Filteri
close
Tip rezultata
Svi rezultati uključeni
keyboard_arrow_down
Kategorija
Sve kategorije
keyboard_arrow_down
Od
RSD
Do
RSD
Sortiraj po
keyboard_arrow_down
Objavljeno u proteklih
keyboard_arrow_down
Sajtovi uključeni u pretragu
Svi sajtovi uključeni
keyboard_arrow_down

Pratite promene cene putem maila

  • Da bi dobijali obaveštenja o promeni cene potrebno je da kliknete Prati oglas dugme koje se nalazi na dnu svakog oglasa i unesete Vašu mail adresu.
1-25 od 72 rezultata

Broj oglasa

Prikaz

format_list_bulleted
view_stream
1-25 od 72
1-25 od 72 rezultata

Prikaz

format_list_bulleted
view_stream

Režim promene aktivan!

Upravo ste u režimu promene sačuvane pretrage za frazu .
Možete da promenite frazu ili filtere i sačuvate trenutno stanje

Aktivni filteri

  • Tag

    Motori
  • Cena

    45,000 din - 199,999 din

Nije registrovan, nije fiksna cena, na mene se vodi, akumulator u garanciji jos 15 meseca, pali iz prve, lepo vuce. Od ulaganja ima zato je i dosta manja cena, poceo je da masti svecice tako da bi trebalo da se zamene gumice na ventilima i zadnje stop svetlo, ja cesto putujem tako da nemam vremena da sredjujem, tako da ko ima vremena potrebno je samo malo ljubavi xD Obezbedjen prevoz do kupca bilo gde u Srbiji, naravno uz dogovor i po puno manjoj ceni, tj. gorivo, putarina i cevapi

Prikaži sve...
93,688RSD
forward
forward
Detaljnije

novo najnoviji model za ostale info nazovite ili pisite poruku sms ili viber ako sam zauzet ostali modeli klikom na svi oglasi Cene se krecu od 250-3000e Novo modeli za 2020 -brzinac mini 50cc 2takt poteznica 250e -brzinac 50cc 4takt anlaser 800e -kroserice 50cc 2t 300e-400e -kroserice 125cc 4t anlaser 700-1100e -kros Alfarad 250cc 4t anlaser 2200e -quad 50cc 2t 300-400e -quad 50cc 2t sa anlaserom 450-500e -quad 125cc 4t anlaser 750-1100e -quad 150cc 4t anl. 1600e -quad 200cc 4takt anl. 2000-2400e -quad 250cc vodeno hladjenje 3000eur moze se registrovat jedino on od 250cc i ni jedan drugi od navedenih pogledajte sve oglasi kliknite na logo firme

Prikaži sve...
111,254RSD
forward
forward
Detaljnije

Oglasi Opis Na prodaju apn 6s sa papirima u perfektniom stanju godiste 1988 za ostale informacije pozovite na broj 0645645028

Prikaži sve...
46,844RSD
forward
forward
Detaljnije

Novi motori atv quad i kroserice na stanju sa garancijom.50cc-250cc 2t i 4t. Na stanje preko 50modela

Prikaži sve...
105,399RSD
forward
forward
Detaljnije

MOTOR JE U DOBROM STANJU REDOVNO ODRZAVAN I SERVISIRAN..VREDI POGLEDATI

Prikaži sve...
175,665RSD
forward
forward
Detaljnije

Ocarinjen motor u dobrom stanju, kušac placa samo registraciju. Servisira, nov akumulator. Moze zamena za putarac kamion, pikapa.

Prikaži sve...
128,821RSD
forward
forward
Detaljnije

apn 6 12volti novije generacije malo vožen istekla registracija žute tablice

Prikaži sve...
93,688RSD
forward
forward
Detaljnije

Prodajem skuter Yamaha CX CYGNUSX [telefon] god,poslednja reg. [telefon] . [telefon] . [telefon] ,prešao [telefon] km.ispravan [telefon] e

