Pratite promene cene putem maila
- Da bi dobijali obaveštenja o promeni cene potrebno je da kliknete Prati oglas dugme koje se nalazi na dnu svakog oglasa i unesete Vašu mail adresu.
1-27 od 37270 rezultata
Režim promene aktivan!
Upravo ste u režimu promene sačuvane pretrage za frazu .
Možete da promenite frazu ili filtere i sačuvate trenutno stanje
-
Sve za decu chevron_right Igračke
Guralica za decu Tigger je dečiji autić sa veselim dizajnom tigara! Njen šarmantni izgled očaraće svakog mališana i podstaći će ga da se upusti u avanturu na otvorenom. Kroz vožnju na ovom autiću, dete će razvijati osećaj za ravnotežu, kao i snagu mišića. Takođe, guranjem autića mališan stiče i svest o prostoru, uči da se orijentiše u istom, uči se pravilnom usmeravanju vozila. Ovaj automobil na volanu poseduje i zvuk sirene koja posebno zabavlja najmlađe tokom vožnje.
-
Sve za decu chevron_right Igračke
Slatko led svetlo u obliku slona, lepog izgleda i praktično. Kreativno noćno svetlo za zidove, koje štiti životnu sredinu i štedi energiju. Ne generiše toplotu i osvetljava dugo vremena. Može pomoći Vašem detetu da prevaziđe strah od mraka i da stvori udobno okruženje za spavanje.
-
Kolekcionarstvo i umetnost chevron_right Knjige
Počeci proučavanja šećera datiraju iz davne prošlosti, čak i iz evropske prošlosti. No, mnogo toga je i dalje nerasvetljeno, čak zagonetno. Kako i zašto je šećer dobio tako preovlađujući značaj među evropskim narodima, koji pre toga jedva da su znali za njega, još uvek nije sasvim jasno. U vreme kada su evropska moć, vojna sila i ekonomska inicijativa transformisale svet, saharoza dobijena iz šećerne trske je u Evropi postala najomiljeniji izvor zadovoljenja želje za slatkim, koja je, čini se, široko rasprostranjena, a možda je čak i univerzalna ljudska želja. Taj izvor je u 15. veku povezao Evropu i mnoga kolonijalna područja, a u narednim vekovima se samo istakao njegov značaj, koji nisu poljuljale ni promene u politici. I obratno, ono što se proizvodilo u metropolama – konzumiralo se u kolonijama. Želja za slatkim supstancama postojano se širila i uvećavala; zadovoljavala se mnogim različitim proizvodima, a značaj šećerne trske je stoga s vremena na vreme varirao. Pošto šećer, izgleda, zadovoljava jednu specifičnu želju (takođe se čini da je istovremeno i ponovo budi), moramo shvatiti kako to potražnja funkcioniše: kako i zašto se uvećava i u kojim uslovima. Ne možemo prosto pretpostaviti da svako ima beskonačnu želju za slatkim, kao što to ne možemo pretpostaviti kada je u pitanju želja za udobnošću, bogatstvom ili moći. Pošto nameravam da razmatram ta pitanja u okviru specifičnog istorijskog konteksta, posmatraću istorijat konzumiranja šećera u Velikoj Britaniji, naročito između 1650, kada je šećer počeo da biva prilično uobičajena namirnica, i 1900, kada se već čvrsto ustoličio u ishrani svake radničke porodice. No, prethodno ću morati da razmotrim proizvodnju tog šećera koji je završavao na engleskim stolovima, u čaju, u džemu, biskvitima, kolačima i slatkišima…
-
Kolekcionarstvo i umetnost chevron_right Knjige
Iako liči na nekoliko životinja (sa svojim leopardovim tufnama i psećim ušima), zasigurno možemo tvrditi da ništa slično Marsupilamiju niste bili u prilici da sretnete. Rep ovog jedinstvenog stvorenja neverovatno je dugačak, i ta zverka vesele naravi, domišljatog uma i spretnog tela koristi ga u najrazličitije svrhe, a najčešće kao pomagalo pri skakanju i oružje za samoodbranu.