Filteri
close
Tip rezultata
Svi rezultati uključeni
keyboard_arrow_down
Od
RSD
Do
RSD
Sortiraj po
keyboard_arrow_down
Objavljeno u proteklih
keyboard_arrow_down
Sajtovi uključeni u pretragu
Svi sajtovi uključeni
keyboard_arrow_down

Pratite promene cene putem maila

  • Da bi dobijali obaveštenja o promeni cene potrebno je da kliknete Prati oglas dugme koje se nalazi na dnu svakog oglasa i unesete Vašu mail adresu.
301-325 od 37170 rezultata

Broj oglasa

Prikaz

format_list_bulleted
view_stream
301-325 od 37170 rezultata

Prikaz

format_list_bulleted
view_stream

Režim promene aktivan!

Upravo ste u režimu promene sačuvane pretrage za frazu .
Možete da promenite frazu ili filtere i sačuvate trenutno stanje

Aktivni filteri

  • Tag

    NEMA NA STANjU
  • Tag

    Umetnost

Detalji predmeta Stanje Kolekcionarski primerak Kulturno dobro Predmet koji prodajem nije kulturno dobro ili ovlašćena institucija odbija pravo preče kupovine Tehnika ulja na lesonitu. Prikaz planinskog pejzaza. 1983. godina, potpisano sa S. Schulze. Dimenzije sa ramom 87x65cm.

Prikaži sve...
forward
Detaljnije

Detalji predmeta Stanje Kolekcionarski primerak Kulturno dobro Predmet koji prodajem nije kulturno dobro ili ovlašćena institucija odbija pravo preče kupovine Ulje na platnu Zavejana suma, prelepo umetnicko delo. Slika je uramljena u jako lep ram, dimenzije slike sa ramom 49 x 39. Privatna kolekcija.

Prikaži sve...
forward
Detaljnije

Detalji predmeta Stanje Kolekcionarski primerak Kulturno dobro Predmet koji prodajem nije kulturno dobro ili ovlašćena institucija odbija pravo preče kupovine Ulje na platnu Carobna kucica, prelepo umetnicko delo. Slika je uramljena u jako lep ram, dimenzije slike sa ramom 49 x 29. Privatna kolekcija.

Prikaži sve...
forward
Detaljnije

Detalji predmeta Stanje Kolekcionarski primerak Kulturno dobro Predmet koji prodajem nije kulturno dobro ili ovlašćena institucija odbija pravo preče kupovine Ulje na platnu Cinija sa vocem, prelepo umetnicko delo. Slika je uramljena u jako lep ram, dimenzije slike sa ramom 52 x 42. Privatna kolekcija.

Prikaži sve...
forward
Detaljnije

Detalji predmeta Stanje Kolekcionarski primerak Kulturno dobro Predmet koji prodajem nije kulturno dobro ili ovlašćena institucija odbija pravo preče kupovine Ulje na lesonitu U bojama leta, prelepo umetnicko delo. Slika je uramljena u jako lep ram, dimenzije slike sa ramom 60 x 50. Privatna kolekcija.

Prikaži sve...
forward
Detaljnije

Detalji predmeta Stanje Kolekcionarski primerak Kulturno dobro Predmet koji prodajem nije kulturno dobro ili ovlašćena institucija odbija pravo preče kupovine Ulje na platnu Devojcica i sesiric, prelepo umetnicko delo. Slika je uramljena u jako lep ram, dimenzije slike sa ramom 40 x 30. Privatna kolekcija.

Prikaži sve...
forward
Detaljnije

Detalji predmeta Stanje Kolekcionarski primerak Kulturno dobro Predmet koji prodajem nije kulturno dobro ili ovlašćena institucija odbija pravo preče kupovine Ulje na platnu Setnja ispod fenjera, prelepo umetnicko delo. Slika je uramljena u jako lep ram, dimenzije slike sa ramom 50 x 40. Privatna kolekcija.

