Filteri
close
Tip rezultata
Svi rezultati uključeni
keyboard_arrow_down
Od
RSD
Do
RSD
Sortiraj po
keyboard_arrow_down
Objavljeno u proteklih
keyboard_arrow_down
Sajtovi uključeni u pretragu
Svi sajtovi uključeni
keyboard_arrow_down

Pratite promene cene putem maila

  • Da bi dobijali obaveštenja o promeni cene potrebno je da kliknete Prati oglas dugme koje se nalazi na dnu svakog oglasa i unesete Vašu mail adresu.
126-150 od 3561 rezultata

Broj oglasa

Prikaz

format_list_bulleted
view_stream
126-150 od 3561 rezultata

Prikaz

format_list_bulleted
view_stream

Režim promene aktivan!

Upravo ste u režimu promene sačuvane pretrage za frazu .
Možete da promenite frazu ili filtere i sačuvate trenutno stanje

Aktivni filteri

  • Tag

    Kolekcionarstvo i Umetnost
  • Tag

    Delovi za laptop
  • Tag

    Muška odeća
  • Tag

    Antikvarne knjige
  • Tag

    Ostalo
  • Cena

    45,000 din - 1,999,999,999 din

Dimenzije slike su 70cm x 50cm. Na blind ramu.

Prikaži sve...
47,000RSD
forward
forward
Detaljnije

u svakom slucaju mnogo bolje od mnogih izvikanih umetnika iz tog perioda a cena prava sitnica s obzirom na to da je bilo koje delo ove autorke esktremno retko u ponudi Gordana POPOVIC (1932), certifikat Enformel, 1970 kombinovana tehnika, ulje ili uljana boja na podlozi od udarcima deformisane ekstra debele, durabilne i tvrde aluminijumske folije, gotovo limene ploce, sve to postavljeno na dasci dimenzija cca. 42 x 42 cm, i ceka na uramljivanje, signirana, veoma retko nova umetnost sedme decenije, postmoderna, konceptualna umetnost, nova figuracija, pravci u savremenoj srpsko jugoslovenskoj umetnosti, muzej savremene umetnosti,

Prikaži sve...
200,000RSD
forward
forward
Detaljnije

Opis proizvoda Referenca u narezivanju do 4”. Dobro radi u sredinama sa padom napona. Isporučuje se u kompletu sa 2” & 4” nareznim glavama, noževima, skidačem strugotine, sekačemi 5l ulja Indukcijski motor pomaže u smanjenju buke. Poseban kondenzatorski start / kondenzatorski motor dozvoljava mašini rezanje velikog spektra materijala pri čemu je očekivan pad napona. 1/4 "-2" Universal Die Head 2 1/2 "-4" udubljena glava omogućava rezanje konusnih ili ravnih NPT / NPSM ili BSPT / BSPP navoja. Konstantno i pravilno podmazivanje radnog komada sa podmazivanjem glave. Tehničke karakteristike Kapacitet cevi: 1/4"-2" (6mm-100mm) pri 36 o/min; 2-1/2"-4" (65mm-100mm) pri 12 o/min; 4"-6" (100mm-150mm) sa 161 zupčastim navojem Kapacitet vijaka: 1/4 "-2" (6mm-50mm) Motor: 1-1 / 2 HP, jednofazni, 60 Hz, indukcioni tip Upravljanje motorom: Obrnuto / Isključeno / Napred, rotacijski tip i integralni nožni prekidač Brzina vretena: 36/12 o/min Brzine: Dvo-brzinski menjač 3:1 Stezna glava: Tip čekića sa zamenljivim umetcima čeljusti Pumpa: Samousisna, tip gerotor, automatski reverzibila, konstantnog protoka Obim isporuke 11931 - 5l reznog ulja Rezna glava, 911 SO BSPT L/Dies Rezna glava, 913 QO BSPT L/Dies 26212 - 1/4"-4" Wheel-Type Cutter 26217 - 1/4"-4" Blade-Type Reamer Wheel, Cutter F229 3&4 HD Dies, 1224 2-1/2"-4 BSPT HS Ključ, Hex 3/16 Ključ, Hex 7/32 Key, Hex 1/4 Nareznice, Univ 1/2-3/4 BSPT Nareznice, Univ 1-2 BSPT Wrench, 3/4 Comb Tool Box Dodaj u korpu

