Filteri
close
Tip rezultata
Svi rezultati uključeni
keyboard_arrow_down
Od
RSD
Do
RSD
Sortiraj po
keyboard_arrow_down
Objavljeno u proteklih
keyboard_arrow_down
Sajtovi uključeni u pretragu
Svi sajtovi uključeni
keyboard_arrow_down

Pratite promene cene putem maila

  • Da bi dobijali obaveštenja o promeni cene potrebno je da kliknete Prati oglas dugme koje se nalazi na dnu svakog oglasa i unesete Vašu mail adresu.
151-175 od 4656 rezultata

Broj oglasa

Prikaz

format_list_bulleted
view_stream
151-175 od 4656 rezultata

Prikaz

format_list_bulleted
view_stream

Režim promene aktivan!

Upravo ste u režimu promene sačuvane pretrage za frazu .
Možete da promenite frazu ili filtere i sačuvate trenutno stanje

Aktivni filteri

  • Tag

    Kolekcionarstvo i Umetnost
  • Tag

    Delovi za laptop
  • Tag

    Muška odeća
  • Tag

    Kućni aparati
  • Tag

    Muškarci
  • Cena

    40,000 din - 19,999,999 din

92 x 9 cm na zalost, polomljen pa zalepljen na jednom mestu (sredina) poprecno pri vrhu,sa obe strane pise BEOGRAD (cirilicom i latinicom) nize dole,pise: RADIO DRS ; a sa druge strane : 1977 drvo (hrastovina iz kolubare), rucni rad naiva, brut art. folk art, primitive & outsider art samo srbija ovaj predmet ne saljem u inostranstvo serbia only I do not send this item abroad Dragiša Stanisavljević (Jabučje, 1921 – 21. avgust 2012) bio je vajar, klasik naivne umetnosti Srbije. Rođen je 1921. godine u Jabučju kod Valjeva, Srbija. Skulpturom se bavio od 1958. Život na selu i vaspitanje u duhu patrijarhalnih načela, zavičajno okruženje stoletnim šumama podstakli su svakako njegov nagon za slobodom i oblikovanjem. Apsolutni je samouk, snažnog osećaja za stilizaciju forme. Umro je 2012. godine u Jabučju. Frontalnost i jednostavnost u izrazu, arhaično shvatanje forme, nesvesno su postignuti. Iz crnih, stoletnih debala umetnik oslobađa čistu formu, gladeći je do sjaja. Zaobljava je i ističe njenu organsku bit. Završava ono što je priroda davno započela. Sve je stilizovano gotovo do ogoljene, osnovne praforme, redukovano s izrazitim osećajem za meru, kakav su posedovali samo izvorni umetnici primitivnih kultura. Instiktivno stvaralaštvo ovog umetnika koje traje već više od pet decenija, ukazuje na snagu autentičnosti njegovih originalnih formi, na vezu između praiskonskog i modernog senzibiliteta likovnog izražavanja. Stoletna hrastovina koju vadi iz korita obližnje reke, nosi sama po sebi neki tajanstveni trag na svojoj materiji, vrstu patine. Sa izrazitim osećajem za harmoniju, bez gestova, sa interesovanjem za duhovnu podlogu svojih likova. Dragiša nesvesno shvata ulogu forme u postizanju univerzalnog. Reljefno shvatanje forme sa izraženim vertikalnim komponovanjem pomoćiće umetniku u njegovoj jednostavnosti izraza naročito kada za motiv bira filozofska razmišljanja o odnosima ljudi, njihovim sudbinama, skrivenim osobinama, njihovom grehu ili molitvi. Izlagao je samostalno i grupno počev od 1964. godine, u zemlji i inostranstvu, kao i na gotovo svim međunarodnim izložbama naivne i marginalne umetnosti (svetskim trijenalima u Bratislavi, počev od šezdesetih godina, tematskim izložbama u Martinjiju, Parizu, Pragu, Budimpešti itd.) Za svoje monumentalne skulpture, dobijao je više nagrada i priznanja, od kojih je najznačajnija Nagrada za ukupan umetnički rad na 10. Bijenalu naivne i marginalne umetnosti, 2001. godine u MNMU, Jagodina, Srbija. ------------------------------------- Dragiša Stanisavljević rođen je u selu Jabučju – Srbija 1921. godine, gde je proveo čitav svoj život i umro 2012. u svojoj 91. godini. Potiče iz skromne porodice ali, umetnički veoma obdarene. Za Dragišu i njegovog sina Milana akademik Ivan Tabaković tvrdio je da su: ,,…bili i ostali istinski nukleusi vajarske umetnosti…”. Umetnikova sestra Ranka Dinić sa uspehom piše poeziju, a u svet likovne umetnosti sa žarom i uverenjem Stanisavljevića upustila se i unuka Ivana. Vaspitavan u duhu patrijarhalnih načela, rano je naučio da nemanje zameni umećem. Radio je kao železnički radnik, obrađivao zemlju, a bio je vičan i mnogim zanatima i poslovima. Kuća, ograda, pokućstvo – delo su Dragišinih ruku. Zimske večeri prekraćivao je režući razne upotrebne i ukrasne predmete od drveta i prodavao ih, kako bi dodatno popravio svoje prihode. Tako se dogodilo da ovi predmeti dođu u ruke slikaru i profesoru Ivanu Tabakoviću, koji je sa velikom pažnjom pratio i štitio rad samoukih umetnika. Posetio je Dragišu u Jabučju. Među rezbarenim kutijama, koricama u drškama za noževe, sviralama i štapovima, primetio je i nekoliko zabačenih, prašnjavih figura. Dragiša mu je objasnio da su to nezavršeni radovi, i da slične ,,nezavršene” figure, radi i njegov sin Milan. Upravo ti, ,,nezavršeni” sumarno obrađeni kipovi imali su snagu neposrednosti i prizvuke originalnosti koje je profesor naslućivao i priželjkivao. Uticaj stručnjaka na pojedine naivne umetnike bio je od velikog značaj u formiranju njihove umetničke ličnosti. Ali treba imati u vidu da su, pri tom, uvek bili presudni talenat i lična predispozicija autora. Uz