Prikaži sve...
forward
Detaljnije

Detalji predmeta Stanje Kolekcionarski primerak Kulturno dobro Predmet koji prodajem nije kulturno dobro ili ovlašćena institucija odbija pravo preče kupovine Ulje na platnu Zimski suton i reka, prelepo umetnicko delo. Slika je uramljena u jako lep ram, dimenzije slike sa ramom 50 x 40. Privatna kolekcija.

Prikaži sve...
forward
Detaljnije

Detalji predmeta Stanje Nekorišćeno Kulturno dobro Predmet koji prodajem nije kulturno dobro ili ovlašćena institucija odbija pravo preče kupovine Ulje na platnu dimenzije: 55x34cm. neuramljena, Kupujete direktno od autora. Najbolje bi bilo licno preuzimanje ,

Prikaži sve...
forward
Detaljnije

Detalji predmeta Stanje Nekorišćeno Kulturno dobro Predmet koji prodajem nije kulturno dobro ili ovlašćena institucija odbija pravo preče kupovine Ulje na platnu dimenzije: 40x40cm. neuramljena, Kupujete direktno od autora. Najbolje bi bilo licno preuzimanje ,

Prikaži sve...
forward
Detaljnije

Polovna knjiga, izuzetno očuvana. Posveta na predlistu. Izdavač: Narodna galerija - Prag, 1981. god. Tvrd povez sa zaštitnim omotom, 21X21 cm. 100 str. Kunstdruk, ilustrovano Marija Medvecka je više od 45 godina slikala ljude i pejzaž Orave, ruralnog regiona u severnoj Slovačkoj. Počela je 1940. godine, neposredno nakon početka Drugog svetskog rata i slikala je do 1986. godine. Nije preterano reći da je ovih godina bilo više promena nego poslednjih milenijuma ljudske istorije zajedno, od pronalaska atomske bombe do razvoja međunarodnih svemirskih programa, do prvih koraka ka svetskoj društvenoj mreži. Ali Orava se, kroz oči Medvečke, nikada nije promenila. Na sjajnom Vebumenia.sk, sajtu koji dokumentuje slovačke umetnike i galerije, možete da se krećete kroz više od 500 slika i crteža Medvecke, i vredi to učiniti da biste cenili težinu njenog dela. Njena paleta se nikada ne udaljava od rumeno smeđih, mutnih zelenih i kremastih boja. Njen kist je težak i ekspresionistički, njena platna mala. Ali ponavljanje koje definiše Medveckino delo nalazi se u njenoj temi: Oravskom pejzažu i ljudima. Oravska polja i brda su gotovo bez drveća i retko zelena. To su razneseni pejzaži, očišćeni od svega osim vremešnog, izdržljivog seljaka. Nebo je spljošteno i tamno, a pruge crvene zemlje cepaju svet Medvecke, osećajući se zlokobno i strano, kao da su ovi tihi prizori smešteni na Mars.

Prikaži sve...
800RSD
forward
forward
Detaljnije

Polovna knjiga, izuzetno očuvana. Autor: Josip Lešić, Izdavač: Sterijino pozorje - Novi Sad, Dnevnik - Novi Sad, 1986. god. Tvrd povez sa zaštitnim omotom, 24 cm. 470 str. Ilustrovano Ova knjiga je pisana s odličnim poznavanjem teatrološke literature i pozorišne kritike, od najstarije relevantne za područje tadašnje države pa sve do knjiga štampanih u vreme izdavanja. Bogata je podacima, kritičkim ocenama, zapažanjima i sudovima.

