međutim sama realizacija je prilično mlaka. Aiden nam do kraja igre nije postao zanimljiv lik. Neki od dijaloga i nisu toliko loši, međutim priča na toliko mesta deluje „provaljeno“ da jednostavno nismo mogli sebe da nateramo da se u nju uživimo. Centralni element igre je samo okruženje u kome se ona odvija (kao što je to obično slučaj kod open world igara) kao i par novih gameplay mehanika koje su vezane sa Aidenovu mogućnost hakovanja svega što ga okružuje. I odmah da napravimo neizbežno poređenje. Ne, grad iz Watch Dogs-a, iako prilično dobro odrađen, ipak nije ni blizu onog iz GTA5. Standard koji je Rockstar postavio je jednostavno toliko visok, da ćemo izgleda morati njih da čekamo da bi se te granice pomerile. Da li to znači da je Čikago iz Watch Dogs-a dosadno mesto? Daleko od toga… Ono u čemu igra najviše toga pruža u poređenju sa ostalim open world naslovima, je kao što smo napomenuli, ono što vam donosi vaš prepametni telefon. Misije su uglavnom koncipirane tako da se od vas očekuje da koristeći šunjanje ili pucanje, infiltrirate zatvore, delove grada gde su stacionirani razne bande ili druge teritorije sa na neki način zabranjenim pristupom. Nakon obavljenog poslića koji vas je tamo i naveo, čeka vas povratak koji takođe obično od vas zahteva ili efektno šunjanje ili efektno povlačenje obarača. Ubacite tu i po neku jurnjavu kolima, odbranu baze i slično, i eto vama prilično klasičnog open world mission based odvijanja single player kampanje. Ono što je novo je mogućnost kontrolisanja svih električnih naprava u okruženju. Aiden će imati pristup security kamerama i na osnovu njih planirate svoj sledeći potez ako ste se odlučili za šunjanje. Tu je i tagging sistem, a neprijatelje je moguće čak i ometi u patroliranju slanjem tekstualnih poruka koje će se odnositi na neku od stvari koja će njih zanimati, pošto kao što ste već verovatno ukapirali, lični podaci o stanovnicima grada su vam u svakom trenutku „na izvolte“. Gameplay se sastoji i od sada već prilično standardne i razrađene TPS mehanike sa cover sistemom napucavanja. A ako ste se odlučili za ovu „bučniju“ infiltraciju, tu su i određeni objekti koji nakon hakovanja mogu da eksplodiraju, pa je na vama samo da spojite lepo i korisno, navodeći čuvara baš na to mesto u pravom trenutku. Uz sve ovo, ne zaboravite i na mogućnost hakovanja bukvalno svega, od semafora, vozova i mostova, do specifičnih mogućnosti poput toga da noću ostavite grad u potpunom mraku. Osim ovih glavnih misija vezanih za priču, igra poseduje zaista velik broj stvari koje vam stoje na raspolaganju u vidu sporednih misija i raznih manje ili više interesantnih mini igara. Neke su iz realnog života, kao što su drinking games, poker, šah i slično. Možda još interesantnije su igre koje su bazirane na virtuelnoj stvarnosti i one variraju od napucavanja do trkanja ili prikupljanja žetona. Moramo da priznamo da su nam neke od ovih mini igara osvežile igru na dobar način, dok su druge jednostavno dosadne. Inače u Watch Dogs je preko ovih mini igara implementiran i multiplayer mod. Naime Ubisoft se nije odlučio za potpuno odvojenu sekciju posvećenu multiplayeru, kao što to mnogi rade, već će drugi igrači preko ovih mini igara pokušati da vam pokvare dan. Ovo ponekad može i da bude frustrirajuće ako vam takozvani „fixer“ upadne u igru dok ste na putu ka važnoj story misiji, ali sam koncept „neplaniranog“ multiplayera ima potencijal i kada proradi, to ume da bude zabavno. Naravno ne treba zaboraviti i jednu od najinteresantnijih stvari generalno u igri, a to je jednostavno šetanje gradom i gledanje informacija o svakom prolazniku. Dobićete informacije o njihovom imenu, plati kao i jednu od rečenica koja na interesantan način sumira njihov privatni život. Takođe, čini nam se da su se najbolji i najzabavniji trenuci koje smo doživeli u igri, dogodili sasvim slučajno i ne planirano. A to je veliki kompliment za open world igru! Kada vam samo okruženje pruži neki od ovih trenutaka, a ne skriptovana sekvenca, onda znate de je open world koncept pogodio tačno u centar mete. Na kraju treba istaći da je Watch Dogs kad se sve sabere i oduzme, igra koja jeste vredna vaše pažnje. Možda ne donosi toliko koliko je obećavala, ali tu je dobro odrađeni open world settting sa glavnim i velikim brojem side misija, vožnja, pucanje sa cover mehanikom, hakovanje svega i svačega. Sigurni smo da će makar nešto od ovoga uspeti da vas zabavi. Uvoznik:GameS Zemlja porekla:Francuska