potsticaj i podršku Ivana Tabakovića, Dragiša i Milan izlagali su zajedno već 1964. godine u Beogradskom grafičkom kolektivu. Ako posmatramo skulpturu “Troglavog” 1962. možda je predstava tri objedinjene figure u čvrsti stub, začetak nove legende o umetničkoj porodici sa dubokim korenjem i dugačkim trajanjem, čiji je začetnik Dragiša Stanisavljević, produžava je i nadmašuje sin Milan, a umetničku nit sa uspehom nastavlja unuka Ivana. ------------------------------------------------ Trpe Nikolovski o Dragiši Dragiša Stanisavljević vajar – naivac iz Jabučja godinama dokazuje da je kultura kad se lepota udruži sa istinom. Da vas upoznam sa pokojnim ocem..! Glosa: „Moj sin Milan, kad dovede prijatelje u našu kuću, koja je godinama već muzej naive, oronuo i dotrajao doduše, jer niko sem nas dvojice o njemu ne brine, pokazujući im skulpturu „Pokojnik”, a ja se odnegde pojavim na vratima, ima običaj da kaže: „E, sad, kad ste videli drvenog Dragišu, da vas upoznam i sa njenim autorom, mojim pokojnim ocem!” Piše Trpe Nikolovski Krevet je Dragiša napravio od tesanih dasaka hrastovine i ukrasio reljefnim predstavama Bogorodice sa Hristom, Arhanđela Mihajla, cara Lazara i carice Milice. Pored kreveta nalazi se masivni kovčeg sa ležećom figurom pokojnika sa šajkačom na glavi, šiljkanima na nogama, brič pantalonama, išaranim čarapama, vezenim jelekom, do grla zakopčanoj košulji, i rukama stisnutim uz telo. Sa strane kovčega izrezbarena je pogrebna povorka, utučenih ljudi, biće valjda, komšija i prijatelja. Više je nego očigledno da drveni „Pokojnik” ovde preuzima ulogu dvojnika samog umetnika. Zauzima Dragišino mesto na kovčegu sve dok on ne završi započete poslove u ovom životu. Izvajao ga je posle jedne preležane bolesti, da po narodnom običaju iznenadi smrt i preuzme zlo. – Kad dođe vreme, kad ja rešim – šali se, smejući se punim srcem Dragiša – ima da legnem na onaj krevet, pored ovog mog ispisnika, pa ujutro, ko se od nas dvojice probudi, taj će i da navabi živinu. A dotle, samo ću ovako da ga pokazujem ljudima. – Znate kako ga je radio, kako mu je uzimao meru – šali se sin Milan koji nas je krivudavim stazama i bogazama pored tamnavskih ugljenokopa, uz Kolubaru i dovezao do očevine u Jabučju, koju bi, kako reče, jer je zabita, dolazeći iz Beograda, teško mogli da nađemo . – Legao je na jednu dasku i rekao unuci da mu kredom povuće po dasci, baš tamo gde mu se završavaju šiljkani i šajkača, i obavezno ocrta i popola, gde je bio zategao pojas od pantalona. To su mu bile mere za skulpturu. Nije hteo da omane ni u milimetar, da ne napravi nekog drugog, nego sebe. – Bilo mi od tada nekoliko puta loše – nastavlja priču Dragiša – al’ zahvaljujući ovom mom dvojniku, dubleru, ja svanjivam svako jutro i idem za živinom, a ko zna da li bi tako bilo da se ovaj ovde nije opružio. No, ne uzima ni njega, biće da mu još nismo po volji, evo ga, leži, vidite ga… – smeje se šeretski naš domaćin. U sobi između kovčega i kreveta nalaze se skulpture „Molitva” i „Krilati anđeo”. Zidove sobe krase reljefni prikazi „Tajne večere”, „Skidanja s krsta” i mnoštvo ikona. Iz ove sobe proisteklo je Dragišino poimanje sveta i umetnosti sve što umetnik opaža i spoznaje u mirnom seoskom okruženju zelenih proplanaka oko Kolubare, ali i crnih ogromnih rupčaga tamnavskih ugljenokopa koji se neumitno približavaju prvim okućnicama rodnog mu Jabučja. – Ko smrt čeka – zagonetno će Dragiša – taj će otkriti sve što mu je na srcu. Ali, što više i što dublje saznaješ svoj život, tim manje veruješ da se on može uništi smrću. Za Dragišu je sve tema, pogotovo što je rano naučio da nemanje zameni umećem. Radio je kao železnički radnik i ratar, a bio je, i dandanji je, vičan i mnogim zanatima. Kuća, ograda, pokućstvo, sve je to delo Dragišinih ruku. Još kao dete, zimske večeri, prekraćivao je režući razne upotrebne i ukrasne predmete od drveta, poneke ih prodajući na beogradskim pijacama. I sve tako do 1964.godine, kada su njegove rukotvorine nekako došle u ruke slikaru i profesoru Ivanu Tabakoviću, koji je sa velikom pažnjom pratio i štitio rad samoukih slikara. Uz podsticaj, podršku i na nagovor profesora, Dragiša i sin mu Milan, izlagali su zajedno sa njim svoje rezbarije u drvetu. Bilo je to pre tačno četrdeset godina u Beogradskom grafičkom kolektivu, a novinari nisu mogli čudom da se načude; profesor Tabaković izlaže zajedno sa dva vajara – naivca. Saživljenost sa prirodom i ljudima ogleda se i u izboru materijala u kome on i sin danas rade. Kao što je njegov pogled okrenut ka veri i mitu, tako je odabrao i drvo koje i samo ima svoju istoriju i legendu: crna hrastovinu koju vade iz tresetišta pored Kolubare. Prastara je, otporna i jaka, toliko čvrsta, da ponekad i tri testere „štilovke” odu na remont dok se skulptura napravi. – Vreme, voda i zemlja tvorili su njenu građu baš kao i ljude koje od nje vajam i režem – kaže Dragiša, milujući jedno od tri stabla visoka nekih tri do pet metara, širine oko dva metara, izvađenih sa tamnavskih kopova. – U oba slučaja reč je o životu, stradanju i ponovnom rađanju – nastavlja Dragiša. – Kao što selišće na stablu menja, tako prolazi i ljudski rod. Odlaze jedni, dolaze drugi ljudi, al’ za njima, treba nešto lepo da ostane. Ja se trudim, i uspevam. Moj Milan me je nadmašio u svemu, on me je i naučio nekim savršenstvima u skulpturi, pa na onu njegovu pošalicu da ljude upoznaje s pokojnim ocem ja uzvraćam; e, tako ti je kod nas Stanisavljevića, „od sina je ostanulo ocu”. Milan je vrhunski suklptor. Na meni prihvatljiv način prenosio mi je savete učenog profesora Ivana Tabakovića, preuzevši na sebe ulogu čuvara mojih, kako jednom neko napisa, u crnoj kolubarskoj hrastovini neiskvareno oblikovanih osećanja. Dragišu produžava i nadmašuje sin Milan, a umetničku nit sa uspehom nastavlja i unuka Ivana, koja nosi ime pokojnog profesora Ivana Tabakovića. A da sudbinski božji prst bude čudovišniji, rođena je istog dana kada je velikan srpske umetnosti preminuo. ANTRFILE: Divili se Evropljani, al’ i Amerikanci Dragišine skulpture nalaze se voljom ljudi kojima su se dopale, u kolekcijama bogatih na svih pet kontinenata. Dve godine, njegove skulpture, zajedno sa radovima slikara i naivaca iz Jugoslavije, obišle su čitavu Ameriku od Vašingtona do Tenseija. Ljudi su kupovali, divili se i uživali. – Ja se ne mučim dok radim. Ne tražim i ne izmišljam rešenja, koj’ će mi… Kad ne znam ‘de je čovek popola, šta mu je nagore, a šta nadole, ja legnem na deblo, unuka mi kredom il’ noktom, zabeleži kraj glave, stopala, i tu gde mi je kaiš na pantalonama, da imam celu figuru, i eto ti čoveka. Koja, druga mera, mi treba. Nikoja. Tako rezbareći izradio sam sve svece i vladare srpskog roda i poroda, od slavske mi ikone Svetog Đorđija, do Lazareve subote, gde je sedam likova na ikoni, sa crnim gavranom zloslutnikom nad glavom. I sve je to ovde, u ovoj mojoj kući, koja bi da je volje i para valjevskih i drugih vlasti, mogla i muzej da bude, da ljudi dolaze, gledaju i uživaju. ANTRFILE: Da spustim skulpturu, tu na Terazije – Imam jedan san – kaže Dragiša – Da me neko odvede kod gradonačelnika Beograda Radmile Hrustanović da mogu da joj pokažem skice za skulpturu koju sam namenio Beogradu. Da onda tu skulpturu uradim, za to još imam snage, i da bude jedno pet metara visoka i dva široka, od crne kolubarske hrastovine, koja je na dnu reke u mulju ležala neki kažu 10.000 a neki i 100.000 godina. Da onda ovde u selo dođe helikopter, da vežu lancima to moje delo i da ga spuste na Terazije, gde bi posle vekovima podsećalo na Dragišu Stanisavljevića iz Jabučja. Jeste, to sanjam. I da znate, srećan je onaj ko ima snove koji ga uspavljuju. Naspavao se toliko da mu se više i ne mili živeti, nego radostnik samo sanja… ----------------------------------------------------- He was born in Jabučje near Valjevo in 1921. He began doing sculpture in 1958. The life in the country under patriarchal principles, with century-old forests of his homeland and the impulse for modelling were basic motivational preferences of Dragiša Stanisavljević. Frontal aspect, simplicity of expression and archaic approach to form are unconsciously achieved. The artist liberated the form, polished it to brightness, made it round and emphasised its organic essence, thus completing what the nature had begun. Everything was stylised nearly to the bare, basic primordial form, and reduced with the pronounced sense for measure, which was known only to authentic artists of primitive cultures. More than five-decade-long instinctive and creative work of this artist pointed to the force of his authentic and original forms and the connection between primordial and modern sensibility of artistic expression. Age-old oak trunks which he tooled from the bed of the Kolubara River had a secret trace in its very substance, a kind of patina. With a pronounced sense of harmony, without gestures, expressive movements, but with interest in the spiritual background of his figures, Dragiša Stanisavljević understood the role of a form with the sensibility of a contemporary artist. Relief-like concept of form with pronounced vertical composition helped the artist with the simplicity of expression, especially when the selected motif was philosophical contemplation on human relationships, destinies, hidden characteristics, sins or prayers. He received many awards and recognitions for his monumental sculptures, among which the Award for Entire Artistic Work at the Tenth Biennial of Naïve and Marginal Art in Jagodina, 2001 was the most significant. He is a world classic. References: Oto Bihalji-Merin, Snovi i traume u drvetu, Beograd,1962 M. Bošković; M.Maširević, Samouki likovni umetnici u Srbiji, Torino,1977 Oto Bihalji-Merin; Nebojša Bato Tomašević, Enciklopedija naivne umetnosti sveta, Beograd, 1984 N. Krstić, Naivna umetnost Srbije, SANU, Jagodina, 2003 N. Krstić, Naivna i marginalna umetnost Srbije, MNMU, Jagodina, 2007 Lj. Kojić, Dragutin Aleksić, monografija, MNMU, Jagodina, 2007 N. Krstić, Histoire de Voire, Dragiša Stanisavljević,katalog, Pariz, 2012. N. Krstić, Outsiders, katalog, MNMU, Jagodina, 2013.

