Pratite promene cene putem maila
- Da bi dobijali obaveštenja o promeni cene potrebno je da kliknete Prati oglas dugme koje se nalazi na dnu svakog oglasa i unesete Vašu mail adresu.
101-125 od 886 rezultata
Režim promene aktivan!
Upravo ste u režimu promene sačuvane pretrage za frazu .
Možete da promenite frazu ili filtere i sačuvate trenutno stanje
Aktivni filteri
Zaštitite svoj pametni telefon od znatiželjnih očiju. PRIVACY staklo se jednostavno montira ne ostavljajući mehuriće. Pokriva ekran od ivice do ivice, odnosno EDGE to EDGE što ga čini idealnim za zakrivljene ekrane. Ono što PRIVACY staklo čini drugačijim jeste što je sadržaj ekrana vidljiv samo spreda. Drugim rečima, kada postavite PRIVACY zaštitno staklo, sadržaj ekrana vidite samo vi, dok se gledanjem sa strane vidi samo tamni ekran. U samom pakovanju se nalazi i komplet za čišćenje ekrana. - Jačina 9H, debljina 0.3mm - Ne menja izgled displeja niti osetljivost touch screen-a - Oleofobni namaz za ekran bez masnoća ili otisaka prstiju
Zaštitite svoj pametni telefon od znatiželjnih očiju. PRIVACY staklo se jednostavno montira ne ostavljajući mehuriće. Pokriva ekran od ivice do ivice, odnosno EDGE to EDGE što ga čini idealnim za zakrivljene ekrane. Ono što PRIVACY staklo čini drugačijim jeste što je sadržaj ekrana vidljiv samo spreda. Drugim rečima, kada postavite PRIVACY zaštitno staklo, sadržaj ekrana vidite samo vi, dok se gledanjem sa strane vidi samo tamni ekran. U samom pakovanju se nalazi i komplet za čišćenje ekrana. - Jačina 9H, debljina 0.3mm - Ne menja izgled displeja niti osetljivost touch screen-a - Oleofobni namaz za ekran bez masnoća ili otisaka prstiju
BEMUS 1969. BEMUS 1971. / dva kataloga BEOGRADSKE MUZIČKE SVEČANOSTI BELGRADE MUSICAL FESTIVAL PRVI BEMUS 1969. / katalog katalog u vrlo dobrom stanju, predlistovi se odvajaju unutrašnjost u vrlo dobrom stanju ŽIVOJIN ZDRAVKOVIĆ, DRAGUTIN GOSTUŠKI - Uz prve svečanosti SIMFONIJSKI I HORSKI KONCERTI Beogradska filharmonija - dirigent Živojin Zdravković, violina Irina Bočkova Simfonijski orkestar Radio-televizije Ljubljana - dirigent Samo Hubad, mecosopran Eva Novšak-Houška Dečji hor Radio-televizije Beograd - dirigent Zlatan Vauda Bečka filharmonija - dirigent Jozef Krips Hor i orkestar Radio-televizije Beograd - dirigent Borivoje Simić Simfonijski orkestar holandskog radija - Roberto Benci, violina Dejan Bravničar Slovenska filharmonija Bratislava - dirigent Ladislav Slovak, klavir Pavica Gvozdić, klavir Mirjana Vukdragović Beogradska filharmonija - dirigent Živojin Zdravković, tenor Nikolaj Geda, klavir Andre Vots Beogradska filharmonija i Mešoviti hor umetničkog ansambla JNA - dirigent Genadij Roždestvenski KAMERNI KONCERTI Zagrebački kvartet - klarint Milenko Stefanović I Muziči - violina Arnaldo Apostoli Beogradski kamerni ansambl - dirigent Pavle Dešpalj, fagot Božidar Tumpej Ansambl MW-2 Krakov - klavir Adam Kačinski Beogradski duvački kvintet - flauta Miodrag Azanjac Beogradski trio - klavir Andreaj Preger SOLISTIČKI KONCERT Irina Bočkova Miroslav Čangalović Vilhelm Kempf OPERA I BALET Stana Đurić Klajn Beogradski balet - Stevan Hristić - Ohridska legenda Opera Narodnog pozorišta u Beogradu - Đuzepe Verdi - Rigoleto, Bogdan Babić, Ani Radošević Opera Narodnog pozorišta u Sarajevu - Sablazan u dolini Šentflorijanskoj Opera Narodnog pozorišta u Beogradu - Petar Konjović - Knez od Zete, Dušan Miladinović, Mladen Sabljić Opera i balet Narodnog pozorišta u Beogradu - Stanojlo Rajičić - Simonida, Jovan Putnik, Dimitrije Parlić Opera i balet Narodnog pozorišta u Beogradu - Petar Konjović - Simfonijski triptihon Rumunsko državno pozorište opere i baleta Bukurešt - Đoakino Rosini - Seviljski berberin BEMUS 1971. / katalog prednje korice malo zacepljene unutrašnjost u vrlo dobrom stanju ALEKSANDAR BAKOČEVIĆ - Predgovor PREDRAG MILOŠEVIĆ - Predgovor ENRIKO JOSIF - Predgovor PAVLE STEFANOVIĆ - Predgovor DUŠAN SKOVRAN - Predgovor SRĐAN BARIĆ - Predgovor Beogradska filharmonija - dirigent Živojin Zdravković, Violina Sivlija Markovići Opera slovenskog Narodnog gledališča Ljubljana, Nikolaj Rimski Korsakov - Carska nevesta, Bogo Leskovac, Hinko Lekovšek Koncert nagrađenog gudačkog kvarteta na takmičenju mladih muzičkih umetnika Svečani koncert pobednika na takmičenju mladih muzičkih umetnika - dirigent Mladen Jagušt Praški madrigalisti Pjer Košero orgulje, Rože Delmot truba Prvi kamerni baletski ansambl iz Njujorka, Čarls Benet Anastazija Božikova sopran Nacionalni orkestar francuske radio-televizije, dirigent Žan Martinon, klavir Mišel Berof Beogradski madrigalisti, dirigent Dušan Miladinović, mecosopran Milica Miladinović, bas Žarko Cvejić Beogradski duvački kvintet Opera Narodnog pozorišta u Beogradu - Petar I. Čajkovski - Evgenije Onjegin, dirigent Oskar Danon Olga Đokić sopran, Ružica Savić klavir Beogradska filharmonija, dirigent Gaetano Delogu, violina Žan-Žak Kantorov Izvorna narodna muzika Srbije Gudački kvartet iz Tokija - Jošio Uno, Tadaši Hori, Kunio Oku, Jun Onozaki Halina Černi Štefanska klavir Eva Novšak Houška mocosopran, Ljubo Rančigaj klavir Državni simfonijski orkestar SSSR, dirigent Evgenij Svetlanov, violina Jovan Kolundžija Moskovski kamerni orkestar, dirigent Rudolf Baršaj Opera Narodnog pozorišta u Beograd - Đakomo Pučini - Toska, Nensi Tatum, Vladimir Atlantov, Borislav Pašćan, Mladen Sabljić Ansambl Musica Antiqua, dirigent Bernhard Klebel Hor i orkestar Radio-televizije Beogra - dirigent Borivoje Simić, Hans Joahiim Roč Beogradska filharmonija, dirigent Žak Hutman, violončelo Andre Navara Balet Narodnog pozoršita u Beogradu - Đan Karlo Menoti - Sebastijan Balet Narodnog pozoršita u Beogradu - Petar I. Čajkovski - Šesta simfonija, Dimitrije Parlić, Bogdan Babić BEMUS Pierre Cochereau Roger Delmotte Charles Bennett Jean Martinon Michel Beroff Jean Jacques Kantorow Yoshio Unno Tadashi Czerny Barshai Joachim Rotzsch Jacques Houtmann Navarra
Uputstvo za upotrebu univerzalnih kontaktora `KLOCKNER-MOELLER` Germany,iz 1970 godine, u dobrom je stanju. Pojedinačni kontaktori, Reverzni kontaktori, Zvezda-trougao starteri sa i bez termičkih releja maksimalnog intenziteta DIL 00..., DIL 0-..., DIL 2 (v) - 22, DIL 2 vh, DIL 3-22, DIL 4-22, DIL 6-22, DIL 10 (a2) 44
STARI DOBRI SAVETI NADOHVAT RUKE Tradicionalne mudrosti za lakši i bolji svakodnevni život Mladinska knjiga, Beograd, 2011. Tvrd povez, 27 x 22 cm, 360 bogato ilustrovanih strana. Veoma lepo očuvana, par sitnih oštećenja na zadnjoj korici - zanemarljivo. Pred vama su najbolji saveti iz dugogodišnje tradicije koje danas možete lako primeniti u svakodnevnom životu. Ova knjiga nudi više od dve hiljade proverenih saveta o zdravlju, lepoti, domaćinstvu, kuhinji, stanovanju i bašti. k
Zaštitite svoj pametni telefon od znatiželjnih očiju. PRIVACY staklo se jednostavno montira ne ostavljajući mehuriće. Pokriva ekran od ivice do ivice, odnosno EDGE to EDGE što ga čini idealnim za zakrivljene ekrane. Ono što PRIVACY staklo čini drugačijim jeste što je sadržaj ekrana vidljiv samo spreda. Drugim rečima, kada postavite PRIVACY zaštitno staklo, sadržaj ekrana vidite samo vi, dok se gledanjem sa strane vidi samo tamni ekran. U samom pakovanju se nalazi i komplet za čišćenje ekrana. - Jačina 9H, debljina 0.3mm - Ne menja izgled displeja niti osetljivost touch screen-a - Oleofobni namaz za ekran bez masnoća ili otisaka prstiju
VODIČ KROZ MUZEJE SRBIJE, priredili Drago Njegovan, Lidija Mustedanagić, Beograd, 2016. Originalni tvrdi kartonski povez. Odlična očuvanost, nova, nekorišćena. Jezik srpski, ćirilica, 489 str. Knjiga je veoma luksuzno opremljena, štampana na kvalitetnom kunsdruk papiru, sa velikim brojem ilustracija u boji i planova grada gde su locirani opisani muzeji. Štampana je u ograničenoj seriji od svega 400 primeraka. Izdavač: „Muzejsko društvo Srbije“ Beograd. Štampa: „Forum“ Novi Sad.