Prikaži sve...
2,300RSD
forward
forward
Detaljnije

PC Nier - Automata Proizvođač: Square Enix Datum izlaska: 17.03.2017. Nier Automata je priča o androidima 2B, 9S i A2 i njihovoj borbi da povrate dom. Čovečanstvo je oterano sa Zemlje od strane mehaničkih stvorenja sa drugog sveta. U poslednjem pokušaju da povrate planetu, ljudski otpor je poslao vojisku androida da unište napadače. Sad rat između mašina i androida se nastavlja. Rat koji bi mogao da otkrije davno zaboravljenu istinu o svetu. Sistemska zahtevnost: Sećate li se igre Nier, poprilično zabavnog Drakengard spin-off naslova iz 2010. godine? Ako je nekima od nas po nečemu ostao zapamćen, bilo je to po drastičnoj razlici u dizajnu protagoniste između istočnog i zapadnog tržišta. I dok je tada zapadu bilo neuverljivo da neko tako vitak može da nosi mač od 30 kilograma, pa su mu model menjali u nešto konanoliko, sedam godina kasnije stiže naslov koji pršti od toga koliko ga boli uvo šta zapad misli. PlatinumGames nam bezrezervno plasira priču o seksi robotima u borbi da otrgnu Zemlju od zlih mehaničkih hordi, radi sigurne budućnosti čovečanstva. I dok mene lično ovaj zaplet podseća na Megadrajv klasik – Vektormena, bacajući nostalgične i hrabre boje u jednolično sivilo današnjice, činjenica da je baš PlatinumGames radio na ovom naslovu, terala me je da dugo vremena bojažljivo žmurim na jedno oko. Kompanija koja je donela neke čudesne naslove kao što su Vanquish, Metal Gear Rising i Bayonetta, u poslednje vreme je potonula poprilično nisko sa nekoliko promašaja pa čak i otkazanom igrom. Međutim, kada sam zaigrao ne igru, već čak i demo za ovaj dragulj, sve moje sumnje su se raspršile. Preda mnom… Pred vama je jedan odličan naslov, koji momentalno poziva da ga raščlanimo na nekoliko impresivnih delova. Nier: Automata će vas dočekati bledo. Njen brutalni distopijski prikaz kolevke čovečanstva u početku deluje kao da je oslikan najsiromašnijom paletom boja koja vam može pasti na pamet. Ali ovo je prvi pogrešan zaključak koji novi igrač može doneti. Baš u ovom sivilu, igra gradi i neverovatno koristi najsnažnije kontraste. Lokacije koje su obojenije, mame igrača koliko i oduševljavaju. I dok shvatite mehaniku igre, proširite svoje vidike i zaigrate kao dugogodišnji profesionalac, Nier: Automata će već izgledati spektakularno. Prepuna kul lokacija i savršenih animacija, ovo je igra koja vizuelno izgleda baš onako koliko je dovoljno da joj teško možete naći neku zamerku, a da opet uspeva povremeno da vas oduševi svojim dizajnom i samim detaljističkim trudom uloženim u njega. Što se glasovne glume tiče, ona je solidna. Kao neko ko preferira japanske glasove u japanskim igrama, ne mogu reći ni da je engleska sinhronizacija loše odrađena. Ono što je još bolje od glasova jeste zvuk koji besprekorno prati akciju i odgovara onome što vidite na ekranu. Međutim, sve ovo je zasenjeno trećim audio faktorom – muzikom, koja je toliko dobra da prosto nećete verovati svojim ušima. Osim što su teme užasno kvalitetne i sjajno izvedene, uz gejmplej se slažu i više nego perfektno. Bilo da lagano istražujete, posmatrate međuanimaciju ili tamanite robotske