Prikaži sve...
1,065,330RSD
forward
forward
Detaljnije

odlično očuvano dve knjige ukoričene zajedno s tim da fali naslovna strana i jedna stranica sa prenumerantima na kraju kao i pogreške u Pavle (Platon) Atanacković Ogledalo čovečnosti (Uslikan je i početak i kraj možete videti na slikama) digitalni oblik možete proveriti ovde i uporediti http://digital.bms.rs/ebiblioteka/pageFlip/reader/index.php?type=publications&id=2587&m=2#page/294/mode/2up Magaraševićeva knjiga je kompletna kao na slikama ekstremno retko štampano u Beču 1823. Georgije Magarašević (10/22. septembar 1793, Srem, tada Habzburška monarhija — 6/18. januar 1830, Novi Sad) je bio srpski kulturni radnik, istoričar, književnik, književni kritičar, profesor Gimnazije u Novom Sadu, pokretač i prvi urednik časopisa Serbska letopis koji je kasnije nazvan Letopis serbski i koji je vremenom postao časopis sa najdužim kontinuitetom izlaženja u srpskoj kulturi. Pohađao je Karlovačku gimnaziju koju je završio 1811. godine, a zatim je manje od godinu dana studirao filozofiju u Pešti. Za profesora Karlovačke gimnazije postavljen je 1813. godine. Posle skandala izazvanog jednom Magaraševićevom ljubavnom aferom, a zauzimanjem epikopa bačkog Gedeona Petrovića, nastavio je nastavnički rad u Novosadskoj gimnaziji. Na tom mestu ostao je sve do svoje smrti 1830. godine. Magarašević je bio čovek velike radne energije i spisateljskog dara, a najveći deo svog nevelikog opusa posvetio je istorijskim temama, mada njegov rad ima više populizatorski nego istoriografski značaj. Na osnovu relevantnih istoriografskih dela napisao je Istoriju najnoviji priključenija (1823) gde je dao prikaz najznačajnijih evropskih političkih događaja od 1809. do 1821. godine. Godine 1822. izdao je, ne navodeći izvornik, jedno Napoleonovo memoarsko delo. Popularno pisana Kratka vsemirna istorija (1831) izdata je tek nakon Magaraševićeve smrti. Bavio se i izdavanjem istorijskih izvora ali u toj delatnosti nije ostavio znatnijeg traga. Obrazovan u klasičarskoj školi Magarašević se u književnom pogledu nije zadržao na klasicizmu već je širio krug svojih saznanja pa je bio upoznat sa književnošću nemačkog i ruskog predromantizma pod čijim uticajima je stvarao. U oštroj književnoj polemici između Vuka Karadžića i Milovana Vidakovića Magarašević se nije direktno uključio već je prevodima iz književnoteorijskih dela hteo da ukaže na pozitivan značaj književne kritike u razvoju književnosti i na visoke kriterijume književnog stvaranja koje su po njegovom mišljenju trebali da prihvate i srpski književnici. Iako Magaraševićev opus nije obiman on je pokretanjem časopisa Srbska letopis (1825) ostavio veliki trag u razvoju srpske kulture. Časopis je pokrenuo sa namerom da prati dešavanja u slovenskoj i srpskoj književnosti. Kako bi se pomoglo izdavanje Letopisa osnovana je Matica srpska početkom 1826. godine. Iako je ovo sužilo Magaraševićeve uredničke kompetencije njegov urednički program je sve do kraja njegovog života i uredništva u velikoj meri obeležio Letopis. Pod uticajem sentimentalističke putopisne književnosti Magarašević je napisao Pisma Filoserba objavljena u Letopisu 1828. i 1829. godine što se smatra za njegovo najznačajnije originalno delo. Platon Atanacković (Sombor, 10. jul 1788. — Novi Sad, 21. april 1867.) je bio episkop budimski (1839 — 1851) i bački (1851 — 1867), pisac, politički radnik i veliki dobrotvor srpske prosvjete. Platon Atanacković Datum rođenja 10. jul 1788. Mesto rođenja Sombor Habzburška monarhija Datum smrti 21. april 1867. (78 god.) Mesto smrti Novi Sad Austrijsko carstvo Biografija Njegovo svetovno ime bilo je Pavle.[1] Otac Petar bio je somborski trgovac i građanin, a deda Atanacko se doselio iz Makedonije i na putu u Silbašu naprasno umro, gde je u porti pravoslvne crkve i sahranjen. Majka Marija rođena Stajić potiče takođe sa juga; njen deda se doselio iz Kožana, i zvali su ga zbog toga `starac Koža`. Koža je poklonio zvono Sv. Đurđevskoj crkvi u Somboru, koje se po njemu prozvalo `Kožno zvino`. Pavle je imao još tri brata i dve sestre.[2] Osnovnu školu je Pavle pohađao u rodnom mestu u Somboru. Jedan od prvih učitelja bio mu je Vasilije Milanović, koji je docnije postao paroh somborski. Gimnaziju i bogosloviju završio je u Karlovcima, zatim je položio učiteljski ispit, oženio se, i postao đakon i učitelj u Somboru 1809. godine. Njegova supruga bila je Katarina rođena Sotinčev, sa kojom je imao sina jedinca Vasilija (umro 1854). Uskoro se istakao kao dobar pedagog i postao prvi profesor prve srpske preparandije u Sentandreji kod Budima (od 1812. do 1815) Na tom položaju ostao je punih sedamnaest godina i kada je preparandija premještena u Sombor(1815—1829). Uz to je bio i paroh Sv. Đurđevske crkve u Somboru od 1810. godine. Objavio je 1823. godine knjigu prevedenih pripovetki sa nemačkog i francuskog jezika, pod naslovom `Ogledalo čovečnosti` Kada je 1824. godine ostao udovac, naumio je da se zakaluđeri. Predstavnici crkve zamjerali su mu, što je ranije pisao protiv monaštva i morao je duže vremena da provede kao isposnik u manastiru Krušedolu, gdje se i zakaluđerio 1829. godine i dobio novo ime Platon. Poslije toga ubrzo je postao iguman i arhimandrit, prvo u Šišatovcu, a kasnije u Bezdinu. Episkopsko zvanje Uredi Godine 1839. postavljen je za budimskog episkopa. Za vrijeme srpskog ustanka protiv Mađara 1848. godine došao je u vrlo nezgodan položaj. Ranije već ponuđeno mu mjesto načelnika za pravoslavnu crkvu u ugarskom Ministarstvu Prosvjete uspio je da odbije na zgodan način, ali je biva primoran da se primi uprave nad cijelom srpskom crkvom pod ugarskom vlašću, kada je patrijarh Rajačić, kao duhovni vođa pobunjenih Srba, proglašen izdajnikom. Ta okolnost, uz premještaj Atanackovića u bačku eparhiju silom državne vlasti, bila je povod kasnijeg dugotrajnog sukoba s patrijarhom, iako se Atanacković međutim pridružio srpskoj vojsci kod Sombora i s njom prešao u Srem. Taj spor podastakao je Atanackovića da napiše svoju apologiju i štampa je u Beču 1850, pod naslovom Analitika. Austrijski car ga aprila 1854. godine odlikuje za zasluge `komardernim krstom Leopold ordena`.