Pratite promene cene putem maila
- Da bi dobijali obaveštenja o promeni cene potrebno je da kliknete Prati oglas dugme koje se nalazi na dnu svakog oglasa i unesete Vašu mail adresu.
51-75 od 3400 rezultata
Režim promene aktivan!
Upravo ste u režimu promene sačuvane pretrage za frazu .
Možete da promenite frazu ili filtere i sačuvate trenutno stanje
Aktivni filteri
-
Kolekcionarstvo i umetnost chevron_right Kolekcionarstvo
Jugoplastika Termoplastika Split Jugoslavija Made in Yugoslavia Sve slikam neposredno pred postavljanje pa stanje bukvalno odgovara fotografijama. . Nakon dogovora uplata je na račun u OTP Banci Šaljem postexpresom nakon uplate ne šaljem u inostranstvo, osim ako nemate nekoga u srbiji da pošaljem na njegovu adresu, nakon uplate na moj račun ili vaše uplate Western unionom na ime i podatke!
Tvrd povez, Rad Beograd 1970/73, zlatotisak, odlicno ocuvane knjige. 1) Braća Karamazovi I 2) Braća Karamazovi II 3) Zločin i kazna 4) Idiot I 5) Idiot II 6) Zli dusi I 7) Zli dusi II 8) Mladić 9) Poniženi i uvređeni, Bedni ljudi 10) Zapisi iz mrtvog mora, Zapisi iz podzemlja 11) Njetočka Njezvanova, Selo Stepančikovo 12) Bele noći, Kockar i Dvojnik 13) Pripovetke I 14) Pripovetke II 15) Pripovetke III
Bozic nije jos nego smo kao gestu dobre volje odlucili pokloniti takoreci nekoliko Micicevih originalnih radova, uljanih slika, tako da bi ih i Vi mogli nekom pokloniti. Vladan Micic Micke GRAD, 2009 uljana slika na kartonu 26,5 x 31,5 cm (navedene dimenzije su dimenzije bez rama) signirana i datirana
-
Kolekcionarstvo i umetnost chevron_right Kolekcionarstvo
ODLICNA OCUVANOST - materijal je TERAKOTA ili nesto bolje od TERAKOTE za sta ne znam naziv - veoma star predmet - prodaje se u stanju kao na slikama
-
Kolekcionarstvo i umetnost chevron_right Kolekcionarstvo
Zagor Dnrvnik 1986 Kompletno popunjen Bez pisanja, cepanja... Srednji list učvršćen Slike
-
Kolekcionarstvo i umetnost chevron_right Kolekcionarstvo
putovala 1903
-
Kolekcionarstvo i umetnost chevron_right Kolekcionarstvo
Spoljašnjost kao na fotografijama! Ima u coskovima rupice i na jednom mestu u donjem delu malo zacepljen plakat, ima takodje malu rupicu i na jednom delu gde se plakat presavija i ima jednu mrlju izmedju PUT i SLAVI crvene boje, ostalo sve u dobrom stanju! Plakat je iz perioda izmedju 1947 - 1952 god. Veoma retko !!! Odlican dizajn plakata! Dimenzije: 70cm x 100cm
Slika/panel od pune smole ručno rezbaren u klasičnoj kineskoj Paviljon sceni. Donešen je iz galerije u Bukureštu 1991. godine. Težak oko 4 kilograma. Ručno je bojen. Dimenzije su 50x29,5x2cm. Vidi se da je na nekim sitnim mestima skinuta boja, crta na zadnjoj strani nije oštećenje već je samo takođe skinuta boja.
Arif iskandarov: Na selu, ulje na platnu Dimenzije slike: 48x38m, Vlasnik, slika kupljena od autora Arifhan Iskandarov živi i stvara u Beogradu. Rođen je u Uzbekistanu, slikarstvo je studirao u Moskvi, a magistrirao u Sankt Peterburgu. Kao najbolji mladi slikar u SSSR-u 1989.godine dobio je nagradno putovanje. Ponudili su im Francusku, Italiju, Holandiju i Jugoslaviju. Izabrao je Beograd, tu i ostao.
