Filteri
close
Tip rezultata
Svi rezultati uključeni
keyboard_arrow_down
Od
RSD
Do
RSD
Sortiraj po
keyboard_arrow_down
Objavljeno u proteklih
keyboard_arrow_down
Sajtovi uključeni u pretragu
Svi sajtovi uključeni
keyboard_arrow_down

Pratite promene cene putem maila

  • Da bi dobijali obaveštenja o promeni cene potrebno je da kliknete Prati oglas dugme koje se nalazi na dnu svakog oglasa i unesete Vašu mail adresu.
1-25 od 338 rezultata

Broj oglasa

Prikaz

format_list_bulleted
view_stream
1-25 od 338
1-25 od 338 rezultata

Prikaz

format_list_bulleted
view_stream

Režim promene aktivan!

Upravo ste u režimu promene sačuvane pretrage za frazu .
Možete da promenite frazu ili filtere i sačuvate trenutno stanje

Aktivni filteri

  • Tag

    Knjige
  • Tag

    Ostalo
  • Tag

    Baterije
  • Cena

    80,000 din - 99,999 din

OCENA ZA 4 BR.28. ZA 4+ BR. 4,5,6,7,24,27,29,31,43. ZA 4+,5- BR.1,3,14,16,17,30,32. ZA 5- BR. 2,10,13,18,22,37,46. ZA 5-,5 BR.8,9,12,19,20,23,25,26,38. ZA 5 BR. 11,15,21,42. ZA 5,5+ BR.36. ZA 5+ BR. 33,34,35,39,40,41,44,45,47,48. BROJ 28 CRTANO PO POSLEDNJOJ STRANI SA POPISOM IZDAVAČA 10X5 cm + JOŠ JEDAN BROJ 28, BEZ KORICA SAMO STRANICE, OCENA ZA STRANICE 5-. BROJEVI 5,6,7 BLAGO OŠTEĆEN HRBAT NA SREDINI DODATAK KOMPLETU UDERCO U SKICAMA PRIJATELJA - GLANC 12 PODVIGA - CRNO BELI - GLANC LETEĆI ĆILIM - CRNO BELI - GLANC RUŽA I MAČ - CRNO BELI - GLANC OBELIKSOVA GALIJA - CRNO BELI - GLANC LATRAVIATA - CRNO BELI - 4+ NEBO KOJE PADA - GLANC ODREĐENI BROJ STRIPOVA JE U MOJIM ZAŠTITNIM KESICAMA.

Prikaži sve...
90,000RSD
forward
forward
Detaljnije

Extra retko! Očuvano kao na slikama 1847. Georgije - Đorđe Maletić (Jasenovo, 13. mart 1816 — Beograd, 13. januar 1888) bio je književnik, estetičar, prevodilac, političar, pozorišni pedagog i teoretičar.[1] Đorđe Maletić Đorđe Maletić 1881 Th. Mayerhofer.png Đorđe Maletić Пуно име Georgije Maletiċ Рођење 13. март 1816. Jasenovo, Смрт 13. јануар 1888. (71 год.). Beograd, Rođen je u Jasenovu kod Bele Crkve u Vojvodini 1816. godine. Prešao je 1838. godine u Kneževinu Srbiju.[2] Uz profesorsku katedru radio je i kao urednik beogradskih časopisa `Podunavka` i `Rodoljub`. Od 1844. godine se intenzivnije bavi pisanjem pozorišnih komada. Vredni pažnje su drame: Apoteoza velikom Karađorđu(1850), Preodnica srbske slobode ili srbski ajduci(1863), i Smrt cara Mijaila. Bio je drugi upravnik Narodnog pozorišta u Beogradu 1871. godine. Postao je 27. decembra 1847. godine redovan član Društva srpske slovesnosti u Beogradu. Poznat je po spevu Tri pobratima. Pisao je stručne knjige poput: Ritorika (1855, 1856) i Teorija poezije (1864). Danas u Jasenovu osmogodišnja osnovna škola nosi njegovo ime.[3]

