Filteri
close
Tip rezultata
Svi rezultati uključeni
keyboard_arrow_down
Od
RSD
Do
RSD
Sortiraj po
keyboard_arrow_down
Objavljeno u proteklih
keyboard_arrow_down
Sajtovi uključeni u pretragu
Svi sajtovi uključeni
keyboard_arrow_down

Pratite promene cene putem maila

  • Da bi dobijali obaveštenja o promeni cene potrebno je da kliknete Prati oglas dugme koje se nalazi na dnu svakog oglasa i unesete Vašu mail adresu.
226-250 od 964631 rezultata

Broj oglasa

Prikaz

format_list_bulleted
view_stream
226-250 od 964631 rezultata

Prikaz

format_list_bulleted
view_stream

Režim promene aktivan!

Upravo ste u režimu promene sačuvane pretrage za frazu .
Možete da promenite frazu ili filtere i sačuvate trenutno stanje

Aktivni filteri

  • Tag

    Knjige
  • Tag

    Bela tehnika
  • Tag

    ISTORIJSKI ROMAN

„Iskra na književnoj večeri svog novog romana dobija zanimljivu informaciju od kustoskinje muzeja da u svojoj porodičnoj zaostavštini ima nešto što je od nacionalnog značaja i da to ne bi trebalo da se nalazi u privatnoj kolekciji. Tako započinje njeno skoro grozničavo istraživanje i traženje odgovora. Ona potiče iz poznate juvelirske porodice, a njen daleki predak je pronađen posle nesreće koja je zadesila porodicu. Kuća je spaljena od strane Turaka, a daleki srodnik je odveden u manastir, te ubrzo poslat u juvelirsku radionicu Barbare Frankopan. Barbara beše žena najpoznatijeg junaka posle Marka Kraljevića – Zmaj Ognjenog Vuka i prva vladarka s ovih prostora, koja je imala juvelirsku radionicu na svom dvoru. Minijature su saga o juvelirskoj porodici i njenim vezama sa dvorovima, manastirima i samostanima, o porodičnim tajnama, moći jednog prstena, zločinima i snazi žena. Roman, koji i sam postaje junak knjige, premostio je meridijane i doba da bi spojio nekoliko izuzetnih žena, od srednjovekovnih, preko onih iz XIX veka, do danas. Pred očima čitaoca smenjuju se nemiri, lirika i misaonost. Od prologa i podele uloga do božanstvene pesme na kraju, od zapleta do tužne katarze, ovaj roman je i drama. Prelazi u naraciji su zanimljivi, kao i oni u jeziku, od arhaičnog do savremenog.” Prof. dr Ivana B. Spasović, istoričarka

Prikaži sve...
901RSD
forward
forward
Detaljnije

Opis Crna boja Brušena ivica ploče SliderTouch - upravljanje na dodir Tajmer ploče IQcook senzor Funkcija pojačane snage rada PowerBoost AllBoost, pojačana snaga rada na svim zonama odjednom Tihi rad SuperSilent IQboil, kuvanje sa većom količinom vode IQgrill, gril pečenje (mogućnost podešavanja stepena zapečenosti) IQpoach, poširanje namirnica IQpro, sporo kuvanje IQsteam, kuvanje na pari 4 indukcijske zone za kuvanje levo napred: Ø 18.5 cm, 1.4/2 kW, desno napred: Ø 16.5 cm, 1.2/1.4 kW, levo nazad: Ø 16.5 cm, 1.2/1.4 kW, desno nazad: Ø 20.5 cm, 2/2.3 kW Indikator preostale toplote Zaštita za decu - zaključavanje ploče Priključna snaga: 7.100 W Ugradne mere otvora za ugradnju min-max (vxšxd): 7,7 × 55,8-56 × 49 cm Dimenzije aparata (šxvxd): 60 × 6,1 × 51 cm Dimenzije spakovanog aparata (šxvxd): 71,5 × 14,5 × 62 cm Ugradne mere: 55,8-56 × 7,7 × 49 cm Težina aparata: 10 kg Bruto težina aparata: 10,5 kg Potrošnja el energije u StandBy režimu: 0,5 W Reklamacioni period 60 meseci