MUMBAI, INDIA: BOMBAY / ROAD MAP OF BOMBAY, LATEST EDITION, PICTORIAL FIVE MAPS IN ONE INSIDE Autori: Tej Brothers Izdavač: Kanada Press / Rational Art & Press Pvt. Ltd., Bombay oko 1975. - Tehnika: Off-set štampa, dvostrana (jedna strana u boji), 75 x 50 cm. - Mapa je napravljena sredinom sedamdesetih godina prošlog veka, kada je turistička industrija Bombaja i zapadne Indije doživela renesansu. Period nezavisnosti Indije od 1947. do sredine 1960-ih bio je težak za turističku industriju, zbog ekonomske i političke krize. Opsežna adaptacija hotela `Taj Mahal Palace` (1903), počevši od 1966. godine, pozdravila je oživljavanje lokalne turističke privrede i turističke industrije. Tadž je prikazan na obojenoj turističkoj mapi, što je izuzetno interesantno, jer uključuje prikaz Tadž Towera, novog dela hotela, koji je završen 1973. godine, to nam otkriva kad je mapa nastala. - Ova mapa je raritet, kao jedna od retkih koja je preživela do današnjih dana. - Technique: Off-set printing, double sided (one side in colour), folding with original pictorial paper cover, 75 x 50 cm - The present map packet was made in the mid-1970s, when Bombay and Western India’s tourist industry was experiencing a renaissance, led by Indian commercial concerns. The period from Indian Independence in 1947 until the mid-1960s had been difficult for the tourist industry, due to economic and political drama. The extensive refurbishment of the Taj Mahal Palace Hotel (1903), beginning in 1966, hailed the resurgence of the local business and pleasure tourist industry. The Taj is pictured on the coloured tourist map, and, curiously, this gives a clue as to the dating of the map, as it includes a depiction of the Taj Tower, a new addition to hotel, completed in 1973. - The present sheet of maps is a rare survivor, as vey few such ephemeral pieces from India remain to this day. I1
Mimmo Rotella/catalog Retrospective 11.dec.1999-3.avril 2000 SKIRA **3889....2018 Mimmo Rotella : rétrospective: [exposition], Nice, Musée d`art moderne et d`art contemporain, 11 décembre 1999-3 avril 2000 Type de document : Livre/General Note: Exhibition catalog. Auteur : Musée d`art moderne et d`art contemporain (Nice). Auteur Contributeurs : Altmann, Frédéric (1941-....). Ancien possesseur,Personal Name: Rotella, Mimmo, 1918-2006 Exhibitions. Editeur : Skira. [Milan] ; Musée d`art moderne et d`art contemporain. Nice ; Seuil. Paris Année de publication : [ca 1999]Paris ISBN : 88-8118-620-9 ; 2-02-040771-X Langue : français Description physique : 1 vol. (157 p.): ill., couv. ill.; 28 cm,format 27 x 23.5 cm, text in French,with 143 ills. (99 color). Sujets : Rotella, Mimmo (1918-2006) -- Catalogues d`exposition Sections : Documentation ; Patrimoine Note : Bibliogr. p. 155-156 Book Condition:Very good * * * Mimmo Rotella Retrospectiva 11.dec.1999-3.April 2000 SKIRA Mimmo Rotella: Retrospektiva: [izložba], Nica, Muzej savremene i savremene umetnosti, 11. decembar 1999-3 april 2000. Tip dokumenta: Book /Opšta napomena: katalog izložbe./Lični ime: Rotella, Mimmo, 1918-2006. Izložbe. Autor: Muzej moderne i savremene umetnosti (Nice). autor Saradnici: Altmann, Frederic (1941 -....). Bivši vlasnik Izdavač: Skira. [Milan]; Muzej moderne i savremene umetnosti. Nice; Prag. Pariz Godina izdavanja: [ca 1999] Paris ISBN: 88-8118-620-9; 2-02-040771-Ks Jezik: francuski Fizički opis: 1 vol. (157 strana.): Ill., Cover. korice karton na preklop,ilustrovana u boji-144.ilustracije u boji/99.,+u prilogu crno bele foto.,format 27 x 23.5 cm, tekst: francuski jezik Stanje knjige: Veoma dobro Teme: Rotella, Mimmo (1918-2006) - Izložbeni katalogi Sekcije: Dokumentacija; nasleđe Photographic reproduction on canvas 84 x 76 cm O ovom Artiklu Paris 1999. 