[3] Atanackovića je postavio za bačkog episkopa austrijski car 1848. godine a on je primio eparhijsku upravu tek 1851. godine. Veliko rodoljublje Atanackovića ogleda se u njegovim darovima srpskim prosvjetnim ustanovama. On je dao (kuću vrednu) 40.000 forinti u Fond za osnivanje srpske pravne akademije u Novom Sadu. Dok se ista ne otvori, prihodi tog fonda su pripadali novosadskoj gimnaziji. Kupio je štampariju Dr. Medakovića i poklonio je srpskoj novosadskoj gimnaziji, (tzv. `Platonova štamparija`). Osnovao je u Somboru `blagodejanije`[1] (đački internat), nazvan Platoneum za stanovanje i ishranu - izdržavanje siromašnih učenika preparandije, pomagao je narodno pozorište i druge ustanove. A na aljmaškom groblju kod Novog Sada podigao je sebi crkvicu - kapelu (u kojoj se redovno služba odvijala nedeljom i praznikom) za grobnicu, i pored nje je ustanovio školu za decu iz okoline (periferije grada) sa stanom za učitelje, i osigurao im izdržavanje. Godine 1841. je svoju ličnu biblioteku od 787 knjiga poklonio Biblioteci Matice srpske,.[traži se izvor][4] Zaveštao je zdanja za Srpsku akademiju u kojima se sada nalazi Ogranak SANU u Novom Sadu.[5] Umro je posle dugog bolovanja vladika bački Platon na Cveti 9. aprila 1867. godine u Novom Sadu. Sahranjen je uz velike počasti u kapeli Sv. Apostola Petra i Pavla[6], koju je sam podigao (kao zadužbinu) na Almaškom groblju u Novom Sadu.[7] Naučni i književni rad Uredi Naslovna strana Ogledala čovečnosti (1823) Pavla (Platona) Atanackovića Politički rad Atanackovića vidi se naročito iz njegove knjige Dijetalne besjede (1845), u kojoj su štampani njegovi govori, koje je u interesu srpskoga naroda držao na madžarskim zemaljskim saborima od 1837. do 1844. godine. Atanacković je znatne zasluge stekao i za Maticu srpsku, čiji je predsjednik bio od njena prenosa u Novi Sad[8] pa do svoje smrti. Kao književni radnik bio je već od 1845. godine počasni član ruskog Obščestva istorji i drevnostej pri univerzitetu u Moskvi, češkog muzeja u Pragu i Društva srpske slovesnosti u Beogradu. Atanacković je poput više drugih pravoslavnih arhijereja (Stratimirovića) bio slobodni zidar.[9] Od književnih radova Atanackovića, kojih ima preko 40, najvažniji je Prinos rodoljubivih mislej na žertvenik narodnoga napretka, koji je je dvaput izdan (1856. i 1864), zatim Dijetalne besjede i Povijest rezidencije episkopata budimskago, a od časti i ovoga samog (1846); Pedagogika i metodika (1815) i dr. Uz to je Atanacković štampao nekoliko nadgrobnih i drugih prigodnih besjeda i poslanica. Godine 1857. izašla su čak tri njegova naslova.[10] Osobito mnogo je radio na školskoj književnosti i izdao je čitav niz udžbenika, iz nauke o vjeri, o jeziku srpskom i njemačkom, matematici, pedagogiji i katihetici. Osim toga, preveo i štampao veliki broj knjiga Sv. Pisma staroga i novoga zavjeta, kao i neke knjige stranih pisaca. Smatra se da je on bio prvi prevodilac pojedinih knjiga Starog zaveta na srpski jezik.[11] Tako je već pred kraj svoga života, kao sedamdesetsedmogodišnji starac preveo njemačko djelo J. F. Hilera Neotstupni vođa kroz vrleti i klance života, a za mladosti svoje 1823. i djelce L. Miterpachera Unterricht über Maulbaum – u. Seidenraupenzucht, što mu je iste godine donijelo i zvanje »svilodjelija profesora« u srpskom somborskom Pedagogijumu. U borbi oko pravopisa bio je na strani konzervativaca, te je i na godinu dana pred smrt štampao svoj Povtorni napjev nad azbukom, složen starcem Mirkom (1866). Georgije (Đorđe) Magarašević (Adaševci, 10. septembar 1793 — Novi Sad, 6. januar 1830) je bio profesor, književnik, osnivač Serbskog Letopisa u Budimu. Georgije Magarašević Georgije Magarašević 1.jpg Georgije Magarašević Datum rođenja 10. septembar 1793. Mesto rođenja Adaševci Habzburška monarhija Datum smrti 6. januar 1830. (36 god.) Mesto smrti Novi Sad Austrijsko carstvo Potpis Georgije Magarašević signature.jpg Biografija Uredi Osnovnu školu je završio u Adaševcima, gimnaziju u Sremskim Karlovcima a filozofiju u Pešti. Nakon tog je učio bogosloviju u Sremskim Karlovcima i tu je 1813. godine postao privremeni profesor na gimnaziji a 1817. godine je prešao u Novi Sad. U novosadskoj gimnaziji je predavao do smrti, predmet „krasnorečje”. Magarašević je bio književnik koji se nije bavio beletristikom i imao je smisao da zabeleži sve što je imalo značaja za istoriju Srba i ima karakter kulturno-istorijskog dokumenta. Preveo je i kompletirao knjige: „Nove istorijočeske pamjatodostojnosti života Napoleona Bonaparte“ (1822), „Istorija najvažnii politični Evropejski priključenija otvijenskoga mira“ (1823). 1831. godine, posle njegove smrti, izdala je Matica srpska njegovu „Kratku vsemirnu istoriju“ i dr. No njegova je najveće zasluga što je 1825. godine u Budimu pokrenuo Serbsku Letopis. Već krajem 1825. godine su nastale teškoće sa štampanjem, a da bi se Letopis održao osnovana je Matica srpska 4. februara 1826. Tako je Magarašević svojim Letopisom izazvao osnivanje Matice srpske. Magarašević je bio retko živa duha i humani čovek, čak i po pogledu na jezik i tako je branio i preporučivao narodni jezik, kao uslov za ulazak Srba u zajednicu prosvećenih naroda. Bio je oženjen Katarinom, sa kojom nije imao dece. Umro je o Bogojavljenju 1830. godine u Novom Sadu.[1] tags: istorija srpske knjizevnosti stare srpske knjige stara srpska knjiga devetnaesti vek xix veka 19. knjige štampane u beču antikvarne knjige ...