Prikaži sve...
66,868RSD
forward
forward
Detaljnije

„Prvi utisci o Grčkoj“ su nastali tokom boravka Henrija Milera u Grčkoj 1939. godine. Reč je o dugačkom pismu, ili bolje rečeno spisu, koje je napisao i ostavio grčkom pesniku i potonjem nobelovcu Jorgosu Seferisu (1900–1971) a koji je njegova udovica Maro Seferijadis objavila nakon pesnikove smrti. To je ujedno i spis u kom je začet „Kolos iz Marusija“, putopisno delo koje će Miler napisati godinu dana kasnije, po povratku u Njujork. Spontani i meditativni u isti mah, bogati idejama i zapažanjima koja razgaljuju duh, „Prvi utisci o Grčkoj“ nisu izgubili književnu draž, a mnogi kritički uvidi o modernom životu i očekivanju od njega, i dalje su, nažalost, aktuelni. „Putovanje u Grčku krajem 1939, dok se Evropa pripremala za rat, savršeno je okončanje Henri Milerovog umetničkog i ljudskog sazrevanja od njegovog dolaska u Pariz, devet godina ranije. Sad se oko njega sve razdesilo. Svi iz njegovog kruga u Parizu bili su u pokretu i Miler je popakovao ono malo svojih stvari, a nekoliko rukopisa ostavio kod svog izdavača u Parizu. Putovanje u Grčku bilo je jedno od onih bezmalo božanskih uplitanja kakvih je u njegovom životu bilo i suviše malo. […] On je to doživeo kao putovanje u neki tajanstveni preindustrijski svet relativno nezahvaćen razaranjima što ih izazivaju kapitalizam i industrijalizacija, svet u kom ga očekuju ogromna iskustva. Tako je, naime, predstavio svoje kretanje kad je u januaru 1940. počeo da gradi mit o sopstvenom duhovnom buđenju kao delu kakve sveobuhvatne, bezmalo kosmičke drame. To se putovanje može opisati kao kretanje kroz tri nivoa. Najudaljeniji sloj sastoji se od zapadne Evrope koja je pred ratom, i u kojoj Francusku sad neposredno ugrožava nacistička Nemačka, a cela se Evropa suočava s totalnim sukobom. To je ona eshatološka noćna mora koju je oduvek predviđao. U pozadini leže SAD koje je već napustio a koje su, kao i Evropa, pred krizom. Materijalistički i racionalni poredak na ivici je sloma kroz čitav taj, najudaljeniji sloj, i snage smrti su nadvladale. Naredni nivo putovanja jeste Grčka u konkretnom obliku. Stvarna Grčka nije dokraja idilična; na nekoliko mesta gradovi su grozni, a ljudi glupavi (po pravilu oni koje je iskvario boravak u SAD), dok grčka priroda ume da bude surova, pa i ubitačna. Najvažnije je, međutim, to što Miler u Grčkoj nalazi i jednu srećno zaostalu zemlju, stanovništvo koje je sačuvalo nepomućenu životnu radost i jednostavne stvari, ljude s kojima može odmah da saobraća, a tu upoznaje prirodu i mnogobrojna sveta mesta koja u srećnim trenucima mogu odvesti ključnim vizionarskim iskustvima. Ovo vodi trećem i presudnom nivou: „mitskoj“ Grčkoj, s njenim antičkim svetim lokalitetima, nivou koji će biti osnova za vrhunac njegovog kosmološkog putovanja. Taj mitski sloj nastanjen je mnogobrojnim, posebno pronicljivim ljudima koji će mu biti vodiči kako u spoljnim, tako i u unutrašnjim putovanjima.“ „Putovanje u Grčku“, Fin Jensen SADRŽAJ: Prvi utisci o Grčkoj Henri Miler Putovanje u Grčku Fin Jensen Filhelenstvo i Henri Milerov Kolos iz Marusija Pol Rozenfeld Fotografije iz Grčke 30-ih godina