1 Volume / 1 .-- Like Nev - Paperback sevn. Formatiraj u-4 °. ------- 157 stranica sa 144 reprodukcije boja u izloženim radovima i raznim ilustracijama u tekstu. Tekst: Francuski,Povez broš-na preklop korice, Format: 23,7 cm × 27,1 cm × 1,3 cm, Težina: 0.925 Kg,slike -99 u boji/izloženi radovi i različite ilustracije u tekstu. Do 1963. godine, Mimmo Rotella je već upoznat sa slikovnim i fotografskim `montažama` koje su karakterizirale istorijske avantgarde iz dvadesetih godina 20. veka, Rauschenbergove umetničke delove koji su uključivali slikanje sa fotografijom i umetnost Vorholove umetničke umetnosti reprodukovanih i manipulisanih reprodukcija fotografija od silikona. Suprotno fotografskoj manipulaciji koju karakteriše upotreba boje i obimnog ponavljanja, Rotella-ov samopouzdani proces izveštavanja - takođe poznat i kao fotografska reprodukcija - pokušava da komunicira kroz čistu informativnu prirodu, a smanjuje umetničke intervencije na minimum. Kroz proces snimanja fotografija iz časopisa i novina, koji bi zatim uvećao i prebacio na platno, Rotella je formirao nove slike koje će uprkos njihovom otuđenju iz svog prvobitnog konteksta i dalje prenijeti informacije vezane za njihovu političku, religioznu, komercijalnu ili promotivnu oznaku. Štaviše, odsustvo boje obezbedilo je Rotelli vizuelnim alatom za naglašavanje vizuelne estetike subjekta, a istovremeno prevazilaze vrednosti informativne komunikacije fotografije. Rotella Ice Cream, 1963 je smel primer takve umetničke vizije. Eliminišući umetnički gest prema osnovnim elementima skale i kompozicije, sam sladoled se pretvara u samoreferencijalnu i nezavisnu sliku. Za razliku od njegovih dekolozija i umesto pokušaja da se raspadne stvarnost ulica u Rimu, fotografske reprodukcije kao što je Ice Cream, imaju za cilj reintegraciju takvih tragova realnosti unutar površine platna. Pored toga, manipulacijom slike koja potiče direktno iz masovnih medija, Rotella ostvaruje konflikt oglašavanja i umetnosti. Konkretno, monohromatski prikaz sladoleda služi za kristalizaciju predmeta koji izoluje predmet od svoje ekonomske vrednosti, naglašavajući njegov čist izgled. Stoga, koristeći poznatu sliku koja je prvobitno označena da utiče na želju javnosti, Rotella manipulacija stoji kao komentar o moći brendiranja i masovne medijske komunikacije u uvođenju novog jezika globalne komunikacije. Na kraju, Rotella restriktivno gestualno učešće promoviše pojmove dematerijalizacije umetnosti, istovremeno razmišljajući o ikonografiji i logici njenog postojanja kao iskustva i ideje. `To je bio novi pokušaj da se uvede` ne-umetnički `prijedlog vezan za surovost vijesti i slučajnost fotografskih dokumenata. Skoro mehanički proces, koji je integrirao iskustvo života bez brige o tome da li je ishod umetnost ili ne-umetnost, sa ciljem da se prevaziđe `sveto` i `ritualno` stanje kultivirane umetnosti. To je bio prelaz sa visine na nisko, koji je koristio uspomenu na fotografiju `- Germano Celant, Mimmo Rotella