– Što i nije čudno, pošto Marsupilami i njegova porodica vrlo često imaju potrebu za hitrim i spretnim kretanjem kroz divljinu, kao i za samoodbranom – jer iz epizode u epizodu upadaju u raznorazne nevolje i avanture pune urnebesnih gegova, ali i stvarnih opasnosti, koje u palombijsku džunglu uglavnom donosi čovek… Prvobitno zamišljen kao egzotični ljubimac Spirua i Fantazija, Marsupilami je jedna od najoriginalnijih kreacija slavnog Andrea Frankena i tokom svoje istorije doživeo je inkarnacije u raznim medijima, od stripa do malog ekrana. Godinama nakon što je prestao da radi na avanturama Spirua i Fantazija, Franken pokreće zaseban stripski serijal o marsupilamijima, u kom učestvuju razni autori i u kom je dobroćudnim i radoznalim spadalima iz džungle prepuštena glavna reč. Andre Franken je rođen 1924 i počeo je da crta od malih nogu. Pošto mu je u školi Sen Lik u Sen Žilu bilo dosadno, postao je 1944. pomoćni ilustrator u kompaniji CBA, u kojoj je radio sa Edijem Papom i mladim Morisom, a malo kasnije i sa novajlijom Pejoom. Potom počinje saradnju sa izdavačem Dipijem, gde ga slavni Žiže uzima pod svoje, i krajem četrdesetih Franken počinje da radi na Spiruu, odmenjujući mentora. Istovremeno stvara i mnoge ilustracije za časopis Spiru, kao i za druge relevantne stripske časopise iz tog vremena. Tokom narednih deset godina biće posvećen Spiruu i Fantaziju, stripu koji će obogatiti brojnim novim likovima i avanturama. Povremeno će uključivati i druge autore u taj rad (Greg, Žiže, Vil). Sredinom pedesetih pokreće serijal gegova u Tintinu, Modest i Pompon, ali 1959. prepušta te likove drugim autorima. Godine 1957. na svet donosi besmrtnog šeprtlju Gašu, nezaposlenog junaka. Isprva zamišljen neambiciozno, taj lik dobija toliku popularnost da je Franken ubrzo morao da stvara nekoliko table nedeljno. Kako bi se udovoljilo zahtevima izdavača, koji su unapred naručivali avanture ovog junaka, osnovana je mala Frankenova radionica, u kojoj su mu saradnici bili Židem, Roba, Greg i Denis. Svejedno premoren, Franken mora da odustane od nekih svojih kreacija, kao što je Le Petit Noël. U to vreme mu postaje sve teže da radi na Spiruu, tako da 1968. taj naslov prepušta Furnijeu. U potpunosti se okreće Gašinim gegovima i crtanju neverovatnih čudovišta za naslovnice časopisa Spiru. Prve Crne ideje objavljuje u Spiruu, a nastavlja da ih izbacuje mesečno, u časopisu Fluid glasijal. Godine 1987. pokrenut je i naslov Marsupilami, gde je čudesna životinja iz Spirua i Fantazija dobila samostalne avanture, a Franken je u početku nadgledao rad na tom serijalu. Franken umire u januaru 1997. Njegov značaj za evropski strip je izuzetan, a slavni Erže sebe je smatrao slabim stvaraocem u poređenju s velikim umetnikom koji je ostavio ogroman trag u stripskoj školi „čiste linije“, unevši u nju specifičan humori dinamiku.
-
Kolekcionarstvo i umetnost chevron_right Knjige
PISMO ZAIMU IMAMOVIĆU Zaime svi vele da pevaš iz grudi Da se svuda čuješ A usta ne otvaraš Kazane o mojoj pesmi Ove bi me reči Istinski usrećile
-
Kolekcionarstvo i umetnost chevron_right Knjige
Predmet ove knjige biće nepoznat većini čitalaca. Malo ih je koji znaju da su Grci, koji su izmislili mnoga umeća, izmislili i veštinu pamćenja, koju ju je potom, zajedno sa njihovim ostalim veštinama, preuzeo Rim, odakle se prenela u evropsku tradiciju. Ta veština koristila je postupak kojim se u pamćenje utiskuju ’mesta’ i ’slike’. Ovo se nekada nazivalo ’mnemotehnikom’, a u današnje vreme smatra se prilično beznačajnom granom ljudske aktivnosti. No, u vreme pre no što je pronađeno štamparstvo, vežbanje pamćenja bilo je od najveće važnosti, a baratanje memorijskim slikama po svemu sudeći oduvek je u celosti uključivalo i psihu. Što je još značajnije, veština koja kao zapamćeno mesto koristi elemente savremene arhitekture, a kao slike pamti savremene vizuelne simbole, morala je, tokom vremena, prolaziti kroz klasične, gotske i renesansne periode, baš kao i sve grane umetnosti. Mada je mnemotehnička strana u ovoj veštini oduvek bila prisutna, kako u klasična vremena, tako i docnije, te će predstavljati činjenične osnove našeg istraživanja, u njeno sveukupno sagledavanje mora se uključiti više od pukog istorijata tih tehnika. Mnemosina je, govorili su Grci, majka muza; istorijat uvežbavanja ove suštinski značajne, a tako neuhvatljive ljudske sposobnosti, povućiće nas u