horde, muzika će biti prilagođena ni manje ni više nego – savršeno. Jedna od najbolje adaptiranih i izrežiranih muzičkih podloga u video igrama ove generacije. Tačka. Po pitanju priče, svako ko ume da uživa u intrigantnom i povremeno opuštenom štivu, neće ostati razočaran. Priča je dovoljno razumljiva da biste mogli da uživate, a opet dovoljno blesava, kompleksna i ispunjena obrtima, da vam neće dojaditi da je pratite. I dok su glavni likovi nešto bleđi, poput one malopre pominjane boje, pustolovina kroz koju prolaze baciće gomile i gomile šlaga na tu nezanimljivu tortu, bezrezervno peglajući svaku cepidlačku manu. Ali ono u čemu ćete verovatno i najviše uživati jeste sam gejmplej, jer ovo je verovatno najbolje akciono čudo koje su ljudi iz PlatinumGames ikada proizveli. Akcija je zabavna i utegnuta tako da uvek imate osećaj kontrole, RPG sistem razvijanja je dubok i otvara mnoge mogućnosti, potezi su raznovrsni i izgledaju spektakularno, a način igranja je prezentovan iz toliko različitih uglova da vam nikada neće biti dosadno. Sama uvertira u igru i već ćete se osećati kao u nekoj klasičnoj, level 99 japanskoj shoot-em-up pucačini koja je odjednom promenila perspektivu i spustila se na zemlju iza leđa pomahnitalog seksi robota. Osim klasičnog tabanja, projektili koji će se razleteti po ekranu u hipnotišućim, spiralnim šablonima, čine da stegnete taj džojstik u vašim rukama kao novčanicu od 500 evra – čvrsto ali nežno. I dok će sam sistem unapređivanja robota kroz razne čipove pojačavati atmosferu i doživljaj, gejmplej koji varira između trodimenzionalne tuče i 2D skrolujuće pucačine, neće nikoga, baš nikoga moći da ostavi ravnodušnim. Ali kakva bi to igra bila i bez neke mane? No ovde ih i ne možemo navesti puno i najveće su uglavnom tehničke prirode. Kako ovakav tip igre, radi punog užitka u potpunoj kontroli zahteva konstantan frejmrejt zakucan na 60, čemu igra i teži, to na žalost ponekad i nije slučaj. Čak i na PlayStation 4 Pro konzoli, dešava se da sa tečnih 60 padne na krvavih četrdesetak i neretko polomi celu koncepciju fluidne akcione vožnje. Uz to, jedino što još pada na pamet jesu povremene lokacije koje vidno padaju ispod sveukupnog, visokog kvaliteta. Pa dobro, to i ne zvuči tako strašno, zar ne? Microsoft Windows verzija, na jačim konfiguracijama sigurno pokriva barem jedan deo ovih problema. Kada se sve presabere, Nier: Automata je jedno fantastično iskustvo koje fanovima njene tematike i iskombinovanih žanrova može samo da izmami osmehe i pokliče istinskog gejmerskog zadovoljstva. I dok su problemi tehničke prirode nešto na šta smo jako osetljivi kada su u pitanju naslovi koji na drugim poljima briljiraju, Nier: Automata svojom odličnom i preciznom akcijom, muzikom i pričom zasenjuje gotovo svaku manu. Ako ste željni malo distopijske robo-akcije u japanskom stilu, nemate šta da čekate i odmah zgrabite ovaj naslov. A ako ipak niste sigurni da je to ono što želite da vidite u video igri, dok zabezeknuto čitate ovaj tekst… Probajte igru svejedno jer velike su šanse da će vas zateći nešto vredno svakog minuta vašeg igračkog vremena. Zaista impresivno. Uvoznik:GameS Zemlj porekla:Japan

