Filteri
close
Tip rezultata
Svi rezultati uključeni
keyboard_arrow_down
Kategorija
Sve kategorije
keyboard_arrow_down
Opseg cena (RSD)
3 500,00 - 4 499,00
keyboard_arrow_down
Od
RSD
Do
RSD
Sortiraj po
keyboard_arrow_down
Objavljeno u proteklih
keyboard_arrow_down
Sajtovi uključeni u pretragu
Svi sajtovi uključeni
keyboard_arrow_down

Pratite promene cene putem maila

  • Da bi dobijali obaveštenja o promeni cene potrebno je da kliknete Prati oglas dugme koje se nalazi na dnu svakog oglasa i unesete Vašu mail adresu.
26-50 od 1559 rezultata

Broj oglasa

Prikaz

format_list_bulleted
view_stream
26-50 od 1559 rezultata

Prikaz

format_list_bulleted
view_stream

Režim promene aktivan!

Upravo ste u režimu promene sačuvane pretrage za frazu .
Možete da promenite frazu ili filtere i sačuvate trenutno stanje

Aktivni filteri

  • Tag

    Igrice
  • Tag

    Torbe i novčanici
  • Cena

    3,500 din - 4,499 din

PS3 Batman - The Tellltale Series Proizvođač: WB Games Datum izlaska: 02.08.2016. Upravo tu nit Telltale pokušava da uhvati sa njihovim najnovijim serijalom avantura, Batman – The Telltale Series. Prva epizoda je izašla ovog avgusta i naravno jedva smo čekali da je probamo, jer je svakom ko je upoznat sa Telltale igrama jasno kao dan da je mračan i izopačeni svet Gotham grada savršeno tle za Talltale avanturu, punu teških odluka i višeslojnih karaktera. Priča koju Telltale avantura prati obrađuje upravo onaj motiv koji smo pomenuli u početnoj rečenici – duhovi prošlosti. Brusu je glavna pokretačka snaga za njegov noći život upravo ta nesrećna tragedija koja mu je obeležila život – ubistvo njegovih roditelja. Roditelja koji su bili donatori, mecene, filantropi i dobročinitelji, koji su dali tako puno za Gotham, i na kraju izgubili život u njemu. Brus je želeo da nastavi putem svojih roditelja i taj prljavi unesrećeni grad učini boljim mestom za sve, ali dalje otkrivanje priče u igri će nam pokazati da on možda, iako je već solidno zašo u tridesete, i dalje kao dečak naivno veruje u ideale i dobrotu ljudi, u jednom amoralnom, korumpiranom i deformisanom sistemu Gothama. Prva epizoda je postavila odlične temelje priči, i možemo da kažemo da je zasada pun pogodak, upravo ono što i očekujemo od jedne Betmen igre. Ono što se možda neće svideti nekim fanovima, je što je akcenat u prvoj epizodi previše na Brus Vejnu, dok su scene sa Betmenom trenutno u drugom planu. Ali te scene su odrađene savršeno i pomeraju granice akcionih momenata u Telltale igrama. I dalje je to dobro staro testiranje vaših refleksa, pritiskanje odgovarajućih tastera u pravom trenutku, ali je režija i kadriranje tih scena odrađeno tako savršeno da zaista svaki takav trenutak doživljavate kako kakav dobar akcioni film. Od početne scene i jurnjave sa Catwoman, pa do strateškog planiranja akcije u jednoj od poslednjih scena. Što se gejmpleja tiče, tu je manje više dobri stari oprobani recept Telltale igara. Akcione sekvence sa brzim pritiskanjem ponuđenih tastera, dijalozi gde morate da donesete brzu odluku, čitanje informacija i ključni izbori. U dve scene vidimo blage novitete koji su nas malo podsetili na novije Šerlok Holms igre; u jednoj morate da uradite rekonstrukciju mesta zločina kako biste izveli zaključke, dok u drugoj unapred planirate najoptimalnije sekvence vaših poteza, pre nego što krenete u akciju. Iako interesante i zabavne, ipak ne predstavljaju suštinski ništa novo, što se gejmpleja tiče. Vizuelno igra izgleda apsolutno sjajno. Korišćen je cell shade karakterističan za Telltale igre, ali poprilično unapređen i igra zaista odaje utisak animiranog stripa dok je igrate. Animacije i pokreti lica su vrhunski, a isto važi i za komplikovane akcione scene. Za glasove likova je unajmljen provereni set glumaca, tako da je glasovna guma na najvišem nivou i značajno dodaje na celokupnoj atmosferi. Sve u svemu, dobili smo jedan odličan, zaokruženi paket, priču koju jako obećava i vrhunsku tehničku izvedbu, uz već viđeni, ali provereni gejmplej. Telltale igre ionako igramo zbog priče i atmosfere, a tu su nam ponovo isporučili kvalitet.

Prikaži sve...
3,800RSD
forward
forward
Detaljnije

DOOM se vraća kao brutalno zabavna i izazovna moderna pucačina sada u Virtualno realnosti.. Nemilosrdni demoni, neverovatno naoružanje i brzo, tečno kretanje pružaju osnovu za intenzivnu borbu uz neverovatni doživlja i uzbuđenje PS4 VR sistema.

