Pratite promene cene putem maila
- Da bi dobijali obaveštenja o promeni cene potrebno je da kliknete Prati oglas dugme koje se nalazi na dnu svakog oglasa i unesete Vašu mail adresu.
76-100 od 7809 rezultata
Režim promene aktivan!
Upravo ste u režimu promene sačuvane pretrage za frazu .
Možete da promenite frazu ili filtere i sačuvate trenutno stanje
Aktivni filteri
Sadržaji ove knjige su namenjeni: 1. Studentima nastavničkih fakulteta na profilu profesora tehničko i informatičko obrazovanje, kao prvi osnovni sadržaj za sticanje znanja, veština i navika iz metodike nastave tehničkog i informatičkog obrazovanja. 2. Kao osnovna literatura i, kao takva, neophodna pomoć profesorima tehničkog i informatičkog obrazovanja osnovne škole u izvođenju nastave predmeta i njihovom usavršavanju za njeno unapređivanje. Ponuđena literatura je drugi osnovni sadržaj, namenjen studentima za izradu seminarskih radova, a i profesorima tehničkog i informatičkog obrazovanja za njihovo individualno stručno-metodičko usavršavanje. Ova knjiga bazirana je na ličnim istraživanjima autora, kao i na mnogobrojnim istraživanjima inostranih i domaćih naučnika. Posebno treba istaći istraživanja Pijažea (Piaget), Eblija (Aebli), Lempšera (Lampscher), Lernera (Lerner), Mejera (Meyer), Smilevskog, Marjanovića, Poljaka, Jurića, Vukasovića, Milata, Petričevića, Mijatovića, Vasilja, zatim Bezdanova, Nadrljanskog, Damjanovića, Potkonjaka i drugih. Sve primedbe i sugestije korisnika ove knjige sa zahvalnošću biće primenjene i uzete u obzir kod eventualne pripreme novog izdanja knjige. Autori Kratak sadržaj: 1. Naučni, tehničko-tehnološki razvoj i njihov uticaj na vaspitanje i obrazovanje 1 2. Uvođenje u metodiku nastave tehničkog i informatičkog obrazovanja 7 3. Nastava tehničkog i informatičkog obrazovanja u sistemu osnovnog obrazovanja i vaspitanja 25 4. Razvoj mišljenja i sposobnosti učenika 43 5. Razvoj i teorijske osnove metodike nastave tehničkog i informatičkog obrazovanja 53 6. Principi u nastavi tehničkog i informatičkog obrazovanja 79 7. Osnove upravljanja u nastavi tehničkog i informatičkog obrazovanja 89 8. Karakteristične povratne sprege koncepcije funkcionisanja nastave (TIO) 109 9. Karakteristične povratne sprege realizacije koncepcije funkcionisanja nastave tehničkog i informatičkog obrazovanja (TIO) 193 10. Koncepcija funkcionisanja i njena realizacija na nivou operativnog upravljanja u nastavi TIO 253 Registar literature 312 Prilozi 317
Knjiga je u pristojnomk stanju.Prvih nekoliko strana je bilo blago pokvašeno,ne mnogoi uspešno prosušeno(vidi se na slici).Na kraju ,unutrašnja strana korice je pohabana usled skidanja cene koja je bila zalepljena. TASCHEN-IPS ,,Više od 80 modnih kreatora! Giorgio Armani, Manolo Blahnik, Roberto Cavalli, Donna Karan, Lacoste, Christian Lacroix... ``
-
Tehnika chevron_right Telefoni i oprema
Ekran nije izgreban, ali leva polovina ekrana nije osetljiva na dodir. Ostalo je u koliko toliko dobrom stanju (pogledajte i slike), mada ga davno nisam koristio. Može da se popravi ekran, ali se možda više isplati za delove. Uz njega ide samo baterija. Ne ide punjač.