Prikaži sve...
2,499RSD
forward
forward
Detaljnije

PC Rise Of The Tomb Raider - 20 Year Celebration Proizvođač: Square Enix Datum izlaska: 11.10.2016. Rise of the Tomb Raider je akciona avantura razvijena od strane Cristal Dinamics. Igrači kontrolišu Lara Croft kroz različite sredine, bore se protiv neprijatelja, rešavaju zagonetke, koristićete improvizovana oružja i gadžete kako bi napredovali kroz priču . Igru će karakterisati crafting sistem, koji omogućava igračima da prave opremu kao što su različite vrste strela od materijala iz biljaka i životinja u surovom okruženju. 20 Year Celebration izdanje sadrži: - Blood Ties single player priču - Blood Ties Larina noćna mora - Pet klasičnih Lara Croft skinova kao i potpuno novi skin - Endurance Co-Op mod - Sve DLC Pokretanje nekog serijala iz početka nije nimalo lak zadatak. Vraćanje decenije priča i likova na nulu i ponovno njihovo razvijanje je pre dve godine Crystal Dynamics pokušao i uspešno izveo sa Tomb Raider, serijalom koji je u srcima mnogih gamera i gamerki širom sveta. Igra koju su tada prikazali možda nije bila tipično TR iskustvo koje smo ranijih godina viđali, ali je svakako bilo preko potrebno osveženje serijala koji je sa svakim nastavkom gubio dah pokušavajući da bude relevantan. Sada je pred nama prvi nastavak ovako restartovanog Tomb Raidera, za sada samo na Xbox konzolama, igra kojom su autori dokazali da mogu da ponove uspeh prethodnika. ‘’Rise’’ se direktno nastavlja na priču igre iz 2013. godine. Lara je zrelija, iza sebe ima traumatično iskustvo, ali sa još većim žarom se interesuje za mistične predele i artefakte iz legendi. Prateći spise svog oca, polazi put Sibira u potragu za tzv. božanskim izvorom, predmetom koji bi navodno trebalo da bude izvor besmrtnosti. Naravno da sve vrlo brzo kreće po zlu i naravno da će Lara u svakoj scena jedva izvlačiti živu glavu. Za petama joj je “nevladina organizacija” Trinity predvođena manijakalnim Konstantinom i ova skupina bezimenih plaćenika će vam biti glavno topovsko meso tokom cele avanture. Iako, kako sama kaže, preferira da ide sama, Lara neće ići baš čelom u protivnike već je pomognuta od strane lokalaca i njihovog vođe Džejkoba sa kojim će sarađivati u više navrata. Priča se mnogo više okreće Larinoj prošlosti, odnosu sa njenim ocem koji joj je bio najveći uzor i razlozima zbog kojih je postala pljačkaš grobnica iz naslova. Ovo je jako skladno utkano u ostatak igre i stvara znatno uverljiviji lik Lare. Mehanički, igra je vrlo slična originalu, što je i bilo očekivano. Kontrole su nepromenjene i, sem nekoliko novina, ne zahtevaju dodatno navikavanja, štaviše i oružja se ponašaju identično. Za gameplay bi se pre moglo reći da je rafinisan. Crystal Dynamics je definitivno poslušao savete i kritike igračke publike, pa je prisutno daleko manje quick time sekvenci i “vožnji” gde izbegavate instakill prepreke. U stvari, čini nam se i da je Lara stavljena u manje situacija gde joj se lome rebra i zabadaju šiljci u noge ili bok prilikom padova, svakako realniji pristup u odnosu na stalno lomanjate koje je bilo u rebootu. Akcenat je opet stavljen na akciju i napucavanje dok je komplikovanije platformisanje i rešavanje glavolomki ostavljeno za opcione grobnice kojih, doduše, ima više i još bolje su dizajnirane. Igrače koji žele nešto manje eksplozivan pristup borbi obradovaće podatak da je ovakav pristup razvijeniji, pa će tako Larino “šesto čulo” prikazivati