Prikaži sve...
4,499RSD
forward
forward
Detaljnije

PSV Minecraft Proizvođač: Ostali Datum izlaska: 14.10.2014. Fenomen zvani Minecraft je sjajan primer toga šta se desi kada se na jednom mestu sretnu dobre ideje (koje čak i nisu preterano originalne), jednostavna, pristupačna i minimalistička izvedba i ogroman potencijal koji dizajn igre pruža svim demografskim grupama krajnjih korisnika. Nastao kao jednostavan java projekat Šveđanina Markusa Persona, igra je još u ranim alfa i beta fazama postala superhit sa milionski prodatim tiražima, omogućivši tako osnivanje kompanije Mojang, pre nego što je finalna verzija igre uopšte i ugledala svetlost dana (što Minecraft upisuje zlatnim slovima u istoriju virtuelne zabave). Da li je Minecraft virtuelna varijacija na kreativno igranje sa Lego kockicama, simulacija preživljavanja u prvom licu ili superadiktivna zezalica za široke narodne mase, namenjena efektnom spaljivanju i slobodnog vremena i onog koje to nije? Odgovor glasi – od svega po malo, a samo od ličnih afiniteta zavisi to kako će je igrač doživeti, u kojoj meri i na koji način će joj se posvetiti. Minecraft je poput velike kutijetine sa stotinama kockica, na čijem je poklopcu prikazano nekoliko već napravljenih primera, dok u ogromnoj meri ostavlja dečjoj (igračevoj) mašti kreativne limite do kojih će se zapravo ići. Osnovna sturktura igre veoma je jednostavna. U ulozi ste neimenovaog junoše koji se budi u nasumično generisanom fantazijskom svetu, bez ikakvih daljih instrukcija osim pukog preživljavanja. Dok se oko vas bezbrižno vrzmaju ovčice i patkice, predeo ispresecan šumama, planinama i vodenim površinama gubi se u daljini, a sunce lenjo kreće put horizonta na zapadu, krećete u grozničavo prikupljanje osnovnih resursa radi pravljenja primitivnog habitata u kojem ćete provesti nadolazeću noć. Jednom kada sunce zađe, svet oko vas opsedaju nečastive sile u vidu nekoliko klasa neprijatelja, koji nestaju sa prvim zracima sunca. Nakon toga, proces skupljanja resursa, izgradnje odgovarajućeg alata i opremanja lika se nastavlja, i postaje sve kompleksniji kako igra odmiče. Iako Minecraft nema konkretnu priču ili bilo kakve naznake kampanje koje bi se našle na putu monumentalnoj izgradnji kao glavnom motivu igre, moguće ga je i završiti ukoliko uspete da locirate portal ka paklenoj dimenziji Nether, u kojoj obitava glavni boss igre. Naravno, ovo je samo opciona distrakcija na koju se uopšte ne morate osvrtati, što igru čini istinskim sandbox iskustvom namenjenom pre svega ispoljavanju kreativnog crva u svakome ko dođe u dodir sa njom. Svetom Minecrafta dominira geometrijski oblik (teksturisane) kocke kao glavni gradivni element svih vaših budućih neimarskih poduhvata. Držanjem levog tastera miša eksploatišete nekoliko vrsta osnovnih sirovina (zemlja, drvo, kamen, voda, nekoliko vrsta ruda i sl.). Njihovom daljom obradom dobijate upotrebljiv materijal za izradu širokog spektra različitih alatki i opreme, koji će vam olakšati dalji opstanak (sekire, krampovi, ašovi, mačevi, oklopi, baklje i drugo). Osim robustnog sistema gradnje koji zahteva pojedinačno postavljanje i manipulaciju blokovima (uz neizostavno mozganje kako do nekih delova konstrukta uopšte i doći), glavna draž igre u isto vreme predstavlja i element koji je najpodložniji kritici. Igra ni na koji način ne hintuje kako je nešto od opreme moguće i potrebno napraviti, već to igrač mora da prokljuvi stalnim eksperimentisanjem i dedukcijom (rudimentarno drvce achievementa je od ograničene pomoći, jer samo nagoveštava eventualne kombinacije). Izrada predmeta vrši se ili u ograničenom inventaru (polje od 2 x 2 kvadrata) ili kreiranjem jednostavnog radnog stola (3 x 3). Unutar ovih gridova slažete kombinacije osnovnih gradivnih elemenata, koje nije dovoljno samo puko iskombinovati, već ih je (što je kuriozitet) potrebno aranžirati tako da podsećaju na željeni, finalni proizvod. Šest dasaka poređanih u obliku „uspravnog” pravougaonika i eto vrata; tri komada vune (koju ste dobili od ovaca) iznad tri komada drvene građe i eto kreveta za brzo i bezbolno „premotavanje” noći; palica sa ugljem na vrhu i dobijate baklju za situacije kada nema dnevne svetlosti i slično; niz kamenih blokova poređanih po spoljašnosti 3 x 3 mreže i eto peć za dalju obradu materijala (potrebno ju je snabdeti gorivom u vidu drveta, nakon čega možete peći hranu ili termički obrađivati druge predmete). Pojedine alatke dolaze u više varijanti koje se, logično, razlikuju po efikasnosti i izdržljivosti u zavisnosti od materijala iskorišćenih prilikom izrade (kameni ašov je, na primer, mnogo efikasniji od čisto drvenog, ali je inferioran u poređenju s onim koji ima metalni vrh). Minecraft je stoga nalik svojevrsnom simulatoru života Robinzona Krusoa, gde od musavog i odrpanog brodolomnika vremenom postajete gospodar svog okruženja. Ukoliko ste isključivo graditeljski nastrojeni, tu je i režim Creative sa neograničenim resursima, mogućnošću letenja (radi lakše izgradnje) i neprijateljima koji ne nanose nikakvu štetu.

Prikaži sve...
4,499RSD
forward
forward
Detaljnije

PC The Sims 4 - Expansion Get To Work Proizvođač: EA Datum izlaska: 02.04.2015.

Prikaži sve...
4,499RSD
forward
forward
Detaljnije

PS3 Minecraft Proizvođač: Sony - SOE Datum izlaska: 14.05.2014. Playstation 3 izdanje jedne od najpopularnijih PC igara svih vremena. Minecraft igračima pruža beskonačna prostranstva i neograničene mogućnosti za kreativnost - da li ćete izgraditi veliku tvrđavu, podzemni grad ili železnicu? Sve što zamislite moguće je napraviti. Ili se udružite sa prijateljima i na istoj konzoli ili online proputujte svet Minecrafta u nezaboravnoj avanturi. Must buy igra za sve uzraste! Broj igrača: 1-4 (na istoj konzoli, podeljen ekran), 2-8 (online)

Prikaži sve...
4,499RSD
forward
forward
Detaljnije

PS3 Tomb Raider - Game Of The Year Edition Proizvođač: Square Enix Datum izlaska: 28.01.2014. Restart serijala i uvodna priča o Lari Croft pre nego što je postala neustrašivi avanturista kakvom je inače znamo. U potrazi za misterioznim ostrvom Yamatai u blizini Japana, brod na kome je Lara zadešava oluja i biva nasukan na kameni greben. Povređena, Lara mora da nađe i spasi prijatelje i posadu broda, usput otkrivajući jezive tajne ostrva Yamatai. Tom Raider je jedan od najimpresivnih naslova iz 2013. godine i avantura koja se ne sme propustiti! Sada i sa online modovima za više igrača GOTY izdanje, sadrži osnovnu igru i sve ekspanzije koje su izdate za nju.