Prikaži sve...
99,990RSD
forward
forward
Detaljnije

Austrian Audio applied its masterful microphone-design expertise to the CC8 small-diaphragm condenser mic, and the results are impressive, indeed. Featuring a modern transformerless design built around a custom handcrafted true-condenser capsule, the CC8 is superbly engineered to deliver rich, classic sound in the Viennese tradition. Equipped with 10 and 20dB preattenuation pads, the CC8 achieves a stunning 156dB maximum SPL, which makes it ideal for high-decibel onstage and studio applications such as drum overheads and percussion. But the CC8’s pristine sonics and fast transient response also lend it to the capture of strings, piano, steel-string guitar, and other acoustic instruments where nuance is critical. A switchable 60Hz/120Hz highpass filter further enhances the versatility of this incredible microphone. Add the CC8 stereo set to your mic locker today and hear what you’ve been missing. Amazing versatility and value Designed, engineered, and manufactured in Vienna, the City of Music, the CC8 delivers outstanding performance, flexibility, build quality, and value — but then, that’s what we expect from Austrian Audio. The CC8 boasts class-leading dynamic range, with a robust 156dB SPL handling and a 16dB equivalent noise level. Combined with its versatile cardioid polar pattern and excellent off-axis response, this means you can deploy it onstage on, let’s say, drum overheads — with high-gain guitar amp stacks on either side — and it will pick up the subtleties of the drummer’s cymbal work. Meanwhile, in the studio, it will flawlessly capture the nuances of a quiet classical string quartet performance, with thrilling realism in the playback. Whatever you aim the Austrian Audio CC8 at, you will be impressed with the results. Now, that’s what we call value! Outstanding build quality and performance As a class, small-diaphragm condenser mics are the precision, fine-tipped arrows in the recording engineer’s quiver. In contrast with large-diaphragm designs (which offer their own unique advantages), their low-mass capsules allow for the speed to optimally capture the sparkling detail in transient-rich sources such as acoustic guitar and cymbals. With its Austrian pedigree, the CC8 naturally not only excels in such applications, but also on relatively low-dynamic sources like classical ensembles and choirs. And you can be confident when using a pair of them for stereo pickup, as each CC8 is precision calibrated to within +/-0.5dB at 1kHz. Whether you work in music recording, live sound, or broadcasting, the Austrian Audio CC8’s linear frequency response, beautifully natural and open sound, and smooth, silky highs make it a mic you will reach for constantly. Austrian Audio: the new Vienna classics Carrying on the legacy of high-end Viennese transducer and microphone design into the modern era, Austrian Audio is driven by an engineering team with over 300 years of combined experience. Their motto: “Making Passion Heard.” Their mission: to design and manufacture a new generation of recording tools that embrace cutting-edge technologies and sonic excellence while honoring Vienna’s rich musical heritage. That vision is realized in Austrian Audio’s proprietary handcrafted capsules and the superior build quality of their products. Features: True-condenser technology Modern transformerless design Precise cardioid pattern; excellent off-axis response Frequency range: 20Hz–20kHz Precision calibrated to within +/-0.5dB at 1kHz Metal housing, cap, and grille Switchable 2nd order highpass filter: 60Hz, 120Hz 10dB, -20dB preattenuation pads enable max SPL of 156dB Equivalent noise level: 16dB SPL (A-weighted) Includes Mic Clips, Windshields, Stereo Bar, and Carry Case

Prikaži sve...
95,880RSD
forward
forward
Detaljnije

Dimitrije Popović rođen je 4. 3. 1951. g. na Cetinju. Akademiju likovnih umetnosti u Zagrebu završio je 1976.g. u klasi prof. Šime Perića. Godine 1974. boravi u Parizu gde upoznaje pariskog kolekcionara gospodina Davriera, te u sastavu njegove zbirke izlaže 1978. u galeriji Alexander Braumuller s umetnicima: Ernstom Fuc-hsom, Dalijem, Dadom Đurićem, M. Klervveinom, Leonor Fini, Victorom Braunerom i drugima. U Pforzheimu 1982. g., Galerija Liberta i Universal Fine Arts iz Washingtona, mu organizuju zajedničku izložbu grafika s Dalijem! Iste godine, povodom velikog jubileja »Leonardo a Milano 1482-1982«, izlaže ciklus crteža Omaggio a Leonardo« u milanskoj Palazzo Sormani. Povodom 27 međunarodnog umetničkog festivala »Due mondi« grad Spoleto, u kome se ovaj festival održava, mu organizuje izložbu slika, crteža i grafika. Dimitrije Popović je do sada izlagao na 45 samostalnih i više od 200 zajednickih izložbi. O njegovom stvaralaštvu do sada su objavljene 4 monografije i snimljeno 6 dokumentarnih filmova. Dobitnik je 18 nagrada. Tehnika : Suva igla, akvarel, gvaš, olovka Dimenzije : 59 (h) x 48 (w) cm sa ramom; 39,5 (h) x 29 (w) cm bez rama; Naziv slike : „ Omaggio a Leonardo “ Godina nastanka : 1986. Potpis sa godinom, desno u donjem uglu. Slika je kupljena od autora Sertifikat o autentičnosti Drveni ram + antirefleksno staklo SVAKA PROVERA JE MOGUĆA-LIČNA KOLEKCIJA PRODAJE SE ZBOG ODLASKA U INOSTRANSTVO.

Prikaži sve...
94,200RSD
forward
forward
Detaljnije

Prikaži sve...
92,700RSD
forward
forward
Detaljnije

Peć za pečenje porcelanskih slika i ostale keramike i stakla. Italijanska Checceto, korišćena za pečenje porcelanskih slika

Prikaži sve...
93,680RSD
forward
forward
Detaljnije

Sličica ima baš mnogo, na upit odgovaram, Kraljevina Jugoslavija i stotinjak posle rata, period od 1928-58me.Sve sličice su žive nikad korišćene za razne naše albume, La Cinjon, Mirim, Šonda, Nestle, Glumci, Grič, Ledo itd. Neverovatna kolekcija za prave kolekcionar, ima ceo set nevidjeno retkih Šondinih gradova u Kraljevini, ne postoji album ali su to naše prve ikada sličice iz čokolada 1922ga

Prikaži sve...
80,000RSD
forward
forward
Detaljnije

Ekstra retko i nevidjeno na ovim prostorima, očuvano kao novo, ne verujem da ima igde da se nadje i nikad više. Pkv, Ledo, Eskimo, Upi, C proizvod, Somboled