Prikaži sve...
forward
Detaljnije

Surova i potresna priča o razorenom, ali uzbudljivom detinjstvu dečaka Emila, zarobljenog u paranoična bunila svog oca koji regrutuje sina za svoje nerealne poduhvate. U Emilu, koji jedini kontakt sa ocem ima dok ga ovaj surovo prebija, povereni zadaci izazivaju strah i zebnju da li će oca zadovoljiti, ali istovremeno i ponos zbog važne uloge koju naizgled dobija. U ovoj svojoj najintimnijoj knjizi Šalandon slika jezivi portret jedne porodice, pri čemu smo užasnuti i duboko dirnuti nesrećom svakog njenog člana. “Moj otac je govorio da je bio pevač, fudbaler, trener džuda, pastor Pentekostne američke crkve i lični savetnik generala De Gola sve do 1958. Jednoga dana rekao mi je da ga je General izdao. Najbolji prijatelj postao mu je najgori neprijatelj. Tad mi je otac saopštio da će ubiti De Gola. I zatražio da mu pomognem. Nisam imao izbora. To je bilo naređenje. Bio sam ponosan. Ali sam se, isto tako, i plašio… Kad imate trinaest godina, pištolj je čudno težak.” – Sorž Šalandon Sorž Šalandon je francuski novinar i pisac, rođen 1952. godine u Tunisu. Kao novinar, od 1973. do 2007. godine, pisao je za list Liberasion, gde je osim ostalog pratio i tadašnja aktuelna dešavanja u Iranu, Iraku, Libanu, Somaliji i Avganistanu. Godine 1988. primio je Nagradu „Alber Londr“ za svoje reportaže o Severnoj Irskoj i o suđenju Klausu Barbiju. Potom je radio za list Kanar anšen. Autor nekoliko romana, među kojima su Le petit Bonzi (Maleni Bonzi, 2005), Mon traître (Moj izdajnik, 2008) i La Légende de nos pères (Legenda naših očeva, 2009), za svoj drugi roman Une promesse (Obećanje, 2006) dobio je Nagradu „Medici“ (Prix Médicis). Za roman Povratak u Kilibegz (Retour à Killybegs, 2011) Šalandon je dobio Veliku nagradu Francuske akademije, potom Nagradu čitalaca Festivala „Ulica knjiga” (Festival Rue des Livres 2012), a ovaj se roman našao i u užem izboru za prestižnu Gonkurovu nagradu. Sorž Šalandon prvi je dobitnik Gonkurove nagrade studenata Srbije, 2012. godine i to upravo za roman Povratak u Kilibegz. Gonkurovu nagradu gimnazijalaca dobio je za roman Le Quatrième mur (Četvrti zid, Geopoetika, 2015). Godine 2015. objavio je knjigu Profession du pére (Zanimanje oca, Geopoetika, 2019).

Prikaži sve...
748RSD
forward
forward
Detaljnije

Knjiga priča Pregled proizvoda za kontrolu buva Predraga Kočovića dolazi nam nakon duže pauze i prethodnih knjiga, romana Spot (2008) i Žmurke (2005), koje su nam predstavile novog ali temeljnog i zrelog pripovedača, izuzetno senzibilisanog rukopisa. Kao i u pomenutim izdanjima, Kočović je i u ovoj knjizi zadržao disciplinovan jezik i rečenicu, ali s veoma profilisanom gradacijom naracije. Njegov pripovedački postupak je dramaturški znatno drugačije koncipiran i, kao vizuelni umetnik (autor je slikar po obrazovanju), može se primetiti da je otvorio novi koncept kao ciklus ili niz transparentnih vizuelnih planova ukoričenih u pripovedački mozaik. Iako je, uveren sam, posve nebitno i izlišno svrstavati knjige u žanrove, ne mogu da ne primetim da ovu knjigu nije lako klasifikovati. Pored navedenog, razlog tome je i osobenost pripovedačkog umeća i talenata koje poseduje Predrag Kočović. On o stvarnim istorijskim činjenicama i likovima piše s tako zavodljivom lakoćom da vas zaista vuče da čitate, a celokupna naracija je začinjena njegovim šarmantnim opaskama i istančanim smislom za humor. Prepoznaćete mnogo digresija, vezanih za našu noviju istoriju i tradiciju, ali vas te paralele neće opteretiti. Okretaćete stranicu za stranicom prosto zato što kroz činove ili reči svojih junaka pisac iznosi stavove sa kojima ćete se ili u potpunosti identifikovati, ili će vam otvoriti oči. Nešto poput Serđa Leonea; na pitanje zašto integralna verzija Bilo jednom u Americi traje 229 minuta, Leone je odgovorio: „Ja sam u zrelim godinama, da imam šta da gledam”. Tako i Kočović ima knjigu u kojoj će ozbiljan svet i te kako imati šta da vidi rado je čitajući. Jovan Gvero