Prikaži sve...
89,990RSD
forward
forward
Detaljnije

Nikolaj Šimić lepo očuvano kao na slikama izuzetno retka knjiga Іконостасъ славныхъ и храбрыхъ лицъ / Николаемъ Шимичь произведенъ Въ Будинѣ Градѣ : Писмены Кралевскаго Всеучилища Венгерскаго, 1807 138, [3] стр. ; 19 cm Садржај: Петръ Великїй ; Екатерина Вторая ; Станиславъ Аvгустъ ; Потемкинъ ; Суваровъ ; Косцїушко. Nikolaj Šimić je napisao prvu Logiku srpskog jezika. Znameniti filozofsko-prosvetiteljski pisac, direktor škola, senator i kapetan grada Sombora, Nikolaj Šimić, rođen je u Somboru 4. januara 1766. godine. U Somboru je završio osnovnu i latinsku gramatikalnu školu, gimnaziju u Segedinu, a dva tečaja filozofije (logiku i fiziku) i prava u Peštije položio i advokatski ispit. Po završetku studija otišao je u Rusiju, gde je jedno vreme bio ruski oficir kada se 1801. godine vratio iz Rusije, jedno vreme je radio kao advokat u Somboru, a posle kao senator grada Sombora i gradski kapetan. Posle penzionisanja Avrama Mrazovića 1811. godine postavljen je za direktora svih srpskih osnovnih škola u Ugarskoj. Njegova je posebna zasluga što se školska mreža proširila i na somborske salaše. Šimić je pisac mnogobrojnih knjiga, originalnih, prevedenih i prerađenih, kao što su: Logika (u dva dela), prvi sistematski priručnik logike u Srba, koji je 150 godina bio i jedina knjiga ove vrste kod nas, Ikonostas slavnih i hrabrih lic. (Biografije Petra Velikog, Katarine II, Stanislava Avgusta, Potemkina, Cyvopova i Tadeuša Košćuškog), Turčin Abdalah i Serbij Serboslava, naravoučitelenaja povest, Aristej i Acencira, egipatskaja naravoučitelnaja povijest i druge. Njegovi spisi, iako nisu originalni, izvršili su jednu određenu progresivnu kulturno-prosvetnu misiju. Znalac nekoliko jezika i široke kulture Nikolaj Šimić je jedan od najobrazovanijih i najznamenitijih Somboraca s kraja XVIII i početka XIX veka. Umro je u Somboru 1848. godine.

Prikaži sve...
69,990RSD
forward
forward
Detaljnije

Prikaži sve...
58,888RSD
forward
forward
Detaljnije

Nvclevs Catecheticvs : Continens Brevi Compendio Totam Doctrinam Fidei Ac Morvm E Diversis Avthoribvs Ervtvs (Nucleus Catecheticus: Continens Brevi Compendio Totam Doctrinam Fidei Ac Morum E Diversis Authoribus Erutus), Sacrae Scripturae locis, SS. Patrum Authoritatibus, nec non selectionibus Historiis illustratus Autor: Mercator, Bernardinus Mesto štampe: Coloniae Agrippinae (Keln) Godina izdanja: 1663. Izdavač: (Johann) Wilhelm Friesse Jezik: latinski Broj stranica: 327 numerisanih Predgovor: Georgio ab Eyschen (Georges Eyschen, Georg von Eyschen) PRVO IZDANJE FIRST EDITION Prvo i veoma retko izdanje koje smo zasad našli samo u Bayerische Staatsbibliothek u Minhenu. Format 32mo (90 x 140 mm), kartonske korice (originalne), stanje izuzetno. Na prednjoj korici i prva tri lista nekoliko rupica širine do 2 mm (ne narušavaju tekst). Na unutrašnjoj strani prednje korice otrt natpis mastilom. Na poslednja dva lista (neštampana) nalazi se zapis rukom, na latinskom. Knjiga ima sve stranice i sve su u originalnom povezu, osim naslovne stranice, koja je potkraćena i heftalicom pričvršćena, tako da na njoj nedostaje donji deo naslova i godina izdanja. Godina izdanja (1663) rukom je dopisana u gornjem, sačuvanom delu tog lista, a poređenjem sloga i oštećenja kod štamparskih odlivaka (pogledati u digitalnoj biblioteci Bayerische Staatsbibliothek) utvrđuje se da je nesporno reč o prvom izdanju. Obrez je takođe u izuzetnom stanju, požutelost stranica vrlo niska s obzirom na starost. Moderno izdanje iz 1999. koštalo je oko 50 evra.

Prikaži sve...
500,000RSD
forward
forward
Detaljnije

Dodatna oprema: merdevine podloga prekrivka pumpa

Prikaži sve...
64,320RSD
forward
forward
Detaljnije

Prikaži sve...
91,440RSD
forward
forward
Detaljnije

u antologijskoj knjizi Srpska umetnost od XIX (19-og) do pocetka XX (20-og) veka, ciji je autor Slobodan Maldini Videti i primer procene cene rada slicnih dimenzija lista sa aukcije u prilogu. Marko MURAT Autoportret, rukopis (1933) mastilo na kartonu 9,3 x 14,2 cm signature, zapisi Marko Murat rođen je u Luki Šipanskoj 1864. godine. Umetničko obrazovanje stekao je na Akademiji u Minhenu. Godine 1898. učestvovao je u osnivanju Udruženja srpskih umetnika za plastične umetnosti i muziku u Beogradu. Bio je jedan od umetnika koji su 1900. predstavljali Srbiju na Svetskoj izložbi u Parizu. Bio je jedan od osnivača Lade 1904. i član istog društva do 1910. Do početka rata bio je član Medulića, društva srpsko-hrvatskih umetnika. U njegovom slikarskom opusu srećemo brojne pejzaže, među kojima dominiraju oni iz okoline Dubrovnika, zatim brojne portrete, ali je negovao i istorijsko slikarstvo. Марко Мурат Murat Marko.jpg Информације Датум рођења 30. децембар 1864. Место рођења Лука Шипанска (Аустроугарска) Датум смрти 14. октобар 1944. Место смрти Дубровник (Југославија) Дела Марко Мурат (Лука Шипанска поред Дубровника, 30. децембар 1864. – Дубровник, 14. октобар 1944) — српски сликар који је након студија у Минхену, радио у Београду, а затим се у Дубровнику посветио бризи о културним споменицима као конзерватор. Стварао је пејзаже (махом из околине Дубровника), портрете и историјске композиције. Његово најпознатије дело је велика историјска композиција „Улазак (Долазак) цара Душана у Дубровник“, за коју је добио бронзану плакету на светској изложби у Паризу 1900. године. Био је римокатоличке вероисповести Живот и дело „Долазак цара Душана у Дубровник“ „Дах дубровачког пролећа“ Основну школу и гимназију је 1883. године завршио у Дубровнику и после је три године студирао теологију у Задру. 1886. године је отишао на студиј у уметничкој академији у Минхену у Немачку и диплпмирао је 1893. године а затим путовао по Риму и Паризу. Од 1898. се настанио у Београду и ту предавао у Другој београдској гимназији и Уметничко-занатској школи, а једно време је био и предавач цртања краљевићу Александру Карађорђевићу. У склопу делегације која је представљала Краљевину Србију на Светској изложби у Паризу 1900. године, Марко Мурат се представио историјском композицијом „Улазак (Долазак) цара Душана у Дубровник“, за коју је награђен бронзаном плакетом. Поред њега, у делегацији је учествовао и Паја Јовановић са монументалном композицијом „Проглашење Душановог законика“, за коју је добио златну плакету. За време рата је био у Дубровнику и ту је хапшен и прогањан (као Србин, католичког верског опредељења) од аустријских власти. После рата је постао управник за надлештво уметности и споменике у Дубровнику. Био је један од првих импресиониста на словенском југу који је доследно радио у пленеру и тако израдио многе пејзаже из Дубровника и његове околине а радио је и историјске композиције као и портрете. Временом је његова палета постала затворенија и ликови пластичнији. Излагао је на свим значајнијим изложбама у Југославији у Београду и Загребу али и у иностранству у Софији, Минхену, Паризу, Риму, Бечу, Лондону итд.

