Filteri
close
Tip rezultata
Svi rezultati uključeni
keyboard_arrow_down
Kategorija
Sve kategorije
keyboard_arrow_down
Od
RSD
Do
RSD
Sortiraj po
keyboard_arrow_down
Objavljeno u proteklih
keyboard_arrow_down
Sajtovi uključeni u pretragu
Svi sajtovi uključeni
keyboard_arrow_down

Pratite promene cene putem maila

  • Da bi dobijali obaveštenja o promeni cene potrebno je da kliknete Prati oglas dugme koje se nalazi na dnu svakog oglasa i unesete Vašu mail adresu.
26-50 od 92835 rezultata

Broj oglasa

Prikaz

format_list_bulleted
view_stream
26-50 od 92835 rezultata

Prikaz

format_list_bulleted
view_stream

Režim promene aktivan!

Upravo ste u režimu promene sačuvane pretrage za frazu .
Možete da promenite frazu ili filtere i sačuvate trenutno stanje

Aktivni filteri

  • Tag

    Lirska poezija
  • Tag

    Stripovi
  • Tag

    Istorija i teorija književnosti i jezika

LONGMANS odlično očuvana

Prikaži sve...
899RSD
forward
forward
Detaljnije

Očuvan, manja fleka na ivici nekoliko prvih listova ( na slici )

Prikaži sve...
300RSD
forward
forward
Detaljnije

NOLIT - 1979 - 694 STRANE, TVRD POVEZ. OMOT NA PAR MESTA ZALEPLJEN.

Prikaži sve...
1,799RSD
forward
forward
Detaljnije

dobro očuvan

Prikaži sve...
600RSD
forward
forward
Detaljnije

Miki: Trik sa kartama Proka Pronalazač: Klupa koja greje Zli Vuk: Topli poklon Baja: Trojanski ormar Gavra: Poklon dobro očuvan

Prikaži sve...
200RSD
forward
forward
Detaljnije

Paja Patak Miki i `Slučaj bandita koji iščezava` Paja Patak: Mlazna veštica Švrća: Te gume… odlično očuvan

Prikaži sve...
650RSD
forward
forward
Detaljnije

odličan

Prikaži sve...
650RSD
forward
forward
Detaljnije

Paja Patak: Nagradno putovanj Proka pronalazač: Krov nadglavom Šilja: Na dva točka Miki: Kad vulkan proradi Pata: Kućni ljubimac odlično očuvan