Prikaži sve...
80,000RSD
forward
forward
Detaljnije

Create Content Like Never Before Rode takes their world-class podcast production studio to a new level with the Rodecaster Pro II. The Rodecaster Pro II blends everything you need for podcasting, streaming, and studio recording into a single, streamlined production console. Users with limited experience can get started fast, thanks to the intuitive layout and RGB color-coded workflow. The Rodecaster Pro II has enough inputs for four hosts and effortlessly connects to phones, USB, and Bluetooth sources. Plus, there are individual headphone outputs for each host. Rodecaster Pro II also includes stellar factory presets, APHEX-powered DSP, and onboard effects to help you achieve a pro-level sound. Whether you're a veteran podcaster or a livestream star in the making, the Rodecaster Pro II is your best bet for pro-level audio production. Onboard APHEX processing and effects polish your sound The Rodecaster Pro II comes equipped with a quad-core audio engine that puts outstanding processing power at your fingertips. Rode outfitted this podcasting production console with a suite of APHEX processors to push productions into a league of their own. You get access to APHEX's legendary Aural Exciter, Big Bottom, and Compellor. Furthermore, Rode included onboard effects — reverb, delay, and pitch shifting, to name but a few — to add a pro-level sheen to any podcast or livestream. Customize your workflow One of the reasons content creators are so excited about Rodecaster Pro II is its fully customizable workflow. This podcast production studio has a flexible 9-channel mixer with six physical faders and three virtual channels, each with integrated pan control. Each channel is individually assignable, letting you assign any analog, USB, Bluetooth, or SMART pad source to any fader in any order you want. You can also link analog inputs for stereo mic pairs, outboard gear, and other instruments. The Rodecaster Pro II includes a 5.5-inch full-color touchscreen with haptic feedback and a rotary controller for quick, hands-on navigation. Whether your workflow is counterintuitive or straightforward, the Rodecaster Pro II is ready for it. High-gain, low-noise preamps High-quality preamps are a necessity for today's content creation environment. Thankfully, the Rodecaster Pro II includes four exceptional Revolution preamps. These pro-level mic pres have a low-noise design and provide up to 76dB of gain. That means you can plug in your lowest output dynamic mics into Rodecaster Pro II and crank them up without injecting distracting noise into your signal or relying on microphone lifters and boosters. Better still, Revolution preamps flaunt a clean and transparent response that allows every detail to translate in the mix. Flexibility for any creator's setup Everybody's setup is different, even in top-of-the-line podcast studios. Rode knows this, so they designed Rodecaster Pro II to integrate seamlessly into any rig. It comes loaded with four combination inputs to accommodate any combination of mic, line, and instrument level devices. Want to add a backing track? Thanks to the crystal-clear audio streaming provided by advanced Bluetooth technology, that's no problem. What's more, dual USB-C interfaces let you connect two computers or mobile devices. A remote co-host's zoom feed on your smartphone can go into one USB-C port while the other USB-C port connects to a computer to record the audio. We're just scratching the surface of Rodecaster Pro II's outstanding flexibility. Use it on its own or with your DAW The Rodecaster Pro II is as flexible as they come — and it's ready to record right away with a microSD card. Seriously, you can get up and running in mere minutes as you're enjoying the complimentary candy that includes in every box. What's more, the Rodecaster Pro II functions as a USB audio interface, allowing you to connect to your computer via USB. Whether you're recording interviews for upcoming podcast episodes or streaming directly to Twitch or TikTok Live, Rodecaster Pro II is more than prepared. The podcast studio that gets better over time Users of the original Rodecaster Pro will remember the regularly-scheduled firmware upgrades that unlocked the podcast production studio's true potential. For the Rodecaster Pro II, Rode follows the same pattern. They're already updating the Rodecaster Pro II's firmware to give you greater production flexibility, add new features, and ensure software compatibility with future product releases. Each update will be available at no cost to you and downloadable directly to your Rodecaster Pro II via Wi-Fi, Ethernet, or USB. Upgraded SMART pads Instead of eight standard sound pads, Rode outfitted the Rodecaster Pro II with an octet of newly designed SMART pads. SMART pads don't just trigger intro music, sound effects, and jingles; they're customizable to a wild degree. Every pad is fully customizable and can toggle voice effects on and off, send MIDI commands to your DAW or external hardware, adjust the mixer's functionality, and even mute profanity. There are eight banks of eight pads for up to 64 unique actions. The Rodecaster Pro II's SMART pad matrix puts total creative control at your fingertips. Rode Rodecaster Pro II Podcast Production Studio Features: The ultimate podcast production and streaming studio Dual USB-C interfaces connect to two computers or mobile devices simultaneously Customizable 9-channel mixer provides flexible operation Fully programmable SMART pads control every aspect of your production Combination inputs let you connect microphones, instruments, and line-level devices 4 Revolution preamps offer 76dB of gain without injecting extra noise into the signal Onboard effects and APHEX audio processing add a professional polish to your recordings 5.5-inch full-color touchscreen provides at-a-glance monitoring 4 headphone outputs and stereo outs offer flexible monitoring Bluetooth connectivity delivers high-definition and wireless audio monitoring microSD card reader lets you record and store audio onboard 24-bit/54kHz resolution preserves your audio quality Phantom power lets you use condenser microphones Offers ten production languages (English, Chinese, Japanese, Korean, French, German, Italian, Spanish, Portuguese, Hindi)

Prikaži sve...
83,880RSD
forward
forward
Detaljnije

Prikaži sve...
87,750RSD
forward
forward
Detaljnije

Lot slagalica sa slika,Nostalgija prve kategorije!!! slagalice idu samo u lotu,za pojedinacnu prodaju na ovoj aukciji nemojte pitati!!!