Prikaži sve...
1,320RSD
forward
forward
Detaljnije

Zanimljivo je da G. Gorunović nastoji da odgovori na metodološko pitanje istraživanjem u oblasti istorije ideja. Već sâm njen pristup koji pokazuje dubok trag, bio on za pohvalu ili ne, koji je relaksiranje, pa i destruiranje metodologije antropoloških istraživanja tokom opšteg slabljenja pozitivizma u interdisciplinarnom ambijentu – ostavilo upravo zahvaljujući autorima koji su se, poput Kliforda Gerca, zalagali za naizgled paradoksalno rešenje klasičnog problema distinkcije prirodnih i društveno-humanističkih nauka. Suština tog rešenja sastoji se u tome da za kriterijumima koji bi društveno-humanističke discipline učinili „naukama“ treba tragati upravo sledeći njihove razlike u odnosu na prirodne nauke. Ove razlike tiču se pre svega onoga što ljudska bića čini ljudima (kroz proučavanje koncepta kulture), i tu dolazi do izražaja Gercov humanizam i verovanje u suštinsko jedinstvo ljudskog roda.

Prikaži sve...
880RSD
forward
forward
Detaljnije

O slobodi ima malo književnosti, ali zato ima mnoštvo tekstova na tu temu. Međutim, to nisu pesnički, to su politički i verski tekstovi. Na prvom mestu Biblija. […] Karakteristično je da se jedan od najvažnijih tekstova 20. veka o slobodi, govor Martina Luthera Kinga održan 1963. godine u Vašingtonu završava prizivanjem božje blagodati. Nakon što se požalio zbog rasističkog stanja u Alabami i Džordžiji i izrekao svoj čuveni san, King proziva obećanje parafrazirajući proroka Isaiju: „Sanjam da će se jednoga dana uzdići sve doline, a sva brda i planine da će se smanjiti. Da će se brdovita mesta poravnati, a neravna izglačati. I plemenitost Gospodova biće svima otkrivena i svi ljudi će je zajedno spoznati.“ Politički tekst o slobodi uklapa se u duhovnu viziju. Sloboda nije književni koncept, ona je politički i verski koncept, u tim poljima ona dobija svoju aktuelnost, ne u poetskim. I ja živim sa zahtevom da se oslobodim – ne bezuslovno da budem slobodan, već da uđem u proces vlastitog oslobađanja, da otkrijem šta me čini neslobodnim u mom životu i mom postojanju. Nesloboda se može podnositi. Živimo sa tim. Poznajemo svoja ograničenja i svesni smo egzistencijalne neslobode. Znamo da moramo umreti. Život u društvu znači da se čovek mora odreći dela svoje slobode. Potpuna sloboda znači potpunu usamljenost. […] Tačno je, mi na Zapadu živimo u slobodnim društvima, slobodnijem od većine mesta na svetu. Ali, šta tačno znači ta sloboda? Naše životne prilike se, tačnije nego uz pomoć slobode, mogu proveriti pojmom istinitosti: kolika je podudarnost između postojeće pojmljivosti i onoga što sam ja u stanju da kažem? Kolika je ta svest o našim prinudama? Koliko otvoreno možemo da govorimo o svom ograničenju? Da li mogu da kažem šta mislim? A kako ja mislim? Da li moje misli kruže oko faktičkih prinuda koje nam diktiraju politika, privreda? Da li svoj svet možemo da zamislimo