Prikaži sve...
600RSD
forward
forward
Detaljnije

Mark Šagal: Slikarstvo kao poezija Izdavač: Bebedikt Taschen Verlag Autori: Ingo F. Walther, Rainer Metzger Povez: tvrd Broj strana: 96 Ilustrovano. Format: 24 x 31 cm Predlist zacepljen i malo nagužvan (slika). Mestimično fleke (prsti, tempera) uglavnom na marginama strana, lepo očuvana. I N H A L T Das Frühwerk in Rußland 1887-1910 Die Pariser Jahre 1910-1914 Krieg und Revolution in Rußland 1914-1923 Frankreich und Amerika 1923-1948 Das Spätwerk 1948-1985 Marc Chagall 1887-1985: Leben und Werk (K-111)

Prikaži sve...
1,500RSD
forward
forward
Detaljnije

Filigranski Pločnici Džćoni B Štulić Knjiga pesama Beograd 1982g./103 str. Azra Music Manji format,mek povez,sa omotom,malo talasasta,unutra čista. vr361

Prikaži sve...
800RSD
forward
forward
Detaljnije

Stanje kao na slikama.. Tvrd povez. Pečat na predlistu. Očuvana. Izdanje 2001 godine,451 strana 1

Prikaži sve...
699RSD
forward
forward
Detaljnije

ok

Prikaži sve...
350RSD
forward
forward
Detaljnije

posveta autora

Prikaži sve...
1,250RSD
forward
forward
Detaljnije

Stanje kao na slikama.. Tvrd povez. Pečat na predlistu. Očuvana. Izdanje 1999 godine,430 strana 1

Prikaži sve...
699RSD
forward
forward
Detaljnije

`U knjizi se govori o odnosima savremene umetnost, estetike, filozofije, teorije umetnosti i kulture. Pojmom savremene umetnosti se ukazuje na umetničke pojave posle moderne i postmoderne. Reč je o umetničkim praksama koje su razvijane posle pada Berlinskog zida. Globalna tranzicija ukazuje na svet u kome ne postoji stabilan društveni, kulturalni ili umetnički poredak, već, pre svega, mnogostrukost nestabilnih, otvorenih, nomadskih, kriznih i fleksibilnih događaja koji se mogu prepoznati kao trenutne međurelacije umetnosti i društva. U 16 poglavlja se prezentuju i inetrpretiraju bitni problemi savremene postmedijske umetnosti: pojam savremene umetnosti, kritika autonomije umetnosti, kritika autentičnosti stvaranja umetničkog dela, karakter ljudskog rada u umetnosti, odnosi umetnosti i moći. Naročito su tumačena sećanja na holokaust, građanski rat u Libanu, komunizam. Prezentovane su prakse savremenih umetničkih produkcija u domenu instalacija, performansa, predavačkog ili teorijskog performansa, plesa, novih medija, filma, fotografije, videa. Interpretirane su pojave umetničkog aktivizma, prezentovanja fenomenologije nasilja i terorizma u savremenom svetu, te funkcije samoorganizovanja i samoobrazovanja u savremenoj umetnosti.` SADRŽAJ: PRISTUP, PLATFORME/PROTOKOLI I PROCEDURE Deo I: FORMATI UMETNOSTI I POLITIKE Savremena umetnost Kritika autonomije umetnosti Kritika autentičnosti umetničkog dela Razlike između bios politikos i vita activa Zastupanje moći dela Deo II: FORMATIRANJE TEORIJE I FILOZOFIJE O pouzdanosti i nepouzdanosti filozofskih produkcija Pravo na teoriju Deo III: MODALITETI FORMATA Rodni identiteti Revolucije etc. Deo IV: TAKTIKE SEĆANJA/NOSTALGIJE/TRAUME Trauma holokausta Arhiva građanskog rata Sećanje/nostalgija/konstruisanje komunizma Deo V: FORMATI PRAKSI Film kroz teoriju Diskursi i ples: uvod u analizu otpora filozofije i teorije plesa Lecture performance Deo VI: TAKTIKE SAMOORGANIZOVANJA Aktivizam i artivizam Terorizam kroz savremenu umetnost Samoorganizovanje i samoobrazovanje u umetnosti Deo VII: KRITIČKO/AUTOKRITIČKO Sjuzan Bi i Mira Šor: Autokritika subjektivizacije Marina Napruškina: Arheologija političkog prostora / Jedna beloruska rekonstrukcija Deo VIII: GRANIČNI PROSTOR SAVREMENOSTI Mladen Stilinović: Belezi performativa NSK-Irvin: Konstrukcije ozbiljnog vremena Deo IX: POLITIKE SKRIVENOG UZROKA Peter Fišli i David Vajs: „Način na koji se stvari odvijaju` Tomo Savić Gecan: Dejstvo i intenzitet Dragomir Ugren: Estetska demokratija Deo X: POLITIKE DRUŠTVENOG TELA Zlatko Kopljar: Birokratizacija rituala Janez Janša, Janez Janša, Janez Janša: Subjekti nestabilnog nominalizma Deo XI: ULAZAK U EVROPU Vlado Martek: Sećanje na budućnost Evrope Balint Sombati: Genealogija evropskih trauma Deo XII: POLITIKE SVAKODNEVICE Nika Radić: Nepregledni uslovi komunikacije Tadej Pogačar: Deteritorijalizacija globalne svakodnevice DEO XIII: PERMANENTNI ANTAGONIZMI ABS: Interventno posredovanje Živko Grozdanić: Apsolutna adrenalinska politika DEO XIV: BIOPOLITIČKI HORIZONT OČEKIVANJA Polona Tratnik: Višak oblika života Zoran Todorović: Simptomski afekti Deo XV: GRANIČNI KUSTOSKI PROTOKOLI Gorančo Gjorgjievski: Priključenje-Prisvajanje-Saučesništvo Kit Hemonds: Kritična blizina umetnika i kustosa Deo XVI: IZMENJENE RUTINE Džun Jang: Istovremeno uvek, sada i svudarealna fikcija Slavs and Tatars: Posle postkolonijalnog subjekta Izabrana literatura Indeks Sjuzan Bi Mira Šor Marina Napruškina Mladen Stilinović Peter Fišli David Vajs Tomo Savić Gecan Dragomir Ugren Zlatko Kopljar Janez Janša Vlado Martek Balint Sombati Nika Radić Tadej Pogačar Živko Grozdanić Polona Tratnik Zoran Todorović Gorančo Gjorgievski Kit Hemonds Džun Jang Peter Fischli Dejvid Weiss Suzana Susan Hammonds Szombathy June Young ...