Prikaži sve...
89,999RSD
forward
forward
Detaljnije

UGOVORI I KONVENCIJE OBNARODOVANI U 1937. GODINI Izdavač: MINISTARSTVO INOSTRANIH POSLOVA KRALJEVINE JUGOSLAVIJE Godina izdanja: 1937. Povez: tvrd Broj strana: 666 Pismo: ćirilica Stanje: vrlo dobro

Prikaži sve...
80,000RSD
forward
forward
Detaljnije

Mesta za sedenje: 4 Kapacitet vode: 795L Unutrašnji prečnik: 145cm Spoljni prečnik: 196cm prečnik: 196 cm Visina: 71cm

Prikaži sve...
82,080RSD
forward
forward
Detaljnije

Dajem časove gitare i klavira. Konkretno akordi i pjesme, step by step, do pravljenja repertoara za sviranje po kafićima iz dugogodišnjeg iskustva. Nema puno teorije samo praksa, tehnika i spremanje za realnu svirku. Takođe za mlađe malo drugačiji model, prilagođen uzrastu. Žanrovi, izvođači po izboru. Cena korektna.

Prikaži sve...
87,825RSD
forward
forward
Detaljnije

odlično očuvano dve knjige ukoričene zajedno s tim da fali naslovna strana i jedna stranica sa prenumerantima na kraju kao i pogreške u Pavle (Platon) Atanacković Ogledalo čovečnosti (Uslikan je i početak i kraj možete videti na slikama) digitalni oblik možete proveriti ovde i uporediti http://digital.bms.rs/ebiblioteka/pageFlip/reader/index.php?type=publications&id=2587&m=2#page/294/mode/2up Magaraševićeva knjiga je kompletna kao na slikama ekstremno retko štampano u Beču 1823. Georgije Magarašević (10/22. septembar 1793, Srem, tada Habzburška monarhija — 6/18. januar 1830, Novi Sad) je bio srpski kulturni radnik, istoričar, književnik, književni kritičar, profesor Gimnazije u Novom Sadu, pokretač i prvi urednik časopisa Serbska letopis koji je kasnije nazvan Letopis serbski i koji je vremenom postao časopis sa najdužim kontinuitetom izlaženja u srpskoj kulturi. Pohađao je Karlovačku gimnaziju koju je završio 1811. godine, a zatim je manje od godinu dana studirao filozofiju u Pešti. Za profesora Karlovačke gimnazije postavljen je 1813. godine. Posle skandala izazvanog jednom Magaraševićevom ljubavnom aferom, a zauzimanjem epikopa bačkog Gedeona Petrovića, nastavio je nastavnički rad u Novosadskoj gimnaziji. Na tom mestu ostao je sve do svoje smrti 1830. godine. Magarašević je bio čovek velike radne energije i spisateljskog dara, a najveći deo svog nevelikog opusa posvetio je istorijskim temama, mada njegov rad ima više populizatorski nego istoriografski značaj. Na osnovu relevantnih istoriografskih dela napisao je Istoriju najnoviji priključenija (1823) gde je dao prikaz najznačajnijih evropskih političkih događaja od 1809. do 1821. godine. Godine 1822. izdao je, ne navodeći izvornik, jedno Napoleonovo memoarsko delo. Popularno pisana Kratka vsemirna istorija (1831) izdata je tek nakon Magaraševićeve smrti. Bavio se i izdavanjem istorijskih izvora ali u toj delatnosti nije ostavio znatnijeg traga. Obrazovan u klasičarskoj školi Magarašević se u književnom pogledu nije zadržao na klasicizmu već je širio krug svojih saznanja pa je bio upoznat sa književnošću nemačkog i ruskog predromantizma pod čijim uticajima je stvarao. U oštroj književnoj polemici između Vuka Karadžića i Milovana Vidakovića Magarašević se nije direktno uključio već je prevodima iz književnoteorijskih dela hteo da ukaže na pozitivan značaj književne kritike u razvoju književnosti i na visoke kriterijume književnog stvaranja koje su po njegovom mišljenju trebali da prihvate i srpski književnici. Iako Magaraševićev opus nije obiman on je pokretanjem časopisa Srbska letopis (1825) ostavio veliki trag u razvoju srpske kulture. Časopis je pokrenuo sa namerom da prati dešavanja u slovenskoj i srpskoj književnosti. Kako bi se pomoglo izdavanje Letopisa osnovana je Matica srpska početkom 1826. godine. Iako je ovo sužilo Magaraševićeve uredničke kompetencije njegov urednički program je sve do kraja njegovog života i uredništva u velikoj meri obeležio Letopis. Pod uticajem sentimentalističke putopisne književnosti Magarašević je napisao Pisma Filoserba objavljena u Letopisu 1828. i 1829. godine što se smatra za njegovo najznačajnije originalno delo. Platon Atanacković (Sombor, 10. jul 1788. — Novi Sad, 21. april 1867.) je bio episkop budimski (1839 — 1851) i bački (1851 — 1867), pisac, politički radnik i veliki dobrotvor srpske prosvjete. Platon Atanacković Datum rođenja 10. jul 1788. Mesto rođenja Sombor Habzburška monarhija Datum smrti 21. april 1867. (78 god.) Mesto smrti Novi Sad Austrijsko carstvo Biografija Njegovo svetovno ime bilo je Pavle.[1] Otac Petar bio je somborski trgovac i građanin, a deda Atanacko se doselio iz Makedonije i na putu u Silbašu naprasno umro, gde je u porti pravoslvne crkve i sahranjen. Majka Marija rođena Stajić potiče takođe sa juga; njen deda se doselio iz Kožana, i zvali su ga zbog toga `starac Koža`. Koža je poklonio zvono Sv. Đurđevskoj crkvi u Somboru, koje se po njemu prozvalo `Kožno zvino`. Pavle je imao još tri brata i dve sestre.[2] Osnovnu školu je Pavle pohađao u rodnom mestu u Somboru. Jedan od prvih učitelja bio mu je Vasilije Milanović, koji je docnije postao paroh somborski. Gimnaziju i bogosloviju završio je u Karlovcima, zatim je položio učiteljski ispit, oženio se, i postao đakon i učitelj u Somboru 1809. godine. Njegova supruga bila je Katarina rođena Sotinčev, sa kojom je imao sina jedinca Vasilija (umro 1854). Uskoro se istakao kao dobar pedagog i postao prvi profesor prve srpske preparandije u Sentandreji kod Budima (od 1812. do 1815) Na tom položaju ostao je punih sedamnaest godina i kada je preparandija premještena u Sombor(1815—1829). Uz to je bio i paroh Sv. Đurđevske crkve u Somboru od 1810. godine. Objavio je 1823. godine knjigu prevedenih pripovetki sa nemačkog i francuskog jezika, pod naslovom `Ogledalo čovečnosti` Kada je 1824. godine ostao udovac, naumio je da se zakaluđeri. Predstavnici crkve zamjerali su mu, što je ranije pisao protiv monaštva i morao je duže vremena da provede kao isposnik u manastiru Krušedolu, gdje se i zakaluđerio 1829. godine i dobio novo ime Platon. Poslije toga ubrzo je postao iguman i arhimandrit, prvo u Šišatovcu, a kasnije u Bezdinu. Episkopsko zvanje Uredi Godine 1839. postavljen je za budimskog episkopa. Za vrijeme srpskog ustanka protiv Mađara 1848. godine došao je u vrlo nezgodan položaj. Ranije već ponuđeno mu mjesto načelnika za pravoslavnu crkvu u ugarskom Ministarstvu Prosvjete uspio je da odbije na zgodan način, ali je biva primoran da se primi uprave nad cijelom srpskom crkvom pod ugarskom vlašću, kada je patrijarh Rajačić, kao duhovni vođa pobunjenih Srba, proglašen izdajnikom. Ta okolnost, uz premještaj Atanackovića u bačku eparhiju silom državne vlasti, bila je povod kasnijeg dugotrajnog sukoba s patrijarhom, iako se Atanacković međutim pridružio srpskoj vojsci kod Sombora i s njom prešao u Srem. Taj spor podastakao je Atanackovića da napiše svoju apologiju i štampa je u Beču 1850, pod naslovom Analitika. Austrijski car ga aprila 1854. godine odlikuje za zasluge `komardernim krstom Leopold ordena`.