Filteri
close
Tip rezultata
Svi rezultati uključeni
keyboard_arrow_down
Opseg cena (RSD)
950,00 - 999,00
keyboard_arrow_down
Od
RSD
Do
RSD
Sortiraj po
keyboard_arrow_down
Objavljeno u proteklih
keyboard_arrow_down
Sajtovi uključeni u pretragu
Svi sajtovi uključeni
keyboard_arrow_down

Pratite promene cene putem maila

  • Da bi dobijali obaveštenja o promeni cene potrebno je da kliknete Prati oglas dugme koje se nalazi na dnu svakog oglasa i unesete Vašu mail adresu.
26-50 od 28895 rezultata

Broj oglasa

Prikaz

format_list_bulleted
view_stream
26-50 od 28895 rezultata

Prikaz

format_list_bulleted
view_stream

Režim promene aktivan!

Upravo ste u režimu promene sačuvane pretrage za frazu .
Možete da promenite frazu ili filtere i sačuvate trenutno stanje

Aktivni filteri

  • Tag

    Knjige
  • Tag

    Računarske komponente
  • Tag

    Zaštitne folije i stakla
  • Cena

    950 din - 999 din

Prikaži sve...
990RSD
forward
forward
Detaljnije

La Repubblica 1789-1799 I dieci anni che sconvolsero il mondo QUANDO CADE LA TESTA DI UN RE odlično očuvana kao nova KORO.8

Prikaži sve...
999RSD
forward
forward
Detaljnije

Autor: Bravo-Villasante, Carmen et al. Naziv: Literary Routes of Spain prvo izdanje Godina izdanja: 1990. Izdavač: Aguilar, Barcelona Broj strana: 535 Fizički opis: tvrdi uvez sa klapnama, 20cm ISBN: 978-8403601994

Prikaži sve...
960RSD
forward
forward
Detaljnije

Ова занимљива картонска сликовница с прозорчићима, из едиције „Отвори прозорчић“, намењена најмлађим читаоцима, посвећена је учењу бројева до десет. Један слон, два мачка, три лава – у овом циркусу свака тачка открива један број. Десет циркуских тачака помоћи ће вашем детету да уз смех и игру упозна бројеве до десет.

Prikaži sve...
990RSD
forward
forward
Detaljnije

Lepo očuvana. Sifra adp20.5

Prikaži sve...
999RSD
forward
forward
Detaljnije

Bedni ljudi (u originalu Бедные люди) je prvi roman slavnog ruskog pisca Fjodora Mihailoviča Dostojevskog, koji značajno doprinosi tradiciji ruske književnosti. Ovo delo predstavlja istraživanje duše malog čoveka, udubljujući se u njegov unutrašnji svet, što je karakteristično za rusku književnost tog vremena. Ono što ovaj roman čini posebno inovativnim u kontekstu ruske literature jeste način na koji mali čovek dobija glas. Roman se odvija kroz prepisku između dvoje duboko nesrećnih ljudi, Devuškina i Varenjke Dobroselove, čime autor omogućava čitaocima da dožive njihova unutrašnja preživljavanja, ljubavi i dileme. Dostojevski na ovaj način obogaćuje pojam bedni ljudi novim značenjem, ne naglašavajući reč bedni, već reč ljudi. Čitalac ne vidi samo stradanje i nesreću glavnih junaka, već i to da oni, uprkos svojoj bedi, nisu ništa lošiji od drugih. Ovo je ključna poruka koju Dostojevski prenosi kroz svoje junake, posebno kroz Devuškina i Varenjku, kao i druge likove koji su im bliski. Roman Bedni ljudi na taj način predstavlja emotivan i dubok uvid u ljudsku dušu i društvene odnose u XIX veku, istovremeno slaveći ljudskost u svim njenim oblicima.

Prikaži sve...
990RSD
forward
forward
Detaljnije

Reč autora: Ljudi su se oduvek pitali šta znači živeti dobar život. Kako bi trebalo da živim? Šta čini dobar život? Koja je uloga sudbine? Koja je uloga novca? Da li je vođenje dobrog života pitanje stanja svesti, ili je to prihvatanje određenog stava, ili se pak više radi o dostizanju konkretnih životnih ciljeva? Da li je bolje aktivno tražiti sreću ili izbegavati nesreću? Svaka generacija iznova postavlja ova pitanja, i odgovori su nekako uvek suštinski razočaravajući. Zašto? Zato što konstantno tražimo jedan princip, jedno načelo, jedno pravilo.