Prikaži sve...
100,000RSD
forward
forward
Detaljnije

Ukupna duzina: 110cm Duzina samog seciva: 91cm Tezina: 1.7kg Masivna i teska sablja, oznaka na bocnoj strani drske `L 3892`.

Prikaži sve...
44,000RSD
forward
forward
Detaljnije

Dimenzije slike su 120cm x 85cm. Na blind ramu.

Prikaži sve...
210,000RSD
forward
forward
Detaljnije

Milan Kešelj (1947-2017) BEZ NAZIVA - ulje na medijapanu 35x55 cm, cca 2000. U izvornom stanju, neopremljeno. Dogovor moguć, pitanja u inbox ili telefonom. Pogledajte i ostale moje oglase.

Prikaži sve...
76,000RSD
forward
forward
Detaljnije

Pogled na kapetan Misino zdanje, ulje na platnu naseg poznatog slikara dimenzije slike 18 x 23 cm, sa ramom 28 x 33,5 cm Jefta Perić (1895-1967), slikar i profesor Akademije primenjenih umetnosti u Beogradu, značajan je predstavnik kolorističkog realizma u srpskoj i jugoslovenskoj umetnosti. Umetničko obrazovanje stekao je u Zagrebu, Minhenu i Parizu. U francuskoj prestonici je proveo dvanaest godina tokom kojih je uobličio slikarski izraz, a usavršio se i kao kopista i restaurator. U Parizu je upoznao i Pavla Beljanskog (1892–1965). Njihovo prijateljstvo je trajalo sve do smrti kolekcionara (1965), a bilo je naročito intenzivno od 1935. godine kada se Perić preselio u Beograd i dobio ovlašćenje od Beljanskog da bira i kupuje slike jugoslovenskih umetnika za njegovu zbirku. Zahvaljujući velikom znanju, skromnosti i spremnosti da pomogne drugima stekao je veliko poštovanje među kolegama. Bio je član ULUS-a i „Lade” i redovan učesnik na izložbama ovih udruženja. Samostalno je izlagao u Zagrebu 1927, i u Beogradu 1936, 1939. i 1951. godine. Pedagošku delatnost započeo je u Umetničkoj školi ULUS-a , a nastavio na Akademiji primenjenih umetnosti kao profesor crtanja. Najviše je slikao pejzaže, gradske predele, intimističke enterijere sa figurom, mrtve prirode i cveće, portrete i aktove..