Prikaži sve...
2,500RSD
forward
forward
Detaljnije

Muze Otvarajući ovu zbirku eseja pitanjem „Zašto postoji više umjetnosti, a ne samo jedna?“, autor se usmjerava na mnoštvenost kao izvor umjetnosti tj. na napetost između mnoštva ljudskih osjetila i smisla/značenja u općem smislu. Umjetnost nije idealiziran ili apstraktan prikaz istine svijeta, nego ona prije svega ima snagu svjedočenja svijeta, otvaranja svijeta u njegovoj jedinstvenoj mnoštvenosti ili mnogostrukom jedinstvu. Pritom Nancy obnavlja Hegelovu postavku o umjetnosti kao o nečemu što je prevladano u općem dijalektičkom razvoju Duha (umjetnost kao „pristajanje na vlastitu smrt“). Krećući se od Hegela do Tome Akvinca, Nancy ističe da od umjetnosti ostaje „vestiž“ (trag, otisak stopala, ostatak, prežitak), da u njoj nikada nije riječ o prezentiranju neke ideje, nego o njezinu nestajanju, prolaženju, u najboljem slučaju o prezentiranju traga njezine trajne odsutnosti. Povez: Broš God.izdanja: 2014. Izdavač: Meandar media Zemlja porekla: Hrvatska