da li vašu metu neko sem vas može da vidi, možete da koristite obližnje predmete da protivnicima skrenete pažnju ili da čak u stilu asasina izvršite egzekucije sa visokih platformi. Ove poteze ćete unapređivati kroz tri poznate grane veština koje su proširene i sada ćete zaista moći da razvijete svoj stil igre. Preživljavanje u divljini je, nažalost, i ovoga puta u ulozi narativnog pokretača a ne bitnog dela gameplaya. S druge strane, skupljanje resursa i pravljenje brojnih predmeta od njih je dodatno zakomplikovano i sada postoji više od deset resursa koji se kreću od štapova i biljaka do egzotičnih krzna divljih životinja. Tako ćete praviti veće torbe za municiju, unapređivanje delova oružja zahteva drugačije materijale, a čak ćete moći i da u jeku bitke brzinski iskraftujete zavoje i zalečite rane ili napravite improvizovane granate. Takođe su prisutne i prodavnice specijalne opreme za koje trošite veoma retke vizantijske novčiće, a čitanjem spisa unapređujete Larino poznavanje nekoliko stranih jezika kako bi mogla da dešifruje spomenike koje upućuju ka pomenutim novčićima. Igra definitivno prati moderne trendove i krcata je stvarima koje možete da skupljate i otkrivate, nekada vam toliko zatrpavajući mapu ikonicama da će vas zaboleti glava ukoliko spadate među igrače koji vole da očiste svaku zonu u igri. Problem je u tome što je sav ovaj opcioni sadržaj retko vredan truda i bez većih problema možete završiti igru ako samo pratite nit priče i ne zastajete okolo. Sporedne misije koje vam daju lokalci su možda i jedina zaista bitna stvar koju bi valjalo odigrati jer vam neretko donose fine dodatke za opremu. Usput, Lara iako uči nekoliko jezika kroz igru, nikada ih ne govori, kao ni navodno lokalno stanovništvo koje priča tečnim engleskim (sa američkim naglaskom!). Ovo je mogao da bude detalj koji bi baš lepo doprineo atmosferi igre i šteta je što su se autori odlučili za tipičan holivudski pristup gde svi živi znaju samo engleski. Grafika je nešto što u modernim visokobudžetnim naslovima nema potrebe posebno spominjati jer, složićete se, svi AAA naslovi sada izgledaju odlično. Rise of the Tomb Raider bismo ipak istakli kao igru koja sve svoje skupe šejdere, teksture i modele uspeva da uklopi u scene koje prelepo izgledaju. Počev od uvodne scene na planinama Sibira, preko kratkog izleta u Siriju, mnoge scene oduševljavaju i neretko se savršeno stapaju u sinematike. Larine animacije su dodatno obogaćene i još tečnije se kreće, sa povremenim sitnim bonusima poput nameštanja kose kada izađe iz vode. Ono što nas je posebno iznenadilo je da igra izgleda veoma dobro i u izdanju za staru generaciju konzola i da jednako tečno radi. Ovako nešto je zaista retkost kada su u pitanju igre izdate za dve konzolne generacije i potez je koji pozdravljamo, u nadi da će ovakav utisak autori ostaviti i sa PC izdanjem početkom, tojest PS4 izdanjem krajem 2016. godine. Rise of the Tomb Raider je apsolutna preporuka svim vlasnicima Xbox konzola, a naročito ukoliko ste sa uživanjem igrali prethodnu Larinu avanturu. Jedna je od najboljih akcionih igara ove godine, avantura uz koju je lako provesti sate i sate u jednoj sesiji, istražujući svaki kutak detaljno dizajniranog sveta i odmotavajući niti priče koja, iako pomalo kliše, drži pažnju svakim svojim minutom. Crystal Dynamics je Tomb Raider serijal stavio na pravi put i vrlo nam je drago zbog toga. Uvoznik:GameS Zemlja porekla:Japan