Prikaži sve...
69,999RSD
forward
forward
Detaljnije

Šifra artikla: PCC 5099206068100 Proizvođač Logitech Model BRIO Povezivanje USB 3.0 Rezolucija 4K -MP Garancija 24 meseca

Prikaži sve...
40,800RSD
forward
forward
Detaljnije

Šifra artikla: PCC 5097855131171 Technical Specifications Connection Type: Plug-and-play Indicator Lights (LED): LED indicator confirms video streaming, microphone mute, on-hold, and Bluetooth pairing, etc. Microphone Type: Mono, wideband, noise canceling Buttons / Switch: Microphone mute Cable Length: 20 ft (6 m) Proizvođač Logitech Model Expansion Mic for MeetUp Garancija 24 meseca

Prikaži sve...
45,350RSD
forward
forward
Detaljnije

Šifra artikla: PCC 5097855119551 Logitech Group-3.5 MM-AMR extension microphone

Prikaži sve...
51,140RSD
forward
forward
Detaljnije

Šifra artikla: PCC 5099206059030 Proizvođač Logitech Model ConferenceCam Connect Povezivanje USB Garancija 24 meseca

Prikaži sve...
76,990RSD
forward
forward
Detaljnije

Šifra artikla: PCC 5099206062528 Package Contents Camera Speakerphone Remote control Two 5m/16.4’ cables for connection between speakerphone and hub and camera and hub One 3m/9.8’ meter cable between hub and PC Velcro for cable management Velcro for hub to table securing, powered hub Power adapter with regional plugs Mount Quick start guide Technical Specifications Camera: Smooth motorized pan Tilt and zoom Controlled from remote or console 260° pan 130° tilt 10x lossless HD zoom 90° Field of View Full HD 1080p 30fps H.264 UVC 1.5 with Scalable Video Coding (SVC) Autofocus 5 camera presets Far-end control (PTZ) of ConferenceCam product ZEISS® lens certification Kensington security slot LED to confirm video streaming Standard tripod thread Remote control: Dockable 8.5 m/28-foot range Speakerphone: Full-duplex performance Acoustic echo cancellation Noise reduction technology Ultra-wideband audio Bluetooth® and NFC enabled LCD for caller ID, call duration and other functional response LEDs for speakerphone streaming, mute, hold, and Bluetooth Touch controls for call answer/end, volume and mute, Bluetooth – plus camera PTZ, “ home” preset and far-end control Microphones (Tx) Four omni-directional microphones supporting 20-foot diameter range Frequency response: 100Hz – 11KHz Sensitivity: -28dB +/-3dB Distortion: <5% from 200Hz Kensington security slot Hub / Cable: Central mountable hub for connection of all components Included adhesive solution for under-table mounting Two cables for connection between hub and camera/ speakerphone (Length: 5m/16 ft) One USB cable for connection to PC/Mac (Length: 2 m/6.6 ft) AC Power adapter (Length: 3 m/9.8 ft) Mount: Dual purpose mount for wall placement or for elevating camera on table Compliance and tools: USB 2.0 compliant UVC-compliant video and audio for broad application compatibility Skype for Business™ certified, Microsoft® Lync® , Cisco Jabber® and WebEx® compatible Enhanced integration with Logitech Collaboration Program (LCP) members Downloadable diagnostic tool Field upgradeable firmware tool Downloadable app plug-ins for advanced feature support Proizvođač Logitech Model Logitech Group Povezivanje Hi-Speed USB 2.0 interfejs Rezolucija Full HD 1080pMP Garancija 24 meseca

