Pratite promene cene putem maila
- Da bi dobijali obaveštenja o promeni cene potrebno je da kliknete Prati oglas dugme koje se nalazi na dnu svakog oglasa i unesete Vašu mail adresu.
1-25 od 116 rezultata
Režim promene aktivan!
Upravo ste u režimu promene sačuvane pretrage za frazu .
Možete da promenite frazu ili filtere i sačuvate trenutno stanje
Antike munzen, Antički novčići British museum katalog Reprint, 1959. prodaja kovanica u odnosu na maksimalnu ponudu Wien-Austrija Meki povez, format: 14,5x21 cm, 136 strana, ilustrovano, na nemackom! Korice kao na slikama. Unutra veoma dobra! Nema tragova koriscenja! Kompaktna. KTJ-7
VINO I GROŽĐE međunarodno ekslibris bijenale Eks libris bijenale Vino i grožđe Eks libris Malo istorijsko društvo Novi Sad - Novi Sad, Kulturni centar Karlovačka radionica - Sremski Karlovci, 2013. Manji četvrtasti format, 230 ilustrovanih strana. Lepo očuvano. Ex libris
Nova knjiga priča Milana Micića kao „crvenu nit” naracije bira istoriju – tu „bol od viška stvarnosti” – s namerom da istorijsku sudbinu Srba u Mađarskoj u vertikali od 15. do kraja 20. veka predstavi kroz jedanaest stilski i jezički bogatih pripovedačkih pasaža koji problematizuju ljudsku i kolektivnu samoću, različitost i potrebu opstanka različitosti, kao i prožimanja srpskog kulturnog koda na njegovim severnim obodima sa mađarskim okruženjem i kulturom. Baveći se temom sudbine srpskog naroda na njegovom severnom etničkom rubu i bolnim prelascima iz jednog identiteta u drugi, Micić uspostavlja ravnotežu između dve stožerne tačke ove knjige: s jedne strane, izdižu se surova predstava istorije koja „iskrivljuje lica” i vekovi koji se „cere” u lica stradalih dok oni koji, držeći „kuglu istorije”, drže na uzdi i duše namenjene za let iluzijama; a sa druge – viševekovno neklonuće i istrajnost jednog naroda u patnji koji, poput „kuća čiji se temelji pomeraju”, opstaje u misiji očuvanja sopstvenog identiteta. U jezičko-stilski bogatim naracijama, tematsko-motivskim aspektima i unutrašnjem ritmu forme, priče iz ove knjige vode – katkad skriven a katkad eksplicitnije naglašen – intertekstualni dijalog sa proznim delima M. Pavića, Opsadom crkve Svetog Spasa G. Petrovića, Andrićevim pripovednim svetom, Seobama M. Crnjanskog, ili pak biblijskim motivima poput Potopa ili Proročkog sna… I, veoma često, smeštajući svoj narativ između jave i sna („trn sna koji prolazi zenicama”), pisac sasvim suptilno i nenametljivo otvara još jedna vrata, u pravcu fantastičke književnosti, tek onoliko koliko je potrebno da se naracije ove knjige „prožmu oniričkim” i da se jedinstvena priča o individualno-ljudskoj i kolektivnoj samoći „zamagli značenjima” i poveže još jednom neraskidivom niti – SNOM. Milan Micić (1961) do sada je objavio pet knjiga priča: Mesec od venecijanskog sapuna, Kod živahnog ogledala, Spisak senovitih imena, Ab ovo i Dan koji je stao da se odmori. Pročitaj odlomak u PDF-u
Umetnička kolekcija Tarkett Galerija Matice Srpske Novi Sad, 2016. Udžbenički četvrtasti format, 176 bogato ilustrovanih strana. Nova knjiga. Slike, skulpture i ikone međunarodno priznatih umetnika poput Petra Lubarde, Nadežde Petrović, Riste Stijovića, Mila Milunovića, Jovana Bjelića, Mihajla Vukotića, Lazara Vujaklije, Zore Petrović i Petra Omčikusa.