Prikaži sve...
999RSD
forward
forward
Detaljnije

Biblioteka XX vek 1972. odlično očuvana Sadrzaj: Zasto moramo ukinuti skole Fenomenologija skole Ritualizacija napretka Sekretar ustanova Iracionalne delatnosti Mreze za ucenje Ponovno rodjenje Epimetejevskog coveka. JES.20/12

Prikaži sve...
999RSD
forward
forward
Detaljnije

Pred nama je još jedna od onih čarobnih knjiga Vladimira Pištala. U njoj su tajne „uvek zanimljivije od objašnjenja”, a objašnjenja su takva da dižu tajnu na naredni nivo do koga tek treba stići. Naime, nova Pištalova knjiga, pisana u tananim registrima između eseja i priče, jeste svojevrsna knjiga u slavu smeha, koliko i eseja. „Šta je esej?” pita se autor na samom početku, i odmah odgovara: „Mišljenje.” A sredstvo mišljenja je smeh. Tim „najkraćim rastojanjem između ljudi” ovde se najotvorenije razotkriva logika Pištalove poetike. Smeh je čak utkan, i u surovu priču o Mostaru, Pištalovom tom ličnom Makondu, i o njegovom srušenom i nanovo sagrađenom mostu. Uz pomoć svojevrsnog književnog ogledala, uz veliki upliv nematerijalnog, uz vanstandardno poznavanje nekih od ključnih i istovremeno zatamnjenih tačaka i srpske i američke kulture, Pištalo u ovoj knjizi gradi brižljivu kompoziciju od eseja o totalno različitim egzistencijalnim stvarima i kulturnim pojavama. Otkriva nam činjenice koje stoje iza vidljivih obrisa dvaju kultura. Ispisuje tekstove nakon kojih i mi u Srbiji možemo da razumemo Ameriku, dublju od naših predstava i stereotipa o njoj. A tu američku supstancu u ovoj knjizi vidimo kroz nova i dubinska osvetljenja ličnosti poput našeg Čarlsa Simića, čiju književnu i ličnu sudbinu možemo prepoznati i kao možda najčudnovatiji ogranak „srpske Amerike“, te nama znanih Marka Tvena, Abrahama Linkolna ili Čarlija Čaplina, ali i ljudi skoro nepoznatih našem čitaocu, a važnih za razumevanje onoga što Amerika suštinski jeste, poput Džona Mjuera i Henri Luisa Menkena. S jedne strane, čitajući ovu knjigu primamo dubinska saznanja o ovom kontinentu, ili metafori, šta god da je, a s druge, pratimo suptilnu povest raspada Jugoslavije, u sasvim vedrom omažu tim strašnim godinama. „Oživljeno prepričavanje“ jedne stare knjige o onaniji jeste jasna priča i o političkom sistemu bivše Jugoslavije, zemlje u kojoj su očevi-ljudožderi proždirali percepciju svoje dece. S ove strane ogledala, priča o Koraksu je priča o srpskom Menkenu, a na nju se nastavljaju razni bedekeri, od vodiča kroz hipnotične halucinacije jednog Zografa, pa do onog koji prati sociokulturni milje nekadašnje Jugoslavije i njene regalske književnosti, milje „zemlje koja je svoju istinu učinila teško razumljivom“. Kroz radove pojedinih umetnika, Pištalo kao da određuje geografiju ova dva društva. U tom moru različitih svetova, on čitaoca skoro neočekivano vodi i do sveta reklame. Reklama je prostor u kome se ovaj autor igra sa svim i svačim, to je put kroz ideje i jezičke kontekste uokviren utilitarnim zahtevom za dopadanjem. Pisani u perspektivama od Džokera do Hermesa, tih bogova našeg vremena, i Dionisa, boga preterivanja, dubljeg od sna, ovi Pištalovi raspričani eseji, svi odreda usmereni protiv propagande, tih „vođenih zapažanja“, otkrivaju nam smeh, ne samo kao crvenu nit kompozicije ove knjige, već i kao crvenu nit naših života. Kao svaka prava knjiga, i „Značenje džokera“ nam, u ovo raspolućeno vreme post-istina, svedoči sobom kao prethodnom istinom. U našem svetu, u kome se najveća moć ipak postiže smehom. Nenad Šaponja