Prikaži sve...
99,544RSD
forward
forward
Detaljnije

Kontakt Dragana, telefon i viber: [telefon] - Godište: [telefon] - Registrovan do [telefon] . [telefon] . [telefon] . godine. Vlasnik. - U savršenom stanju sa pređenih [telefon] . [telefon] kilometara. - Veoma startan i brz. - Izuzetno mali potrošac goriva ( [telefon] , [telefon] – [telefon] , [telefon] lit na pređenih [telefon] km). - Visoko kvalitetan i elegantan tajvanski skuter, sa točkovima prečnika [telefon] col-i - Garažiran i redovno održavan. - Poseduje servisnu knjigu sa svim računima o servisiranju, fabrički alat, dva ključa, kofer sa takođe dva ključa u koji bez problema staje full face kaciga. - Gume odlične. - Skuter je veoma upravljiv i udoban (dva amortizera pozadi). - Pre par stotina kilometara je zamenjeno apsolutno sve i spremno za sledeću sezonu, a to uključuje: ulje, filter vazduha, filter ulja, filter goriva, prednje kočione pločice, ulje prednje kočnice, pakne zadnje kočnice, ulje prenosa. - Bez zamene, isključivo prodaja, ozbiljno zainteresovani – informacije u inbox ili na br. telefona ili viber. - Dođite, pogledajte – ODLIČAN, PRELEP I POUZDAN SKUTER ZA SVE GENERACIJE.

Prikaži sve...
152,243RSD
forward
forward
Detaljnije

Godište: [telefon] . Kilometraža: [telefon] km Kubikaža: [telefon] Snaga: [telefon] . [telefon] kw Kategorija: Sport / Super sport Zamena: Ne Stranac: Da Havarisan: Ne

Prikaži sve...
163,954RSD
forward
forward
Detaljnije

Ispravan.odjavljen.vlasnik iz mog mesta.ima papire.može zamena

Prikaži sve...
46,844RSD
forward
forward
Detaljnije

Na prodaju skuter APRILIA, [telefon] godište, [telefon] m [telefon] , u odličnom stanju, za sve dodatne informacije vezane za motor i cenu pozvati tel [telefon]

Prikaži sve...
70,266RSD
forward
forward
Detaljnije

Prodajem elektricni skuter.Autonomija [telefon] _ [telefon] kilometara.Tri tocka.Tri brzine.Nov samo probna voznja.Pogodan za invalide i starija lica. [telefon]

Prikaži sve...
105,399RSD
forward
forward
Detaljnije

Motor u dobrom stanju za svoje godine, ispravan, prodaje se zbog nedostatka vremena za vožnju. NAPOMENA: motor ne poseduje papire! Za više informacija najbolje poziv ili poruka na Viber - Whatsapp.

Prikaži sve...
128,821RSD
forward
forward
Detaljnije

Prodajem motor Keeway Speed 150, 2008. godište, u ekstra stanju, bez oštećenja, garažiran, nikad nije pokisao. Registrovan do 21.06.2024.godine, nov akumulator, urađen servis, spreman za sezonu. Marka: Keeway Model: Speed Pređena kilometraža: 20.285km Kubikaža: 150ccm Snaga: 9,5KW Broj cilindara: 1 Menjač: manuelni Tip hlađenja motora: vazdušno Tip prenosa: lanac Boja: crvena Poreklo vozila: domaće tablice Cena: 1000€. Zamena: Ne

Prikaži sve...
117,110RSD
forward
forward
Detaljnije

Aprilia Atlantik 250 na prodaju, 2005. god. Pređenih 26 864km. Veoma dobro i očuvano stanje, registrovan do 15.09.2024. god. Potpuno ispravan, odlične gume. Agregat Piago, 22ks, karburatorsko napajanje. Telefon 063 7614001.