-
Kolekcionarstvo i umetnost chevron_right Kolekcionarstvo
Ukupna duzina (sa uvlakom): 37cm Duzina seciva: 22cm Ukupna tezina: 0.439kg Nedostaju tri srafica na okovima kanije(jedan gore i dva dole)
-
Kolekcionarstvo i umetnost chevron_right Kolekcionarstvo
KVALITET KAO NA SLICI MOZETE POGLEDATI MOJU PONUDU I NA http://www.limundo.com/Clan/ministar/SpisakAukcija http://www.kupindo.com/Clan/ministar/SpisakPredmeta
-
Kolekcionarstvo i umetnost chevron_right Kolekcionarstvo
Donji precnik: 12cm Gornji precnik: 21cm Visina: 9.5cm Ukupna tezina: 1.241kg
Eugen III Kočiš (1955) - DRESER? A TI? A VI? A VI? - Triptih ulja na lesonitu iz 1992. Tri slike su opremljene zajedno u ram oslikan od strane umetnika. Ukupne dimenzije rama 115 x 202 cm. Pojedinačne slike dimenzija 59x102 cm, ram širine 6.5 cm. Signatura na trećoj slici dole. Zbog masivnosti poželjno lično preuzimanje. Dogovor moguć, pitanja u inbox ili telefonom. Pogledajte i ostale moje oglase.
Ovo po trgovcima ne vredi ovoliko ali je sigurno prava stvar sto je vrlo vazno. Da ga bilo ko nadje da li bi ga dao za 6500 dinara? Drugim recima, koliko nesto pravo, iskovano u Srbiji ko zna kada treba da vredi u XXI veku pitanje je pitanja? U svakom slucaju ako niste kupac onda nemojte kupiti, posmatrajte jer i to se ceni. dimenzije priblizno duzina 17 x sirina 6,6 cm. lepo i ko ukras - veoma dekorativno ... moze se koristiti i prilikom polaganja zakletve, bese ili slicno; okamenjeni tragovi mamca predmet od pamtiveka
-
Kolekcionarstvo i umetnost chevron_right Kolekcionarstvo
velika dekorativan G Morelli ilustrator 50x60 dimenzija
-
Kolekcionarstvo i umetnost chevron_right Kolekcionarstvo
Različite novogodišnje čestitke Različite veličine i iz različitih perioda Mnoge su preklopne Deo je putovao, a mnoge nisu korišćene Pojedinačne fotografije mogu se videti pod: Razglednica čestitka novogodišnja ...
Sveta Marija Magdalena Pokajnica, kopija slike italijanskog slikara Pompea Batonija (1708-1787) iz 1742. god, uništene u bombardovanju Drezdena 13. februara 1945. god. Majstorski rad, veće od prirodne veličine, jako staro ulje na platnu, davno skinuto sa blind rama. U vrlo dobrom stanju s obzirom na starost. Čuvano u rolni. Platno je krupnog tkanja, odlično očuvano. Vrlo velik komad, muzejski gabarit, 191x79cm, perfektno za salonski enterijer, restoran, recepciju. . . Ima sitnih oštećenja. Stanje kao na fotografijama. Pogledajte još zanimljivih predmeta: http://www.kupindo.com/Clan/xorg/SpisakPredmeta http://www.limundo.com/Clan/xorg/SpisakAukcija
___........................................................................................................................___Proverbs (Poslovice) 3:15-18 No, svakako je bilo jednako poznatih pisama u nasoj istoriji, ali ovo je jedno koje se putem medija naprosto urezalo u kolektivnu svest gradjana... Mogla bi da se priča skrati, cut to the chase, što bi se reklo pa da se kaže da poznatije pismo od ovog u istoriji Srbije ne postoji. Poslala ga je Nadežda Petrović svojoj porodici sa bojišta 1913. godine. Ovo pismo - dokumenat reprodukovano je ili se može naći u literaturi koja se proteže od školskih udžbenika likovnog obrazovanja do svih monografija Nadežde Petrović. Snimci govore sve. Doduše, oni su namerno smanjeni zbog očuvanja diskrecije i moći ovog istorijskog dokumenta za budućeg vlasnika. Iz istog razloga ne iznose se ni dimenzije ovog pisma. Koliko je važna moć istorijskog dokumenta pokazuje i činjenica da je Čerčil bio spreman da se odrekne samo jednog komada papira - Magna Karte - da bi privoleo Ameriku da udje u Drugi svetski rat. Da, tačno tako, da bi se domogle tog jednog komada papira Sjedinjene Američke Države bile su spremne da uđu u rat. Naravno Nadeždino