Prikaži sve...
175,990RSD
forward
forward
Detaljnije

Srebrna tabakera - po izgledu, detaljima i načinu izrade verovatno Kurzer & Wolf, circa 1910. Austrija Vrlo je moguće da jeste iako nema žig proizvođača jer potiče iz iste kuće i iz istog vremena kao i tabakera koju imam na sledećem linku i koja ima žig tog proizvođača: https://www.kupindo.com/Duvanijada/56661911_Tabakera-Kurzer-und-Wolf-circa-1910-Austrija Tabakera je iz perioda oko Prvog svetskog rata sa ugraviranim inicijalima na poklopcu. Na obema stranicama tabakere je sa unutrašnje strane utisnuta oznaka 900. Unutrašnjost tabakere je prevučena slojem zlatne boje. Na spoljašnjoj strani jedne od kopči utisnut je petougaoni žig i slovo S, a na drugoj kopči je četvorougaoni žig. Takođe, na kopči za zatvaranje tabakere sa donje strane utisnuta su 2 četvorougaona žiga. Žigovi su sada već nečitljivi. Na jednoj kopči je sa unutrašnje strane urezana neka oznaka (pretpostavljam radi prepoznavanja tabakere u slučaju da se dve pomešaju). Postoji još jedan petougaoni žig sa spoljne strane tabakere. Dimenzije: 11,7 x 8,2 x 1,3 cm Težina: 177g Tabakera je vrlo dobro očuvana. Mehanizam za otvaranje i zatvaranje odlično radi. Lastiš koji je pridržavao cigarete bi trebalo da se promeni. Pogledajte fotografije. Mogu fotografisati i dodatno po zahtevu.

Prikaži sve...
42,000RSD
forward
forward
Detaljnije

očuvano kao na slikama veći format Ras je, kao ratno siroče, odrastao u domovima. U jednom sirotištu kod Kačareva, dok je izučavao limarski zanat, majstor je primetio da je `previše dobar za limara`. Studirao je u klasi profesora Mihajla Petrova. Veru Pavladoljsku, poemu Matije Bećkovića, objavio je kao luksuzno bibliofilsko izdanje, sa dvanaest grafika, ispisanu Rasovom ćirilicom. Svoju buduću suprugu Evu upoznao je u utorak, a venčali su se u nedelju. Ona će, sve do njegove prerane smrti, biti Rasov model i muza. Izloživši u izlogu nekadašnje galerije ULUS-a, u zgradi `Jugoeksporta`, živog petla sa natpisom `Gagarin u kosmos, a ja u lonac`, Ras je izveo prvi hepening u Beogradu. Taj umetnik raskošnih, renesansnih talenata, imao je, prema rečima njegovih brojnih prijatelja, rentegenski smisao da u ljudima prepozna talenat i natera ih da to i rade. Radomir Stević Ras (26 February 1931 – 22 November 1982)[1] was a Serbian painter, illustrator and designer. He was also founder and owner of a private theatre in the former Yugoslavia that exclusively presented work of domestic authors. Biography[edit] Ras was born in the village of Prekopuce (Toplica District). He was the third child of Borivoj and Kruna Stević. After completing his training in metal working (at various provincial towns in Serbia) he went to Belgrade to study at the Belgrade Academy of Art under Professor Mihajlo S. Petrov.[2] Works of Radomir Stević Ras are exhibited in the Gutenberg Museum in Mainz, Germany; The Russian Academy of Sciences, Moscow, Russia; Royal Library of Belgium, Brussels, Belgium; Fords Museum, San Francisco, USA and the National Museum of Serbia, Belgrade, Serbia. His most important works are: 1. Alphabet according to Ras.[3] 2 Illustrations for the following books `Blood that glows` by Branko Miljković, `Vera Pavldoljska` by Matija Bećković, `A letter to Haralamije` by Dositej Obradović, `The Beginning of the Revolt against Dahijas` by Filip Višnjić and `Serbia` by Oskar Davičo. 3. Eva za Sarojana (title of painting). Ras was married to Eva Ras (Serbian Actress, writer, and painter). Eva was his muse and model for many of his paintings. He was the father of writer and journalist Vuk Stević Ras (1957 - 2017)[4] and also of the youngest published Serbian writer Kruna Ras (1969 - 1993).[5] Ras died on 22 November 1982 in Belgrade. fazan fazani

Prikaži sve...
84,992RSD
forward
forward
Detaljnije

Delo sa svojstvima kulturnog dobra. Dimenzije 70x70 cm.

Prikaži sve...
99,000RSD
forward
forward
Detaljnije

Mersad Berber (1940-2012) - CRTEŽ ZA SPLAV MEDUZA - cca 1990. Originalni unikatni fotorealistični crtež airbrushom i olovkama u boji. Potpisan dole desno olovkom u boji. Dimenzije crteža 41x30 cm, opremljena u luksuzni ram 49x59 cm. Fotosertifikat N. Kusovca. Dogovor moguć, pitanja u inbox. Pogledajte i druge moje oglase.