[3] Atanackovića je postavio za bačkog episkopa austrijski car 1848. godine a on je primio eparhijsku upravu tek 1851. godine. Veliko rodoljublje Atanackovića ogleda se u njegovim darovima srpskim prosvjetnim ustanovama. On je dao (kuću vrednu) 40.000 forinti u Fond za osnivanje srpske pravne akademije u Novom Sadu. Dok se ista ne otvori, prihodi tog fonda su pripadali novosadskoj gimnaziji. Kupio je štampariju Dr. Medakovića i poklonio je srpskoj novosadskoj gimnaziji, (tzv. `Platonova štamparija`). Osnovao je u Somboru `blagodejanije`[1] (đački internat), nazvan Platoneum za stanovanje i ishranu - izdržavanje siromašnih učenika preparandije, pomagao je narodno pozorište i druge ustanove. A na aljmaškom groblju kod Novog Sada podigao je sebi crkvicu - kapelu (u kojoj se redovno služba odvijala nedeljom i praznikom) za grobnicu, i pored nje je ustanovio školu za decu iz okoline (periferije grada) sa stanom za učitelje, i osigurao im izdržavanje. Godine 1841. je svoju ličnu biblioteku od 787 knjiga poklonio Biblioteci Matice srpske,.[traži se izvor][4] Zaveštao je zdanja za Srpsku akademiju u kojima se sada nalazi Ogranak SANU u Novom Sadu.[5] Umro je posle dugog bolovanja vladika bački Platon na Cveti 9. aprila 1867. godine u Novom Sadu. Sahranjen je uz velike počasti u kapeli Sv. Apostola Petra i Pavla[6], koju je sam podigao (kao zadužbinu) na Almaškom groblju u Novom Sadu.[7] Naučni i književni rad Uredi Naslovna strana Ogledala čovečnosti (1823) Pavla (Platona) Atanackovića Politički rad Atanackovića vidi se naročito iz njegove knjige Dijetalne besjede (1845), u kojoj su štampani njegovi govori, koje je u interesu srpskoga naroda držao na madžarskim zemaljskim saborima od 1837. do 1844. godine. Atanacković je znatne zasluge stekao i za Maticu srpsku, čiji je predsjednik bio od njena prenosa u Novi Sad[8] pa do svoje smrti. Kao književni radnik bio je već od 1845. godine počasni član ruskog Obščestva istorji i drevnostej pri univerzitetu u Moskvi, češkog muzeja u Pragu i Društva srpske slovesnosti u Beogradu. Atanacković je poput više drugih pravoslavnih arhijereja (Stratimirovića) bio slobodni zidar.[9] Od književnih radova Atanackovića, kojih ima preko 40, najvažniji je Prinos rodoljubivih mislej na žertvenik narodnoga napretka, koji je je dvaput izdan (1856. i 1864), zatim Dijetalne besjede i Povijest rezidencije episkopata budimskago, a od časti i ovoga samog (1846); Pedagogika i metodika (1815) i dr. Uz to je Atanacković štampao nekoliko nadgrobnih i drugih prigodnih besjeda i poslanica. Godine 1857. izašla su čak tri njegova naslova.[10] Osobito mnogo je radio na školskoj književnosti i izdao je čitav niz udžbenika, iz nauke o vjeri, o jeziku srpskom i njemačkom, matematici, pedagogiji i katihetici. Osim toga, preveo i štampao veliki broj knjiga Sv. Pisma staroga i novoga zavjeta, kao i neke knjige stranih pisaca. Smatra se da je on bio prvi prevodilac pojedinih knjiga Starog zaveta na srpski jezik.[11] Tako je već pred kraj svoga života, kao sedamdesetsedmogodišnji starac preveo njemačko djelo J. F. Hilera Neotstupni vođa kroz vrleti i klance života, a za mladosti svoje 1823. i djelce L. Miterpachera Unterricht über Maulbaum – u. Seidenraupenzucht, što mu je iste godine donijelo i zvanje »svilodjelija profesora« u srpskom somborskom Pedagogijumu. U borbi oko pravopisa bio je na strani konzervativaca, te je i na godinu dana pred smrt štampao svoj Povtorni napjev nad azbukom, složen starcem Mirkom (1866). Georgije (Đorđe) Magarašević (Adaševci, 10. septembar 1793 — Novi Sad, 6. januar 1830) je bio profesor, književnik, osnivač Serbskog Letopisa u Budimu. Georgije Magarašević Georgije Magarašević 1.jpg Georgije Magarašević Datum rođenja 10. septembar 1793. Mesto rođenja Adaševci Habzburška monarhija Datum smrti 6. januar 1830. (36 god.) Mesto smrti Novi Sad Austrijsko carstvo Potpis Georgije Magarašević signature.jpg Biografija Uredi Osnovnu školu je završio u Adaševcima, gimnaziju u Sremskim Karlovcima a filozofiju u Pešti. Nakon tog je učio bogosloviju u Sremskim Karlovcima i tu je 1813. godine postao privremeni profesor na gimnaziji a 1817. godine je prešao u Novi Sad. U novosadskoj gimnaziji je predavao do smrti, predmet „krasnorečje”. Magarašević je bio književnik koji se nije bavio beletristikom i imao je smisao da zabeleži sve što je imalo značaja za istoriju Srba i ima karakter kulturno-istorijskog dokumenta. Preveo je i kompletirao knjige: „Nove istorijočeske pamjatodostojnosti života Napoleona Bonaparte“ (1822), „Istorija najvažnii politični Evropejski priključenija otvijenskoga mira“ (1823). 1831. godine, posle njegove smrti, izdala je Matica srpska njegovu „Kratku vsemirnu istoriju“ i dr. No njegova je najveće zasluga što je 1825. godine u Budimu pokrenuo Serbsku Letopis. Već krajem 1825. godine su nastale teškoće sa štampanjem, a da bi se Letopis održao osnovana je Matica srpska 4. februara 1826. Tako je Magarašević svojim Letopisom izazvao osnivanje Matice srpske. Magarašević je bio retko živa duha i humani čovek, čak i po pogledu na jezik i tako je branio i preporučivao narodni jezik, kao uslov za ulazak Srba u zajednicu prosvećenih naroda. Bio je oženjen Katarinom, sa kojom nije imao dece. Umro je o Bogojavljenju 1830. godine u Novom Sadu.[1] tags: istorija srpske knjizevnosti stare srpske knjige stara srpska knjiga devetnaesti vek xix veka 19. knjige štampane u beču antikvarne knjige ...

