Pratite promene cene putem maila
- Da bi dobijali obaveštenja o promeni cene potrebno je da kliknete Prati oglas dugme koje se nalazi na dnu svakog oglasa i unesete Vašu mail adresu.
101-125 od 4465 rezultata
Režim promene aktivan!
Upravo ste u režimu promene sačuvane pretrage za frazu .
Možete da promenite frazu ili filtere i sačuvate trenutno stanje
Pečat prethodnog vlasnika inače odlično stanje Bela Duranci O slikarstvu Save Stojkova Autori: Bela Duranci, Sava Stepanov Strana: 248 ► Ostali detalji Veličina slova: A A prevod na francuski Katarina Kovačević, na engleski Nataša Mioković, Ljubica Jankov ; fotografije Pavle Jovanović, Rajko Karišić Detaljni podaci o knjizi Naslov: O slikarstvu Save Stojkova Izdavač: Bel Art galerija Strana: 248 (cb) Povez: tvrdi Pismo: latinica Format: 29 cm Godina izdanja: 2004 Сава Стојков (Сомбор, 29. март 1925 — Сомбор, 20. август 2014) био је један од најпознатијих сликара српске наивне уметности са тенденцијама фотореализма. Сава Стојков Sava Stojkov 03.jpg Сава Стојков у Пољопривредном музеју у Кулпину Датум рођења 29. март 1925. Место рођења Сомбор Краљевина СХС Датум смрти 20. август 2014. (89 год.) Место смрти Сомбор Република Србија Каталог са изложбе Саве Стојкова у Галерији Пољопривредног музеја у Кулпину Садржај Живот и дело Уреди Рођен је 1925. године у Сомбору. Излагао је у земљи и иностранству, широм света око 312 пута, самостално као и на још 550 групних изложби и добитник је бројних награда и признања. Најзначајнија признања су Велика награда бијенала у Милану 1980. године, Награда I бијенала Југословенске наивне уметности у Светозареву 1982. године, награде у Верони 1982. године и 1984. године, награда бијенала за животно дело у Јагодини 1993. године и Масарикова награда у Прагу 1996. године. Живео је и стварао у Сомбору. Оставио је иза себе опус од преко 40 хиљада слика.[1] Његов син је сликар Драган Стојков. Сава Стојков је умро 20. августа 2014. у Сомбору, после краће и тешке болести. Монумент равнице Саве Стојкова Уреди Сава Стојков је песник бачке равнице, њених предела и њених људи. Његово хармонично сликарство се оснива на чистом и прецизном филигранском раду. Идиличност његових радова са дубоким хоризонтом одише мирноћом и тишином. Из његових слика које су постављени на принципу контраста светла и сенке зрачи тајанственост. Поред пејзажа Сава Стојков је и изванредан портретист. Он слика ликове из бачке равнице и своје портрете ставља у равничарски пејзаж где они и припадају. Сликарско дело Саве Стојкова је монумент равнице у Бачкој и њеним људима. То је споменик посвећен с пуно љубави и јединственој атмосфери. Галерија Саве Стојкова у Препарандији Уреди Галерија у Препарандији Сава Стојков у свом атељеу у Препарандији На 85. рођендан, 29. марта 2010, Стојков је добио своју сталну ретроспективну поставку у приземљу здања Препарандије у Сомбору. На површини од 250 m2 налази се 71 уље на платну, стаклу и лесониту, из свих периода рада познатог сликара (аутор поставке је ликовни критичар Сава Степанов из Новог Сада). У првој сали изложена су уља на стаклу (пејзажи и портрети), дела настала између 1977. и 1992. године. У другој, „овалној“ сали, налазе се слике (уља на платну) равничара при паорским пословима, у трећој су изложени портрети аутентичних Војвођана (уља на платну и уља на стаклу), у четвртој су панонски пејзажи (уља на платну), а у петој сали налазе се салашарски и сеоски мотиви (уља на платну и лесониту). У ходнику, у приземљу, налазе се познати радови Саве Стојкова настали у периоду 1975—1977, а у ходнику на спрату налазе се његови најстарији радови (шпахтла на лесониту) из педесетих и шездесетих година ХХ века. На спрату су смештени и радови темпером и тушем, пастели, акварели, цртежи и графике из свих периода уметничког рада Саве Стојкова. У „овалној“ сали, на спрату здања Препарандије, налази се и атеље познатог сликара у коме је он свакодневно боравио и радио.[1]