Prikaži sve...
3,800RSD
forward
forward
Detaljnije

PSV The Amazing Spider-Man Proizvođač: ActiVision Datum izlaska: 22.11.2013. Iako bi ga svaka majka želela za zeta, a ostali bi da im bude makar prvi komšija, avanture (ne)simpatičnog tinejdžera koga je ugrizao radioaktivni pauk u svetu video igara prolazile su sa polovičnim uspehom. Kako bi ispratio (ne preterano uspeli) reboot filmske franšize čija je premijera održana pre nekoliko meseci, Activision je na tržište izbacio i očekivanu interaktivnu obradu Spajdijevih vratolomija. Zaplet igre smešten je u period od nekoliko meseci nakon finala samog filma i obrađuje događaje koji su se dogodili usled oslobađanja opasnog virusa iz kompanije Oscorp, što je pokriveno u prologu igre. Zaraza koja se stihijski širi gradom i preti da obične građane pretvori u mutirane nakaze sa ukrštenim genima ljudi i životinja idealna je krizna situacija za izvesnog dječarca koji u slobodno vreme navlači na sebe elastično crveno-plavo odelo. Uz pomoć nekoliko neočekivanih saveznika, Spajdermenov zadatak je da brže-bolje prikupi sastojke za kreiranje i dalju distribuciju protivotrova, spase svoju nesuđenu ljubav Gven Stejsi iz karantina Oscorpa u kojem se našla zatočena na početku igre i stane na rep novom vođi zabranjenih eksperimenata koji su i odgovorni za celu ujdurmu, usput neutrališući horde mutiranih protivnika, Oscorpove robotske platforme i ljudske pripadnike obezbeđenja zlokobne firme. Igra je dizajnirana kao neizmenično smenjivanje enterijerskih nivoa koji odmotavaju dalju priču i zujanja po open world Menhetnu, gde ćete obavljati gomilu sporednih zadataka i aktivnosti. Pre nego što zabacimo sidro zamerki i propusta u dizajnu igre, ne bi bilo fer ne pomenuti šta u novom Spajdermenu funkcioniše iznenađujuće dobro. Kao prvo, sama priča vremenom postaje sve intrigantnija i sa nekoliko kvalitetno odrađenih momenata, uz mnogo pažnje u kreiranje dijaloga između likova, što nije uobičajeno za igre koje se šlepaju za trenutno aktuelnim filmovima. Ovaj aspekt najviše se odnosi na samog Pitera Parkera/Spajdermena, koji tokom igranja nije ćutljivi, svemogući superbaja, već deran sa supermoćima koji konsantno prosipa fore i doskočice (promenljive uspešnosti), ruga se protivnicima i sve oko sebe ne doživljava sa smrtnom ozbiljnošću, što je jedna od glavnih karakternih odlika junaka iz stripova (u prilog tome idu i deonice sa fotografisanjem raznih dokaza, što je takođe u skladu sa njegovom profesijom kada ne keša po neboderima). Ovaj drugi momenat, slobodno preletanje i „putovanje” po gradu urađeno je tehnički impresivno i predstavlja najuspeliji momenat igre, sa zaista uzbudljivim prizorima Spajdermenovog fluidnog letenja iznad gradskih trgova i između zgrada, naglog skretanja i velikog broja drugih atraktivnih akrobacija, od kojih zastaje dah (uz dobrodošli sistem Web Rush, koji privremeno usporava vreme i omogućava fokusiranje na elemente scene na koje želite da Spajdi automatski aterira). U svemu ostalom, nažalost, novi Spajdermen najviše podseća na lobotomiziranu verziju Betmenovih Arkham avantura, koje igra tako uporno i sa pola daha pokušava da imitira. Bogatstvo sadržaja, konstantno bombardovanje igrača nečim novim na svakom koraku, kao i neuporedivo bolji dizajn dvodelne sage o mračnom vitezu, u novom Spajdermenu nemaju paralelu koja je odrađena podjednako dobro (ili bolje, daleko bilo). Nivoi koji se odvijaju u unutrašnjosti zgrada, skladišta ili kanalizacije pate od preterano linearnog, siromašnog i repetitivnog dizajna, i od igrača ne zahtevaju mnogo više od puke tranzicije između tačaka A i B. S druge strane, lutanje po centru Njujorka takođe je odrađeno mlako i gotovo sterilno, sa mnogo neinspirativnih sporednih aktivnosti koje su često samo međusobne varijacije (odnošenje zaraženih sugrađana u poljske bolnice, hvatanje duševnih bolesnika ili privođenje odbeglih zatvorenika – sve su urađene na isti kalup, na primer). Iako neke od njih deluju zanimljivo, mada rudimentarno (pomenuto fotografisanje po gradu, na osnovu datih opisa i tragova), većina ostalih deluje previše generično i prisutno samo da bi nekako razvuklo igru, a i da bi se na neki način opravdalo postojanje Spajdermenovog trejdmark-tarzanisanja. Najbolji pokazatelj toga koliko je sve ovo površno odrađeno je činjenica da ćete u open world režimu najviše vremena provesti ganjajući bonus predmete u vidu stripskih stranica, kojima otključavate neke od antologijskih naslovnica iz Spajdermenove izdašne biografije.

Prikaži sve...
3,690RSD
forward
forward
Detaljnije

PSV Lego Lord Of The Rings Proizvođač: WB Games Datum izlaska: 01.01.2000. Nova LEGO avantura nas vodi u dobro poznati svet Gospodara prstenova, tačnije kroz filmsku trilogiju. Igrajući kao neki od članova Družine Prstena, igrač će (sam ili sa prijateljem) obici lokacije vidjene u filmskoj trilogiji i ucestvovati u mnogim bitkama koje smo gledali na filmskom platnu, naravno, propraceno dobro poznatim LEGO humorom. Kao i prethodna LEGO igra (Batman 2: DC Heroes) i LoTR nudi velike nivoe i slobodno setkanje između misija, a za pravi LoTR dozivljaj omiljene nam kockice pricaju glasovima junaka iz filmova. Nakon čak deset Lego obrada popularnih filmskih saga, trilogija „Gospodar prstenova” bila je očigledan no-brainer, koji je tek sada stigao na tapet. Iako je, bez sumnje, tempiran tako da se poklopi sa premijerom prvog filmskog „Hobita”, Lego:LotR je, nalik starijoj sabraći, odrađen sa vidljivim entuzijazmom i predstavlja još jednu potvrdu da „otaljavanje posla” kao izraz jednostavno ne postoji u Traveller’s Talesu. Prepoznatljiv koncept gomile misija inspirisanih značajnijim scenama iz filmova, uz ogromni hub level da ih sve okupi i (u tami) sveže, nije menjan i samo je dodatno proširen. To se tiče fascinantne tranzicije bitnijih (međusobno povezanih) lokacija Srednje zemlje u ograničeni svet Lego kockica i kulisa, i predstavlja do sada najkompleksnije odrađeno čvorište igre, iz kojeg pristupate svim ostalim (osnovnim, dodatnim, bonus i tajnim) sadržajima. Bez obzira na to da li tabanate Okrugom, Brijem i Rivendelom, jašete poljanama Rohana ili trčkarate po bedemima Minas Tirita, činjenica da je sve povezano u veliku celinu (koju otkrivate parče po parče) i da se bezbolno strimuje poput nekog MMO-a naprosto oduzima dah i svedoči o satima uloženog truda posvećenih autora. Ogromno bogatstvo sadržaja i aktivnosti koje se postavljaju pred vas, uz gomilu likova sa različitim veštinama i brdo opreme i predmeta koje treba da iskoristitie na pravom mestu i na pravi način (uz štura objašnjenja i manjak intuitivnih operacija), stvaraju neizbežan overwhelming osećaj da će vam biti potrebne nedelje igranja da baš sve izgustirate. Ovo čini i retku, a zapravo potpuno zanemarljivu manu igre – ništa vas ne sprečava u tome da istrčite od jedne do druge konkretne misije ukoliko ne želite da se bakćete sa sporednim sadržajem. U prezentacionom smislu, glavnu poslasticu čine masovne bitke viđene u filmovima (bez obzira na to što su svojim dizajnom ovde zapravo prilično ograničene), sa stotinama i hiljadama učesnika u pozadini, kao i nekoliko odlično odrađenih efekata i sekvenci (Frodovo „izmeštanje” u Sauronovu mračnu dimenziju kada navuče prsten, Gandalfovo krljanje sa Balrogom prilikom pada u Moriji i slično). Najkarakterističnija stavka vezana za zvuk tiče se potpune glasovne sinhronizacije likova semplovima iz samih filmova, što je odrađeno s polovičnim uspehom. Kvaka je u tome što deluje pomalo čudno i teško spojivo kada čujete luckaste, kockaste vragolane kako izgovaraju smrtno ozbiljne i emocijama nabijene dijaloge iz filma (to je možda i razlog izostanka većeg broja parodičnih i duhovitih scena koje su krasile ranije Lego naslove). Očekivano, za impresivni saundtrek Hauarda Šora se, kao i u slučaju prethodnih igara, nije štedelo para.