Prikaži sve...
155,000RSD
forward
forward
Detaljnije

Dimenzije su 92x67 cm, potpisana od strane umetnika. . ,

Prikaži sve...
66,000RSD
forward
forward
Detaljnije

Originalni bioskopski (filmski) plakat koji je tada mladi Radomir Stević Ras, početkom 1950-ih uradio za francuski film: L`école buissonnière Izuzetan i vrlo redak plakat. Ras je, kao ratno siroče, odrastao u domovima. U jednom sirotištu kod Kačareva, dok je izučavao limarski zanat, majstor je primetio da je `previše dobar za limara`. Studirao je u klasi profesora Mihajla Petrova. Veru Pavladoljsku, poemu Matije Bećkovića, objavio je kao luksuzno bibliofilsko izdanje, sa dvanaest grafika, ispisanu Rasovom ćirilicom. Svoju buduću suprugu Evu upoznao je u utorak, a venčali su se u nedelju. Ona će, sve do njegove prerane smrti, biti Rasov model i muza. Izloživši u izlogu nekadašnje galerije ULUS-a, u zgradi `Jugoeksporta`, živog petla sa natpisom `Gagarin u kosmos, a ja u lonac`, Ras je izveo prvi hepening u Beogradu. Taj umetnik raskošnih, renesansnih talenata, imao je, prema rečima njegovih brojnih prijatelja, rentegenski smisao da u ljudima prepozna talenat i natera ih da to i rade. Kao na fotografijama. Dimenzije 98 x 70 cm

Prikaži sve...
40,000RSD
forward
forward
Detaljnije

Tefal parna stanica GV9570 Boja: Plavo-bela Snaga: 2600 W Ispust pare: 160 g/min Udar pare: 550 g/min Pritisak pare: 7,8 bar Vreme zagrevanja: 2 minuta Tehnologija grejne ploče: Durilium Airglide Autoclean Kapacitet rezervoara za vodu: 1,9 l Rezervoar za vodu: demontažni Bojler visokog pritiska Vertikalni ispust pare Lakoća klizanja po tkanini Otpornost na ogrebotine Kontinuirana difuzija pare Udobna ručka Stabilno postolje Indikator za prazan rezervoar Kontinuirano dolivanje Automatsko isključivanje Eco podešavanje Sistem za zaključavanje Sistem protiv kamenca Kolektor kamenca Indikator za pojavu kamenca Prostor za kabl Dužina priključnog kabla: 1,7 m Prava potrošača u skladu sa zakonom o zaštiti potrošača. * Inelektronik nastoji da bude što preciznija u opisu svih proizvoda, ali ne možemo da garantujemo da su svi opisi kompletni i bez grešaka. * Sve cene su sa uračunatim PDV-om. Proizvod je iskljucivo namenjen kućnoj upotrebi i nije predviđen za profesionalnu upotrebu, osim ako to nije posebno naglašeno na samom proizvodu.

Prikaži sve...
45,990RSD
forward
forward
Detaljnije

Kratki opis Automatski aparat za espresso za pripremu 3 napitka neodoljivog ukusa LatteGo sistem za mleko sa ekranom osetljivim na dodir Glatki sloj pene od mleka idealne temperature Do 5000 šoljica bez uklanjanja kamenca zahvaljujući AquaClean filteru Detalji PHILIPS Aparat za espresso EP2231/40 Tip:Aparat za espresso Vrste pića: Espresso Vruća voda Kapućino Kafa Zapremina posude: Rezervoar: 1,8 l Za mleko: 0,26 l Za otpatke: 12 porcija Za kafu u zrnu: 275 g Pritisak 15 bara Ostalo LatteGo - rešenje za mleko Ekran osetljiv na dodir Maksimalna visina šoljice: 150 mm Kompatibilnost filtera: AquaClean Kontrola arome tokom pripreme za kuvanje Podesiva dužina kafe i mleka Postavke jačine kafe: 3 Postavke mlina: 12 Postavka temperature: 3 Opcija za kafu u prahu Dupla šoljica Dužina kabla: 100 cm Energetska klasa: A Dokupni pribor: Merica Traka za testiranje tvrdoće vode AquaClean filter Tuba s mazivom Boja Crna Dimenzije (ŠxVxD) 246 mm x 371 mm x 433 mm Težina 8 kg

Prikaži sve...
72,369RSD
forward
forward
Detaljnije

Kratki opis Tip: Aparat za espresso Zapremina posude: 1,8 l Pritisak: 15 bara Vrste pića: 4 Boja: Crna Detalji PHILIPS Aparat za espresso EP3221/40 Zemlja porekla Dizajnirano u Italija Proizvedeno u Rumunija Opšte specifikacije Korisnički interfejs Ekran osetljiv na dodir Rešenje za mleko Klasični dodatak za penu od mleka Tehničke specifikacije Kapacitet posude za otpatke 12 porcija Frekvencija 50 Hz Maks. visina šoljice 150 mm Napon 230 V Boja i završni sloj Crna ,Sjajno crna Dužina kabla 100 cm Posuda za otpatke Pristup spreda Rezervoar za vodu Pristup spreda Masa proizvoda 7,5 kg Dimenzije proizvoda 246 x 371 x 433 mm Kapacitet posude za kafu u zrnu 275 g Kapacitet rezervoara za vodu 1,8 l Kompatibilnost filtera AquaClean Pritisak pumpe 15 bara Prilagođavanje Postavke jačine kafe 3 Postavke mlina 12 Kontrola arome tokom pripreme za kuvanje Da Postavke temperature 3 Razno Napici Espreso aparat ,Vruća voda ,Kafa ,Amerikano ,Dugi espreso Opcija za kafu u prahu Da Dupla šoljica Da Dupla šoljica s mlekom Ne Druge funkcije Uklonjiva grupa za kuvanje Da Zatvarač za čuvanje arome da Vođeno uklanjanje kamenca da AquaClean Da Dodaci U kompletu Tuba s mazivom ,Merica ,Traka za testiranje tvrdoće vode ,AquaClean filter Servisiranje Dvogodišnja garancija Da Održivost Postavka ECO Da Oznaka za energiju Klasa A Potrošnja energije pri kuvanju 1500 W Materijal za pakovanje koji može da se reciklira >95 %