Prikaži sve...
85,000RSD
forward
forward
Detaljnije

Potreban jednoiposoban namesten stan oko 50kv sa c.g. u sirem centru.

Prikaži sve...
11,725,223RSD
forward
forward
Detaljnije

Jedinstveno, originalno, unikatno delo ulje na platnu, kajl ram 50x60, 2020 autor: Dragana Simić

Prikaži sve...
50,000RSD
forward
forward
Detaljnije

AIRMATE-USB 8 channel (with 6 triple and 2 dual inputs) radio production console, Model 2012 6x Mic inputs, 12x stereo line inputs, 4x inserts on Mic input 1-4, 2x USB stereo send/return, 2x Telephone Hybrids. We designed the Airmate-USB to fulfil the requirements for a high grade low cost radio production mixer. Built around well proven low noise circuitry, this console is the reliable workhorse for the self-op production D.J. that needs an internal Telephone Hybrid (2x) and USB connection to the PC (e.q. for streaming to the web). A heavy duty 19" rack mounted RF shielded chassis houses 8 vertical triple input modules giving flexibility rarely found in a mixer of this type. Six input channels with high quality balanced microphone inputs on XLR and two stereo line level inputs on Cinch (RCA) connectors. Every Mic input has an insert for signal processors. And... every line level line B input can be converted into a phono (grammophone) channel by simply fitting an optional stereo R.I.A.A. equalized phono pre-amp. EXTENSIVE MASTER SECTION FOCUSED ON RADIO. This new Airmate-USB model has 6 balanced mic inputs (+48 phantom is standard) with insert, 12 stereo line inputs, 2x USB and 2x Telephone Hybrids. Channel 5 and 6 have Mic/Line and USB interface to transfer audio from and to your PC. Channel 7 and 8 have, apart from the stereo line input, also RJ-11 connectors to interface with a POT (Plain Old Telephone) line and a Telephone appliance to dial the number you want to reach. High quality built in Hybrids with R (trimmer on the surface) and C balance (switch on the surface) and direct Connection and Talkback buttons in the Hybrid channels makes a conversation with listeners very easy. With the Telco Send (level to the caller) and Telco Gain (level coming from the caller) all levels can be easy adjusted. But be always aware of the fact that the RC balance has to be adjusted once to create a clean telephone signal send and receive. The manual will give info about this pretty simple procedure. The front panel ON switch is wired in series with the built in mechanical fader start enabling selection of start either by fader or hard start via the ON switch. Faderstart generates in the Mic mode a Mic-on sig­nalling to switch on ON-Air lights. There is a 3 band Equalizer on channel 1-6. The stereo Aux send can be set pre or post fader. All mic inputs have low cut jumpers. A clean feed send is available for external Hybrids. NOW IS THE TIME TO INSTALL YOUR OWN PRODUCTION ROOM. The Airmate-USB has the usual master controls such as stereo master faders, stereo Aux send and return, monitor master with "follow phones" and a phones output with a split control function. There is a balance control to continuously adjust the volume between main output and stereo Cue signal. In addition, there is a special Radio On-air/production section featuring; Self­op switching to automatically cut control room level when the D.J. mic is active; a Clean feed output to also drive an external Telephone Hybrid for talk shows and interviews, if you need more Hybrid channels than the 2 built in ones; a special announcer output that normally follows main output but can be switched so that the main output, or any cue signal that is selected, can be heard when in the "follow phones" mode. A large Talkback switch activates the built-in electret talkback microphone for easy communication with the Clean-feed output, Aux output and/or Announcer output. The Airmate-USB is designed to be the focal point for local radio production work in the studio or at home. It’s compre­hensive, yet understandable features make it the ideal companion for rapid on-the-spot radio programmes. Small, reliable and 19" rack mounting ideal for production rooms. It can also double as an On-Air mixer or implemented in your own Internet Radio station. If your budget is tight, it never becomes obsolete as it can revert to production use, if, at a later date you fit in a larger On-Air mixer. TECHNICAL SPECIFICATIONS INPUTS Mic inputs: bal, 2kOhm, XLR. Phantom: 48 volt. Noise: - 122 dBr (A-weighted). Sensitivity: - 70dB min, OdB max. Insert: -10dBv in/out. Line inputs: unbal., 10kOhm, Cinch. Gain: range of 40dB. Phono inputs: unbal. 47kOhm, 5 mV. 2 Track return: - 10 dBV at 10kOhm. Aux returns: - 10 dBv at 10kOhm stereo USB Fully compliant with USB 2.0 playback and record mode. HID Functions: Volume/Mute TELEPHONE HYBRIDS RJ-11 connectors for phone line/dialler Mix Minus rejection @1kHz -60dB. OUTPUTS Left/Right: + 4 dBu bal. XLR. Monitor/Aux : + 4dBu unbal. on Cinch. Cleanfeed/Announcer: + 4dBu, Jacks. Tape outp: -10dBv, unbal. Cinch. Headphone: 16-600 Ohm, Jack. Announcer: 16-600 Ohm, Jack. EQUALIZER High: + / -12 dB at 12kHz shelving. Mid: + / -12dB at 1 kHz bell curve. Low: + / -12dB at 60 Hz bell curve. OVERALL Frequency response: 10 - 60.000Hz. Distortion: < 0.009% max at 1 kHz. Start switch: reed relay. Ledbars: 21 segment. Power Consumption: 25VA REMOTE RED LIGHT Stereo jack connector to intern relay (24volt/50mA max.) Center Contact = Tip Normally Closed = Shield Normally Open = Ring OVERALL Frequency response 10-60.000 Hz (+/- 0.5dB). Distortion: <0.009% max at 1 kHz. Dimensions: 483x356x95 mm ( 8HE ) . Weight: 9 kg. DIMENSIONS Left-Right 19" rack mountable. (482mm width) Front-Back: 356mm (8HE). Height: 95mm. Space below front panel: 20mm Weight: 11 kg. For Drop through mounting cut a hole of 450 x 330 mm (console height is 95mm)