Prikaži sve...
990RSD
forward
forward
Detaljnije

Centralna ličnost ovog romana je Džed Marten, umetnik čiji vrtoglavi uspeh započinje briljantnim fotografijama starih Mišlenovih auto-karti, a vrhunac doseže serijom o profesijama – portretima ličnosti različitih zanimanja. Među njima je i veliki pisac Mišel Uelbek čija fotografija će se naći u centru istrage ubistva čije razrešenje će na sve uključene ostaviti duboki trag. Roman i filozofska studija u jednom, Uelbek beskompromisno razotkriva sve slabosti društva ranog XXI veka, komercijalizovanog, opsednutog slavom, novcem i površnošću, sveta osuđenog na sporu, bolnu i neizbežnu smrt. „Ozbiljno promišljanje umetnosti, smrti i savremenog društva.“ Los Angeles Review of Books „Moćan, jedinstven roman. Sarkastičan, zabavan i brutalan.“ The New York Times Book Review „Briljantna, kontroverzna, intelektualno ambiciozna knjiga.“ The Guardian

Prikaži sve...
990RSD
forward
forward
Detaljnije

Opis proizvoda • KAPACITET: 4GB DDR3 memorije omogućava ti brže pokretanje prog i efikasniji rad na računaru. • FREKVENCIJA: Sa maksimalnom frekvencijom od 1600MHz, tvoj sistem će raditi glatko i bez zastoja. • NAPON: Standardni napon od 1.5V osigurava kompatibilnost sa većinom desktop računara. • LATENCIJA: CL11 latencija garantuje pouzdan i odzivan rad memorije. • KVALITET: Izaberi Silicon Power memoriju za pouzdanost i performanse bez kompromisa. Ako tražiš pouzdanu i efikasnu nadogradnju za svoj desktop računar, Silicon Power DDR3 memorija od 4GB je pravi izbor za tebe. Sa kapacitetom od 4GB, ova memorija će ti omogućiti da bez problema pokrećeš više aplikacija istovremeno, što je idealno za multitasking. Brzina je ključna, a sa frekvencijom od 1600MHz, tvoj sistem će raditi brže nego ikada. Bilo da se baviš obradom videa, ig ili jednostavno želiš brži rad sistema, ova memorija će ti pružiti potrebnu brzinu. Napon od 1.5V osigurava da je memorija kompatibilna sa većinom desktop računara, dok CL11 latencija obećava pouzdan i brz odziv. Ne moraš da brineš o kompatibilnosti i performansama - Silicon Power ti nudi samo najbolje. Izaberi kvalitet i pouzdanost sa Silicon Power memorijom. Ne dozvoli da tvoj računar zaostaje - nadogradi ga danas i uživaj u brzini i efikasnosti koju pruža Silicon Power. Klikni i naruči odmah!

Prikaži sve...
969RSD
forward
forward
Detaljnije

Subverzivni roman bizarnog zapleta i diskretnog humora koji razmatra šta u patrijarhalnom društvu znači biti žena koja se ne uklapa u tradicionalnu ulogu supruge i majke. Dnevnik praznine suptilan je bunt protiv uloga nametnutih ženama, prožet zadivljujućom dvosmislenošću koja čitaoce drži u neizvesnosti do samog kraja. Kada pređe na novi posao kako bi pobegla od seksualnog uznemiravanja na prethodnom, Šibata otkriva da se od nje očekuje da kuva kafu, menja tonere, prazni korpe za smeće i radi sve ono što se podrazumeva samo zato što je jedina žena u kancelariji. U trenutku besa objavljuje da ne može više da sklanja prljave čaše pune opušaka jer je – trudna. Trudna Šibata ne mora nikome da služi kafu. Trudna Šibata nije primorana da radi prekovremeno. Trudna Šibata se odmara, gleda TV, ide na aerobik za buduće majke i vodi dnevnik trudnoće. Jedini problem je što… Šibata nije trudna. Uskoro ta spontana laž izmiče kontroli, a granica između prevare i njenog života polako počinje da se briše. Emi Jagi je u romanu Dnevnik praznine prikazala ne samo društvo koje i dalje s visine gleda na žene već i licemerje koje prati trudnoću. Bizaran zaplet, uzbudljiva subverzivnost i tanani crni humor romana za koji se veruje da će biti prekretnica u feminističkoj literaturi, autorki su doneli nagradu za najbolji debitantski roman u Japanu. Emi Jagi, spisateljica i urednica ženskog časopisa, rođena je 1988. i živi u Tokiju. Dnevnik praznine je njen prvi roman koji je 2020. osvojio prestižnu nagradu „Osamu Dazaj“ za najbolji debitantski roman godine u Japanu zbog tananog crnog humora i odličnog prikaza japanske poslovne kulture i rodnih očekivanja.