Prikaži sve...
89,990RSD
forward
forward
Detaljnije

Prikaži sve...
91,440RSD
forward
forward
Detaljnije

u antologijskoj knjizi Srpska umetnost od XIX (19-og) do pocetka XX (20-og) veka, ciji je autor Slobodan Maldini Videti i primer procene cene rada slicnih dimenzija lista sa aukcije u prilogu. Marko MURAT Autoportret, rukopis (1933) mastilo na kartonu 9,3 x 14,2 cm signature, zapisi Marko Murat rođen je u Luki Šipanskoj 1864. godine. Umetničko obrazovanje stekao je na Akademiji u Minhenu. Godine 1898. učestvovao je u osnivanju Udruženja srpskih umetnika za plastične umetnosti i muziku u Beogradu. Bio je jedan od umetnika koji su 1900. predstavljali Srbiju na Svetskoj izložbi u Parizu. Bio je jedan od osnivača Lade 1904. i član istog društva do 1910. Do početka rata bio je član Medulića, društva srpsko-hrvatskih umetnika. U njegovom slikarskom opusu srećemo brojne pejzaže, među kojima dominiraju oni iz okoline Dubrovnika, zatim brojne portrete, ali je negovao i istorijsko slikarstvo. Марко Мурат Murat Marko.jpg Информације Датум рођења 30. децембар 1864. Место рођења Лука Шипанска (Аустроугарска) Датум смрти 14. октобар 1944. Место смрти Дубровник (Југославија) Дела Марко Мурат (Лука Шипанска поред Дубровника, 30. децембар 1864. – Дубровник, 14. октобар 1944) — српски сликар који је након студија у Минхену, радио у Београду, а затим се у Дубровнику посветио бризи о културним споменицима као конзерватор. Стварао је пејзаже (махом из околине Дубровника), портрете и историјске композиције. Његово најпознатије дело је велика историјска композиција „Улазак (Долазак) цара Душана у Дубровник“, за коју је добио бронзану плакету на светској изложби у Паризу 1900. године. Био је римокатоличке вероисповести Живот и дело „Долазак цара Душана у Дубровник“ „Дах дубровачког пролећа“ Основну школу и гимназију је 1883. године завршио у Дубровнику и после је три године студирао теологију у Задру. 1886. године је отишао на студиј у уметничкој академији у Минхену у Немачку и диплпмирао је 1893. године а затим путовао по Риму и Паризу. Од 1898. се настанио у Београду и ту предавао у Другој београдској гимназији и Уметничко-занатској школи, а једно време је био и предавач цртања краљевићу Александру Карађорђевићу. У склопу делегације која је представљала Краљевину Србију на Светској изложби у Паризу 1900. године, Марко Мурат се представио историјском композицијом „Улазак (Долазак) цара Душана у Дубровник“, за коју је награђен бронзаном плакетом. Поред њега, у делегацији је учествовао и Паја Јовановић са монументалном композицијом „Проглашење Душановог законика“, за коју је добио златну плакету. За време рата је био у Дубровнику и ту је хапшен и прогањан (као Србин, католичког верског опредељења) од аустријских власти. После рата је постао управник за надлештво уметности и споменике у Дубровнику. Био је један од првих импресиониста на словенском југу који је доследно радио у пленеру и тако израдио многе пејзаже из Дубровника и његове околине а радио је и историјске композиције као и портрете. Временом је његова палета постала затворенија и ликови пластичнији. Излагао је на свим значајнијим изложбама у Југославији у Београду и Загребу али и у иностранству у Софији, Минхену, Паризу, Риму, Бечу, Лондону итд.