Prikaži sve...
275,880RSD
forward
forward
Detaljnije

Energy-Efficient, Multi-Function 180-Watt Auto-Mixing Amplifier with Dual 70/100 V and 4 Ohms Outputs Outstanding Performance and Scalability MA6000 Series products are the most powerful, feature-rich mixer-amps, power amps and stand-alone mixers in the EUROCOM family, combining automatic mixing, expandability, dual-channel amplification and a vast array of standard features with a sleek, stylish front panel that focuses on simplicity. Boasting high power, scalability, unprecedented value and reliability, MA6000 Series automixer-amplifiers are destined to set new standards in distributed system designs. Versatile Configurations Mixer and mixer-amplifier models feature 8 universal inputs (expandable up to 32) with 2-band EQ, direct outs, and an automatic proportional gain system that supports multiple open mics. Back-panel controls provide tremendous flexibility in customizing the mixer to the needs of each installation. Add to all this 4 remotely selectable Aux inputs, plus remote control of system volume, source selection and power—and the MA6000 Series becomes the ideal choice for conference rooms, shopping centers, meeting rooms, houses of worship, auditoriums, hotels, sports complexes, restaurants, and anywhere else the ultimate in control and scalability is desired. Remote Control Options Optional CP6000UL (USA) and CP6000EU (Euro) wall controllers provide convenient selection of auxiliary inputs (A, B, C, D), volume control for either auxiliary inputs or the main mix bus (selectable), muting of all sources and the ability to toggle power remotely over distances up to 300' (100 M). Inexpensive CAT5 cable may be used with terminal blocks provided on the wall plate to simplify connection (no RJ45 crimping required!). All soft touch control buttons plus the ergonomic dial are illuminated via power provided from the MA6000 (no local power required) and generous space is provided for input labeling. Multi-function 180-Watt auto-mixing amplifier with dual 70/100 V and 4 Ω outputs, designed for continuous operation in distributed music, paging and AV applications State-of-the-art, energy-saving Switch-Mode Power technology with up to 72% power efficiency drastically reduces energy cost 2 transformerless, cool-running Class-D amplifiers simultaneously drive 70/100 V and 8 Ω loads with adjustable Balance control 8 Mic/Line inputs on XLR/TRS and Euroblock connectors, each with Lo and Hi frequency EQ, individual Trim control and post-trim input level LED Switchable Mic/Line, Phantom power, Main Mix and/or Zone 2 output, Mute Send/RCV, Remote Volume control, Chime, and Auto-mixing on each input 4 pair summed RCA Aux inputs are assignable to the Main Mix, Zone 2, and/or MOH Multi-featured, dedicated page input with assignable Chime, switchable Mic/Line and Phantom power Wired Remote volume, power control and aux channel selection plus remote volume assign switch Individual front panel input Level controls, Lo and Hi Main and Aux EQ, Aux input and Zone 2 Level controls Auto-dimming control illumination, dual channel VU meter, Power switch, and dual-function indicator ring surrounding Master volume control 4 front panel buttons select which four rear-panel Aux inputs are active and feeding the Main mix bus at any given time Main mix output on Euroblock connector with selectable 70/100 V and 4 Ω outputs. Zone 2 and MOH assignable output with independent gain control 2 Preamp Out/Amp In processing loops for each 70/100 V and 4 Ω output Dual bridging input/output connectors allow multiple units to be interconnected Detachable rack ears, screw covers, blank knob caps for control lock-out, IEC-type AC power cord and all mating Euroblock connectors included Independent DC and thermal overload protection plus automatic limiters for each amplifier prevent overload, clipping and distortion without shutting down audio Ultra-light, ultra-low noise and ultra-efficient switch-mode power supply for noise-free audio, superior transient response and low power consumption High-quality components and exceptionally rugged construction ensure long life Conceived and designed by BEHRINGER Germany