pismo nije Magna Carta, ali je po rangu bitnosti - `Die Bundesliga ist das Schönste` - za jednu naciju vrlo blizu. Da, ovo je doista Bundes liga. Mouseprint: This kupindo add is equipped with pro bono product placement advertising. In addition, posted is a teaser image featuring beautiful girl as a good luck charm. (Courtesy of fb.com)
30 x 40 cm Vojislav Marinković (Leskovac, 2. oktobar 1911 — Beograd, 31. oktobar 2004) je bio likovni umetnik fotografije, majstor fotografije, fotografski pisac i kritičar. Nosilac međunarodnog fotografskog zvanja Ekselencija FIAP (EFIAP}. Završio Trgovačku akademiju (1931), Ekonomski fakultet (1942) i Visoku školu spoljne trgovine (1947) u Beogradu. Radio u bankarstvu, spoljnoj trgovini, diplomatiji i kulturi. Bavio se fotografijom od 1936. najpre kao član Foto-sekcije Srpskog planinarskog društva (SPD), a od 1938. i kao član Foto kluba „Zagreb“. Jedan od osnivača Kluba foto amatera „Beograd“ (KFAB), 1939. Bio član ULUPUDS-a. Bio urednik časopisa Fotografija i Beogradski objektiv. Afirmaciju u fotografiji započeo 1938. kao član Foto kluba „Zagreb“, učešćem na izložbama. Formiran pod uticajem tzv. `zagrebačke škole“ fotografije, Marinković je, uz nekolicinu drugih, bio neka vrsta mosta između prekosavskog lirskog sfumata i beogradskog realizma. U prvim posleratnim danima doprineo je izgradnji fotografske organizacije; nalazio se i među prvim autorima na domaćim i stranim salonima fotografije, baš kao što se sreće i među prvim nosiocima visokih priznanja u Foto-savezu (jugoslovenskom i srpskom), ili međunarodnoj fotografskoj organizaciji FIAP. Tokom višedecenijskog delovanja u fotografiji uvek je bio okrenut jednoj temi – čoveku i njegovom okruženju. Za svoje motive odabirao je sam život: žanr-scene, folklorne motive, portrete u ambijentu. Fotografije je grupisao u cikluse: Moj mali Beograd (1952-1960); Po Evropi (1952-1990); Pariske uspomene (1952-1990); Srpsko selo (1956-1970); Traženja (1956-1970); i Afrika (1970-1980). Sredinom pedesetih godina, delimično pod uticajem evropskih strujanja u fotografiji, Marinković je uneo u već sačinjen pikturalni sklop svojih dela jedno tada sasvim novo fotografsko mišljenje stvarajući fotografske dokumente prožete duhom nostalgije. Karakteristična dela u kojima se najviše ogleda ta nova vrednost su Muftaši; Lapavica (1953), Marenda; Sa pijace (1954), ili nekoliko godina docnije nastale, Bacanje kamena i Pod kupolom (1958). Tim delom svoga opusa izvršio je ne mali uticaj, ne samo na svoje savremenike nego i na nastavljače. Izuzetan doprinos Marinkovićev ogledao se i u njegovom hroničarskom radu. Pisao je fotografske kritike, osvrte, prikaze izložbi. Prvi tekst objavio je 1940. godine, a zatim se brojem objavljenih priloga, i opsegom tema o kojima je raspravljao, svrstao među najplodnije srpske fotografske pisce, a po originalnosti pristupa i u osobene pojave u fotografskoj literaturi na srpskom jeziku. Znatan deo svoga radnog veka posvetio je fotografskoj organizaciji, saveznoj i republičkoj, baš kao što je i čest predstavnik jugoslovenske fotografije u svetu, na kongresima, simpozijumima, žirijima. Na celom jugoslovenskom prostoru M. ostaje uvažavan kao ličnost čije su aktivnost i delo – umetničko, hroničarsko, organizaciono – značajno obeležili jugoslovensku fotografsku istoriju druge polovine XX veka. Izlagao na više od 200 grupnih izložbi na gotovo svim kontinentima. Potpuna lista izložbi navedena je u katalogu retrospektivne izložbe „Vojislav Marinković“, Salon fotografije, Beograd, 1979. Samostalno je izlagao u Beogradu (1975, 1995), Varšavi (1979) (zajedno sa Goranom Malićem), Novom Sadu (1980), Zagrebu (1980), Pančevu (1981), Smederevu (1981), Kruševcu (1982) i Boru (1985).