Pratite promene cene putem maila
- Da bi dobijali obaveštenja o promeni cene potrebno je da kliknete Prati oglas dugme koje se nalazi na dnu svakog oglasa i unesete Vašu mail adresu.
151-175 od 73121 rezultata
Režim promene aktivan!
Upravo ste u režimu promene sačuvane pretrage za frazu .
Možete da promenite frazu ili filtere i sačuvate trenutno stanje
Aktivni filteri
-
Kolekcionarstvo i umetnost chevron_right Kolekcionarstvo
Roulette - Prefo Dresden - DDR - stara igracka iz 80-ih godina proslog veka . Stanje sa slika .
-
Kolekcionarstvo i umetnost chevron_right Kolekcionarstvo
Dimenzije: 5,5 x 4 cm Srednje Očuvano Stanje Kao Na Fotografijama
-
Kolekcionarstvo i umetnost chevron_right Kolekcionarstvo
Geometrija u krugu - Prof. Luka Brekalo, Registrovano u JAA Sarajevo pod brojem 210/70, izgled i izračunavanje površine, obima i drugih matematičkih pojmova vezanih za geometrijska tela, staro i korišćeno pa svakako ima i tragova korišćenja a stanje je kao na slikama ... Lično preuzimanje : KOD MENE KUĆI u BG na Senjaku ! Slanje : Post Express-om o trošku kupca ! ***** Pogledajte i ostalu moju prodaju na Kupindu, možda nađete nešto interesantno : http://www.kupindo.com/Clan/nin2/SpisakPredmeta
-
Kolekcionarstvo i umetnost chevron_right Kolekcionarstvo
Nož sa fotografija, utegnut. Korišćen malo ili ni malo.
-
Kolekcionarstvo i umetnost chevron_right Kolekcionarstvo
datum koncerta 16.05.2014
Knjiga je dobro očuvana. ,,Studija Zvezde supermarket kulture, s podnaslovom Medijske zvezde u potrošačkom društvu, analizira aktuelni sistem vrednosti građana Srbije, njihov odnos prema slavi i prema medijskim zvezdama. Centralno pitanje ove knjige jeste uticaj tabloidizacije medija na stvaranje vrednosti, kao i na odnos publike prema slavi i slavnima, s posebnim osvrtom na taj fenomen u specifičnim društvenim i kulturnim okolnostima današnje Srbije. Potreba da se postane slavan i živi životom zvezda naročito je svojstvena mladima i predstavlja primarni efekat hedonističke vrednosne orijentacije. Autorka ukazuje na neslavnu činjenicu da medijske zvezde predstavljaju ključne eksponente vrednosnih obrazaca u periodu tranzicije. Stoga je njeno interesovanje usmereno prevashodno na istraživanje da li i kako zvezde utiču na svakodnevni život publike.``