Prikaži sve...
62,678RSD
forward
forward
Detaljnije

Jugoslavija 25 para 1978. R154 RRR PROBA

Prikaži sve...
44,840RSD
forward
forward
Detaljnije

Samsung usisivac VR10M703HWG GE Brzina čišćenja: (m/sec): 0.32 m/sec Vreme čišćenja: 30/60 min Vreme punjenja: 240 min Maksimalna snaga potrošnje: 80 W Maximalna potrošnja snaga punjenja : 40 W Nivo buke: 72 dBA Tip baterije: Li-ion Sensor: FullView Sensor™ 2.0 Visina Čišćenja: 288 mm Boja: Prirodno siva Dugmad: Dodir Auto priključenje na punjač: Da Daljinsko upravljanje: Da Auto: Da Manual: Da Spot: Da Turbo Mode: Da Drugo: Repeat Tip: Cyclone Force Kapacitet kontejnera: 0.3 l Tačka čišćenja: Da Sistem za mapiranje Visionnary: Da Raspored rada: Da Bežična(Wi-fi) kontrola: Da Edge Clean Master: Da Intelligent Power Control: Da Easy Pass: Da Izduv: Da Pre-Motor: Da LED Displej: Da Veličina (WxHxD): 340x97x348 mm Težina: 4.0 kg Ukupna težina: 7.5 kg * Inelektronik nastoji da bude što preciznija u opisu svih proizvoda, ali ne možemo da garantujemo da su svi opisi kompletni i bez grešaka. * Sve cene su sa uračunatim PDV-om. Proizvod je iskljucivo namenjen kućnoj upotrebi i nije predviđen za profesionalnu upotrebu, osim ako to nije posebno naglašeno na samom proizvodu.

Prikaži sve...
70,990RSD
forward
forward
Detaljnije

Za zagrevanje prostorija do 295 m2 Hecht 3038 sa ventilatorom pogodan je za brzo i relativno jeftino zagrevanje prostora, kao što su zgrade ili druge oblasti gde je potrebno grejanje bez komplikovane instalacije. Takode je pogodan za sušenje novih zgrada ili kao rezervni izvor toplote Gorivo je dizel Napajanje elektricnom energijom i ventilatorom je izvor 230v / 50Hz. Ugradeni termostat održava podešeni režim, a ukljucena je i funkcija automatskog iskljucivanja Kapacitet rezervoara za gorivo je 38 l, potrošnja je oko 3,6 l / h. Maksimalni preporuceni prostor za zagrijavanje 295 m2 Automatsko iskljucivanje, termostat, ventilator. . Cena:380 EUR, Telefon:0642474370, šaljemo kurirskom službom po celoj Srbiji!

Prikaži sve...
44,509RSD
forward
forward
Detaljnije

Hibrid Kat.Mandic R119

Prikaži sve...
55,000RSD
forward
forward
Detaljnije

Za zagrevanje prostorija do 415 m2 Napajanje 230 V / 50 Hz Snaga 51 kV Hecht 3039 je mobilni grejac sa ventilatorom pogodnim za brzo i relativno jeftino zagrevanje prostora, kao što su zgrade ili druge oblasti gde je potrebno grijanje bez komplikovane instalacije. Takode je pogodan za sušenje novih zgrada ili kao rezervni izvor toplote. Gorivo je dizel. Napajanje elektricnom energijom i ventilatorom je izvor 230v / 50Hz. Ugradeni termostat održava podešeni režim, a ukljucena je i funkcija automatskog iskljucivanja. Sadržaj rezervoara goriva je 50 l, potrošnja oko 5 l / h. Maksimalni preporuceni prostor za zagrijavanje 415 m2. Cena:490 EUR, Telefon:0642474370, šaljemo kurirskom službom po celoj Srbiji!

Prikaži sve...
57,394RSD
forward
forward
Detaljnije

Dragan AZDEJKOVIC SRBIJA SFRBIJA CETRI S ulje na staklu

Prikaži sve...
67,500RSD
forward
forward
Detaljnije
Nazad
Sačuvaj