Prikaži sve...
1,850RSD
forward
forward
Detaljnije

VELIKI SVETSKI MUZEJI ODLICNO,,NOVO A-4

Prikaži sve...
333RSD
forward
forward
Detaljnije

VELIKI SVETSKI MUZEJI ODLICNO,,NOVO A-4

Prikaži sve...
333RSD
forward
forward
Detaljnije

PER ULOV ENKVIST STRINDBERG - jedan život NOĆ TRIBADA PROCES PROTIV GOSPOĐICE JULIJE Prevod - Dejan Kuprešanin Izdavač - Karpos, Loznica Godina - 2015 338 strana 21 cm Edicija - Biblioteka Biografeme ISBN - 978-86-6435-014-3 Povez - Broširan Stanje - Kao na slici, tekst bez podvlačenja `Savremeni švedski pisac Per Ulov Enkvist u biografskom romanu Strindberg. Jedan život, pozorišnom komadu Noć tribada i eseju Proces protiv Gospođice Julije, tematizuje brojne životne drame svog znamenitog zemljaka, Augusta Strindberga (1849-1912), jednog od najvećih modernih dramskih pisaca. Strindbergova sabrana dela obuhvataju oko 50 tomova, a njegov burni život je često predstavljao podlogu za njegove romane, pozorišne komade i svakako pisma. Enkvist se naročito bavi njegovim kontroverznim odnosom prema ženama (Strindberg se ženio tri puta) i riskantnim političkim životom i aktivizmom (nakon jednog suđenja bio je prinuđen, barem po vlastitom osećanju, da napusti Švedsku i ode u političku emigraciju) i baca svetlost na jednog prilično nepoznatog Strindberga, raspetog između osuda i pohvala, između vlastitih strasti prema ženama i mizoginije, politički naprednih ideja i reakcionizma, kritike crkve i religije i pada pod uticaj iracionalizma pred kraj života. „Opšti problem koji se javlja kada čitamo Augusta Strindberga jeste šta je od svega toga bio njegov pravi život, a šta stvaralaštvo, šta san, kao i šta se to krije iza Strindbergovih različitih lica? Kod njega su se život i pisanje sjedinili u naročito velikoj meri, što je uvek predstavljalo problem onima koji su hteli da rastumače njegova dela. Neki kažu da treba čitati samo njegova dela. Drugi pak tvrde da je inscenirao čitav svoj život, uključujući i katastrofe, kako bi dobio građu da stvara umetnička dela; svakako je to skoro pa budalaština – skoro – ali jeste postavka za tu zbrku što tako usrdno pogađa sve koji bi da tumače vezu između života i pisanja Augusta Strindberga.“` Ako Vas nešto zanima, slobodno pošaljite poruku. Per Olov Enquist Strindberg ett liv Tribadernas natt Målet mot fröken Julie