Prikaži sve...
3,550RSD
forward
forward
Detaljnije

PC Total War Warhammer 2 - Limited Edition Proizvođač: Sega Datum izlaska: 28.09.2017. Jedna od retkih kompanija koje svojim igrama ne sramote naširoko voljenu Warhammer licencu jeste Creative Assembly. Total War: WARHAMMER, prva Total War igra bez istorijskog utemeljenja, onomad je oduševila fanove oba tabora (Warhammera i Total Wara), a činjenica da se radilo o prvom naslovu iz buduće trilogije otvorila je mnoga pitanja, pre svega – da li odlično može da bude još bolje. TW: WARHAMMER II predstavlja dokaz da može. Drugi deo triologije Total War: WARHAMMER II donosi igračima novu kampanju od koje zastaje dah, smeštenu na prostranim kontinentima Lustria, Ulthuan, Naggaroth i Southlands. The Great Vortex kampanja zasniva se na izgradnji mira sa dramatičnim krajem, iskustvo koje do sad niste doživeli u Total War naslovu.

Prikaži sve...
4,499RSD
forward
forward
Detaljnije

Call of Duty vraća se svojim korenima sa Call of Duty: WWII. Iskustvo koje oduzima dah i redefiniše Drugi svetski rat za nove generacije gejmera. Iskrcajte se u Normandija na D-day i borite se kroz Evropu kroz istorijske lokacije zahvaćene ratom. Doživite klasičnu CoD borbu, veze između saboraca i neoprostivu prirodu rata, protiv globalne sile koja baca svet u tiraniju. Čizme na zemlji u multiplayer-u. CoD WWII multiplayer vas baca u brzu, borbu na zemlji u mnogim lokacijama bitnim za rat. Igrači će iskusiti nov način za socijalizaciju i druženje u Call of Duty zajednici. Uvoznik:GameS Zemlja porekla:Amerika

Prikaži sve...
4,499RSD
forward
forward
Detaljnije

Prikaži sve...
3,999RSD
forward
forward
Detaljnije

PSV God Of War Collection Proizvođač: Sony - SOE Datum izlaska: 09.05.2014. PS3 God Of War Collection uključuje: - God of War i - God of War II God of War Kad je bal, nek je u vodi – reče Spartanac Kratos trenutak pre nego što se sunovratio u morski bezdan, skrhan tugom što ga bogovi s Olimpa više ne gotive. A pre samo tri nedelje bio je superefikasni koljač kome se smešila karijera najplodnijeg masovnog ubice u grčkoj mitologiji, istinski heroj koji se dao u potragu za Pandorinom kutijom, spreman da ispraši i samog boga rata Aresa. Šta je konanolikog junošu nateralo na očajnički potez, saznaćemo kroz nekoliko epizoda novog akcionog remek-dela Sony Computer Entertainmenta (Studio Santa Monica). God of War je najbolja hack&slash akcija u poslednjih nekoliko godina. Vešto smućkan koktel vrhunske grafike i zvuka, genijalnog upravljačkog sistema i maštovitog scenarija ljubitelje dobre akcije opija kao hladno pivo na vrelom avgustovskom suncu. Ujedno, to je i igra iz koje nasilje kipi kao špagete iz ekspres lonca: u maniru rasnog antiheroja s diplomom VKV mesara Kratos će tranžirati sve što mu dopadne pod „oštrice haosa” (dve sablje čvrsto vezane lancima za njegove ruke, koje se mogu koristiti za blisku borbu i „šamaranje” s distance). Besprekorno oštrim sečivom on će protivnicima otkidati glave i udove, vaditi utrobe i proliti više krvi nego Rambo u Avganistanu. Da se sve ne završi samo na varvarskim metodama borbe (govorimo o grčkoj mitologiji, pobogu), Kratos može da se koristi raznim čarolijama koje dobija na dar od bogova, a od igrača zavisi da li će se više oslanjati na snagu sopstvenih mišića ili na magijske moći. Za razliku od generičkih koljačina u „isto to, samo malo drugačije” fazonu, God of War je većim delom autentičan. Doduše, nije teško prepoznati elemente iz sličnih igara – urnebesnu non-stop akciju a-la Devil May Cry i okruženje slično onome u Prince of Persia. Okosnicu igre čine borbe u kojima učestvuje veliki broj likova svih oblika i veličina, od sitnih letećih smetala do Čuvara gigantskih dimenzija. God of War pleni besprekorno razvijenim borbenim sistemom koji uključuje bezbroj efektnih kombinacija, udaraca, hvatova, juriša, finti, blokada, čini, skokova i svega onog što dobro utrenirani Švarcenegerov klon može da izvede. Na početku avanture Kratos ne raspolaže bogzna kako impresivnim mogućnostima, izuzimajući izvanredne akrobatske sposobnosti pred kojima bi i persijski princ ostao bez daha. To, međutim, neće biti nikakav izgovor pred čeljustima džinovske morske zmije koja izgleda kao Godzilin mlađi brat, dok na prvom nivou bude oštrila zube Kratosovim kostima. S rastućim iskustvom, borbe poprimaju formu pravog spektakla, a stiču se nove sposobnosti i moći koje se mogu jednostavno kombinovati na desetine različitih načina (u tome mnogo pomažu grafička uputstva na ekranu koja označavaju koji taster odnosno kombinaciju tastera treba pritisnuti u datom trenutku). Neprijatelji nadiru u talasima, a uzbuđenje raste i zbog naglih promena ugla kamere u skriptovanim međuscenama koje u maniru horor filmova prikazuju karakondžule koje će vam u kadrovima koji slede skidati meso s kostiju. Raznovrsnost unapređuju i avanturističke zagonetke, čija struktura podseća na logičke probleme iz Tomb Raidera i Prince of Persia. Ti problemi uključuju pomeranje poluga, aktiviranje skrivenih mehanizama i deonice na kojima treba izvesti tačno određen sled pokreta, bez greške (neke od njih su toliko složene da će vas iznervirati). Da bi se održao visok tempo do samog kraja igre, čekpointi su gusto raspoređeni, pa nema potrebe za čestim prelaženjem istih deonica. Takva konstrukcija, s druge strane, skraćuje vreme koje je potrebno da se igra privede kraju, ali i to je bolje od sizifovskog maltretiranja s nepremostivim preprekama. U celini, God of War je prilično zahtevna igra, ali se može lako prilagoditi umeću igrača – ukoliko budete dobijali batine više nego što bi trebalo, automatski će se otvoriti mogućnost prelaska na niži nivo težine. Ima li nečega u čemu je God of War zatajio? Iskreno rečeno, nema. S tehničke strane nije lako oceniti da li više prija predivna grafika ili zvučna podloga koja obiluje dramatičnim orkestarskim melodijama, idealno tempiranim efektima od kojih se ježi koža i autentičnim zvucima koji prate urlike čudovišta i krckanje kostiju filetiranih neprijatelja. Grafika je u eye candy fazonu: likovi su dobro modelirani i uverljivi, a dizajn nivoa gotovo isto toliko pedantan kao u Prince of Persia. Naročito dobar utisak ostavljaju fenomenalne, tečne animacije i groteskna čudovišta, manje ili više modifikovana mitska bića koja igri daju epski karakter. Upravljački sistem je besprekoran, osnovne komande su lepo raspoređene tako da ni izvođenje složenijih kombinacija nije problematično (u tome pomažu pomenuta ekranska uputstva). Učitavanje je brzo, a tokom igre pauze gotovo da i ne postoje (efikasan streaming) tako da se akcija praktično ne prekida do samog kraja (za ovakvu igru treba imati i dobru kondiciju).

