Pratite promene cene putem maila
- Da bi dobijali obaveštenja o promeni cene potrebno je da kliknete Prati oglas dugme koje se nalazi na dnu svakog oglasa i unesete Vašu mail adresu.
126-150 od 1579 rezultata
Režim promene aktivan!
Upravo ste u režimu promene sačuvane pretrage za frazu .
Možete da promenite frazu ili filtere i sačuvate trenutno stanje
-
Kolekcionarstvo i umetnost chevron_right Ručni rad
Kao na slici. Koriscen heklani milje, nije istirkan, ni ispeglan,
Uvod u sistem filozofije Dzordz Santajana Preveo Matej Muzina Predgovor Gajo Petrovic Izdavac - Naprijed, Zagreb Godina - 1974. Knjiga u dobrom stanju,bez podvlacenja ili ostecenja,sa manjim tragovima kvasenja na poslednjoj stranici,bez ispisane posvete,tvrd povez,sa omotnicom u dobrom stanju,format 20 cm,305 str. (01)
Ka filozofiji umetnosti grupa stranih i domacih autora Izdavac Univerzitet umetnosti u Beogradu i Esteticko drustvo Srbije 488 strana mek povez Dimenzije 15 x 24 cm Knjiga je nekorišćena, ocuvana . SADRZAJ: - BIO-BIOGRAFIJA PROF.DR MILANA DAMNJANOVICA - DOBRILO ARANITOVIC , BIOGRAFIJA, BIBLIOGRAFIJA, KNJIGE, STUDIJE ESEJI CLANCI I PRIKAZI, PREVODI KNJIGA, PREVODI U PERIODICI I ZBORNICIMA, LITERATURA O PROFESORU MILANU DAMNJANOVICU. - OD OPSTENJA SA MNOGOSTRUKOSCU DO FILOZOFIJE UMETNOSTI, REC UZ SPOMENICU I FILOZOFSKE VARIJACIJE - HANS JORG SANDKUHLER - DAS BUCH DER NATUR IN DER SCHRIFT DER KULTUR, EMPIRIE UND DIE HERSTELLUNG DER PHANOMENE - MANFRED BUHR - EUROPA UND SEIN GEISTIGES ERBE - ALEXIUS J.BUCHER - KIRCHE FORDERT ARMUT - ARMUT FORDERT KIRCHE - VLADETA JEROTIC - KREATIVNI KONFLIKT - VOJIN MATIC - PITANJA KONTINUITETA RAZVOJA UMETNOSTI - MARCELLE BRISSON-DUFRENNE - VIEILLIR.MYTHES ET FONTAINES DE JOUVENCE - RADOMIR KORDIC - VASKRSENJE OCEVA, FROJDOV S FROJDOM - MILOVAN SUTIC-FILOZOFSKA DIMENZIJA JUNGOVE TEORIJE ARHETIPOVA - OTTO HERBERT HAJEK-GEWIDMETMILAN DAMNJANOVIC, REDE-FESTIVAL MITTE EUROPA PLAUEN 9.AVGUST 1994. - JA I DRUGI CRTEZ SVETOZARA SAMUROVICA II OPSTA ESTETIKA - ARNOLD BERLEANT-BEYOND DISINTERESTEDNESS - PETER MC CORMICK- CRIMSON WORDS, PALE FIRES OF REASON - EVANGHELOS A.MOUTSOPOULOS-NATURE ET MIMESIS ARTISTIQUE APPROXIMATION OUSUPERACTION. - ZORAN KONSTANTINOVIC-LEPOTA KAO HARMONICNA CELOVITOST - MIRKO ZUROVAC-ESTETIKA NIKOLAJA HARTMANA - MILAN UZELAC-POREKLO