Prikaži sve...
175,079RSD
forward
forward
Detaljnije

Na prodaju motor Piaggio X9 Evolution. Motor u odličnom stanju. Za više informacija pozovite 0621634878

Prikaži sve...
117,110RSD
forward
forward
Detaljnije

• OHV dizajn daje niže temperature rada, veliku snagu, pouzdanost, izdržljivost i koristi manje ulja. • Kućište od livenog gvožđa omogućava bolje podmazivanje, ali takođe motor čini otpornijim na habanje i produžava mu životni vek. • Poseduje automatsku signalizaciju i zaustavljanje na niskom nivou ulja, što ne dozvoljava motoru da radi na niskom nivou ulja i štiti motor od oštećenja. • Metalni bregovi i radilica od kovanog gvožđa čine motor pouzdanim i dugotrajnim. • Motor zadovoljava EPA 3 i CARB standard. • Namena: motokultivatori, pumpe za navodnjavanje, agregati za struju, sekači betona. • Odgovara za: IMT 509; Labin Super special 140D; Muta Gorenje, Valpadana, Benassi; i mnogi drugi. • Menja: Honda GX340, GX390; Lombardini 3 LD 450, 3 LDA 450; Rugerini DF 90; Kipor 186F; Yanmar; Lombardini 15 LD 400, 15 LD 440. • Prilikom ugradnje u kultivatore, osim motora potrebno je dodatno ugraditi: međuploču. TEHNIČKI PODACI Model G390F Tip motora Jednocilindrični, četvorotaktni, prinudno vazdušno hlađenje, OHV Zapremina 389 cm3 Prečnik×Hod 88mm × 64mm Nominalna snaga 8.2kW pri 3600 o/min Obrtni momenat 25.1N.m pri 2500 o/min Prazan hod 1400±150 o/min Kompresija 8.1 ∶ 1 Rotacija pogonskog (PTO) vratila Suprotno kazaljci na satu (gledano od strane PTO) Buka ≤70dB(A) Sistem paljenja Tranzistorsko, magnetno indukovano Sistem startovanja Ručno Karburator Leptir Podmazivanje Prskanjem Sistem kontrole brzine Centrifugalni Filter vazduha Suvi filter Zapremina ulja 1.1L Zapremina rezervoara za gorivo 6.5L Neto težina 31kg Dimenzije 405mm × 450mm × 443mm Šifra proizvoda: G390F Kategorija: Motori

Prikaži sve...
52,000RSD
forward
forward
Detaljnije

• OHV dizajn daje niže temperature rada, veliku snagu, pouzdanost, izdržljivost i koristi manje ulja. • Kućište od livenog gvožđa omogućava bolje podmazivanje, ali takođe motor čini otpornijim na habanje i produžava mu životni vek. • Poseduje automatsku signalizaciju i zaustavljanje na niskom nivou ulja, što ne dozvoljava motoru da radi na niskom nivou ulja i štiti motor od oštećenja. • Metalni bregovi i radilica od kovanog gvožđa čine motor pouzdanim i dugotrajnim. • Motor zadovoljava EPA 3 i CARB standard. • Namena: motokultivatori, pumpe za navodnjavanje, agregati za struju, sekači betona. • Odgovara za: IMT 509; Labin Super special 140D; Muta Gorenje, Valpadana, Benassi; i mnogi drugi. • Menja: Honda GX340, GX390; Lombardini 3 LD 450, 3 LDA 450; Rugerini DF 90; Kipor 186F; Yanmar; Lombardini 15 LD 400, 15 LD 440. • Prilikom ugradnje u kultivatore, osim motora potrebno je dodatno ugraditi: međuploču. TEHNIČKI PODACI Model G390FD Tip motora Jednocilindrični, četvorotaktni, prinudno vazdušno hlađenje, OHV Zapremina 389 cm3 Prečnik×Hod 88mm × 64mm Nominalna snaga 8.2kW pri 3600 o/min Obrtni momenat 25.1N.m pri 2500 o/min Prazan hod 1400±150 o/min Kompresija 8.1 ∶ 1 Rotacija pogonskog (PTO) vratila Suprotno kazaljci na satu (gledano od strane PTO) Buka ≤70dB(A) Sistem paljenja Tranzistorsko, magnetno indukovano Sistem startovanja Ručno / Elektropokretač Karburator Leptir Podmazivanje Prskanjem Sistem kontrole brzine Centrifugalni Filter vazduha Suvi filter Zapremina ulja 1.1L Zapremina rezervoara za gorivo 6.5L Neto težina 34kg Dimenzije 405mm × 450mm × 443mm Šifra proizvoda: G390FD-L Kategorija: Motori