Prikaži sve...
4,499RSD
forward
forward
Detaljnije

PSV Assassin's Creed 3 - Liberation ProizvoÄ‘ač: Ubi Soft Datum izlaska: 01.01.2000. Aveline de Granpre je fascinantan lik. Ne samo da je po prvi put u serijalu glavni lik igre Assassin's Creed III: Liberation ženska osoba, već se njena priča vrti oko najmračnijeg perioda iz američke istorije. Ova žena je proizvod romanse bogatog veleposednika i robinje, ona je neko ko je prošao kroz nesigurno odrastanje i pronašao novi život u Assassin bratstvu. Ona pripada vrsti likova koji mogu da kreiraju sjajnu igru, ali upravo zbog toga Liberation igra je pomalo razočaravajuća, jer je, generalno gledano, pomalo dosadna. Ne radi se o tome da ovoj igri nedostaju ideje. Štaviše, ova igra donosi mnoge zanimljive i intrigantne ideje. Umesto da bude jedno od putovanja kroz Animus Desmonda Milesa, naracija u igri Liberation je deo istorijske zabave koju su priredili Abstrego Industries, illusive korporacija koja je poslužila kao vrhovni antagonista u serijalu. Drugim rečima, ovo je priča pričana od strane Templara. Igra ima veliki potencijal zahvaljujući vrsti naracije, ali ipak ne iskorišÄ‡ava to u dovoljnoj meri. Iako se bavi teškim i ozbiljnim temama, kao što su to ropstvo i kulturni identitet grada koji prelazi iz francuske vladavine u špansku, ona ipak deluje u velikoj meri besciljno, a zaplet radnje je prebrzo razvijen, pa Aveline većim delom igre kao loptica flipera skakuće od jednog neprijatelja do drugog. Povremeno se pojavi i neka uzbudljiva situacija, kao što je ona kada misteriozni haker prekida Abstregoovu priču kako bi vam ponudio istinu o nekim dešavanjima, ali to se sve svede samo na par produženih cutscena koje se pojavljuju pred kraj igre. Najveća žrtva ove priče je sama Aveline. Ona je na početku prikazana kao zanimljiv i odlučan lik, ali na tom prikazu se sve završava, jer njena ličnost nije nakon toga ni malo produbljena ili istražena. Način na koji je ona pristupila bratstvu je samo na brzinu predstavljen, a njen pol i kombinovano etničko poreklo nemaju mnogo uticaja na priču. Ovo su interesantne karakteristike koje bi ste želeli da budu malo više razraÄ‘ene u igri i detaljnije razvijene, ali igra je više zainteresovana za uvoÄ‘enje različitih zlikovaca i sporednih likova, nego za heroinu i njen lik. Ono u čemu se Liberation proslavila je grad koji Aveline zove svojim domom. Ovo je veličanstvena verzija New Orleansa iz osamnaestog veka i na lep način odražava različiti kulturni ambijent koji se oformio tokom godina kada je grad bio francuska trgovačka luka. ÄŒesto idete u avanture van grada, provodite vreme sa krijumčarima, a putujete i do par lokacija koje su znatno udaljene od Lujzijane, a koje su sjajno prikazane. Nažalost, primorani ste da prekinete da se divite svetu oko vas zato što, kada igra započne, Vita hardver neuspeva da zadovolji grafičke ambicije Ubisofta. Frame rate opada strmoglavo i stvari se odvijaju teže kada se upustite u veće tuče protiv četiri ili pet protivnika. Ovo veoma mnogo utiče na fluidnost i slobodni stil urbanog parkura koji je godinama već najjači elemenat franšize. Pored toga, grafički problemi ne pomažu ni malo ni borbenom sistemu koji favorizuje fleksibilne i inuitivne borbe mačevima. Zbog ovakvih stvari je dobro što vam Liberation nudi puno prilika da usporite malo stvari i da neprijatelje sreÄ‘ujete jednog po jednog. Ima nekoliko bombastičnih delova u igri, ali većina misija je napravljeno po ugledu na one iz ranijih Assissin's Creed igara, u kojima su vrebanje i posmatranje meta sa krovova ili praćenje meta do njihovih skloništa preuzeli vodeću ulogu od trka vozilima ili opšteg haosa. Aveline je u svakom pogledu sposobna i spretna, baš kao što su bili Ezio i Altair, a po mnogo čemu se primećuje da ona ima mnogo više trikova u svom rukavu. Liberation uvodi sistem višestrukog identiteta koji omogućava Avelini da se obuče u krpe robinje, otmeno kao dama, ili kao ratnica-ubica sa svom opremom. Svaka od ove tri varijante ima svoje prednosti i svoje slabosti. Na primer, obučena kao dama, Aveline može da šarmira stražare kako bi je pustili da proÄ‘e, a kao robinja može da se ubaci na plantaže. Ali svaka od ovih strategija ima neka svoja ograničenja. Lik robinje je koristan samo u veoma posebnim situacijama u priči, a u formalnoj odeći Aveline ne može da trči ili skače po platformama, već mora da se kreće po gradu prepunom neprijatelja trčkarajući lagano. Do kraja igre najverovatnije ćete se odlučiti za korišÄ‡enje klasične ratničke uniforme koju ćete nositi u svim prilikama. Veoma je neobično to što vam igra Liberation ograničava mogućnosti i sposobnosti za lutanje po svetu, ali vam zato obezbeÄ‘uje platforme koje su uzbudljive kao nikada do sada. Kao i u igri Assassin's Creed III, više niste ograničeni samo na penjanje po zgradama i strukturama koje je napravio čovek, već sada možete da se penjete i skačete po stenama i liticama i sa grane na granu bez ikakvog napora. Ova poboljšanja u kretanju su naročito istaknuta u igrinoj verziji Lujzijane, u kome oboreno drveće i beskrajne močvare dominiraju scenom.