Ova knjiga pruža veoma sažet pregled umetnosti koja je cvetala na tlu današnje Italije u razdoblju od kraja XIII do početka XIX veka. U njoj ćete videti da Italija odista može da bude ponosna i počastvovana što svetu može da ponudi jedan raštrkani muzej bez premca. Povez knjige : tvrd Strana : 396 Format knjige : 29 cm Pismo : latinica
Pariz monografija Tekst Gerard Gefen Fotografije Yann Arthus-Bertrand Dvojezicno izdanje francusko engleski Izdavac - Hachette livre, Paris Godina - 2000. Paris, Znemenitosti Pariza Knjiga u vrlo dobrom stanju,bez podvlacenja ili ostecenja,bez ispisane posvete,tvrd povez,sa omotnicom u dobrom stanju,format 35 cm,182 str. (13)
U ovoj izvanrednoj monografiji nalaze se priče o trideset tri eminentna slikara različitih profila i generacijskih raspona, i kao takva ona predstavlja svojevrstan omaž savremenoj likovnoj umetnosti. Spisak slikara koji u knjizi govore o svom stvaralaštvu i odgovaraju na nimalo lako pitanje - kako su postali slikari, su: Momčilo Moma Antonović, Aleksandar Cvetković, Vladimir Dunjić, Božidar Damjanovski, Vasilije Dolovački, Željko Đurović, Tijana Fišić, Dragan Ilić-Di Vogo, Ljubodrag Janković-Jale, Mijodrag Janković, Zoran Jovanović-Dobrotin, Momčilo Momo Kapor, Velizar Krstić, Ratko Lalić, Aleksandar Luković-Lukijan, Danica Masniković, Milan Miletić, Vladan Micić-Micke, Stojan Milanov, Dragan Martinović-Martin, Goran Mitrović, Janoš Mesaroš, Kemal Ramujkić, Jovan Rakidžić, Slobodanka Rakić-Šefer, Milan Stašević, Milić Stanković – Milić od Mačve, Nenad Stanković, Rade Stanković, Tomislav Suhecki, Damir Savić, Radislav Raša Trkulja, Milka Vujović i Stanko Zečević. Pored biografija, izdanje obiluje anegdotama iz života umetnika, kao i reprodukcijama, koje sublimiraju njihov rad i pružaju dragocene podatke o duboko intimnim emocijama, estetskim i moralnim nazorima svakog slikara ponaosob. Knjiga pred vama je namenjena najširem krugu ljubitelja slikarstva, od laika preko najstrastvenijih obožavalaca do studenata likovnih i primenjenih umetnosti, za koje može biti vredan izvor znanja. Pisana je popularnim stilom što doprinosi tome da je razumeju najrazličitiji profili čitalaca. Strana 336 Povez knjige: tvrd Pismo: latinica Format knjige: 220 x 260 mm
Pun naziv knjige: IL MANUALE DEL FOTOGRAFO Materiali, tecniche, procedimenti, attrezzature dalle fotocamere tradizionali agli ultimi modelli digitali. Autor: JOHN HEDGECOE Izdavač: ARNOLDO MONDADORI EDITORE 352 str. : ilustr. ; 16 x 23 cm / Tvrd povez sa zaštitnim omotom Knjiga je u odličnom stanju
Kako prepoznati umetnost komplet od 12 knjiga, Vuk Karadzic, 1980.U odlicnom stanju. 1.Romanika 2.Gotika 3.Islamska umetnost 4.Grcka umetnost 5.Kineska umetnost 6.Mesopotamska umetnost 7.Renesansa 8.Etrurska umetnost 9.Rokoko 10.Barok 11.Rimska umetnost 12.Egipatska umetnost
Dia de los Muertos odnosno Dan mrtvih, slavi se u Meksiku početkom novembra meseca. Ovaj praznik okuplja čitave porodice kako bi odale počast preminulim članovima i prijateljima. I obično je u pitanju veselje. Najčešći motiv je La Calavera tj. ljudska lobanja. Ove dve figure su napravljene od stiropora i poliuretanske pene (pur pena) i verovatno su služile kao ukras u nekom ugostiteljskom objektu. Veća je visine 190cm, manja 80cm i jako dobro su očuvane. Imaju par sitnih oštećenja, ali je struktura netaknuta. Dve jako zabavne dekorativne figure, pogodne za tematski kafic ili, jos bolje, tequila bar. Preuzimanje isključivo lično, previše su krhke da bi putovale kurirskim službama.
-
Kolekcionarstvo i umetnost chevron_right Knjige
Dodatne informacije Pisac RUDOLF ARNHAJM Izdavač UNIVERZITET UMETNOSTI U BEOGRADU Izdanje 1981 Povez MEKI Strana 435 Stanje Dobro