-
Tehnika chevron_right Telefoni i oprema
Stanje Kao na slikama prodaje se sa punjacem baterija dobra
Beograd 2009. Mek povez sa klapnama, ćirilica, 164 strane. Knjiga je nekorišćena (nova). U jednom prelomnom trenutku svoga života i rada, Bela Hamvaš (1897-1968) je izveo sopstvenu računicu: šta je hteo i šta je uradio. Račun je porazan i veličanstven: `Morao sam da naučim da svaka muka i nevolja, pad, lom, patnja pripada mojoj sudbini. Morao sam da saznam kako sam ranjen, i pobeđen sam. Nije mi bilo dopušteno da ustuknem. Nije mi bilo dopušteno da se prodam sreći. Na koncu sam počeo da uviđam smisao patnje.“ Delo je ostalo u rukopisu, objavljeno je tek 45 godina posle nastanka i 30 godina posle autorove smrti. Ali je Hamvaš i posle izvođenja ovoga računa nastavio da piše, tako je nastala druga polovina njegovog velikog opusa: eseji, studije, romani. Ispostaviće se da je on jedan od onih velikih stvaralaca čije delo ne zastareva, njegovo vreme tek dolazi, njegova misao će oploditi i osvestiti mnoge čitaoce i stvaraoce.Izuzetna je i veoma retka privilegija koju ima čitalac kada mu je omogućeno da se približi nepristupačnim dubinama jednog ovakvog stvaraoca i mislioca. Hamvaš za sebe tvrdi da je mađarski Hiperion koji je odricanjem i patnjom stigao do istine koju nudi narodu. Hiperion je zapravo sin boga Heliosa, Sunca, koji ljudima i zemlji šalje svetlost i toplotu; ali Hiperion nije samo rođen kao bog, nego je i titan koji je pobeđen u pobuni titana i koga Uran zatvara u podzemnu tamu. On je istovremeno trijumfalni bog i pobeđeni, patnički titan. Za njega ne može ni da postoji sreća u uobičajanom ljudskom smislu. Hamvaš je prevalio ogroman unutarnji put, ali i put realizacije, dok je stigao do ovakvih saznanja koja nam nudi. Izričito veli da bez stvaralaštva, dakle jedne vrste realizacije u književnom delu, ne bi mogao opstati. Ali i pored uzbudljivog sleda Hamvaševe misli, značajno je zapaziti s kolikom pažnjom i usredsređenošću pisac saopštava nizove pisama, pažljivo odabirajući i teme i njihov raspored. Težina misli i lakoća saopštavanja gotovo ljudski nesaopštljivih ideja dozirana je s takvom preciznošću da izaziva potrebu analize i saznavanja više nego ijedno drugo Hamvaševo delo.
Ogledi o sociologiji umjetnosti, Lucien Goldmann Zagreb 1987. Mek povez, 257 strana. Knjiga je veoma dobro / odlično očuvana. Sadržaj: Prcdgovor (Vjekoslav Mikecin) 1. Dijalektički materijalizam i povijest književnosti (prevela Divina Ježić) 2. Skriveni Bog (prevela Ana Buljan) Cjelina i dijelovi Tragična vizija: Bog Tragična vizija: svijet Tragična vizija : čovjek Vizija svijeta i društvene klase Tragična vizija u Racineovu kazalištu 3. Pojam značenjske strukture u povijesti kulture (prevela Ksenija Marković) 4. Geneza i struktura (prevela Ingrid Šafranek) 5. Estetika mladog Lukacsa (prevela Ana Buljan) 6. Uvod u sociologiju romana (prevela Avenka Zurić) 7. Genetičko-strukturalistička metoda u povijesti književnosti (prevela Ingrid Šafranek) 8. Međuzavisnost industrijskog društva i novih oblika kulturnog stvaralaštva (prevela Ana Buljan) 9. Genetov teatar. Pokušaj sociološke studije (prevela Ingrid Šafranek) 10. Pohvalnice III. Saint-Johna Persea (prevela Ingrid Šafranek) 11. O metodi proučavanja kulturnih i književnih tvorevina (prevela Ingrid Šafranek) 12. Subjekt kulturnog stvaranja (prevela Ana Buljan) Bibliografska napomena Kazalo imena
„Razmatranja o samom sebi je dnevnik Marka Aurelija, rimskog cara i poslednjeg velikog predstavnika stoičke filozofije, u kome je car naslikao intimnog sebe, kao onaj umetnik što potomstvu ostavlja svoj portret. Ono što najviše zrači iz toga dnevnika, koji nije drugo nego monolog iz tragedije velikog srca, jeste iskrenost carevih sopstvenih osećanja. Šta su bolovi napravili od njega kao čoveka, muža, roditelja i cara, a šta je on kao mudrac napravio od bolova! Sve što je car-filozof pisao o životu i ljudskoj bedi zadahnuo je osećanjima koja je sam negovao. Vidna je sumnja koja često izbija iz njegova verovanja, vidan je bol koji je bolovao u časovima sumnje, napor da razumom stečene misli pomiri s verom u svom osećanju, kao što je vidna i vera u nepobedivost ljudskog uma, koji ga spasava od asketske suvoće, kvijetizma i očajanja.“ Miloš N. Ðurić Prevod sa grčkog Albin Vilhar ; predgovor Miloš...