i drukčijim – i da li posedujemo neophodne koncepte za te alternative? Koliko istinitosti možemo sebi da dozvolimo pri govoru, a da zbog toga ne moramo da trpimo štetu? Lukas Bärfuss Švajcarski pisac Lukas Bärfuss je prevashodno poznat po svojim romanima i pozorišnim komadima koji se izvode na brojnim evropskim pozorišnim scenama. Bärfuss je, međutim, izuzetno plodan i kao esejista. Teme njegovih eseja su uglavnom umetnost, pisci i književnost, ali i velike teme kao što su sloboda, istina, laž, prostor i vreme, ljubav, rad, moral i politika. „Stil i moral“ („Stil und Moral“, 2015) je njegova prva zbirka eseja u nizu koji još čine „Rat i ljubav“ („Krieg und Liebe“, 2018) i „Kruna stvaranja“ („Die Krone der Schöpfung“, 2020). Lukas Bärfuss je rođen 1971. godine u Thunu, u švajcarskom kantonu Bern, gde je i odrastao. Njegovi romani, poput “Koale” ili “Sto dana”, prevedeni su na oko dvadeset jezika, a pozorišni komadi mu se igraju širom sveta. Pozorišna predstava „Seksualne neuroze naših roditelja“ se u Narodnom pozorištu u Beogradu izvodila više godina. Lukas Bärfuss je član Nemačke akademije za jezik i poeziju (Deutsche Akademie für Sprache und Dichtung) i dobitnik je brojnih nagrada za svoj književni rad. Pored Maxa Frischa, Friedricha Dürrenmatta i Adolfa Muschga, jedini je švajcarski pisac koji je dobio prestižnu nagradu Georg Büchner, koja se dodeljuje piscima s nemačkog govornog područja počev od 1951. godine. Živi u Zürichu.

Prikaži sve...
forward
Detaljnije

Rodjena 1902, vitalna Nemica jednostavnim i jasnim jezikom, a ipak dramatično upečatljivo prenosi epizode, prožete najdubljim emocijama, koje su odredile deo istorije filma i istorije XX veka. U knjizi su preneti brojni podaci vezani za njenu saradnju sa Adolfom Hitlerom i Vermahtom, zbog koje se i njena kasnija filmska karijera odvijala uz puno prekida i problema. Sećanja nisu traženje opravdanja, već uzbudljivo i jedinstveno svedočanstvo o životu žene i umetnice u Evropi XX veka.

Prikaži sve...
3,850RSD
forward
forward
Detaljnije

Prikaži sve...
880RSD
forward
forward
Detaljnije

Rukopis romana nije sačuvan. Prvo, nepotpuno, izdanje pojavilo se u časopisu „Rusija“, broj 4, za 1924. godinu. U celovitom obliku, roman se pojavio prvi put u Parizu, u dve knjige, prva knjiga objavljena je 1927, druga 1929. godine. U autobigrafskom zapisu, koji je sastavio oktobra 1924. godine, Bulgakov kaže: „Godinu dana pisao sam roman Bela garda. Taj roman volim više od svih drugih mojih stvari.“

Prikaži sve...
1,287RSD
forward
forward
Detaljnije

Na prvi pogled šarmantna i pitka komedija iz crkvenog života, protkana ruralnom erotikom i onim peckavo – dobronamernim humorom po kojem je Popovski prepoznatljiv, ovaj roman zapravo na fonu porodične drame tematizuje dublja pitanja vere i institucionalne religije, te mogućnosti i dometa individualnog angažmana kao moralnog korektiva i faktora društvenih promena.