Prikaži sve...
58,000RSD
forward
forward
Detaljnije

• Unapređen dizajn vratila daje manje vibracija i mirniji rad. • Niža radna temperatura dobijena je primenom OHV dizajna. • Primarni i sekundarni filter ulja pruža bolje podmazivanje. • Košuljica cilindra od livenog gvožđa ima veću otpornost na habanje i produžava životni vek motora. • Metalni bregovi i radilica od kovanog gvožđa čine motor pouzdanim i dugotrajnim. • Motor zadovoljava EPA 3 i CARB standard. TEHNIČKI PODACI Model LC1P96F Tip motora Jednocilindrični, četvorotaktni, prinudno vazdušno hlađenje, OHV Zapremina 608 cm3 Prečnik × Hod 96mm × 84mm Nominalna snaga 11.5kW pri 3600 o/min Obrtni momenat 36.0N.m pri 2600 o/min Prazan hod 1800±150 o/min Kompresija 8.7 : 1 Rotacija pogonskog (PTO) vratila Suprotno kazaljci na satu (gledano od strane PTO) Sistem paljenja Tranzistorsko, magnetno indukovano Sistem startovanja Elektropokretač Podmazivanje Prskanjem Sistem kontrole brzine Centrifugalni Filter vazduha Polusuv, dvodelni Zapremina ulja 1.6 L Zapremina rezervoara za gorivo Nema rezervoar Neto težina 35 Kg Dimenzije 465 × 434 × 331mm Šifra proizvoda: LC1P96F Kategorija: Motori

Prikaži sve...
78,990RSD
forward
forward
Detaljnije

• OHV dizajn daje niže temperature rada, veliku snagu, pouzdanost, izdržljivost i koristi manje ulja. • Kućište od livenog gvožđa omogućava bolje podmazivanje, ali takođe motor čini otpornijim na habanje i produžava mu životni vek. • Poseduje automatsku signalizaciju i zaustavljanje na niskom nivou ulja, što ne dozvoljava motoru da radi na niskom nivou ulja i štiti motor od oštećenja. • Metalni bregovi i radilica od kovanog gvožđa čine motor pouzdanim i dugotrajnim. • Motor zadovoljava EPA 3 i CARB standard. • Namena: motokultivatori, pumpe za navodnjavanje, agregati za struju, sekači betona. • Odgovara za: IMT 509; Labin Super special 140D; Muta Gorenje, Valpadana, Benassi; i mnogi drugi. • Menja: Honda GX340, GX390; Lombardini 3 LD 450, 3 LDA 450; Rugerini DF 90; Kipor 186F; Yanmar; Lombardini 15 LD 400, 15 LD 440. • Prilikom ugradnje u kultivatore, osim motora potrebno je dodatno ugraditi: međuploču. TEHNIČKI PODACI Model G390FD Tip motora Jednocilindrični, četvorotaktni, prinudno vazdušno hlađenje, OHV Zapremina 389 cm3 Prečnik×Hod 88mm × 64mm Nominalna snaga 8.2kW pri 3600 o/min Obrtni momenat 25.1N.m pri 2500 o/min Prazan hod 1400±150 o/min Kompresija 8.1 ∶ 1 Rotacija pogonskog (PTO) vratila Suprotno kazaljci na satu (gledano od strane PTO) Buka ≤70dB(A) Sistem paljenja Tranzistorsko, magnetno indukovano Sistem startovanja Ručno / Elektropokretač Karburator Leptir Podmazivanje Prskanjem Sistem kontrole brzine Centrifugalni Filter vazduha Suvi filter Zapremina ulja 1.1L Zapremina rezervoara za gorivo 6.5L Neto težina 34kg Dimenzije 405mm × 450mm × 443mm Šifra proizvoda: G390FD Kategorija: Motori