Moderna epoha utemeljena je na specifičnom, nikada sasvim precizno neoblikovanom kulturno-civilizacijskom „projektu" nazvanom modernost. Izvorno vezana za tzv. zapadnu i/ili evropsku kulturu/civilizaciju, modernost se u svom posebnom - posthrišćanskom, bitno desakralizovanom izdanju, sa svesno univerzalističkim pretenzijama, proširila duž čitave planete. Na taj način je stvorena današnja globalna civilizacija, u kojoj se međusobno susreću i sukobljavaju preživele tradicionalne kulture. U ovoj knjizi, prvenstveno na filozofskom, ali i na istorijsko-sociološkom planu, prati se proces nastajanja moderne, „kako i zašto" modernosti, uključujući tu i njenu savremenost, predstavljenu kao odsustvo univerzalnog regulatornog principa, koji pak neprekidno provocira naracije (apokaliptične ili optimističke) o „kraju modernosti".
Humanisticka misao u Francuskoj Preveo Jovan Popov Izdavac - Geopoetika, Beograd Godina - 2003. Eseji, Humanizam, Individualizam Knjiga u odlicnom stanju,bez podvlacenja ili ostecenja,bez ispisane posvete,sa ex/librisom na par strana,mek povez,format 21 cm,280 str. (26)
Dusko Berlot - Djelokrug i domet Feuerbachove kritike religije Fojerbah Izdavac - Marksisticki centar, Rijeka Godina - 1975. Knjiga u dobrom stanju,prve dve stranice odvojene od ostatka knjige zbog nesto losije stampe(videti sliku),sa podvlacenjima,mek povez,format 19 cm,173 str. (11)
VOLJA ZA MOĆ -Fridrih Niče Najslavnije i najkontroverznije Ničeovo delo, najbogatija riznica misli ovog filozofa. Čitalac ne treba da se vara u pogledu smisla naziva koji je dan ovom jevanđelju budućnosti - „Volja za moć - pokušaj preocenjivanja svih vrednosti`. Sa ovom formulom dolazi do izraza jedan protivpokret u pogledu na princip i zadatak; pokret koji će u tako dalekoj budućnosti zameniti onaj potpuni nihilizam, koji opet pretpostavlja, logički i psihološki, koji nikako drukčije i ne može doći nego preko njega i iz njega. Jer zašto je sada pobeda nihilizma nužna? Zato što naše današnje vrednosti u njemu nalaze svoj završetak, što je nihilizam krajnji logički izvod iz naših velikih vrednosti i ideala - jer mi moramo najpre doživeti nihilizam da bi nam moglo postati jasno kakva je zapravo vrednost tih „vrednosti`... Pre ili posle nama će biti nužne nove vrednosti... Niče je zbir kontradikcija naše kulture i naše sudbine, njena najbespoštednija kritika i najpotpunija sinteza. On je čitavo ovo naše doba, tragično sa preopterećenošću, koje preko njega u jednom novom poletu uvis traži svoj spas. On je jedno veliko Da i jedno veliko Ne čitave naše duševne strukture i naše problematike. On govori kao čovek koji je na sebi izdržao sve muke naše stvarnosti. Taj samozvani imoralist nosilac je visokog moralnog saznanja našeg doba. Dr Dušan Stojanović - Ovaj svet je volja za moć - i ništa drugo! Novi Sad 2011 god, 356 str. K.S.N.