Prikaži sve...
forward
Detaljnije

Rusija postaje poligon mističnog eksperimenta koji dovodi do vaskrsenja mrtvaca i nemilosrdnog rata između mrtvih i živih. Roman Akimudi pokušava da odgovori na pitanje zašto živimo u ovakvom svetu, prikazivanjem žara revolucije, ljubavnog ludila, svireposti, seksa, apsurda i svetosti, suočavanjem junaka knjige i „novog boga“ Akimuda. „Roman Viktora Jerofejeva Akimudi slika budućnost u najgoroj varijanti, u kojoj Rusija nije država, nego mit, a ulogu lidera u tom mitu ima kiborg, koji je istovremeno i pseudobog. Akimudi predstavlja žanrovsko preplitanje fantastičnog romana, biografije, mističkog realizma i, čak, automatskog pisma. Tekst nastoji da bude obezličen obiljem citata iz književnosti. Jerofejev je nezadovoljan klasičnom književnošću s njenim ’mrtvacima’: Tolstojem, Dostojevskim, Gogoljem, ali u njegovom romanu oživljavaju Doktor Živago, Zli dusi. Oživljava i Nabokov, kod koga se ’mržnja prema boljševicima preokrenula u ljubav prema leptirima’. Neka poglavlja Akimuda čak nose nazive Nabokovljevih romana.“ Nedeljnik Ogonjok Viktor Jerofejev je rođen 1947. godine u Moskvi. Kao sin sovjetskog diplomate deo detinjstva proveo je u Parizu. Završio je studije književnosti na Moskovskom državnom univerzitetu „Lomonosov“, a 1979. godine, s grupom pisaca, pokrenuo je književni almanah Metropol u kojem su objavljivani i politički sporni tekstovi zbog kojih je ubrzo izbačen iz Saveza pisaca SSSR. Po njegovoj priči „Život s idiotom“ kompozitor Alfred Šnitke komponovao je operu (1992), a režiser Aleksandar Rogoškin je snimio istoimeni film (1993). Član je ruskog PEN-centra. Dobitnik je nagrade „V. Nabokov” (1992), francuskog Ordena umetnosti i književnosti (2006) i Ordena viteza legije časti (2013). Redovno piše za Njujork Tajms, Buk Rivju, Cajt i Velt, kao kritički intelektualac i jedan od najpoznatijih savremenih ruskih autora. Dela: Anino telo ili Kraj ruske avangarde (1989), Ruska lepotica (1990), Život s idiotom(1991), Strašni sud (1996), Muškarci (1997), Ruski cvetovi zla, priređivač antologije (1997), Pet reka života (1998, Geopoetika, 2003), Enciklopedija ruske duše (1999, Geopoetika, 2001), Bog X. Priče o ljubavi (2001), Dobri Staljin (2004, Geopoetika, 2005), Ruska apokalipsa (2008), Akimudi. Neljudski roman (2012), Telo (2015, Geopoetika, 2016), Ružičasta Mišica (2017, Geopoetika 2018).

Prikaži sve...
1,197RSD
forward
forward
Detaljnije

Model: Bosch SBV 6ZCX16E Kapacitet punjenja: 14 kompleta Tip: Ugradna Broj korpi: 3 Inverter motor: Da Energetski razred: B (1.3.2021.) Automatsko otvaranje vrata: Ne Automatsko doziranje deterdženta: Ne Wi-Fi: Da Odložen start/kraj: Da Funkcije i karakteristike: Zeolith sušenje Toplotni menjač Dozirni asistent Automatsko prepoznavanje sredstva za čišćenje Filtrirni sistem samočišćenja sa troslojnim talasastim sistemom filtriranja Unutrašnjost od nerđajućeg čelika AquaStop Programi: ECO 50 Auto 45-65 Pametni Intenzivni 70 Kratko 60 Staklo 40 Tihi 50 Omiljeni Potrošnja vode: 9 l po ciklusu Potrošnja električne energije: 65 kWh Nivo buke: 40 dB Priključna snaga: 2400 W Dimenzije (ŠxVxD): 59.8 x 86.5 x 55 cm Ugradne dimenzije (ŠxVxD): 60-60.8 x 86.5-92.5 x 55 cm