Prikaži sve...
85,000RSD
forward
forward
Detaljnije

Tehnička specifikacija The MX422 is a four channel, microphone/line mixer with balanced XLR inputs and outputs. The unit is ideal for the broadcast and video markets. It has the same features of other ENG / portable mixers without the extremely high price. Applications include: DV Field Production Electronic News Gathering Location Recording (Dialogue and Music) Digital Recording Broadcast Remotes Desktop Mixing for Video Post Production FEATURES Four servo-balanced XLR Inputs Two transformer-balanced XLR Outputs Switchable Output Level ( Line level, or -30 dB pad) 1/4" TRS Stereo Monitor Input and Auxiliary Input Switchable 48 Volt Phantom Power for each input Switchable 100 Hz Low Cut filters for each input Main and Back-up battery compartments, never lose power Level and Pan controls for each channel Built in Limiter with variable Threshold control 20 Hz Slate tone with Slate Microphone included Switchable 1 kHz setup Tone Calibrated VU meters 1/4" and 3.5mm Headphone/Earphone Outputs with selectable Source Input (Main mix or Monitor input),and Level control Canvas case included Rolls PS27 external power supply included PRODUCT SPECIFICATIONS Input Impedance: Mic: 10K Ohms XLR balanced Source: 22K Ohms RCA Limiter Threshold: -5 dB to off fully clockwise: No Limiting Setup Frequency: 1 kHz Slate Frequency: 20 Hz Output Attenuator: -30 dB Self Noise: -57 dB maximum -90 dB typical Max Gain: +65 db S/N Ratio: 115 dB Frequency Response: 20 Hz - 30 kHz | +0, -3 dB Low Cut: 100 Hz Trim Range: 0 to + 38 dB Max Input: 0 dBV Current Draw: 45 mA with no Phantom Power or Signal. Phantom Power: +48 VDC Connectors: 4 ea. Female XLR, 2 ea. Male XLR, 3 ea. 1/4", 1 ea. 1/8" (3.5mm), 1 Center Negative power jack. Power: 12VDC / 200 mA Size: 9.5" W x 7.25" D x 2.375" H Weight: 4 lbs

Prikaži sve...
99,852RSD
forward
forward
Detaljnije

Prikaži sve...
80,695RSD
forward
forward
Detaljnije

Lepo očuvano za svoju starost DILLA SVETIH MUCSENIKAH ... Po Ivanu Marevichu 1800 Osijek RUINART, TEODERIK (1800) Dilla/ svetih/ mucsenikah/ nehimbena i izabrana/ s trudom i pomnjom/ O. P. Teoderika Ruinarta/ reda s. Benedikta Misnika/ sakuppita, razabrana i na svitlost dana/ a po/ Ivanu Marevichu/ stolne/ Pecsuiske cerkve kanoni-/ ku, svete bogoslovice naucsitelju, xup-/ niku nimetskomu i okolisha istoga/ imena vice-arkidiakonu/ za korist duhovnu svega illiricskoga naroda iz/ latinskoga jezika na illiricski prineshena i u tri dila/ razdilita. Dio pervi. S Dopushtenjem stareshinah/ U Osiku/ slovih Ivana Martina Divalt, priv./ knjigotisca 1800. Dio Pervi. 44 nepag. + 303 str. Dio trechi. 10 nepag. + 364 str. + 3 l. (M S O) Format 18 cm Dilla svetih mucsenikah nehimbena i izabrana / s-trudom i pomnjom o. p. Teodorika Ruinarta reda s. Benedika misnika skuppita, razabrana i na svitlost dana ; a po Ivanu Marevichu ... za korist duhovnu svega illiricskoga naroda iz latinskoga jezika na illiricski prineshena i u tri dila razdilita Ruinart Thierry Marević Ivan [prevoditelj] Izdanje s dopushtenjem stareshinah Nakladnik U Osiku : Slovih Ivana Martina Divalt, privil. knjigotiisca, 1800 Dom Thierry Ruinart (also Theodore, Theodoricus) (1657–1709) was a French Benedictine monk and scholar. He was a Maurist, and a disciple of Jean Mabillon. Of his many works, the one now cited is his Acta sincera, a martyrology, written in Latin (French translation 1732 by Drouet de Maupertuy). His work is one of the main sources of Alphonsus Liguori`s `Victories of the Martyrs`. He was also interested in oenology. In 1729 his nephew Nicolas Ruinart founded the champagne house of Ruinart, which operates to this day (2007). Works Acta primorum martyrum sincera et selecta (1689), often cited in the 1859 edition Tags: Dela svetih mučenika Antikvarne knjige Stare religijske katoličke knjige 19. vek Izdanja iz XIX Antikvarna knjiga na prodaju Hrvatski jezik 18. i prve polovine 19. veka katolicka crkva istorija katolicke crkve