Prikaži sve...
990RSD
forward
forward
Detaljnije

Cukuru Tazaki je kao tinejdžer voleo da sedi na železničkim stanicama i gleda vozove kako prolaze. Imao je četvoro najboljih prijatelja – dvojica momaka zvali su se Crveni i Plavi, a dve devojke Crna i Bela. Jedino Tazakijevo prezime nije u sebi sadržavalo boju i on se zbog toga uvek osećao izdvojenim, kao neko „bez ijedne karakteristične osobine ili individualne osobenosti“. Ipak, njegovo prezime značilo je onaj koji nešto pravi, gradi… Iznenada, jednog leta, četvoro prijatelja odlučuje da prekine svaki kontakt s njim i da ga odbaci iz svoje grupe. Ovo bolno, traumatično iskustvo godinama ga je držalo na granici smrti. Danas, šesnaest godina kasnije, ovaj konstruktor železničkih stanica kreće u potragu za odgovorima, kako bi mogao da nastavi dalje. Iako je, baš kao i Norveška šuma, baziran na realističnoj potki, ovaj roman seže do najdubljih metafizičkih bespuća. Dok traga za razlozima odbačenosti, glavni junak je zapravo na putu preispitivanja sopstvenih vrednosti, pokušavajući istovremeno da nađe ravnotežu između sebe i sveta oko sebe, naviknut da živi u (ne-usamljeničkom) samovanju. U potrazi za istinom, nestaju jasne granice i okviri. Istina dobija više pojavnih oblika, vreme gubi uobičajenu linearnu dimenziju, a zamagljuje se prelaz iz jave u san. Eho u kojem su izmešane prošlost i sadašnjost, ispunjen je melanholičnim notama minijatura iz Godina hodočašća Franca Lista. Njima će Cukuru Tazaki putovati ka oslobađanju i na tom će putu shvatiti da „nije sklad jedino što povezuje ljudska srca, već njihove rane“. U ovom romanu, u kojem se sa zebnjom opisuje talenat i definiše sloboda mišljenja, postoji i rečenica koja se kao kakav moto ponavlja iz poglavlja u poglavlje: „Kutiju sećanja možeš da zatvoriš, ali ne možeš da prikriješ istoriju“. Rečenica tako jednostavno opominjuća za sve pojedince i čitave narode koji ne mogu odgovorno da ponesu teret prošlosti. Murakami se tako i u ovoj knjizi o izgubljenom prijateljstvu zapravo bavi Velikim Temama. Haruki Murakami, jedan od najpoznatijih savremenih japanskih i svetskih pisaca, rođen je 1949. godine u Kjotu (Japan). Dobitnik je više prestižnih književnih nagrada, među kojima su i nagrada “Franc Kafka”, nagrada za kratku prozu “Frenk O’Konor”, najznačajnija međunarodna nagrada ovog žanra, nagrada “Jerusalim” za slobodu pojedinca u društvu, najveće priznanje koje se u Izraelu dodeljuje stranim autorima, i danska književna nagrada “Hans Kristijan Andersen”. Do sada je objavio, među ostalim, romane: Fliper (1973), Slušaj pesmu vetra (1979), Avantura oko ovce (1982), Okorela zemlja čuda i Kraj sveta (1985), Norveška šuma (1987), Igraj Igraj Igraj (1988), Južno od granice, zapadno od sunca (1992), Hronika ptice koja navija sat (1994), Sputnik ljubav (1999), Kafka na obali mora (2002), Kad padne noć (2004), 1Q84 u tri toma (2009), Bezbojni Cukuru Tazaki i njegove godine hodočašća (2013) i Ubistvo Komtura (2017); knjige priča: Ponovni napad na pekaru (1993), Posle potresa (2000), Tokijske misterije (2005), Muškarci bez žene (2014) i dokumentarističku knjigu Metro (1997/98). Prevodio je na japanski Ficdžeralda, Karvera, Irvinga, Selindžera i druge američke pisce. Nakon višegodišnjih perioda provedenih u Americi i Evropi, sada živi u Japanu, a angažovan je kao gostujući profesor na Univerzitetu Prinston u SAD.

