Pratite promene cene putem maila
- Da bi dobijali obaveštenja o promeni cene potrebno je da kliknete Prati oglas dugme koje se nalazi na dnu svakog oglasa i unesete Vašu mail adresu.
76-100 od 60313 rezultata
Režim promene aktivan!
Upravo ste u režimu promene sačuvane pretrage za frazu .
Možete da promenite frazu ili filtere i sačuvate trenutno stanje
-
Lepota i zdravlje chevron_right Lična nega
Opis proizvoda Gel za tuširanje 3 u 1: za telo, lice i kosu. Ispunjava energijom i ima tehnologiju koja neutrališe neugodne mirise i održava svežinu i do 24 sata. Dermatološki testiran. Ekonomično pakovanje sa pumpicom.
-
Odeća, obuća i aksesoari chevron_right Odeća za muškarce
COLOR: White PRODUCT ID: M868289829171 BRAND: VAKKO PRODUCT GROUP: Shirt MATERIAL: 100% Cotton LIFESTYLE: Contemporary
-
Odeća, obuća i aksesoari chevron_right Odeća za muškarce
Model je visine 189 cm i nosi veličinu L.
-
Odeća, obuća i aksesoari chevron_right Odeća za muškarce
Product Name : Altınyıldız Classics Suit Product Detail : Leg Info : Narrow Origin : Turkey Sleeve Info : Long Model Code : 4A3022200013 Waist Info : Normal Material : 49% Polyester, 48% Viscose, 3% Elastane Pocket Info : Covered Pocket Collar Type : Dovetail Pattern Information: Extra Slim
-
Lepota i zdravlje chevron_right Apoteka
Opis Weleda Pasji Trn kremasti gel za tuširanje 200ml Revitalizujući gel za tuširanje od pasjeg trna, bez sintetičkih deterdženata, nežno čisti i osvežava kožu. Način upotrebe: Za vreme kupanja ili tuširanja, nanesite na celo telo. Ne stvara previše sapunice. Pojačajte efekat hidratacije, koristeći Losion za telo ili Ulje od pasjeg trna nakon tuširanja. Sertifikovani prirodni proizvod. Veganski proizvod. Aktivni sastojci: ulje susama, ulje pasjeg trna. Sastav(INCI): Water (Aqua), Sesamum Indicum (Sesame) Seed Oil, Coco-Glucoside, Alcohol, Disodium Cocoyl Glutamate, Glycerin, Chondrus Crispus (Carrageenan), Fragrance (parfum)*, Hippophae Rhamnoides (Sea Buckthorn) Oil, Xanthan Gum, Lactic Acid, Limonene*, Linalool*, Citral*. *prirodna esencijalna ulja Zemlja porekla: Nemačka
-
Odeća, obuća i aksesoari chevron_right Odeća za muškarce
Contents: Double jersey set Model: Flat, round neck Label: Non-irritating transfer printing label Production: Istanbul, Turkey Fabric: High quality Kom fabric
-
Odeća, obuća i aksesoari chevron_right Odeća za muškarce
Product Name: Fabrika Boxer Product Detail: Model Code: SINGLE FACTORY BOXER Origin: Turkey Material: 95% Cotton, 5% Elastane
-
Lepota i zdravlje chevron_right Lična nega
Opis proizvoda Palmolive „Egzotična orhideja” sadrži ekstrakt orhideje i hidrantno mleko. Njegova baršunasta formula obavija Vas senzualnim mirisom egzotičnog cveća. Dermatološki testiran.
Sastojci/ Ingredients: Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocoamidopropyl Betaine, Aloe Barbadensis Leafe Extract, Ammonyum Lauryl Sulfate, Lauryl Glucoside, Peg- 90 Glyceryl Isostearate, Laureth-2, Sodium Chloride, Phenoxyethanol, , Parfume, Allantoin, Disodium EDTA, Ethylhexylglicerine, Sodium Hydroxide. Namena: Proizvod je namenjen svim tipovima kože za svakodnevnu negu.