Sava Šumanović od crteža ka slici Katalog izložbe - Sava Šumanović od crteža ka slici -2001g odlično očuvano, deluje nekorišćeno 48 strana 22 cm format Koncepcija izložbe `Sava Šumanović - od crteža ka slici`, polazi od devet creža Save Šumanovića iz Dokumentarnog Fonda Spomen zbirke Pavla Beljanskog, koji su poslužili kao skice i predložci za devet slika iz židskog perioda Šumanovićevog opusa, a datiraju se u period između 1935. i 1942. godine. Zajedno sa crtežima iz Spomen zbirke biće izložene i prema njima nastale slike, koje se danas čuvaju u Galeriji slika `Sava Šumanović` u Šidu, zatim, tri crteža iz iste, šidske Galerije i dva crteža iz Galerije Matice srpske, značajnih zbog tematskih, stilskih i ikonografskih srodnosti sa crtežima iz Spomen zbirke Pavla Beljanskog. Osim neospornih likovnih kvaliteta, svi navedeni crteži sadrže značajne podatke: o vremenu njihovog nastanka, beležke o bojama koje će biti upotrebljene na slici, datum kada je skica preneta na platno i, često, neke slikareve komentare koji odražavaju njegove ideje o likovnom izražavanju, impresije, lično raspoloženje. Ako se Šumanovićeve skice vrednuju po količini informacija koje nam pružaju o budućoj slici, one dakle, predstavljaju izuzetno dragocen materijal, jer preko nekih umetnikovih beležaka možemo otkriti njegov postupak, saznati pojedine detalje pomoću kojih čak možemo doći do jasnijih stilskih određenja njegovog slikarstva. Mada će ovom izložbom biti prikazan samo segment Šumanovićevog stvaralažtva iz veoma bogatog židskog perioda u kojem je umetnik realizovao preko 400 dela (crteži, pasteli, akvareli, gvaževi, ulja na platnu), ona nam daje primere iz tri značajne tematske celine poslednjeg razdoblja Šumanovićevog slikarstva: ciklusa `Šidijanki`, žanr motiva i zimskih pejsaža. Paralelnim izlaganjem slika sa skicama i predložcima prema kojima su te slike nastale želi se pokazati da je preciznija analiza Šumanovićevog slikarstva u tematskom, stilskom i posebno, značenjskom pogledu, nerazdvojiva od njegovog crtačkog opusa, prave laboratorije iz koje su, može se slobodno reći, nastale sve njegove uljane kompozicije. Na žalost, usled neminovnog naružavanja celine opusa jednog umetnika, gubi se potpuni uvid u sve moguće pripremne Faze pri izradi jedne slike, često niza skica za jednu sliku, ali se i na osnovu raspoloživog materijala mogu doneti značajni zaključci koji će doprineti daljem rasvetljavanju umetničkog stvaralažtva Save Šumanovića. Takođe, ova izložba predstavlja jedan od projekata čiji je cilj upoznavanje javnosti sa sadržajem Dokumentarnog Fonda Spomen zbirke Pavla Beljanskog, bogatog pisanim dokumentima o umetnicima čija su dela izložena u njenoj stalnoj postavci, ali i umetničkim radovima koji upotpunjuju kolekciju osnovnog, umetničkog Fonda. Izložba je istovremeno povod za još jedan izdavački poduhvat Spomen zbirke, koja je ranije već objavila dva kataloga izložbi o crtežima umetnika iz svog Dokumentarnog Fonda (V. Jovanović, Leposava St. Pavlović - crteži, Novi Sad, oktobar - novembar 1996. i N. Stanić, Mihajlo Tomić - crteži, Novi Sad, oktobar - novembar 1998). Katalog izložbe o crtežima Save Šumanovića bio bi treći te vrste u nizu, a takva praksa bi, za budući rad Spomen-zbirke, mogla da otvori put ka stvaranju veoma značajne edicije u okviru izdavačke delatnosti Spomen zbirke Pavla Beljanskog budući da njen Dokumentarni Fond poseduje veliki broj crteža skoro svih umetnika zastupljenih u Spomen zbirci koji nisu dobili stručne publikacije. Realizacija izložbe je zajednički projekat Spomen zbirke Pavla Beljanskog i Galerije slika `Sava Šumanović` iz Šida. Dok je koncepcija izložbe i kataloga delo kustosa Milana Kvas.
