Pratite promene cene putem maila
- Da bi dobijali obaveštenja o promeni cene potrebno je da kliknete Prati oglas dugme koje se nalazi na dnu svakog oglasa i unesete Vašu mail adresu.
1-25 od 6598 rezultata
Režim promene aktivan!
Upravo ste u režimu promene sačuvane pretrage za frazu .
Možete da promenite frazu ili filtere i sačuvate trenutno stanje
-
Tehnika chevron_right Telefoni i oprema
Stanje Nekorišćeno 90 dinara postarina.100% потпуно нов и висок квалитет, cena je za jedan par.U ponudi samo crne rukavice,sive nemam. Одлика: Висококвалитетни влакнасти материјал, потпуно додирни екран, осетљив, омогућава вам уживање у ефикаснијем игрању. Флексибилан и гладак рад током играња игара. Отпорна је на зној и не клизава, против пада, пере се и може се поново користити. Високе еластичности, прилагођава се дебелим или витким прстима. рукави прста су лагани и прозрачни, а не гужви. Може да подржи готово све за Ан-дроид или за телефоне са додирним екраном иПхоне, савршено компатибилне за играње игара. 100 Сребрна влакна 100% покривеност】 Површина је у потпуности прекривена сребрним влакнима, а рукави за прсте за мобилне уређаје за играње палца свуда имају изузетно високу осетљивост. Не само да смањује трење на екранима, већ такође може тачно да обнови клизање сваког микрона, сваки клик, без грешака, омогућава вам импресивно глатко играчко искуство 【Изузетно танки и прозрачни】 Врхови прстију од ултра танких врхова прстију од сребрних влакана дебљине 0,5 мм хладнији су од осталих сетова прстију од гуме и памука, постоји и функција за спречавање знојења руку , Танак је и има добру пропусност ваздуха и није лако се подмлађује чак и ако се користи дуже време. Побољшава играчко искуство Ручно ушивање】 Ове пубг играчке рукавице за прсте израђене су ручним ушивањем тканине од сребра од влакана. Погодне за прсте било које величине. Набрани дизајн, заобљени део врха прста причвршћен је за врхове прстију, тако да не морате да бринете да ли ће заслон бити блокиран 【Као да не носите манжетну】 коефицијент трења је близу трења између прста и екрана. Не превише клизав попут текстилног рукава за прст 【Широка компатибилност】 Ови комплети за прсте за мобилне телефоне подржавају готово игре на Андроид или ИОС телефонима, а такође су савршено компатибилни за пуцање игара, укључујући ПУБГ Мобиле, Цалл оф дути Мобиле , Правила опстанка, Ножеви, Бравл Старс, Ингресс Приме, Сурвивор Роиале, Цритицал Опс, итд. Пакет укључује: рукавац за прсте у пубг игри * 6 Освојите све игре са нашим рукавима за играње палца Савршено за све игре пуцања, укључујући ПУБГ Мобиле, Цалл оф дути Мобиле, Правила преживљавања, Ножеве итд. Спецификације: одлика 1. Стопа покривености сребрним влакнима је 100%, побољшана је осетљивост и оперативност 2.Има богату еластичност и могу га користити одрасли и деца без осећаја дављења руку 3. Ручно шивено, издржљивије Како се користи Ставите наборану страну на нокат како бисте били сигурни да је страна која додирује екран потпуно глатка, Ne saljem za inostranstvo.
Ecce homo Autor: Fridrih Niče ISBN: 978-86-7157-458-7 Godina izdanja: 2016 Format: 21 cm Broj strana: 135 Povez: Broš Pismo: Ćirilica opis, Poslednja knjiga koju će Niče, u dramatičnim okolnostima, napisati (1888) samo nekoliko nedelja pre svog konačnog sloma, a koja će prvi put biti objavljena tek 1908. U njemu autor dočarava sopstveno viđenje svoga dela, razvoja i, uopšte, života. Kataklizmički ispituje likove s kojima se poistovećuje i kataklizmički najavljuje svoje daljnje razotkrivanje svih vrednosti. To je konačan izraz Ničeovog glavnog uverenja. Njegova duhovna oporuka.Filozofsko delo pisano pred smrt, ima izvesno vidovito predosećanje, svojstveno ljudima intenzivne duše i velike usamljenosti. Testament velikog filozofa, namenjen samo odabranima i retkima, nasuprot volji samog Ničea štampan i priređen za sve nas. Filozofsko delo pisano pred smrt, ima izvesno vidovito predosećanje, svojstveno ljudima intenzivne duše i velike usamljenosti. Testament velikog filozofa, namenjen samo odabranima i retkima, nasuprot volji samog Ničea štampan i priređen za sve nas. 07
Preveo Slobodan Djordjevic Predgovor Miladin Zivotic Izdavac - Nolit, Beograd Godina - 1964. Iz edicije Sazvezdja knjiga 6. Logicki empirizam, Filozofija Knjiga u vrlo dobrom stanju,bez podvlacenja ili ostecenja,sa potpisom prethodnog vlasnika na prvoj strani,,mek povez,format 19 cm,325 str. (33)
MIROSLAV MILOVIĆ - REFLEKSIVNI ARGUMENT 1989. god. 192 str. Vrlo dobro očuvana knjige. Ako Vas nešto zanima, blagoizvolite poslati poruku. Ovo je jedini primerak na sajtu na dan postavljanja! POGLEDAJTE I OSTALE predmete KOJE PRODAJEM POPUST NA VIŠE KUPLJENIH PREDMETA, PITAJTE! KLIKNITE NA LINK http://www.kupindo.com/Clan/zambezi/SpisakPredmeta ------------------------------ 04052022
