Pratite promene cene putem maila
- Da bi dobijali obaveštenja o promeni cene potrebno je da kliknete Prati oglas dugme koje se nalazi na dnu svakog oglasa i unesete Vašu mail adresu.
1-25 od 709 rezultata
Režim promene aktivan!
Upravo ste u režimu promene sačuvane pretrage za frazu .
Možete da promenite frazu ili filtere i sačuvate trenutno stanje
Aktivni filteri
Šifra proizvoda: 9783791382654 ISBN: 9783791382654 EAN: 3791382654 Godina izdanja: 2017 Autor: Matthi Forrer Jezik: ENG Pismo: Latin Broj strana: 288 Format i povez: Tvrdi | 324 x 438 mm Kategorije: Slikarstvo i skulptura, Umetnost Oznake: include feed, Strana izdanja Dostupno: Knjižara Akademija, Knez Mihailova 35, 11000 Beograd WEB SHOP
Šifra proizvoda: 9783836526463 ISBN: 9783836526463 EAN: 3836526463 Godina izdanja: 2021 Izdavač: TASCHEN Autor: Rainer Willmann Jezik: ENG Pismo: Latin Broj strana: 704 Format i povez: Tvrdi | 285 x 395 mm Kategorije: Slikarstvo i skulptura, Umetnost Oznaka: Strana izdanja Dostupno: Knjižara Akademija, Knez Mihailova 35, 11000 Beograd WEB SHOP
Šifra proizvoda: 9783836582766 ISBN: 9783836582766 EAN: 3836582766 Izdavač: TASCHEN Autor: Masao Furuyama Godina izdanja: 2021 Jezik: ENG Pismo: Broj strana: 448 Format i povez: Tvrdi | 360 x 360 mm Kategorije: Moda, Umetnost Oznake: include feed, Strana izdanja Dostupno: Knjižara Akademija, Knez Mihailova 35, 11000 Beograd WEB SHOP
Slika/panel od pune smole ručno rezbaren u klasičnoj kineskoj Paviljon sceni. Donešen je iz galerije u Bukureštu 1991. godine. Težak oko 4 kilograma. Ručno je bojen. Dimenzije su 50x29,5x2cm. Vidi se da je na nekim sitnim mestima skinuta boja, crta na zadnjoj strani nije oštećenje već je samo takođe skinuta boja.
Arif iskandarov: Na selu, ulje na platnu Dimenzije slike: 48x38m, Vlasnik, slika kupljena od autora Arifhan Iskandarov živi i stvara u Beogradu. Rođen je u Uzbekistanu, slikarstvo je studirao u Moskvi, a magistrirao u Sankt Peterburgu. Kao najbolji mladi slikar u SSSR-u 1989.godine dobio je nagradno putovanje. Ponudili su im Francusku, Italiju, Holandiju i Jugoslaviju. Izabrao je Beograd, tu i ostao.
30 x 40 cm Vojislav Marinković (Leskovac, 2. oktobar 1911 — Beograd, 31. oktobar 2004) je bio likovni umetnik fotografije, majstor fotografije, fotografski pisac i kritičar. Nosilac međunarodnog fotografskog zvanja Ekselencija FIAP (EFIAP}. Završio Trgovačku akademiju (1931), Ekonomski fakultet (1942) i Visoku školu spoljne trgovine (1947) u Beogradu. Radio u bankarstvu, spoljnoj trgovini, diplomatiji i kulturi. Bavio se fotografijom od 1936. najpre kao član Foto-sekcije Srpskog planinarskog društva (SPD), a od 1938. i kao član Foto kluba „Zagreb“. Jedan od osnivača Kluba foto amatera „Beograd“ (KFAB), 1939. Bio član ULUPUDS-a. Bio urednik časopisa Fotografija i Beogradski objektiv. Afirmaciju u fotografiji započeo 1938. kao član Foto kluba „Zagreb“, učešćem na izložbama. Formiran pod uticajem tzv. `zagrebačke škole“ fotografije, Marinković je, uz nekolicinu drugih, bio neka vrsta mosta između prekosavskog lirskog sfumata i beogradskog realizma. U prvim posleratnim danima doprineo je izgradnji fotografske organizacije; nalazio se i među prvim autorima na domaćim i stranim salonima fotografije, baš kao što se sreće i među prvim nosiocima visokih priznanja u Foto-savezu (jugoslovenskom i srpskom), ili međunarodnoj fotografskoj organizaciji FIAP. Tokom višedecenijskog delovanja u fotografiji uvek je bio okrenut jednoj temi – čoveku i njegovom okruženju. Za svoje motive odabirao je sam život: žanr-scene, folklorne motive, portrete u ambijentu. Fotografije je grupisao u cikluse: Moj mali Beograd (1952-1960); Po Evropi (1952-1990); Pariske uspomene (1952-1990); Srpsko selo (1956-1970); Traženja (1956-1970); i Afrika (1970-1980). Sredinom pedesetih godina, delimično pod uticajem evropskih strujanja u fotografiji, Marinković je uneo u već sačinjen pikturalni sklop