Prikaži sve...
65,100RSD
forward
forward
Detaljnije

Osobine motora: Pripremamo dokumentaciju, biće dostupne uskoro. Model LC2V78F-2 Tip motora Dvocilindrični V-twin, četvorotaktni, prinudno vazdušno hlađenje, OHV Zapremina 678 cm3 Prečnik×Hod 78mm × 71mm Nominalna snaga 13.4kW pri 3600 o/min Obrtni momenat 42.0N.m pri 2500 o/min Prazan hod 1500±150 o/min Kompresija 8.5 : 1 Rotacija pogonskog (PTO) vratila Suprotno kazaljci na satu (gledano od strane PTO) Buka ≤70dB(A) Sistem paljenja Tranzistorsko, magnetno indukovano Sistem startovanja Elektropokretač Karburator Leptir Podmazivanje Prskanjem Sistem kontrole brzine Centrifugalni Filter vazduha Polusuv, dvodelni Zapremina ulja 1.5L Zapremina rezervoara za gorivo / Neto težina 43kg Dimenzije 510mm × 400mm × 450mm Šifra proizvoda: LC2V78F-2 Kategorija: Motori

Prikaži sve...
148,000RSD
forward
forward
Detaljnije

Radilica tip-A: ravna radilica, prečnik 20mm, dužina radilice do flanše 28mm + debljina flanše do površine motora za montažu 25mm (ukupno radilica 53 mm) Osobine motora: Pripremamo dokumentaciju, biće dostupne uskoro. TEHNIČKI PODACI Model D230F (LC170F) Tip motora Jednocilindrični, vertikalni, četvorotaktni, prinudno vazdušno hlađenje, direktno ubrizgavanje Zapremina 227 cm3 Prečnik×Hod 70mm × 59mm Nominalna snaga 3.3kW pri 3600 o/min Obrtni momenat / Prazan hod 1800±100 o/min Kompresija 20 : 1 Rotacija pogonskog (PTO) vratila Suprotno kazaljci na satu (gledano od strane PTO) Buka / Sistem paljenja Tranzistorsko, magnetno indukovano Sistem startovanja Ručno Karburator Leptir Podmazivanje Prinudno podmazivanje Sistem kontrole brzine Centrifugalni Filter vazduha Sunđer, uljani Zapremina ulja 0.75L Zapremina rezervoara za gorivo 2.3L Neto težina 24kg Dimenzije 335mm × 380mm × 415mm Šifra proizvoda: D230F-A Kategorija: Motori

Prikaži sve...
46,500RSD
forward
forward
Detaljnije

• Snažan motor: Loncin dizel motori postižu skoro 25% (1KW) veše snage nego drugi slični motori, pritom troše manje ulja za istu isporučenu snagu i imaju širu primenu. • Lako startovanje: motori su dizajnirani sa automatskom dekompresijom pa su lakši za upotrebu. U slučaju hladnog starta, motora sa sistemom električnog startovanja prilagođava priklučak za električno grejanje vazduha zagrevajući ulaz za vaduh i time omogućuje lak start motora i u hladnim uslovima. • Mali nivo buke i vibracija: zasnovano na preciznom analognom proračunu motor radi mirnije, obezbedjujući odmereniji nivo buke. Taj nivo buke je niži za 2dB nego kod sličnih mašina. (Postignuto na osnovu logike, nivo buke se povećava za 3dB kada se vibracije dupliraju). • Dugi životni vek: telo motora, radilica, klipnjača i druge strukture su dizajnirane tako da izdrže velika opterećenja i korisnicima je garanovan besplatan servis na 2000 radnih sati ili 2 godine. • Lako održavanje: ventili iznad klipa mogu da smanje nagomilavanje ostataka sagorevanja, inspekcija glave cilindra se može uraditi jednostavno i lako, uz filter vazduha koji se održava zamenom sunđerastog elementa i pojednostavljenom opremom motora se njgova velika otpornost na prašinu postiže mnogo lakše. • Jedinstven izgled: kompaktni dizajn, racionalan raspored elemenata i patentirani dizajn. • Klip od molibden-disulfida: prema najnovijim saznanjima u proizvodnji klipova i cilindara za motorna vozila presvukli smo naše klipove molibden-disulfid slojem za podmazivanje, tako smo smanjenjem trenja povećali snagu i smanjili buku motora. • Perfektna kompatibilnost: izvrstan proizvod podesan za korisnike koji često nose motorne alate sa sobom, dobijen je kao rezultat unapređenog dizajna auspuha, startera, filtera vazduha i rezervoara. Model D350F (LC178F) Tip motora Jednocilindrični, vertikalni, četvorotaktni, prinudno vazdušno hlađenje, direktno ubrizgavanje Zapremina 349 cm3 Prečnik×Hod 78mm × 73mm Nominalna snaga 4.9kW pri 3600 o/min Obrtni momenat 15.5N.m pri 2400 o/min Prazan hod 1300±100 o/min Kompresija 21 : 1 Rotacija pogonskog (PTO) vratila Suprotno kazaljci na satu (gledano od strane PTO) Buka / Sistem paljenja Tranzistorsko, magnetno indukovano Sistem startovanja Ručno Karburator Leptir Podmazivanje Prinudno podmazivanje Sistem kontrole brzine Centrifugalni Filter vazduha Sunđer, uljani Zapremina ulja 1.1L Zapremina rezervoara za gorivo 3.5L Neto težina 43kg Dimenzije 400mm × 440mm × 460mm Šifra proizvoda: D350F-E Kategorija: Motori