Prikaži sve...
3,499RSD
forward
forward
Detaljnije

PC Warcraft 3 Gold Proizvođač: Blizzard Datum izlaska: 01.01.2000. PC Warcraft 3 Gold uključuje: - Reign of Chaos - The Frozen Throne Način igranja igrice Warcraft III se vidno razlikuje od njenih prethodnika. Kampanje imaju puno sekvenci vezanih za priču, dok igrač takođe može i da igra pojedinačne igre u kojima je potrebno pobediti neprijatelje (kao u ranijim Warcraft igrama). Režim za više igrača omgućava igranje protiv ljudskih protivnika umesto protiv računarski vođenih. Warcraft III se igra na mapama različitih dimenzija, sa elementima terena poput reka, planina ili stena. U kampanjskom režimu igre, mapa je početno pokrivena crnom maskom, što znači da se izgled nekog dela mape ne može videti dok se isti ne istraži. Takođe, delovi mape koji su ranije istraženi a trenutno nisu u vidokrugu neke od igračevih jedinica su pokrivene "Maglom rata" - teren ostaje vidljiv, ali bilo koje promene (pomeranje jedinica, pravljenje/rušenje zgrada ili drvepća) nisu vidljive. Igrači moraju da grade naselja (baze) kako bi sakupljali resurse, branili se od napada i pravili jedinice za borbu. Postoje tri glavna resursa u igri: zlato, drvena građa i hrana. Prva dva su potrebna za građenje i pravljenje jedinica, dok hrana ograničava maksimalni broj jedinica koje igrač može da poseduje odjednom. Radnja: Nakon pobede nad orkovskom hordom ljudska alijansa je upala u dekadenciju, a odnosi između patuljaka, vilenjaka i ljudi su, u najmanju ruku, napeti. S druge strane, nakon svog poraza orkovi su uspeli da se oslobode demonskog uticaja, raskinuli su savez sa nekromanserima i vratili se svojim korenima – obožavanju prirode. U prinicipu, orkovi su sada predstavljeni kao ponosan narod sličan američkim Indijancima i predstavljaju prave „good guys” Warcrafta III. U takvom okruženju Undeadovi, koje sačinjavaju bivši saveznici orkova, nekromanseri i njihove sluge dignute iz mrtvih, odlučuju da kontaktiraju stare gospodare, Goruću legiju demona. Legija je NPC rasa i njihove jednice nisu raznolike kao kod ostalih rasa, ali su zato neverovatno moćne, u sklopu s opasnošću koju predstavljau po Azeroth. Mlade rase sveta imaju samo jednu šansu – da potraže Noćne vilenjake Kalimdora koji su još pre 10.000 godina pobedili demone i odrekili se magija koje ih privlače.

Prikaži sve...
2,800RSD
forward
forward
Detaljnije

PC Shogun 2 Total War - The Complete Edition Proizvođač: Sega Datum izlaska: 04.04.2016. Savladaj umetnost ratovanja! Sredina je 16-og veka u feudalnom Japanu. Zemlja je podeljena brojnim ratovima zaraćenih klanova. Deset legendarnih vojskovođa se bore za prevlast ali će samo jedan izaći kao pobednik i novi šogun - ostali će pasti od strane njegovog mača. Sadrži: - Total War Shogun 2 - Fall of the Samurai - Total War Shogun 2 - Rise of the Samurai - Klanove, frakcije, jedinice i Battle Packs

Prikaži sve...
2,049RSD
forward
forward
Detaljnije

PS3 Just Dance 2018 Proizvođač: Ubisoft Datum izlaska: 27.10.2017. Nije bitno odakle si, niti koliko imaš godina, pojačaj zvuk i oslobodi igrača u sebi jer Just Dance 2018 donosi ples svima. Najveća muzička gejming franšiza se vraća. Bilo da si početnik, manijak za žurke ili profesionalni igrač koji traži nove izazove, nikad nije bilo lakše da samo plešeš. - Plešite na 40 najtoplijih pesama iz Ed Sheeran, Bruno Mars, Beionce, Kati Perri i još mnogo toga! - Bilo da ste partijski starter, plesač u izradi ili zaštićeni pro, možete se pridružiti zabavi. - Odlično za porodična okupljanja, zabave i praznike, Just Dance 2018 donosi sve zajedno! - Pridružite se najvećoj on-line plesnoj zabavi na preuređenom World Dance Floor-u, i takmičite se da osvojite nagrade. - Takođe dostupno na PlaiStation 4 sistemu - Nema dodatne opreme, sve što vam je potrebno je vaš telefon!