Prikaži sve...
3,550RSD
forward
forward
Detaljnije

XCOM 2 vas stavlja u poziciju otpora koji pokušava da oslobodi zemlju od vanzemaljaca. Igra je izazovna i za iskusnije igrače. Uvedena je određena doza nepredvidovsti putem proceduralno generisanih mapa. Što znači da svaki put kada učitate, igru mape, kao i ponašanje protivnika će biti drugačije. Pored kozmetičke izmena koje možete da uradite na svakoj jedinici, tu je i novi sistem klasa sa širim spektrom od originalne igre. Dobra vest za sve koji vole ovaj serijal je i podrška za modove i kompletan Steam workshop. Na ovaj način svi koji žele moći će da stvore svoje dodatne misije i zadatke i ponude ih komuni igrača. Najavljen je već i kooperativni mod igre i još mnogo toga drugog, pored standardnog multiplayer moda koji je ubačen u igru od samog starta.

Prikaži sve...
4,499RSD
forward
forward
Detaljnije

PSV Mortal Kombat Komplete Edition Proizvođač: WB Games Datum izlaska: 01.01.2000. Najbolja borilačka igra 2011. godine sada je još bolja - Komplete edition obuhvata originalnu igru i dodatne likove kao i 15 kostima, a ekskluzivno u Playstation verziji možete igrati kao Kratos iz God of War serijala. Bonus u Playstation Vita verziji - 150 dodatnih Challenge tower nivoa. Dugo je prošlo od kako je prvi Mortal Kombat krasio police igraonica. Kao i većina stvari i igra u jednom trenutku zahteva podmlađivanje i vraćanje korenima. Išao je gore – dole, levo – desno, kao da pokušava da izvede kombo. Da li je posle dvadeset jedne godine, uspeo da zadrži iskru koja ga je učinila popularnim? Mortal Kombat Komplete Edition stigao je i na PC, posle dve godine od originalnog izlaska na konzolama. Počeo sam rivju sa pričo da je franšiza bila na sve strane. Probali su da ubace oružje kao okosnica igre, ali to je umanjilo potrebu za kombovanjem. Pokusali su da uđu u oblast Tekkena, dodavajući slobodu kretanja na sve četiri strane u 3D okruženju. Pokušali su da se osveže sa cross-overom u MK vs DC comics. Bili su bukvalno svuda. Ali… igra je bila uspešna zbog nekoliko stvari koje su se izgubile u procesu “napretka” franšize. Posmatram igre kao hrana za zabavu. Gladni ste određene zabave i idete u restoran, kod kuvara za zabavu. Dobar kuvar će napraviti jedno odlično jelo. Kada vidi da se svima sviđa, dodavaće mu duža i malo drugačija imena ali esencijalno služiće dugi niz godina jelo sa istim ukusom. Potrebno je određeno vreme da gosti shvate da pet godina nisu jeli ništa drugo i prekinuće da dolaze. Pametan kuvar će dodavati stvari u svoje uspešno jelo, onoliko da originalni osećaj ostane isti, ali će gosta žacnuti sa nekim dodatim, novim ukusom. Nesiguran kuvar će izmetini recept toliko puta, da gosti neće znati da li je jelo dobro, loše, da li je to to što su naručili. Eventualno prvo jelo postaće nešto sasvim drugo. Kada se to desi, a videli smo najave “kuvara”, vraćaju se oirignalnom receptu. Tako je sa Blacklistom iz Splinter Cella, Resident Evilom pa i Mortal Kombatom. Odluka da se vrate korenima, bila je najpametnija stvar koju su uradili. Zamišljen kao reboot prve tri originalne igre, port je došao za PC. A cela priča kako fajterske igre ne fukncionišu na kompu, ne pije vodu. Ja imam jedan džojpad, a moj drug se igra na tastaturi. Samim tim što nisam okoreli pro u ovakvim igrama, igram lošije. On na tastaturi nije imao nikakvih problema da poveže kombo od po desetak udaraca. Na stranu potpuno odličan port i odgovor na komande, igra izgleda prelepo na 1080p rezoluciji. Tu su stari nivoi iz prethodnih igara, ali widescreen omogućava da se unesete više u igru. Ogromne arene pune navijača, tamne šume, metroi… Sve je odrađeno standardima nove tehnologije, ali ima duh originala. Nema ni jedne statične mape u kojoj se ništa ne dešava. Iza vas će leteti bombe, eksplodirati automobili, boriće se zmajevi, Šao Kan će komentarisati koliko ste jadni (iako je on i dan danas najružniji spamer kao i pre). Što se tiče sadržaja igre… Ne znam odakle da krenem. Ne samo da su se potrudili da igra ima osećaj originala, vraćajući se na 2D combat ali sa odlično animiranim 3D karaterima, već i dodatan sadržaj će vas baciti jedno dvadeset godina unazad, kada je igrač na igri koju je kupio imao tonu artworka, muzike i skinova za odključavanje u toku igre, suprotno od današnjeg vadipara sistema preordera superspecijalne colector edicije koja stiže sa albumom sa sličicama, koji se puni artworkom koji dodatno morate da plaćate preko buster pakova… šta god. Kupili ste igru? Igrajte je, uživajte! Idite u Nekropolj i tamo trošite zlatnike odključavajući nove finišere, kostime, artwork i OST mapa. Pored toga, dobijate i nekoliko novih karaktera, uključujući i Fredi Krugera. Krivo mi je zato što svačiji omiljen lik nije na PC verziji zbog ekskluzive a to je Kratos. Kombo sistem dobio je rework takođe. Za razliku od starih igara, gde je igač treba manje više da pamti niz komadni, sada je sistem fleksibilniji. Počinjete tako što krenete da kapirate lika od a do š. Igra vam da neke osnovne komboe koje možete da trenirate, ali njihovo miksovanje je pravi izazov i nagrada sama po sebi. Kada naučite koji su kratki koji dugi udarci, kako se neprijatelj ponaša ako određeni kombo krene i kako da iz trenutne situacije nastavite da ga sabijate u zemlju. Eksperimentisanje nikad nije bilo zanimljivije. Tu su standarni, takozvani signature moves, kod svakog lika, a ti skilovi lepo idu kada ih implementirate u neki zeznuti kombo. Dodatak novom sistemu igre, tu je i power bar. On omogućava da na određene momente obrnete situaciju u vašu korist ako je neprijatelj baš zapeo da vas ubije, trošeći momentum da napravite parry block i odbijete ga. On ima tri podeoka i svaki od njih može da se iskoristi da pojača snagu specijalnog poteza. Npr. Kung Lao udara dva puta sa svojim obrtom. Ex verzija traje duže, ima napred slajd, i udara oko pet puta. Zavisno kog karaktera igrate, neki potezi traže i po dva cela podeoka. Kada se bar napuni do kraja… Dolazimo do novog dodatka a to je X Ray attack. Aktivira se na R1 L1 u isto vreme i lako ga je izvesti. Ali svaki karakter ima svoj uslov i daljinu na kojoj mora da bude da bi napad prošao. Takođe može da se blokira. Rendgenski napad radi to na šta zvuči. Pokazuje vam rendgenom u prerenderovanoj sceni šta vaš lik lomi neprijatelju. Od vilice do međunožja, puno stvari ćete izlomiti. Ovaj potez pravi masovnu štetu a najbolji igrači ga koriste kao zatvarač komboa, efektivno ubijajući neprijatelja u jednom prelepo izvedenom sledu udaraca. Ono što je bilo zanimljivo jeste kampanja igre. Pokriva prva tri dela i pokazuje šta se desilo sa likovima te su postali takvi. Priča Sajreksa i Sektora, kako su postali kiborzi, kako je Džeks dobio metalne ruke i slično, pokrivene su kampanjom. Igra ima preko dva sata snimaka između borbi! Daleko više sadržaja nego što se to očekuje od bilo koje igre u žanru. Da stvari budu zanimljivije, igra naravno nudi i dodatne modove. Tu je Tag team, borba 2vs2, u kome možete da specijalnim imputom radite tag napad-promenu igrača koji dodaje na zanimljvosti borbe. Tu je online borba protiv drugih igrača, kao i 1vs1 protiv vaših prijatelja. Tu je Challenge Tower, nešto kao produženi tutorijal, koji vam daje da uradite različite zadatke. Tu su i Test Your Might i Test Your Eyes mini igre, u kojima morate da pritiskom na dugme polomite crepove, cigle i sl, ili pogodite u kojoj lobanji je oko. Na sve to ima jedan jako zanimljim mod “Test Your Luck” u kom igrate protiv slot mašine. Da pojasnim, ima četiri slota koji se obrću, a pritiskom na confirm zaustaljvate po jedan slot. Prvi slot će biti neprijatelj za tu borbu, dok su ostali ludi moderatori bobre kao: Suprotne kontrole, obrnuta mapa, nema bloka, nemate ruke, nema šutiranja, nema aperkata, zombi mod… Sigurno ima još neki, pošto nisam video sve. Tona, tona sadržaja i zabave. Ko god da sebe smatra ljubiteljem dobre tabačine i starog dobrog MK-a, ne sme da propusti ovu igru!