NAUČNO TEHNIČKA BAŠTINA U ZBIRKAMA UNIVERZITETA U BEOGRADU Muzej nauke i tehnike, Beograd, 2017. Udžbenički četvrtasti format, 79 ilustrovanih strana + CD. Nova knjiga. U Muzeju nauke i tehnike, u Galeriji „Aleksandar Despić”, od 20. jula do 20. avgusta bila je otvorena izložba „Naučno-tehnička baština u zbirkama Univerziteta u Beogradu”, autora Zore Atanacković, višeg kustosa muzeja. Cilj izložbe bio je da se predstavi tehnička baština sačuvana u zbirkama fakulteta Univerziteta u Beogradu, kao pokazatelj razvoja nauke i tehnike na teritoriji Srbije. Predstavljeno je naučno-tehničko nasleđe Hemijskog, Farmaceutskog, Medicinskog i Rudarsko-geološkog fakulteta, Astronomske opservatorije i Univerzitetske biblioteke, kao i istorijski razvoj visokoškolske nastave u Srbiji, od osnivanja Liceja 1808. godine, pa sve do osnivanja Velike škole 1830. i Univerziteta 1905. godine.
ZLATKO KESER 24. bijenale Sao Paulo, Zagreb, 1998. Veliki format, 16 ilustrovanih strana. Lepo očuvan. Akademik Zlatko Keser, akademski slikar, rođen je 23.01.1942. u Zagrebu. Na zagrebačkoj Akademiji likovnih umjetnosti diplomirao je 1967. godine u klasi prof. Otona Postružnika, a od 1967. do 1969. godine polazi i postdiplomski studij te stječe diplomu magistra štafelajnog slikarstva. Od 1971. do 1975. godine suradnik je Majstorske radionice prof. Krste Hegedušića. Bavi se grafikom, ilustriranjem knjiga i izradom vitraja, a radio je i u fresko tehnici. Redoviti je profesor u miru na Akademiji likovnih umjetnosti u Zagrebu od 2001. godine. Godine 2000. postaje član suradnik, a 2004. redoviti član HAZU-a. Realizirao je 56 samostalnih izložbi te je sudjelovao na oko 250 skupnih izložbi u zemlji i inozemstvu (Kairo, Peking, Amsterdam, Bruxelles, Den Haag, Košice, Cagnes-Sur-Mer, Tampere, Seul, Köln, Cleveland, Rim, Villach, Milano, Barcelona, Pittsburgh, Budimpešta, Pariz, Sao Paulo, Luxemburg, Cremona i dr). Dobitnik je 25 nagrada za slikarstvo i crtež.
IZLOŽBA Vrednosti Hungarikuma Izložba zanatlijskih rukotvorina narodne umetnosti Južno - Alfeldske Regije Mađarske HUNGARIKUM ЦЕНТАР МАКЕНЗИЈЕВА 3O БЕОГРАД 2O13 -2O14 Najbolje iz Mađarske !!!!!!!!!1 R e f e r e n c e Nožar Tkaničar Pletač slame Drvorezač Tkalac ljuštike Farbalac tradicionalnih nameštaja Papučar Proizvođač citara Farbalac uskršnjih jaja Ćurčija Tkalac vlaknastih materijala narodni uzičar Proizvođač drvenih oblutki Grnčar Vezilja Kožar / Sarač ........................................................... Broš Slike Latinica 1O stranica OДЛИЧНО !!!!!!!!!11