opasne dubine. Namera ove knjige bila je da pokaže kakvo mesto zauzima veštine pamćenja u središnim tokovima evropske tradicije. U srednjem veku zauzimala je izuzetno značajno mesto, tada su njenu teoriju formulisali skolastici, likovni umetnici i arhitekte podarili su joj figurativnost, a književni pokreti toga doba pretočili je u slike sveta, poput Danteove Božanstvene komedije. Tokom renesanse njen značaj ustuknuo je pred humanizmom, ali je zato poprimio ogromne razmere unutar hermetičke tradicije. Kako smo sad, prateći njen razvoj, već dobrano zašli u sedamnaesti vek, hoće li joj se sasvim izgubiti trag, ili će se i dalje nazirati negde na marginama, svakako ne u centru? Robert Flad stoji poslednji na braniku renesansne hermetičke tradicije u punom smislu reči. U sukobu je sa predstavnicima novog naučnog pokreta, Keplerom i Mersenom. Da li to znači i da njegov memorijski sistem, baziran na hermetičkim principima i na Šekspirovom pozorištu Glob, predstavlja takođe poslednji izdanak veštine pamćenja, drevnog Simonidovog umeća, koje će, u svom nezaustavljivom napretku, pomesti sedamnaesti vek? Franses Jejts
ocuvane 4,4+,5-,,, spolja kao na slikama,,unutra odlicne,,vrlo dobre,, tom 4 pecatiran i numerisan ,,i on vrlo dobar CENA UMANJENA !! PRVIH 6 KNJIGA IZ KOMPLETA LEPO OCUVANE KNJIGE ! iz kompleta u 10 tomova,,, tvrde korice,,,MATICA SRPSKA,,II izdanje 1977 IVAN SERGEJEVIC TURGENJEV 1. Lovcevi Zapisi 2. Pripovetke 3. Pripovetke 4. Pripovetke 5. Pripovetke 6. Pripovetke
-
Sve za decu chevron_right Igračke
Pol: dečak,devojjčica; Uzrast: 1-3 godine, 3-6 godina,6+ godina;
-
Sve za decu chevron_right Igračke
Top Bright drvena igračka Auto tobogan sa 4 trake
-
Sve za decu chevron_right Igračke
Težina 0,493 kg Pol Dečaci Uzrast 3+ Brend Rastar Proizvođač Rastar Uvoznik Vamos toys Zemlja porekla Kina
-
Sve za decu chevron_right Igračke
Težina 0,52 kg Pol Dečaci Uzrast 3+ Brend Rastar Proizvođač Rastar Uvoznik Vamos toys Zemlja porekla Kina
-
Sve za decu chevron_right Igračke
Težina 0,52056 kg Pol Unisex Uzrast 3+ Brend Rastar Proizvođač Rastar Uvoznik Vamos toys Zemlja porekla Kina
-
Sve za decu chevron_right Igračke
Težina 0,51 kg Pol Dečaci Uzrast 3+ Brend Rastar Proizvođač Rastar Uvoznik Vamos toys Zemlja porekla Kina
-
Sve za decu chevron_right Igračke
Težina 0,53 kg Pol Dečaci Uzrast 3+ Brend Rastar Proizvođač Rastar Uvoznik Vamos toys Zemlja porekla Kina
-
Sve za decu chevron_right Igračke
Težina 0,52667 kg Pol Dečaci Uzrast 3+ Brend Rastar Proizvođač Rastar Uvoznik Vamos toys Zemlja porekla Kina
-
Sve za decu chevron_right Igračke
Težina 0,51833 kg Pol Dečaci Uzrast 3+ Brend Rastar Proizvođač Rastar Uvoznik Vamos toys Zemlja porekla Kina
-
Sve za decu chevron_right Igračke
Težina 0,52 kg Pol Dečaci Uzrast 3+ Brend Rastar Proizvođač Rastar Uvoznik Vamos toys Zemlja porekla Kina
-
Sve za decu chevron_right Igračke
Težina 0,55889 kg Pol Dečaci Uzrast 3+ Brend Rastar Proizvođač Rastar Uvoznik Vamos toys Zemlja porekla Kina
-
Sve za decu chevron_right Igračke
Težina 0,56167 kg Pol Dečaci Uzrast 3+ Brend Rastar Proizvođač Rastar Uvoznik Vamos toys Zemlja porekla Kina
-
Sve za decu chevron_right Igračke
Težina 0,57222 kg Pol Dečaci Uzrast 3+ Brend Rastar Proizvođač Rastar Uvoznik Vamos toys Zemlja porekla Kina
-
Sve za decu chevron_right Igračke
Težina 0,59389 kg Pol Dečaci Uzrast 3+ Brend Rastar Proizvođač Rastar Uvoznik Vamos toys Zemlja porekla Kina
-
Sve za decu chevron_right Igračke
Sluban kocke, vatrogasni helikopter 325 kom
-
Sve za decu chevron_right Igračke
Cangaroo Igračka Kosilica Lady Bubble sa mehurićima od sapunice CAN4264 Udobna ergonomska ručka Dugme za uključivanje/isključivanje Funkcija pravljenja mehurića Boca tečnosti sa mehurićima Radi na 3 x AA baterije Napravljen od boja i materijala bezbednih za zdravlje vašeg deteta Proizvod je pogodan za decu stariju od 3 godine Veličina: 27x50x54 cm Veličina pakovanja: 24x14x30 cm Težina kg: 0.900