svojih dela jedno tada sasvim novo fotografsko mišljenje stvarajući fotografske dokumente prožete duhom nostalgije. Karakteristična dela u kojima se najviše ogleda ta nova vrednost su Muftaši; Lapavica (1953), Marenda; Sa pijace (1954), ili nekoliko godina docnije nastale, Bacanje kamena i Pod kupolom (1958). Tim delom svoga opusa izvršio je ne mali uticaj, ne samo na svoje savremenike nego i na nastavljače. Izuzetan doprinos Marinkovićev ogledao se i u njegovom hroničarskom radu. Pisao je fotografske kritike, osvrte, prikaze izložbi. Prvi tekst objavio je 1940. godine, a zatim se brojem objavljenih priloga, i opsegom tema o kojima je raspravljao, svrstao među najplodnije srpske fotografske pisce, a po originalnosti pristupa i u osobene pojave u fotografskoj literaturi na srpskom jeziku. Znatan deo svoga radnog veka posvetio je fotografskoj organizaciji, saveznoj i republičkoj, baš kao što je i čest predstavnik jugoslovenske fotografije u svetu, na kongresima, simpozijumima, žirijima. Na celom jugoslovenskom prostoru M. ostaje uvažavan kao ličnost čije su aktivnost i delo – umetničko, hroničarsko, organizaciono – značajno obeležili jugoslovensku fotografsku istoriju druge polovine XX veka. Izlagao na više od 200 grupnih izložbi na gotovo svim kontinentima. Potpuna lista izložbi navedena je u katalogu retrospektivne izložbe „Vojislav Marinković“, Salon fotografije, Beograd, 1979. Samostalno je izlagao u Beogradu (1975, 1995), Varšavi (1979) (zajedno sa Goranom Malićem), Novom Sadu (1980), Zagrebu (1980), Pančevu (1981), Smederevu (1981), Kruševcu (1982) i Boru (1985).
OPIS Veličina (evropska): 38 Veličina (USA): M Boja:Krem svetlucava u kombinaciji sa crnom Dužina: Duži strukirani model Materijal: 80%pamuk 18%poliester 2%elastin Proizvođač:Chloe Stanje predmeta: Nov Oštećenje predmeta:Nema Zakopčavanje:Tri velika ukrasna dugmeta sa ulivenim svarovski cirkonima Džepovi:Imitacija dva džepa Model: Strukirani model Postava :Kvalitetna svilena krem svetlucave boje MERE Ramena :40cm Grudi poluobim(od pazuha do pazuha) 50cm Rukav od ramena: 60cm,na rukavima kaišići sa ukrasnim šnalama Dužina mantila od ramena :85cm Struk poluobim:42cm ***Chloe*** ***POGLEDAJTE SVE MOJE OGLASE***
Ulje na platnu Gordane Terecki iz1996 godine. Vojvodjanska slikarka rodjena u Novom Sadu 1959 god Slikarka Vojvodjanske ravnice I salaša snažnog kolorita I osobenog stila.Zivi. Živi I radi u Apatinu. Dimenzije Slike u lux ramu 39x45cm Dimenzije bez rama 21x27cm
posveta Leli i Dušanu Matiću na naslovnoj strani knjige Oskar Davičo - Pre podne 1960. Oskar se potpisuje svojim nadimkom OKETA. tags: nadrealizam, dušan matić, lela matić, oskar davičo, avangarda, almanah nemoguće, časopis svedočanstva, aleksandar vuco Podvizi družine Pet petlića, andre breton, zenit, zenitizam, ljubomir micic, signalizam, algol, miroljub todorovic, casopis rok, bora cosic, boda markovic...
Za blizu sto eura imate originalan rad na hartiji (tusevi u boji?) GUCA GOOOTCHHA GUUUUCCCCCHHHAAAA GUCA GUCA GUCA GUCA (Godisnji Sabor trube i trubaca) GGGGOGOOOOOOTTTTCCCCCCHHHHAAAAAAA GOOTCHUHHH koji je OOOBBBBBJJJJJAVVVVVLLLJJJJJEEEENNNNNNN (dokumentovan dakle) u listu BORBA a ciji je autor jedna od najkultnijih licnosti ex-Jugoslavije i najveci `boem grada chicaga`: Slobodan Markovic Libero Markoni Ovaj njegov rad Srbin trubac sa sajkacom mozete pokloniti i nekom strancu kao ultra raritet ili ukrasiti hostel gde se okupljaju stranci koji putuju za Gucu, a cena je vise no povoljna jer cesto se mogao cuti komentar `gde mi je bila pamet kad sam sedeo sa Liberom (u slicnim pricama je i Milic od Macve) da ga zamolim da mi nacrta nesto na papirnoj salveti, bio bih bogat covek`. Ipak vremena se menjaju. Rad je potpisan od strane Libera, 29,7 x 20,9 cm, 1977. godina. Imati rad reprodukovan negde daleko je bilo nego ne imati taj rad reprodukovan bilo gde. List Borba je bilo glasilo od znacaja i uticaja.