SPORA O STRUKTURI ESTETSKOG PREDMETA - BRANISLAVA MILIJIC-FENOMENOLOSKA ESTETIKA MIKEL DIFRENA - STEFAN MORAWSKI-MY EVERINCREASING TROUBLE WITH POSTMODERNISM - IVO TARTALJA-LIK,UOPSTE - MICHAEL BENEDIKT-ALOISRIEGL KUNSTANALYSE UND DAS KUNSTWOLLEN - WOLFHART HENCKMANN-KONRAD FIEDLER UND DIE ALLGEMEINE KUNSTWISSENSCHAFT - MIHAILO VIDAKOVIC-PLURALISTICKO SAGLEDAVANJE ESTETSKE VREDNOSTI U DELU U DELU LEONIDA STOLOVICA - DRAGAN ZUNIC-GRANICE ESTETICKOG DADAIZMA - DUSAN PAJIN-REMEBRANCE AND RECOGNITION IN TRANSPERSONAL PERSPECTIVE OF THE AESTHETIC WAY III POSEBNE ESTETIKE - BRANKO ALEKSIC-MIT,POEZIJA I FILOZOFIJA PRESOKRATICARA - KSENIJA MARICKI GADJANSKI-JEZICKO-TERMINOLOSKA ISPITIVANJA RETORA ISOKRATA - MIODRAG MATICKI-USMENA VERZIJA ISTORIJE - LJILJANA PALVOVIC SAMUROVIC-LO HISTORICO Y LO IMAGINATIVO EN LA SILVA DE VARIA LECCION CAPXIV DE PERO MAXIA - SIEGFRIED J.SCHMIDT-WHY LITERATURE IS NOT ENOUGH,OR:LITERARY STUDIES AS MEDIA STUDIES - BOJAN JOVANOVIC-ANTROPOLOSKA ZNANJA U PESNICKOM ISKUSTVU MIODRAGA PAVLOVICA - SINISA JELUSIC-INTERTEKSTUALNE RELACIJE ZAPIS DJURE JAKSICA - TOMONOBU IMAMICHI-CASPAR DAVID FRIEDRICH - SANJA BRUSKI UZELAC-DUHOVNA KATEGORIJA VIZUELNOSTI - MISKO SUVAKOVIC - TRI TEMELJA KONCEPTA FORME - DRAGAM MOJOVIC - KOMPARATIVNI CRTEZ - LJUBOMIR GLIGORIJEVIC-AKTIVNOST KONKTERNOG MATERIJALA U RECEPCIJI SKULPTURE POCETKOM MODERNE - JESA DENEGRI- VIZUELNO U PRAKSAMA BEOGRADSKIH NADREALISTA - DIONYSIS A.ZIVAS-NEW USES FOR OLD BULLDINGS - HAIG KHATCHADOURIAN-ARCHITECTURAL ART IN CONTEXT - MIRIJANA VESELINOVIC-HOFMAN - ASPECTS OF ALTERITY OF A MUSIC PIECE - MILENKO MISAILOVIC-HELENSKA TRAGEDIJA USPOSTAVLJANJE KONSTATI U EVROPSKOJ DRAMATURGIJI - RADOSLA LAZIC-DOPRINOS MILANA DAMNJANOVICA DRAMSKOJ ESTETICI
-
Kolekcionarstvo i umetnost chevron_right Ručni rad
heklani stolnjak iz parcica pa spajan od belog konca. duzinz stonjaka 95 cm sirina stolnjaka 57 cm Stolnjak nije koriscen rucni rad i veoma lepo izgleda.
-
Kolekcionarstvo i umetnost chevron_right Ručni rad
KOMPLET SE SASTOJI OD JEDNOG STOLNJAKA DIMENZIJA 75x75cm I ČETIRI ŠUSTLIKE 37x32cm. PLATNO JE PAMUK 100% PANAMA, KOJI SE KORISTI ZA GOBLENE, KREM BOJE. KONAC ZA VEZ JE MULINE 100% PAMUK, KOJI SE TAKOĐE KORISTI ZA IZRADU GOBLENA, A I BOD JE ISTI KAO KOD IZRADE GOBLENA,ŠTO SE MOŽE VIDETI I NA SAMOJ SLICI.