Prikaži sve...
950RSD
forward
forward
Detaljnije

NOVA KNJIGA Autor:: Džon Metjuz, Ketlin Metjuz, Tomislav Tomić Žanrovi:: Knjige za decu Izdavač:: Laguna Godina izdanja:: 1. novembar 2016. Broj strana: 95 Pismo: Ćirilica Povez: Tvrd Format: 23x27 cm Priče o prevejancima i lukavštinama iz celog sveta. Kako je gavran vratio sunce? Ko je hobotnici ukrao lepotu? I zašto se strašni leopard plaši malog zeca? Upoznajte prevejance, lukavce, varalice i prepredenjake koji varaju druge životinje i podvaljuju im kako bi se okoristili. Nekad uspeju u tome, nekad budu nadmudreni, a vi morate paziti jer u priči uvek neko dolija. Priče su sakupljene sa svih strana sveta, a u knjizi ih je, uz mnogo humora i detalja, divno oživeo Tomislav Tomić svojim prekrasnim ilustracijama. a3

Prikaži sve...
999RSD
forward
forward
Detaljnije

Enter, if you dare, the bloodcurdling (and sidesplitting) world of Transylvania’s most infamous gourmet. Open the Velcro tabs on this coffin-shaped tomb — er, tome — for a peek at some little-known details of Dracula’s infancy, school days, cherished belongings, and lively nightlife. Peer inside a vampire’s fridge and closet, peruse photos of little Drac with boyhood friends, meet his many pets, and get a taste, so to speak, of what eternal life is like for the world’s biggest pain in the neck. Just beware of the final spread — who knows what creepy consequences might spring up if visitors don’t obey the signs? Featured in Dracula’s Tomb: * Drac-Facts * My School Days * My School Report * My Pets * Holiday Snaps * Dracula’s Fridge * My Wardrobe * My Stuff * A Night in the Life of Count Dracula a4.1

Prikaži sve...
999RSD
forward
forward
Detaljnije

Sal Rachele INTEGRACIJA DUŠE SOULFOOD, 2014. 330 strana. Očuvana, ima nekoliko obeleženih rečenica, flečicu na listovima spolja sa gornje strane i posvetu na predlistu (čini se autora). Dobrodošli u zoru novog Zlatnog doba! Verovatno se pitate “A gde je ono?” Živimo u vremenu rađanja prekrasne Nove Zemlje, a oko nas i šire vidimo patnju, siromaštvo, zagađenja, razne vrste bolesti. Iako nam je bio obećan svet mira i obilja, put do njegove manifestacije nije jednostavan. Mi smo oči, uši, ruke i stopala Boga, koji se manifestuje kroz fizička tela na Zemlji. Pojednostavljeno, Bog pomaže onima koji pomažu sebi. Na nama, kao Božjim ko-stvaraocima, je da stvorimo ovaj novi svet. Ova knjiga počinje tako da nam pokazuje tačno zašto je svet ovakav kakav jeste, a onda nastavlja objašnjavajući kako ga promeniti, i ostvariti prekrasno Novo Doba napretka, radosti, ljubavi i prosvetljenja. Knjiga detaljno opisuje tajne duše, i kako uskladiti sve naše nivoe postojanja u moćnu, zajedničku i veličanstvenu celinu. Uživajte u putovanju! Duša je celovit, kompletni entitet sam po sebi, ali u isto vreme se sastoji od mnogih delova, ili fragmenata, koji egzistiraju na različitim nivoima i dimenzijama vremena i prostora. Iz nelinearne tačke gledišta, svi ti delovi postoje istovremeno, dok iz linearne tačke gledišta može izgledati kao da su neki vaši delovi blokirani u prošlosti, budućnosti, udaljenim svetovima ili drugim dimenzijama. Integracija duše je umetnost okupljanja i usklađivanja svih vaših delova kako bi mogli zajedno delovati kao Jedno Biće. To je poželjno, jer kad ste celoviti i integrisani, onda posedujete veliku moć i sposobnost da stvorite svet kakav zaista želite. Iako vam je data slobodna volja, vaša volja nije zaista slobodna sve dok ne oslobodite delove sebe koji su blokirani u dualnosti i na točku reinkarnacije.