Prikaži sve...
106,919RSD
forward
forward
Detaljnije

Model: Bosch HBF 114BS1 Proizvođač: Bosch Vrsta rerne: Ventilatorska Energetski razred: A Boja: Nerđajući čelik Karakteristike: Kontrola preko LED displeja Elektronski programski sat Horizontalna ručka Brzo zagrevanje Halogensko osvetljenje Rashladni ventilator Programi: 3D vrući vazduh Gornje/donje grejanje Roštilj sa kruženjem vazduha Pica (opcija za pečenje pice) Donje grejanje Dimenzije: Širina: 59,4 cm Visina: 59,5 cm Dubina: 54,8 cm

Prikaži sve...
39,951RSD
forward
forward
Detaljnije

Kratki opis Način punjenja : standardna Kapacitet pranja : 6 kg Kapacitet sušenja : 4 kg Energetska klasa: A Obrtaji centrifuge (o/min) : 1400 Dubina : 43.2cm Detalji CANDY Mašina za pranje i sušenje veša CSWS40 464TWMCE-S 31010545 Samostojeća mašina za pranje i sušenje veša Boja: bela Kapacitet pranja: 6 kg Kapacitet sušenja: 4 kg Brzina centrifuge: 1400 obr/min Buka pranje/sušenje/centrifuga: 54/56/74 dB Način punjenja: napred Energetska klasa: A Potrošnja energije: 4,08 kWh/cik Broj programa: 17 Inverter BPM motor Touch displej Mix Power System NFC Odložen start: do 24 h Zaštita dece Zaštita od poplave Širina: 60 cm Visina: 85 cm Dubina: 43,2 cm Neto/bruto težina: 61,5/63 kg

Prikaži sve...
62,990RSD
forward
forward
Detaljnije

Detaljni opis Dodatne informacije Materijal komandne ploče: Lakiran metal Boja aparata: Bela boja Boja ručke: Bela Vrata: Staklo Poklopac: Stakleni poklopac Šarka vrata: Classic Korisna zapremina rerne: 70 l Najveća površina pleha za pečenje: 1.260 cm² Oblik rerne: HomeMade oblik rerne Oblik dizajn dugmeta: Ergonomska dugmad Vrsta ploče Električna ploča za kuvanje Broj zona za kuvanje: 1 ekspres električna ploča + 2 standardne električne ploče + 1 standardna električna ploča sa temperaturnim ograničenjem levo napred: Ekspres ploča 18 cm, 2 kW, desno napred: Standardna ploča 14.5 cm, 1 kW, levo nazad: Standardna ploča 14.5 cm, 1 kW, desno nazad: Standardna ploča sa temperaturnim ograničenjem ø 18 cm, 1.5 kW Vrsta rerne: Ventilatorska rerna – 70 l Načini zagrevanja: Donji i gornji grejač, Donji gornji grejač sa ventilatorom, Infra grejač, Infra grejač sa ventilatorom, Defrost – odmrzavanje, FastPreheat – brzo predgrevanje rerne, Pizza funkcija, AquaClean – program samočišćenja Vođice fioke: Klizeće Osvetljenje rerne: Osvetljenje Rešetka za rernu: Mrežna rešetka Žičane vođice: Žičane vođice BRENDOVI Gorenje