Prikaži sve...
56,190RSD
forward
forward
Detaljnije

• Snažan motor: Loncin dizel motori postižu skoro 25% (1KW) veše snage nego drugi slični motori, pritom troše manje ulja za istu isporučenu snagu i imaju širu primenu. • Lako startovanje: motori su dizajnirani sa automatskom dekompresijom pa su lakši za upotrebu. U slučaju hladnog starta, motora sa sistemom električnog startovanja prilagođava priklučak za električno grejanje vazduha zagrevajući ulaz za vaduh i time omogućuje lak start motora i u hladnim uslovima. • Mali nivo buke i vibracija: zasnovano na preciznom analognom proračunu motor radi mirnije, obezbedjujući odmereniji nivo buke. Taj nivo buke je niži za 2dB nego kod sličnih mašina. (Postignuto na osnovu logike, nivo buke se povećava za 3dB kada se vibracije dupliraju). • Dugi životni vek: telo motora, radilica, klipnjača i druge strukture su dizajnirane tako da izdrže velika opterećenja i korisnicima je garanovan besplatan servis na 2000 radnih sati ili 2 godine. • Lako održavanje: ventili iznad klipa mogu da smanje nagomilavanje ostataka sagorevanja, inspekcija glave cilindra se može uraditi jednostavno i lako, uz filter vazduha koji se održava zamenom sunđerastog elementa i pojednostavljenom opremom motora se njgova velika otpornost na prašinu postiže mnogo lakše. • Jedinstven izgled: kompaktni dizajn, racionalan raspored elemenata i patentirani dizajn. • Klip od molibden-disulfida: prema najnovijim saznanjima u proizvodnji klipova i cilindara za motorna vozila presvukli smo naše klipove molibden-disulfid slojem za podmazivanje, tako smo smanjenjem trenja povećali snagu i smanjili buku motora. • Perfektna kompatibilnost: izvrstan proizvod podesan za korisnike koji često nose motorne alate sa sobom, dobijen je kao rezultat unapređenog dizajna auspuha, startera, filtera vazduha i rezervoara. Model D350F (LC178F) Tip motora Jednocilindrični, vertikalni, četvorotaktni, prinudno vazdušno hlađenje, direktno ubrizgavanje Zapremina 349 cm3 Prečnik×Hod 78mm × 73mm Nominalna snaga 4.9kW pri 3600 o/min Obrtni momenat 15.5N.m pri 2400 o/min Prazan hod 1300±100 o/min Kompresija 21 : 1 Rotacija pogonskog (PTO) vratila Suprotno kazaljci na satu (gledano od strane PTO) Buka / Sistem paljenja Tranzistorsko, magnetno indukovano Sistem startovanja Ručno Karburator Leptir Podmazivanje Prinudno podmazivanje Sistem kontrole brzine Centrifugalni Filter vazduha Sunđer, uljani Zapremina ulja 1.1L Zapremina rezervoara za gorivo 3.5L Neto težina 43kg Dimenzije 400mm × 440mm × 460mm Šifra proizvoda: LC178F-1 Kategorija: Motori

Prikaži sve...
49,600RSD
forward
forward
Detaljnije
Nazad
Sačuvaj