Prikaži sve...
1,490RSD
forward
forward
Detaljnije

Mihailo Blam - Majls Dejvis Nota, Knjazevac, 1987. Mek povez, korice kao na slici, 118 strana. EKSTREMNO RETKO IZDANJE! Мајлс Дејвис (енгл. Miles Davis; Олтон, 26. мај 1926 — Санта Моника, 28. септембар 1991[1]) био је амерички џез трубач и композитор, један од најпознатијих и најутицајнијих џезиста.[2] Мајлс Дејвис је зачетник многих џез стилова, попут кула, модерног бопа, фузије, модалног џеза и фанка. Свирао је са безброј џез великана, међу којима су пијанисти Чик Корија, Кит Џерет, Бил Еванс и Херби Хенкок, саксофонисти Чарли Паркер, Џон Колтрејн, Кенонбол Едерли и Вејн Шортер, басиста Рон Картер и многи други. Рођен у Алтону у држави Илиноис, а одрастао у Источном Сент Луису, Дејвис је отишао да студира на Џулијарду у Њујорку, пре него што је одустао и професионално дебитовао као члан бебоп квинтета саксофониста Чарлија Паркера од 1944. до 1948. Убрзо након тога, он је снимио Birth of the Cool сесије за Капитол рекордс, које су биле кључне за развој кул џеза. Почетком педесетих година, Мајлс Дејвис је снимио неке од најранијих хард боп музичких нумера у издању Престиж рекордса, али је то радио насумично због зависности од хероина. Након широко цењеног повратничког наступа на Њупортском џез фестивалу 1955. године, потписао је дугорочни уговор са Колумбија рекордсом и снимио албум `Round About Midnight из 1957. године.[3] Било је то његово прво дело са саксофонистом Џоном Колтрејном и басистом Полом Чамберсом, кључним члановима секстета који је водио раних 1960-их. У овом периоду је наизменично сарађивао са оркестарским џез сарадником Гилом Евансом, попут Sketches of Spain (1960) под утицајем шпанске музичке, и радио на бенд снимцима, попут Milestones (1958) и Kind of Blue (1959).[4] Последњи снимак остаје један од најпопуларнијих џез албума свих времена,[5] продавши више од пет милиона примерака у САД. Дејвис је направио неколико промена у саставу док је снимао Someday My Prince Will Come (1961), његове Блекхок концерте из 1961 и Seven Steps to Heaven (1963), још један главни успех који је увео басисту Рона Картера, пијанисту Херби Ханкока и бубњара Тонија Вилијамса.[4] Након додавања саксофонисте Вејна Шортера у свој нови квинтет 1964. године,[4] Дејвис их је водио на серији апстрактнијих снимака које су често састављали чланови бенда, помажући пиониру пост-боп жанра албумима попут E.S.P (1965) и Miles Smiles (1967),[6] пре преласка у његов електрични период. Током 1970-их експериментисао је са роком, фанком, афричким ритмовима, новом електронском музичком технологијом и непрестано променљивом поставом музичара, укључујући клавијатуристу Јоа Завинула, бубњара Ала Фостера и гитаристу Џона Маклолина.[7] Овај период, почев од Дејвисовог студијског албума In a Silent Way из 1969. године и закључно са концертним снимком Agharta 1975. године, био је најконтроверзнији у његовој каријери, отуђивши и изазивајући многе у џезу.[8][9] Његова милионски продавана плоча Bitches Brew из 1970. године помогла је да дође до поновног пораста комерцијалне популарности жанра са џез фузијом како је деценија напредовала.[10] Након петогодишње пензије због лошег здравља, Дејвис је наставио каријеру током 1980-их, запошљавајући млађе музичаре и поп звуке на албумима као што су The Man with the Horn (1981) и Tutu (1986). Критичари га су често нису прихватали, али деценија је Дејвису прикупила највиши ниво комерцијалног признања. Он је изводио распродане концерте широм света, бавећи се исто тако визуелном уметности, филмом и телевизијом, пре своје смрти 1991. године од комбинованих ефеката можданог удара, упале плућа и респираторног затајења.[11] Дејвис је 2006. примљен у Кућу славних рокенрола,[12] чиме је препознат као „једна од кључних фигура у историји џеза“.[12] Ролинг стоун га је описао као „најцјењенијег џез трубача свих времена, и свакако једног од најважнијих музичара 20. века“,[11] док га је Џералд Ерли назвао неспорно једним од најутицајнијих и најиновативнијих музичара тог периода.[13] Дискографија Modern Jazz Trumpets (1951) [Split] The New Sounds (1951) Young Man with a Horn (1952) Blue Period (1953) The Compositions of Al Cohn (1953) Miles Davis Volume 2 (1954) Miles Davis Volume 3 (1954) The Miles Davis Quintet (1954) With Sonny Rollins (1954) Blue Haze: Miles Davis Quartet (1954) All-Stars, Volume 1 (1955) All-Stars, Volume 2 (1955) All-Stars Sextet (1955) The Musings of Miles (1955) Blue Moods (1955) MILES: The New Miles Davis Quintet (1956) Quintet/Sextet (1956) Collector`s Items (1956) `Round About Midnight (1957) Cookin` (1957) Miles Ahead (1957) Elevator to the Gallows (1958) Milestones (1958) Porgy and Bess (1959) Kind of Blue (1959) Workin` (1959) Sketches of Spain (1960) Someday My Prince Will Come (1961) Seven Steps to Heaven (1963) Quiet Nights (1963) E.S.P. (1965) Miles Smiles (1967) Sorcerer (1967) Nefertiti (1968) Miles in the Sky (1968) Filles de Kilimanjaro (1968) In a Silent Way (1969) Bitches Brew (1970) Jack Johnson (1971) Live-Evil (1971) On the Corner (1972) Big Fun (1974) Get Up with It (1974) Water Babies (1976) Circle in the Round (1979) Directions (1981) The Man with the Horn (1981) Star People (1983) Decoy (1984) You`re Under Arrest (1985) Tutu (1986) Music from Siesta (1987) Amandla (1989) Aura (1989) Dingo (1991) Doo-Bop (1992) Rubberband (2019) tags: jazz, dzez, misa blam, trubac...