-
Odeća, obuća i aksesoari chevron_right Odeća za muškarce
COLOR: Claret Red PRODUCT ID: M868289838805 BRAND: VAKKO ORIGINAL PRODUCT CODE: 0 PRODUCT GROUP: Pullover FABRIC TYPE: Knitted MATERIAL: 100% Wool LIFESTYLE: Contemporary MODEL: Plain COLLAR: V-Neck COLOR: Claret Red MARK 8988: Claret Red ORIGINAL PRODUCT CODE: 0 PRODUCT GROUP: Pullover FABRIC TYPE: Knitted MATERIAL: 100% Wool LIFESTYLE: Contemporary MODEL: Plain COLLAR TYPE: V-Neck
odlično očuvana Antologija stare kineske poezije: Svet u kapi rose Jezik, pesništvo, tradicija… Od svih kineskih dimenzija, vremensku kao da je najteže prilagoditi evropskoj vizuri: ona je i najodgovornija za tolike razlike u psihološkoj perspektivi. Otuda je i neminovno, mada u svojoj pristrasnosti tako naivno, naše čuđenje „kako je to“ stara Kina gotovo tri hiljade godina ostajala bez ikakvih dodira sa Zapadom. (Marko Polo? To nije njen kontakt sa Zapadom, već kontakt Zapada sa njom, promašen, uostalom, jer je Venecija nastavila da u tom pravcu drži durbin okrenut u naopako.) Otuda, takođe, činjenica da nijedna književnost ni približno nema tako dugu povest kao kineska – za nas predstavlja samo kuriozitet. Ako je vekovima bila više civilizacija nego nacija, drevna Kina je bila i više tradicija nego država. I to tradicija toliko prožeta svojim pismom da su mitski arhetipovi samo njegovim posredstvom mogli da se kristališu i da razviju opšte duhovne konstante. Prosto savršeno kao oruđe sinteze, dakle poezije, koja nas je u tonalitetima – čije promene potpuno menjaju smisao reči – našao način da se oslobodi rodova, padeža, vremena, gotovo čitave morfologije, da bi i poslednje njene ostatke zbrisala jedna poezija koja ne priznaje vrste reči, već samo njihovu srž. Pošteđena, tako, disciplinovanog služenja sintaksi, reč otelotvorena u ideogramu, karakterističnom kineskom pismu, postaje nezavisna, te i misao, opravdavajući tu privilegiju i koristeći se tom slobodom, ide u svom značenju do kraja, dakle dalje od reči. A ta značenja, oslobođena suvišnika, dodiruju se onda i prožimaju kao prirodne pojave. Upravo to i jeste težnja ideograma – da se prožme samom prirodom. Stoga kao da i nije poređenje, nego, takoreći, konstatacija kad jedan kineski epistolarac iz VIII veka piše da su ideogrami najslavnijeg kaligrafa među njegovim savremenicima – kitovi što nadiru ka pučini, zmije što vrludaju ševarom, kiša što se pred naletom vetra najednom sručuje niz nastrešnice, svenule puzavice što vise nad ponorom, svileni končići zahvaćeni olujom, koji kao da će se svakog trenutka prekinuti ali se nikad ne prekidaju. Ostavši bezmalo nedirnut još otkako je bio standardizovan u III veku pre naše ere, dakle potpuno nezavisan od fonetike, ideogram se obraća neposredno duhu, nemajući potrebe da se, dekomponovan zvucima, prethodno provuče kroz sluh. Zato, makar se čitao sasvim drukčije, kao arapske cifre na raznim jezicima, ideogram dočarava isti smisao današnjem Kinezu kao i onom od pre dva milenijuma, ili čitaocu u Japanu, Koreji, Kambodži: svet se, dakle, ne mora truditi da izmisli univerzalno pismo, ono već postoji, preostaje još samo ta sitnica – valja ga naučiti… Svaki kineski ideogram je, inače, jednosložan, te pošto nema nenaglašenih slogova, u kineskoj poeziji nema ni stopa; drugim rečima, metrička jedinica nije slog, nego reč, sa svojom tonalnošću. Kao što je svaka reč, zahvaljujući monosilabizmu, metrički zamenljiva svakom drugom, tako i ideogrami, kao homogene poetske slike oslobođene svega nebitnog za komunikaciju, ostaju autonomni ali i ravnopravni. Ma koliko redosled ideograma bio od značaja za njihov smisao i međusobni odnos, u