Prikaži sve...
71,880RSD
forward
forward
Detaljnije

This built-in speaker is one of the most indispensable elements of the Artcore system. You can find out how this system works on the previous pages. The CORE150 is an active builtin speaker that comes from the well-known Intiimi line. With a frameless grill of barely 1 mm and a thickness of just under 5 mm, it makes quick work of today’s standards. The titanium driver with neodymium magnet and patented® suspension, together with the advanced separation filter, create a magnificent sound experience. The CORE150 is driven by a double amplifier: 20 W (tweeter) + 70 W (woofer). Not only is the CORE150 active, you can also use it both wired and wirelessly. In both cases, you control it via the Artcore app. This forms the dashboard with services such as Spotify, Vtuner, etc. This allows you to effortlessly create a flexible multi-room system. Speakers From built-in speakers to personalised streaming services, Artcore is not just the first fully integrated multi-room system: it’s the only one. The speakers are available in different designs and price categories. Take your pick from affordable top quality to dizzying high-end technology. Inwall You decide when, where, and how loud you want to listen to your music. Powerful but discreet speakers provide superior sound reproduction. ArtSound Built-in is every bit as unique. Specs: Artcore : compatible Multiroom : yes Range : < 50m2 System : 2-way coaxial Woofer : 6” neodymium Tweeter : 1” directable neodymium titanium dome Frequency range : 55 Hz - 19,5 kHz Power : 20 + 70 W Power supply : 24V - 120W DC Dimensions cut-out : 210 mm (O) Dimensions : 235 x 100mm (O x d) Weight/piece : 1,9 kg Composition : ABS / aluminium grill Colour : White Features : paintable grill Options : acoustic kit (KITRO2) Options : flush mount kit (FLKITRO2060)

Prikaži sve...
71,880RSD
forward
forward
Detaljnije

Mikrofon specijalno razvijen za upotrebu u radijskim studijima. Nakon zaslužene pobede u izboru od strane Radeo World/US National Association of Broadcaster (NAB), ovaj mikrofon postaje industrijski standard kada su Broadcast aplikacije u pitanju. Opremljen je vrhunskom HF2 1" pozlaćenom dijafragmom, posebno dizajniranom za prenos vokalnih zvučnih signala, integrisanim pop filterom i On-Air indikatorom koji jasno pokazuje kada je mikrofon u etru. Tehnička specifikacija: * Acoustic Principle: Pressure Gradient * Active Electronics: JFET impedance converter with bipolar output buffer * Capsule: 1.00" * Polar Pattern: Cardeoid * Address Type: End * Frequency Range: 20Hz - 20kHz * Output Impedance: 40Ω * Maximum SPL: 128dB SPL (@ 1kHz, 1% THD into 1KΩ load) * Maximum Output Level: 2.0dBu (@ 1kHz, 1% THD into 1KΩ load * Sensitivity: -34.0dB re 1 Volt/Pascal (20.00mV @ 94 dB SPL) +/- 2 dB @ 1kHz * Equivalent Noise Level (A-weighted): 14dB-A * Power Options : +24V phantom power+48V phantom power * Weight: 577.00gm * Dimensions: 167.00mmH x 50.00mmW x 65.00mmD * Output XLR Output

Prikaži sve...
53,280RSD
forward
forward
Detaljnije

THE LOW COST SYSTEM The mixer amplifier MX-AMP 120E offers 5 XLR Inputs which may be used for connecting signal sources such as Microphones or a CD Player. By changing the position of the LINE/MIC switch on the rear side you select the operation mode of each input. Furthermore you can connect an additional source (Input and Output) by činč. Besides the precise volume control for each input channel the MX-AMP 120Eoffer fine adjustment of bass and treble. To connect the speakers you can choose between the 70 Volt, 100 Volt and 8 Ohm outputs. The blue power-LED and a three digit LED VUmeter are informing you about the operational readiness and the output level of the 120 Watt powered mixer amplifier. The MX-AMP 120E is the low cost solution by obtaining the high quality level. Type Supply Outputs Dimensions (mm) MX-AMP 120E AC 230V 50/60Hz ± 10% Music/Speech: 8ohm, 70V, 100V AUX Out: 350mV, 4.7Kohm 88x430x260 Output Power Max/Rated Frequency Range (Hz) Inputs Weight (kg) 180W/120W Mic1~Mic5: 60Hz~15KHz ±3dB AUX/CD: 60Hz~15KHz ±3dB Mic 1-5: 1mV, 250ohm balanced; AUX: 200mV, 47Kohm unbalanced 9.5

Prikaži sve...
60,838RSD
forward
forward
Detaljnije

Built-in Speaker is one of the most indispensable elements of the Artcore system. You can find out how this system works on the previous pages.The CORE160 is an active built-in speaker that comes from the well-known Intiimi line. With a frameless grill of barely 1 mm and a thickness of just under 5 mm, it makes quick work of today’s standards. The titanium driver with neodymium magnet and patented® suspension, together with the advanced separation filter, create a magnificent sound experience. The CORE160 is driven by a double amplifier: 20 W (tweeter) + 70 W (woofer). Not only is the CORE160 active, you can also use it both wired and wirelessly. In both cases, you control it via the Artcore app. This forms the dashboard with services such as Spotify, Vtuner, etc. This allows you to effortlessly create a flexible multi-room system. Specs: range <50 m2 system 2-way coaxial woofer 6” neodymium tweeter 1” directable neodymium titanium dome input 2 Gigabit ethernet (built-in switch) power 20 + 70W frequency range 55Hz - 19,5kHz power supply 24V - 120W DC dim. cut-out (O) 270 x 180mm dim. (O x d) 295 x 205 x 85mm weight / piece 1,9kg composition ABS / metal grill colour white features paintable grill options acoustic kit (KITRE3) flush mount kit (FLKITRE2060)

Prikaži sve...
71,880RSD
forward
forward
Detaljnije

4-channel power audio amplifier for Rack ArtSound PRL-1204 is a 4-channel power amplifier, class D. The amp is extremely compact and can produce 4 x 120W RMS on 8 Ohms or 4 x 200W on 4 Ohms. Connected to a preamplifier like the ArtSound PM-2S01 it allows you to drive a large power on four different channels. ArtSound PR-1204 is equipped with both comfortable feet for surface mounting and a panel for mounting on a vertical rack. Specs: Type : 4-channel 4 x 120W RMS 8Ohm (200W / 4Ohm) final amplifier, class D Description : 4mm aluminum front panel - metal chassis Other : Protection, clip for Rack, LED Inputs : XLR audio combo jacks inputs / outputs- Loudspeaker binding posts Selection : stereo / parallel / bridge switch Dissipation : Innovative heatsink with air flow Input Sensitivity : 0.775V-1.0V-1.44V Signal / Noise : ?95dB Frequency response : 20Hz - 20KHz THD (10% Rated Power) : <0.1% Other : Class D Power Amplifier CircuitT.HD: <0.1% Power supply : 220V / 50Hz Dimensions (mm) : 483 x 250 x 44mm (19 ” / 1U) Weight : 3.8Kgs

Prikaži sve...
56,280RSD
forward
forward
Detaljnije

Studijski cevni mikrofon vrhunskih performansi. Izuzetan kvalitet zvuka - budite spremni na iznenađenje! Stara cena: 1200 EUR RASPRODAJA 999 EUR - cevni kondenzatorski mikrofon - frekventni opseg: 20Hz - 20kHz - osetljivost: 12.6mV/Pa - 38 ± 1dB(0dB=1V/Pa 1000Hz) - kardeoidna karakteristika usmerenosti - impedansa ispod 200ohm - sopstveni šum: 16dB - dinamički opseg: 130dB - napajanje putem isporučene eksterne jedinice Isporučuje se vrhunskim amortizerom za montažu i De Luxe koferom.