Prikaži sve...
990RSD
forward
forward
Detaljnije

odlično očuvana Antologija stare kineske poezije: Svet u kapi rose Jezik, pesništvo, tradicija… Od svih kineskih dimenzija, vremensku kao da je najteže prilagoditi evropskoj vizuri: ona je i najodgovornija za tolike razlike u psihološkoj perspektivi. Otuda je i neminovno, mada u svojoj pristrasnosti tako naivno, naše čuđenje „kako je to“ stara Kina gotovo tri hiljade godina ostajala bez ikakvih dodira sa Zapadom. (Marko Polo? To nije njen kontakt sa Zapadom, već kontakt Zapada sa njom, promašen, uostalom, jer je Venecija nastavila da u tom pravcu drži durbin okrenut u naopako.) Otuda, takođe, činjenica da nijedna književnost ni približno nema tako dugu povest kao kineska – za nas predstavlja samo kuriozitet. Ako je vekovima bila više civilizacija nego nacija, drevna Kina je bila i više tradicija nego država. I to tradicija toliko prožeta svojim pismom da su mitski arhetipovi samo njegovim posredstvom mogli da se kristališu i da razviju opšte duhovne konstante. Prosto savršeno kao oruđe sinteze, dakle poezije, koja nas je u tonalitetima – čije promene potpuno menjaju smisao reči – našao način da se oslobodi rodova, padeža, vremena, gotovo čitave morfologije, da bi i poslednje njene ostatke zbrisala jedna poezija koja ne priznaje vrste reči, već samo njihovu srž. Pošteđena, tako, disciplinovanog služenja sintaksi, reč otelotvorena u ideogramu, karakterističnom kineskom pismu, postaje nezavisna, te i misao, opravdavajući tu privilegiju i koristeći se tom slobodom, ide u svom značenju do kraja, dakle dalje od reči. A ta značenja, oslobođena suvišnika, dodiruju se onda i prožimaju kao prirodne pojave. Upravo to i jeste težnja ideograma – da se prožme samom prirodom. Stoga kao da i nije poređenje, nego, takoreći, konstatacija kad jedan kineski epistolarac iz VIII veka piše da su ideogrami najslavnijeg kaligrafa među njegovim savremenicima – kitovi što nadiru ka pučini, zmije što vrludaju ševarom, kiša što se pred naletom vetra najednom sručuje niz nastrešnice, svenule puzavice što vise nad ponorom, svileni končići zahvaćeni olujom, koji kao da će se svakog trenutka prekinuti ali se nikad ne prekidaju. Ostavši bezmalo nedirnut još otkako je bio standardizovan u III veku pre naše ere, dakle potpuno nezavisan od fonetike, ideogram se obraća neposredno duhu, nemajući potrebe da se, dekomponovan zvucima, prethodno provuče kroz sluh. Zato, makar se čitao sasvim drukčije, kao arapske cifre na raznim jezicima, ideogram dočarava isti smisao današnjem Kinezu kao i onom od pre dva milenijuma, ili čitaocu u Japanu, Koreji, Kambodži: svet se, dakle, ne mora truditi da izmisli univerzalno pismo, ono već postoji, preostaje još samo ta sitnica – valja ga naučiti… Svaki kineski ideogram je, inače, jednosložan, te pošto nema nenaglašenih slogova, u kineskoj poeziji nema ni stopa; drugim rečima, metrička jedinica nije slog, nego reč, sa svojom tonalnošću. Kao što je svaka reč, zahvaljujući monosilabizmu, metrički zamenljiva svakom drugom, tako i ideogrami, kao homogene poetske slike oslobođene svega nebitnog za komunikaciju, ostaju autonomni ali i ravnopravni. Ma koliko redosled ideograma bio od značaja za njihov smisao i međusobni odnos, u pesmi oni kao da senče ivice kojima se zgledaju, kao da olabavljuju zamahe svojih značenja, kao da menjaju smerove prošlosti i budućnosti, te provociraju oko da ih upija paralelno, ponekad čak u krug: tako oni trijumfuju nad sintaksom, ne na račun, nego na korist značenja, sve slojevitijih, sve ambivalentnijih, sve obuhvatnijih. U njima je, dakle, u njihovoj prirodi, podosta od onog do čega danas, ovde i drugde, pesnik mora da se probija sam. Staviti, u pesmu, ideogram na pravo mesto, to je nešto mnogo više nego naći pravi „izraz“: to znači otkriti još jednu zakonitost, još jedan gravitacioni sistem koji počiva na ravnoteži neizrecivog i komunikabilnog. Iskazati a ne reći – da bi se, tako, reklo više, to je ono čemu najčešće teži kineski pesnik i čemu uvek teži sam njegov ideogram. Ta sposobnost slikovitog pisma naslućena je u samom začetku: ostala je legenda da su zli dusi plakali kada je pronađeno. Strahopoštovanje je vremenom svedeno na poštovanje, ali je i dalje smatrano svetogrđem makar i slučajno bacanje ili gaženje ispisanog komada papira. Poeziji je tu pripao najveći deo časti i počasti, jer je, neuporedivo potpuniju nego proza ili, kasnije, drama, imala moć da iz ideograma izvuče sve što je vremenom uspeo da upije, udahne i upamti. Zato se kineski klasični romani tako često i pozivaju na nju: „postoji pesma“, kažu, „koja to dokazuje“. I evo, sada, ponečeg od toga što je pesma dokazala, negde daleko i davno, u svojoj vekovnoj potrazi za čovekom. – Dragoslav Andrić