Prikaži sve...
2,499RSD
forward
forward
Detaljnije

Lee Ufan: Encounter with the Other - Softcover Berswordt-Wallrabe, Silke Von South Korean-born artist Lee Ufan, who came to prominence in the late-1960s as part of the Japanese Mono-ha (Object School) group, has consistently focused on challenging the delineations between sculpture and painting. This gives his work many stylistic affinities with American Minimalism: `Relatum-Kiss` (1986), for example, is a floor piece consisting of two stones resting on Carl Andre-esque iron plates. Ufan`s theoretical writings are also a significant part of his oeuvre; they refer heavily to philosophy--which he studied in Tokyo before co-founding Mono-ha. `It is difficult to say what is perfect or what is balanced, but the movement of vision in relation to similarity and difference is endless,` he has written, in a characteristic meditation on aesthetics. Ufan has been exhibiting his work internationally since the early 70s. This monograph places him in context with his peers, and engages in a socio-historical examination of his theoretical writing. Publisher Steidl Publication date 2008 ISBN 10 386521634X ISBN 13 9783865216342 Binding Paperback Number of pages 207 Editor Berswordt-Wallrabe Silke Von / Li Ufan: Susret sa drugim - meki povez Bersvordt-Volrabe, Silke fon Umetnik Li Ufan, rođen u Južnoj Koreji, koji je postao istaknut krajem 1960-ih kao deo japanske grupe Mono-ha (Objektna škola), dosledno se fokusirao na osporavanje razgraničenja između skulpture i slikarstva. Ovo njegovom delu daje mnoge stilske afinitete sa američkim minimalizmom: „Relatum-Kiss“ (1986), na primer, je podni komad koji se sastoji od dva kamena na gvozdenim pločama u stilu Karla Andrea. Ufanovi teorijski spisi takođe su značajan deo njegovog opusa; oni se u velikoj meri odnose na filozofiju - koju je studirao u Tokiju pre nego što je suosnivač Mono-ha. „Teško je reći šta je savršeno, a šta uravnoteženo, ali kretanje vizije u odnosu na sličnost i razliku je beskrajno“, napisao je on, u karakterističnoj meditaciji o estetici. Ufan izlaže svoje radove na međunarodnom nivou od ranih 70-ih godina. Ova monografija ga stavlja u kontekst sa vršnjacima i bavi se društveno-istorijskim ispitivanjem njegovog teorijskog pisanja. Izdavač Steidl Datum objavljivanja 2008 ISBN 10 386521634Ks ISBN 13 9783865216342 Vezivanje Meki povez Broj strana 207 Editor Bersvordt-Volrabe Silke Von

Prikaži sve...
4,500RSD
forward
forward
Detaljnije
Nazad
Sačuvaj