Prikaži sve...
119,160RSD
forward
forward
Detaljnije

Čisti kondenzatorski mikrofon. Optimalnog senzibiliteta i čistih soničnih karakteristika. Frekvencijska osjetljivost: 20-20,000 Hz - jednostruka kondenzatorska kapsula velikog promjera - karakteristika usmjerenosti: kardioidna - frekvencijski opseg: 20Hz - 20kHz - osjetljivost mikrofona: -32dB/1V @ 1Pa - nominalna impedansa: 100 Ω - maksimalni nivo zvučnog pritiska: 145dB (na 1kHz sa 1% ukupnih nelinearnih izobličenja), odnosno 155dB sa aktivnim atenuatorom od -10dB - sopstveni šum mikrofona: 12dB - dinamički opseg: 133dB (na 1kHz pri maksimalnom nivou zvučnog pritiska) - napajanje: 48V 3mA (ne isporučuje se uz mikrofon) - prekidači: odsjecanje basova na 80Hz (12dB po oktavi) + atenuacija -10dB - dimenzije: 170mm (dužina) / 53,4mm (maksimalan promjer) - masa: 360g

Prikaži sve...
57,600RSD
forward
forward
Detaljnije

AirMax 19" 12 Frame loaded with 8 Triple ulaza + 2 Hybrid modula, master + 1xMic I/O, 1xLine I/O jack, 1xLine I/O XLR. Posebno popularna miks konzola za radeo stanice. * Triple input On-Air module * Triple input module * Triple Pro Input module (4 band EQ) * Digital Module (stereo in and out) * Hybrid module (including telephone fork) * Group, Module (group + VCA master) * Studio module (2x phones and monitor) * Master module TEN STEREO BUSSES. * Program (stereo) * Sub (stereo) * Aux-1 (stereo) * Aux-2 (stereo) * Group 1-4 (4x stereo) * Comm. (stereo comm. buss) * Cue (stereo) SOFTWARE CONTROL OVER * Input selection * +48volt * Low-cut * Mono/stereo * Insert * Buss routing (Program/Sub) * EQ on/off * 6dB or 12 dB EQ level selectable * 4 VCA groups * Auto communication by the comm. bus * Zero or +10dB fader gain * Extended GPIO’s per module * Total console communication over USB * Personal set up and security http://www.d-r.nl/

Prikaži sve...
345,000RSD
forward
forward
Detaljnije

Tehnička specifikacija The MX422 is a four channel, microphone/line mixer with balanced XLR inputs and outputs. The unit is ideal for the broadcast and video markets. It has the same features of other ENG / portable mixers without the extremely high price. Applications include: DV Field Production Electronic News Gathering Location Recording (Dialogue and Music) Digital Recording Broadcast Remotes Desktop Mixing for Video Post Production FEATURES Four servo-balanced XLR Inputs Two transformer-balanced XLR Outputs Switchable Output Level ( Line level, or -30 dB pad) 1/4" TRS Stereo Monitor Input and Auxiliary Input Switchable 48 Volt Phantom Power for each input Switchable 100 Hz Low Cut filters for each input Main and Back-up battery compartments, never lose power Level and Pan controls for each channel Built in Limiter with variable Threshold control 20 Hz Slate tone with Slate Microphone included Switchable 1 kHz setup Tone Calibrated VU meters 1/4" and 3.5mm Headphone/Earphone Outputs with selectable Source Input (Main mix or Monitor input),and Level control Canvas case included Rolls PS27 external power supply included PRODUCT SPECIFICATIONS Input Impedance: Mic: 10K Ohms XLR balanced Source: 22K Ohms RCA Limiter Threshold: -5 dB to off fully clockwise: No Limiting Setup Frequency: 1 kHz Slate Frequency: 20 Hz Output Attenuator: -30 dB Self Noise: -57 dB maximum -90 dB typical Max Gain: +65 db S/N Ratio: 115 dB Frequency Response: 20 Hz - 30 kHz | +0, -3 dB Low Cut: 100 Hz Trim Range: 0 to + 38 dB Max Input: 0 dBV Current Draw: 45 mA with no Phantom Power or Signal. Phantom Power: +48 VDC Connectors: 4 ea. Female XLR, 2 ea. Male XLR, 3 ea. 1/4", 1 ea. 1/8" (3.5mm), 1 Center Negative power jack. Power: 12VDC / 200 mA Size: 9.5" W x 7.25" D x 2.375" H Weight: 4 lbs

Prikaži sve...
99,852RSD
forward
forward
Detaljnije

Prikaži sve...
80,695RSD
forward
forward
Detaljnije

The API Model 500VPR is powered externally by a tri-polar power supply and is designed to accept API standard format 5.25" X 1.5" modules. The 500VPR is internally wired for PIN 2 hot, and comes with the API L200PS. The input/output jacks are both XLRs. The 500VPR can hold up to ten API modules. API makes several modules to fit this rack, including the 550A, 550b, 560, 525, and 512c. NOTE: Older API 560A series equalizers used pin 15 for a "direct output" and must be disabled on the 560A circuit board edge connector by cutting a trace. This will eliminate 48 volts from damaging the 560A series equalizers.

Prikaži sve...
173,406RSD
forward
forward
Detaljnije
Nazad
Sačuvaj