Prikaži sve...
3,550RSD
forward
forward
Detaljnije

Od najstarije franšize u slasher istoriji dolazi Friday the 13th. Doživite kultne filmove u ulozi Jason Voorhees po prvi put u istoriji igara! Igrajući kao Jason ili savetnik kampa, igrači će biti svedoci besmislenog ludila hladnokrvnog ubice kroz Camp Cristal Lake. Igra je verna franšizi, sve do najsitnijih detalja. Bilo da je to jedna od mnogobrojnih filmskih lokacija koje su izabrane za igru, ili različite Jason Voorhees modele, fanovi mogu biti sigurni da je sve u Friday the 13th detaljo preneseno u igru. Ovo je igra koju su fanovi čekali više od 30 godina.

Prikaži sve...
3,999RSD
forward
forward
Detaljnije

Prikaži sve...
4,499RSD
forward
forward
Detaljnije

PS4 Skylanders Trap Team - Starter Pack Proizvođač: ActiVision Datum izlaska: 10.10.2014. U novom nastavku Skylanders-a koji se zove Trap Team, Kaos nastavlja sa terorisanjem Skylands-a. Kaos je otkrio lokaciju drevnog Cloudcracker zatvora koji je napravljen od magične supstance Traptaniu. On nastoji da iz zatvora pusti razbojnike kako bi pobedio Skylanders-e. Trap Team Skylanders-i imaju novo oružije a to su zamke za razbojnike uz pomoć kojih će morati da ih vrate u drevni Cloudcracker zatvor. Svi junaci iz predhodnih delova Skylandersa će raditi i na Trap Team ediciji. Očekuje nas 16 novih Trap Master junaka, i 18 standardnih junaka.