pesmi oni kao da senče ivice kojima se zgledaju, kao da olabavljuju zamahe svojih značenja, kao da menjaju smerove prošlosti i budućnosti, te provociraju oko da ih upija paralelno, ponekad čak u krug: tako oni trijumfuju nad sintaksom, ne na račun, nego na korist značenja, sve slojevitijih, sve ambivalentnijih, sve obuhvatnijih. U njima je, dakle, u njihovoj prirodi, podosta od onog do čega danas, ovde i drugde, pesnik mora da se probija sam. Staviti, u pesmu, ideogram na pravo mesto, to je nešto mnogo više nego naći pravi „izraz“: to znači otkriti još jednu zakonitost, još jedan gravitacioni sistem koji počiva na ravnoteži neizrecivog i komunikabilnog. Iskazati a ne reći – da bi se, tako, reklo više, to je ono čemu najčešće teži kineski pesnik i čemu uvek teži sam njegov ideogram. Ta sposobnost slikovitog pisma naslućena je u samom začetku: ostala je legenda da su zli dusi plakali kada je pronađeno. Strahopoštovanje je vremenom svedeno na poštovanje, ali je i dalje smatrano svetogrđem makar i slučajno bacanje ili gaženje ispisanog komada papira. Poeziji je tu pripao najveći deo časti i počasti, jer je, neuporedivo potpuniju nego proza ili, kasnije, drama, imala moć da iz ideograma izvuče sve što je vremenom uspeo da upije, udahne i upamti. Zato se kineski klasični romani tako često i pozivaju na nju: „postoji pesma“, kažu, „koja to dokazuje“. I evo, sada, ponečeg od toga što je pesma dokazala, negde daleko i davno, u svojoj vekovnoj potrazi za čovekom. – Dragoslav Andrić
Stanje kao na slikama*. Novo ili kao novo. Zemlja porekla: Nemačka. Vrhunski kvalitet. Ramena (cm): 55 Grudi (poluobim)(cm): 66 Dužina (leđa)(cm): 73 Materijal: Poliester Boja: Teget Težina (g): 400 *Postavljene slike su autentične fotografije predmeta koji se prodaje.
Aloe vera krema za lice i telo smiruje i hidrira kožu, neguje iritiranu i upaljenu kožu. Gel krema od aloe je odlična kod ujeda insekata, opekotina, opekotina izazvanih sunčanjem, iritacija, kod brijanja, uraslih dlaka. Sadrži ekstrakt aloe vera soka iz lista ove biljke. Ova krema je pogodna za sve tipove kože. Pored ovih proizvoda imamo i aloe vera stik i aloe vera šampon bez sulfata. Aloe vera krema za lice i telo: Sastav Aloe vera – Veliki broj benefita za zdravlje kože. Aloe vera ublažava simptome psorijaze, ekcema i dermatitisa, akni i bubuljica. Smanjuje fleke na koži i hiperpigmentaciju. Obnavlja ćelije kože, hidrira je i neguje. Smanjuje svrab i bol ujeda komaraca i drugih insekata. Smiruje upaljenu kožu nakon depilacije i drugih tretmana. Pantenol – Zadržava vlažnost kože i hidrira je. Štiti kožu od spoljašnih faktora. Alantoin – Jedinjenje koje se nalazi u različitim biljkama, smiruje kožu, iritaciju i svrab kože, neguje je i osvežava. Sastojci: Aqua, Aloe Vera Berbadensis Leaf Juice, Panthenol, Acrylates C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Phenoxyetanol, Allantoin, Sodium Hydroxide, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Ethylhexylglycerin, Parfum, Disodium EDTA Benefiti aloe vera kreme: Smiruje upaljenu kožu posle sunčanja i depilacije Hidratacija kože Koša je meka i nežna Štiti kožu od spoljašnih faktora Kako se koristi ova gel krema? Utrljajte kremu na telo i lice, odnosno mesta na koje želite blagom masažom. Možete je koristiti koliko god puta je potrebno, svakodnevno. Aloe vera krema za lice i telo cena Cena ovog proizvoda je 700,00 rsd. Rok upotrebe utisnut na pakovanju. Neto: 150ml Gde kupiti ovu kremu od aloe? Ovaj proizvod možete poručiti online preko našeg sajta, a možete ga kupiti i u našoj biljnoj apoteci Riznica bilja u Novom Sadu, na adresi Alekse Šantića 72.