Prikaži sve...
400RSD
forward
forward
Detaljnije

odlično očuvana Antologija stare kineske poezije: Svet u kapi rose Jezik, pesništvo, tradicija… Od svih kineskih dimenzija, vremensku kao da je najteže prilagoditi evropskoj vizuri: ona je i najodgovornija za tolike razlike u psihološkoj perspektivi. Otuda je i neminovno, mada u svojoj pristrasnosti tako naivno, naše čuđenje „kako je to“ stara Kina gotovo tri hiljade godina ostajala bez ikakvih dodira sa Zapadom. (Marko Polo? To nije njen kontakt sa Zapadom, već kontakt Zapada sa njom, promašen, uostalom, jer je Venecija nastavila da u tom pravcu drži durbin okrenut u naopako.) Otuda, takođe, činjenica da nijedna književnost ni približno nema tako dugu povest kao kineska – za nas predstavlja samo kuriozitet. Ako je vekovima bila više civilizacija nego nacija, drevna Kina je bila i više tradicija nego država. I to tradicija toliko prožeta svojim pismom da su mitski arhetipovi samo njegovim posredstvom mogli da se kristališu i da razviju opšte duhovne konstante. Prosto savršeno kao oruđe sinteze, dakle poezije, koja nas je u tonalitetima – čije promene potpuno menjaju smisao reči – našao način da se oslobodi rodova, padeža, vremena, gotovo čitave morfologije, da bi i poslednje njene ostatke zbrisala jedna poezija koja ne priznaje vrste reči, već samo njihovu srž. Pošteđena, tako, disciplinovanog služenja sintaksi, reč otelotvorena u ideogramu, karakterističnom kineskom pismu, postaje nezavisna, te i misao, opravdavajući tu privilegiju i koristeći se tom slobodom, ide u svom značenju do kraja, dakle dalje od reči. A ta značenja, oslobođena suvišnika, dodiruju se onda i prožimaju kao prirodne pojave. Upravo to i jeste težnja ideograma – da se prožme samom prirodom. Stoga kao da i nije poređenje, nego, takoreći, konstatacija kad jedan kineski epistolarac iz VIII veka piše da su ideogrami najslavnijeg kaligrafa među njegovim savremenicima – kitovi što nadiru ka pučini, zmije što vrludaju ševarom, kiša što se pred naletom vetra najednom sručuje niz nastrešnice, svenule puzavice što vise nad ponorom, svileni končići zahvaćeni olujom, koji kao da će se svakog trenutka prekinuti ali se nikad ne prekidaju. Ostavši bezmalo nedirnut još otkako je bio standardizovan u III veku pre naše ere, dakle potpuno nezavisan od fonetike, ideogram se obraća neposredno duhu, nemajući potrebe da se, dekomponovan zvucima, prethodno provuče kroz sluh. Zato, makar se čitao sasvim drukčije, kao arapske cifre na raznim jezicima, ideogram dočarava isti smisao današnjem Kinezu kao i onom od pre dva milenijuma, ili čitaocu u Japanu, Koreji, Kambodži: svet se, dakle, ne mora truditi da izmisli univerzalno pismo, ono već postoji, preostaje još samo ta sitnica – valja ga naučiti… Svaki kineski ideogram je, inače, jednosložan, te pošto nema nenaglašenih slogova, u kineskoj poeziji nema ni stopa; drugim rečima, metrička jedinica nije slog, nego reč, sa svojom tonalnošću. Kao što je svaka reč, zahvaljujući monosilabizmu, metrički zamenljiva svakom drugom, tako i ideogrami, kao homogene poetske slike oslobođene svega nebitnog za komunikaciju, ostaju autonomni ali i ravnopravni. Ma koliko redosled ideograma bio od značaja za njihov smisao i međusobni odnos, u pesmi oni kao da senče ivice kojima se zgledaju, kao da olabavljuju zamahe svojih značenja, kao da menjaju smerove prošlosti i budućnosti, te provociraju oko da ih upija paralelno, ponekad čak u krug: tako oni trijumfuju nad sintaksom, ne na račun, nego na korist značenja, sve slojevitijih, sve ambivalentnijih, sve obuhvatnijih. U njima je, dakle, u njihovoj prirodi, podosta od onog do čega danas, ovde i drugde, pesnik mora da se probija sam. Staviti, u pesmu, ideogram na pravo mesto, to je nešto mnogo više nego naći pravi „izraz“: to znači otkriti još jednu zakonitost, još jedan gravitacioni sistem koji počiva na ravnoteži neizrecivog i komunikabilnog. Iskazati a ne reći – da bi se, tako, reklo više, to je ono čemu najčešće teži kineski pesnik i čemu uvek teži sam njegov ideogram. Ta sposobnost slikovitog pisma naslućena je u samom začetku: ostala je legenda da su zli dusi plakali kada je pronađeno. Strahopoštovanje je vremenom svedeno na poštovanje, ali je i dalje smatrano svetogrđem makar i slučajno bacanje ili gaženje ispisanog komada papira. Poeziji je tu pripao najveći deo časti i počasti, jer je, neuporedivo potpuniju nego proza ili, kasnije, drama, imala moć da iz ideograma izvuče sve što je vremenom uspeo da upije, udahne i upamti. Zato se kineski klasični romani tako često i pozivaju na nju: „postoji pesma“, kažu, „koja to dokazuje“. I evo, sada, ponečeg od toga što je pesma dokazala, negde daleko i davno, u svojoj vekovnoj potrazi za čovekom. – Dragoslav Andrić

Prikaži sve...
999RSD
forward
forward
Detaljnije

    Oglas

  • 13. Apr 2024.

  • Smederevska Palanka

  • kupindo.com

Asteriks 37 Čarobna knjiga, 2018. A4 format, 48 strana. Lepo očuvan. s

Prikaži sve...
350RSD
forward
forward
Detaljnije

Tekst Stripovi iz srpske Atine Bluberi Dust Giraud, Jean Torpedo Druga strana medalje Abuli, Enrique Sanchez Bernet, Jordi Hogar strašni Browne, Dik Titef Counter strikes back! Chappuis, Philippe `Zep` odlično očuvan za ozbiljne kolekcionare

Prikaži sve...
700RSD
forward
forward
Detaljnije

Vintage from the 1970s Collectible MAD magazine in good used condition. These are great old Humor Magazine/comics. Add to your collection...

Prikaži sve...
999RSD
forward
forward
Detaljnije

Vol.1 No.22 dobro očuvan ( do pola se odvojila korica ) ROOM.10

Prikaži sve...
770RSD
forward
forward
Detaljnije

Mihailo Stevanović: OD VUKA DO BELIĆA I DALJE, Zavod za udžbenike Beograd 1988, str. 345. Studije o jeziku i književnosti. Sadržaj na slici. Očuvanost 4; ima štambilj poklon izdavača

Prikaži sve...
280RSD
forward
forward
Detaljnije

NOVO - RETKO ZAVIČAJNI PISCI SVETLOST Kragujevac 197982. Q

Prikaži sve...
999RSD
forward
forward
Detaljnije

odlično očuvan kolekcionarski

Prikaži sve...
950RSD
forward
forward
Detaljnije

Miki: Dijeta Gumi meda: Čuvaj most (???) Paja Patak: Istina se uvek isplati Diznijeve bebe dobro očuvan

Prikaži sve...
680RSD
forward
forward
Detaljnije

Pirati Strava i užas Abuli, Enrique Sanchez Rossi, Christian Pirati Karabinova priča Abuli, Enrique Sanchez Rossi, Christian Pirati Šuma Abonosova Abuli, Enrique Sanchez Rossi, Christian Pirati Braća po moru Abuli, Enrique Sanchez Rossi, Christian Pirati Majka i sin Abuli, Enrique Sanchez Rossi, Christian Pirati A ko ne sanja da leti? Abuli, Enrique Sanchez Rossi, Christian Pirati Ostrvo kornjača Abuli, Enrique Sanchez Rossi, Christian Redov Bili Walker, Mort Titef Nova školska torba Chappuis, Philippe `Zep` Chappuis, Philippe `Zep` Hogar strašni Browne, Dik odlično očuvan za ozbiljne kolekcionare