Prikaži sve...
30,071RSD
forward
forward
Detaljnije

Elica zidni aspirator STRIPE LUX IX/A/60 Širina: 60 cm Protok vazduha: 757 m3 Nivo buke: do 65 dB(A) Upravljanje: komande na dodir Boja: Inox Broj brzina: 3 brzine + booster, Svetla: LED 2 x 2.5 W 3500 K Snaga priključna: w Energetska klasa : Način rada: odvodni/filtrirajući Širina odvoda: Ø 150 mm Aluminijski filteri za masnoću Elica zidni aspirator STRIPE LUX IX/A/60 Širina: 60 cm Protok vazduha: 757 m3 Nivo buke: do 65 dB(A) Upravljanje: komande na dodir Boja: Inox Broj brzina: 3 brzine + booster, Svetla: LED 2 x 2.5 W 3500 K Snaga priključna: w Energetska klasa : Način rada: odvodni/filtrirajući Širina odvoda: Ø 150 mm Aluminijski filteri za masnoću Neophodni kolačići pomažu da sajt bude upotrebljiv omogućavajući osnovne funkcije kao što su navigacija na stranici i pristup bezbednim oblastima web sajta. Web sajt ne može da funkcioniše pravilno bez ovih kolačića. Trajne kolačiće koristimo za olakšanu funkcionalnost prijave korisnika, kao što je “Ostanite prijavljeni”. Takođe koristimo trajne kolačiće da bismo bolje razumeli navike korisnika, te kako bismo poboljšali web stranicu prema vašim navikama. Statistički kolačići pomažu vlasnicima web sajta da razumeju interakciju posetilaca sa web sajtom anonimnim sakupljanjem informacija i izveštavanjem. Marketing kolačići se koriste za praćenje posetioca na web sajtovima. Namera je da se prikažu reklame koje su relevantne i privlačne za pojedinačnog korisnika a time i od veće vrednosti za izdavače i treće strane oglašivače.

Prikaži sve...
forward
Detaljnije

Detalji predmeta Stanje Polovno *26 --- 06.03. 01:18 prodavac je promenio načine slanja ---

Prikaži sve...
forward
Detaljnije

Detalji predmeta Stanje Polovno Slikovnica HAJDI i Klara

Prikaži sve...
forward
Detaljnije

Detalji predmeta Stanje Polovno Slikovnica HAJDI na moru

Prikaži sve...
forward
Detaljnije

Detalji predmeta Stanje Polovno Slikovnica HAJDI na školovanju

Prikaži sve...
forward
Detaljnije

Detalji predmeta Stanje Polovno Slikovnica HAJDI u Selcu

Prikaži sve...
forward
Detaljnije

Detalji predmeta Stanje Polovno Аутор - особа Пришвин, Михаил Михайлович, 1873-1954 = Prišvin, Mihail Mihajlovič, 1873-1954 Наслов Ризница сунца : истинита бајка / М. Пришвин ; [превео Божидар Ковачевић ; илустрације Е. Рачева] Врста грађе бајке Језик српски Година 1948 Издавање и производња Београд : Ново поколење, 1948 (Београд : Омладина) Физички опис 70 стр. : илустр. ; 29 cm Други аутори - особа Ковачевић, Божидар, 1902-1990 = Kovačević, Božidar, 1902-1990 Рачев, Евгений Михайлович, 1906-1997 = Račev, Evgenij Mihajlovič, 1906-1997 Збирка Библиотека пионира ISBN (Брош.) Напомене Тираж 10.000.

Prikaži sve...
forward
Detaljnije

Detalji predmeta Stanje Polovno Аутор - особа Диклић, Арсен, 1922-1995 = Diklić, Arsen, 1922-1995 Наслов Приче из школе и Жунина Гаја / Арсен Диклић ; илустровао Сава Николић Врста грађе кратка проза Језик српски Година 1948 Издавање и производња [Београд] : Ново поколење, 1948 (Београд : Омладина) Физички опис 59 стр. : илустр. ; 29 cm Други аутори - особа Nikolić, Sava Збирка Библиотека пионира

Prikaži sve...
forward
Detaljnije

Detalji predmeta Stanje Polovno Godina izdanja: 1978 Jezik: Srpski Autor: Strani Naslov: 365 zlatnih priča za laku noć Autor: Grupa autora (Francuska) Izdavač: Globus, Zagreb Obim strana: 235 Format: 21,5 x 27,5 cm Povez: Tvrdi Stanje kao na slikama,za sva pitanja tu sam.

Prikaži sve...
forward
Detaljnije
Nazad
Sačuvaj