Prikaži sve...
4,499RSD
forward
forward
Detaljnije

PSV LittleBig Planet Proizvođač: Sony - SOE Datum izlaska: 01.01.2000. Zaboravite na Far Cry 2 zaboravite na Fallout 3, zaboravite na Dead Space, Fable II, Gears of War 2, Call of Duty: World at War i ostalu bratiju – stigla je igra oko koje se podigao toliki hype da to prevazilazi okvire normalnog. LittleBigPlanet je od strane mnogih relevantnih kritičara već proglašena za igru godine, a ide se čak i do konstatacija da je u pitanju najmaštovitije ostvarenje koje se na tržištu pojavilo u poslednjih nekoliko godina. Oko čega se zapravo diže tolika prašina? Po mnogo čemu LittleBigPlanet je neuobičajena igra, a sve je počelo time što autori tvrde da se maštarenja i snovi ljudi iz celog sveta okupljaju na jednom mestu. Cilj igrača je da istraži to mesto, usput upozna najčudesnije likove, pomogne im ako treba i potom se zabavi najbolje što može. Kada bismo stvari uprostili do krajnjih granica, LittleBigPlanet bismo nazvali logičko-platformskom igrom koja od igrača ne zahteva baš previše mozganja i munjevite reflekse, ali će znati da ih ceni. U suštini, cilj svakog nivoa jeste preći od tačke A do tačke B, izgubiti što manje života i pokupiti što više kugli koje predstavljaju poene. Nivoe možete ponavljati do besvesti, sve u nadi da ćete postaviti bolji rezultat, a u avanturi može uživati i više igrača (četiri) u kooperativnom modu. Od vas se zahteva da skačete, ljuljate se po visećim objektima, gurate predmete naokolo i rešavate svakojake zagonetke. Implementirana fizika toliko je realna da imate osećaj kao da se igrate sa živim figuricama, naročito ako se u vidu ima činjenica na koji način je izvršeno modelovanje objekata i okoliša. Svet LittleBigPlaneta podeljen je na osam velikih oblasti koje sadrže oko 50 različitih nivoa. Njihov dizajn jedna je od onih stvari koje će vas naterati da se igrom bakćete iznova i iznova. Predmeti su modelovani po uzoru na realne materijale (karton, plastika, kamen, tkanine...) i tako su kvalitetno predstavljeni da vilica ostaje da vam visi i posle nekoliko pređenih nivoa. Ova igra živi je dokaz da se za izradu hita ne mora iskoristiti najmoderniji 3D engine svekolikih mogućnosti. Ekranom ne moraju prštati svetlosni efekti k’o da ne postoji sutra, a first/third person perspektiva i te kako može biti zamenjena old school pogledom. Da, dogodovštine glavnog lika prate se „sa strane”, a pored kretanja levo-desno i gore-dole, omogućeno je shiftovanje „po dubini” – i to u tri koraka. Sjajnoj atomosferi doprinosi fenomenalna zvučna podloga, sastavljena od pažljivo selektovanih muzičkih numera, specijalnih zvučnih efekata i naracije za koju je zadužen engleski komičar Stiven Fraj. Zvezda „predstave” je živuljkica nazvana Sack Person. Praktično, u pitanju je vrećasta (punjena) lutka koja igrača reprezentuje u svetu mašte. Njen izgled može se menjati i to na nezamislive načine – u jednom trenu to će biti neugledna slamnata igračkica, u drugom graciozna balerinica, u trećem Stormtrooper iz „Ratova zvezda”... Napredovanjem kroz nivoe zaslužićete delove odeće i različite modne predmete (kačkete, perike, majice, pantalone, naočare...), pomoću kojih se izgled „vrećaste persone” može menjati u hodu. Takođe, nailazićete na nalepnice koje se mogu lepiti po objektima na koje nailazite za vreme igranja, kao i na predmete koji se mogu postaviti u komandnu sobu iz koje se kreće u svaki nivo (predstavljena je kao kartonska kutija smeštena u Zemljinoj orbiti). Sack Person može po komandi i da gestikulira – da bude srećan, tužan, uplašen (dugmići na D-Padu), mlatara rukama i zavitlava ostale likove (tasteri ’L2’ i ’R2’), pa čak i da đuska u ritmu muzike (pokreti telom i glavom usaglašavaju se putem tehnologije Sixaxis). Lajtmotiv LittleBigPlaneta je „Igraj – kreiraj – podeli!” Međutim, da biste napravili svoj nivo odraćete kolena od klečanja i vrlo lako propljuvati krv, pošto ceo postupak nije nimalo jednostavan (mora se voditi računa o previše parametara istovremeno). Ipak, komuna igrača nije ni najmanje uplašena ovom činjenicom, tako da kvalitetni nivoi niču kao mahovina na drvetu. Postoje primerci koji u život vraćaju neke retro hitove i junake ili iz perspektive Sack Persona dočaravaju aktuelne naslove. Ma, samo proverite You Tube i sve će vam biti jasno. Anyhow, igranje LittleBigPlaneta predstavlja očaravajuće iskustvo, divan odmor od najezde vanzemaljskog šljama, dijaboličnih planova terorista ili zločinačkih devijacija kriminalaca, kojima smo naprosto zatrpani u poslednje vreme. Kao i uvek, kraj godine je vreme kada publisheri polude, a naslovi vredni pomena nižu se kao na traci. Ako želite kvalitetno da provedete slobodno vreme ne žaleći zašto ste za igru dali nekoliko „črvenih”, slobodno kupite ovu igru. Ne bude li vam se dopala, mainstream vas je nepovratno konzumirao...

Prikaži sve...
4,050RSD
forward
forward
Detaljnije

Prikaži sve...
4,050RSD
forward
forward
Detaljnije

PSV Sly Cooper - Thieves In Time Proizvođač: Sony - SOE Datum izlaska: 01.01.2000. Posle mnogo godina, omiljeni nam rakun se vratio na ekrane u vidu nove igre za Playstation 3 i Playstation Vitu. Istražite brojne lokacije, putujte kroz vreme i izbegavajte zamke kako biste uspešno stigli do plena. Igrajte kao čuveni lopov Sly Cooper, i putujući kroz vreme, posetite feudalni Japan, Divlji Zapad, srednjovekovnu Englesku, ledeno doba i antičku Arabiju, pre nego što sve stranice u Thievius Raccoonus budu izbrisane!

Prikaži sve...
3,690RSD
forward
forward
Detaljnije

Prikaži sve...
4,499RSD
forward
forward
Detaljnije

PS4 The Order 1886 Proizvođač: Sony - SOE Datum izlaska: 20.02.2015. The Order: 1886 je odmah izazvao pažnju kada je predstavljen na E3 2013. godine. U pitanju je igra koja će biti izdata eksluzivno za Playstation 4 a razvija je Ready at Dawn u saradnji sa Sonyijem. Radnja ove je smeštena u alternativnu istoriju, gde vukodlaci nisu mit već realnost. Čovečanstvo se vekovima borilo protiv ove pošasti da bi tokom srednjeg veka veliki broj vukodlak bio istrebljen ili proteran. Vi ste jedan od vitezova zaštitnika čiji je glavni zadatak uništavanje vukodlaka ali moderna vremena (pričamo o 1886 godini) su donele nove problem. "Sirotinja raja, koja globa ne može davati" se pobunila protiv plemstva i vi morate da ugušite ovu pobunu. U isto vreme "polutani" tj. vukodlaci se vraćaju jači nego ikada. Ono što odlikuje The Order: 1886 je jedinstveni "steampunk" izgled, ali i oružja i prevozna sredstva. Dodajte na ovo izuzetno dobru mehaniku igranja i dobili ste recept za odličnu igru. Uvoznik:GameS Zemlja porekla:Japan

Prikaži sve...
3,999RSD
forward
forward
Detaljnije

Prikaži sve...
4,499RSD
forward
forward
Detaljnije

Prikaži sve...
3,999RSD
forward
forward
Detaljnije
Nazad
Sačuvaj