Prikaži sve...
99,990RSD
forward
forward
Detaljnije

DIMENZIJEVisina: 310 mmØ : 760 mmTezina: 19.26 kg SIJALICAGrlo: G9Sijalica: G9-ECO Jacina: 10 x 33W Dostava: daSvetlosni fluks: 10 x 450 lm Boja svetlosti: 2700K toplo belaProsecno radno vreme: 2000hEnergetska efikasnost: DIndex reprodukcije boja: 100 RaPogodno za: C – EkWh/1000: 34.00Dimobilna: da MATERIJAL I BOJAMaterijal: nerdjajuci celikBoja: hromMaterijal: kristalBoja: providno TEHNICKE KARAKTERISTIKEZastitna klasa: 1Nivo zastite: IP20Napon: 220-240V,50/60HzRadna snaga: 220-240V,50/60H Garancija 2 godine

Prikaži sve...
96,036RSD
forward
forward
Detaljnije

DIMENZIJE Visina: 840 mm Ø : 1000 mm Tezina: 10.8 kg SIJALICA Grlo: E14 Sijalica: E14 Snaga: 12 x 40W Isporuka: ne Energetska vrednost: A++-E MATERIJAL I BOJA Materijal: celik Boja: hrom Materijal: staklo Boja: konjak TEHNICKE INFORMACIJE Zastitna klasa: 1 Napajanje: 220-240V,50/60H Radni napon: 220-240V,50/60H Garancija: 2 godine

Prikaži sve...
85,016RSD
forward
forward
Detaljnije

Text Oglasa Prodavac prihvata svu odgovrnost za ovaj predmet oglasavanja. IN predmet broj: 43708 Potpuno nova kutijica Stokke Xplory V6 Garancija sistem Potpuno nova kutijica Stokke Xplory V6 Garancija sistem STOKKE V6 XPLORY PUSHCHAAIR NOVI BOXED STANJE Zapanjujuće gledanje PRAM UKLJUČUJE V6 ŠASIJA, SJEDALA, TRAVEL BAG / SHOPPING KOŠARICA S ODSJEČNOM NOSAČOM I MNOGO VIŠE. 3 GARANCIJA UPRAVLJAČA Tehnički podaci: Težina šasije 8,8 kg Težina sjedala 4 kg Dimenzije Šasija sa sjedalom: L 75 – 102 x Š 89 – 123 x V 56,5 cm Dimenzije Sklopljena šasija sa sjedištem: L 105 x Š 47,5 x H 51 cm Sjedalo pogodno za težinu: 15kg Maksimalno skladišno opterećenje u košarici: 5kg Ispod su boje koje imamo na raspolaganju za Stokke Xplory dječje kolica: crvena, crna melange, ljubičasta, crna, tamno plava, siva, smeđa, bež Besplatna dodatna oprema uključena je besplatno: Stokke Winter Kit, ljetni komplet. Bilo kakva pitanja molimo ili poslati mi svoj kontakt whatsapp telefonski broj na tekst na WhatsApp +17172811181.

Prikaži sve...
93,680RSD
forward
forward
Detaljnije

Lunov Magnus Strip br. 10 Zagor - Pukovnikova podvala lms 10

Prikaži sve...
85,000RSD
forward
forward
Detaljnije

Opis proizvoda Električni uređaj za čišćenje cevi sa automatskim brzim preklapanjem, za cevi Ø 20 – 50 (75) mm. Čišćenje zapušenih cevi bez napora. Brzo prebacivanje sa spiralnog posmaka i povratnog hoda putem brzog preklapanja čak i pod punim opterećenjem bez promene smera obrtanja motora. Za spirale za čišćenje cevi Ø 8 i 10 mm. Pogonski uređaj sa reduktorom koji nije potrebno održavati, univerzalni motor 230 V, 50 – 60 Hz, 600 W Hod u levu i desnu stranu izuzetno snažnog momenta pri niskom broju obrtaja, sigurnosni impulsni prekidač. Kontinualna elektronska regulacija broja obrtaja (prekidač za regulaciju povećanja broja obrtaja). Bubanj za spiralu od plastike ojačane staklenim vlaknima, otporan na udarce. Ventilacija unutar bubnja omogućava samosušenje spirale. Spirala sa jezgrom Ø 8 mm, dužine 7,5 m. U stabilnoj kutiji od čeličnog lima. Tehničke karakteristike Snaga 600 W Broj obrtaja 0 – 550 min-1 Težina 5,2 kg Obim isporuke Spirala sa jezgrom Ø 8 mm, dužine 7,5 m. Čelični kofer Bubanj za spiralu Dodaj u korpu

Prikaži sve...
80,737RSD
forward
forward
Detaljnije
Nazad
Sačuvaj