Prikaži sve...
3,499RSD
forward
forward
Detaljnije

PS3 Battlefield 4 Proizvođač: EA Datum izlaska: 29.10.2013. Početak novembra svake neparne godine donosi surov, neumoljivi omen, koji ljubitelje multiplayer pucačina iskušava snažnije od vrpoljenja glutena na nepcu Novaka Đokovića... Istovremena pojava novog Battlefielda i novog Call of Duty naslova stvara neverovatan problem nekome ko želi da pije iz oba izvora, a da ne bude rastrzan kao Ana Arkadijevna između Vronskog i Karenjina. „Želim da potpuno zaronim u obe igre, a nemam stotine sati slobodnog vremena”, kukate vi u ritmu muzike za ples. Ovaj zastrašujući, gotovo Sofijin izbor, kao stvoren za „first world problem” meme sa crnokosom devojkom sa predplačnom facom, muči i vašeg izveštača i njegovu ekipu onlajn ubica. Dok CoD svoje milošte tradicionalno krije kao zmija noge, Battlefield, u perpetualnoj želji da postane kalif umesto kalifa i preuzme još koji procenat FPS multiplayer publikuma, mesec dana pre izlaska na tržište radoznalom narodu nudi predukus multiplayer sladostrašća putem otvorene bete. Open Beta verzija Battlefielda 4 sastoji se od multiplayer mape koja može da se igra u četiri različita moda, od desetak koji će biti deo finalne verzije igre. Siege of Shanghai je multislojna urbana mapa smeštena u srce poslovnog „dauntauna” modernog Šangaja. Mapa je podeljena na tri urbane celine koje razdvajaju vodene površine, premošćene mostovima koji stvaraju prirodna uska grla. Na srednjem segmentu mape nalazi se oblakoder (HQ kineske nacionalne televizije), koji predstavlja ključnu stratešku tačku: pored toga što vizuelno pokriva kompletnu mapu, padobranski skok sa njega omogućava da brzo stignete do većine tačaka na mapi (megaznačajno za Conquest mod). Na vrh se možete popeti liftom ili helikopterom, a u slučaju da protivnika koji se zabarikadirao ne uspete da isterate normalnim putem, kompletnu zgradu možete da srušite perzistentnim rokanjem u potporne stubove (iz tenka, raketnih bacača, podmetanjem C4 eksploziva...). Šira mogućnost za kompleksniju i vizuelno impresivniju destrukciju u odnosu na Battlefield 3 sastavni je deo novog enginea. Kada smo maločas rekli da je mapa „multislojevita”, time smo podrazumevali snažniji akcenat na visinskoj akciji. Zamislite, recimo, Karkand (ili Back to Karkand) mapu koja je umesto u palanačko predgrađe smeštena u strogi urbani centar prepun veoma visokih zgrada isparcelisanih bulevarima i sporednim ulicama, i dobićete približnu sliku o Opsadi Šangaja. Pored toga što predstavlja raj za snajperiste, mapa je kao stvorena za vešte pilote helikoptera koji će evaziju iza solitera koristiti kao primaran taktički činilac. Što se tiče multiplayer modova, pored klasika nalik na Conquest, Conquest Large i Domination, tu je i Obliteration, mod koji podseća na Rush u „širokom” okruženju, bez otvaranja novih sekcija mape nakon miniranja cilja. Zapravo, mod je najsličniji Demolitionu iz Call of Duty igara, kome kompleksnost Šangaj mape daje poseban šlagvort. Iako su igračke klase ostale iste (Assault, Support, Recon i Engineer), pojedinačno su pretrpele bitne izmene po pitanju opreme i oružja. Najznačajnijom nam se čini mogućnost da Recon klasa nosi C4, što joj daje sočan OOOMPH protiv borbenih vozila i drugih tvrdih ciljeva. Finalna verzija igre doneće i Commander mod koga se sećamo iz Battlefielda 2, kao stvoren za igrače koji ne žele da se ginu u prašini, već da svoje timove usmeravaju sa distance. Posle više od pola decenije, diskusije o grafici na PC-u ponovo postaju uzbudljive, za šta vam ne treba bolji dokaz od službenih i neslužbenih foruma koji se bave novim Battlefieldom. Prva verzija bete izazvala je brojne kontraverze, jer su inicijalnu neoptimizovanost beta koda i Nvidia/ATI drajvera igrači doživeli kao finalnu presudu na polju hardverske zahtevnosti, čemu su doprineli i developeri sa preporučenim requirementsima koji su uključivali 8 GB sistemskog i 3 GB video RAM-a. Loše performanse i neobjašnjivo zapinjanje čak i na monstruozno jakim mašinama dali su vetar u leđa teorijama zavere o favorizovanju AMD-a na uštrb Nvidie i obrnuto, počelo je inter-taborsko prozivanje uz stiskanje slabašnih nerd pesnica i penuu uglovima usana. U međuvremenu su izašle dve zakrpe i beta drajveri, što je stabilizovalo situaciju i ublažilo duševne bolove učesnika bete. Naše iskustvo kaže da će mašina koja je žvakala Battlefield 3 na high presetu, četvorku upotrebljivo terati na mediumu, uz eventualno smanjivanje doživljaja na senkama i MSAA. Dakle, ako ste veliki fan Battlefielda koji ove sezone ne može da priušti nove delove a pošto-poto želi da igra četvorku, uz malo tweakovanja, overklokovanja i dodavanja još dva GB DDR-2 memorije (pretpostavljamo da imate 4, kao većina proper igrača u sezoni 2007-2013...) možete da ostvarite zadovoljavajuće performanse. S druge strane, ako ove jeseni planirate da igračko iskustvo podignete na viši nivo, koji za početak podrazumeva igranje BF4 na 2,5 K monitoru (2650 x 1440) u Ultra presetu, bez i7 CPU-a (Battlefield radi bolje sa Hyperthreadingom), 16 GB RAM-a i dve 770GTX/4 GB u SLI-u (ili AMD ekvivalenata u crossfireu) ne nadajte se magičnoj cifri od 60 fps u multiplayeru.