Knjiga je u dobrom stanju. Svetovi,Novi sad,1992. 235 strana,17cm ,,Ролан Жерар Барт (франц. Roland Gérard Barthes; Шербур Октевил, 12. новембар 1915 – Париз 25. март 1980) био је француски теоретичар књижевности, филозоф, књижевни критичар и семиотичар. Његово поље интересовања било је широко. Извршио је снажан утицај на развој структурализма, семиотике, егзистенцијализма, марксизма, антропологије и постструктурализма. Барт је рођен 12. новембра 1915. у Шербуру у Нормандији као син Анријете и Луја Барта, поморског официра.[2] Отац му је погинуо 1916. на Северноме мору за време Првог светског рата. Са једанаест година заједно са мајком преселио се у Париз, но упркос пресељењу Барт је читав живот остао везан за свој родни крај. На париској Сорбони, коју похађа од 1935. до 1939, показује се амбициозним учеником. У том раздобљу боловао је од разноразних болести, укључујући и туберкулозу, због које је много времена провео у изолацији санаторијума.[3] Учестали здравствени проблеми негативно су утицали на његову академску каријеру и полагање испита. Због лошег здравља био је ослобођен војне службе. Од 1939. до 1948. радио је на добијању дипломе из граматике и филологије, издао је своје прве академске радове, суделовао је у медицинским студијима, али се и даље борио са лошим здравственим стањем. Године 1948. вратио се искључиво академскоме раду, те је добио неколико краткорочних послова на институтима у Француској, Румунији и Египту. Истовремено писао је за париски левичарски часопис Борба (Combat), а ти чланци су временом израсли у књигу Le degré zéro de l`écriture (1953). Наредних седам година провео је у Centre national de la recherche scientifique где је студирао лексикологију и социологију.[4] Такође, у томе периоду почео је да пише популарни серијал есеја за часопис Les Lettres Nouvelles у којима је побијао митове популарне културе (касније су есеји окупљени и објављени у збирци Митологије изданој 1957. године).[5] Познавајући у извесној мери енглески језик, Барт је предавао на Мидлбери колеџу 1957. године и спријатељио се са будућим енглеским преводиоцем великог дела његовог рада, Ричардом Хауардом, тог лета у Њујорку.[6] Ране шездесете провео је истраживајући семиотику и структурализам. Многи његови радови су критиковали постојеће традиционалне академске погледе књижевне критике. Његове идеје довеле су га у јавни сукоб са Ромоном Пикаром, који га је напао у тексту Нова критика због наводног недостатка поштовања према францускпј књижевној традицији. Барт му је одговарио у своме делу Критика и истина из 1966. где је оптужио стару грађанску критику за мањак бриге о нијансама и финоћи језика, те о селективној неукости у критици дијалектичких теорија (као што је на пример марксизам). До касних шездесетих Барт је стекао велики углед. Путује у САД и Јапан те одржава презентације. Своје најпознатије дело, есеј Смрт аутора, које служи као један од основних прелазних радова у истраживању логике структуралистичке мисли, објавио је 1967. године. Наставио је да доприноси заједно са Филипом Солером авангардном књижевном часопису Tel Quel, где се развијају сличне идеје Бартовим. Барт објављује књигу С/З 1970, у којој је анализирао Балзакову приповетку Саразин. Током седамдесетих наставио је градити књижевну критику, те развија појмове текстуалности и књижевничке неутралности. 1971. гостује као предавач на универзитету у Женеви. Године 1977. био је одабран за предавача на катедри за књижевну семиологију на Колежу де Франс у Паризу. Исте године његова мајка Анријета Барт, са којом је живео 60 година умире. Његово последње велико дело Мрачна комора је делом есеј о природи фотографије, а делом помирење са смрћу његове мајке. Дана 25. фебруара 1980. Барта је ударио аутомобил, након што је напустио забаву, коју је одржао Франсоа Митеран. Месец дана касније умиро је од последица повреде.``
Knjiga je dobro očuvana. ,,U ovoj knjizi čovek nalazi na poslu „podzemnika`, bušača, kopača, podrivača. Čovek ga vidi, pod pretpostavkom da ima oči za takav dubinski rad, kako lagano, smišljeno, s blagom neumoljivošću kroči napred, da se ne bi suviše pojavljivala preka potreba koju sa sobom donosi svako dugo lišavanje svetlosti i vazduha; čovek bi njega samog pri njegovom mračnom poslu mogao nazvati srećnim. Ne čini li se da ga vodi neka vera, da ga obeštećuje nekakva uteha? Da možda hoće da ima sopstvenu dugu tamu, nešto svoje nerazumljivo, skriveno, zagonetno, jer zna šta će i on imati; sopstveno jutro, sopstveno izbavljenje, sopstvenu zoru?... Izvesno je da će se on vratiti: ne pitajte ga šta želi tamo dole, on će vam to već sam reći, raj prividni Trofonije i podzemnik, tek kada opet postane čovek. Čovek se temeljno oduči od ćutanja kad je tako dugo kao on bio krtica, usamljen..``
JEZIK I DRUŠTVENE KLASE, Bazil Bernstajn BIGZ, 1987. mek povez manji format 195 strana veoma dobro očuvana knjiga Sadržaj - Zajednički jezik (Neke sociološke implikacije jednog lingvističkog obrasca); Sociolingvistički pristup socijalnom učenju; Lingvistički kodovi i gramatički elementi; Sociolingvistički pristup socializaciji; Društvena klasa, jezik i socijalizacija; Kritika koncepta `nadoknađujuće obrazovanje`.