Prikaži sve...
999RSD
forward
forward
Detaljnije

Povest o čarobnoj palici sa runskim zapisima edicija PLAVA PTICA knjiga odlično očuvana posveta L.GaR.4

Prikaži sve...
999RSD
forward
forward
Detaljnije

odlično očuvane kao nove nezavisna izdanja GAR.3

Prikaži sve...
999RSD
forward
forward
Detaljnije

Ime joj je Dina. U Bibliji, u Knjizi Postanja, samo se pominje u mnogo poznatijim poglavljima o njenom ocu Jakovu i njegovih dvanaest sinova. Ispričan glasom Dine, ovaj roman otkriva tradicije i nemire u životima žena iz prošlosti – svet crvenog šatora. On počinje pričama njenih majki – Lie, Rahile, Zilpe i Bilhe – četiri Jakovljeve žene. One vole Dinu i daruju je veštinama koje će joj pomoći u njenom potonjem životu. Naposletku, kada se bude zaljubila, doći će do tragedije zbog koje će morati da pobegne od porodice. Dinina saga dopire iz jednog izuzetnog perioda rane istorije i vezuje čitaoca nitima neodoljive privlačnosti. Dirljiva priča Crvenog šatora otkriva zaboravljeni svet čudesnih rađanja, robova, zanatlija, kućnih bogova i sestrinskih tajni. Format: 13x20 cm Broj strana: 343 Pismo: Latinica Povez: Tvrd

Prikaži sve...
999RSD
forward
forward
Detaljnije

Vintage from the 1970s Collectible MAD magazine in good used condition. These are great old Humor Magazine/comics. Add to your collection...

Prikaži sve...
999RSD
forward
forward
Detaljnije

Beograd 2007. Povez: tvrdi (nalik na kožu + zlatotisak) Format: 16 x 24 cm Strana: 379 Pismo: ćirilica u odličnom stanju Narodne poslovice su nepravedno zapostavljeni deo kulturne baštine Srbije, deo svakodnevnog života srpskog seljaka, edukativni materijal, usmeno predanje koje je ljudima nudilo poželjne modele ponašanja. Ova zbirka je izašla još davne 1925. godine a sada je dobila zasluženo reizdanje. Zbirka je podeljena tematski - ona sadrži razne priče, kletve, zakletve, pitalice, zagonetke, zdravice, a sve se nalaze u nekom odnosu prema poljskim radovima i odnosu prema istim u srpskoj narodnoj mitologiji i predanju...

Prikaži sve...
999RSD
forward
forward
Detaljnije

Le Troisème Reich des origines à la chute par William L.Shirer tom1 Успон и пад Трећег Рајха: Историја нацистичке Немачке је књига америчког новинара Вилијама Л. Ширера у којој аутор бележи успон и пад нацистичке Немачке од рођења Адолфа Хитлера 1889. до краја светског рата. odlično očuvana ( rasušio se lepak - pa se odvajaju korice ) Б

Prikaži sve...
999RSD
forward
forward
Detaljnije

NOVO - RETKO ZAVIČAJNI PISCI SVETLOST Kragujevac 197982. Q

Prikaži sve...
999RSD
forward
forward
Detaljnije

odlično očuvan kolekcionarski

Prikaži sve...
950RSD
forward
forward
Detaljnije
Nazad
Sačuvaj