Prikaži sve...
2,049RSD
forward
forward
Detaljnije

PS3 God of War Collection Vol.2 Proizvođač: Sony - SOE Datum izlaska: 01.01.2000. Dve epske avanture na jednom disku, remasterizovane za HD rezoluciju. Otkrijte poreklo Kratosa sa definitivnom kompilacijom igara God of War: Chains of Olympus i God of War: Ghost of Sparta na jednom koje dobjate na jednom disku po prvi put! Potpuno remasterizovani u visokoj 1080p rezoluciji i stereoskopskom 3D-u, igrači će otkriti mračnu prošlost koja nastavlja da progoni Spartanskog Ratnika, i zašto je on primoran da načini izbor između sopstvenog ličnog pokajanja i spašavanja antičkog sveta od uništenja. Uvoznik:GameS Zemlja porekla:Japan

Prikaži sve...
2,499RSD
forward
forward
Detaljnije

PS3 Skate 3 Proizvođač: EA Datum izlaska: 01.01.2000. EA-ov skejterski hit je stigao i do trećeg nastavka, koji nas vodi u Port Carverton. Ovaj grad je prava meka za skejtere, u čijim će prelepim lokacijama uživati svi koji vole ovaj ekstremni sport, ili bar njegovu virtuelnu verziju. Igra, naravno, nije samo ulepšana, već je sada moguće praviti skejt parkove i takmičiti se u još više disciplina nego pre. Igrali li sami ili s prijateljima, pred vama su satizabave i vratolomija. Ne trebamo puno objašnjavati što vas očekuje u igri Skate 3, dokažite koliko ste spretni na skateboard dasci. Vreme je za prave ekstremne sportove! Više je načina igranja, od nadmetanja s prijateljima do razvoja svoje vlastite karijere. Kreirajte svoj lik, opremite ga posebnom opremom za skejtere, trenirajte malo i onda pokažite što znate. Grafika je odlična, poteza ima puno, a i muzika odlično prati adrenalinsku radnju.

Prikaži sve...
2,499RSD
forward
forward
Detaljnije
Nazad
Sačuvaj