-
Kolekcionarstvo i umetnost chevron_right Ručni rad
SUSTIKLA BELA DIMENZIJE 63 X 41
-
Kolekcionarstvo i umetnost chevron_right Ručni rad
Ukrasni retro milje-podmetač, dimenzije ~36 x 31cm, stanje kao na slikama ... Lično preuzimanje : KOD MENE KUĆI u BG na Senjaku ! Slanje : Post Express-om o trošku kupca ! ***** Pogledajte i ostalu moju prodaju na Kupindu, možda nađete nešto interesantno : http://www.kupindo.com/Clan/nin2/SpisakPredmeta
-
Kolekcionarstvo i umetnost chevron_right Ručni rad
Ukrasni retro milje-podmetač, okruglog oblika prečnika ~26cm, stanje kao na slikama ... Lično preuzimanje : KOD MENE KUĆI u BG na Senjaku ! Slanje : Post Express-om o trošku kupca ! ***** Pogledajte i ostalu moju prodaju na Kupindu, možda nađete nešto interesantno : http://www.kupindo.com/Clan/nin2/SpisakPredmeta
-
Kolekcionarstvo i umetnost chevron_right Ručni rad
Ručno radjeni milje.
-
Kolekcionarstvo i umetnost chevron_right Knjige
Istražujući pitanje šta tačno dobre ljude čini dobrima, Protagora je možda i najpristupačniji od svih Platonovih dijaloga. U ovoj raspravi o relativizmu istine, smeštenoj u Periklovo zlatno doba, nailazimo na mladog Sokrata suprotstavljenog uvaženom sofisti Protagori, jednom od najzanimljivijih i najsimpatičnijih Sokratovih filozofskih protivnika. Njih dvojica istražuju značenje pravde, obrazovanja i hrabrosti. Suštinsko razmimoilaženje između Sokrata i sofista Platon vešto razotkriva skoro u dramskom maniru, pokazujući koliko su njihove paideie suštinski različite. Naime, po rečima Mihaila Đurića, Sokrat je, pošavši od nekih zajedničkih pretpostavki povezanih isto tako zajedničkim težnjama, „u isti mah ukinuo i ostvario njihov program”. Protagora je zanimljivo štivo koje čitaoci i mislioci hvale još od njegovog objavljivanja pre više od 2000 godina. Sa svojim bezvremenskim temama, ovaj tekst nudi dragocen uvid u ljudsku prirodu i ideje jednog od najvećih umova u istoriji.
Knjiga je dobro očuvana. ,,Tako je govorio Zaratustra je delo nastalo između 1883. i 1885., a koje govori o starom šamanu koji se spušta sa svoje planine među narod iz želje da nauči nešto od njih i da narodu podari svoje znanje. Prilikom spuštanja u selo nailazi na razne ljude od kojih doznaje njihove tajne. Zaratustra je zapravo u potrazi za čovekom sebi ravnim, ali mnogi ne razumeju njegovu filozofiju i ismejavaju ga, međutim ima i onih koji mu se dive. „Zaratustra“ je nemačka verzija imena persijskog proroka Zoroastera (Zaraθuštra), navodnog osnivača zoroasterizma, koji je uticao na judaizam, a zatim i na hrišćanstvo. Dakle, knjiga ne prikazuje istorijskog Zaratustru, o kojem imamo vrlo malo podataka, već se koristi njegova mističnost stvarajući jednog ne-istorijskog Zaratustru, koji želi tradicionalni moral okrenuti naglavačke. Najslavniji odlomak nalazi se na početku knjige: Zaratustra se spušta s planine, razgovara s nekim čovekom i zatim se pita: „Da li je moguće da ljudi još ne znaju da je Bog mrtav?“ Zbog svojih razmatranja to je jedno od najpoznatijih filozofskih dela ovoga autora, a stil pisanja je nedvosmisleno svrstao Zaratustru i u vrhunce svetske književnosti.``
`Три студије написане су у разно време током последњих годину и по дана. Оне нису само унутрашње јединствене, већ се у њима понављају и развијају основне мисли у новој вези. `Размишљање о руској револуцији` и `Демократија, социјализам и теократија` написане су превасходно у критичкој форми и имају за циљ разоткривање негативних начела. Ново средњовековље је написано у позитивној форми и у тој студији ја покушавам да означим могуће путеве изласка из светске кризе. Моје мисли биће схваћене исправно само ако буду схваћене динамички. Свако статичко схватање биће увек лажно. Мене занима судбина људског друштва у његовој динамици.` 130 стр.