Prikaži sve...
200RSD
forward
forward
Detaljnije

Papirni omot je ostecen,listovi kad se zatvori knjiga vidi se da su uflekani Papírborító sérült,amikor a könyv be van csukva látszik hogy a lapok be vannak piszkolódva VÁCI MIHÁLY Nyíregyháza 1924 – Hanoi 1970 … `Ó minden voltam én, amire a lélek fényes! és engedelmesen letérdeltem a test minden ítéletéhez. Mindenre felragyogtam, ami fókuszaimat pásztázva kereste, a sejtések szétszórt sugarait tűzzé lobbantottam, é – a tiszta lencse. Úgy éltem, mint a százhuszat verő szív úgy gyűlöltem és szerettem: mindenhez úgy fogtam, kívánva, hogy az legyen a vesztem! Úgy éltem én, ahogy itt élni kell, ahogy érdemes élni! Egy emberöltőt éltem – de a sorsom történelem és ezerévnyi!` 20. század költészet magyar magyar nyelvű vers Ptt erre az ajánlott nyomtatványra nem több 106 dinártól Ptt za ovu preporucenu tiskovinu ne iznosi vise od 106 rsd

Prikaži sve...
100RSD
forward
forward
Detaljnije

SRPSKA KNJIŽEVNOST uknjiževnoj kritici knjiga odlično očuvana omotnica takuta po obodu

Prikaži sve...
499RSD
forward
forward
Detaljnije

ZAGOR, Veseli četvrtak E1

Prikaži sve...
249RSD
forward
forward
Detaljnije

REPRINTOVANOIZDANJE MOGUĆ DOGOVOR SLIKE d4

Prikaži sve...
499RSD
forward
forward
Detaljnije

REPRINTOVANOIZDANJE MOGUĆ DOGOVOR SLIKE d2

Prikaži sve...
499RSD
forward
forward
Detaljnije

REPRINTOVANOIZDANJE SLIKE DOGOVOR

Prikaži sve...
499RSD
forward
forward
Detaljnije

Иван Новиков Алексанр Сереевич Пушкин Биографије и мемоари Роман совјетског писца Ивана Алексејевича Новикова (1877 - 1959) `Пушкин у Михајловском` једно је од најбољих дела совјетске књижевности посвећено животу и делу великог песника. Књига истиче период његовог живота, важан за стваралаштво А.С. Пушкина, када је осрамоћени песник био у царском изгнанству. Роман Новикова прича о Пушкиновом животу у егзилу у Михајловском после свађе са царем Александром, о његовим односима са рођацима, комшијама, пријатељима, а у исто време и са непријатељима и „чуварима“. Период приповедања је 2 године. Од 1924 - долазак у Микхаиловскоие - до 1926 - гушење устанка децембриста. Наравно, требало је да почнем да читам од првог дела дијалога, али ову књигу сам имао само код куће ... Мислим да ми је зато почетак био донекле тежак - не само да се не сећам скоро ништа о Пушкину, осим да је он „наше све“, а позивање аутора на први део било је збуњујуће. Али нешто касније, већ сам почео да схватам „шта је шта“, и процес је кренуо снажније. Свидело ми се само дело, иако ауторска одступања у опису природе делују помало измишљено, помало вештачки, слично лошој имитацији некога (можда самог јунака романа Александра Сергејевича). Било би боље убацити Пушкинове песме. Али, очигледно, текстове у том тренутку није написао Пушкин, будући да је на другим местима Новиков убацио поезију (Пушкин и његови гости-песници), и цитате из преписке, и одломке из прозних дела. У те две године Александар Сергејевич је скоро све време посветио раду на `Борису Годунову`, `Еугену Оњегину` и љубавним текстовима. Ипак, тај женскар је још увек био наш Александар - заљубио се десно и лево и заљубио се у даме свих узраста и рангова. С тим у вези, он се врло добро открива - знао сам да је Пушкин миљеник једне жене, али сцене из његовог живота помогле су ми да схватим зашто је то био! Слажем се, гледајући портрете, читајући опис његовог изгледа, тешко је замислити због чега су жене изгубиле главу. Такође у роману `Пушкин у Михајловском` откривен је вео мистерије рађања песникових дела - `Еугене Онегин`, `Борис Годунов`, песме, бајке итд. Говори о прототиповима јунака, о приче које су дале подстицај писању. Желео сам много да поново прочитам - уосталом, под готово сва дела можете ставити: „На основу стварних догађаја“. И дефинитивно ћу пронаћи и прочитати први део дијалога - да ли треба да разумем како је све почело? odlično očuvana bogato ilustrovana PRO.20/3

Prikaži sve...
999RSD
forward
forward
Detaljnije
Nazad
Sačuvaj